Kotaku har sett manualen via nån av dess läsare
Microsoft Kinect (Xbox 360)
(Övriga speltillbehör)
|
4
|
(42)
|
Inga priser |
Placering av Kinect sensor (6 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 06 October 2010 - 21:53
Postad 07 October 2010 - 05:53
Avståndet mellan kinect och soffan bör vara minst 1.8 m.
glöm inte att ha lite luft ovanför dig med. jag har tyvärr inte jättehögt i taket så för mig kan det bli lite jobbigt med spel där man måste vifta högt.
Postad 07 October 2010 - 09:53
Postad 07 October 2010 - 18:50
With its Kinect entertainment platform, Microsoft plans to reinvent how we interact with computers. But first it had to solve a few impossible problems. Wired gains exclusive access to the secret "Project Natal".
A jungle drumbeat stirs the air at Jefferson and Figueroa on a balmy June Sunday evening in downtown Los Angeles. The vast Galen Centre, normally a University of Southern California sports arena, has tonight been transformed into a tropical forest, where 76 Cirque du Soleil acrobats, dancers and actors cavort as clowns, cavemen and a lovesick gorilla tying flowers into the hair of unsuspecting guests.
Microsoft’s Xbox team has packed the hall tonight with VIPs such as.....
Kinect for Xbox 360: The inside story of Microsoft's secret 'Project Natal'
“On November 4, that’s not where it stops. That’s just the beginning.”
Bifogad fil(er)
Postad 08 October 2010 - 16:40
3 miljoner sålda till års skiftet?MS: Firm wants to out-do every console in history!
Ja det är hårda uttal från MS, deras kommande släpp ska bli den största någonsin hävdar de
Lär inte vara omöjligt. Amerikanska gamestop har sedan igår sålt slut på sina ex och det är en månad kvar till släpp!
Bifogad fil(er)
Postad 08 October 2010 - 22:32
Postad 08 October 2010 - 23:25
problemet är då bara att du måste stå riktad mot kameran, och kan alltså inte se speciellt bra vad som händer på skärmen
Postad 09 October 2010 - 15:21
Nej, men båten flyter så det är bara att spola upp i vardagsrummet ^^Fuck Yeah! Ingår vatten?
Postad 10 October 2010 - 00:27
Bara och bara.. aja, får väl dra ett rör. Vad gör man inte för 3D @ home!Nej, men båten flyter så det är bara att spola upp i vardagsrummet ^^
Postad 10 October 2010 - 09:22
Postad 11 October 2010 - 13:51
Måste-ha begäret är stort:
Jag hoppas du skojar. Fy fan. Det var det mest "cheesy" "motion"-tillbehör jag sett.
Men det klart, tittar man på bilden så ser man ju att den uppenbart är till för 10-åringar. Max.
Postad 11 October 2010 - 14:32
Nej, det är något man måste ha för att få den rätta spelkänslanJag hoppas du skojar. Fy fan. Det var det mest "cheesy" "motion"-tillbehör jag sett.
Men det klart, tittar man på bilden så ser man ju att den uppenbart är till för 10-åringar. Max.
Redigerat av pancreas, 11 October 2010 - 14:32.
Postad 12 October 2010 - 07:56
Vad är det för release datum egentligen för Sverige? Är det 4Nov eller 10Nov?
Förbokade på webhallen och där står det ju 4Nov (självklart preliminärt)
Redigerat av Midnight, 12 October 2010 - 07:57.
Postad 12 October 2010 - 09:29
har du barn så är adventure bra (följer med), sports kinect kan nog vara ganska skoj för dom med, samt joyride.
har du inte barn så vettetusan. dom är småskoj, och kanske kan vara lite roliga som partyspel (fast svettigare än t.ex wii), men jag känner själv inte att det är några fantastiska spel.
Postad 12 October 2010 - 12:27
Nej, det är något man måste ha för att få den rätta spelkänslan
Spoiler
Säker samma personer som tjänat miljoner på platsklubbor, platspistoler och massa annat plast till Wii. Shit sells.
Postad 12 October 2010 - 12:31
Postad 12 October 2010 - 13:34
Postad 12 October 2010 - 17:12
Postad 12 October 2010 - 18:55
Titta på det här då
UK retailer GAME has already hit its limit for Kinect launch stock, it's confirmed.
On a statement on its website the retailer confirms it's already reserved day one Kinect boxes a month before launch , but customers can still join a queue for the next batch it gets post-release.
The move comes after a number of UK GAME outlets told CVG that they would have no Kinect units to sell at the Xbox peripheral's launch on November 10.
The GAME statement reads: "Kinect, the amazing new gizmo for Xbox 360, is selling out fast. We've already hit our limit for launch but you can still preorder with us right here at game.co.uk for a priority place in the queue.
"As soon as we have more stock in, we will make sure we get your order to you."
In a crossfire of conflicting info, HMV's flagship Oxford Street store told us there are no concerns over Kinect stock limits.
Gamers will of course be hoping to avoid a repeat of the Wii launch in 2006, when limited stock in the UK led to some heated retail encounters - and a lot of disappointment on Christmas morning.
Kinect officially sold out at GAME
Postad 12 October 2010 - 20:21
??!?!!!?1För 99 spänn st blir det nog en hel del kan jag tänka mig
Postad 13 October 2010 - 15:18
Har bokat mitt på gamestop med dealen 6 spel + 1:-, landade straxt under 500:-
Såg det erbjudande oxå, sen gick jag in på deras sida och kolla vilka spel dom inte tar som inbyte, och det var typ alla spel:s
Postad 13 October 2010 - 18:53
Postad 13 October 2010 - 22:20
MS har svarat typ att de kommer leverera tillräckligt antal att för möta efterfrågan och sälja fler ex än någonsin.
När 360 släpptes -05 såldes 70.000 exunder dess första helg, någonsin bör i såfall vara fler än 70.000 i det här fallet.
Postad 14 October 2010 - 12:45
Postad 14 October 2010 - 13:15
Om jag uppfattade det rätt så verkar det som att samtliga spel kommer gå för 499:-/st hos Gamestop.
Postad 14 October 2010 - 20:04
I andra forum pratades det om folk som bor trångt och studenter...
Postad 14 October 2010 - 21:41
It seems that Kinect pre-orders are stepping up even more, after we reported yesterday that Game had sold out of its pre-release allocation of Microsoft’s motion controller.
Amazon and Play.com, who were selling it for slightly less than Game’s full retail £130, at £121 and £125 respectively, have now both sold out of Kinect. Currently, all you can do on either site is sign up to be notified when they have stock available again.
Gamestation also says that it has “already hit our limit for launch” in terms of Kinect units, but you can “still pre-order with us for a priority place in the queue. As soon as we have more stock in, we will make sure we get your order to you.”
The Hut still appears to have stock left, but with no guarantees, as the retailer warns: “Supplies of this product are extremely limited. Therefore, we cannot guarantee to ship your order for launch. We can only allow one per customer.”
Microsoft told MCV that it will have more units of Kinect available than any other Xbox launch has seen. A spokesperson was quoted by the trade paper as stating: “Pre-orders have demonstrated that there is exceptional consumer excitement and demand for Kinect and we will continue to work hard to ensure that Kinect for Xbox 360 is available for the Christmas season.”
Postad 15 October 2010 - 00:01
Jag har 2,8meter till soffan, men om det krävs exakt 2,5meter, så kommer två personer inte kunna röra fötterna.
I andra forum pratades det om folk som bor trångt och studenter...
Bodde i studentrum på 17 kvadrat och hade knappet egen toa.
Dock hade jag inga problem med att frigöra 1,8-2,5m som Kinect kräver så jag tvivlar på att det blir något större problem
Postad 15 October 2010 - 18:25
Postad 15 October 2010 - 19:04
The console manufacturer updated the software used by developers to make sense of the information gathered by the Kinect sensor so that the base node was switched from the bottom of the spine to the back of the neck, according to a developer with more experience working with the technology than most.
"It means that should the bottom of your torso get confused with the sofa, because your bum and your legs are enveloped inside the sofa, it doesn't matter because your hands and arms are still working," Blitz Games Studios co-founder and Chief Technical Officer Andrew Oliver told Eurogamer. "You can do most actions."
Redigerat av Audio Code 3, 15 October 2010 - 19:05.
Postad 15 October 2010 - 21:25
Intressant att folk går på allt som Microsoft säljer. Microsoft bör fokusera på VS 2010 som de är bra på. Kinect är fan som Eye-Toy för 5 år sedan. Move along........
Redigerat av Leftt Behind, 15 October 2010 - 21:27.
Postad 15 October 2010 - 21:37
Postad 15 October 2010 - 23:33
Förstår ärligt inte hur ni alla kan gå på den här smörjan?Microsoft räknar med att sälja 3 Miljoner Kinect till årsskiftet dvs lika många ex som Reach såldes på ett dygn.
Är du 8 år eller? Varför upphetsad över något som Sony gjorde till ps2 för fem år sedan? Kom igen nu för fasen! Låt inte Microsoft lura er, Kinect är ju för fan pinsamt för gamers!Härlig fredag kväll, ska beställa mitt ex imorgon, innan det är försent
Postad 15 October 2010 - 23:37
Alla kan inte gilla allt Lefft Behind, get used to itFörstår ärligt inte hur ni alla kan gå på den här smörjan?
Är du 8 år eller? Varför upphetsad över något som Sony gjorde till ps2 för fem år sedan? Kom igen nu för fasen! Låt inte Microsoft lura er, Kinect är ju för fan pinsamt för gamers!
Jag gillar inte avocado, men ändå så gillar större delen av "landet lagom" det
Postad 16 October 2010 - 04:14
Är du 8 år eller? Varför upphetsad över något som Sony gjorde till ps2 för fem år sedan? Kom igen nu för fasen! Låt inte Microsoft lura er, Kinect är ju för fan pinsamt för gamers!
Undrar vem det är som är 8 år egentligen?
Nu utgår jag från att du varken är Sony-****** eller vill starta flamewar, utan bara helt oinsatt. Eyetoy och Kinect är likvärdiga på samma sätt som Move är med Duck Hunt till SNES
Eyetoy var ju inte ens bra när det släpptes, medan Kinect är en seriös satsning med ny teknik som erbjuder en helt annan spelupplevelse än någon annan kontrollmetod.
Visst, precis som med Move och Wii som kommer en hel del casual-spel, men nog finns det nog med "gamer" spel för att göra en nöjd, om man kollar utbudet alltså.
Kinect/rörelsekänsliga kontroller kan inte konkurrera med handkontroll/mus+tangentbord för en gamer, dock kan de erbjuda en överlägsen upplevelse i de dedikerade spelen
Ingen kommer (frivilligt) att sitta och lira Killzone 3 med Move, eller Gears 3 med Kinect...
Postad 16 October 2010 - 09:29
Förstår ärligt inte hur ni alla kan gå på den här smörjan?
Du låter som nån är bitter för att du köpte fel teknologi.
Postad 16 October 2010 - 09:49
Gamestop's erbjudande verkar sannerligen intressant
6 spel och spel som inte finns på deras exkluderingslista... det är inte så billigt tycker jag.
Hellre köper man den för 1500 direkt... troligtvis blir det något billigare under de första dagarna den släpps.
Postad 16 October 2010 - 10:04
Om du förhandsbokar 2 spel och byter in 2 spel sparar du 500:- på den, låter inte som någon höjdardeal IMO.Hade tänkt mig byta in 2 spel annars -inte fler
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 October 2010 - 10:04.
Postad 16 October 2010 - 10:10
Om man hittar spel för 99kr som går att byta in tjänar man ju 300kr. Går även att byta in tre spel på game och betala halva priset.Om du förhandsbokar 2 spel och byter in 2 spel sparar du 500:- på den, låter inte som någon höjdardeal IMO.
Postad 16 October 2010 - 11:43
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 October 2010 - 11:44.
Postad 16 October 2010 - 11:53
Förstår inte riktigt vad du menar?Ja men man måste ju boka lika många nya spel som man byter in?
Postad 16 October 2010 - 12:10
Läste:
"När du förhandsbokar och byter in 2 spel" som "När du förhandsbokar 2 spel och byter in 2 spel", istället för "förhandsbokar kinect och byter in 2 spel".
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 October 2010 - 12:13.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Placering av Kinect sensor
59 bilder
303 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?