Just ja! Det skulle väl släppas nu i sommar dessutom? Hoppas vi får se lite från det spelet.Jag är mest hypad över en remake av förra årets bästa spel. The Last Of Us till PS4
E3 2014 -den officiella snackpåsetråden
Postad 09 June 2014 - 17:15
Postad 09 June 2014 - 17:37
Skönt att slippa massa "tv/sport", skönt att de iaf lyssnar på sina konsumenter.
Postad 09 June 2014 - 18:49
Hittar inte livestreamen i IGN-appen i PS4.
Samma här? Kanske bara kommer upp under Sonys?
Postad 09 June 2014 - 18:58
Scalebound nytt IP till One. Drakkrigare som slåss mot stora monster
Crackdown 3
Postad 09 June 2014 - 19:03
Scalebound nytt IP till One. Drakkrigare som slåss mot stora monster
Av Platinum Games dessutom, kommer få bra gameplay.
Postad 09 June 2014 - 19:05
Kul att se lite gameplay från division och trailer för nya tomb raider
Någon mer än jag som stör sig något enormt på att microsoft köper sig förtur på saker?
Redigerat av philippp, 09 June 2014 - 19:05.
Postad 09 June 2014 - 19:06
Postad 09 June 2014 - 19:07
Ja du alla köper sig förtur och exklusiva saker.
Postad 09 June 2014 - 19:07
Besviken över Microsofts presentation tycker inte de visade så mycket kul.
Kul att se lite gameplay från division och trailer för nya tomb raider
Någon mer än jag som stör sig något enormt på att microsoft köper sig förtur på saker?
Ja jag stör mig också, lägg pengarna på att ta fram egna exklusiva spel stället. Det irriterar inte konkurrentens kunder och gör dina kunder gladare än tidigt innehåll. Win win!
Postad 09 June 2014 - 19:09
Var var Quantum break?
Postad 09 June 2014 - 19:09
Halo collection lär bli stort i USA, Halo 2 MP.
Vi visste redan att de inte skulle visa det. Kommer senare på året.Var var Quantum break?
De gör både och. Ni som klagar nu äger ju ingen Xbox. Sony gör likadant, Destiny Beta först på PS3 och PS4, presentation på Sonys presskonferens. Det är väl knappast något att gnälla över?Ja jag stör mig också, lägg pengarna på att ta fram egna exklusiva spel stället. Det irriterar inte konkurrentens kunder och gör dina kunder gladare än tidigt innehåll. Win win!
Redigerat av Zoiler, 09 June 2014 - 19:14.
Postad 09 June 2014 - 19:13
tyvärr måste jag säga att jag tyckte att ms hade ett bättre framträdande förra året. i år var det... mjä. dom satsade för lite på fel spel (läs evolved och forza typ) och gav extremt mycket tid åt en remake av halo.
jag skulle gärna ha sett något mer exklusivt, och att inte kunna visa halo 5 gp var en besvikelse utan dess like
såvida inte mass effect 4 var det sista spelet så var det här långt under mina förväntningar. eftersom jag inte har sett något om mass effect 4 så misstänker jag att besvikelsen är ett faktum.
Postad 09 June 2014 - 19:15
Bra presentation, få överraskningar dock. Scalebound kommer att bli intressant. Lite mycket CG trailers imo på det som kommer 2015. Hade hoppats på gameplay från Halo 5.
Vi visste redan att de inte skulle visa det. Kommer senare på året.
De gör både och. Ni som klagar nu äger ju ingen Xbox. Sony gör likadant, Destiny Beta först på PS3 och PS4, presentation på Sonys presskonferens. Det är väl knappast något att gnälla över?
Varför kommer Halo bli så stort i usa?
Postad 09 June 2014 - 19:16
Ori and the blind forest såg också fantastiskt ut.
Postad 09 June 2014 - 19:17
Halospelen har sålt asmycket i USA. Många växte upp med dem, det var deras första multiplayerupplevelse på konsol (Halo 2). Många kommer köpa en X1 enbart för Halo 2 MP nu.Varför kommer Halo bli så stort i usa?
@Zartok: De visade ju Fable och Forza med 200 bilar. Borde det inte intressera dig? Jag tyckte Fable såg fantastiskt ut, men jag hoppas det finns ett ordentligt singleplayerläge.
Redigerat av Zoiler, 09 June 2014 - 19:19.
Postad 09 June 2014 - 19:18
Bra presentation, få överraskningar dock. Scalebound kommer att bli intressant. Lite mycket CG trailers imo på det som kommer 2015. Hade hoppats på gameplay från Halo 5.
Vi visste redan att de inte skulle visa det. Kommer senare på året.
De gör både och. Ni som klagar nu äger ju ingen Xbox. Sony gör likadant, Destiny Beta först på PS3 och PS4, presentation på Sonys presskonferens. Det är väl knappast något att gnälla över?
Min kritik är absolut inte begränsad till MS, men jag hade hellre sett att ingen av dem gör både och.
Postad 09 June 2014 - 19:19
För övrigt är Sony den enda vars plattform jag inte använder just nu.(Nintendo + MS Windows)Min kritik är absolut inte begränsad till MS, men jag hade hellre sett att ingen av dem gör både och.
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 09 June 2014 - 19:19.
Postad 09 June 2014 - 19:20
sista kvarten för ms?
Inget som var värt att minnas....
Tror ni mass effect kan visas upp på sonys pressträff? Tror ni sony kommer presentera något oväntat?
Postad 09 June 2014 - 19:20
Däremot alldeles för mycket CG trailers och multiplatform-spel med "first on" eller "first dlc"-trams. Är det verkligen en selling point värt lägga pengar på?
Sony kör samma trams på sånt, suck.
Inga direkta överraskningar.
Postad 09 June 2014 - 19:26
På EA:s i så fall.Tror ni mass effect kan visas upp på sonys pressträff?
Det är ju inte som att det fungerar så att de måste droppa ett exklusivt spel för att de fixar exklusivt DLC på CoD, så de tappar inget så sett. Men jag kan förstå att du inte gillar att de gör det öht, bästa är väl om alla får allt samtidigt. Men så här fungerar företagsvärlden.Min kritik är absolut inte begränsad till MS, men jag hade hellre sett att ingen av dem gör både och.
Postad 09 June 2014 - 19:27
Postad 09 June 2014 - 19:29
Däremot såg jag ett Kinectspel bland indiespelenJust ja, inga larviga kinect demos!
Postad 09 June 2014 - 19:32
evolve hade dom kunnat visa mer av exempelvis. det som visades som var intressant var väl assassins creed, där dom verkar ha lyckats förnya konceptet ytterligare en gång. kan bli en riktig höjdare. sen så vet jag inte riktigt...
nej, gör om gör rätt. gör som förra året =)
Postad 09 June 2014 - 19:33
Lite avundsjuk på att Platinum Games skall göra exklusivt spel till XBox, men trailern sa ju inte mycket alls. Crackdown var ju fräckt förr också. Forza Horizon 2 släpps innan Drive Club (WTF? MS får ut 2 bilspel innan Sony får ut 1).
Hoppas Sony kan toppa detta!
Postad 09 June 2014 - 19:33
Postad 09 June 2014 - 19:34
Dock så var det alldeles för mycket CG och lite för snålt med gameplay.
Postad 09 June 2014 - 19:40
jag är besviken på spelen men positiv till presentationen och tempot. därför får ms i sin helhet godkänt, 2/5 svaga kontroller.
Postad 09 June 2014 - 19:43
Men... De visade ju FABLE!ja, jag är fett besviken på ms.
Tyckte de var lite roligt, medvetna eller inte, kängor till Evolution. 200 bilar och 1000 medlemmar i en "club"Forza Horizon 2 släpps innan Drive Club (WTF? MS får ut 2 bilspel innan Sony får ut 1).
Hoppas Sony kan toppa detta!
Postad 09 June 2014 - 19:44
Jag är ju inte speciellt opartisk då jag är mer för Playstation än Xbox, men presentationen i sin helhet var ganska bra upplagd och det var kul att det visades upp gameplay från flertalet spel. Hoppas Sony gör detsamma i kväll.ja, vad får ms för betyg av er?
jag är besviken på spelen men positiv till presentationen och tempot. därför får ms i sin helhet godkänt, 2/5 svaga kontroller.
Postad 09 June 2014 - 19:44
Precis, gameplay. Zartok bara snackar, han gillar inte ens Fable :sMen... De visade ju FABLE!
Sunset Overdrive såg f ö grymt snyggt ut. In Insomniac we trust. Tyckte CoD imponerade stort också, även Witcher. Jag är intresserad av nästan alla spel som visades. Division såg lite meh ut utöver grafiken.
Det där indiespelet, Ori (?), impade också stort.
Jag trodde det var Dante förstHjälten i Scalebound måste varit den fjantigaste nånsin.
Redigerat av Zoiler, 09 June 2014 - 19:48.
Postad 09 June 2014 - 19:48
Ori verkade lovande.
Postad 09 June 2014 - 19:51
Grafiskt?Fable såg ju ut som vilket lågbudjetskräp som helst. Knack-klass typ.
Postad 09 June 2014 - 19:53
Tänkte inte på grafiken. Tyckte bara gameplay såg oinspirerat ut.Grafiskt?
Svårt att bedöma grafik på en stream överhuvudtaget.
Redigerat av hassesolo, 09 June 2014 - 19:54.
Eller iaf titeln...
"Super Ultra Dead Rising 3: Arcade Remix Hyper Edition EX Plus".
(var tvungen att googla namnet då jag inte minns alla superlativ...)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 June 2014 - 19:54.
60, Ubisoft också.Är EAs presskonferens också 90min?
Dragon Age 3 såg också jefligt intressant ut. Så många spel att man inte kommer ihåg allt.
Ja det tyckte jag med, striderna såg rätt sådär ut. Men jag menar grafiskt såg det fan awesome ut, deras ljusmodell är grym.Tänkte inte på grafiken. Tyckte bara gameplay såg oinspirerat ut.
Snart dags för Battlefront, Mirrors Edge 2 och Mass Effect
Redigerat av Zoiler, 09 June 2014 - 19:55.
Postad 09 June 2014 - 19:56
Bäst under konferensen var dock ett DLC.
Eller iaf titeln...
"Super Ultra Dead Rising 3: Arcade Remix Hyper Edition EX Plus".
(var tvungen att googla namnet då jag inte minns alla superlativ...)
Måste ju vara bra grejer...
Postad 09 June 2014 - 19:57
Postad 09 June 2014 - 20:00
Limbo var riktigt bra så detta tror jag blir kanon.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
86 bilder
1544 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?