Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 mars 2010 - 21:57

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Aja! Fan alltså, jag kommer mao inte kunna spela Beethovens 32 pianosonater på min Desire för den har ClearPad 2000 som bara klarar 2 punkter. Skit också! Då måste jag avbeställa genast!

Sant, men för oss som bara kan pekfingerfalsen så är nog en Desire ett bättre köp iaf :P
Dessutom stödjer inte pianon pinch-to-zoom :blink:

Postad 10 mars 2010 - 22:15

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

iPhone 3GS har ClearPad 3000 som stödjer så många som tio punkter (hur man nu ska lyckas med det) om jag minns rätt.

Nej, iphone har inte ens en clearpad överhuvudtaget.

Postad 10 mars 2010 - 22:19

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Hmmm... måste nog tänka om lite här också och kanske lägga pengarna på ett piano istället.

ser ut att vara samma som nexus
http://www.youtube.c...u/1/7rOgFX1-EwE

så inget avancerat pianospel, kanske möjligtvis pekfingervalsen, men det är allt.

Postad 10 mars 2010 - 22:39

zx
  • zx
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Det intressanta är ju vilken reell betydelse i mobilanvändningen det här s.k problemet har. Att någon har snickrat ihop ett program som visar att det inte går att korsa fingrarna utan problem, säger ju mig egentligen ingenting.
Visst kan jag själv dra slutsatsen, att det i vissa spel kan bli problem där man ska göra många rörelser samtidigt.

Men jag vill se, höra exempel på applikationer där detta "problem" verkligen har någon betydelse.
Jag har säkert läst om ett 10-tal från detta forum som köpt nexus one från USA. Hur upplever dessa personer detta?
Har ni stött på en situation där det här "problemet" verkligen begränsar utnyttjandet av mobilen?

Visst sen kan man tycka det är dumsnålt av HTC att inte har ordentliga saker i mobilen. Men har dom sagt att detta ska fungera?

Postad 10 mars 2010 - 23:15

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Det intressanta är ju vilken reell betydelse i mobilanvändningen det här s.k problemet har. Att någon har snickrat ihop ett program som visar att det inte går att korsa fingrarna utan problem, säger ju mig egentligen ingenting.
Visst kan jag själv dra slutsatsen, att det i vissa spel kan bli problem där man ska göra många rörelser samtidigt.

Men jag vill se, höra exempel på applikationer där detta "problem" verkligen har någon betydelse.
Jag har säkert läst om ett 10-tal från detta forum som köpt nexus one från USA. Hur upplever dessa personer detta?
Har ni stött på en situation där det här "problemet" verkligen begränsar utnyttjandet av mobilen?

Visst sen kan man tycka det är dumsnålt av HTC att inte har ordentliga saker i mobilen. Men har dom sagt att detta ska fungera?

Kört Nexus i 2 månader utan att en enda gång sett nått problem. Så gär att göra en höna av en fjäder...

Redigerat av NisseGurra, 10 mars 2010 - 23:15.

Postad 10 mars 2010 - 23:22

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0

Aja! Fan alltså, jag kommer mao inte kunna spela Beethovens 32 pianosonater på min Desire för den har ClearPad 2000 som bara klarar 2 punkter. Skit också! Då måste jag avbeställa genast!

Kunde inte sagt det bättre själv, hehe

Postad 11 mars 2010 - 05:45

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Enligt vad jag har läst så lär det vara samma sensor (Synaptics ClearPad 2000) som sitter i Iphone 3G (och 3GS) bara det att Apple har haft 3 generationer på sig att finslipa detektormjukvaran.

Vem har lurat i dig att iPhone kör ClearPad 2000? Den skärmen klarar maximalt 2 st olika touch-punkter och det finns gitarr- och piano-apps till iPhone 3G & 3GS där man tar ackord med 4-5 fingrar åt gången, något som skulle vara omöjligt med en ClearPad 2000.

Redigerat av Oddish, 11 mars 2010 - 05:47.

Postad 11 mars 2010 - 07:04

Belgar
  • Belgar
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Huvudet på spiken!

Postad 11 mars 2010 - 09:07

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Video på hur Sense på Desire kan bete sig (en bit ner på sidan):
http://www.engadget....first-hands-on/

Visserligen säger man att detta var en tidigare release av Sense men det är ju inte ens en månad sedan testen gjordes.

Jag arbetar själv med kvalitetssäkring av mjukvara och är ju väldigt skeptiskt till att man helt hinner korrigera fel av den typen (som de man kan se i videon) på en månad då telefonen ska vara klar att skeppas.

Redigerat av jhn, 11 mars 2010 - 09:34.

Postad 11 mars 2010 - 09:48

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Visserligen säger man att detta var en tidigare release av Sense men det är ju inte ens en månad sedan testen gjordes.

Jag arbetar själv med kvalitetssäkring av mjukvara och är ju väldigt skeptiskt till att man helt hinner korrigera fel av den typen (som de man kan se i videon) på en månad då telefonen ska vara klar att skeppas.

Att videon gjordes för en månad sen behöver ju inte nödvändigtvis betyda att mjukvaran var den absolut senaste då, eller?

Postad 11 mars 2010 - 09:52

robertk
  • robertk
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Det står ju klart och tydligt i relation till den här videon att det är en early build. Finns massor med andra videon att kika på just med pinch/zoom av home-skärmarna där det här beteendet är extremt snabbt och stabilt så ingen ko på taket skulle jag vilja påstå.

mvh, Robert

Postad 11 mars 2010 - 10:02

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Att videon gjordes för en månad sen behöver ju inte nödvändigtvis betyda att mjukvaran var den absolut senaste då, eller?

Kan inte se att den lilla video snutten säger ett dugg om hur toushskärmen pinch-to-zoom funkar. Har sett många video på alla olika skärmar och så som den reagerar här går att få på alla touch, beroende på olika saker, såsom, för torra fingrar, för snabbt, okänsligt, lite för dålig vidröring osv. Har själv använt och testat många olika, inkl. Iphone och kan inte se nåt konstigt med det.

Man får nog tåla sig och se hur det ser ut när dom börjar komma ut och som sagt N1 ägarna verkar inte ha några problem.

Redigerat av ffodil, 11 mars 2010 - 10:08.

Postad 11 mars 2010 - 10:03

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

We've been told by an HTC rep that the Sense build on the Desire unit we played with is actually quite early, so it's probably not indicative of the actual performance of the pinch-to-card view. We played with a Legend that had a later, nearly final build of the UI and it was definitely snappier and more responsive.

Det står ju att det var en tidig beta och att Legend inte hade samma problem.

Redigerat av master_of_rock, 11 mars 2010 - 10:03.

Postad 11 mars 2010 - 11:11

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0
Missade sista sidan, skrev samma som föregående :blink:

Redigerat av Gordon24, 11 mars 2010 - 11:13.

Postad 11 mars 2010 - 11:37

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0
är rätt glad att man inte låses av apple. från nyteknik

Apple får neka "appar" på vilken grund som helst och utvecklare har ingen rätt att försöka distribuera dem någon annan väg än genom Apple.

...

Samtidigt förbehåller sig Apple rätten att stoppa program till Iphone när som helst – genom fjärrstyrning kan Apple radera program i användarnas apparater till och med när de installerats.

Och även om det skulle vålla affärsmässig skada för dem som utvecklat program begränsar Apple sitt ekonomiska ansvar till 50 dollar

Postad 11 mars 2010 - 12:03

donfuego
  • donfuego
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Man får nog tåla sig och se hur det ser ut när dom börjar komma ut och som sagt N1 ägarna verkar inte ha några problem.

Jag har lekt med pinch-zoom funktionen på N1 och den funkar utmärkt! När jag får min Desire så kommer jag skratta åt alla som avbeställt pga denna hysteri, som nån sa, snacka om att göra en höna av en fjäder. Och helt ärligt, ClearPad eller inte, vill jag spela spel så köper jag varken en HTC eller Iphone för 5000 kr, då köper jag en PSP!

I rest my case.

Postad 11 mars 2010 - 12:34

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Jag håller helt och hållet med om att det är en hysteri med Desire'ns multitouch. Jag kommer också att köpa en.

Men att säga att om man vill spela spel så köper man en PSP är väl ändå att ta i? Om Desiren ska stödja vissa spel vill man såklart kunna köra dem där. Eller köper man en iPod bara för att kunna lyssna på mp3:or, en portabel miniräknare för att räkna och en mini-PC för att kunna läsa mail på tex. tåget nu för tiden också? ;-)

Postad 11 mars 2010 - 14:11

Robelind
  • Robelind
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Har det framkommit om det medföljer ett minneskort när man köper en Desire?

Postad 11 mars 2010 - 14:18

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Yes 8GB microSD medföljer. http://www.swedroid....-one#more-13625

EDIT: Verkar som Swedroid är fel på det hela. 3 ger med ett 4GB kort - så det verkar vara upp till återförsäljaren att bestämma vilket kort som kommer med...

Redigerat av jhn, 16 mars 2010 - 08:15.

Postad 11 mars 2010 - 14:42

comp1337
  • comp1337
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Telia twittrar att de blir först i Sverige med Desire – 22:a mars

Postad 11 mars 2010 - 15:33

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Yes 8GB microSD medföljer. http://www.swedroid....-one#more-13625

Har sett att det står så på swedroid, men fick besked från CDON att det medföljer inte i lådan...kanske sitter ett i telefonen, vad vet jag.
Ser ju ut som Desiren kommer ut lite tidigare än väntat iallafall.

Postad 11 mars 2010 - 18:24

flurrijacob
  • flurrijacob
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Kommer med 4 gb micro SD hos 3 i alla fall.

Postad 11 mars 2010 - 20:55

Unregisteredc953a7c3
  • Unregisteredc953a7c3
  • Veteran

• 1 515 inlägg
  • 0

Huvudet på spiken!

Jo, säger det samma. Beställer en desire imorgon och hoppas att man blir nöjd. ;) Känns som att om problemet vore så allvarligt så borde någon i som har nexus one avråda oss från att skaffa nexus one eller desire....

Postad 11 mars 2010 - 21:46

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
Tycker 3 har en riktigt bra deal med Desire! Bokade idag..;)

Postad 12 mars 2010 - 00:40

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0
Ja, de har en riktigt bra deal... så pass bra att jag faktiskt börjat fundera på en Desire igen (började en gång med Nexus, sedan bravo/desire och varit inne på X10 ett bra tag).

Blir också lite trött på att SE inte kan svara på om hårdvaran på X10 stödjer MT, vi vet ju att den inte är perfekt på Desire men det finns iaf någon form av MT. Dessutom får man ju mer minne, och Android 2.1 vilket också talar för den här telefonen istället.

Dock tycker jag inte den är lika snygg som X10, om än snyggare än Nexus one ;)

Så eventuellt byter jag läger, är sjukt sugen på en bra Android-telefon...

Postad 12 mars 2010 - 07:14

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Ja, de har en riktigt bra deal... så pass bra att jag faktiskt börjat fundera på en Desire igen (började en gång med Nexus, sedan bravo/desire och varit inne på X10 ett bra tag).

Blir också lite trött på att SE inte kan svara på om hårdvaran på X10 stödjer MT, vi vet ju att den inte är perfekt på Desire men det finns iaf någon form av MT. Dessutom får man ju mer minne, och Android 2.1 vilket också talar för den här telefonen istället.

Dock tycker jag inte den är lika snygg som X10, om än snyggare än Nexus one ;)

Så eventuellt byter jag läger, är sjukt sugen på en bra Android-telefon...

Kan hålla med om att X10 ser vassare ut. Lite för kantig kanske, gillar lite mer avrundat men annars är det den snyggaste luren just nu(av de biler jag sett).

Dock är jag osäker på SE överhuvudtaget. Satio släpptes ju tex med en del barnsjukdomar. SE brukar väl inte vara direkt snabba med uppdateringar och nu pratar jag inte om att uppgradera från 1.6 till 2.1, utan rent generellt.
Sen gillar jag Sense och tror absolut på Amoled skärmen som sitter i Desire, blir ju dessutom en viss skillnad i färgdjup när den klarar av mer än 65k färger(vet att SE ska uppgradera från 1.6...men när?)
X10 verkar bara en riktigt bra lur men jag tycker att Desire verkar vara snäppet bättre änåd...

Postad 12 mars 2010 - 07:38

comp1337
  • comp1337
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Även jag har bestämt mig för en Desire nu. Wiie vad spännande, längtar. Min första smartphone & android.
Kunna surfa med mobilen, fantastiskt ;) Nymodigheter.

Postad 12 mars 2010 - 09:41

samuels3
  • samuels3
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
sådärja nu var abonnemanget förlängt med 18 månader 499kr/mån hos TRE. jag fick 50% rabatt första två månaderna, ngn som fått en bättre deal?

Postad 12 mars 2010 - 10:50

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Tycker 3 har en riktigt bra deal med Desire! Bokade idag..;)

Måste fråga er som beställt från tre nu :D
När man tittar på till exempel 3pott 149;-/månad så står det under att mobilpris 199;-/månad. man betalar alltså både och. så minsta kostnaden/månad är 348;- ?
(Dessa exempelpriser är för 18 månaders bindningstid.)
Sen tillkommer det för att surfa gissar jag.

Postad 12 mars 2010 - 11:03

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2 455 inlägg
  • 0

Måste fråga er som beställt från tre nu ;)
När man tittar på till exempel 3pott 149;-/månad så står det under att mobilpris 199;-/månad. man betalar alltså både och. så minsta kostnaden/månad är 348;- ?
(Dessa exempelpriser är för 18 månaders bindningstid.)
Sen tillkommer det för att surfa gissar jag.

hos 3 tillkommer det aldrig kostnad ( i normalfallet iaf), utan det dras t.ex 89kr för mobilsurf från din samtalspott.

så jag har 199kr att ringa för, minus 69kr för friends plus, minus mobilsurf plus 89kr === 41kr kvar till övriga mobiloperatörer att ringa för

Postad 12 mars 2010 - 11:26

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

hos 3 tillkommer det aldrig kostnad ( i normalfallet iaf), utan det dras t.ex 89kr för mobilsurf från din samtalspott.

så jag har 199kr att ringa för, minus 69kr för friends plus, minus mobilsurf plus 89kr === 41kr kvar till övriga mobiloperatörer att ringa för

Det låter nästan för bra för att vara en mobiloperatör :-)

Postad 12 mars 2010 - 11:26

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

• 1 353 inlägg
  • 0
Jag ska nog blir tre kund också, efter ett återigen uselt bemötande från telenor.
Jag gillar att man kan använda potten till mer än samtal och sms, man kunde tom köpa spel mm via deras egen "butik".
Det ända som suger är att jag har flera månader kvar hos telenor så det blir väl att vänta.

Min frågor, ang. Tre;
Är det någon butik som säljer telefonen obunden med deras abonnemang?
Någon som beställt hos sin Desire hos Tre som vet om de brandar telefonen på något sätt?

Postad 12 mars 2010 - 11:45

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Hmm, ja 3 har onekligen ett ganska intressant abonnemangsupplägg.
Min bindningstid hos Telenor gick ut i februari men om jag minns rätt är det typ 3 månaders uppsägningstid... hur gör man på bästa/billigaste sätt för att byta operatör?

Postad 12 mars 2010 - 11:59

donfuego
  • donfuego
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Jag håller helt och hållet med om att det är en hysteri med Desire'ns multitouch. Jag kommer också att köpa en.

Men att säga att om man vill spela spel så köper man en PSP är väl ändå att ta i? Om Desiren ska stödja vissa spel vill man såklart kunna köra dem där. Eller köper man en iPod bara för att kunna lyssna på mp3:or, en portabel miniräknare för att räkna och en mini-PC för att kunna läsa mail på tex. tåget nu för tiden också? ;-)

Det är väl en smaksak men dagens Touch spel jag sett på samtliga telefoner suger. De duger till att slå ihjäl några minuter här och där, men vill jag ha en spelupplevelse så köper jag en riktig spelkonsol. Och visst, det kommer alltid finnas några enstaka spel här och där som sticker ut men jag tror aldrig att en telefon kommer kunna ersätta en riktig spelkonsol i kvalitet och upplevelse, eftersom spelföretag troligtvis inte vill satsa på en platform som förändras var 6:e månad. Kolla på hur länge PSP och DS har funnits utan någon större förändring av hårdvaran så förstår du vad jag menar.

Sorry, lite off topic ;)

Postad 12 mars 2010 - 13:02

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

men telefonkostnaden är alltså separat?
Vad är Friends plus?

har ju precis bundit mig 12 månader till tele2 igen ;) men det kan jag låta ligga i värsta fall (19;-/månad) men ser ändå inte riktigt vart man sparar pengar på att välja 3. bara priset för telefonen med exemplet jag skrev tidigare blir 3582;-

Min största utgift idag är sms på mobilräkningen. Med det jag har nu med tele2 är det 3000 fria sms. det kommer jag inte ens upp i... frågan är om jag kommer tjäna på att byta till tre. har lite svårt att se det just nu.

Postad 12 mars 2010 - 13:15

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

men telefonkostnaden är alltså separat?
Vad är Friends plus?

har ju precis bundit mig 12 månader till tele2 igen ;) men det kan jag låta ligga i värsta fall (19;-/månad) men ser ändå inte riktigt vart man sparar pengar på att välja 3. bara priset för telefonen med exemplet jag skrev tidigare blir 3582;-

Min största utgift idag är sms på mobilräkningen. Med det jag har nu med tele2 är det 3000 fria sms. det kommer jag inte ens upp i... frågan är om jag kommer tjäna på att byta till tre. har lite svårt att se det just nu.

Du får ta flera Tele2 fakturor och räkna om allt med Tres priser. Då ser du vem är billigast just för dig. Sådant är alltid individuellt. Kom i håg bara att räkna bort själva telefonkostnaden och jämföra det separat om du räknar på olika bindningstider eller om ena kalkylen inte innehåller denna kostnaden.

Postad 12 mars 2010 - 13:27

Belgar
  • Belgar
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Väldigt mkt OT nu.

Postad 12 mars 2010 - 15:06

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Väldigt mkt OT nu.

ledsen för det. Gick tillbaka efter att jag skrev sista inlägget men kunde inte se det förens nu. hur som blir det i princip samma kostnad för mig oavsett om jag väljer tre eller har kvar det jag har nu.

Sorry för OT. ;)

Tre skriver att den har HD-video inspelning. Det står inte ännu på HTCs hemsida av vad jag kan se. Det har ju sagts att det ska komma mjukvaruuppdatering så det ska fungera(?) men känns konstigt om tre skriver att den har de, och när man får sin telefon har den inte det :D om det inte hinner komma innan vill säga.
Är det kanske bara något nytt på den fronten jag missat?

Postad 12 mars 2010 - 16:33

donfuego
  • donfuego
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Tre skriver att den har HD-video inspelning. Det står inte ännu på HTCs hemsida av vad jag kan se. Det har ju sagts att det ska komma mjukvaruuppdatering så det ska fungera(?) men känns konstigt om tre skriver att den har de, och när man får sin telefon har den inte det ;) om det inte hinner komma innan vill säga.
Är det kanske bara något nytt på den fronten jag missat?

Var tusan läste jag att den (eller var det N1?) som klarade videoinspelning i 1280x720 men bara i 20 fps (än så länge) vilket ju e rätt kass. Nån som kan fylla i?

Postad 12 mars 2010 - 17:05

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0
Tja.... nu har jag knappt varit inne här, o ni kanske är trötta på filmer på Desire?

Den här verkade iaf vara hyfsat ny, och rätt trevlig... http://www.youtube.c...h?v=9FDgjAeanTI

Har någon sett en film där tracken används till annat än att bläddra sidor? Skulle vara intressan att se hur tex

Sketch-a-etch hade fungerat med den. (nu med uppdaterat MT-stöd)
http://www.youtube.c...h?v=AnbweiUYJsM

Postad 12 mars 2010 - 17:29

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Tja.... nu har jag knappt varit inne här, o ni kanske är trötta på filmer på Desire?

Den här verkade iaf vara hyfsat ny, och rätt trevlig... http://www.youtube.c...h?v=9FDgjAeanTI

Har någon sett en film där tracken används till annat än att bläddra sidor? Skulle vara intressan att se hur tex

Sketch-a-etch hade fungerat med den. (nu med uppdaterat MT-stöd)
http://www.youtube.c...h?v=AnbweiUYJsM

man behöver ju inte titta på Desire-filmer om man tröttnat ;) så jag klagar inte.

Postad 12 mars 2010 - 18:17

pizzapappa
  • pizzapappa
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Finns en part 2 också om nån skulle vara intresserad. http://www.youtube.c...h?v=5_rT9YzE-xg

Postad 12 mars 2010 - 18:38

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0

Finns en part 2 också om nån skulle vara intresserad. http://www.youtube.c...h?v=5_rT9YzE-xg

Såg det sedan, o den var ju dessutom mycket mer intressant ;)

F-n, jag kanske kan leva med en Desire, hehe...

Postad 12 mars 2010 - 20:58

Unregisteredc953a7c3
  • Unregisteredc953a7c3
  • Veteran

• 1 515 inlägg
  • 0

Såg det sedan, o den var ju dessutom mycket mer intressant ;)

F-n, jag kanske kan leva med en Desire, hehe...

Kände också att jag kunde leva med en Desire så tog mig i kragen och beställde en. Nu får det bära eller brista, är duktigt trött på min nokia 6220 classic och Desire verkar vara den lur som passar mig bäst. Gäller bara att hitta ett trevligt BT-Headset nu då, finns det några med micro-usb så man slipper ha dubbla laddare hemma & i bilen?
Sony Ericsson MW600 verkar ha det, men finns det fler?

Redigerat av Unregisteredc953a7c3, 12 mars 2010 - 21:00.

Postad 12 mars 2010 - 21:15

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1 289 inlägg
  • 0
MW600 verkar kanon, så varför leta efter annat? Du får ju dessutom en laddare med headsetet som du kan använda till telefonen också, perfekt ju ;)

Postad 12 mars 2010 - 21:31

Unregisteredc953a7c3
  • Unregisteredc953a7c3
  • Veteran

• 1 515 inlägg
  • 0

MW600 verkar kanon, så varför leta efter annat? Du får ju dessutom en laddare med headsetet som du kan använda till telefonen också, perfekt ju ;)

Undra bara om det fanns fler att välja på..:D Får nog bli en sådan sen. Väntar ivrigt på att få mobilen, samt att det ska släppas en docka så man kan ladda den snyggt vid sängen.

Postad 13 mars 2010 - 01:37

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Undra bara om det fanns fler att välja på..:) Får nog bli en sådan sen. Väntar ivrigt på att få mobilen, samt att det ska släppas en docka så man kan ladda den snyggt vid sängen.

Ja, man kan ju hoppas på en docka, och gärna att den ansluter till USB utgången då med :)

Postad 13 mars 2010 - 01:44

ravenshield
  • ravenshield
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

MW600 verkar kanon, så varför leta efter annat? Du får ju dessutom en laddare med headsetet som du kan använda till telefonen också, perfekt ju :)

Vet ni om det funkar att se vem som ringer och låttitel t.ex. på displayen på MW600 med Desire?

Postad 13 mars 2010 - 02:05

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Vet ni om det funkar att se vem som ringer och låttitel t.ex. på displayen på MW600 med Desire?

No offense, men du kanske kan starta en ny tråd för diskussion om MW600 och andra headsets?

Redigerat av Oddish, 13 mars 2010 - 02:06.

Postad 13 mars 2010 - 07:38

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

• 691 inlägg
  • 0

Hej,
Det är ganska intressant när man tittar på dessa videoklipp (och andra klipp) att man nästan aldrig får se telefonidelen och smsdelen.
Ändå två ganska centrala delar i en telefon kan tyckas.

Är det någon som vet ett bra klipp där dom går igenom dessa två delar lite grundligare?

Sedan om någon är insatt i kalender och "att göra" apparna, vore jag mycket intresserad av att få reda på hur långt dom har kommit där, det är också två områden som nästan aldrig visas och om det visas så hastar man bara igenom dessa för att snabbt visa något flashigare. :)

Det verkar vara en kanontelefon!!!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.