Battlefield 3 (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(72)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Collector's Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
3
|
(48)
|
Inga priser |
Postad 27 October 2011 - 17:52
Postad 27 October 2011 - 17:58
Postad 27 October 2011 - 18:10
Postad 27 October 2011 - 19:00
Har samma problem!skitstart på kvällen nu när man äntligen kunde installera spelet..det går inte att starta skiten, gnäller om att spelet inte är aktiverat, sen ska man klicka vidare, sen då dyker det upp ett "hjul" som snurrar i evighet..sen efter det blir det en error skylt att man inte är inne på nätet..wtf....läst att många har samma problem inne på sweclockers. lagom irreterande
Postad 27 October 2011 - 19:13
Redigerat av Kniff, 27 October 2011 - 19:14.
Postad 27 October 2011 - 20:14
Postad 27 October 2011 - 20:29
Postad 27 October 2011 - 22:50
Postad 28 October 2011 - 05:52
Nu fungerar det att aktivera iaf!
Men som någon nämnde förut så började min ladda ner spelet från Origin (trots att DVD-spelaren står och snurrar på skivan)... Väldigt mysko, men jag låter den få spöka sitt bäst den vill!
Man måste uppdatera Origin efter det blivit installerat från dvdn. när man sedan ser battlefield i listan så får man dubbelklicka på dvdn igen i den här datorn så att installationen snurrar igång.
Postad 28 October 2011 - 06:44
Postad 28 October 2011 - 06:53
Postad 28 October 2011 - 10:29
Gjort det 4 ggr i rad nu....
Redigerat av Unregisteredc17c0c25, 28 October 2011 - 10:56.
Postad 28 October 2011 - 11:20
Postad 28 October 2011 - 11:25
Postad 28 October 2011 - 12:10
I single är det snyggt på Xbox360 men multiplayerdelen har lite mer att önska tycker jag, är nog inte ens HD känns det som, det är lite svårt att se fiender som många redan varit inne på, man får nog använda kartan mer än man brukar i fps spel.
Som helhet känns spelet väldigt bra om man får ordning på alla serverproblem som verkar vara. Kommer nog köra igenom kampanjen först och sen får man se hur mycket multi det blir tills COD kommer ut. Tror COD är lite roligare om man gillar mer action och mindre kampande. Sen är det alltid svårt i början med FPS spel innan man låst upp lite vapen.
Postad 28 October 2011 - 12:15
Postad 28 October 2011 - 12:49
Den är full just nu iofs... men går det ställa sig i kö på nåt sätt kanske?
Sen måste det gå att fixa att man kan leka lite på servrarna innan dom fylls... kommer man in själv på en server står där ju "Waiting for 7 more soldiers" eller nåt sånt, och man är fastfrusen i spawn!
Redigerat av Garrett, 28 October 2011 - 12:50.
Postad 28 October 2011 - 12:58
Hatar också att man inte kan antingen starta en lokal server eller hoppa in på en tom bara för att leka runt och testa lite saker. Borde verkligen fixas till. Funkade ju bra i BC2 där man kunde det även om scoring var disablat.
Postad 28 October 2011 - 13:01
Tack för inbjudan, men hardcore är faktiskt inget jag gillat nånsin. Föredrar "normal" servers.
Hatar också att man inte kan antingen starta en lokal server eller hoppa in på en tom bara för att leka runt och testa lite saker. Borde verkligen fixas till. Funkade ju bra i BC2 där man kunde det även om scoring var disablat.
Också varit emot hC... men just nu känns det som det rätta i bf3, slippa peppra halva maget, och lite mer realistiskt... inte för att det kommer i närheten av verkligheten ändå, men va tusan, se fienden i rosa strutar på huvudet? Njäää, hä hä
Du kan väl ge det ett försök masse?
Postad 28 October 2011 - 14:37
Postad 28 October 2011 - 15:05
Om man skapar ett origin konto till hjälper väl inte, för laddat ner spelet i Origin, och det är bundet till just det kontot väl...
Och hittar inga orankade servrar heller... tänkte då kunde dom ju lira på såna servrar istället kanske...
Postad 28 October 2011 - 17:07
funkar fint å spela men efter så måste jag joina servern igen....
fruktansvärt irriterande....
Postad 28 October 2011 - 17:29
Allvarligt... går det inte ha flera användare på ett spel?? Har ju flera andra som spelar här ibland, och vill ju inte dom ska röra min gubbe...
Om man skapar ett origin konto till hjälper väl inte, för laddat ner spelet i Origin, och det är bundet till just det kontot väl...
Och hittar inga orankade servrar heller... tänkte då kunde dom ju lira på såna servrar istället kanske...
gissar på att du är rädd om din k/d stats..(nått som är oviktigt) annars kan jag inte se några problem med att dom lirar med din gubbe??
Postad 28 October 2011 - 17:41
Postad 28 October 2011 - 18:48
gissar på att du är rädd om din k/d stats..(nått som är oviktigt) annars kan jag inte se några problem med att dom lirar med din gubbe??
HAHA, ICKE... men vill levla upp själv etc... om man läser mina andra inlägg så bryr jag mig inte ett skit om KD!
Postad 28 October 2011 - 18:51
Postad 28 October 2011 - 19:01
Postad 28 October 2011 - 21:48
Hur är multiplayer grafiken på PC ?
I single är det snyggt på Xbox360 men multiplayerdelen har lite mer att önska tycker jag, är nog inte ens HD känns det som, det är lite svårt att se fiender som många redan varit inne på, man får nog använda kartan mer än man brukar i fps spel.
Som helhet känns spelet väldigt bra om man får ordning på alla serverproblem som verkar vara. Kommer nog köra igenom kampanjen först och sen får man se hur mycket multi det blir tills COD kommer ut. Tror COD är lite roligare om man gillar mer action och mindre kampande. Sen är det alltid svårt i början med FPS spel innan man låst upp lite vapen.
"[Battlefield 3] is 1280x704 on both PS3 and 360," tweeted Andersson. "Removing a few lines from 720p saves good performance and memory for us."
"We have tiny eight-pixel black bars that often are invisible due to overscan - scaling would just ruin the picture," Andersson explained in response to a question by Digital Foundry.
As a result, Battlefield 3 still runs at a native 720p.
Many current generation games go far below 720p and opt to upscale the difference.
Han kanske vill låsa upp vapen och andra unlocks själv. Det tycker jag är en ganska stor del i alla fall. Den där sköna känslan när man låser upp ett nytt vapen.gissar på att du är rädd om din k/d stats..(nått som är oviktigt) annars kan jag inte se några problem med att dom lirar med din gubbe??
Redigerat av zxcv, 28 October 2011 - 21:50.
Postad 29 October 2011 - 08:19
Postad 29 October 2011 - 08:44
Ifall att någon annan skulle råka ut för det, att spelet bara går att köra i "windowed mode" så var MIN LÖSNING att stänga av Teamviewer (fjärrstyrningsprogram)... Det var den som fick BF3 att inte vilja köra i fullscreen!
Postad 29 October 2011 - 22:07
Postad 29 October 2011 - 23:39
Händer inte mkt i denna tråd nu! Alla spelar kanske
Ingen som vet något om musproblemet jag nämnde tidigare? Kan inte hitta något om det och det förstör spelet för mig ganska ordentligt tyvärr
Vet inte riktigt... men har du mycket Antialaising på, eller vertical sync på? Testa stäng av det annars, då det gör att man får liknande inputlag.
Postad 29 October 2011 - 23:41
Ett ord angående multiplayern: EPISKT!
Japp, håller med... får nästa den feelingen som när bf2 släpptes...
Postad 29 October 2011 - 23:43
Postad 29 October 2011 - 23:45
Postad 30 October 2011 - 00:39
Ar sjalv en PS3 spelare men BF3 skulle jag villja spela pa PC.
Min fraga ar om multiplayer ar mera kravande an singleplayer? Har testat singel pa min laptop och det fungerade riktigt bra, hur ar det med multi, ar det mera kravande?
Tacksam for svar!
Postad 30 October 2011 - 08:51
(ursakta engelskt tangentbord)
Min fraga ar om multiplayer ar mera kravande an singleplayer? Har testat singel pa min laptop och det fungerade riktigt bra, hur ar det med multi, ar det mera kravande?
Tacksam for svar!
Hej,
Beror lite på vad för länge du tänker spela.
Tänker du spela 64spelare på Conquest så kräver det mer, jag lirar för det mesta 32 spelare och rush/conquest och det är lite mer krävande än SP då det sker mer samtidigt men fungerade SP bra så kan du sänka inställningarna lite bara och det kommer fungera bra
Postad 30 October 2011 - 09:18
Jag skulle vilja säga att BF3 är precis som de flesta andra FPS jag spelat klart svårare i MP av rätt förklarliga skäl. Det är alltid svåare och mer oberäkneligt att möta andra mänskliga spelare än botar i SP.(ursakta engelskt tangentbord)
Tacksam for svar!
Kräver avsevärt mer taktiskt tänkande och påhittigthet och förmåga att anpassa sig efter situationen.
Postad 30 October 2011 - 09:21
Postad 30 October 2011 - 09:36
Redigerat av Garrett, 30 October 2011 - 09:45.
Postad 30 October 2011 - 10:24
Jag skulle vilja säga att BF3 är precis som de flesta andra FPS jag spelat klart svårare i MP av rätt förklarliga skäl. Det är alltid svåare och mer oberäkneligt att möta andra mänskliga spelare än botar i SP.
Kräver avsevärt mer taktiskt tänkande och påhittigthet och förmåga att anpassa sig efter situationen.
Tror inte han menade hur krävande det är PSYKISKT utan hur krävande det är på datorn! ^^
Postad 30 October 2011 - 10:27
edit: feltolkning av mig ber om ursäkt.
Tror inte han menade hur krävande det är PSYKISKT utan hur krävande det är på datorn! ^^
Redigerat av masse70, 30 October 2011 - 10:34.
Postad 30 October 2011 - 10:59
edit: feltolkning av mig ber om ursäkt.
Haha lätt hänt!
För att komma lite On Topic så... Ibland när man ändrar inställningar så fryser hela spelet fast och man måste avsluta det via Aktivitetshanteraren... Fler som upplever det eller bara min dator som är dum?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?