Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - D-link Boxee

8094 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 november 2010 - 11:37

e99swa
  • e99swa
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Beställt via Amazon.co.uk
Fick följande brev idag:

We regret to inform you that the following items have been delayed as we are still awaiting stock from our suppliers :
"D-Link Boxee Box Digital Media Player"
Estimated arrival date: December 17 2010

Postad 14 november 2010 - 13:18

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
En fläkt är där helt klart, men jag märker bara av den i ett tyst rum och precis när jag sätter på boxen, jag brukar också vara känslig för sådana ljud men det är inget jag har stört mig på hittills.

Angående mitt problem med DTS-HD så var det delvis skit bakom spakarna. Jag hade Gui´t inställt på 1080p60 och att den skulle ändra upplösning efter film och däri låg problemet, någon slags handskakningsproblem med min förstärkare när en film är i 24p.
Ändrar jag Gui´t till 1080p24 så är det inga problem.

Postad 14 november 2010 - 16:35

Unregistered5bfb11cb
  • Unregistered5bfb11cb
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Tyckte det här var ett riktigt bra klipp för att visa hur lokala filer hanteras (för oss om inte har Boxee-vana), många andra fokuserar typ bara på online-tjänsterna.
http://www.youtube.c...h?v=9Ilkeht3q_c

Postad 14 november 2010 - 17:59

ImpreZa
  • ImpreZa
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Tyckte det här var ett riktigt bra klipp för att visa hur lokala filer hanteras (för oss om inte har Boxee-vana), många andra fokuserar typ bara på online-tjänsterna.
http://www.youtube.c...h?v=9Ilkeht3q_c

Indexering av lokala filer fungerar inte just nu, iallafall inte för mig, det var en av besvikelserna med boxen för mig, att den fokuserar för mycket på online-tjänsterna.

Postad 14 november 2010 - 18:49

Unregistered5bfb11cb
  • Unregistered5bfb11cb
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Indexering av lokala filer fungerar inte just nu, iallafall inte för mig, det var en av besvikelserna med boxen för mig, att den fokuserar för mycket på online-tjänsterna.

Jasså, det är så illa just nu? I hans klipp verkar det ju rulla på bra, han kanske fortfarande har beta-mjukvaran?

Postad 14 november 2010 - 20:06

Jmedia
  • Jmedia
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Jasså, det är så illa just nu? I hans klipp verkar det ju rulla på bra, han kanske fortfarande har beta-mjukvaran?

Videon är på nya mjukvaran. Min vän sa att han fick 95% av sina filmer indexerade på gamla mjukvaran men inget på nya. Troligtvis en bugg med andra ord. Tror dock att vi kommer få se en stor uppdatering med massa fixar när väl lanseringen lagt sig. Uppdateringen nu var en rätt stor make-over.

Postad 15 november 2010 - 09:36

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Det jag saknar i alla recensioner som florerar är att i n g e n nämner hur den klarar att spela filmer packade i .rar-format. Det är en dealbreaker av rang för mig. I Netonnets recension står det att den klarar det, men jag vill gärna få det bekräftat.
Sen skulle jag önska att ngn testade använda den som NAS och bedöma hur det fungerar.

Redigerat av Raskus, 15 november 2010 - 09:39.

Postad 15 november 2010 - 09:42

ringstedt
  • ringstedt
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Beställt via Amazon.co.uk
Fick följande brev idag:

We regret to inform you that the following items have been delayed as we are still awaiting stock from our suppliers :
"D-Link Boxee Box Digital Media Player"
Estimated arrival date: December 17 2010

******** :D
Jag beställde min från Webhallen den 5 oktober, men fortfarande finns inget spikat leveransdatum.
"november" står det bara...

Postad 15 november 2010 - 10:01

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Det jag saknar i alla recensioner som florerar är att i n g e n nämner hur den klarar att spela filmer packade i .rar-format. Det är en dealbreaker av rang för mig. I Netonnets recension står det att den klarar det, men jag vill gärna få det bekräftat.
Sen skulle jag önska att ngn testade använda den som NAS och bedöma hur det fungerar.

Så då bekräftar jag detta då :D

Postad 15 november 2010 - 11:08

Unregistereddea86124
  • Unregistereddea86124
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Netonnet har uppdaterat sin hemsida nu
"Bli bland de första med Boxee Box! Endast ett fåtal kommer finnas vid lansering så boka redan idag. Boxee Box kommer skickas ut vecka 46.

Kunder som har beställt innan vecka 45 kommer få från vår första leverans."

Jag är en av de som inte förbokat någonstans utan tror att de ska finnas i butik lika fort. Tror jag fel? Jag hoppas alltså på att inte så många är uppbokade så att jag kan knalla in på netonnet/onoff/sida/elgiganten etc. och köpa en.

Postad 15 november 2010 - 11:22

nazurro
  • nazurro
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Netonnet har uppdaterat sin hemsida nu
"Bli bland de första med Boxee Box! Endast ett fåtal kommer finnas vid lansering så boka redan idag. Boxee Box kommer skickas ut vecka 46.

Kunder som har beställt innan vecka 45 kommer få från vår första leverans."

Jag är en av de som inte förbokat någonstans utan tror att de ska finnas i butik lika fort. Tror jag fel? Jag hoppas alltså på att inte så många är uppbokade så att jag kan knalla in på netonnet/onoff/sida/elgiganten etc. och köpa en.

Texten från NetOnNet ovan antyder motsatsen till ditt antagade.

Den verkar dock ganska buggig tycker jag, enligt olika tester och utsagor, så jag avvaktar nog någon eller några service release:er först ändå.

Postad 15 november 2010 - 11:24

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
Läser man på avsforumet så är ju många duktigt sura över hur mycket buggar o sånt som inte fungerar som det ska det finns,så kanske är bra om ni inte får den FÖR snabbt så kanske dom hunnit fixa lite ialf :D
Själv sitter jag nog kvar med min c-200 jag vill inte vara beta testare i ett år igen för någon annan produkt hrhr.

Postad 15 november 2010 - 11:46

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Nej inte ännu.

Har du eller någon annan som importerat sin Boxee fått den ännu?
Var beställde ni i så fall ifrån, vad kostade den och hur länge tog det?

Postad 15 november 2010 - 11:50

nydan
  • nydan
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Förhandsbokade från Elgiganten som jag skrev tidigare och ringde idag upp dem för att kolla läget då deras lagerstatus anger att de ska få in dem idag. Får då reda på att de skjutit fram datumet tills den 1a Januari :D suger ganska hårt så om ni också bokat eran där så vet ni läget! Vet dock inte om de gäller alla eller bara mig. Bokade min den 10/11...

MVH Mattias

Postad 15 november 2010 - 12:06

Unregistereddea86124
  • Unregistereddea86124
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Förhandsbokade från Elgiganten som jag skrev tidigare och ringde idag upp dem för att kolla läget då deras lagerstatus anger att de ska få in dem idag. Får då reda på att de skjutit fram datumet tills den 1a Januari :D suger ganska hårt så om ni också bokat eran där så vet ni läget! Vet dock inte om de gäller alla eller bara mig. Bokade min den 10/11...

MVH Mattias

Oj, orutinerat om de missar julrushen. Jag hoppas då att jag kommer få fatt på en innan januari. För tillfället har jag sladdar draget över hela vardagsrumsgolvet för att de är så korta, haha.

Postad 15 november 2010 - 12:25

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0
NetonNet har uppdaterat produktinfon:

Kunder som har beställt innan vecka 46 kommer få från vår första leverans.

http://www.netonnet....ox/142797.3141/

Så alla som redan har beställt innan idag bör få denna veckan. Då kan grannen vara lugn. Undrar hur stor fördelningen är för varje kedja.

Postad 15 november 2010 - 13:45

svanis75
  • svanis75
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Låter bra det att man kanske får en denna vecka. Tjejen överaskade på min födelsedag med att ha förhandsbokat en för en vecka sedan :D

Postad 15 november 2010 - 15:56

Frippese
  • Frippese
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej!

Någon som vet hur det ligger till med Dustinhomes leveranstider? Såg att det stod 18:e nyligen men dom har tagit bort texten.

Postad 15 november 2010 - 16:00

Bagewitz
  • Bagewitz
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Hej!

Någon som vet hur det ligger till med Dustinhomes leveranstider? Såg att det stod 18:e nyligen men dom har tagit bort texten.

De har i alla fall tagit bort sitt förbokningserbjudande så det bör väl innebära att Boxen är på ingång. Dustin är ju ett stort företag och brukar inte vara sega med att leverera beställningar.

Postad 15 november 2010 - 16:22

rolepe
  • rolepe
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

De har i alla fall tagit bort sitt förbokningserbjudande så det bör väl innebära att Boxen är på ingång. Dustin är ju ett stort företag och brukar inte vara sega med att leverera beställningar.

Fick svar från dem via mail att de inte vet levernsdatum.

Postad 15 november 2010 - 17:31

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0

Har du eller någon annan som importerat sin Boxee fått den ännu?

Amazon.com fuckade upp en massa preorders... bla min.
Hursom är den framme och postas till sverige imorrn. Så slutet av veckan eller början av nästa vecka har jag min.
Har inte så bråttom i och med alla buggar ändå =)
Ska maila Avner om man kan vara med i buggtestningen =)

Postad 15 november 2010 - 23:59

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
sitter med spänning o väntar på användar recensioner :)

Postad 16 november 2010 - 02:18

Bonzichrille
  • Bonzichrille
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Är också intresserad av boxee box. Tyvärr har man ju blivit lite orolig över de många bugg-rapporterna från avsforum. Nånstans känns det som om många felrapporter egentligen beror på skit bakom spakarna. Någon har "ett testklipp" som han genererat själv. Klippet funkar inte, gå in på avsforum och spy galla.

Postad 16 november 2010 - 07:16

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Postat idag på Boxees forum

avneron team boxee

Using Boxee to play local files? having issues? Here's what were going to do about it
Been reading many of the posts in the forum, tweets and emails. There are many issues surfaced by people who use Boxee primarily to access local videos rather than stream stuff from online sources.

This the key issues being reported and what we're going to do about them:

It is too cumbersome to get to local movies, tv shows
This issue is part of a broader feeling that Boxee has de-emphasized local files and is pushing online source instead. This is true and we made a mistake by not leaving it up to the user to decide.

Planned solution: We are going to let users tell Boxee whether they are going to use it mostly for local or Internet playback. In case you select "Local" clicking on Movies or Shows will take you to the movie or show files rather than to the most popular online titles.

We will expand on this notion and let users play with their settings as well.

Missing Filter and Sort options for local files
Many users are missing the ability to filter by Genre and have easier Sort controls (stuff that was in the left menubar in the Beta).

Planned solution: We are going to enable filtering by Genre for local Movies and Shows. Rather than bringing back the left menubar (that many users never discovered) we will introduce a new Sort button to the Browse Screens so you can easily choose to sort by Date (including reverse order) and A-Z.

We will also bring back the Mark as Watched and the ability to filter and see only the Unwatched Movies.

Improve navigation in long lists of files
When you have 600 videos in a folder navigating through the list is somewhat painful. 

Planned solution: In addition to easier sorting options we will introduce new ways to navigate the list by A-Z. Hopefully it will make it much quicker.

Want Boxee to scan your folders more frequently
In the Beta we had "Monitored Folder", which made Boxee scan that folder for new files very frequently. Alas it created many issues especially as it relates to SMB sources.

Planned solution: Introduce a more granular scanning option. Maybe in an hourly resolution as well as make it easier to "force" Boxee to scan a source for new files.

There is also a bug related to manually identifying TV Shows, which we're fixing.

SMB sources disappear, prompting for u/p, SMB server showing wrong info re disk space
We heard multiple reports of issues related to SMB sources that "disappear" and only reboot brings em back. Mostly happening to users of Mac OS 10.6

Also some reports on prompts for u/p when they are not needed.
People who set up Boxee as an SMB server report that it shows wrong info re available space on the attached drive.

Planned solution: We are troubleshooting with several users who experienced this issue to find the bug and fix it. Hope to have news on that front soon.

Choppy playback of some file types
Some ISO and MKV files are not playing smoothly.

If you have a file that does not play well on Boxee we'd like to know about it. Please upload a sample and send us a link. We are looking at each one of these and trying to make it work. 

Planned solution: We are working with multiple users on samples they sent us. We found some issues (either our issue or Intel issue) and working on fixes. 

We are committed to make Boxee the best and most versatile player of video files. If it is feasible with our HW we will make it work. 

Thumbnail loading, caching
For people with lots of videos the thumbnail loading and caching has been very problematic. It takes long to load and it needs to do it after every reboot.

Planned solution: We are looking into the way we load thumbs. There may be an issue right there. We are also looking for an alternative solution for caching the thumbs (maybe on an SD/USB stick or on the NAND).

We also want to support folder.jpg that users already have rather than going out to the Internets to fetch one. 

Subtitle support
We are very proud to be supporting multiple subtitle formats including control of font, size, color and location. Alas some users have reported bugs related to SSA/ASS. 

Plus a very annoying bug that make subtitles show by default..

Planned solution: We already fixed the default subtitle behavior and are looking into the issues related to SSA/ASS.

Weak WiFi signal
People reporting weak WiFi signals and in some cases buffering because of it.

Planned solution: First I must admit we have a somewhat embarrassing bug that Boxee shows the strongest WiFi AP as the weakest... Yes, I Know.. as I said, embarrassing. We fixed it. Now we need to find out why some people are having real miserable experience over WiFi. We are looking into it and troubleshooting with multiple users.

So you are "working on it". great.. but when should we expect fixes? 
We are going to have a first firmware fix out later this week. Fixing support for 1080i TVs (a nasty, nasty bug) and as many other bugs as possible.

The UI fixes are going to take us 2-4 weeks, but otherwise we plan to release updates probably once a week in the short term, and then move to a more sane update schedule. 

We appreciate all your feedback (including the blunt stuff) and hope to demonstrate that not only we listen, but we also fix the stuff you care about the most. 

Feel free to email me directly at avner [AT] boxee. I read all my emails and answer, too...

Postad 16 november 2010 - 08:10

ringstedt
  • ringstedt
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Föredömligt agernade från Boxee Box Team!
Nu är det bara att leva upp till det man lovat :)

Postad 16 november 2010 - 10:08

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0
Det besvara dock en del av mina frågor.

Min router hade sämst signal :)

Dock så inget rakt svar varför tunga HD filmer buffrar ofta nu jämfört med innan uppdateringen.

Inte heller varför jag och andra inte får vårt lokala innehåll scannat.

Jag körde igång en scan på kvällen, inget hittat på morgonen. Samma material som gick bra att scanna innan uppdateringen.

Postad 16 november 2010 - 10:17

grebo11
  • grebo11
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Webhallen låter meddela att deras leverantör får boxen den 26-27 nov. Ingen aning om hur stort lager de får in.

/G

Postad 16 november 2010 - 10:33

Kenshiin
  • Kenshiin
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Webhallen låter meddela att deras leverantör får boxen den 26-27 nov. Ingen aning om hur stort lager de får in.

/G

Kan man lita på att webhallen får den detta datum?

Drog iväg ett mail till Inet.se och de skrev följande

Hej

Jag kan tyvärr inte få fram leveransdatum på den. Du bör dock kunna få ur första leveransen (det är lite osäkert hur många enheter vi får första svängen).

Med vänliga hälsningar
. .
Kundtjänst

Postad 16 november 2010 - 12:44

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

...vill inte vara beta testare i ett år igen för någon annan produkt hrhr.

Touché...

Tråkigt att det bara blir fler och fler lanseringar av halvfärdiga produkter. Är det inte Mediaspelare, telefoner så är det sin nya bil man måste vara någon typ av betatestare av.
Ibland önskar man att man kunde köpa en färdig produkt som funkar från första början! Så den här gången väntar även jag med köp tills den är någorlunda stabil.

Men så länge det finns idioter som oss (inkl. mig) som fortsätter köpa produkterna innan dom är färdiga så får vi nog leva med det.
Eller så är det t.o.m. så att det gagnar utvecklingen att skicka ut produkten till stora massan som får vara just betatestare?!
Personligen tycker jag att det sistnämnda borde ge mest negativ publicering i press, forum, etc.

Postad 16 november 2010 - 12:48

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3 318 inlägg
  • 0
_Lucifer_:

Herregud.... teknisk harakiri är väl alltid roligt.... Kommer osökt att tänka på när Popcorn Hour A-100 släpptes....

:unsure:

Postad 16 november 2010 - 12:52

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 857 inlägg
  • 0

_Lucifer_:

Herregud.... teknisk harakiri är väl alltid roligt.... Kommer osökt att tänka på när Popcorn Hour A-100 släpptes....

;)

Ohh god! Vill inte ens föreställa mig... :unsure:
Skulle bli demad den i en butik, men efter en kvarts pillande gav säljaren upp och bad mig återkomma senare. Hehe... jag avstod erbjudandet och gick hem till min Xbox.

Postad 16 november 2010 - 17:12

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Det är inte olagligt att sälja en dålig produkt =)
Nä men jag har haft diskussioner om detta med kth-professorer och ansvariga för produktlanseringar och svaret är inte helt enkelt alltid logiskt ur vår synvinkel som konsumenter.
Vad gäller Boxee så verkar det vara en mix av flera saker. Det är ju tydligt att D-Link satt en deadline för att hinna ta marknadsandelar med tanke på konkurrenterna. Boxee har tvingats ställa om från Tegra 2 till Intel på kort tid. De jobbar dessutom bara ett 30-tal devs på Boxee och mesta verkar vara intern testning med tanke på i princip 0 läckor innan release. Det går inte att förutsäga alla problem som uppstår med olika setups av nätverk, codecs och skitbakomspakarna.
Sen vad gäller mjukvaran så kunde nog vi alla förutse problemen med vad ingen intern scraping skulle leda till med tanke på enorma variationen av användares setups.
Men det verkar ju som de tar till sig kritiken och man får väl hoppas att mjukvaran kommer bli bättre snart. Inte sett många andra utvecklare som ärligt går ut och erkänner sina misstag iaf... Jag tror ärligt att det är en stor fördel att det inte är D-Link som står bakom produktutvecklingen på en sån här enhet.
Jag väntar iaf fortfarande på min och det ska bli intressant att testa.
I och med att det går att flasha Linux så kommer vi nog få se en del intressanta andra OS snart också. Inte för att jag tror de kommer bli bättre än Boxee på kort sikt, men ändå.

Postad 16 november 2010 - 19:17

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
För er som vill se en livechat med Avner klockan 20:00

http://forums.boxee....ead.php?t=22309

Tomorrow, Tuesday November 16 at 2pm EST (New York time), I’ll be hosting a Q&A session on Livestream.

If you are an existing Boxee Box user or considering getting one, it is an opportunity for you to ask me any question you may have. The Q&A session will be 1hr long or more (depends how it goes and whether I will be able to fight the urge to go downstairs for a macchiato from the Van Leeuwen truck).

We will be embedding the Livestream on the blog - http://blog.boxee.tv/

You can also watch it here - http://livestre.am/t7hA

I hope you can tune in – if you’d like to ask me a question, send it to me via @boxee on Twitter and I’ll do my best to answer as many of your queries as possible.

Postad 16 november 2010 - 22:14

robertk
  • robertk
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Förhandsbokade från Elgiganten som jag skrev tidigare och ringde idag upp dem för att kolla läget då deras lagerstatus anger att de ska få in dem idag. Får då reda på att de skjutit fram datumet tills den 1a Januari :unsure: suger ganska hårt så om ni också bokat eran där så vet ni läget! Vet dock inte om de gäller alla eller bara mig. Bokade min den 10/11...

Enligt deras hemsida så ska Elgiganten få in den 2010-11-19.. hm, undrar hur dom ska ha det. Januari låter hursomhelst väldigt sent!

Postad 17 november 2010 - 07:30

wader
  • wader
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Kollade nu i morse på netonet.

Lagerstatus

*
Internet-/telefonorder
Åter i lager ca: 2010-11-18
*
Välj Lagershop för lagerstatus:
Borås Göteborg Helsingborg Kalmar Linköping Malmö Stockholm Slagsta Stockholm Veddesta Ullared Västerås Örebro

Postad 17 november 2010 - 08:25

ringstedt
  • ringstedt
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Som det ser ut idag kommer den första leveransen under slutet på denna månad till oss, preliminärt.

--
Med vänliga hälsningar / best regards

Kim *********
Webhallen Sverige AB

Klart oklart skulle jag vilja säga...
Lade min beställning 5 okt...

Redigerat av ringstedt, 17 november 2010 - 08:26.

Postad 17 november 2010 - 09:22

Unregistered9b54f378
  • Unregistered9b54f378
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0

Den lär komma senast början av december iaf.

:)

Postad 17 november 2010 - 10:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0
Hela Europa får 3000 enheter :)

Hela Sverige är redan uppbokat.......

Postad 17 november 2010 - 10:48

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

• 1 318 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Postad 17 november 2010 - 10:49

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Hela Europa får 3000 enheter :)

Hela Sverige är redan uppbokat.......

Hårdtestat din ännu? Du har väl en hemma? ^_^

Postad 17 november 2010 - 11:00

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Hårdtestat din ännu? Du har väl en hemma? :)

Nja lagom, inget jag kan tillägga mot vad som redan har sagts.

Tyckte som många att versionen innan 1.0 så kändes bättre. Får inga fodral längre och när jag streamar BluRay via trådat så buffrar den ofta.

Postad 17 november 2010 - 11:31

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Vad är det för nätadapter? namn + styrka?

Bra tracker de lagt upp.
http://jira.boxee.tv.../Dashboard.jspa

Redigerat av Unregistered577c6879, 17 november 2010 - 11:41.

Postad 17 november 2010 - 11:43

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Haha, hysteriskt roligt!

Postad 17 november 2010 - 11:52

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
http://www.engadget....-d-link-review/

Postad 17 november 2010 - 12:54

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0
Va ju inte det betyget jag hade väntat mig av denna... ^_^
Trodde det skulle va mediaextender nummer 1... iom man kan surfa och så på den med...
Kanske är för tidigt och säg iof... vänta in lite uppdateringar så kanske betygen höjs från kritikerna :)

Redigerat av Garrett, 17 november 2010 - 13:00.

Postad 17 november 2010 - 13:04

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Va ju inte det betyget jag hade väntat mig av denna... ^_^
Trodde det skulle va mediaextender nummer 1... iom man kan surfa och så på den med...
Kanske är för tidigt och säg iof... vänta in lite uppdateringar så kanske betygen höjs från kritikerna :)

Kritiken kommer till när produkten släpps, så Boxee Box kommer sågas för den halvhjärtade satsningen. Att den 12 månader efter släpps sen fyller 95% av förväntningarna spelar oftast ingen roll. Man har chansen när man släpper.

Postad 17 november 2010 - 13:04

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3 037 inlägg
  • 0
även jag avvaktar tills alla uppdateringar kommer :)

Postad 17 november 2010 - 13:11

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0

Kritiken kommer till när produkten släpps, så Boxee Box kommer sågas för den halvhjärtade satsningen. Att den 12 månader efter släpps sen fyller 95% av förväntningarna spelar oftast ingen roll. Man har chansen när man släpper.

Men allvarligt så har ju knappast någon annan mediaspelare varit buggfri vid release. Det finns ju betydligt värre exempel än denna som tagit år att fixa och de spelarna köper folk idag.

Postad 17 november 2010 - 13:19

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Men allvarligt så har ju knappast någon annan mediaspelare varit buggfri vid release. Det finns ju betydligt värre exempel än denna som tagit år att fixa och de spelarna köper folk idag.

Jag vet inte, har inte fått kör många vid release.

Jag bara mäter vad jag förväntade mig och vad som jag sen fick.

Mitt problem är väl också att saker som gick bra på 0.9xx nu är sämre på 1.0 vilket gör mig såklart besviken.
Sen så är Boxee kanske en av de mest hypade på senare tid, varit i press rätt länge och ligger högt upp på rankingar.....då ställs väl högre kvar.

Postad 17 november 2010 - 13:46

Göktytan
  • Göktytan
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Kollade nu i morse på netonet.

Lagerstatus

*
Internet-/telefonorder
Åter i lager ca: 2010-11-18
*
Borås Göteborg Helsingborg Kalmar Linköping Malmö Stockholm Slagsta Stockholm Veddesta Ullared Västerås Örebro

WTF

Uppdaterat igen, frågan är om alla i första sändningen är slut så dom räknar med leverans 2 då eller ??

Lagerstatus

Internet-/telefonorder
Åter i lager ca: 2010-11-24

Redigerat av Göktytan, 17 november 2010 - 13:49.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.