* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 05 juli 2008 - 07:01
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Har du testat att starta TomTom och kollat så du har inställningarna jag skrev där?
Edit
Från det att jag klickar på TomTom tar det max 20 sekunder innan jag fått låsning...
Helt grymt snabb...Betydligt snabbare än många stationära gps...
Har du mixtrat med externa inställningar för gps ?
Verkar som att en hel del har problem med att få vissa gps program att funka med Diamond så läs på xda...Finns massor skrivet där
Redigerat av moparman, 05 juli 2008 - 07:04.
Postad 05 juli 2008 - 11:01
gockelinus
-
gockelinus
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
Hojs!!
Vilket gps program ska ni köra på era telefoner? vilket är ett bra gps program? skriv gärna ner era val och varför ni just valt det programmet!
Vet inte vilket man ska välja, dom kostar ju dock en del pengar...
Postad 05 juli 2008 - 11:32
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Hej hej
Nu ser jag att Siba verkar ha fått in den i lager men man kan bara förhandsboka.
Deras försäljning börjar på Måndag.
Pris på nätet: 5 290:-
Själv boka jag min på teknikmagasinet och killen i butiken kunde till 90%
säkerhet att jag skulle kunna hämta den på Måndag *cross my fingers*
Lycka till med att jaga rätt på en
Postad 05 juli 2008 - 15:35
tommydl
-
tommydl
-
Användare
-
-
173 inlägg
Tycker det är lite synd att väderprogrammet i TouchFLO har en väldigt begränsad lista med hårdkodade städer att välja bland. Den använder sig ju av Accuweather och då borde man rimligen kunna välja vilken stad som helst som Accuweather stödjer men så är det alltså inte
Postad 05 juli 2008 - 16:08
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Joo....Men det går mest troligt....Var precis samma på min TyTn II....Närmaste ort var 20 mil bort...
Men det gick att lägga in min stad genom att skriva in Accuweather länk i en speciell fil på telefonen där alla orter ligger...Om du är verkligt intresserad så kolla om nån har lösningen för Diamond på www.xda-developers.com eller lägg ut en fråga där
Postad 05 juli 2008 - 16:30
Unregisteredd6ea089a
-
Unregisteredd6ea089a
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Dom håller på att jobba på en lösning med väderprogrammet på xda-developers.
Men det verkar inte vara lika lätt som på tytn/touch :-(
Postad 05 juli 2008 - 16:44
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Helt otroligt värdelöst av HTC...Det är nog det värsta jag varit med om.....Jag menar hur svårt kan det vara att lägga in alla orter i sverige.....Är ju inte så att text tar nå mycke plats heller...
Postad 05 juli 2008 - 16:54
Unregisteredd6ea089a
-
Unregisteredd6ea089a
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Jag vet inte direkt varför men om jag inte missuppfattat tråden på xda-developers så verkar det som HTC ligger och hämtar informationen på accuwheather lite mindre ofta än vad accuwheather släpper ut information.
Men xda-developers skall försöka ändra länken som telefonen hämtar informationen från sen går det få vilken stad som helst efter det....
Postad 05 juli 2008 - 16:58
tommydl
-
tommydl
-
Användare
-
-
173 inlägg
Jo har läst på XDA om det här, finns ju inte lösning ännu men det lär ju komma. Hur som helst är det dåligt av HTC att inte helt enkelkt lägga in stöd för samtliga orter som finns på Accuweather. Måste ju vara hur enkelt som helst för dem, och det tar knappast någon extra plats heller.
Postad 05 juli 2008 - 17:03
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Mm....Det är det här som är det fina med WM community...
Helt grymt bra...Har man problem så kan man ge sig tusan på att nån sitter å fixar ihop en lösning
Edit
Med andra OS får man vackert vänta till dom behagar att släppa uppdatering....Om de ens kommer nån lösning
Redigerat av moparman, 05 juli 2008 - 17:05.
Postad 05 juli 2008 - 22:09
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Mm....Det är det här som är det fina med WM community... Helt grymt bra...Har man problem så kan man ge sig tusan på att nån sitter å fixar ihop en lösning 
Edit Med andra OS får man vackert vänta till dom behagar att släppa uppdatering....Om de ens kommer nån lösning
Detta är lite offtopic men jag undrar om det är någon av er som sitter på någon bra site med gratis program till WM. Skulle också vara tacksam om någon av er vet av något bra forum för WM. Tack på förhand och sorry for Offtopic
Postad 05 juli 2008 - 22:17
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Det bästa forumet är xda-developers.com enligt mig
Postad 05 juli 2008 - 22:21
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Det bästa forumet är xda-developers.com enligt mig
Tack ska du ha
Postad 05 juli 2008 - 22:23
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Kolla dina PM
Postad 05 juli 2008 - 22:26
Unregistered964985b0
-
Unregistered964985b0
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Fick min diamant igår, och en diamant är det verkligen. Provat det mesta i smartphone väg till att slutligen ge upp idén och gå tillbaka till en hederlig telefon. De var helt enkelt inte tillräckligt utvecklade. Fanns ingen i rimlig storlek med ett vettigt gränssnitt. Man ville ju inte behöva ta upp pennan för att ringa från telefon boken osv. Men när jag såg denna så hoppades jag att den skulle uppfylla mina drömmar. Vilket den gjort hitintills. Tycker telefonen är helt underbar, allt fungerar smärtfritt och flyter på precis så snabbt att det inte blir irriterande.
Jag har provat det mesta med luren men väntat med en sak. ADRESSBOKEN
Kör idag en helt vanlig Sony Ericsson mobil. Min adressbok är ganska stor med upp mot hundra + kontakter. Är lite nervös för att försöka få över denna till min diamant på ett vettigt sätt. Inte direkt sugen på att sitta och knacka in allt manuellt men något säger mig att jag lär bli tvungen.
Är det någon som vet om det finns någon form av programvara för att lösa detta?
Tack på förhand, Kalle
Postad 05 juli 2008 - 22:29
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Har du alla dina kontakter även i outlook så är det bara å synca...Annars vet jag inte...
Postad 05 juli 2008 - 22:32
Unregisterede3e3505f
-
Unregisterede3e3505f
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Fick min diamant igår, och en diamant är det verkligen. Provat det mesta i smartphone väg till att slutligen ge upp idén och gå tillbaka till en hederlig telefon. De var helt enkelt inte tillräckligt utvecklade. Fanns ingen i rimlig storlek med ett vettigt gränssnitt. Man ville ju inte behöva ta upp pennan för att ringa från telefon boken osv. Men när jag såg denna så hoppades jag att den skulle uppfylla mina drömmar. Vilket den gjort hitintills. Tycker telefonen är helt underbar, allt fungerar smärtfritt och flyter på precis så snabbt att det inte blir irriterande.
Jag har provat det mesta med luren men väntat med en sak. ADRESSBOKEN
Kör idag en helt vanlig Sony Ericsson mobil. Min adressbok är ganska stor med upp mot hundra + kontakter. Är lite nervös för att försöka få över denna till min diamant på ett vettigt sätt. Inte direkt sugen på att sitta och knacka in allt manuellt men något säger mig att jag lär bli tvungen.
Är det någon som vet om det finns någon form av programvara för att lösa detta?
Tack på förhand, Kalle
Du kan inte spara ner dem på SIM kortet och sen bara föra över dem eller missar jag något här?
Postad 05 juli 2008 - 22:42
matte01
-
matte01
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Fråga angående GPS-programvara, som spinner vidare på en tidigare fråga som jag inte tror fick något svar:
Vilka olika GPS-programvaror värda namnet finns det som kan vara lämpliga på Diamond?
Har kollat lite på Tomtom men får inget grepp på hur det funkar med versioner på kartor och programvara:
Som jag förstår det får man inte med någon Tomtom-version i den svenska modellen av Diamond, men de som fått det i andra länder har skrivit att det varit version 7.xx någonting.
Den versionen verkar ju inte finnas att köpa hos Tomtom då det endast finns Navigator 6.xx
Hur får jag tag på version 7 och passar "gamla" version 6-kartor till programvaruversion 7?
Hittar ju även bara version 6-kartor hos Tomtom.
Och hur vet man hur aktuella kartorna är om det bara står version 6,75 exempelvis? Vill ju ha nya kartor och inte något som är 1 år gammalt om det nu finns exempelvis version 7.
Redigerat av matte01, 05 juli 2008 - 22:46.
Postad 05 juli 2008 - 22:54
tommydl
-
tommydl
-
Användare
-
-
173 inlägg
Fråga angående GPS-programvara, som spinner vidare på en tidigare fråga som jag inte tror fick något svar: Vilka olika GPS-programvaror värda namnet finns det som kan vara lämpliga på Diamond? Har kollat lite på Tomtom men får inget grepp på hur det funkar med versioner på kartor och programvara: Som jag förstår det får man inte med någon Tomtom-version i den svenska modellen av Diamond, men de som fått det i andra länder har skrivit att det varit version 7.xx någonting. Den versionen verkar ju inte finnas att köpa hos Tomtom då det endast finns Navigator 6.xx Hur får jag tag på version 7 och passar "gamla" version 6-kartor till programvaruversion 7? Hittar ju även bara version 6-kartor hos Tomtom. Och hur vet man hur aktuella kartorna är om det bara står version 6,75 exempelvis? Vill ju ha nya kartor och inte något som är 1 år gammalt om det nu finns exempelvis version 7.
Jag är inte så insatt i GPS-programvaror, men det finns ju dels TomTom Navigator och Garmin Mobile XT, tror att de ska funka. Finns säkert en drös andra GPS-programvaror också, allt som går på Windows Mobile ska väl funka på Diamond. Version 7 av TomTom går mig veterligen ej att få tag i "lagligt" dock flyter version 7 med vad jag tror är sprillans nya tillhörande kartor runt på diverse Warez-siter. Lär ju dyka upp till försäljning ganska snart.
Postad 05 juli 2008 - 23:01
Unregistered964985b0
-
Unregistered964985b0
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Har du alla dina kontakter även i outlook så är det bara å synca...Annars vet jag inte...
Grejen är att jag har aldrig andvänt min outlook som mobil register. Så jag har ett enormt register i min outlook med bara mail adresser. Helst vill jag inte ha in alla dem i min mobil. Du kan inte spara ner dem på SIM kortet och sen bara föra över dem eller missar jag något här?
Alla tillverkare kör en egen form av adressboks hantering. Har provat att gå från en ericsson till en motorola en gång. Inte roligt att ha 100 + kontakter helt plötsligt bli 300 + kontakter för den inte kan hantera mobil/jobb/hem osv osv. Mycket möjligt att det fungera fint med diamanten men ville höra om någon annan provat först  Om någon har provat att importera från sim får ni gärna dela med er av erfarenheter
Postad 05 juli 2008 - 23:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Alla som funderar över olika gps program gå in på www.xda-developers.com och leta rätt på Diamond forumet och läs....Står om alla möjliga program...Även hur man kan få tag i nyaste TomTom som följer med Diamond i vissa länder..Sen står de hur man ska installera olika program..Vissa som tex IGO tror jag det var lite bök med..Nu har ja bara skummat som snabbast men gå in och läs
Postad 05 juli 2008 - 23:30
matte01
-
matte01
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Alla som funderar över olika gps program gå in på www.xda-developers.com och leta rätt på Diamond forumet och läs....Står om alla möjliga program...Även hur man kan få tag i nyaste TomTom som följer med Diamond i vissa länder..Sen står de hur man ska installera olika program..Vissa som tex IGO tror jag det var lite bök med..Nu har ja bara skummat som snabbast men gå in och läs 
Tack för tipset
Postad 06 juli 2008 - 07:50
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Nu finns det ett superfint rykande nytt svenskt forum för er som gillar Diamond http://htcdiamond.fo...htcdiamond.html
Postad 06 juli 2008 - 12:06
Unregisteredbf3c9491
-
Unregisteredbf3c9491
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Fråga angående GPS-programvara, som spinner vidare på en tidigare fråga som jag inte tror fick något svar: Vilka olika GPS-programvaror värda namnet finns det som kan vara lämpliga på Diamond? Har kollat lite på Tomtom men får inget grepp på hur det funkar med versioner på kartor och programvara: Som jag förstår det får man inte med någon Tomtom-version i den svenska modellen av Diamond, men de som fått det i andra länder har skrivit att det varit version 7.xx någonting. Den versionen verkar ju inte finnas att köpa hos Tomtom då det endast finns Navigator 6.xx Hur får jag tag på version 7 och passar "gamla" version 6-kartor till programvaruversion 7? Hittar ju även bara version 6-kartor hos Tomtom. Och hur vet man hur aktuella kartorna är om det bara står version 6,75 exempelvis? Vill ju ha nya kartor och inte något som är 1 år gammalt om det nu finns exempelvis version 7.
Jag har testat både tomtom 7 (finns enbart på diamond men folk har gjort så att det fungerar på andra mobiler med, det är därför den inte finns på tomtom hemsida) och igo 8 och båda fungerar perfekt. Det går att använda både de nya kartorna 7.xx som används på deras nya gps:er oc de gamla 6.xx som finns till tomtom 6 för WM. Igo 8 måste vara den allra senaste versionen v8.0.0.35389 (Final) för PDA för att de ska fungera. Båda stödjer diamonds upplösning och ser grymt bra ut på skärmen.
Postad 06 juli 2008 - 13:13
Unregistered096bb96e
-
Unregistered096bb96e
-
Rookie
-
8 inlägg
Dom håller på att jobba på en lösning med väderprogrammet på xda-developers.
Men det verkar inte vara lika lätt som på tytn/touch :-(
Har du möjligtvis en länk till tråden?
Postad 06 juli 2008 - 13:51
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Jag har testat både tomtom 7 (finns enbart på diamond men folk har gjort så att det fungerar på andra mobiler med, det är därför den inte finns på tomtom hemsida) och igo 8 och båda fungerar perfekt. Det går att använda både de nya kartorna 7.xx som används på deras nya gps:er oc de gamla 6.xx som finns till tomtom 6 för WM. Igo 8 måste vara den allra senaste versionen v8.0.0.35389 (Final) för PDA för att de ska fungera. Båda stödjer diamonds upplösning och ser grymt bra ut på skärmen.
Behöver man ha licenser till dessa programvaror , kan man få röststyrd vägvisning?
Postad 06 juli 2008 - 14:19
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
sjävklart är det röststyrning....funkar precis som vlken vanlig gps som helst :-) alla gps program flyter ju omkring precis som alt annat
Postad 06 juli 2008 - 14:29
ptp
-
ptp
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
ni som fått eran Touch Diamond, följde det med nått fodral eller väska med i paketet typ http://forum.xda-dev...ad.php?t=405487
Postad 06 juli 2008 - 15:08
Unregisteredd6ea089a
-
Unregisteredd6ea089a
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Har du möjligtvis en länk till tråden?
Japp det är klart http://forum.xda-dev...ighlight=custom
Postad 06 juli 2008 - 15:20
dbn
-
dbn
-
Rookie
-
2 inlägg
Grejen är att jag har aldrig andvänt min outlook som mobil register. Så jag har ett enormt register i min outlook med bara mail adresser. Helst vill jag inte ha in alla dem i min mobil.
Alla tillverkare kör en egen form av adressboks hantering. Har provat att gå från en ericsson till en motorola en gång. Inte roligt att ha 100 + kontakter helt plötsligt bli 300 + kontakter för den inte kan hantera mobil/jobb/hem osv osv. Mycket möjligt att det fungera fint med diamanten men ville höra om någon annan provat först 
Om någon har provat att importera från sim får ni gärna dela med er av erfarenheter 
Du kan skapa en separat mapp under kontakter i ditt outlook och välja i "sonyericson's pc-suite" att den ska synkronisera enbart till den mappen. därefter borde det inte vara något problem att synkronisera dessa till din diamond.
Postad 06 juli 2008 - 15:25
eddiemund
-
eddiemund
-
Rookie
-
2 inlägg
Fick min diamond i fredags!
Innehållet i paketet är:
HTC Touch Diamond
Headset
USB-kabel
Laddare
Skärmskydd
Extra stylus penna
Allt är designat efter "diamond" stilen. Riktigt snyggt!
Mobilen fungerar klockrent förutom min addressbok är inte fixad ännu (hade Sonyericsson telefon innan).
Sedan när man väljer fullständigt qwerty-tangentbord. å,ä,ö ligger i symbol menyn lite jobbigt att gå in där hela tiden.
Annars har jag inga klagomål på telefonen riktigt. Grymt nöjd med min första smartphone och telefonen är mindre än vad man tror.
Postad 06 juli 2008 - 15:40
Denethor
-
Denethor
-
Veteran
-
-
1 682 inlägg
Någon som har koll på när skönheten kommer till Tre?
Postad 06 juli 2008 - 16:23
ManUtd
-
ManUtd
-
Rookie
-
5 inlägg
Någon som har koll på när skönheten kommer till Tre?
Beställde min från Tre i torsdags. De sa att det kunde ta en vecka.
Postad 06 juli 2008 - 18:26
Wizeguy
-
Wizeguy
-
Lärjunge
-
-
428 inlägg
Då är man Diamant ägare 
Efter att varit inne på AirCall som vägrade sälja telefonen förens imorgon ,pga av att det var "omöjligt"sa de ,dom är låsta i systemet --bjäbb
Ringde Teknikmagasinet å det var bara att komma å köpa ,köpte 2st tjejen blev sugen av mitt hype 
återkommer efter utvärdering ..nöjd än så länge iaf
Postad 06 juli 2008 - 18:41
tommydl
-
tommydl
-
Användare
-
-
173 inlägg
Ni som fått er telefon, skriv gärna hur ni upplever segheten som verkar finnas i TouchFLO. Har kollat på alla video-reviews jag hittat och tycker segheten är väldigt påtaglig, tycker den är väldigt tydlig även i HTCs egna "reklam" videos. Jag vet att man kan köra in en annan firmware/rom men jag har inte tid eller ork att sitta och trixa med telefonen och köra in en massa "hackad" programvara.
Står i valet och kvalet mellan iPhone eller Touch Diamond, den senare är ju bättre rent tekniskt men jag är extremt allergisk mot lagg och därför lutar det mer mot iPhone som verkar otroligt mycket snabbare och smidigare än TouchFLO.
Postad 06 juli 2008 - 21:39
qrojtz
-
qrojtz
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Är det någon som vet om det kan bli något knas av att lägga in en nedladdad tomtom navigator? Min tanke är att köpa program och kartor, däremot skulle jag föredra att testa mig fram till vilken före köpet och på så vis slippa ev. felköp. Min fråga är alltså mer om diamanten kan bli låst från t.ex. tomtom via IMEI o.s.v.? Tacksam för svar.
Postad 06 juli 2008 - 21:56
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Mest troligt inga problem...Kör med flera gps program på min Htc utan problem
Postad 06 juli 2008 - 23:06
Grimman
-
Grimman
-
Rookie
-
4 inlägg
Min Diamant fungerar klockrent förutom en liten grej:
Hur jag än gör så lyckas jag ej få mms och internet-trafik att fungera via telefonabonnemanget, funkar bra när jag har den synkad till datorn men ej annars.
Jag har ett Djuice-abonnemang där jag på min gamla SE W880i-lur kommer ut på nätet utan problem, men lyckas ej på Diamonden få någon ordning på det.
Någon som har nåt tips på lager?
Postad 07 juli 2008 - 07:48
opox
-
opox
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Ni som har fått den:
Hur lätt är det att ta upp luren och kunna ringa ett samtal?
Måste man in i 8 olika menyer och sedan välja kommunikation via tal innan man får slå in ett nummer?
Postad 07 juli 2008 - 08:26
pettat
-
pettat
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Min Diamant fungerar klockrent förutom en liten grej:
Hur jag än gör så lyckas jag ej få mms och internet-trafik att fungera via telefonabonnemanget, funkar bra när jag har den synkad till datorn men ej annars.
Jag har ett Djuice-abonnemang där jag på min gamla SE W880i-lur kommer ut på nätet utan problem, men lyckas ej på Diamonden få någon ordning på det.
Någon som har nåt tips på lager?
Kontrollera alla inställningar. Ni som har fått den:
Hur lätt är det att ta upp luren och kunna ringa ett samtal? Måste man in i 8 olika menyer och sedan välja kommunikation via tal innan man får slå in ett nummer?
Tryck bara på sändknappen så kommer du in i telefonmenyn, slå numret och sänd knappen igen, jätte simpelt.
Postad 07 juli 2008 - 09:32
ptp
-
ptp
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Ni som fått Diamanten....
följer det med nåt GPS-program i telefonen, typ TOMTOM eller dyligt?
Förhoppningsvis ska jag få hem min idag...
Postad 07 juli 2008 - 10:11
jobn
-
jobn
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Beställd av Dustin nu och hoppas få den i morgon
Har haft en TyTN och en HTC Advantage, sist nämnda använder jag än ibland när jag är ute och reser med Telia Mobiltbredband!
Fungerar skit bra men ingen telefon att prata i
Postad 07 juli 2008 - 11:00
OGS
-
OGS
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Ska hämta ut min om några timmar på teknikmagasinet.
Har några frågor jag hoppas jag kan få besvarade innan.
Är ej så insatt men finns eller kommer man kunna ha så man skriver sms som på en vanlig mobil och inget tangentbord?
Alltså att 2:an är abc 3:an def osv? och om det går finns det så det går ladda ner så man har åäö så dom finns?
Postad 07 juli 2008 - 11:55
larsig
-
larsig
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Var och kikade på en av Aircalls demomobiler som sitter uppe men tyckte den kändes rätt plastig, speciellt i skarven mellan skärmen och knapparna, personalen hävdade att den som satt där var lite trasig där. Tyvärr hade dom inget annat "riktigt" ex att visa för mig så jag blev inte klok på hur den egentligen känns (var lite av attrappkänsla på den som satt där). Vad säger ni med erfarenhet, hur är det med plastigheten?
Postad 07 juli 2008 - 12:09
Mr_Empa
-
Mr_Empa
-
Veteran
-
-
1 742 inlägg
Är ej så insatt men finns eller kommer man kunna ha så man skriver sms som på en vanlig mobil och inget tangentbord? Alltså att 2:an är abc 3:an def osv? och om det går finns det så det går ladda ner så man har åäö så dom finns?
Du kan välja T9, "halv qwerty" som på tex. SE P1 och M600 samt "full qwerty" som vanligt tangentbord.
Postad 07 juli 2008 - 12:17
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Hur kopierar jag över musikfiler så de hittas? Det går ju inte att välja vilken mapp som man vill kolla i, eller?
Postad 07 juli 2008 - 12:22
Unregistered964985b0
-
Unregistered964985b0
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Du kan skapa en separat mapp under kontakter i ditt outlook och välja i "sonyericson's pc-suite" att den ska synkronisera enbart till den mappen. därefter borde det inte vara något problem att synkronisera dessa till din diamond.
Du är väl en riktigt liten pärla! Var precis något sådan funktion jag letat efter! Tackar och bockar!
Postad 07 juli 2008 - 12:33
pettat
-
pettat
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Hur kopierar jag över musikfiler så de hittas? Det går ju inte att välja vilken mapp som man vill kolla i, eller?
Jag antar att du kan "utforska" telefonens minne genom sync programmet. Bara att välja mapp och kopiera över
Postad 07 juli 2008 - 12:41
Unregisteredd6ea089a
-
Unregisteredd6ea089a
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Äntligen har jag diamanten i min hand
Jag har lagt upp lite bilder i galleriet nu också fler kommer...
Nu fortsätta leka lite
Postad 07 juli 2008 - 13:11
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Hur installerar jag program som är i cab-filer?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|