* Officiell Tråd - Sony Ericsson Satio*
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 14 oktober 2009 - 10:56
Postad 14 oktober 2009 - 11:30
Hej igen!
Denna modell håller på att kontrolleras/inlevereras så exakt hur många vi kommer få vet vi faktiskt fortfarande inte tyvärr.
Inga mobiler har allokerats upp till bokningarna ännu så ingen har fått en mobil så att säga.
Så där blev man ju inte klokare...
Postad 14 oktober 2009 - 11:40
Varför måste du ha telefonen den här veckan? Rätt dumt att överge sin köplats bara för en sådan grej. Jag menar, beställer du Sation från någon annan sida får du ju kanske vänta ännu längre då du hamnar längst bak i deras kösystem. Katshing har alltid varit snabba med leveranser och jag tror de försöker få iväg era Satios så fort de bara kan, så det bästa är väl om ni försöker hålla er lite. Herregud, det är väl inte världens undergång om ni får vänta någon vecka extra?Förbokade för fyra månader sen på Katshing, får man inte bekräftad leverans idag, så avbokar jag och köper hos någon annan! Är därför jag vill ha svar!!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 oktober 2009 - 11:41.
Postad 14 oktober 2009 - 12:46
Hej!
"Den kommer komma in under morgondagen men i dagsläget så har vi dessvärre inte fått någon information om hur många som kommer att komma in på lager. Men är din order leveransklar imorgon så kommer du även få en bekräftelse via mail."
Så immorn då
Redigerat av hendrix55, 14 oktober 2009 - 12:47.
Postad 14 oktober 2009 - 12:55
Postad 14 oktober 2009 - 13:04
Varför måste du ha telefonen den här veckan? Rätt dumt att överge sin köplats bara för en sådan grej. Jag menar, beställer du Sation från någon annan sida får du ju kanske vänta ännu längre då du hamnar längst bak i deras kösystem. Katshing har alltid varit snabba med leveranser och jag tror de försöker få iväg era Satios så fort de bara kan, så det bästa är väl om ni försöker hålla er lite. Herregud, det är väl inte världens undergång om ni får vänta någon vecka extra?
En vecka hit o dit är pengar!! Say no more!!
Postad 14 oktober 2009 - 13:17
Katching mail
Hej!
"Den kommer komma in under morgondagen men i dagsläget så har vi dessvärre inte fått någon information om hur många som kommer att komma in på lager. Men är din order leveransklar imorgon så kommer du även få en bekräftelse via mail."
Så immorn då
Lite konstigt svar, då dom fått in dom idag!!
Postad 14 oktober 2009 - 13:22
Det håller på att inlevereras, men då vår distributör tillhandahåller denna telefon till flera återförsäljare så håller de på att gå igenom vilka som skall få & hur många vi då kommer få. Förhoppningsvis är detta klart under dagen.
Postad 14 oktober 2009 - 13:26
"Hej,
Jag har tagit bort er order, ber om ursäkt för den felaktiga informationen. Vi fick in telefonen idag men fick inte så många så den räckte till alla som bokat."
Postad 14 oktober 2009 - 13:37
Dom kanske bara fick in en Satio
Redigerat av Z-man75, 14 oktober 2009 - 13:40.
Postad 14 oktober 2009 - 13:42

Riktigt bra service!

Postad 14 oktober 2009 - 13:45
Postad 14 oktober 2009 - 13:47
Första gången noyes har bra service. Skönt att dom verkar ha bättrat sig!!
Har du haft problem med dem förut eller? De hade rätt ok recensioner här på prisjakt så det var därför jag vågade beställa från dem.
Postad 14 oktober 2009 - 13:49
Skulle tro att du är en av de lyckliga som får telefonen denna vecka i så fall. Om inte Katshing far fram med osanning dvs. Men det tror jag nog inte dom gör. Själv är jag på köplats 44 på den röda Sation.Udda att jag står som nummer 2 och ännu inte fått någon bekräftelse... ha ha ha
Hoppas hoppas på att man får den senast fredag

Postad 14 oktober 2009 - 13:51
Hoppas du får din Satio på fredag!!
Skulle tro att du är en av de lyckliga som får telefonen denna vecka i så fall. Om inte Katshing far fram med osanning dvs. Men det tror jag nog inte dom gör. Själv är jag på köplats 44 på den röda Sation.
Hoppas hoppas på att man får den senast fredag
Udda bara att man inte kan få ett normalt svar på mail när man står som nummer 2 bara.
Redigerat av Z-man75, 14 oktober 2009 - 13:51.
Postad 14 oktober 2009 - 13:56
Tycker NoYes erbjuder lite dåliga abonnemangslösningar, men det är en annan sak. Sen skriver dom ut felaktiga lagersaldon på sin hemsida, eller har gjort förut i alla fall. Kanske blivit bättre.
Hoppas du får din Satio på fredag!!
Udda bara att man inte kan få ett normalt svar på mail när man står som nummer 2 bara.
Ok!
Hoppas Ni får Era på fredag

Postad 14 oktober 2009 - 13:57
Ja, det är en aning skumt får man ju hålla med om.Udda bara att man inte kan få ett normalt svar på mail när man står som nummer 2 bara.
Postad 14 oktober 2009 - 14:15

Postad 14 oktober 2009 - 14:19

Postad 14 oktober 2009 - 14:20
Postad 14 oktober 2009 - 14:20
Säljer du den för 1000 spänn så vet du vem du kan PM:a.Jag har två på g! Lite jobbigt. Får avboka en om jag hinner annars finns det en svart till salu from. nästa vecka

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 oktober 2009 - 14:20.
Postad 14 oktober 2009 - 14:32
Tror du det? Får se om mobilgigantens otroligt sega kundtjänst som ska "svara inom 24 timmar" hinner avboka skiten innan fredag då dom borde skicka ut den. I såna fall vet jag vad jag ska göraSälj den svarta på EBAY!! Finns många därute som får vänta länge på Satio. Du lär få bra betalt, kan jag lova!!

Postad 14 oktober 2009 - 14:34
NU kom mailet att den är leveransklar!!!
Gott! Då är det på gång nu då... Får se hur många de har fått in... 181 plats nu för mig. Har sjunkit 2 platser idag.
Postad 14 oktober 2009 - 14:40
Gott! Då är det på gång nu då... Får se hur många de har fått in... 181 plats nu för mig. Har sjunkit 2 platser idag.
Jag var ju nummer 2, så dom kanske fick in 2 stycken!! ;-)
Postad 14 oktober 2009 - 14:41
Det tar sig!! 176 nu...Jag var ju nummer 2, så dom kanske fick in 2 stycken!! ;-)
Postad 14 oktober 2009 - 15:19
Postad 14 oktober 2009 - 15:25

Postad 14 oktober 2009 - 16:42
De har fått hem Satio svart nu.
Postad 14 oktober 2009 - 16:55
Postad 14 oktober 2009 - 17:10
Rikigt bra service att de inger upp oh checkar allt med en. bra pris också! Så de som inte vill stå i kö på katching beställ på noyes . där finns de många sa han jag prata med.
Redigerat av hendrix55, 14 oktober 2009 - 17:10.
Postad 14 oktober 2009 - 17:22
Nu har Katshing skickat iväg min
![]()
![]()
Så bra! Då kanske vi i fortsättningen slipper alla jobba inlägg om försenade leveranser osv? Det börjar bli lite jobbigt att sida efter sida behöva läsa era inlägg om leveransbesked hit o dit!
Man kan ju iallafall hoppas att någon kan komma med en recension på hur mobilen verkligen fungerar och är!? För det är ju trotts allt information om mobilen jag är ute efter.
Ber om ursäkt om jag är "oförskämd" på något vis, men det var likadant med Iphone-tråden, mer än 50% av inläggen var tjat om leveranser osv... (kändes det som) -.-'
In topic, kommer det kunna gå att köra spel, liknande iphone-spelen på Satio? Typ där man vrider telefonen osv?

Postad 14 oktober 2009 - 17:54
Nu handlar ju leveransbesked och dylikt om Satio, så det är ju inte off topic direkt!! Men nog om det!!
Postad 14 oktober 2009 - 18:18
Kände t ex inte till noyes innan jag kom in här, nu har jag avbokat hos Katshing och lagt min order där. Då kanske det kan vara kul att veta att noyes ringde mig direkt och lovade leverans på fredag. Dessutom fixade han mina problem hos telenor(sändningen här suger och samtalet bröts fyra gånger, men han ringer tålmodigt upp), som låst mitt abbonemang för portering. Bästa service jag fått av ett företag.
Nu är jag nöjd och återkommer med intryck på Fredag, haha!

Postad 14 oktober 2009 - 18:23
Någon annan som beställt InvisibleSheild till sin Satio? Om inte, rekommenderar jag det! Har fungerat perfekt till alla mobiler jag haft!
Postad 14 oktober 2009 - 18:50
Jag är helt ny på detta med touchscreen så det ska bli ett sant nöje att testa på det.
Kände på en liknande samsung idag som en polare köpt och den kändes riktigt bra. Förutom att kameran sög då... :-)
Sen kunde man bara skriva mess med handstilsigenkänning eller T9, inget tangentbord... Lite klent tycker jag.
Då väntar vi med spänning på Fredag´s intryck på Fredag!!!
Någon annan som beställt InvisibleSheild till sin Satio? Om inte, rekommenderar jag det! Har fungerat perfekt till alla mobiler jag haft!
Hur fungerar det med Touchscreen??
Redigerat av Ricke77, 14 oktober 2009 - 18:48.
Postad 14 oktober 2009 - 18:54
Har aldrig haft några problem med känslighet eller dylikt på skärmarna. Dessutom blir det färre fingeravtryck med det på mobilen!!
Men jag har köpt det redan till Satio´n, så jag återkommer med intryck när jag testat det!!
Postad 14 oktober 2009 - 18:59
Postad 14 oktober 2009 - 19:19

Postad 14 oktober 2009 - 19:22
Postad 14 oktober 2009 - 19:26
La beställning på en Svart igår ifrån Katshing och fick den bekräftad idag... Beställde även med InvisibleSheild till bara skrämen, Fanns även till hela telefonen men det kändes onödigt? Hoppas det kommer lite roliga apps till den sen också...
Jag beställde full body, då du även minimerar risken för repor på baksidan.
Postad 14 oktober 2009 - 19:31

Får hoppas att det händer saker imorrn, annars blir det nog avbokning.
Postad 14 oktober 2009 - 19:53
Jag bokade båda eftersom jag trodde det skulle vara större chans att få den röda men tog svarta också för säkerhets skull. Det lönade sig tydligenUppenbarligen valde jag fel färg när jag valde röd. Fortfarande plats 44 och inget leveransbesked...
![]()
Får hoppas att det händer saker imorrn, annars blir det nog avbokning.

Postad 14 oktober 2009 - 22:29
Kommer det att funka att ladda ner en torrentracker på sin Satio och sen hitta något öppet nät på stan tex och tanka ner film ??
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar