Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dark Souls II

534 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 April 2015 - 16:53

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Jag satt och undrade om jag har tappat intresset, men när jag spelar ett spel som jag verkligen gillar så blir jag som förut, dvs spelar till alltför sent på natten, sjukskriver mig för att få spela osv....jag tror bara jag inte uppskattar alla nya "coola" spel. För mycket bling och för lite känsla.

Postad 04 April 2015 - 20:04

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Jag satt och undrade om jag har tappat intresset, men när jag spelar ett spel som jag verkligen gillar så blir jag som förut, dvs spelar till alltför sent på natten, sjukskriver mig för att få spela osv....jag tror bara jag inte uppskattar alla nya "coola" spel. För mycket bling och för lite känsla.

Lite OT men är det rollspel du gillar och har en duglig speldator så finns det inte mycket som PS4 kan ge dig. Dessutom har du tillgång till mods i datorn vilket du tyvärr inte har i ps4an.

Postad 04 April 2015 - 20:38

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Vet, och spelar som sagt massa rpg på pc, men jag gillar spel som Fallout, Mass Effect 1 och Souls på konsol. Spelar massa Jrpg på konsol.

Postad 04 April 2015 - 23:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

jag tror bara jag inte uppskattar alla nya "coola" spel. För mycket bling och för lite känsla.

Jag spelade också förr i tiden och det har aldrig funnits en bättre tid att spela än nu. Vill man ha retrospel som förr så har de fått en renässans i indiespelen, det görs som aldrig förr. Vill man ha AAA-spel med maffig grafik så finns det också, vill man spela online så går det. Det finns många olika system att välja bland. Det är spelkänsla och hög kvalitet, det gäller bara att hitta rätt spel, som du hittade Souls.

Med tanke på hur sällan/lite du researchar så missar du säkert jättemycket och testar säkert inte heller särskilt mycket. Då är det svårt att hitta nya bra grejer så ofta.

Iofs JRPG-genren har ju gått neråt ordentligt ;)

Postad 05 April 2015 - 16:48

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Dette blir litt OT men sker ju inte så mycket i denna tråd ändå.

Asså, jag håller med om att de bra spelen är bättre idag än någonsin, med bra grafik, ljud, multiplayer-möjligheter, expansioner osv. Dom håller också hög klass. Men den känslan jag har haft genomgående är att magien har försvunnit och det som jag tyckte om med spel är borta.

Konkreta exempel är:

* Tomb Raider:

Jag gillade verkligen dom första spelen trots för dom brister som fanns. Det var skitsvårt och det krävdes skillz för att klara, iaf för att hitta Magnum osv.

Spelade 5 eller vilket det nu var och det går ju nästan inte att dö när man hoppar. Hon lyckas ju alltid grabba tag på något sätt. Det som jag gillade var helt borta.

* Mass effect 1:

Sjukt bra spel med massor att utforska, och man kunde ta en avstickare för att utforska galet.

När tvåan kom så hade dom tagit bort mycket av detta och vi hade istället ett spel som var mycket mer linjärt och med mer utspekulerade "fasta stridspartier" dvs att man såg långt ifrån att aha där framme kommer det bli en strid. En annan konkret sak som fick mig att kasta det spelet var ett uppdrag där jag går i en korridor och kommer fram til 2 dörrar, jag tar "fel" dörr och en scen utspelar sig och vi drar från stället och när jag först kan röra mig igjen så är vi någon helt annanstans och allt jag sitter och tänker är "vafan fanns bakom den där andra dörren"?

Testade trean lite grand och det var om möjligt ännu värre.

* Final Fantasy:

Här behövs väl knappast någon förklaring. 6 och 7 som var så bra, och 9, men sen gick det utför.

Grafiken blir bättre, men magien är borta, det är upplevelsen jag har när jag spelar nya spel till konsol. Det kommer små ljusglimtar men tycker inte att det är många, det har jag stöd för i review-lister också, men ja jag vet att jag har en snävare genre jag gillar idag än förr, men det borde egentligen inte vara ett problem i dessa tider.

Nu kanske det är så att detta var en formsvacka och allt är bättre nu, men detta var iallafall det som fick mig att sluta köpa massa spel och istället började leta efter speciella spel. T.ex Grimrock som jag älskar. Souls spelen är också exakt vad jag vil ha, svårt, episkt, bra lore, bra rpg-system och helt perfekt avägning mellan online/offline.

Jag har fått för mig att denna serie är speciell och att den startade som en hyllning och gåva til de som jag som saknar de gamla goda svåra spelen, men som sagt saker kanske har ändrat sig?

Postad 06 April 2015 - 11:22

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Dette blir litt OT men sker ju inte så mycket i denna tråd ändå.

Asså, jag håller med om att de bra spelen är bättre idag än någonsin, med bra grafik, ljud, multiplayer-möjligheter, expansioner osv. Dom håller också hög klass. Men den känslan jag har haft genomgående är att magien har försvunnit och det som jag tyckte om med spel är borta.

Konkreta exempel är:

* Tomb Raider:

Jag gillade verkligen dom första spelen trots för dom brister som fanns. Det var skitsvårt och det krävdes skillz för att klara, iaf för att hitta Magnum osv.

Spelade 5 eller vilket det nu var och det går ju nästan inte att dö när man hoppar. Hon lyckas ju alltid grabba tag på något sätt. Det som jag gillade var helt borta.

* Mass effect 1:

Sjukt bra spel med massor att utforska, och man kunde ta en avstickare för att utforska galet.

När tvåan kom så hade dom tagit bort mycket av detta och vi hade istället ett spel som var mycket mer linjärt och med mer utspekulerade "fasta stridspartier" dvs att man såg långt ifrån att aha där framme kommer det bli en strid. En annan konkret sak som fick mig att kasta det spelet var ett uppdrag där jag går i en korridor och kommer fram til 2 dörrar, jag tar "fel" dörr och en scen utspelar sig och vi drar från stället och när jag först kan röra mig igjen så är vi någon helt annanstans och allt jag sitter och tänker är "vafan fanns bakom den där andra dörren"?

Testade trean lite grand och det var om möjligt ännu värre.

* Final Fantasy:

Här behövs väl knappast någon förklaring. 6 och 7 som var så bra, och 9, men sen gick det utför.

Grafiken blir bättre, men magien är borta, det är upplevelsen jag har när jag spelar nya spel till konsol. Det kommer små ljusglimtar men tycker inte att det är många, det har jag stöd för i review-lister också, men ja jag vet att jag har en snävare genre jag gillar idag än förr, men det borde egentligen inte vara ett problem i dessa tider.

Nu kanske det är så att detta var en formsvacka och allt är bättre nu, men detta var iallafall det som fick mig att sluta köpa massa spel och istället började leta efter speciella spel. T.ex Grimrock som jag älskar. Souls spelen är också exakt vad jag vil ha, svårt, episkt, bra lore, bra rpg-system och helt perfekt avägning mellan online/offline.

Jag har fått för mig att denna serie är speciell och att den startade som en hyllning och gåva til de som jag som saknar de gamla goda svåra spelen, men som sagt saker kanske har ändrat sig?

Jag känner ungefär likadant, men då och då dyker det upp guldkorn eller iterationer på en gammal favorit.

Bloodborne kommer jag nog att gå miste om såvida jag inte kan låna en PS4:a. Jag älskar spelserien, men just nu känns det inte värt att köpa en PS4 enbart för det.

Jag kommer dubbeldippa på Scholar of the first Sin när det blir REA. Jag har redan pröjsat max för spelet + DLC en gång.

Postad 06 April 2015 - 12:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Mmm, jag ser ditt problem med att inte behöva en konsol när du gillar en så snäv genre och det är mycket cinematiska spel nu, som du verkar ogilla.

Btw, som ett sidospår, har du exempelvis spelat eller hört talas om Rouge Legacy, Castle in the Darkness, Divinity: Original Sin, Wasteland 2 eller Pillars of Eternity?

Är det förresten ingen här som har köpt Dark Souls II för första gången på PS4 nu (som inte spelade det på PS3)? Borde ju vara lite intryck tycker man.

Postad 06 April 2015 - 14:48

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
S K A N D A L att ingen provat det ännu ...

Postad 06 April 2015 - 15:41

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Mmm, jag ser ditt problem med att inte behöva en konsol när du gillar en så snäv genre och det är mycket cinematiska spel nu, som du verkar ogilla.

Btw, som ett sidospår, har du exempelvis spelat eller hört talas om Rouge Legacy, Castle in the Darkness, Divinity: Original Sin, Wasteland 2 eller Pillars of Eternity?

Är det förresten ingen här som har köpt Dark Souls II för första gången på PS4 nu (som inte spelade det på PS3)? Borde ju vara lite intryck tycker man.

Menar du mig? Rogue Legacy tog jag en paus i efter att ha klarat tre bossar. Castle in the Darkness ska jag kolla upp, de övriga ligger på mig radar.

Postad 06 April 2015 - 16:12

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Jag kommer dubbeldippa på Scholar of the first Sin när det blir REA. Jag har redan pröjsat max för spelet + DLC en gång.

Vad menar du med detta? Att du ska spela det om igen på PS4 nångång?

Postad 06 April 2015 - 16:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Menar du mig? Rogue Legacy tog jag en paus i efter att ha klarat tre bossar. Castle in the Darkness ska jag kolla upp, de övriga ligger på mig radar.

Nej, Griffin =P

Dubbeldippa betyder att man spelar om det ja.

Postad 06 April 2015 - 17:26

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Castle in the Darkness och Rogue legacy ser bra ut och Pillars of Eternity ser sjukt bra ut! Spelar inte så mycket på PC nu för jag sitter så dåligt där så gillar konsol för tillfället (slappa i soffan) men Pillars of Eternity måste jag spela! Divinity skal jag testa, om det finns demo. Wasteland är väl det som drar minst, men det är ju typsik setting som jag gillar så får nog testa det med! Tror jag måste välja max 2 av dom p.g.a ryggen. Så har jag ju inte klarat DA:I.

Dubbeldippa betyder att man spelar om det ja.

Jo det fattar jag, men eftersom han skriver att han inte ska köpa PS4 eftersom det bara är Bloodborde som ser intressant ut, men samtidigt skriver att han ska dubbeldippa när spelet kommer på REA så undrade jag lite hur han menade då.

Postad 06 April 2015 - 18:15

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

På PC i och med Scholar of the first Sin.

Postad 06 April 2015 - 19:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

Castle in the Darkness och Rogue legacy ser bra ut och Pillars of Eternity ser sjukt bra ut! Spelar inte så mycket på PC nu för jag sitter så dåligt där så gillar konsol för tillfället (slappa i soffan) men Pillars of Eternity måste jag spela! Divinity skal jag testa, om det finns demo. Wasteland är väl det som drar minst, men det är ju typsik setting som jag gillar så får nog testa det med! Tror jag måste välja max 2 av dom p.g.a ryggen. Så har jag ju inte klarat DA:I

Gött, nu har du lite att göra iaf :P

Redigerat av Zoiler, 06 April 2015 - 19:01.

Postad 06 April 2015 - 21:12

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Castle in the Darkness och Rogue legacy ser bra ut och Pillars of Eternity ser sjukt bra ut! Spelar inte så mycket på PC nu för jag sitter så dåligt där så gillar konsol för tillfället (slappa i soffan) men Pillars of Eternity måste jag spela! Divinity skal jag testa, om det finns demo. Wasteland är väl det som drar minst, men det är ju typsik setting som jag gillar så får nog testa det med! 

Underskatta inte Divinity. Bättre combat än i Pillars of eternity. Ang. Wasteland så tänk fallout 1 och 2 så är du rätt ute. Ett bra rollspel men utspelar sig i en värld där man springer runt med skjutvapen.

Postad 07 April 2015 - 07:40

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Nejda, klarar bara ikke 5 spel sammtidigt, men ok ska testa det asap och ja Fallout 2 var ju mycket bra.

Postad 07 April 2015 - 13:19

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
Känns som att zoiler skall skapa en ny Dark souls 2 tråd i ps4 tråden,för mycket strunt o osanningar i denna då mycket ändrats.

Postad 07 April 2015 - 14:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nej det räcker med denna.

Vad är det för strunt och osanningar?

Postad 07 April 2015 - 20:58

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
He who seeks shall see.. har nu testat på ps4'an o rackarns va bra DS gick nu frfrån 5//5 till 6/5 vad säger man ...kanon

Postad 07 April 2015 - 21:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Praise the sun

Postad 08 April 2015 - 09:14

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
Umbasa : )

Postad 08 April 2015 - 20:21

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0
Har inte lirat DS2, men kör bloodborne nu. Kommer ta ett tag att klara det och innan det är det inte aktuellt med DS2... Men kan säkert bli sugen sen...

Postad 15 April 2015 - 09:51

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Någon som provat att spela igenom spelet som medlem i Covenant of Champions eller vad det heter? Hur svårt blir det?

Postad 16 April 2015 - 13:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ingen aning, jag spelar som vanligt. Det är samma spel egentligen, fast med ett oklanderligt flyt och skarpare bild. Lite nya fiender här och var men inte så mycket annorlunda som jag trodde.

Efter att ha spelat Bloodborne lirade jag utan sköld ganska länge även i DSII =P. The Pursuer fixades utan sköld, men när jag kom till de tre gula idioterna så fick jag byta till gamla trogna Drangelic-skölden så gick det lättare.

Pursuer återkommer sedan flera gånger som en "vanlig" fiende.

Postad 16 April 2015 - 16:54

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Man kan slåss mot han 3ggr i ps3, menar du att han kommer fler gånger?

Postad 16 April 2015 - 21:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Tre gånger hittills (fyra inräknat när han släpps från fågeln), två gånger strax efter man dödar honom. Han var inte på de ställena när jag spelade på PS3.

Postad 17 April 2015 - 11:51

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 1

Tala inte om trollen griffin för då dyker dom upp : ) tror du kommer älska "frigid outskirts" i sista dlcèn rena rama solvalla där : ) 

Postad 17 April 2015 - 13:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Bra försök, Belfry gargoyles, men ni faller som alla andra. Hahaha. Patetiskt.

Edit: Btw, TOOL, var det verkligen så här lätt att göra sönder vapnen? De håller ju inte för någonting, jag måste köra med reservvapnen och spara mitt bästa till bossarna mer eller mindre. Verkar vara något som de har gjort felaktigt som de tänker ändra enligt detta:

http://www.neogaf.co...d.php?t=1030783

Tyckte väl att vapnen inte höll lika länge som vanligt.

Har även stött på AI-buggar där fienderna inte anfaller som de brukade göra. Bland annat rummet där man kan byta in sina souls mot supervapen, de som var där bara stod stilla utan att göra något.

Redigerat av Zoiler, 17 April 2015 - 13:45.

Postad 17 April 2015 - 15:04

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Det blev nått fel när dom gick från 30fps till 60fps,typ vapnen håller bara hälften av vad dom gjorde på ps3àn med 30fps,kommer säker en patch som fixar detta,använd "bracing knuckle ring+2" tills dess ; )

Japp spindlarna följer nu med in till ornifex (som håller till vid sandfållan) som dom inte gjorde förr,rensa området innan du går in,har man gjort detta 7-8 gånger så spawnar dom inte om igen.

Ahaa du tänker på Felkin vid fängelsehålorna,precis "exploding zombies" anfaller inte förrän du gör det/kommer nära,bugg eller inte vad vet jag,kanske ändrat lite bara.

Postad 17 April 2015 - 15:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Haha, komiskt. Bra att det blir lite svårare :P

Laddningstiderna är för övrigt sända från gudarna jämfört med Bloodborne.

Redigerat av Zoiler, 17 April 2015 - 15:16.

Postad 17 April 2015 - 15:21

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Håller med speciellt när jag även bytt ut hd`n till en ssd,knappt nån laddtid alls o tala om  B)

ps: ni vet väl om att för att få "ring of blades+2" i NG+ så måste man slåss mot 2 pursuers samtidigt  :P

Postad 17 April 2015 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Den vanliga pursuern var inga större problem, lärde mig rätt fort hans attacker. Han är rätt harmlös även utan sköld för det gäller bara att rulla undan åt rätt riktning så kan han inte röra en.

Men två stycken på liten yta lägger nog lite grus i maskineriet.

Postad 18 April 2015 - 10:54

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Finns ju lite varianter att ta till där med för att göra det enklare,men det får ni själva finna ut : )

Postad 18 April 2015 - 12:35

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kör nån av er dualwield?
Lite sugen å köra en från början ..

Postad 18 April 2015 - 12:40

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Kör nån av er dualwield?

Jag gjorde det. Det är rätt trevligt, men vissa bossar hittade jag aldrig någon bra strategi mot.

Postad 18 April 2015 - 14:06

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Kör nån av er dualwield?

Gör inte det,då lägger du av efter 2 timmar o tycker det är för svårt : )

Postad 18 April 2015 - 15:09

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Gör inte det,då lägger du av efter 2 timmar o tycker det är för svårt : )

Äsch, så farligt var det inte. Man får bara öva dodgemanövrar för alla fiender, men delar samtidigt ut skada som en chef. Vissa bossar dock har "25 m" reach och en attack arc på "270 grader". Där hittade jag ingen strategi utan sköld.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 18 April 2015 - 15:10.

Postad 18 April 2015 - 16:32

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Spara duelwield till senare,jag är SL 467 o har provat det mesta.

Redigerat av TOOL, 18 April 2015 - 16:43.

Postad 18 April 2015 - 16:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

I början har man ingen sköld som blockerar all dmg ändå så det är ett bra tillfälle att lära sig att dodgea, då kan man lika gärna köra dual wield. Är det för svårt är det ju bara att byta, man är inte låst på något sätt.

Jag använde skölden nu först vid de tre guldbossarna... där var det så långt att springa mellan varven och de har sån räckvidd + är flera så jag började med sköld.

Postad 18 April 2015 - 17:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Snart kört första varvet som sorcerer.
Tänkte de skulle va fränt å köra dualwield.
Går ju å ha sköld som backup.

Mace ska vist va coolt.
Och piskor med gift

Postad 18 April 2015 - 17:38

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Kul att se fler vill framåt,kör på vadnivill det belönas,DS världens bästa spel rockar  :)

Redigerat av TOOL, 18 April 2015 - 17:38.

Postad 18 April 2015 - 19:01

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0

Gick tillbaka till ps3àn för o kolla vilka puffroror jag hade där i slutet,hälsingland det är nu man inser vad ps4àn för med bild/fps jämför själva : )

Postad 18 April 2015 - 19:41

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 5020 inlägg
  • 0

Jaja gnid salt i såren bara :P

Postad 18 April 2015 - 20:30

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
Dark souls is all about PAIN enjoy.... :D

Redigerat av TOOL, 19 April 2015 - 10:12.

Postad 21 April 2015 - 18:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

MHB:s recension

Postad 21 April 2015 - 20:21

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
Nu var du lite snål med betyget 11/10 skall det vara : )

Postad 23 April 2015 - 13:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Snacka om natt och dag mellan första gången jag mötte Mytha och nu. Vis i kunskapen om att jag kan få bort giftpoolen gjorde jag just det och summonade dessutom en NPC att hjälpa mig :lol:

Blev uklassning på första försöket till skillnad mot det **** det var att döda henne med giftet kvar.

Smelter Demon var också en ny upplevelse, eftersom jag inte hade "fuskskölden" som ger 100 fire res den här gången. Vad jag läst ska han då vara en av de svåraste i spelet, och kör man med sköld och tung armor är det säkert så som jag fick erfara de tre första gångerna innan jag insåg att man måste vara mer rörlig. Tog av mig armorn och sedan var det bara att rulla undan för hans långsamma och förutsägbara attacker, Bloodborne-style.

Postad 25 April 2015 - 19:18

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
Jaha ja då var NG+2 avklarad med,så nu har man väl alla prylar o ringar,tror jag provar champs nästa gång.

Postad 03 May 2015 - 21:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kom ihåg hur mycket mer turtle jag spelade som på PS3, nu kör jag avoid för det mesta och glömmer ibland att jag har sköld, spelar mer som Bloodborne men det är ganska lätt för bossarna har ofta rätt långsamma slag. Agility upp till 100 hjälper ju mycket även om det inte är max.

Första DLC:t verkar inte vara någon höjdare bandesignmässigt, men det ska väl bli värre vad jag hört.

Postad 03 May 2015 - 22:05

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

• 633 inlägg
  • 0
Har också börjat köra utan sköld o med dubbelhandsfattning på nya favorit svärdet Loyce greatsword,prova det när ni får tag på det : ) har kollat upp lite o det verkar inte vara nån mening o köra champ o kämpa hem awstones,man får ju i slutet bara en ring som gör att man får mer pulver i nävarna när man kör barefist sas,o de är ju inge skoj.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.