Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samsung i900 OMNIA *

1328 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung Omnia SGH-i900 8GB 128MB RAM (Mobiltelefoner) 1 (0) Inga priser
Samsung Omnia SGH-i900 16GB (Mobiltelefoner) 4 8.151514 (32) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 31 October 2008 - 21:15

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

Kul att höra! Vilken Mjukvaruversion var/är det på den?

//A

Min kör i900XBHJ2, verkar vara rätt stabil:)

Har du lust att lägga upp bilder tagna med kameran?
Tänkte hur pass man saknar en riktig blixt.

Laddar upp 2 bilder, en med blixt och bara tvn som ljuskälla. Och en utan blixt med vanlig rumsbelysning:) Om du vill jag ska testa något annat så säg gärna till;:(
http://img222.images...tanblixtpv9.jpg Utan blixt
http://img65.imagesh...ge=blixtyx5.jpg Med blixt

Redigerat av Unregisteredc83518bd, 31 October 2008 - 21:20.

Postad 31 October 2008 - 21:29

Unregistered1580
  • Unregistered1580
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Min kör i900XBHJ2, verkar vara rätt stabil:)

Laddar upp 2 bilder, en med blixt och bara tvn som ljuskälla. Och en utan blixt med vanlig rumsbelysning:) Om du vill jag ska testa något annat så säg gärna till;:(
http://img222.images...tanblixtpv9.jpg Utan blixt
http://img65.imagesh...ge=blixtyx5.jpg Med blixt

Tack så jättemycket.
Vad tycker du själv om kamera delen? Nu beror det ju på vad man jämför med också :(
Jag har en SE k810i nu. Hade en k850i tidigare men var inte alls nöjd med den kameran.

Postad 01 November 2008 - 13:39

Kinta
  • Kinta
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Någon som har lyckats hitta ett sätt att få ett automatiskt knapplås? Jag har testat med att installera Mainiacs lilla program men de funkar inte. Men får de inte att funka. Någon annan som har hittat nått annat sätt

Postad 02 November 2008 - 00:39

rickard64
  • rickard64
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
nu blev det en omnia till slut i alla fall....

rädd för att skärmen på HTC touch hd skulle slurpa för mycket batteri, och än så länge så tycker jag omnian är bra dock lite anpassning kvar för att vänja sig med touch mot att ha haft en nokia n73 tidigare....

finns det några program man absolut inte får missa?

Postad 02 November 2008 - 10:16

AlfonsÅberg
  • AlfonsÅberg
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Någon som har lyckats hitta ett sätt att få ett automatiskt knapplås? Jag har testat med att installera Mainiacs lilla program men de funkar inte. Men får de inte att funka. Någon annan som har hittat nått annat sätt

Jag vet inte vad det kallas på Svenska då jag har engelsk version men det finns en autolock funktion i Settings menyn där man kan ställa in "Ange pin efter x min"

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  Pin.jpg   27.06K   2 Antal nerladdningar

Postad 03 November 2008 - 10:18

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
Är det någon som vet hur man byter ut kortnummret till mobilsvar?

Postad 03 November 2008 - 10:33

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1992 inlägg
  • 0

Är det någon som vet hur man byter ut kortnummret till mobilsvar?

Meny->Inställningar->telefon-->tjänster->röstmeddelande och sms

Postad 03 November 2008 - 10:45

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Meny->Inställningar->telefon-->tjänster->röstmeddelande och sms

Tackar!

Postad 03 November 2008 - 11:59

Kinta
  • Kinta
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Jag vet inte vad det kallas på Svenska då jag har engelsk version men det finns en autolock funktion i Settings menyn där man kan ställa in "Ange pin efter x min"

Jo jag såg de med. Men då måste jag ju slå in min PIN varje gågn jag skall använda telefonen. De orkar jag inte med. Vill bara ha ett vanligt hederlig knapplås. Telefonen har ju en knapplåsfunktion som man måste sätta igång mauellt. Vill att de skall gå igång med automatik.

Postad 03 November 2008 - 13:09

AlfonsÅberg
  • AlfonsÅberg
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Jo jag såg de med. Men då måste jag ju slå in min PIN varje gågn jag skall använda telefonen. De orkar jag inte med. Vill bara ha ett vanligt hederlig knapplås. Telefonen har ju en knapplåsfunktion som man måste sätta igång mauellt. Vill att de skall gå igång med automatik.

Iofs, klart att man tycker att de skulle kunnat slänga in en sådan funktion också men personligen så föredrar jag med PIN då det även skyddar data på mobilen om man har otur och går och tappar bort den!

Borde dock vara möjligt att lägga till detta i en framtida Firmware...

Postad 03 November 2008 - 15:46

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Fick min Omnia idag. En fråga till er som använt telefonen ett tag. Min blir kokhet nästan direkt när man sitter o leker? Blir de så eller är det något fel....

Postad 03 November 2008 - 15:58

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Nu har jag ingen omnia men på alla andra windows mobile telefoner trycker man snabbt på on/off knappen så släcks skärmen och knapparna låses. för att låsa upp trycker man snabbt igen. Har ni provat det?

Postad 03 November 2008 - 21:17

Unregistered44aa6f6b
  • Unregistered44aa6f6b
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Nu har jag ingen omnia men på alla andra windows mobile telefoner trycker man snabbt på on/off knappen så släcks skärmen och knapparna låses. för att låsa upp trycker man snabbt igen. Har ni provat det?

Japp...fungerar likadant :D

Postad 03 November 2008 - 21:32

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

Japp...fungerar likadant :D

Joo men i min mobil så funkar det inte så bra, trycker jag på knappen och lägger ner den i fickan så utsätts den ju för stötar. Och då går touchen igång igen och knappar runt hejvilt:/ Nej jag saknar också en autolås funktion:(

Postad 04 November 2008 - 02:19

rickard64
  • rickard64
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
hur kan den gå igång om den inte reagerar på touchen när man tappar on/off knapper som låser skärmen för tryckningar?

För mig fungerar det klockrent att göra så hur som :D

hoppas på en FW update som piggar till telen lite bara =)

Postad 04 November 2008 - 09:47

Unregistered44aa6f6b
  • Unregistered44aa6f6b
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

finns det några program man absolut inte får missa?

Jag har skaffat mig SPB mobile shell och sedan laddat ned en massa skins från http://www.imarche.n....php......klart kul att skaffa ditt personliga utseende på mobben.
Kan inte säga att den blev segare....kanske lite :D

Postad 04 November 2008 - 12:35

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

hur kan den gå igång om den inte reagerar på touchen när man tappar on/off knapper som låser skärmen för tryckningar?

För mig fungerar det klockrent att göra så hur som :D

hoppas på en FW update som piggar till telen lite bara =)

För touchen går igång igen när man trycker på "lägg på" och "svara" knapparna:P

Postad 04 November 2008 - 18:06

Kinta
  • Kinta
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Jag lyckas inte få inång GPSn. När jag startar Samsung mobil navigaton så står det "Tar emot GPS-signal" i nederkant av bilden. Sen händer det inget mer. Måste jag göra några inställningar?

Jag har telenor. Vet inte om de spelar roll en min GPRS funkar som den ska

Postad 04 November 2008 - 18:27

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Jag lyckas inte få inång GPSn. När jag startar Samsung mobil navigaton så står det "Tar emot GPS-signal" i nederkant av bilden. Sen händer det inget mer. Måste jag göra några inställningar?

Jag har telenor. Vet inte om de spelar roll en min GPRS funkar som den ska

Det tog väldigt lång tid innan GPS hittades för mig också. Stor fördel om du står ute.. Jag avinstallerade och lade in Garmin Mobile XT istället. Där hittades satelliterna direkt.

Postad 05 November 2008 - 00:34

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
http://pcforalla.idg...-i-supermobilen

Stämmer dom där "missarna" dom skriver om ?

Postad 05 November 2008 - 02:01

malajo
  • malajo
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Det tog väldigt lång tid innan GPS hittades för mig också. Stor fördel om du står ute.. Jag avinstallerade och lade in Garmin Mobile XT istället. Där hittades satelliterna direkt.

Var hittade du Garmin?

Jag har testat Nav N Go och den tar ca 15min för att hitta satelliternautomhus en molnfri dag
Är sugen på nått som "startar" snabbare

Postad 05 November 2008 - 07:16

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Var hittade du Garmin?

Jag har testat Nav N Go och den tar ca 15min för att hitta satelliternautomhus en molnfri dag

Laddade ner detta från Garmins hemsida. Sedan krävs det lite andra manövrar för att det skall funka med Omnian.

Postad 05 November 2008 - 09:26

Kinta
  • Kinta
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Ok jag skall testa och ställa mig ute. Det värsta är ju att de är minusgrader.

Men man skall inte behöva göra några inställninger innan man kör igång. De som jag tycker är lite konstigt är att min Nordiska karta är låst med ett rött hänglås och att jag kan inte ansluta till tex rout 66-butiken. Då står det att det är anslutningsfel.

Kan nån gå in under extra/kartor och kolla om om eran nordic karta är låst med ett rätt hänglås eller öppen med ett blått

Postad 05 November 2008 - 09:59

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Kan nån gå in under extra/kartor och kolla om om eran nordic karta är låst med ett rätt hänglås eller öppen med ett blått

Min Nordics 2008 Q3 är upplåst med blått hänglås, Värdlskarta upplåst med gult hänglås.
Fick massa frågor när jag startade telefonen för fösta gången om nycklar och sånt, svarade typ JA på allt.

Vet någon hur man får en stigande ringsignal med vibration, tycker att jag kan bara välja det ena eller det andra vill ha båda.

Postad 05 November 2008 - 10:05

Kinta
  • Kinta
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Min Nordics 2008 Q3 är upplåst med blått hänglås, Värdlskarta upplåst med gult hänglås.
Fick massa frågor när jag startade telefonen för fösta gången om nycklar och sånt, svarade typ JA på allt.

Vet någon hur man får en stigande ringsignal med vibration, tycker att jag kan bara välja det ena eller det andra vill ha båda.

Tack för svaret. Kan du ansluta till tex rout 66 butiken? Kankske är de de som spökar för mig. Att den inte kan aktivera kartorna eller nåt.
Om jag nu får igång den här funktionen kommer det då att kosta nått? Att använda GPS-navigering med en "vanlig" gps ärju gratis. Men jag lästa att telenos navigeringstjänst kostar 89 kr per månad. Hur går de ihop?

Redigerat av Kinta, 05 November 2008 - 13:11.

Postad 05 November 2008 - 18:25

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1992 inlägg
  • 0

Var hittade du Garmin?

Jag kör IGO 8 , hittar satelliterna omgående! Testade först Tom Tom men den letade sateliter i evigheter.

Postad 05 November 2008 - 19:55

Västeråssnubben
  • Västeråssnubben
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Äntligen är denna lur på väg hem till mig.. Ni som har den, berätta gärna om hur ni tycker den fungerar, vad som är bra och vad som är mindre bra.. recensera den helt enkelt =)

Postad 06 November 2008 - 00:34

Unregistered44aa6f6b
  • Unregistered44aa6f6b
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

För touchen går igång igen när man trycker på "lägg på" och "svara" knapparna:P

Testa att hålla inne "lägg på" knappen i 3-4 sek......en annan sorts låsning :)

Postad 06 November 2008 - 11:45

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

Testa att hålla inne "lägg på" knappen i 3-4 sek......en annan sorts låsning :)

Yes det är den jag använder:) Men när jag glömmer att trycka in den innan jag stoppar ner mobilen i fickan så är det kört, då har den ringt upp hela telefonboken när jag tar upp mobilen igen:(

Postad 06 November 2008 - 12:04

Unregistered255369a1
  • Unregistered255369a1
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Yes det är den jag använder:) Men när jag glömmer att trycka in den innan jag stoppar ner mobilen i fickan så är det kört, då har den ringt upp hela telefonboken när jag tar upp mobilen igen:(

Under Inställningar->Knappar, fliken Väckningsknapp kan du ställa om så att endast t ex strömbrytaren väcker telefonen.

Testa om det fungerar - har inte testat själv, då jag är van vid att behöva låsa telefonen...

Postad 06 November 2008 - 12:49

Mörk
  • Mörk
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag sitter i valet&kvalet mellan Samsung Omnia och SE Xperia just nu. Har pendlat fram och tillbaka mellan modellerna och kommer undan med ungefär samma pris oavsett vilken jag väljer genom omtecknade av mitt abonemang nu i december. Det som har fått mitt beslut att tippa något mer åt samsunghållet är det enkla faktumet att den känns smidig och snygg nog för mig att orka lägga ner lite tid på oavsett hur krångligt WM än verkar. Samt att jag helt enkelt är lite av en samsung fanboi :(

Är jag inne på rätt spår? För mig kommer lagringsutrymmet och divxmöjligheterna vara de två viktigaste extrafunktionerna vilket betyder att jag förhoppningsvis kan göra mig av med min klumpiga mp3spelare helt och hållet. Vilken av Omnian och Xperian är den bättre multimediaspelaren om man bortser från det inbyggda minnet? Xperia verkar ju verkligen ha en mer högupplöst display men det kanske inte spelar så stor roll på xvidavkodat material?

Redigerat av Mörk, 06 November 2008 - 12:49.

Postad 06 November 2008 - 13:20

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Jag sitter i valet&kvalet mellan Samsung Omnia och SE Xperia just nu. Har pendlat fram och tillbaka mellan modellerna och kommer undan med ungefär samma pris oavsett vilken jag väljer genom omtecknade av mitt abonemang nu i december. Det som har fått mitt beslut att tippa något mer åt samsunghållet är det enkla faktumet att den känns smidig och snygg nog för mig att orka lägga ner lite tid på oavsett hur krångligt WM än verkar. Samt att jag helt enkelt är lite av en samsung fanboi :(

Är jag inne på rätt spår? För mig kommer lagringsutrymmet och divxmöjligheterna vara de två viktigaste extrafunktionerna vilket betyder att jag förhoppningsvis kan göra mig av med min klumpiga mp3spelare helt och hållet. Vilken av Omnian och Xperian är den bättre multimediaspelaren om man bortser från det inbyggda minnet? Xperia verkar ju verkligen ha en mer högupplöst display men det kanske inte spelar så stor roll på xvidavkodat material?

Jag är SE fan. Köpte X1 direkt den kom. Dock blev jag aldrig kompis med den telefonen. Kan inte sätta fingret riktigt på vad. Köpte en Omnia istället. Med denna telefon trivs jag som fisken i vattnet. Tyckte det funkar kanon att titta på film i omnian, GPS känns bättre (Kör Garmin Mobile XT). T o m ringa samtal känns smidigare :blink: .

Postad 06 November 2008 - 13:46

huss3
  • huss3
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
hej! Någon som vet om man kan ladda hem teman från någon sida?

Postad 06 November 2008 - 14:29

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Lite teman: http://pocketpcthemes.com/vga.asp

Postad 06 November 2008 - 14:50

Penix
  • Penix
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hej alla! fick min Omnia igår, o är helnöjd änsålänge. men jag undrar ett pat saker som jag hoppas jag kan få hjälp med här...

hur fungerar det egentligen med 3G nätet? om jag tex, kopplar upp mig på nätet, så väljer luren 3G uppkopplingen. men när man tex stänger ner webläsaren, så står det att man fortfarande är uppkopplad mot 3G nätet, väljer jag då "avsluta uppkopplingen" så går luren på vanliga tele nätet(för samtal bla). ska inte luren använda 3G nätet alltid om det finns täckning??? kan ju iofs starta webläsaren, så den går på 3G nätet o sen avsluta webläsaren igen, men då e jag rädd för att det kostar en massa, vill ju inte få en räkning på 50 000 typ... :(/

Och en sak till, synkade min hotmail med windows live/MSN programmet i luren, men nu har jag alla mailadresser därifrån i vanliga telefonboken, vilket e jobbigt. går det att göra något åt det utan att radera dom?(för tydligen så försvinner dom helt isf, och då inte bara på luren)...

förövrigt ska det bli intressant o ringa/smsa på fyllan, haha! :blink:

tack på förhand!

Postad 06 November 2008 - 15:33

huss3
  • huss3
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tack förlänken till teman men jag får det inte å funka. Färgen ändras men jag ser inte bilden på temat.
tack på förhand.

Postad 06 November 2008 - 16:47

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0

Under Inställningar->Knappar, fliken Väckningsknapp kan du ställa om så att endast t ex strömbrytaren väcker telefonen.

Testa om det fungerar - har inte testat själv, då jag är van vid att behöva låsa telefonen...

Tack för tipset!

Postad 06 November 2008 - 18:29

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Hejsan har precis fått min omnia. Och nu har jag ett par frågor om telefonen:

Jag kör telia och varenda nummer som ringer till mej så står det alltid okänt nummer oavsett vem som ringer. Vad gör man åt det?

Hur går man till läget där man kan ändra till flygsplansläge och blåtand och sånt?

Och hur fixar man internetinställningar för det funkar inte alls att koppla upp på internet?

Och sen den sista frågan. Jag tror att vissa delar av skärmen är sönder för att nästan hela högra sidan på telefonen funkar inte och svarar inte på tryck varken från fingrarna eller pennan. Det är typ en tumbred som inte funkar alls och på tangentborden när man skriver på det virtuella tangentbordet så verkar det som det förskjuts mer och mer åt höger var man trycker. Så tex om man trycker på h på mitten så blir det ett j och trycker man på k tex så blir det det tecknet längst ut. Jag tror faktiskt att den är sönder.

Postad 06 November 2008 - 19:10

Penix
  • Penix
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Hejsan har precis fått min omnia. Och nu har jag ett par frågor om telefonen:

Jag kör telia och varenda nummer som ringer till mej så står det alltid okänt nummer oavsett vem som ringer. Vad gör man åt det?

Hur går man till läget där man kan ändra till flygsplansläge och blåtand och sånt?

Och hur fixar man internetinställningar för det funkar inte alls att koppla upp på internet?

Och sen den sista frågan. Jag tror att vissa delar av skärmen är sönder för att nästan hela högra sidan på telefonen funkar inte och svarar inte på tryck varken från fingrarna eller pennan. Det är typ en tumbred som inte funkar alls och på tangentborden när man skriver på det virtuella tangentbordet så verkar det som det förskjuts mer och mer åt höger var man trycker. Så tex om man trycker på h på mitten så blir det ett j och trycker man på k tex så blir det det tecknet längst ut. Jag tror faktiskt att den är sönder.

konfiguerat skärmen?

Postad 06 November 2008 - 19:32

Unregistered3b6e1acd
  • Unregistered3b6e1acd
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Hej
Nån som vet hur MP3 spelaren är på omnian? Tänkte mer om man lyssnar mycket på ljudböcker som jag gör, att telefonen kommer ihåg var man är i boken om man stänger av telefonen.Så att man slipper leta upp var man var i boken efter telefonen eller MP3 spelaren varit avstängd.

Postad 06 November 2008 - 19:38

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Jag har valt Samsung Today 2 under Meny/Inställningar/Personlig/Idag/Objekt (måste välja bort widgets).
Du får en knapp "inställningar" där det lätt ändras.

Meny/Inställningar/Anslutningar/Anslutningar
Har kan du hantera dina anslutningar, skriv in det som gäller för din operatör.

Prova Meny/Inställningar/System/Skärm och justera skärmen.

Redigerat av K1M, 06 November 2008 - 19:40.

Postad 06 November 2008 - 22:35

Aldabal
  • Aldabal
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Tack för svaren. Det med telia ska jag ringa inom och fråga det verkar vara lite konstigt. Men angående skärmen så ligger trycket så att säga att alltid 5mm åt höger av var jag trycker. Speciellt märks det när man gör anteckningar då man ser precis var på skärmen det skriver. Jag har ju redigerat skärmen flera gånger nu. Ska jag lämna in den eller har jag gjort något fel?

Redigerat av Aldabal, 06 November 2008 - 22:49.

Postad 06 November 2008 - 22:44

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Tack förlänken till teman men jag får det inte å funka. Färgen ändras men jag ser inte bilden på temat.
tack på förhand.

Sä här blir det att se ut på min telefon..

Postad bild

Postad 07 November 2008 - 01:19

Västeråssnubben
  • Västeråssnubben
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Har ett litet bekymmer... hur kan jag synka mina kontakter utan outlook? har alla på outlookexpress men det verkar inte fungera.. Nå tips`? Kan inte tanka hem nå office heller.. =/

Postad 07 November 2008 - 11:29

Unregistered255369a1
  • Unregistered255369a1
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Har ett litet bekymmer... hur kan jag synka mina kontakter utan outlook? har alla på outlookexpress men det verkar inte fungera.. Nå tips`? Kan inte tanka hem nå office heller.. =/

Du kan inte att synka kontakterna till Outlook Express utan du måste köpa en riktig Outlook licens. Det är dessutom så att man i senaste versionen måste se till att köpa rätt Office licens, som inkluderar Outlook, vilket jag inte hade gjort, så jag fick punga ut för en separat Outlook licens. Blev grymt irriterad själv, när jag upptäckte det.

Hej
Nån som vet hur MP3 spelaren är på omnian? Tänkte mer om man lyssnar mycket på ljudböcker som jag gör, att telefonen kommer ihåg var man är i boken om man stänger av telefonen.Så att man slipper leta upp var man var i boken efter telefonen eller MP3 spelaren varit avstängd.

Om du stänger av telefonen - eller spelaren för den delen - så tappar den bort var du var. Jag brukar inte stänga av telefonen, och minimerar bara spelaren, då funkar det klockrent! Bara att sätta på bluetooth-headsetet och trycka på play på morgonen utan att röra telefonen :-)

Postad 07 November 2008 - 12:28

daalton
  • daalton
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Man kan beställa internetinställningar som sms för de flesta operatörer från samsungs hemsida, så som Telia, Telenor, Halebop, 3 och tele2comviq. Jag beställde telia och det funkade klockrent.
http://nordic.samsun...phone/index.jsp

Postad 07 November 2008 - 13:01

HaloGuilty
  • HaloGuilty
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Någon som vet om det går att skriva sms utan penna, då jag har lite stora fingrar. kan man skriva som på en typ vanlig knappsats med siffror och bokstäver eller är det bara med tagentbordet på skärmen i sidoläge?

Tacksam för snabbt svar

Postad 07 November 2008 - 13:14

huss3
  • huss3
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
det är jätte svårt å skriva sms utan penna för man kommer åt fel boksav annars,

Postad 07 November 2008 - 15:22

Penix
  • Penix
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
har upptäckt en märklig bugg lr nått... själva kalender widgeten, så står det "Okt 2008". borde ju stå "Nov 2008", men går man in på kalendern så är datumet rätt... har testat att ändra datumet, och de andra månaderna fungerar, jusst bara inte November. duktigt irreterande iaf.

nån annan med samma "bugg/fel"?

Postad 07 November 2008 - 15:34

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

har upptäckt en märklig bugg lr nått... själva kalender widgeten, så står det "Okt 2008". borde ju stå "Nov 2008", men går man in på kalendern så är datumet rätt... har testat att ändra datumet, och de andra månaderna fungerar, jusst bara inte November. duktigt irreterande iaf.

nån annan med samma "bugg/fel"?

Likadant för mig (:
en annan sak är att det är skitdåligt ljud till BT headstet.. Någon som vet om det finns uppdateringar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.