Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero (IV) World Tour

514 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Dags att rösta, vilket betyg får GHWT (46 medlem(mar) har röstat)

1-5

1. 1 (2 röster [4.35%])

Procent av omröstning: 4.35%

2. 2 (4 röster [8.70%])

Procent av omröstning: 8.70%

3. 3 (7 röster [15.22%])

Procent av omröstning: 15.22%

4. 4 (20 röster [43.48%])

Procent av omröstning: 43.48%

5. 5 (13 röster [28.26%])

Procent av omröstning: 28.26%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero: World Tour (inkl. Instrument) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7.583332 (11) Inga priser
Guitar Hero: World Tour (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8.333332 (2) 505:-
Guitar Hero: World Tour (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 (0) Inga priser
Guitar Hero: World Tour (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5 (6) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 19 December 2008 - 18:50

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

mjo, har fått min gitarr utbytt och funderar på att byta ut trummorna då den högra cymbalen är lite knasig. Träffar man från mitten och upp på den registreras inte slaget korrekt.

Det kan ju vara en kallibreringsgrej, beställ midi->usb kabeln gratis så kan du kallibrera själv på pcn. Många som gjort det och fått ett bättre resultat.

Postad 19 December 2008 - 19:38

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ja jag fick dock lite FÖR bra resultat, nu blev den gula cymbalen överkänslig så jag får väl koppla in det igen och sänka sensen på den.

Men du Luzer vi får väl ta och köra klart det sista gigget för dig någon dag, om du inte redan gjort det.

Postad 19 December 2008 - 20:57

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Ja jag fick dock lite FÖR bra resultat, nu blev den gula cymbalen överkänslig så jag får väl koppla in det igen och sänka sensen på den.

Men du Luzer vi får väl ta och köra klart det sista gigget för dig någon dag, om du inte redan gjort det.

Ja det får vi göra, tror min saves ordnat upp sig nu iaf, har inte hängt sig iaf.

Postad 21 December 2008 - 00:00

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Suck, det är ju reklam i spelet... Antar att det uppdateras via nätet, för det jag såg var svensk jul-reklam för Viasat?

Redigerat av BuTTuS, 21 December 2008 - 00:29.

Postad 22 December 2008 - 12:51

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Viasat-reklam? Har jag inte märkt av isf...

Postad 22 December 2008 - 12:56

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Jodå, minns inte vad scenen heter, men den satt på en vägg i en "lada"

Postad 22 December 2008 - 16:51

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Jo jag stör mig också på all reklam och produktplaceringar, men har inte märkt nån som "uppdateras" eller ändras. Får spana i ladan :)

Postad 22 December 2008 - 22:54

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
GH: Metallica - Den reklam som finns i GH:WT och
GH: Metallica - Debut trailer

Svarar på frågan "Kan man spela trummor och sjunga i GH: Metallica?". Svaret blir då, ja :)

Redigerat av ShaManIX, 23 December 2008 - 13:26.

Postad 23 December 2008 - 07:15

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

GH: Metallica - Den reklam som finns i GH:WT och
GH: Metallica Debut trailer

Svarar på frågan "Kan man spela trummor och sjunga i GH: Metallica?". Svaret blir då, ja :)

Kärlek! B)

Postad 24 December 2008 - 13:22

patzy
  • patzy
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
om man går in på guitarhero.com och väljer amerika så kan man få 5 gratis låtar mot att man skicka in serienummer på gitarren och koden på instruktionsboken. Tyvärr tar det 4-6 veckor innan man får instruktioner på hur man skall kunna ladda ner dom...

Postad 24 December 2008 - 13:31

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Detta gäller året ut ska väl påpekas oxå. :)
Ja gjorde de för någon vecka sedan. Men inte fått någon bekräftelse lr så

Postad 25 December 2008 - 12:18

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
någon som vet om metallica-spelet kommer vara ett standalone (som aerosmith var..) eller måste man ha GHWT-originalet för att kunna köra det?

Postad 30 December 2008 - 10:27

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Efter mycket "jakt" har jag äntligen fått tag på ett ex. I Stockhom verkar det praktiskt taget omöjligt att få tag på ett ex just nu, inte konstigt med tanke på julen...

Tycker spelet uppfyller alla mina förväntningar med råge. Trummorna är hur kul som helst, bra känsla som det beskrivits i andra forum. Gitarren är det i mitt tycke lite bättre känsla än den till GH2, lite mer gedigen. Sång funktionen gör ju att också flickvänen kan vara med :)

Att sen köra fyra pers tillsammans gör ju det hela oslagbart roligt.

Det är bara å låta håret växa, bleka det, på med expanderbyxorna och rock loss :rolleyes:

Får en femma av mig.

Postad 30 December 2008 - 18:19

knubbsäl
  • knubbsäl
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Jag måste ha haft otur med gitarren. Jag är snart inne på min fjärde. På de två första slutade strummen att fungera neråt. Den jag har nu får fnatt ibland och strummar på automatiskt som bara den och man dör på 5 sekunder. Kunde dock inte byta gitarren denna gången för EB hade slut på gitarrer till 360n... drygt. Aldrig haft problem med min GH3 gitarr, jag borde köpt ett ex av Aerosmith när de var billiga bara för att få en extra GH3-gitarr.

Någon annan som stött på "auto-strum" felet?

Postad 30 December 2008 - 19:54

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Nya uppdateringar att hämta idag onsdag 30/12-08

Wednesday 30th December 2008
Submitted on: 30 December, 2008 14:01 GMT
Today’s Xbox Live Marketplace update has arrived and includes free new costumes available for Lara Croft in her latest title, Tomb Raider: Underworld. Staying on the subject of free, there is a free ‘Reggae Rock’ Track Pack available to download for Guitar Hero: World Tour among many other tracks. Here is the full Xbox Live Marketplace Update for Tuesday 30th December 2008:

Tomb Raider: Underworld Wetsuit Costume Pack
Price: Free (Gold Exclusive Offer)
Availability: All Xbox Live Regions
Description: Download two hot new wetsuits for Lara, totally free!
File Size: 62 MB

Guitar Hero World Tour: Reggae Rock Track PackPrice: Free
Description: Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "Your Face" by Pepper, "Jimi" by Slightly Stoopid, and "Sacrifice" by The Expendables. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com.
File Size: 112 MB

Guitar Hero World Tour: "Johnny" by Di-Rect
Price: 160 Microsoft Points
Description: "Johnny" by Di-Rect downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 24 MB

Guitar Hero World Tour: "Degenerated" by Backyard Babies
Description: "Degenerated" by Backyard Babies downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 35 MB

Guitar Hero World Tour: "Por La Boca Vive El Pez" by Fito & Fitipaldis
Description: "Por La Boca Vive El Pez" by Fito & Fitipaldis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 40 MB

Rock Band: "Space Truckin'"
Availability: All Xbox Live Regions except Hong Kong, India, Japan, Korea, Taiwan
Description: Build your Rock Band library by purchasing this song game track: "Space Truckin'"--Deep Purple. PLEASE NOTE: Rock Band game disc is required to play song game tracks. Many Rock Band song game tracks are available as both a multipack and as a single game track. These song game tracks are exactly the same (unless expressly noted as a special version or remix). Be aware that it is possible to download the same song game track twice so please carefully consider your purchases. For music credits, visit www.RockBand.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 36 MB

Rock Band: "Hymn 43"
Availability: All Xbox Live Regions except Hong Kong, India, Japan, Korea, Taiwan
Description: Build your Rock Band library by purchasing this song game track: "Hymn 43"--Jethro Tull. PLEASE NOTE: Rock Band game disc is required to play song game tracks. Many Rock Band song game tracks are available as both a multipack and as a single game track. These song game tracks are exactly the same (unless expressly noted as a special version or remix). Be aware that it is possible to download the same song game track twice so please carefully consider your purchases. For music credits, visit www.RockBand.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 21 MB

Rock Band: "Funk #49"
Description: Build your Rock Band library by purchasing this song game track: "Funk #49"--James Gang. PLEASE NOTE: Rock Band game disc is required to play song game tracks. Many Rock Band song game tracks are available as both a multipack and as a single game track. These song game tracks are exactly the same (unless expressly noted as a special version or remix). Be aware that it is possible to download the same song game track twice so please carefully consider your purchases. For music credits, visit www.RockBand.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 17 MB

Rock Band: "Take Back the City'"
Description: Build your Rock Band library by purchasing this song game track: "Take Back the City'"--Snow Patrol. PLEASE NOTE: Rock Band game disc is required to play song game tracks. Many Rock Band song game tracks are available as both a multipack and as a single game track. These song game tracks are exactly the same (unless expressly noted as a special version or remix). Be aware that it is possible to download the same song game track twice so please carefully consider your purchases. For music credits, visit www.RockBand.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
File Size: 38 MB

Postad 30 December 2008 - 22:54

jimpa_84
  • jimpa_84
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

Jag måste ha haft otur med gitarren. Jag är snart inne på min fjärde. På de två första slutade strummen att fungera neråt. Den jag har nu får fnatt ibland och strummar på automatiskt som bara den och man dör på 5 sekunder. Kunde dock inte byta gitarren denna gången för EB hade slut på gitarrer till 360n... drygt. Aldrig haft problem med min GH3 gitarr, jag borde köpt ett ex av Aerosmith när de var billiga bara för att få en extra GH3-gitarr.

Någon annan som stött på "auto-strum" felet?

Jag har också fått byta in 3 world tour gitarrer och då har jag inte spelat så mycket. Dock hade jag inte samma fel som dig på dem jag lämnat in utan att det har varit knapparna, på den senaste fungerade den oranga bara ibland, på dem tidigare hade jag knappar som inte åkte ut efter man tryckt in dem utan var helt slappa.

Ska dock tillägga att min bror har en world tour gitarr där vi haft lite problem, men jag ska testa den mer för att se om det är fel på den eller inte, alla knappar reagerar när jag trycker i låten men ändå missade jag som fan i några låtar så där misstänker jag att det kan vara strummern som är kass, men snart slår jag bara sönder gitarren istället, har aldrig varit med om sämre kvalitet.

Har tack och lov en från aerosmith som fungerar fint, fast även där fick jag byta den första utan att ha spelat på den då en knapp var helt slapp.

Postad 30 December 2008 - 23:30

AndyBell
  • AndyBell
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Har köpt spelet. Kul som fan men har lite problem med trummorna som disconnectar då och då..Har hört att det kan vara batterierna. Provade byta plats på dom o körde typ 5 låtar utan disconnect..Hoppas det håller i sig(men antagligen inte) :P

Postad 02 January 2009 - 11:29

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Hej!

Är helt omöjligt o köpa det här spelet i butik för tillfället, slut överallt. Hoppas att butikerna får in nya leveranser snart. Kanske nya färska med enorm kvalitet :)

Mvh D

Postad 02 January 2009 - 13:56

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Hej!

Är helt omöjligt o köpa det här spelet i butik för tillfället, slut överallt. Hoppas att butikerna får in nya leveranser snart. Kanske nya färska med enorm kvalitet :)

Mvh D

Game Stop i Uddevalla skulle få in det på Måndag sa en kompis. Antar att det kan vara samma på övriga Game Stop's runt om i landet.

Postad 02 January 2009 - 14:00

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0

Game Stop i Uddevalla skulle få in det på Måndag sa en kompis. Antar att det kan vara samma på övriga Game Stop's runt om i landet.

Vore kanon om det var så. Ijumed att kvaliten är lite tvivelaktig på detta så vill man gärna köpa det i butik i närheten ifall man skulle behöva byta ut något.

Köpte Guitar hero 3 på Cdon och fick skicka tillbaka gitarren två ggr innan jag fick en fungerande.

Mvh D

Postad 02 January 2009 - 14:59

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Har låst upp alla låtar nu, men ser de inte i "Head to Head" av någon anledning. Däremot finns de under Quickplay. Går det att spela alla låtar i "Head to Head"? I så fall hur?

Med risk för att min fråga blev förbisedd. Är det någon som har samma problem med att alla låtar inte dyker upp i listan under Pro face off ?

Hej!

Mvh D

Media Markt i Barkarby hade en jättehög (spel + gitarr) under mellandagarna i alla fall...

Postad 02 January 2009 - 19:04

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Vore kanon om det var så. Ijumed att kvaliten är lite tvivelaktig på detta så vill man gärna köpa det i butik i närheten ifall man skulle behöva byta ut något.

Köpte Guitar hero 3 på Cdon och fick skicka tillbaka gitarren två ggr innan jag fick en fungerande.

Mvh D

Jupp. Jag väntar också.

Postad 02 January 2009 - 22:15

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Har en utmärkt fungerande GH:WT-gitarr över om någon från Stockholmstrakten är intresserad av att byta något spel/pengar mot den.
Hoppas det var lugnt att jag tog det här och inte i bytestråden.

Postad 03 January 2009 - 12:08

Unregisteredf81605d6
  • Unregisteredf81605d6
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Har någon testat att köra lips-mickarna med world tour ännu? Sökte lite i tråden men hittade bara misstankar om att det inte skulle funka, inte någon som vverkligen provat och kunde bekräfta....

Postad 03 January 2009 - 12:18

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Har någon testat att köra lips-mickarna med world tour ännu? Sökte lite i tråden men hittade bara misstankar om att det inte skulle funka, inte någon som vverkligen provat och kunde bekräfta....

Vad jag vet fungerar det bara till Rock Band eller kommer att fungera till RB

Postad 03 January 2009 - 12:24

Unregisteredf81605d6
  • Unregisteredf81605d6
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Vad jag vet fungerar det bara till Rock Band eller kommer att fungera till RB

Låter ju iofs intressant det med! Men vilket av dem är det? Funkar det eller kommer det att funka och i så fall när?!

Postad 03 January 2009 - 12:56

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
CityGross här i Norrköping tar fortfarande 1500 för GH WT complete band pack.

Postad 03 January 2009 - 14:29

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Låter ju iofs intressant det med! Men vilket av dem är det? Funkar det eller kommer det att funka och i så fall när?!

http://gamereactor.s...till Rock Band/

Postad 07 January 2009 - 08:02

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Vart köper man sån där kabel som kan fixa problemen med trummorna (symbalen) Vad heter kabeln och vart köper man den?

Postad 07 January 2009 - 08:05

Tenga
  • Tenga
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
En USB-MIDI-kabel kan du kostnadsfritt beställa från Redoctanes hemsida. :lol:

Postad 07 January 2009 - 08:28

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

En USB-MIDI-kabel kan du kostnadsfritt beställa från Redoctanes hemsida. :lol:

Okej. Nån som har gjort det... löser det problemet med trummorna? Får man med programvara där man kan ställa in känsligheten på trummorna?

Postad 07 January 2009 - 13:44

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Programvaran får man på deras hemsida

Postad 07 January 2009 - 16:55

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Det fungerar JA. Jag har inte orkat göra om det, jag satte upp sensen lite väl högt så nu reagerar de för mycket istället. Bland annat får jag ibland dubbelslag eller extraslag på trummor jag inte ens slår på :)

Postad 07 January 2009 - 23:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Tre frågor. Varav en är en upprepning.
1. Är det någon annan än mig som inte ser alla (upplåsta) låtar "Head to Head"? De syns i t.ex. "Quickplay", men inte i "Head to Head". Irriterande...
2. Jag kan inte ladda ner något från GHTunes. Den säger att jag ställt in min XBOX på att inte kunna ladda ner "user created content". Jag har sökt under Settings efter något som kan flagga av, men hittar ingenting. Någon som vet vad problemet är?
3. Har försökt fråga på guitarhero.com om de någonsin kommer att släppa en patch så man kan importera låtar från Guitarhero 2 & 3 för enbart gitarrsessioner i World Tour, men får inget svar. Någon som hört något om det? Vore trevligt om man kunde lira utan att behöva byta skiva.

Postad 08 January 2009 - 17:09

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
2. Har du kollat under Family Settings? Inte för att jag tror att du gjort ett barnkonto till dig själv, men det brukar vara där såna inställningar ligger. "Innehållsskydd" osv.

Postad 08 January 2009 - 20:18

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

2. Har du kollat under Family Settings? Inte för att jag tror att du gjort ett barnkonto till dig själv, men det brukar vara där såna inställningar ligger. "Innehållsskydd" osv.

Jopp, men hittade ingenting. Jag har allowed och no restrictions där jag har ett alternativ. Ska kolla igen, kanske har missat något. Jag antar att du kan ladda ner själv?

Postad 08 January 2009 - 20:21

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jepp jag laddade ner ett par låtar och fick min achievement. Letade fram några ganska coola, såsom Super Mario theme, Smooth Criminal osv :)

Postad 08 January 2009 - 23:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Har satt alla flaggor under Family Settings på "Allow". Det enda som är kvar är det som gäller bäbisprofiler, men jag har inga såna så jag kan inte (behöver inte?) accessa de va?

Postad 08 January 2009 - 23:41

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Hmm nä du ingen aning vad det kan vara då. Testa ringa MS supporten eller googla på det?

Skumt problem annars ju =/

Postad 08 January 2009 - 23:56

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Hmm nä du ingen aning vad det kan vara då. Testa ringa MS supporten eller googla på det?

Skumt problem annars ju =/

Hittade felet. Under Privacy Settings i min PROFIL (inte min xbox) hade jag satt att jag bara skulle acceptera contents från mina vänner. Löst! :)

Postad 09 January 2009 - 00:02

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Hahaha dåså. Då kan även du ta del av stora hits som skapats av finniga tonårs-amerikaner :)

Postad 09 January 2009 - 00:09

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1866 inlägg
  • 0
Är det verkligen värt att köpa det kompletta för närmare 2000:-? För visst är det väl gitarren det roligaste och det som man spelar med allra mest? :)

Postad 09 January 2009 - 10:38

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Okej. Nån som har gjort det... löser det problemet med trummorna? Får man med programvara där man kan ställa in känsligheten på trummorna?

Nja, är mitt svar. Det är förinställt på värdet "10", men ställer jag på "11" får jag dubbelslag, mina problem har delvis löst sig genom att cymbaler gått sönder så jag fått nya som fungerat bättre.

Har haft tre cymbaler där plasten under gummeringen spruckit! Då tycker jag ändå att jag inte slår värst hårt.....

Postad 09 January 2009 - 17:03

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Är det verkligen värt att köpa det kompletta för närmare 2000:-? För visst är det väl gitarren det roligaste och det som man spelar med allra mest? :(

Jag tror inte något är "det roligaste". Vet du med dig att du inte tänker spela trummor är det ganska onödigt att lägga ut ca 1250 kr på ett par trummor.
Jag köpte spelet + en gitarr för 750 kr och tycker det räcker gott.

Postad 10 January 2009 - 23:08

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Hallå.

Jag köpte i dag mitt World Tour med trummor och gitarr osv.
Men är det bara jag som tycker att både ''strum'' knappen är väldigt lös samt svajarmen?
När jag har fått ihop tillräckligt med starpower så aktiveras den utan att jag lyfter eller trycker på knappen?
Är det enkel väg till affären och byta den som gäller?

Redigerat av nickr, 10 January 2009 - 23:13.

Postad 10 January 2009 - 23:28

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Både strumbar och svajarm har blivit lite "lösare" på den nya gitarren.

Sen är de som vanligt överkänsliga med tilt-funktionen då den aktiverar starpower när man råkar lyfta vänsterhanden typ 20-30 grader.

Postad 11 January 2009 - 00:31

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Ok. Men jag tycker att knapparna är lite väl lösa, men det kanske bara är jag :)

Postad 11 January 2009 - 00:46

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Ok. Men jag tycker att knapparna är lite väl lösa, men det kanske bara är jag :)

Jag håller med dig, men man vänjer sig. Tycker gitarren i sin helhet är bättre än de tidigare i serien i alla fall.

Postad 11 January 2009 - 00:47

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Är det verkligen värt att köpa det kompletta för närmare 2000:-? För visst är det väl gitarren det roligaste och det som man spelar med allra mest? :)

Jag tycker trummorna är roligast, men kan bero på att jag har spelat mycket GH 2 och 3 och kanske tröttnat lite på gitarren, dock är det jäkligt kul ibland att köra lite gitarr.

Postad 11 January 2009 - 00:52

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Håller med dig. Visst guran är alltid rolig, men man har kört det en hel del innan.
Ska nog börja på Rock Band 2 nu när man är i stort sett "klar" med GHWT.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.