Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 09 September 2014 - 16:33
Postad 09 September 2014 - 16:39
Halo 4 till 360 ser dessutom betydligt bättre ut. Man undrar vad de lagt den feta budgeten på. Det här spelet kommer bli sågat i alla recensioner. Jag är helt säker på det.
Postad 09 September 2014 - 16:43
Jag är helt säker på att spelet inte kommer bli sågat i alla recensioner.Problemet är att det är urtrist. När man är uttråkad efter knappt en timme då är det inget gott tecken.
Halo 4 till 360 ser dessutom betydligt bättre ut. Man undrar vad de lagt den feta budgeten på. Det här spelet kommer bli sågat i alla recensioner. Jag är helt säker på det.
Spelet låg på hallmattan när jag kom hem, kul att Activision lyckades skicka ut recensionsex till alla samtidigt. Dock är jag bort ikväll så jag får testa spelet imorgon.
Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 09 September 2014 - 16:43.
Postad 09 September 2014 - 16:46
Känns inte inspirerande och systemet för att starta partyn med random personer är för komplicerat.
Kontrollen är dock riktigt bra!
Redigerat av Drey123, 09 September 2014 - 16:51.
Postad 09 September 2014 - 16:49
Jag är helt säker på att spelet inte kommer bli sågat i alla recensioner.
Spelet låg på hallmattan när jag kom hem, kul att Activision lyckades skicka ut recensionsex till alla samtidigt. Dock är jag bort ikväll så jag får testa spelet imorgon.
Nej det finns säkert vissa sidor på nätet som har blivit mutade. Ingen med lite känsla för kvalitet kan tycka detta är ett bra spel.
Postad 09 September 2014 - 16:57
Sätt i Halo i 360:n och jämför ska du se. Dvs använd inte ditt minne. Garanterat att Destiny ser enormt mycket bättre ut (även om Halo 4 såg bra ut för att vara ett 360-spel).Problemet är att det är urtrist. När man är uttråkad efter knappt en timme då är det inget gott tecken.
Postad 09 September 2014 - 16:58
Jag säger inte för jag har inte spelat det ännu men att börja prata om mutor...Nej det finns säkert vissa sidor på nätet som har blivit mutade. Ingen med lite känsla för kvalitet kan tycka detta är ett bra spel.
Postad 09 September 2014 - 17:13
Kör lite då och då när jag får tid över.
Postad 09 September 2014 - 17:32
Kan bara hålla med, sjukt repetivt.
Känns inte inspirerande och systemet för att starta partyn med random personer är för komplicerat.
Kontrollen är dock riktigt bra!
Den "sociala" delen är nog en av top 3 som kommer sågas mest. Bungie har hypat Destiny som något socialt där man lätt och snabbt ska kunna spela med andra. Men att stå still, klicka på ett par knappar, skicka inbjudan och hoppas att personen som man inte har pratat med då det är omöjligt ska acceptera är statistiskt lågt. Nu var detta en snabb beskrivning av vad jag störde mig av den sociala delen. Nu har vi inte tangentbord att chatta som på PC men något enklare kunde de hitta på, speciellt när de skryter om hur socialt Destiny ska vara.
Ett annat exempel: Att inte ens ha en "clan member list" i spelet är patetiskt!
Redigerat av crowbar82, 09 September 2014 - 17:33.
Postad 09 September 2014 - 17:53
Började precis med en Warlock på låg lvl.
Tänkte lira en hel del ikväll.
Psn: MackeMack88
Postad 09 September 2014 - 18:06
Den är på 12 tecken, bungies hemsida godtar bara 9.
I själva shoppen längst ner finns det också en reedem code, men där vill den inte heller fungera?
Helt novis på ps4, ps+..
Postad 09 September 2014 - 18:21
Vart reedemar man sorrow koden man får genom gamestop?
I själva shoppen längst ner finns det också en reedem code, men där vill den inte heller fungera?
Helt novis på ps4, ps+..
Det var väl du som körde på US psn konto va? Isf kan du inte lösa in en kod från EU på den utan måste göra det på ett EU konto.
Postad 09 September 2014 - 18:21
Vart reedemar man sorrow koden man får genom gamestop?
Helt novis på ps4, ps+..
https://support.us.p...on-network-card
Postad 09 September 2014 - 18:31
Som vanligt är Rickard typ maxlevel när man startar upp.. =)Det var väl du som körde på US psn konto va? Isf kan du inte lösa in en kod från EU på den utan måste göra det på ett EU konto.
Postad 09 September 2014 - 18:39
Postad 09 September 2014 - 19:35
Postad 09 September 2014 - 19:38
Postad 09 September 2014 - 19:43
Är dem nåt att ha ändå?
Postad 09 September 2014 - 19:47
det låter dej köpa armorn billigareSom någon sa, vanguard koderna funkar inte på us kontot.
Är dem nåt att ha ändå?
add mej på Psn Birdnesto spelar det på ps4
Postad 09 September 2014 - 19:48
Detta spel är bara story mode eller? I så fall blir jag ledsen . . . trodde det skulle vara som halo, där man kan spela banorm och med team mot varandra?
Finns PvP med.
Postad 09 September 2014 - 20:00
Detta spel är bara story mode eller? I så fall blir jag ledsen . . . trodde det skulle vara som halo, där man kan spela banorm och med team mot varandra?
pvp börjar vid lvl 5
Postad 09 September 2014 - 20:09
pvp börjar vid lvl 5
Tack! Håller på att bli galen av att leta efter det, luddigt spel!
Postad 09 September 2014 - 20:52
Redigerat av Unregistereddc471864, 09 September 2014 - 20:55.
Postad 09 September 2014 - 21:24
Spelar runt 20-21 efter att sonen somnat.
Postad 09 September 2014 - 22:03
testa att stänga av konsolen helt sen gå in på inställningar PSN sen återställ licens;Ps tänk på att du inte får någon armor man blir bara erbjuden att köpa den i spel billigare!vanguard, hur fasen får man ner den filen?
Postad 09 September 2014 - 22:10
Hehe ja okey inte så intressant då. Störigt att den ligger där i nedladdningar men inte går att ladda ner bara.testa att stänga av konsolen helt sen gå in på inställningar PSN sen återställ licens;Ps tänk på att du inte får någon armor man blir bara erbjuden att köpa den i spel billigare!
Postad 09 September 2014 - 23:15
Sa du om Diablo 3 också efter några dagar =PNej det här var inget för mig. 400 spänn i sjön. Tillbaka till Diablo 3 antar jag
Men du gillar väl inte ens FPS?
Postad 09 September 2014 - 23:17
Sa du om Diablo 3 också efter några dagar =P
Men du gillar väl inte ens FPS?
Nej jag vet inte varför jag köpte det. Hängde med i hypen antar jag. Jag är en dålig människa.
Är rätt trött på Diablo 3 också men det är iaf roligare än Destiny och jag har inget annat spel för tillfället
Postad 10 September 2014 - 06:51
Postad 10 September 2014 - 06:52
Redigerat av Unregistereddc471864, 10 September 2014 - 06:53.
Postad 10 September 2014 - 06:55
Asså jag har försökt. Det finns ingen story, ingen humor, det droppas bara items från bossar som inte har ngn AI att tala om. Borderlands är 100 gånger bättre än det här. Sen kan jag inte med att man måste börja om varenda gång man dör och alla monster är tillbaka. Totalt värdelöst.
bara om du dör i en sådan där instansierat shadowzone etc, annars är de ju inte tillbaka väl?
Postad 10 September 2014 - 07:13
Efter 3 omspelningar av samma tråkiga zon igår så gav jag upp.
Redigerat av Unregistereddc471864, 10 September 2014 - 07:13.
Postad 10 September 2014 - 09:05
Postad 10 September 2014 - 09:09
Har den inte väsentligt mycket bättre tryck på nära håll eller minns jag helt galet? Körde en massa Last of Us samtidigt som Destiny-betan så möjligt att jag blandar ihop en del...Är det bara jag som tycker det är alldeles för dåligt pulver i single-shot bössan? Nu finns det kanske fler men jag kör som Titan och det är den första single-shot bössan. Men man kan ju tycka att den ska ha märkbart mer power än auto-bössan. Men icke.
Postad 10 September 2014 - 09:34
Postad 10 September 2014 - 09:39
Postad 10 September 2014 - 09:54
Finns det inga ljudinställningar????? vill sänka ljudet i spelet så man hör dem som man pratar med... hur gör jag?
Ingen som vet?
Postad 10 September 2014 - 10:56
Har nu varit i kontakt med Playstation support och prövat allt de bad mig göra och inget funkar, inte ens att stänga av den, var tvungen att dra strömsladden. Den har tydligen kraschat och måste lagas eller bytas ut. Roligt, nä. Det var mitt lilla Destiny äventyr, det var roligt så länge det varade, cirka 10 min.
Postad 10 September 2014 - 11:00
Hehe. Vet inte varför bilden vred sig så?
Har nu varit i kontakt med Playstation support och prövat allt de bad mig göra och inget funkar, inte ens att stänga av den, var tvungen att dra strömsladden. Den har tydligen kraschat och måste lagas eller bytas ut. Roligt, nä. Det var mitt lilla Destiny äventyr, det var roligt så länge det varade, cirka 10 min.
blä maximal otur
Postad 10 September 2014 - 11:08
Spela Coop så löser fu det problemet, så länge någon i gruppen lever.Ja men det är ju bara i de zonerna det är svårt nog så man dör. Hade föredragit ngt liknande diablo och borderlands.
Efter 3 omspelningar av samma tråkiga zon igår så gav jag upp.
Postad 10 September 2014 - 12:57
Finns det inga ljudinställningar????? vill sänka ljudet i spelet så man hör dem som man pratar med... hur gör jag?
Det bästa är om man skapar ett "party" direkt i PS4an, alltså inte kör med in-game chat. Då kan man prioritera chattens ljud före spelets.
Postad 10 September 2014 - 13:41
Är det bara jag som tycker det är alldeles för dåligt pulver i single-shot bössan? Nu finns det kanske fler men jag kör som Titan och det är den första single-shot bössan. Men man kan ju tycka att den ska ha märkbart mer power än auto-bössan. Men icke.
På längre avstånd suger den, effektiv först på riktigt riktigt nära håll.
Blir spel ikväll igen för mig runt 20-21-tiden. Bjud gärna in mig om ni spelar, heter som sagt anli på PSN.
Redigerat av ers, 10 September 2014 - 13:46.
Postad 10 September 2014 - 14:41
Postad 10 September 2014 - 14:42
När vi spelade annat än uppdrag (typ bara gå omkring o plocka de här småuppdragen som finns lite här och var) så åkte två av oss ur titt som tätt (och tappade då statsen på det vi gjort sedan vi var i Orbit). Irriterande.
Någon annan som hade liknande problem?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
235 filmer
6 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?