Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes + The Phantom Pain

616 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 7.666666 (2) 399:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8.722222 (17) 149:-
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PC) (PC-spel) 9 8.42857 (6) Inga priser
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 4.749998 (3) 208:-
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One) (Xbox One-spel) 1 7.5 (1) Inga priser

Postad 19 September 2015 - 18:43

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Hahaha, jag dör! The latest in infiltration. Men vi har inte mankraft att utveckla den ännu.

Vad är det? En kartong :D :D :D

Är kanske fyra speltimmar in. Och ligger på en procent. Fan vilket bra spel det här känns som. Shit! Så open world och bra gjort!!

Började spela idag och stängde precis av - samma här - 4 timmar in och tyckte också det där med kartongen var lite kul  :)

Prologen var så trist och dryg med den där stora eldmannen så var nära jag stängde av men efter ha lirat 1 uppdraget måste jag säga att det verkar riktigt bra och verkligen snyggt gjort!

Postad 19 September 2015 - 22:12

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag kände att jag höll på att stänga av vid prologen eftersom mina nerver inte höll. Är glad att jag tog modet till mig och fortsatte! Kommer nog ha mycket kul med det här! Speciellt när man ska bygga sin bas. Plus att jag har fått tag i en sniper. Och sno soldater. Och open world!

Postad 21 September 2015 - 07:56

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Råkade ut för lite märkliga buggar i helgen. Kastade iväg ett magasin för att distrahera två vakter, smög sedan upp bakifrån och i samma sekund som jag tryckte R2 så blev båda vakterna ballongade och flög iväg.

Red förbi en mindre bas och fick höra i radion att jag hade tagit över basen. Heroism ökade och jag fick ett nytt ord till mitt emblem. Alla vakter var fortfarande kvar.

Blir galen på side opsen. Ibland är dom urgråade och checkmarkerade, ibland är dom vita och checkmarkerade och på vissa uppdrag så har checkmarkeringen försvunnit helt och hållet. Fattar inte det där...

Måste hålla med om lådan. Den har alltid varit kul i alla tidigare MGS, men nu är den verkligen klockren. Speciellt när man kan sätta fast affischer på den :D

Postad 21 September 2015 - 14:41

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Har spelat en del under helgen och ligger nu uppe i drygt 30 timmar, och har kommit till uppdrag 25 tror jag. Det blir roligare ju mer man spelar, ffa när Quiet är med då hon är mycket användbar på nästan alla uppdrag.

Postad 21 September 2015 - 15:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Quiet streamar när hon spelar nu ;)

http://www.twitch.tv/stefaniejoosten

Postad 22 September 2015 - 13:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Näjj, fan vad bra det här är :D

Postad 22 September 2015 - 13:36

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Har nu kommit till uppdrag 29. Visserligen är mitt ex uppdaterat till 1.03 men ska göra en backup på sparfilen om något går åt skogen iaf...

Postad 22 September 2015 - 16:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Den här videorecensionen var bra men massa spoilers så kolla inte om ni inte spelat klart (och det har väl ingen gjort =P)

Spoiler

Redigerat av Zoiler, 22 September 2015 - 16:57.

Postad 22 September 2015 - 17:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag har just klarat av det andra valbara  uppdraget, så uppdrag fyra eller fem är det väl? jag har våldsamt lång tid på mig med uppdragen måste jag erkänna. springer runt och spanar, planerar och smider lömska planer. försöker att ta många soldater med armen också så att man kan ta dom tillfånga =)

inte sen gta V har jag varit så begaistrad i ett spel måste jag erkänna. shit vad kul det här är. tyvärr så tar det en massa tid, och sånt har jag ganska lite av just nu.

Postad 23 September 2015 - 07:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

jag har just klarat av det andra valbara  uppdraget, så uppdrag fyra eller fem är det väl? jag har våldsamt lång tid på mig med uppdragen måste jag erkänna. springer runt och spanar, planerar och smider lömska planer. försöker att ta många soldater med armen också så att man kan ta dom tillfånga =)

inte sen gta V har jag varit så begaistrad i ett spel måste jag erkänna. shit vad kul det här är. tyvärr så tar det en massa tid, och sånt har jag ganska lite av just nu.

Samma här. Det tar minst 2 timmar per uppdrag för mig. Du kommer inte vara lika nöjd om 5 uppdrag till. Det är samma sak om och om igen. 100% säker på att jag inte kommer orka spela klart det. Snart släpps Fallout dessutom ;)

Redigerat av Unregistereddc471864, 23 September 2015 - 07:16.

Postad 23 September 2015 - 07:25

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Jag tyckte att spelet blev mycket bättre efter uppdrag femton eller så. Man kommer in i det mycket mer och finner en större tillfredställelse i gameplayet.

Men s*tan vad vissa bossar är jobbiga.

Postad 23 September 2015 - 13:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fanns det bossar? -_-

Jag tyckte bara det fanns en riktig bossfight, möjligtvis två.

Postad 23 September 2015 - 18:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Samma här. Det tar minst 2 timmar per uppdrag för mig. Du kommer inte vara lika nöjd om 5 uppdrag till. Det är samma sak om och om igen. 100% säker på att jag inte kommer orka spela klart det. Snart släpps Fallout dessutom ;)

fast jag går ju igång på det här med att levla hemmabasen och bygga nya vapen och sånt. och det finns ju hur mycket vapen som helst att köpa. uppdragen... ja, dom kan väl centrera kring kidnappa/rädda, förstöra eller mörda typ?

har du spelat dom tidigare spelen så vet du att en kritik har varit att dom varit linjära. här försöker dom att gå bort från det lite granna och det ser jag som den största fördelen. plus att jag känner att jag får tillåtelse att bestämma hur saker ska utföras. men du kanske har rätt. om inte annat för att jag lär ha kört rätt många timmar innan spelet är klart :D

Postad 23 September 2015 - 20:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1
fast jag går ju igång på det här med att levla hemmabasen och bygga nya vapen och sånt. och det finns ju hur mycket vapen som helst att köpa

Speciellt kul i början, sen blir det grindfest med att grinda bränsle. Bränsle kommer du alltid ha för lite av, såvida du inte går online och snor andras, men då kan de sno ditt också ^_^

Att det är open world i den mån att man kan ta sig an baserna hur man vill är bara bra, men jag anser att det hade gått precis lika bra att ha typ 20 Ground Zeroes-liknande banor som laddas in i olika miljöer (Splinter Cell-ish), istället för att vara på en stor men tom karta, men det hade de knappast tid med att göra trots budgeten.

I nuläget har spelet sålt hälften av vad som behövs för att de ska få svarta siffror, var säkerligen därför som Konami inte ville lägga mer pengar på Kojima.

Fast jag skulle ändå placera detta som näst bäst i serien, gillade varken tvåan, trean eller (lol) fyran.

Postad 24 September 2015 - 17:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

du har ju erfarenheten, så det är ju ett säkert kort att lyssna och lita på dig...

MEN jag måste åter igen bara säga hur fantastiskt fångad jag är av det här spelet. det är som... sandlåda på en helt annan nivå än jag tidigare upplevt. ser jag tillbaka på dom spel jag spelat i år så är det här sandlådigare än GTA online tom, och det säger en hel del om hur bra jag tycker att dom lyckats med det.

jag har vågat spela alla spel, men inte lirat igenom hela fyran. det är det enda jag saknat. jag tyckte att ettan var mest skrämmande eftersom banorna var så trånga, och det var skitläskigt att bli upptäckt. dock så klarade jag att spela igenom det och det är jag glad att jag gjorde.

tvåan var det första och hittills enda spelet som gett mig dissociation. helt allvarligt. jag var inte gammal när jag spelade det, men det är en sak som händer mot slutet av spelet när man kommer fram till basen och generalen börjar bete sig underligt som gjorde det.

https://sv.wikipedia...ion_(psykologi) det är dissociation, och såhär i efterhand så är det rätt j*vla skrämmande att jag kunde få såna symptom av ett spel. jag gick runt hemma och mindes att jag kände som att INGENTING var verkligt. ja, säga vad man vill, men den där åldersgränsen var nog inte så dum :D

trean, snake eater, första spelet med big boss var en kul historia, men det levererade inte alls allt som tvåan gjorde. mgs 2 hade vi polare alla sett fram emot så mycket, och några av oss köpte tom zone of the enders för att få tag i demot. på båten. grafiken var banbrytande. ja, iaf, trean var ett mycket bra spel, men inte i klass med tvåan eller ettan.

fyran hann jag bara spela till man blev... förhindrad... att göra saker, sen så hann jag inte mer. det var inte speciellt mycket kvar av det spelet iaf, och det var synd att jag inte hann spela det klart.

och sen det här... det är bara för bra. för mig, som spelat ett fåtal uppdrag och fortfarande får nyheterna i ansiktet hela tiden förundras bara över att det går att göra ett spel så fritt som det här. jag bara ryser av häpnad och glory för det. det är lite tidigt att säga, men efter strax under tio timmar så är det här det bästa mgs någonsin, för mig. det komiska är att dom andra spelen kunde man spela igenom på den tid jag spelat lite introuppdrag och inledningsuppdrag med det här. första mgs spelade jag igenom på åtta timmar första varvet. andra minns jag inte, men det tog lite längre då jag skulle ta alla dog tags och bli osynlig. trean... minns inte heller.

allt är bara så bra. älskart!

jo, en liten fråga. det kan knappast räknas som spoiler då det är en grej man får naturligt i spelet tidigt och sånt. ballongerna. hur får jag tag i fler av dom ute i fältet? kan jag uppgradera och få fler? kan jag beställa in nya någonstans?

Postad 24 September 2015 - 17:56

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Finns det en gräns på hur mycket pengar man kan ha? Kom upp i 5 000 000 GMP tidigare idag nämligen...

Postad 24 September 2015 - 18:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

jo, en liten fråga. det kan knappast räknas som spoiler då det är en grej man får naturligt i spelet tidigt och sånt. ballongerna. hur får jag tag i fler av dom ute i fältet? kan jag uppgradera och få fler? kan jag beställa in nya någonstans?

Du kan både uppgradera för att få fler och lyfta tyngre saker, det kommer ju mer du spelar. Du kan också kalla in nya från iDrod så får du in en ny omgång. Något av alternativen där (supply drop tror jag). Du kan få oändligt till slut.

Angående att du gillar det; kan bero på att du inte kommit så långt. Men kan också förbli så resten av spelet, det är många som tycker likadant. Det jag tycker är shady är dock att ALLA kritiker utom någon enstaka hyllar det förbehållslöst och ger väldigt lite kritik, och såna procent ser vi inte i communityt där åsikterna är mer splittade. Någon svensk recension sa att det var det snyggaste spelet någonsin, han har nog inte spelat The Order för att bara ta ett exempel.

Finns det en gräns på hur mycket pengar man kan ha? Kom upp i 5 000 000 GMP tidigare idag nämligen...

Vet inte, jag köpte saker för pengarna ;). Låg alltid runt 1 till 2 miljoner. Du kanske gör en massa fler uppdrag dock så du får mer? Men finns ju massa saker att köpa och bygga ut så det verkar inte troligt?

Redigerat av Zoiler, 24 September 2015 - 18:23.

Postad 24 September 2015 - 22:31

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Föredrar att bemästra det som redan är investerat samtidigt som jag hamstrar väldigt mycket. Och gör en massa side ops samt extreme uppdrag som egentligen bara upprepar sig men med högre svårighetsgrad.

Behövde utveckla en ny luftballong så att jag kunde föra tillbaka barn på det sättet samtidigt som supportteamet låg på level 19 fastän de behöver vara på 24 för att börja utveckla. Flyttade en massa medlemmar från andra grupper för att levla upp och när jag väl låg uppe i 24 så var det bara att sparka igång projektet. Det sparar man en hel del tid på. :D

Postad 24 September 2015 - 23:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har fått första uppgraderingen på ballongen nu. Jag har gjort alla sidemissions direkt jag fått dom. Ett tidigt var att skeppa ett får. Inte för att vara sån, men sex soldater dog tack vare det fåret!

Vidare är sniper fett op. Kan ta ut medelstora baser enkelt med första snipern. Det är skiiiitkul. Märkt att jag försöker sneaka ibland när det finns soldater att sno med sig som är duktiga. Annars så går det bra att göra Guns blazing. Skulle rädda någon från ett fängelse. Slutade med att alla var döda. Inte så svårt att bära ut honom sen. Försökte sneaka, men blev påkommen. Fan! :D

Postad 24 September 2015 - 23:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Föredrar att bemästra det som redan är investerat

Enda problemet med det är ju att det är tidsgränser som i MMO ju mer avancerade sakerna blir. Så varje gång du inte låser upp något slösar du tid så att säga.

Postad 25 September 2015 - 12:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Jag brukar sneaka in och sno precis allt som går att sno :)

Postad 25 September 2015 - 14:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag brukar sneaka in och sno precis allt som går att sno :)

Blir lite meningslöst senare dock eftersom det ger för lite.

Postad 25 September 2015 - 16:25

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Blir lite meningslöst senare dock eftersom det ger för lite.

Man blir containersmugglare senare istället.  ^_^

Postad 25 September 2015 - 16:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Precis hehe. Även de tycker jag ger för lite, men vad ska man göra. Bästa är att skicka ut gubbar på uppdrag antar jag.

Spelet är ju uppbyggt som ett MMO att det ska ta tid att låsa upp saker och man behöver resurser som tar tid att samla. Kanske vissa tycker är kul men eh... grinding är inte min favoritsyssla.

Redigerat av Zoiler, 25 September 2015 - 16:43.

Postad 25 September 2015 - 17:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vilket huvuduppdrag ska man komma till innan man får skicka ut någon på uppdrag? Klarade just uppdrag sju tror jag något sånt. Var lönnmord på listan. Lirat elva timmar, total achievement ligger på 6% :D

Postad 25 September 2015 - 17:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vetefan, det ploppar upp nya saker hela tiden i början (de första 30 timmarna).

Postad 25 September 2015 - 17:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Hur kallar jag in min helikopter till eldunderstöd? Missade det.
Just det, hur gör jag en holdup på folk? Dom vänder sig om när jag har vapnet på dom och då får jag faceplanta en kula på dom.

Postad 25 September 2015 - 17:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Smyger på dem bakifrån och siktar vapnet på dem?

Helikopter, det är samma meny som supply drop. Du kanske måste låsa upp först, dunno.

Postad 25 September 2015 - 18:28

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Man kanske inte ska ha vapnet uppe när man smyger mot dom mao :D

Postad 25 September 2015 - 18:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag gjorde det inte ofta, körde strypgrepp. Men så länge de inte upptäcker dig så kan du ju gå med vapnet mot dem eller inte, bara du siktar när du är nära, då ska det gå.

Stephanie Joosten (Quiet) gjorde det hela tiden när jag kollade hennes spelgenomgång.

Postad 25 September 2015 - 19:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag ska kolla på tuben hur andra har gjort det där. just nu så känns det egentligen som att jag borde ruscha till nivå 14 och få tag i d-walker.

ang den håriga buddyn som man hittar, vad händer om den dör, kan man få tillbaka den då, eller är det kört för alltid? om det är det senare så kommer jag inte våga ha med den alls.

Postad 25 September 2015 - 21:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ne alla buddies som "dör" skickas tillbaka till moderbasen sen kan du ha med dem nästa gång.

Postad 26 September 2015 - 14:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Kollade en video på cqc, söker man på tuben kommer en mycket bra instruktionsvideo :)
http://youtube.com/watch?v=LS77YgQzyqQ

Redigerat av Zartok, 26 September 2015 - 14:17.

Postad 26 September 2015 - 15:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Nu har jag hittat två dumma saker i spelet. Det är skitlångt mellan plattformarna hemma och man måste höja moralen hos soldaterna ibland.

... Jag känner mig som en miljöpartist när jag ringer in helikoptern för att transportera mig mellan plattformarna. Muahahaha!

Redigerat av Zartok, 26 September 2015 - 15:46.

Postad 26 September 2015 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nu har jag hittat två dumma saker i spelet. Det är skitlångt mellan plattformarna hemma och man måste höja moralen hos soldaterna ibland.

Du ska inte springa mellan plattformarna, gå till den orangea plattformen vid helikoptern och använd lådan där så kan du snabbtransportera dig.

Postad 26 September 2015 - 15:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
... Tack :D
Naj vad smart :D

Redigerat av Zartok, 26 September 2015 - 16:08.

Postad 27 September 2015 - 09:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har just lirat och fått tag i quiet. Tydligen kunde man springa på henne och starta uppdraget i förtid. Jag hade inte kommit så långt i main ännu. Tyvärr fick jag inte spela med henne, troligtvis måste jag fortsätta lira main ett tag till. Men jag klagar inte. Hästen är dessutom rätt värdelös.

Jag upplever att det här spelet blir bättre och bättre hela tiden. Det bara växer och blir bättre ju mer man spelar. Kommer banne mig göra allt i spelet, så sjukt bra :) bästa liret current gen imo. Så sjukt gottmos

Postad 29 September 2015 - 12:30

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Nice, jag diggar verkligen första mötet med Quiet. Trodde det skulle bli sniperduell á la The End i MGS3, men lyckligtvis så var det mycket smidigare än så.

Postad 29 September 2015 - 17:50

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Klarade ut spelet idag. Ett mycket underhållande och tillfredsställande spel, även om jag på sätt och vis saknar linjäriteten från de äldre spelen. Å andra sidan är femman desto mindre förutsägbar iom att man kan utföra uppdragen på så många olika sätt.

Postad 29 September 2015 - 19:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

jag kom upp i 13% idag tror jag att det var. något sånt iaf. har fått ytterligare nya saker idag. dock en fråga. går det att få tag i fler FOB och i så fall hur? mina trupper i attackgruppen tar slut hela tiden, och det är ju lättaste sättet i världen att dra in cash och material.

jag har haft fett problem med att mina staff members har bråkat som s*tan. fattade inte vad det var som var fel med dom fram tills det att jag gick in och kollade på deras egenskaper. fick kicka 20 troublemakers minst. shit vad jag hade många såna. av 170 pers dessutom. bara haglade. visst förlorade jag i effekt i teamen, men nu slår dom inte ihjäl varandra iaf...

Postad 29 September 2015 - 19:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

jag kom upp i 13% idag tror jag att det var. något sånt iaf. har fått ytterligare nya saker idag. dock en fråga. går det att få tag i fler FOB och i så fall hur?

Mikrotransaktioner.

Postad 30 September 2015 - 05:29

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Hur funkar det med troublemakers? Har man två i en grupp så ska dom fokusera på varandra men gäller det även om man har t.ex 20 stycken? Bara man har ett jämnt antal liksom?

Jag har slagsmål hela tiden men jag har helt släppt det som händer på Mother Base, det får bli som det blir tänker jag :)

Postad 30 September 2015 - 06:21

Lord_Tito
  • Lord_Tito
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Har spelat spelet i snart en vecka och är redan 16 timmar inne (är småbarnspappa med ett heltidsarbete så jag är väldigt nöjd!) och jag har precis börjat episode 13 på main och har bara gjort några side-ops hittills. Jag är väldigt nöjd med spelet än så länge, känns som att jag kommer kunna sitta med det i många timmar till. 

Får se om jag hinner varva det innan Fallout 4 kommer :) 

Postad 30 September 2015 - 15:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hur funkar det med troublemakers? Har man två i en grupp så ska dom fokusera på varandra men gäller det även om man har t.ex 20 stycken? Bara man har ett jämnt antal liksom?

Jag har slagsmål hela tiden men jag har helt släppt det som händer på Mother Base, det får bli som det blir tänker jag :)

Ingen aning, de fick sköta sig själva hos mig också ;)

Postad 30 September 2015 - 19:06

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Kicka alla, dom som blir våldsamma är farliga att ha. En våldsam kille slog ihjäl en av mina soldater :o

Postad 01 October 2015 - 12:46

Morot
  • Morot
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Haha ofan, så pass alltså? Man kanske skulle ballonga hem fler troublemakers så att det händer något på Mother Base :D

Postad 03 October 2015 - 08:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

det är världens soppa om man har troublemakers hemma, det går fasen inte att ha. usch. kicka alla du har, dom slår fan ihjäl folk. och ger dom PTSD tydligen :D

hann lira lite granna igår igen och var skitnöjd! skulle sänka någon tank eller något sånt, drog bara ner en bombardment så var det färdigt. muahahaha! finns viktiga sidemissions att göra nu också, det måste jag se till att fixa. rekommenderar att pressa soldater på information dock, annars så blir det svårt att själv söka rätt på fångar och soldater att extrahera =)

nej, nu drar tanten iväg igen. det innebär att jag ska spela mer!

Postad 03 October 2015 - 13:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Finns det något sätt att deploya snabbare från motherbase?
Ja, än att beställa in en helikopter och låta den flyga in, klättra upp osv

Redigerat av Zartok, 03 October 2015 - 13:16.

Postad 03 October 2015 - 17:21

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Kan man inte skicka sig själv i en låda?

Eller är det bara mellan plattformarna kanske?

Postad 03 October 2015 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Finns det något sätt att deploya snabbare från motherbase?
Ja, än att beställa in en helikopter och låta den flyga in, klättra upp osv

Nix.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.