Kan man maila dom och be dom länka ihop det eller har du nått annat tips på vad man kan hitta på, och vart man ska kolla?
NHL 09 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(8)
|
Inga priser |
1 relaterade trådar
NHL 09 Onlineliga (349 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 28 July 2009 - 11:00
Det ska bara finnas en profil på easw.
Kan man maila dom och be dom länka ihop det eller har du nått annat tips på vad man kan hitta på, och vart man ska kolla?
Postad 28 July 2009 - 12:12
Ja har du bara en profil på easw så är det bara att börja leta där, kommer inte alls ihåg och kan inte ens logga in nu.
Postad 02 August 2009 - 21:57
Har precis börjat spela nhl online och har en fråga, Vad är det för mening att skapa ett lag i xbox live? gjorde det idag och trodde man kunde spela lite matcher där ocå men jag har inte hittat det. Spelar bara rankade snabb matcher just nu, väldigt skoj det oxå men skulle vilja typ spela i en liga där man åker upp och ner i tabellen. hur gör man för att komma dit?
rpkar ni ofta ut för att folk kopplar ner när de ligger under? har råkat ut för det ett antal ggr, fan vad trist det är, därför skulle de vara roligare med typ en liga.
hjälp mig nu....Tack
rpkar ni ofta ut för att folk kopplar ner när de ligger under? har råkat ut för det ett antal ggr, fan vad trist det är, därför skulle de vara roligare med typ en liga.
hjälp mig nu....Tack
Postad 25 February 2010 - 15:41
Hur slåss man i spelet. Har spelat asmånga matcher men det blir aldrig fight. Hur göra?
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 26 February 2010 - 09:06.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
NHL 09 Onlineliga
9 bilder
6 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?