Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo Reach

752 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Halo: Reach (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 6 9 (20) 149:-
Halo: Reach - Limited Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,5 (1) Inga priser
Halo: Reach - Legendary Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,5 (1) Inga priser
Microsoft Xbox 360 Slim 250GB - Halo Reach Collector Edition 2010 (Spelkonsoler) 3 8,75 (3) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 13 september 2010 - 05:23

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0

Verkar bara vara deras nattöppet drive i gbg och stockholm :)
http://www.elgigante...REAAAEqUzwgFvZ6

Edit: Är en länk på höger sidan lite längre ner som tar en till sidan ovan.

Det står att priset ska utannonseras idag, blir nog första dagen priset är så i butik.

Postad 13 september 2010 - 06:40

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Det står att priset ska utannonseras idag, blir nog första dagen priset är så i butik.

299:- blir det (som redan nämnts ovan.

Fasen också, det är ju värt att åka dit och att returnera paketet som skickats från Spelbutiken då.

Redigerat av MrSpokk, 13 september 2010 - 07:15.

Postad 13 september 2010 - 08:08

Kischen
  • Kischen
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Jag köpte för 299 på elgiganten och får det hemskickat. Grymt pris!

Redigerat av Kischen, 13 september 2010 - 08:09.

Postad 13 september 2010 - 08:28

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Gjorde som Kischen jag!

Fan vad tråkigt om man bytt in två spel och betalat 199:- hos gamestop för Reach :)

Postad 13 september 2010 - 08:41

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Kanske ska man passa på att samtidigt köpa på sig 2100MSP också från Elgiganten? Som hittat ju!

EDIT: Sådär ja, bokat från EG nu då (spelet alltså). Värt att vänta till kanske onsdag om det nu skulle vara så.

Redigerat av MrSpokk, 13 september 2010 - 08:45.

Postad 13 september 2010 - 09:38

Unregistered71ff3b8c
  • Unregistered71ff3b8c
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
"Försändelsen har kommit till Postens serviceställe"

Mooohahahaha! Xbox Slim Halo: Reach bundle!

Postad 13 september 2010 - 09:49

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

"Försändelsen har kommit till Postens serviceställe"

Mooohahahaha! Xbox Slim Halo: Reach bundle!

WTF?! :) Grattis - och bildbevis kräver vi!

Postad 13 september 2010 - 09:51

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
^Najs!

Gäller EGs priser även i butik? Skulle va najs att köpa det imorgon för 299 i butik :)

Postad 13 september 2010 - 10:22

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
Underbart tips! Beställt från el-giganten för 299 kr nu! Nöjd vare sig jag får det imorn eller på onsdag!

Postad 13 september 2010 - 10:59

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1 793 inlägg
  • 0
Crap, jag som beställt från Zavvi :)

Postad 13 september 2010 - 11:14

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

Underbart tips! Beställt från el-giganten för 299 kr nu! Nöjd vare sig jag får det imorn eller på onsdag!

Samma här, så länge det är framme tills i helgen så! :)

Postad 13 september 2010 - 12:10

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Samma här, så länge det är framme tills i helgen så! :rolleyes:

Exakt! xD trodde inte jag skulle ha råd att köpa det alls förän slutet på månaden så en klaar glädje upplevelse ;)
Bara dom inte sålt slut lagret? Dom skriver ju inte lagerstatusen? Har än så länge bara fått orderbekräftelse.. Borde ju skickas idag om man har tur.

Postad 13 september 2010 - 12:40

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Nu anlände mitt vackra exemplar med posten, manligt :rolleyes:
Dock ska jag vänta på att tjejen ska sluta innan jag testar det, måste vara rättvist här...
Får väl stirra på fodralet i ett par timmar så länge ^^

Postad 13 september 2010 - 12:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Nu anlände mitt vackra exemplar med posten, manligt :rolleyes:
Dock ska jag vänta på att tjejen ska sluta innan jag testar det, måste vara rättvist här...
Får väl stirra på fodralet i ett par timmar så länge ^^

Från vart förbokade du?

Postad 13 september 2010 - 12:53

Beliavski
  • Beliavski
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Ryktet säger att Mediamarkt ska ha det för 199:- i veckan. Blir nog ett köp då för det lär ju inte vara så billigt på nått halvår minst.

Postad 13 september 2010 - 13:17

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Hot damn, det är billigt!! Om det är sant.. Isf tvingas jag nog nästan köpa det trots att jag knappt vet vad Halo är för något.

Postad 13 september 2010 - 13:26

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Impulsköpte det just från Elgiganten. Bara spelat lite halo 1 och 2 innan men kunde inte hålla mig när det var så billigt :rolleyes:

Postad 13 september 2010 - 14:31

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Ryktet säger att Mediamarkt ska ha det för 199:- i veckan. Blir nog ett köp då för det lär ju inte vara så billigt på nått halvår minst.

Jobbig sits... Tänkte hänga på Elgigantens lås imorgon och hämta för 299, men Mediamarkt ligger mittemot och man vet ju inte om det där som du säger stämmer. Risken är ju att EG säljer slut om man går in på MM och misslyckas.

Postad 13 september 2010 - 14:34

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

Från vart förbokade du?

Elgiganten :rolleyes:

Postad 13 september 2010 - 14:35

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Jobbig sits... Tänkte hänga på Elgigantens lås imorgon och hämta för 299, men Mediamarkt ligger mittemot och man vet ju inte om det där som du säger stämmer. Risken är ju att EG säljer slut om man går in på MM och misslyckas.

Tänk på mig då, som förmodligen fått hemskickat ett ex från Spelbutiken för 588:- idag men som också beställt et ex från EG för 299:- som förmodligen inte kommer förrens onsdag.

Dagens i-landsproblem!

Postad 13 september 2010 - 14:45

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1 793 inlägg
  • 0

Tänk på mig då, som förmodligen fått hemskickat ett ex från Spelbutiken för 588:- idag men som också beställt et ex från EG för 299:- som förmodligen inte kommer förrens onsdag.

Dagens i-landsproblem!

Ha ha jupp vi är i samma soppa. Jag mailade zavvi 10min efter att jag fått mitt "despatch" mail från dom och frågade om det är för sent att avboka :rolleyes: Vilket det naturligtvis är ;)
Samtidigt beställde jag det från elgiganten.
Det bästa vore ju nu om zavvi ändå avbokar ordern, men att spelen är slut på elgiganten och dom inte säljer fler för det priset, så får jag inget alls ;)
Men antagligen kommer elgigantens spel först, och några dagar senare det från zavvi, sen ska man sätta sig och antingen skicka tillbaka skiten till zavvi och förlora en 40 spänn i frakt. Eller vänta ett tag och kränga av det ena spelet på tradera när priserna förhoppnignsvis gått upp :/

Det enda jag vet är att i slutändan kommer allt meck aldrig ha varit värt de 125 kronorna jag sparade in på att köpa det från elgiganten istället :blush:

Redigerat av Luzer, 13 september 2010 - 14:45.

Postad 13 september 2010 - 14:55

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Någon mer som beställt idag från Elgiganten som fått annat än en beställningsbekräftelse på mailen?

Postad 13 september 2010 - 14:56

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Wow, det här var häftigt.

OXM ger spelet: 10/10 :rolleyes:

'Other games tend to funnel you in one direction - be it a ranked multiplayer or a deep single-player campaign. Halo: Reach offers it all, and the experience and emotions differ widely dependent on which social-sapping well you plunge into - intensity and intrigue in single-player, jovial smack-talk in multiplayer, and concentrated teamwork in Firefight. It's also a cracking story you'll remember for years to come.'

Postad 13 september 2010 - 15:00

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Regional Launch Events and “Halo: Reach” Midnight Madness

In New York, Seattle and beyond, Microsoft and retail partners are hosting events to give fans a truly memorable “Halo: Reach” launch experience. The launch events will be held at the following venues:

· New York: Best Buy Theater, 1515 Broadway (at 44th St.), New York, N.Y. 10036 (event begins at 8 p.m. EDT, Sept. 13)

· Seattle: Experience Music Project | Science Fiction Museum and Hall of Fame, 325 5th Ave. North, Seattle, Wash. 98109 (event begins at 6 p.m. PDT, Sept. 13)

· U.K.: GAME, Westfield Shopping Centre, London, W12 7GF (event begins at 9:30 p.m. GMT, Sept. 13)

· Norway: Spaceworld Megastore, Storgata 12, 0155 Oslo (event begins at 12:01 a.m. CET, Sept. 14)

· Sweden: Webhallen, Sveavägen 39, 11134 Stockholm (event begins at 10 p.m. CET, Sept. 13)

Postad 13 september 2010 - 15:35

Unregistered51cd73dc
  • Unregistered51cd73dc
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Fint att Reach har nått mitt hus nu;) snart dags att dra i gång co-op, woho!

Vad gör vi? Nu kör vi! Reach all the way!

Postad 13 september 2010 - 16:16

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Någon mer som beställt idag från Elgiganten som fått annat än en beställningsbekräftelse på mailen?

näää sitter förväntansfull som ett barn och hoppas på ett "ditt paket är skickat" mejl! :rolleyes:

Postad 13 september 2010 - 16:22

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Woho beställde från Elis nu =)

Postad 13 september 2010 - 16:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 103 inlägg
  • 0

Kanske ska man passa på att samtidigt köpa på sig 2100MSP också från Elgiganten? Som hittat ju!

Haha, va fan, jag trodde det skulle vara billigt =P.

Postad 13 september 2010 - 16:35

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2 247 inlägg
  • 0

Haha, va fan, jag trodde det skulle vara billigt =P.

Woops - jag fick precis bekräftelsemail på att mina tre 2100-paket skickats och pengar dragits...tack så j-vla mycket för tipset.

Postad 13 september 2010 - 16:42

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Woops - jag fick precis bekräftelsemail på att mina tre 2100-paket skickats och pengar dragits...tack så j-vla mycket för tipset.

haha är du 299997 kr fattigare nu? xD

Postad 13 september 2010 - 16:53

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
fan vad billigt det var på elgiganten så har ajg beställt det på dustinhome och det har inte kommit ännu kan man avboka det om det inte är skickat tro??

fan har fått mail från dustinhome om att det inte finns förens den 22e... skickar mail om avbokning

Redigerat av borjeboy, 13 september 2010 - 16:55.

Postad 13 september 2010 - 17:10

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0

Gjorde som Kischen jag!

Fan vad tråkigt om man bytt in två spel och betalat 199:- hos gamestop för Reach :rolleyes:

Lite småsurt, ska ringa gamestop nu och se om jag kan lägga min bokning på något annat. Det blir inte billigare att köpa det på elgiganten men såna priser dyker inte upp ofta ;). Känns mer värt att lägga inbytesspelen på dyrare spel

Postad 13 september 2010 - 17:53

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Sjukt bra pris från El-G. Vart ett spontanköp av det här.
:rolleyes:
Dom hintar också att dom ska köra likadana drives på höstens stortitlar. Lovely!

Postad 13 september 2010 - 18:35

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Sjukt bra pris från El-G. Vart ett spontanköp av det här.
:rolleyes:
Dom hintar också att dom ska köra likadana drives på höstens stortitlar. Lovely!

Japp, jag såg att Fifa 10 endast kostar 99 999 kr ;)

Postad 13 september 2010 - 18:41

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
Bah! Jag som hade bestämt mig för att skippa Halo denna gång. Oschysst av Egab tycker jag...

Å andra sidan har jag inte fått något bekräftelsemail ännu och beställde innan 15:00 idag. :rolleyes:

Pengarna drogs snabbt dock...

Postad 13 september 2010 - 18:47

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0

Bah! Jag som hade bestämt mig för att skippa Halo denna gång. Oschysst av Egab tycker jag...

Å andra sidan har jag inte fått något bekräftelsemail ännu och beställde innan 15:00 idag. :rolleyes:

Pengarna drogs snabbt dock...

Sist jag beställde från Elgiganten fick inte jag någon bekräftelse förräns efter jag fått spelet, så de kanske har skickat det till dig även fast du inte fått bekräftelse.

EDIT: Menar du att du inte fått bekräftelse på att du beställt spelet eller har du inte fått bekräftelse på att de skickat spelet?

Redigerat av pancreas, 13 september 2010 - 19:07.

Postad 13 september 2010 - 18:52

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Hur som helst.

Xboxer360 har recenserat spelet och gav den 97%

Postad 13 september 2010 - 19:20

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Halo: Reach: Rocketman jets into Trafalgar Square to promote new Xbox game

Like an invasion by some alien race, the sight of these three figures in central London would no doubt have alarmed a few early-morning shoppers.
And dressed in heavy-duty hi-tech armour, carrying terrifying-looking weaponry and zooming above the ground with a jetpack, they certainly looked the part.
But these characters are all part of a PR exercise to promote the imminent release of the eagerly-awaited new Xbox game Halo: Reach.

UK media and early morning commuters gathered in Trafalgar Square as the Spartan played by Rocketman Dan Schlund lifted into the London sky.
Rocketman is a Texas-based firm that hires out the jet pack for promotional and sport events around the world.

Hundreds of fans are anticipated to turn out in force tonight across the UK, as the first copies of Halo: Reach go on sale at midnight.
The figures on the steps of Trafalgar Square were dressed as characters known as Spartans from the violent, futuristic video game, who are able to fly through the air with jetpacks attached to their armoured suits.

The use of jet packs is a new feature in the game, so Microsoft had one of its fearsome-looking Spartans take a 30-second flight around Trafalgar Square, before coming back down to Earth.
Members of the public who are watching were handed earplugs, as the jet pack generates 140db of sound.
'Halo is the biggest video game series in history and as a pop culture icon it’s been called the ‘Star Wars’ for the joypad generation,' said Stephen McGill, Director of Xbox and Entertainment, UK & Ireland.'
'Halo: Reach is the biggest and best Halo game yet with new features that will keep gamers entertained for years to come. One of the coolest new features are the Jetpacks that Noble Team Spartans are now equipped with.

Se Promotion @ Trafalgar Square här

Det här kallar jag för en rejäl premiär och börjar först nu inse hur stort det här egentligen är :rolleyes:

Bifogad fil(er)

Postad 13 september 2010 - 20:20

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0
Se video här:

http://www.youtube.c...h?v=v--CSjf3PRE

Postad 13 september 2010 - 21:29

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
:rolleyes: Härlig video, skulle gärna vilja vara där... eller vad sägs om här:

Bifogad fil(er)

Postad 13 september 2010 - 21:30

Unregistered71ff3b8c
  • Unregistered71ff3b8c
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Jag har spelat ett par timmar nu, och kan hälsa alla som väntar att:
FY FAN VAD BRA DET ÄR.

Over 'n' out.

Postad 13 september 2010 - 21:34

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0

Jag har spelat ett par timmar nu, och kan hälsa alla som väntar att:
FY FAN VAD BRA DET ÄR.

Over 'n' out.

Härligt, det är officiellt ok att spela sedan ett par timmar tillbaka ni som redan har fått spelet per post eller butik :rolleyes:

Got Reach today because you pre-ordered it? Go ahead and play! You will NOT be banned for playing a retail copy

TweetDeck from Theater District - Times Square, New York

Postad 13 september 2010 - 21:42

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Microsoft announces "free LIVE weekend" for Halo: Reach owners

This weekend Microsoft will be allowing all owners of Halo: Reach, even if they are only Xbox LIVE Silver subscribers, access to the multiplayer gaming content. The company has said that “from 17-19 September, everyone can enjoy the online multiplayer modes as [they] unlock all the benefits of Xbox LIVE Gold for [their] Silver subscribers”.

It is assumed that many people who buy Halo: Reach over the next few days will already be Xbox LIVE Gold subscribers, but this “free LIVE weekend” might encourage Silver subscribers to also purchase the game this week. This could could help increase sales of both the Halo game and Xbox LIVE subscriptions.

Multiplayer gaming on Halo: Reach will allow co-op missions for 4 friends or the ability for 8 players to battle against one another. This weekend will also see some organized multiplayer events such as allowing people to battle against the developers of the game.

Microsoft also said anyone who wishes to buy an Xbox LIVE Gold subscription will be able to buy a specially branded Halo: Reach membership card which provides access to the gaming service for 12 months plus 2 bonus months.

With an Xbox LIVE Gold subscription, more than just multiplayer gaming is available. You can access Twitter and Facebook, watch live TV (various services are used depending on what country one lives in) and watch a lot of films, TV shows and music from various service providers. Later this year, Microsoft will be expanding the Zune integration on the Xbox 360 with access to millions of songs and instant HD movie streaming.

Postad 13 september 2010 - 21:57

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Du beställer ju från felgiganten.se för 299:- inkl frakt. Åker till felgiganten/MM i morgon och köper det, kosta vad det kosta vill. När du får ditt exemplar du beställde från felgiganten.se så åker du till affären du köpte det av i morgon(!) och byter in det nya oöppnade.

Om du lyckas få det för 199/299:- i morgon, så kan du med största sannolikhet avboka det du beställde på nätet, annars är det ju bara att göra som du skulle gjort om du fick det dyrare i butik.

Postad 13 september 2010 - 22:03

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
It will likely be the entertainment industry’s biggest moment of the year.

When “Halo: Reach” goes on sale at 12:01 am Tuesday morning, it won’t just be the biggest gaming event of the year to date. It will likely be the entertainment industry’s biggest moment of the year.

Microsoft is betting big on the latest installment of its flagship franchise, and it has every reason to do so. Life to date, the company has sold more than 34 million ‘Halo’ games – and each major new release has shattered any Day One sales records set by the film, music or gaming industries.

The installed base of Xbox 360s is now three times what it was when “Halo 3” hit shelves three years ago and anticipation is running high. More than 2.7 million people joined the “Halo: Reach” beta test in May.

“Reach” will go on sale in 25 countries at midnight with thousands of retailers—including GameStop —hosting midnight launch parties to let eager gamers get their hands on a copy. Microsoft also plans to take over Times Square with a party and concert celebrating the game.

The release is more than just an earnings boom for Microsoft, though. It’s also the best barometer so far this year for investors to gauge the overall health of the video game industry.

“Franchise games like ‘Halo’ and ‘Call of Duty’ are important to judge the health of the market,” says Colin Sebastian, an analyst with Lazard Capital Markets. “If ‘Halo’ comes in lower than expectations, there’s an assumption that there’s something wrong with the business.”

Strong sales, conversely, might buoy investor’s spirits but they could also have a negative impact on other publishers.

The phenomenal success of “Call of Duty: Modern Warfare 2” last year set industry records – but the game’s rich multiplayer components dampened spending on other titles. This year, “Halo: Reach” could have the same impact.

“Titles that compete directly with ‘Reach’ are going to be affected,” says Billy Pidgeon senior analyst with M2 Research. “From what I’ve seen of the game, it’s going to keep people playing online for quite some time. It will create a sizable vacuum in the multiplayer space.”

That could make it interesting when “Call of Duty: Black Ops” hits stores in November – and several analysts worry that Electronic Arts' “Medal of Honor”— which is already the source of some controversy— could be a victim of the blast effect of both “Reach” and “Black Ops”.

Tuesday’s release of “Halo: Reach” is more than just the biggest game of the year for the Xbox 360, though, it’s a junction point for Microsoft. “Reach” is the last “Halo” game that will be developed by Bungie Studios, the company that created the franchise and has been responsible for virtually every installment to date.

Bungie, once a Microsoft subsidiary, separated from Microsoft two years ago in an amicable parting. “Reach” is the second “Halo” game the company has made since then, but it’s now ready to explore other franchises. In April, the company announced a 10-year publishing deal with Activision for its next game series. The title, which has not been announced, is not expected to hit shelves until 2012 at least.

Microsoft owns “Halo,” though, and will continue to make games built around it. But having a new developer oversee the games represents a risk. Bungie is widely considered one of the best studios in industry and has set a high bar with “Halo”. Living up to those expectations will be difficult, no matter how talented the next team might be.

“It could be a great opportunity for a new group or existing group to step up, but it’s going to be pretty scary,” says Pidgeon. “To me, [‘Reach’ is] the pinnacle of what Bungie wanted to have. I feel like they’re going out on a high note and they’ve written the last chapter here. … There’s not going to be room for a hiccup in the next game. It’s got to deliver. People have really high expectations for ‘Halo’.”

Postad 13 september 2010 - 22:57

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

EDIT: Menar du att du inte fått bekräftelse på att du beställt spelet eller har du inte fått bekräftelse på att de skickat spelet?

Alternativ 1, jag har inte fått bekräftelse på att jag har beställt spelet. (pengarna har dock dragits).

Postad 14 september 2010 - 06:43

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0

Alternativ 1, jag har inte fått bekräftelse på att jag har beställt spelet. (pengarna har dock dragits).

Jag har fått bekräftelse på att de fått beställningen, men inget mer.

Postad 14 september 2010 - 07:04

uppviglare
  • uppviglare
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Jag har fått bekräftelse på att de fått beställningen, men inget mer.

Samma här.

Men mejlade dom sent igår kväll och frågade om orderstatusen.. så antingen får jag den idag eller spelet eller båda xD

Postad 14 september 2010 - 07:18

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4 194 inlägg
  • 0
Samma här, fast gjorde detta i samband med att jag fick orderbekräftelsen...men inget svar.

Jaja, antingen får jag spelet idag...eller inte. :rolleyes:

Postad 14 september 2010 - 07:20

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Enligt en kille på elgiganten som jag pratade med inatt kommer deras kampanj pris på 299kr gälla så länge lagret räcker, ja åtminstone på kungsgatan stockholm, vet inte hur det ligger till med deras andra butiker, hur som helst var väl ett par hundra köande där och stämningen var trevlig och alla verkade trivas, men helt klart att samtliga var vara riktigt nöjda med det attraktiva priset.

Förresten fick 'oväntad' rabatt på xbox tillbehör med 20%.

Och därför skaffade mig en Reach handkontroll samt Reach 12+2 månaders abonnemang för typ 900kr.

Har spelat 7 timmar straight och jag är rätt slut nu, dags att vila :blush:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.