FIFA 09 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(22)
|
Inga priser |
Postad 08 October 2008 - 17:58
Postad 08 October 2008 - 18:04
Gjorde en tabbe! Jag lämnade ligan för att byta tillbaka till Aston Villa men jag kan inte joina ligan igen kan du bjuda in mig det är enda lösningen tydligen!?
Postad 08 October 2008 - 18:45
Postad 08 October 2008 - 19:30
Postad 08 October 2008 - 19:31
Hur hittar man ligan?
Vad heter den?
Söker på minhembio på namnet på ligan
Postad 08 October 2008 - 19:56
Winnerbäck89
Första matchen var en utklassning, andra kunde blitt det men jag var okoncentrerad i avslutsläget
jag ligger 7-0 i vinster mot Minhembio motstånd!
Ja sen idag, när jag sovit ut så vann ju jag
Postad 08 October 2008 - 20:02
Lugnt Ockelito, inte direkt någon av oss som e så vass...än i alla fall!
Nej igår sprang jag mest och yrade med Mancini tills jag lyckades få dit en fot på en fin passning och kvitterade så vi kunde vinna för en av de fick connection problem
Postad 08 October 2008 - 20:06
Postad 08 October 2008 - 20:13
PS. Voldoo jag lämnade ligan för o ta tillbaka aston villa men när jag ville joina igen gick det inne jag va tvungen och ha en invite av GM, kan du fixa det eller vet du vad jag bör göra?
Postad 08 October 2008 - 20:33
edit, de gick visst
Redigerat av Unregisteredd0b430d9, 08 October 2008 - 20:37.
Postad 08 October 2008 - 20:37
Jaha då var ligapremiären avklarad, och ******** va stryk jag fick... Mitt Villareal blev överkörda av Roma med 4-0. Totti gjorde hattrick plus ett snyggt frisparks mål. Visst var du bättre, men det känndes inte riktigt rättvisande när det rann iväg i slutet.
Nej, du hade lite otur(/oskicklighet) i avsluten
hmmm IFK verkar inte finnas
e det okej om jag tar lyon istället?
IFK Göteborg finns väl? De heter IFK. eller nåt sånt pga licensproblem
Postad 08 October 2008 - 21:18
Postad 08 October 2008 - 21:24
Postad 08 October 2008 - 21:28
Bayern Munchen är helt omöjliga att få bra i försvarsspelet. Skapar massvis men släpper till väldigt lätt bakåt.
Jag tyckte också Bayern var dåliga, fick inte alls till nåt spel, inte fram heller
Postad 08 October 2008 - 21:35
Börjar bli folkat i klubben oxå, kör gärna lite sådana matcher när ni e sugna gott folk!
Ångar faktiskt att jag tog Barca, e på nått vis goare o vinna med lite sämre lag...
Nu ska Hinken få spö
Redigerat av Roundeers, 08 October 2008 - 21:34.
Postad 08 October 2008 - 21:38
Postad 08 October 2008 - 21:39
Postad 08 October 2008 - 21:40
PSN-ID: seagal88 (lag: Marseille)
Redigerat av Unregistered28641812, 08 October 2008 - 21:47.
Postad 08 October 2008 - 22:08
Jag paxar sista platsen...
Postad 08 October 2008 - 22:17
hoppas någon "bra" spelare tar min plats.
Postad 08 October 2008 - 22:47
hann med 2 klubblags matcher oxå, vi hängde faktiskt lite snygga baljor, börjar bli kul de där, hoppas få in lite fler när vi väl spelar bara!
Kanske ska sova lite....menar, man måste ju va fräsch till morgondagens bataljer
Redigerat av Roundeers, 08 October 2008 - 22:47.
Postad 08 October 2008 - 22:50
Voldoo kan du bjuda in mig till ligan så jag kan börja spela! har ett rejält sug!
Det står att jag inte kan gå med i ligan förrens säsongen är slut eller fått en inbjudan från GM. typ så,
Snälla kan du fixa det vill gärna sätta igång!
Redigerat av Kickade, 08 October 2008 - 22:55.
Postad 09 October 2008 - 00:19
Pax för Fidde78:s plats jag tar gärna över Lyon!
Voldoo kan du bjuda in mig till ligan så jag kan börja spela! har ett rejält sug!
Det står att jag inte kan gå med i ligan förrens säsongen är slut eller fått en inbjudan från GM. typ så,
Snälla kan du fixa det vill gärna sätta igång!
Om du addar mej som vän på psn så ska du e att ja fixar det... Vet inget annat sätt o göra det på...!!! Ja fixar det imorgon när ja vaknar runt 14.00 isf.
Grabbar dags att börja joina ligan nu.. Ja beslöt att vi kör med 2x8 min så man får vara lite taktiskt med bytena och försöktig med att ta ett rött kort direkt om någon kommer fri.
Vi kör en provliga nu med en match mot varandra sen blir det slutspel med 2 matcher mot varann....
Joina ligan genom att skriva i användarnamnet minhembio
och lösen prisjakt
OBS DET GÄLLER BARA DEM SOM HAR ETT LAG SOM STÅR UPPSKRIVET
Ni loggar in på spellägen online/onlineligor/sök ligor och fyller i det där...!!
Postad 09 October 2008 - 06:11
Känns exakt som att spela nätpoker tamefan....
Redigerat av Unregisteredf8219770, 09 October 2008 - 06:12.
Postad 09 October 2008 - 08:00
Håller verkligen med om detta, kan lira riktigt bra sen allt borta nästa dag...helskumt!Säger bara en sak sicka svackor man kan ha det rör sig om dag till dag och det är fan bedrövligt, Ena dagen vinner man överlägset nästa dag förloarar man som om man aldrig spelat fifa förut,ush ush ush
Känns exakt som att spela nätpoker tamefan....
Får man fråga varför du o voldoo inte lira liga matcher igår, o säg nu inte att du behöver öva
Postad 09 October 2008 - 08:20
Håller verkligen med om detta, kan lira riktigt bra sen allt borta nästa dag...helskumt!
Får man fråga varför du o voldoo inte lira liga matcher igår, o säg nu inte att du behöver öva
Hmm vet fan inte, För jag trode inte vi skulle spela liga matcher igår, trode vi skulle börja när alla hade registrerat sig osv.. Ang voldo så får du snacka med han för han är lite smått yr hela han...
Men kanske ikväll om jag har tur så kanske man kan spela nån liga match då
Såg att du spelade igår iaf , får man fråga va du gjorde för din flicka för att hon skulle låta dig spela hela kvällningen
Postad 09 October 2008 - 09:05
Hmm vet fan inte, För jag trode inte vi skulle spela liga matcher igår, trode vi skulle börja när alla hade registrerat sig osv.. Ang voldo så får du snacka med han för han är lite smått yr hela han...
Men kanske ikväll om jag har tur så kanske man kan spela nån liga match då...
Såg att du spelade igår iaf , får man fråga va du gjorde för din flicka för att hon skulle låta dig spela hela kvällningen
Hade bokat bord o detta, men tjejen blev dålig under dagen o va rätt dassig när vi kom hem, så ställde o får fira på fredag istället, vilket gav ganska mycket tid över till detta beroende framkallande spel
Postad 09 October 2008 - 09:05
Postad 09 October 2008 - 10:29
hann med 2 klubblags matcher oxå, vi hängde faktiskt lite snygga baljor, börjar bli kul de där, hoppas få in lite fler när vi väl spelar bara!
Kanske ska sova lite....menar, man måste ju va fräsch till morgondagens bataljer
Jo klubblags matcherna är roliga, ja några fina blev det. Elrikos nick i sista är vacker. Jag tillförde ju dock inte mycket min Zlatan var mest offside. Borde skaffa head-set så man kan skrika nu så jag inte hinner bli offside.
Nu har man sovit ut, och har tid att sätta sig framför spelet
Spelade för övrigt en seriematch igår. Det tog lång tid innan jag insåg att det var en lång match trots infon.
När domaren blåste av för halvlek trodde jag det var slut.
Men det var jämt, och jag hade en hel del tur som vann med 2-1.
Redigerat av winnerback_89, 09 October 2008 - 10:29.
Postad 09 October 2008 - 10:44
Hade bokat bord o detta, men tjejen blev dålig under dagen o va rätt dassig när vi kom hem, så ställde o får fira på fredag istället, vilket gav ganska mycket tid över till detta beroende framkallande spel
Fan låter fint med lite ute käk
Postad 09 October 2008 - 10:51
Postad 09 October 2008 - 12:04
jag är tillgänglig för spel under morgondagen och resten av helgen.
ska bli riktigt kul!
edit.
vad är klubblagsmatcherna ni pratar om förresten? noll koll här
det verkar vara nåt kul iaf!
jobbat hela veckan och inte haft tid alls för att spela.
Redigerat av Unregistered855fa694, 09 October 2008 - 12:06.
Postad 09 October 2008 - 12:39
Headset vore tipptopp om ni ordna, bra mycket lättar att då skrika på boll när man är i läge.
Klubblagsmatch= är ett gäng som är med i en klubb där vi lirar "be a pro" mot andra klubbar...
Är nu 15 pers med så vore ju attans om vi inte skulle kunna va 5-6 stycken som kör tillsammans..
Klubbnamn Raif
PS: Nån mer som vill va manager o kunna starta match så bara hojta till!
Postad 09 October 2008 - 12:41
Fan låter fint med lite ute käk
.. ska ut med tjejen nästa helg och äta lite gott tror jag..
Ute käk e alltid nice, halvrå oxfilé bit, lite potatisgratäng o en balja rött!!
Postad 09 October 2008 - 12:45
Postad 09 October 2008 - 12:49
Ja har samma som till mobben, funkar klockis. Blåtands får du för 250 spänn typAa jag funderar på att köpa ett headsett, hade ju blivit smidigare med när man vill ha passnaingarna o allt som du säger roudeers. Dock vet jag inte var man ska få tag på ett:P webhallen kanske?
Postad 09 October 2008 - 13:07
Ja har samma som till mobben, funkar klockis. Blåtands får du för 250 spänn typ
Ska fixa det idag, sen j*vla kommer ni få höra skrik på småländska
När man väl spelat i ligan är det ganska tråkigt att spela de andra online matcherna.
Inte alls samma känsla.
Jag skriker inte på mina spelare, applåderar inte när jag gör en fin glidtackling, jublar när jag gör mål eller sitter och är nervös som fan i slutsekunderna.
Allt det sker ju under ligamatcherna!
Postad 09 October 2008 - 13:15
Såvida jag inte har råkat skriva fel namn
Postad 09 October 2008 - 13:34
Du får gärna göra mig till GM också om du vill, men bara om du känner för det...
PSN-ID: doiz
Längtar till ligastarten... :/
Postad 09 October 2008 - 13:41
Jag går gärna med i RAIF
.
Du får gärna göra mig till GM också om du vill, men bara om du känner för det...
PSN-ID: doiz
Längtar till ligastarten... :/
Ligastarten har ju redan varit
Ska fixa detta efter jobbet. Hoppas vi kan dra ett par matcher sen
Postad 09 October 2008 - 13:43
Postad 09 October 2008 - 13:47
Håller fullständigt medSka fixa det idag, sen j*vla kommer ni få höra skrik på småländska
![]()
När man väl spelat i ligan är det ganska tråkigt att spela de andra online matcherna.
Inte alls samma känsla.
Jag skriker inte på mina spelare, applåderar inte när jag gör en fin glidtackling, jublar när jag gör mål eller sitter och är nervös som fan i slutsekunderna.
Allt det sker ju under ligamatcherna!
Har du mic själv? Annars tror jag det är samma för mig, använder jag inte mitt headset hör jag inte vad dom säger heller!Jag hör inte vad folk med mic säger, nån som vet varför? eller är det så för flera?
Redigerat av Roundeers, 09 October 2008 - 13:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?