Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nokias WP8-mobiler Lumia 820 och Lumia 920

606 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia Lumia 820 1GB RAM (Mobiltelefoner) 9 8 (12) Inga priser
Nokia Lumia 920 1GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,73 (160) Inga priser

Postad 28 december 2012 - 13:51

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 1

Många spel som buggar ihop och fryser telefonen.. Tack Microsoft! mobilen blir bara bättre och bättre med tiden (obs ironi!)

Sälj mobilen, sluta klaga och spill upp en grogg eller två.

Postad 28 december 2012 - 17:35

463829
  • 463829
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

En sak kan jag inte förstå.

Varför du inte bara bytar telefon.

Fanskapet kostar 6 lax och väntar på nästa generationen som kommer ut, det blir inte WP8 igen ialla fall ;)

Sälj mobilen, sluta klaga och spill upp en grogg eller två.

Nej jag tänker "klaga" på det som är negativt. Köper jag en telefon för 6 lax känner jag att det på något sätt är rättvist.

Vi har fattat att din WP-telefon är kass, byt nu till något annat och lämna denna tråden.
(obs ironi)

Min telefon? Så du menar att du inte har WP8 eller?

Postad 29 december 2012 - 18:57

zeppo
  • zeppo
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Jag har haft min Lumia 920 nu ett par veckor, mycket är bra på den, sen finns det några små irriterande missar.
Jag tycker inte om att lås- och påknappen sitter på sidan så lättåtkomligt.
Min har ofta gått på i fickan från viloläge, knappen är lite för slapp också. Sen att man inte kan välja SMS-signal själv är miss, men det tror jag åtgärdas i uppdatering som lovats i februari i Sverige.

Byggkvaliten är perfekt liksom skärmen. Sen vad man tycker om operativsystemet och nära anpassning till windows och Microsoft är naturligtvis olika. Jag föredrar iaf. det före Apples Ipad.

Redigerat av par-joha, 30 december 2012 - 15:43.
Tog bort citat

Postad 30 december 2012 - 12:00

revco
  • revco
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Var inne i en butik och klämde lite på 920, och trots att jag är mycket skeptisk till windows Phone (dåliga erfarenheter) så kändes den ändå lite spännande på något sätt. Vad jag dock undrar över är varför den måste väga som en tegelsten trots "bara" 4,5" skärm? Sedan undrar jag om det finns bra musikspelare som man kan installera i stället för den inbyggda (som verkar värdelös)?

Postad 30 december 2012 - 15:06

michaelvecel
  • michaelvecel
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Var inne i en butik och klämde lite på 920, och trots att jag är mycket skeptisk till windows Phone (dåliga erfarenheter) så kändes den ändå lite spännande på något sätt. Vad jag dock undrar över är varför den måste väga som en tegelsten trots "bara" 4,5" skärm? Sedan undrar jag om det finns bra musikspelare som man kan installera i stället för den inbyggda (som verkar värdelös)?

Samsung S3 väger 133G, iphone 5 112G, Nexus 4 139G, Sony Xperia V 120G, Nokia 920 185G, sådan jätte skillnad är det ju inte.

Varför inte använda WIMP eller kommande Spotiy då? Eller hade du tänkt lägga in egen musik? Då bårde väl Xbox music funka bra? :) Equalizern är alla tiders , även lite fin inställningar via DOLBY..

Postad 30 december 2012 - 15:27

revco
  • revco
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Samsung S3 väger 133G, iphone 5 112G, Nexus 4 139G, Sony Xperia V 120G, Nokia 920 185G, sådan jätte skillnad är det ju inte.

Varför inte använda WIMP eller kommande Spotiy då? Eller hade du tänkt lägga in egen musik? Då bårde väl Xbox music funka bra? :) Equalizern är alla tiders , även lite fin inställningar via DOLBY..

I mitt tycke så är det just en jätteskillnad. Dessutom så har ju både S3 och Nexus större skärm. Man undrar ju vad det är som väger så enormt mycket i Nokian? Batteriet?

Jag tänkte mest för att spela upp inlagd musik (flac) ja. Ska ta en titt på Xbox music. (Klart skumt namn på en musikspelare dock :)) Tack för tipsen!

Redigerat av revco, 30 december 2012 - 15:28.

Postad 30 december 2012 - 15:45

par-joha
  • par-joha
  • Forumräv

• 780 inlägg
  • 0
Har nu rensat tråden lite. Kritik mot produkter är givetvis tillåtet, men försök att hålla det konstruktivt.

/ Pär

Postad 30 december 2012 - 15:55

zeppo
  • zeppo
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

I Man undrar ju vad det är som väger så enormt mycket i Nokian? Batteriet?

Det är kvalitetsbygge, därav vikten. Vikten är helt OK, man märker inte om man har 130 eller 190 gram i fickan. Däremot är storleken gränsfall, den slinker ner i fickan precis. (normalstora fickor)

Postad 30 december 2012 - 17:16

463829
  • 463829
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Det är kvalitetsbygge, därav vikten. Vikten är helt OK, man märker inte om man har 130 eller 190 gram i fickan. Däremot är storleken gränsfall, den slinker ner i fickan precis. (normalstora fickor)

Första gången man får telefonen så känns den lite små tung (Hade iPhone 5 just då) men efter något dag är det inget problem med vikten enligt mig heller. Tycker den sitter bra i handen, riktigt robust.

Postad 31 december 2012 - 14:18

MerBlues
  • MerBlues
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Första gången man får telefonen så känns den lite små tung (Hade iPhone 5 just då) men efter något dag är det inget problem med vikten enligt mig heller. Tycker den sitter bra i handen, riktigt robust.

Håller med dig där, första gången jag kände på min 920 så tyckte jag den var tung, men nu tycker jag bara den känns stabil, och välbyggd, den andas kvalitet rakt igenom tycker jag. Min förra mobil (Nokia N8) tappade jag då och då, men min 920 har jag aldrig tappat, den känns som sagt väldigt stabil och robust i handen. Och av de runt 30 personer (vänner, arbetskollegor, mfl) som velat känna på min mobil, så är det bara 2 som upplevt den som tung.

Postad 31 december 2012 - 16:24

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Är det bara jag som har problem med internetdelning?
Min windows 8-dator tycker bara att anslutningen är begränsad, har försökt med alla möjliga knep utan att lyckas.

Postad 31 december 2012 - 16:47

revco
  • revco
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

I mitt tycke så är det just en jätteskillnad. Dessutom så har ju både S3 och Nexus större skärm. Man undrar ju vad det är som väger så enormt mycket i Nokian? Batteriet?

Jag tänkte mest för att spela upp inlagd musik (flac) ja. Ska ta en titt på Xbox music. (Klart skumt namn på en musikspelare dock :)) Tack för tipsen!

Men nu blir jag lite orolig. Hörde nu att det inte går att spela upp lossless (flac) ljud överhuvudtaget med Lumia'n, stämmer det?
Sedan sas det att inte finns 3:e parts-appar för musikuppspelning under WP8, stämmer det?

Inte för att jag tror att ovanstående stämmer, men om det gör det, finns det någon förklaring till varför?

/ursäkta noob-frågorna men... :)

Postad 02 januari 2013 - 14:04

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
Någon som hört nåt om eventuella nya nallar på CES? Skulle vilja ha Nokias hårdvara och appar men i HTC 8X skal :)

Postad 02 januari 2013 - 20:25

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

• 2 665 inlägg
  • 0
Ni som har lumia 920 och har den i t.ex gult utförande hur ser det ut om ni byter skal till en annan färg, ser man något av den gula färgen då?

Ska beställa denna telefon och på telias hemsida finns bara svart och gul och jag är sugen på gul, men om man någon gång vill byta färg så vill man ju inte att skalet ska skära sig med den gula färgen.

Postad 02 januari 2013 - 21:07

Johan33
  • Johan33
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Någon som kan säga om den vita 920 är matt eller blank? Har vart runt i massa affärer i gbg och alla som presenteras är svarta och gula, en röd.

Postad 02 januari 2013 - 21:08

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Någon som kan säga om den vita 920 är matt eller blank? Har vart runt i massa affärer i gbg och alla som presenteras är svarta och gula, en röd.

Den är blank

Postad 02 januari 2013 - 21:32

Johan33
  • Johan33
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Den är blank

Tack för svaret! Men det var tråkigt att den är blank tycker jag. Får bli den svarta för mig då.

Postad 03 januari 2013 - 07:53

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Ni som har lumia 920 och har den i t.ex gult utförande hur ser det ut om ni byter skal till en annan färg, ser man något av den gula färgen då?

Ska beställa denna telefon och på telias hemsida finns bara svart och gul och jag är sugen på gul, men om man någon gång vill byta färg så vill man ju inte att skalet ska skära sig med den gula färgen.

Har en gul 920, och den har _INTE_ utbytbart skal (nog för att det garranterat går att skruva isär mobilen och byta på det sättet).
Är det kanske lumia 820 som du tänker på ?
Om du formulerat dig lite otydligt och menar att du ska köpa ett skyddsskal och sätta utanpå så beror det på modellen av skal, har inget så kan inte säga om det gula syns igenom någonstans.

Postad 03 januari 2013 - 08:00

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

• 2 665 inlägg
  • 0
Ursäkta min otydlighet, givetvis är det skyddsskal jag menar.

Postad 03 januari 2013 - 10:32

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Dessa finns i olika färger, och sitter som ett smäck. http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Postad 03 januari 2013 - 12:59

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Dessa finns i olika färger, och sitter som ett smäck. http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Länk med bilder och lite användarinfo. http://forums.wpcent...20/199024-2.htm

Postad 03 januari 2013 - 20:25

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Nokia care suite hittar en uppdatering för min gula 920, blir att installera i helgen ;D

Postad 04 januari 2013 - 16:23

michaelvecel
  • michaelvecel
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Upplever att det är en "luftbubbla" under skalet intill volymknapparna/powerknappen, som att skalet sitter löst. Petigt, men mobilen kostade nästan 6000. I övrigt har inte jag märkt några allvarliga buggar mer än att Facebook-appen stängs ner ofrivilligt ibland .

Första dagen jag hade mobilen, filmade introt i en hockeymatch.

http://www.youtube.c...h?v=vXO5vt7LJmk

Redigerat av michaelvecel, 04 januari 2013 - 19:46.

Postad 05 januari 2013 - 21:19

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
I portico finns ett alternativ för "Behåll anslutning till trådlöst nätverk under skärmtimeout"

Inget negativt med uppdateringen ännu, fick rent telefonen med (clean install) !

Redigerat av K_arlstrom, 05 januari 2013 - 22:10.

Postad 06 januari 2013 - 00:14

463829
  • 463829
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

I portico finns ett alternativ för "Behåll anslutning till trådlöst nätverk under skärmtimeout"

Inget negativt med uppdateringen ännu, fick rent telefonen med (clean install) !

Vad är det för uppdatering? Jag hittar ingenting?

Postad 06 januari 2013 - 00:41

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Fel tråd, då du gått tillbaka till android !

Postad 06 januari 2013 - 21:51

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hej

Jag har några frågor om min Nokia lumia 920.

Vilket programm använder man för att överföra musik,ljudböcker ?
Jag hade iphone innan och var trött på itunes, men det känns som jag kommer att använda det igen.

Samt hur man sorterar ut Ljudböckerna från övrig musik ?

När jag aktiverar " Hitta min windows phone " så funkar det ej, trots att den står som på.

Jag är en person som gillar och är kräsen med bra ljud när jag lyssnar på musik och ljudbok.
Vill gärna hitta bra lurar där jag kan kontrollera volymen samt headset samt byta låt.
Funderar även på blåtand och söker efter tipps och råd.

Snälla hjälp mig med alla dessa frågor, vill ju ha kvar min Lumia.

mvh

johan

[email protected]

Postad 07 januari 2013 - 09:53

Unregistered8cb13de7
  • Unregistered8cb13de7
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Hej

Jag hade iphone innan och var trött på itunes, men det känns som jag kommer att använda det igen.

När jag aktiverar " Hitta min windows phone " så funkar det ej, trots att den står som på.

Jag är en person som gillar och är kräsen med bra ljud när jag lyssnar på musik och ljudbok.
Vill gärna hitta bra lurar där jag kan kontrollera volymen samt headset samt byta låt.

mvh

johan

[email protected]

Hej!
I vilket format är dina ljudböcker? Du använder programmet Zune för att synka musik, bilder etc. Kan tyvärr inte svara på dina övriga frågor då jag inte har samma problem själv. Blåtand fungeraar toppen till våran bil (Volvo).

Sortering har jag inte heller lyckats med, tror inte programmet skiljer på ljudböcker och vanliga musikalbum faktiskt.

Vänligen
S

Postad 07 januari 2013 - 16:20

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

http://www.wpcentral...-yourself-guide

Finns inte ute "over the air" i sverige ännu (endast USA + kanada), men själva uppdateringen verkar klar då den går att ladda ner från nokias servrar.
Misstänker att det är microsoft-påhitt att ingen utom usa+kanada ska få uppdateringen före februari, dock mina konspirationsteorier och inget jag läst någonstans.

Värt att notera är att mobilen blir helt ominstallerad via den där metoden och inte bara uppdaterad, så se till att läsa allt före. Är på 3e dagen med uppdateringen nu, än så länge verkar den stabil !

Postad 07 januari 2013 - 17:34

gorbidae
  • gorbidae
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Dagens,

Någon som vet om Lumia 820 finns i någon butik i Stockholm? Jag skulle vilja känna hur den känns innan jag eventullt slår till.
920:n finns ju lite varstans men 820:n lyser med sin frånvaro.

Redigerat av gorbidae, 07 januari 2013 - 17:35.

Postad 07 januari 2013 - 18:13

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0

Hej

mvh

johan

[email protected]

Du behöver inte använda Zune på WP8 mobiler för att föra över filer. Bara att gå in i utforskaren och klippa o klistra som vilken enhet som helst.
Detta headset har jag och med det kan du styra volym o byta låtar och lyssna på FM-radio.
http://cdon.se/hemel..._black-19009642

Postad 07 januari 2013 - 18:28

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Dagens,

Någon som vet om Lumia 820 finns i någon butik i Stockholm? Jag skulle vilja känna hur den känns innan jag eventullt slår till.
920:n finns ju lite varstans men 820:n lyser med sin frånvaro.

Denna annons finns på blocket och säljs i Stockholm, kan vara värt att kolla upp för dig. Själv skulle jag starkt överväga en 920 framför 820. http://www.blocket.s...92.htm?ca=4&w=3

Postad 07 januari 2013 - 18:41

andyman84
  • andyman84
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Hej,

Vi planerar att införa stöd för Windows Phone 8 med mål att vara klara till sommaren.

Bästa hälsningar
[email protected]

Från: Andreas
Skickat: den 6 januari 2013 20:56
Till: mobiltbankid
Ämne: Wp8

Hej! Undrar om det är något bankid på gång för alla oss med Windows phone 8?

Skickat från min Windows Phone

Postad 07 januari 2013 - 19:27

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Hej,

Vi planerar att införa stöd för Windows Phone 8 med mål att vara klara till sommaren.

Bästa hälsningar
[email protected]

Låter finfint !

Postad 07 januari 2013 - 21:12

stelex
  • stelex
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Hej,

Bästa hälsningar
[email protected]

Detta svaret fick jag för en vecka sedan:

Mobilt BankID fungerar i dag på iOS och Android. Vi utreder för närvarande möjligheten att införa stöd för Windows Phone 8. Vi hoppas kunna presentera en tidplan inom kort.

Bästa hälsingar
[email protected]

Postad 08 januari 2013 - 20:11

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Du behöver inte använda Zune på WP8 mobiler för att föra över filer. Bara att gå in i utforskaren och klippa o klistra som vilken enhet som helst.
Detta headset har jag och med det kan du styra volym o byta låtar och lyssna på FM-radio.
http://cdon.se/hemel..._black-19009642

Men i min telefon så är ju alla ljud musik, finns ingen speciell ljudboks mapp att lägga mina böcker i.
Samt att alla ligger inte sorterade utan bara alla filer ligger i bokstavsordning..

Postad 09 januari 2013 - 07:40

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

...

Så går det när någon försöker vara "fiffig" och sortera musik mha ID3-taggarna, finns program som hjälper dig redigera flera samtidigt. Lägger du till att alla ljudböcker hör till samma album, bokens titel förslagsvis, så får du upp delarna som ett album. För att kringå mjukvarufördummandet ett steg till kan du sätta artisten till "Ljudbok" eller liknande på alla ljudböcker. Mer jobb för användare som vill kunna sortera musiken i datorn och lite av en dirty fix tyvärr :/

För övrigt tänkte jag höja ett varningens finger för portico-uppdateringen via nokias servrar, facebook-chatten har slutat fungera till 97% för mig (fått nått enstaka meddelande och under hälften av mina svar har gått iväg).

Postad 09 januari 2013 - 11:01

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0
En otroligt dum lösning, men nämner den ändå. Köp och lyssna på ljudböcker via Audible istället så får du det i en dedikerad app:
http://www.windowsph...46-de72fa0b365d

Postad 09 januari 2013 - 15:19

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

En otroligt dum lösning, men nämner den ändå. Köp och lyssna på ljudböcker via Audible istället så får du det i en dedikerad app:
http://www.windowsph...46-de72fa0b365d

Kör audible på min iPhone. En mycket trevlig tjänst, väl värd pengarna. Och audibleappen till WP ser mycket trevligare ut än iOS-versionen, så det känns ju trevligt. Om jag bara kunde få min chef att byta uppgradera jobbmobilerna...

Postad 10 januari 2013 - 09:33

andyman84
  • andyman84
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Någon som hört något nytt om Spotify?

Postad 10 januari 2013 - 12:01

FredrikM
  • FredrikM
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Någon som hört något nytt om Spotify?

Detta är senaste budet:
http://wmpoweruser.c...ion-of-the-app/

Kort: Den är under utveckling.

Postad 11 januari 2013 - 10:16

K_arlstrom
  • K_arlstrom
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 2
Postad bild

Tagen med "portico" mjukvaran, får se om jag hinner ut i dagsljuset på söndag och ta nån mer bild !

Postad 11 januari 2013 - 10:52

vyrs
  • vyrs
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Postad bild

Tagen med "portico" mjukvaran, får se om jag hinner ut i dagsljuset på söndag och ta nån mer bild !

Perfekt, lägg gärna ut mer bilder !

Postad 12 januari 2013 - 17:07

andyman84
  • andyman84
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Provfilmat idag med Lumia 920. http://www.y outube...h?v=YIJZBPi1Th0

Postad 14 januari 2013 - 21:09

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Hej!
I vilket format är dina ljudböcker? Du använder programmet Zune för att synka musik, bilder etc. Kan tyvärr inte svara på dina övriga frågor då jag inte har samma problem själv. Blåtand fungeraar toppen till våran bil (Volvo).

Sortering har jag inte heller lyckats med, tror inte programmet skiljer på ljudböcker och vanliga musikalbum faktiskt.

Vänligen
S

Det är mp3 filer.
På datorn heter dom olika filerna 1001, 1002,1003....osv
men när jag sedan för över hela mappen eller för över låtarna, så finns inte det namnet kvar på filen.
När jag öppnar skivan på min mobil så läggs det 12 låtar med namn track 1 12 låtar med track 2 osv...
blir tokig, detta var inget problem alls med min iphone....

vad ska jag göra ?

Postad 14 januari 2013 - 21:25

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Det är mp3 filer.
På datorn heter dom olika filerna 1001, 1002,1003....osv
men när jag sedan för över hela mappen eller för över låtarna, så finns inte det namnet kvar på filen.
När jag öppnar skivan på min mobil så läggs det 12 låtar med namn track 1 12 låtar med track 2 osv...
blir tokig, detta var inget problem alls med min iphone....

vad ska jag göra ?

Den sorterar sig i cd ordning och inte i cd och sedan spår....måste jag döpa om alla filer nu ?
känns som en nitlott med windows phone....snälla hjälp mig...

Postad 14 januari 2013 - 21:57

Zecane
  • Zecane
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Hur ser ID3-taggarna som K_arlstrom nämde tidigare ut? Blir ju lite omständigt att ändra, men det kanske är så man lär göra för att få dem sorterade i önskad ordning. Jag testade lägga över en ljudbok, om jag går in i musik + videos -> musik -> artister (väljer författare) -> album (titel på bok), så spelar den upp filerna i rätt ordning.

Redigerat av Zecane, 14 januari 2013 - 21:57.

Postad 14 januari 2013 - 22:06

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Vad är id3 taggarna ?

Postad 14 januari 2013 - 22:10

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Någon bok har lagt sig i rätt ordning, men då heter filerna lite annorlunda istället för cd och spår som dom som det inte går på?

Installerade zune, för jag har windows 7 64bit, men inget som hjälpte...den hittade inte min Lumia..

Postad 14 januari 2013 - 22:14

alfredssonjohan
  • alfredssonjohan
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Så går det när någon försöker vara "fiffig" och sortera musik mha ID3-taggarna, finns program som hjälper dig redigera flera samtidigt. Lägger du till att alla ljudböcker hör till samma album, bokens titel förslagsvis, så får du upp delarna som ett album. För att kringå mjukvarufördummandet ett steg till kan du sätta artisten till "Ljudbok" eller liknande på alla ljudböcker. Mer jobb för användare som vill kunna sortera musiken i datorn och lite av en dirty fix tyvärr :/

För övrigt tänkte jag höja ett varningens finger för portico-uppdateringen via nokias servrar, facebook-chatten har slutat fungera till 97% för mig (fått nått enstaka meddelande och under hälften av mina svar har gått iväg).

Vad för program då ?
Jag är en enkel man som inte är så begåvad med att trixa och hålla på, men man kan ju lära sig :)
Men varför är detta inget problem på Itunes?
Där ligger dom i ordning så när jag synkar mobilen med itunes så tycker jag att det borde bli samma..men ack...icke

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.