Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 1943

447 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 July 2009 - 09:16

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0

Glöm inte att BF1943 inte är ett "fullgame" och allt vad det innebär med investering, bemanning, satsning osv.

Nä men likförbannat lyckas dom hitta tid till att skryta om sales:
http://www.ea.com/ne...ield-1943-sales
Har dom dragit in 600 000+ kopior i försäljning så borde det finnas lite pengar att lägga på att fixa buggarna, många buggar som för mig (och uppenbarligen andra här) är helt oförståligt att dom har lyckats komma igenom en betafas.

Vidare är ju bemötande mot communityn viktigt. Värsta är företag som bara håller tyst. Twitter hade kunnat varit ett utmärkt sätt att bemöta spelare (kunder)... Samma sak med forum.
Drev jag ett företag skulle jag se till att svara på folks frågor och funderingar i t ex ett forum... Men från DICE verkar det mest vara tyst, så som jag förstår av denna tråden...

Redigerat av whopp, 28 July 2009 - 09:32.

Postad 28 July 2009 - 10:13

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Den rullande bannern i botten av startskärmen säger typ "If you still have issues, visit our forums at bla.."
Så någon form av feedback kanske man kan ge.

Det var stabilt ett bra tag nu på förmiddagen ända till kl.11.
Det känns nästan som man spelar Black Jack eller nåt när det går bra, ska man avsluta matchen för att casha in statsen eller vänta och se.
Jag hade en bra runda med 14-1 i kills och 300+ i poäng, jag tänkte nej nu avslutar jag, pang död och lost connection...
Och då tappar man väl resultat också gissar jag.
Inte gick det att komma in igen heller trots att jag startade om spelet.
Vilket var bra iofs. så man kommer iväg och gör nåt nyttigt istället :)

EDIT: Kanske uppdatering, fix, på gång? www.battlefield1943.com ligger nere också.

Redigerat av JockeJ, 28 July 2009 - 10:15.

Postad 30 July 2009 - 21:22

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
För er som hoppar in och spelar med mig igår och idag så är det inte jag som flummar runt utan det är min flickvänn som försöker lära sig att spela fps :)

Så bli inte för arga på henne om hon springer åt fel håll hehe :)

Postad 30 July 2009 - 22:16

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

För er som hoppar in och spelar med mig igår och idag så är det inte jag som flummar runt utan det är min flickvänn som försöker lära sig att spela fps :)

Så bli inte för arga på henne om hon springer åt fel håll hehe ;)

Hehehe, kul att hon testar på, vad tycker hon om det? :) Snacka om att gå den hårda skolan, FPS med handkontroll, och ett spel utan aimassist, hä hä :)

Postad 30 July 2009 - 23:11

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
På't igen efter 4 dagars uppehåll. Sparkade igång spelet vid 19 men kom inte igång å lira förrän typ 23.30. Smidigt.
Lagg o all skit är ju tyvärr kvar så det är väl bara att leva med det. För en stund sedan råkade jag ut för en fjant som drog iväg med båten långt bort till gränsen för där banan "slutar". Där ställde han sig glatt tills alla sprängdes i luften. Så höll han på resten av omgången. Och nej, jag var inte med på båten de andra gångerna. :)

När släpper ni bomberna med planen? Antingen siktar jag som en klant eller så är de totalt ineffektiva. Har oxå testat att byta till 'rearview' precis innan bomberna ska släppas för bättre överblick.

Postad 30 July 2009 - 23:24

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Även jag lirar på, men stör mig enormt på buggarna. Lagget märks av enormt när man kör som sniper. Sjukt irriterande att dom inte har nån latency-mätare...

Sen har jag fortfarande freeze-problemen, nån annan? Fick total freeze som krävde omstart av ps3an 3 ggr under ~2 timmar speltid :)

Sen står jag fast vid att jag tycker att kartorna är lite för stora. Det som mestadels händer är att alla bara åker runt runt runt och cappar flaggor varannan gång för att få mycket poäng... (problemet här känns fortfarande att folk hellre glider runt ensamma, eftersom alla är ute efter 30p som första man på plats får, grymt skumt system, om säg 4 pers kommer springandes mot en flagga, och kommer dit relativt samtidigt, varför ska då den som råkade hinna dit som #1 få 3x poängen?)
Hade varit roligare om det istället blev lite fight över att hålla flest flaggor.. Att vinna eller förlora en runda känns som att dom flesta skiter i, personlig score är vad som verkar rankas högst bland folk...

Postad 30 July 2009 - 23:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Bara att hålla med om racet till flaggorna. Och planen.
Läste nånstans att när man kör squad ska kunna "ringa in" en flagga för att visa polarna var man ska lägga krutet nånstans. Det hade nog hjälp en del med att samla krafterna istället för att springa runt överallt. Hur är det med micarna? Fortfarande fucked up?

Postad 31 July 2009 - 00:05

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Verkar som folk har olika mycke strul med detta spel. Ända jag stört mig på är micarna och att C4 ibland försvinner från pansarvagnarna. På mina 15 timmar har jag inte märkt nå direkt lagg. Aldrig blivit utslängd och spelet har låst sig 2 ggr. Kommer alltid in i ett spel på första försöket.

Postad 31 July 2009 - 07:20

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Verkar som folk har olika mycke strul med detta spel. Ända jag stört mig på är micarna och att C4 ibland försvinner från pansarvagnarna. På mina 15 timmar har jag inte märkt nå direkt lagg. Aldrig blivit utslängd och spelet har låst sig 2 ggr. Kommer alltid in i ett spel på första försöket.

Du verkar ha haft ungefär samma problem som mig, vilket jag inte tycker är så mycket. Spelet låste sig några gånger första dagen, men sedan dess har jag inte haft några problem, förutom in-game buggarna. Börjar dock tröttna på hur dåligt Dice har skött det här spelet, inte ett ord från dem har kommit sen det släpptes vad jag kan förstå. Ingen uppdatering eller nått.

Hoppas det blir ändring snart, inför det kommande BF: BC 2!

Postad 31 July 2009 - 08:45

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Hehehe, kul att hon testar på, vad tycker hon om det? :blink: Snacka om att gå den hårda skolan, FPS med handkontroll, och ett spel utan aimassist, hä hä :)

Hon tycker faktiskt det är riktigt roligt ;) Men samtidigt svårt att lära sig att använda båda analoga spakarna samtidigt hehe. Hon kanske inte alltid hjälper laget så mycket men det tar sig sakta men säkert :wub:

På't igen efter 4 dagars uppehåll. Sparkade igång spelet vid 19 men kom inte igång å lira förrän typ 23.30. Smidigt.
Lagg o all skit är ju tyvärr kvar så det är väl bara att leva med det. För en stund sedan råkade jag ut för en fjant som drog iväg med båten långt bort till gränsen för där banan "slutar". Där ställde han sig glatt tills alla sprängdes i luften. Så höll han på resten av omgången. Och nej, jag var inte med på båten de andra gångerna. ;)

När släpper ni bomberna med planen? Antingen siktar jag som en klant eller så är de totalt ineffektiva. Har oxå testat att byta till 'rearview' precis innan bomberna ska släppas för bättre överblick.

Du verkar ha maximal otur MC75, jag själv startar spelet trycker quick match och är inne i ett spel på direkten detta går smidigt varje gång för mig. Och jag märker inte heller av något lagg längre som man gjorde precis vid release. Tråkigt att vissa ska få alla problem!

Postad 31 July 2009 - 11:36

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
He he, vad det gäller det här spelet kan man undra :blink:
Om det laggar för mkt brukar jag bara hoppa ur & hoppas träffa på en bättre server.
Kommer lira senare & hoppas kunna lira med några av er här.

Postad 31 July 2009 - 22:04

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Underbart. Fick spela i nära en o en halv timme rent spel, utan lagg å skit. Ja nästan i alla fall. Stod o hugg en snubbe med samuraisvärd i en kvart utan resultat. :lol: Laget jag hamnade i sopade banan med allt å alla. Förlorade bara 1 match av alla de ja lira. Jag lyckades till o med skjuta ner folk med planet. Så ni fattar vilket flow jag var inne i :lol:

Ville bara dela med mig av nått positivt oxå :)

Postad 12 August 2009 - 16:03

FkStål
  • FkStål
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Har varit alldeles för tyst i tråden ett tag nu...

Investerade i spelet för en dryg vecka sedan efter att ha testat och är rätt nöjd. Enkelt att komma igång, även om jag föredrar tgb+mus för styrning, men det går bättre och bättre.

Har märkt av lagg, men lider inte av det. 2 fet-hängningar har det också blivit. Kör WiFi och det kan vara därför som man tappat kommunikationen med servern och åkt ut ur en del matcher, naturligtvis när det går som bäst. Men, trots allt ok. Så illa som det beskrevs initialt tycker jag inte att det är.

För 120:- så tycker jag att det är ett klipp. Har sämre och dyrare spel...

Visst kan jag hålla med om en del "logiska" fel vad gäller poäng mm, men det är ju lika för alla. Att de flesta springer runt som yra höns gör mig ingenting - jag är ju en av dem. ;)

Skulle gärna vilja veta hur det gått för er som spelat ihop och/eller använt headset - hur har det funkat?

(ID: FK_Stahl )

Postad 12 August 2009 - 16:46

rewoX
  • rewoX
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Battlefiedl 1943 är ju stengrymt!! ;) ja är ett äkta BF Fan men ja tycker inte så mycket om BF BC.. ja har alla Battlefield utom alla expansions till 2;an men aja ... GoGo BF!

Postad 12 August 2009 - 18:45

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

För 120:- så tycker jag att det är ett klipp. Har sämre och dyrare spel...

Det kan jag helt klart hålla med om, grymt spel för de pengarna.

Sen alla de buggar som man upplever får vi hoppas att de fixar snart.

Vet inte varför det tar sån tid? låg budget till just detta spel eller vad handlar det om?

Postad 12 August 2009 - 20:35

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Jo dom hade låg budget. Har haft spelet ca. 1 månad nu, Men spelade bara några gånger första dagarna. Tyckte inte det gick att spela p.g.a lagg. Har nu spelat varje dag i 1 vecka och tycker lagget är helt borta. Misstänker att många av buggarna som folk upplevde berodde på lagget. Spelade aldrig BF 1942, men nu är jag fast :)
Jättebra spel för en gammal Day Of Defeat fantast. Åtminstone dom gånger dom flesta på servern är seriösa spelare och inte bara yrar omkring. Hoppas dom snart släpper eventuella förbättringar och nya öar.

Postad 13 August 2009 - 13:51

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Battlefield 1943 gick tydligen åt som glass i solsken första veckan;
http://www.idg.se/2....skt-online-spel

Postad 13 August 2009 - 16:32

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Man kan ju undra hur dom resonerar. Som sagt tidigare, med slantarna dom dragit in nu, över 600 000 kopior sålda så kan man ju tycka att dom borde 110% fokusera på en patch som good will mot deras kunder...

Vidare från artikeln:

Tjänar ni mycket pengar på spelet?
- Det handlar kanske inte om så enorma summor, men eftersom i princip allt är ren vinst så är det ju ändå väldigt bra. Genom att distribuera det digitalt kan vi både ligga lågt i pris och ändå ha bra marginaler.

600 000 * 140 = 84 miljoner.. Detta då på ett spel som distribueras digitalt, samt enligt han själv "Inte kostat så mkt att utveckla"... Hur fan kan man då komma och säga att det inte är så bra deg?
Jämför detta med t ex crysis och UT3 som inte ens sålde 100 000 ex första månaden så som jag förstått det:
http://www.shacknews...article.x/50410

Nää, hoppas dom tar sig i kragen och patchar till spelet samt släpper fler banor, börjar bli lite less på dom 3 som finns...

Postad 13 August 2009 - 17:22

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Hur fan kan man då komma och säga att det inte är så bra deg?

Tycker mig kunna läsa att han säger att det är precis vad det är, bra deg.

Det handlar kanske inte om så enorma summor, men eftersom i princip allt är ren vinst så är det ju ändå väldigt bra.

Sen är nog vinstformeln lite mer komplex än 600 000 * 140 = 84 miljoner.

Redigerat av Unregistereda1381774, 13 August 2009 - 17:23.

Postad 13 August 2009 - 17:55

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Kan de inte få ett spel för 120 spänn att fungera mer smärtfritt än så här ställer jag mig tveksam till hur ett dyrare (och mer avancerat spel) ska fungera?! Det är ju faktiskt rena idiotfel i spelet som förstör spelupplevelsen.

Men tjäna pengar är de bra på :)

Postad 13 August 2009 - 17:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Nää, hoppas dom tar sig i kragen och patchar till spelet samt släpper fler banor, börjar bli lite less på dom 3 som finns...

Är de smart släpper de några nya kartor för 99:-, sen kanske ett till pack för ytterligare 99:- så har de släppt ett helt spel sen för normalt pris till slut. Wipeout HD style. (Även om WOHD har mer content)

Postad 14 August 2009 - 14:04

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
verkar vara en patch på G
http://playstationli...scars-repaired/

Postad 14 August 2009 - 15:22

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

verkar vara en patch på G
http://playstationli...scars-repaired/

Fan va bra.

Spelet va nästan på väg upp på hyllan, har inte spelat det på ca 3 veckor. Spelade bara lite under den första veckan, men man får väl ge det en ny chans efter patchen.

Hoppas den kommer snart.

Postad 15 August 2009 - 08:34

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0
Var det voicechatten som störde dig då?
Det verkar vara det enda problemet för PS3, och arbetet med att fixa det går inte bra enligt inlägget....

Postad 15 August 2009 - 10:50

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Jag stör mig på så sjukt många saker:

1. att det saknas en vanlig serverbrowser så att man kan välja vilken bana man vill in på

2. (1) i kombination med att det saknas PING-mätare så kan man ju inte få bekräftelse på om/att det är pingen som ställer till problem, och inte heller välja den lägst pingande servern.

3. Detta har väl med SONY att göra, men jag skulle vilja ha en option ute i menyn i ps3an. Om jag ser att en vän på min list spelar BF1943 (eller annat multi-spel för den delen) skulle jag vilja ha ett val som är "join the same server as this friend", oxå startas spelet direkt in i laddscreen till den servern!

4. visst det är en liten sak, som även är på alla spel, men det är så sjukt störande att alla ###### splash screens ska visas varje uppstart, get over yourselves! ;) Vidare att man ska behöva trycka på start-> se "this game saves data"->"loading player profile"... allt det borde kunna gå seamless i bakgrunden, framförallt när man får spendera 30 sek att se splash-screens.

sen mer spel-relaterat:
5. voice-com är ett skämt. Varför går det inte att mutea vissa spelare? eller stänga av den totalt? Jag vill inte höra kidsens skrik, fransmännens mummel etc etc, rakt ut i mitt ljudsystem...
Nästa grej, man borde kunna ha "privata" "rum", dvs att ett antal spelare på samma server kan välja att enbart höra och prata med varandra...
Bäst av allt vore om sony bara kunde få snasen ur honungsburken och göra ett separat voice-chat system, som även kan hooka in i spel och synca med dom spelarna som är inne på spelet/server.. Då vore alla problem lösta..
Men det märks ju att ps3an lanserades långt innan den var klar, märk bara hur lång tid HOME och TROPHIES tog.. Saker som borde varit klara vid lansering..

6. game mechanics.. finns ju hur mycket som helst här.. Det jag fortfarande stör mig mest på är att den som är först på plats till en flagga får 30p, medans dom andra får 10p... Okej om det vore så att person 1 tog 90% av cappen. Men även om man kommer 4 pers i samma bil så får 3x10 och 1x30... Detta leder till att många stats-kåta spelare skiter i teamwork och enbart försöker åka runt ensamma.
Vidare så går ju flaggorna bara fram och tillbaks (såvida det ena laget inte är i sjukt underläge)... Problemet är att folk nästan bara tycker detta är bättre, eftersom dom då kan cappa om flaggor hela tiden och öka på sina egna stats...

Hur jag hade löst "problemet" är att t ex köra så att hela lagets poäng tickar beroende på hur många flaggor man har. Då skulle det alltså vara mer värt att hålla 5 flaggor än att cappa flaggor...
Sen även att man får X antal poäng vid vinst.. Då skulle folk i första hand fokusera på att vinna och hålla flaggor istället för personliga stats.
En multiplier vid vinst skulle inte förbättra problemet eftersom folk då likförbannat skulle sätta sin egen poäng först..

Sista saken är alla dessa ###### awards och skit... Man märker rätt bra på vilka som "kör sitt eget race" för att samla awards.. Vilket oftast inte går ihop med teamwork.

Helt enkelt, det tråkiga är att jag ser spelet som ett teamwork-lir där "målet" är att vinna banan.
Men, stats+awards+ranker gör att folk mer spelar för personlig vinning i första hand...

Postad 15 August 2009 - 11:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

3. Detta har väl med SONY att göra, men jag skulle vilja ha en option ute i menyn i ps3an. Om jag ser att en vän på min list spelar BF1943 (eller annat multi-spel för den delen) skulle jag vilja ha ett val som är "join the same server as this friend", oxå startas spelet direkt in i laddscreen till den servern!

Du kan gå in under squad-games (eller vad det heter från första menyn), bläddra ner i listan bland vänner till någon som spelar och sedan trycka på triangel - Join ongoing session - hamnar du på samma server som din vän. (Med lite tur i samma lag också...)

Postad 15 August 2009 - 20:31

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Micarna i all ära men jag ser hellre att de fixar buggar i själva spelandet. Har rapats upp här några gånger men det gäller ju bl.a. remote charges (dynamiten) som försvinner spårlöst, hur menlösa vissa vapen/bomber kan vara (läs: balans), toklaggandet, squadsen, en del animationer som låser sig osv.

SEN kan de gärna förbättra med ytterligare banor & annat... :)

Postad 20 August 2009 - 18:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Sorry om jag inte svarade på invites igår. Jag har en förmåga att starta spelet & sen låta det stå :(

Postad 24 August 2009 - 14:40

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Verkar som det kan frysa helt om man spelar tillräckligt länge. Varit med om det flera gånger nu. Grafiken fryser och ljudet tystnar gradvis efter det. Tråkigt speciellt som nyss då jag höll på att skjuta ner ett fiendeplan :o

Postad 30 August 2009 - 21:14

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Nada problem för mig faktiskt.

Måste bara tillägga att kontrollen känns betydligt lättare än i Bad company.
eller så är det att tummen är tränad nu.
Men om ni vill panga så bara adda mig Toivo83

Dock har jag inget headset än.

Postad 06 September 2009 - 13:45

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Köpte spelet i förrgår.
Har spelat 6 timmar och de har inte laggat en enda gång för mig.
Har inte haft några som helt problem faktikst.
Väl investerade pengar om ni frågar mig :)
(jag har kört WLAN)

Sjukt kul är de iaf! :)
Saknar 2 trophies nu i spelet bara. Tour of Duty 2 och Top Squad på alla 3 kartorna.

Postad 06 September 2009 - 17:36

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Inte så många som spelar detta spel längre? Jag hoppas på fler kartor snart. Adda evelon så kan bi spela någon kväll.

Postad 06 September 2009 - 17:43

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Tja de är ju i princip alltid fullt i matcherna jag spelar iaf :lol:

Postad 06 September 2009 - 18:19

rewoX
  • rewoX
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Tja de är ju i princip alltid fullt i matcherna jag spelar iaf :lol:

Japp! Battlefield rules :P

Postad 06 September 2009 - 19:16

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
När kommer patchen som fixar alla tokigheter? :lol:

Postad 06 September 2009 - 19:38

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
synd bara att det är 3 banor som är spelbara....
att låsa upp den fjärde kommer jag aldrig göra under min livstid.

"soon you’ll dominate the skies of the Pacific! The choice is yours once you help achieve the 43,000,000 kills goal."

Spelar faktiskt titt som tätt.
tänkte dra ett par rundor imorgon efter 13 (kärringen har tvn nu ikväll & grejer och dona med imorgon förmiddag.

Postad 06 September 2009 - 20:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

synd bara att det är 3 banor som är spelbara....
att låsa upp den fjärde kommer jag aldrig göra under min livstid.

"soon you’ll dominate the skies of the Pacific! The choice is yours once you help achieve the 43,000,000 kills goal."

Spelar faktiskt titt som tätt.
tänkte dra ett par rundor imorgon efter 13 (kärringen har tvn nu ikväll & grejer och dona med imorgon förmiddag.

Uhm... den låstes upp några veckor efter lanseringen, du trodde väl inte att du skulle behöva göra 43 miljoner kills själv för att låsa upp den kartan? :lol:

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 September 2009 - 20:02.

Postad 06 September 2009 - 20:10

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Själv tycker jag det inte är kul av 1 anledning.

Mic problemet. Det har dom på Bad Company och dom har det på detta.

Och utan mic tycker jag inte det är värt ett korv öre längre.

Den kan funka i allt från 10sek till 10min men oftast åt det första.

120kr. billigt men man får det man betalar för. eller?

Fat Princess har fullt fungerande micar men det kostar endast 90kr.

Skillnad på det 2 är enorm det vet jag men hur svårt skall det vara att fixa en så väsentlig del i spelet?

Usch

Postad 06 September 2009 - 20:11

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
där ser man, såg går det om man bara går efter det man läser :lol:
Men då är det nåt knepigt då jag aldrig har fått köra den banan, spelade konstant ca 3h...banbyten...men aldrig den..HMPF
Vill me spela på den =(

Postad 06 September 2009 - 20:14

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

där ser man, såg går det om man bara går efter det man läser :lol:
Men då är det nåt knepigt då jag aldrig har fått köra den banan, spelade konstant ca 3h...banbyten...men aldrig den..HMPF
Vill me spela på den =(

Den ligger inte i vanliga map rotationen, i första menyn så hittar du det längst ner.

Postad 11 September 2009 - 14:08

johneriksson
  • johneriksson
  • Forumräv

• 617 inlägg
  • 0
Har precis laddat ner trial versionen. Det är ju jätteroligt spel.

Heter Farquado på mitt PS

Postad 20 September 2009 - 19:24

Unregistered1510832b
  • Unregistered1510832b
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Köpte spelet i torsdags !! jag har spelat hela helgen oe fan fast skit kul ju.
Inte något lagg o problem här inte.
Kör nästan bara flygbanan men vill ha utmanare på en egen server med friends !!! Sååå ada mej om ni vill köra en "dog fight" med bara svenska plan. :)

jag ångrar mej kopplas i från hela tiden.
det funkar på dagtid på kvällar neeeee inte det inte.
sjukt frusterande.

Redigerat av Unregistered1510832b, 24 September 2009 - 19:05.

Postad 21 September 2009 - 08:12

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja kör som fan med, håller på o försöker få sista trophyn!
Be in the best Squad on all 3 maps.
En känd glitch tyvärr för ja har blivit de en ###### massa gånger.
O nu har ja de officiellt 5ggr men vet inte vilken karta ja saknar det på!! :lol:

Men sjukt skoj spel fan ;)
(jag är dock rätt kass, men har iaf börjat snitta en 10kills.)

Postad 21 September 2009 - 20:17

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Såg på EA forumet att patchen verkar dröja tills bf bc 2 släppts då man lägger alla resurser på det nu. Hade gärna sett en maps dlc ...

Postad 22 September 2009 - 08:11

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja börjar bli frustrerande nu, va bäst av alla vid ett tillfälle plus att min Squad va top squad o likafan
så står ja kvar på 5 st Best Squad o ingen trophy så långt ögat kan nå. :)
Men sjukt skoj spel!
O som sagt ett par maps dlc`s hade varit något!

Postad 25 September 2009 - 07:42

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
KATASTROFAL voicechatt i spelet!
Jag o 3 polare lira igår kväll och de va fan precis värdelös voicechatt.
Den lagga o försvann typ i ett. 1 hörde 2andra som inte hörde honom utan person 4 som inte hörde någon etc.
Nej de va bara problem hela tiden för oss vilket gjorde att vi sluta spela o körde Battletanks o Turtles co-op istället.
Där funka voicechatten klockrent. Riktigt trist då ja blivit helt såld på Battlefield :angry:

Postad 25 September 2009 - 07:45

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

KATASTROFAL voicechatt i spelet!
Jag o 3 polare lira igår kväll och de va fan precis värdelös voicechatt.
Den lagga o försvann typ i ett. 1 hörde 2andra som inte hörde honom utan person 4 som inte hörde någon etc.
Nej de va bara problem hela tiden för oss vilket gjorde att vi sluta spela o körde Battletanks o Turtles co-op istället.
Där funka voicechatten klockrent. Riktigt trist då ja blivit helt såld på Battlefield :angry:

Kass voicechat, precis som i BF:BC då. Hoppas verkligen dom fixat den i BF:BC2.

Postad 25 September 2009 - 07:48

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja de måste väl endå va en hel del som whine`at på VC i BF spelen då kan man tycka.

Postad 03 October 2009 - 12:19

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Spelade med nanochile i morse. Vore kul om vi kunde fylla ett lag ikväll runt 20.00?

Postad 04 October 2009 - 11:31

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Det tråkiga är ju bara att vi måste fylla 2 lag. Eftersom de är så kasst system i spelet.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.