Det är inte s att ryggsäcken är full?
Jag har fått tömma den ibland genom att slänga ut en massa bete och annat men det verkar inte hjälpa!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 26 December 2014 - 00:21
Jag har fått tömma den ibland genom att slänga ut en massa bete och annat men det verkar inte hjälpa! Postad 26 December 2014 - 08:20
Jag kan ha fel, men jag tror inte det tömmer ryggsäcken att slänga ut bete. Man måste "gå in på" ryggsäcken och där välja att slänga föremål.
Postad 26 December 2014 - 09:38
Nej, betet har en egen förvaring precis som ammo, vapen, handgranater etc. har egna.
Hudar, löv, skatter etc. fyller således upp ryggsäcken. Ser du en lirare med packning på vägen kan du sälja av allt junk till honom Postad 26 December 2014 - 14:46
Animationen är väl alltid att han plockar ur ett hjärta eller en klump med kött?
Kolla din inventory så tror jag att det kan finnas skinn där. Postad 26 December 2014 - 17:36
Nä kolla youtube klippet ovan ! Den visar hur många skinn man hittat ! Min står på 0/2 hur många vargar jag än flår! Fattar inget ! Postad 27 December 2014 - 01:29
Om du får upp ett rött kryss när du "flår" den, så är det fullt i ryggsäcken. Annars måste det vara en bugg. Jag har spelat 37 timmar totalt nu, och känner mig som Rambo... 500 skott i Buzzsaw, 50 granater i granatkastaren osv... Postad 27 December 2014 - 09:46
Nä jag tömmer säcken innan jag börjar uppdraget så det är inte det! Och jag är väl inte själv om att spela det på ps4 så det är nog ingen bugg! Postad 27 December 2014 - 10:44
F*n vad frustrerande Vincent!
Förresten, får ni igång FC på ps4 nu när psn är nere? Postad 27 December 2014 - 11:10
Ja får igång det men spelar bara offline alltid! Värre är det med the crew som kräver att online delen funkar även om man bara kör offline! Sjukt! Postad 29 December 2014 - 22:53
Nån som vet om man bara kan spara spelet vid utposter (sängen) eller sparas det vid andra tillfällen också?
Har inte vågat testa annat då jag har för mig att man fick börja om uppdrag i förra spelet FC3. Postad 29 December 2014 - 22:57
Det ska sparas när dom gula machetes visas uppe i hörnet, men det verkar funka lite sådär. Jag brukar köra manuell sparning innan jag stänger ner.
Postad 30 December 2014 - 16:02
men är det ett uppdrag som går att avsäga sig eller inte, så att säga?
Postad 30 December 2014 - 16:29
Vad händer om du drar från uppdragsområdet så att säga, så det blir misslyckat, kanske går om du kör en gång till..? Postad 30 December 2014 - 16:37
Har kört om uppdraget från början många gånger
Tror inte det Postad 30 December 2014 - 18:06
Har du frågat supporten?
Byta spelet? Redigerat av Zoiler, 30 December 2014 - 18:06. Postad 30 December 2014 - 18:09
Senaste tipset är att jag måste uppdatera min väska så att den blir större så att jag kan få plats med fler skinn! Postad 30 December 2014 - 18:55 Annars kan du ju sälja saker i väskan så du får platts med annat. Postad 31 December 2014 - 01:11
Några roliga buggar:
En stentuff kille...
stentuff.png 1.87MB
2 Antal nerladdningarFast efter ett skott med Buzzsaw är han stendöd...
stendod.png 1.85MB
3 Antal nerladdningarSvävande död:
svavande.png 1.35MB
2 Antal nerladdningarIngen bugg direkt. Han har helt enkelt däckat.
dackad.png 1.75MB
2 Antal nerladdningar
Postad 31 December 2014 - 18:57
Nyfiken på om ni brukar smyga er på fienden eller bara åka och meja ner dom med allt ni har?
Själv brukar jag vilja smyga så länge det går och om jag blir upptäckt så blir det mejning. Postad 31 December 2014 - 19:29
Smyger, använder numer recurvbågen i typ 90% av fallen, annars snipern. Sällan man blir upptäckt med pilbågen.
Det fall jag blivit upptäckt har det blivit ett par handgranater och molotov Postad 31 December 2014 - 21:08
Jag smyger och kör med snipern, med ljuddämpare. Blir man upptäckt så är det Buzzsaw eller granatkastaren som gäller.
Redigerat av Ageve, 31 December 2014 - 21:08. Postad 31 December 2014 - 21:36
Brukade smyga och börja om ifall jag blev upptäckt i början. Men ju mer jag spelade desto mer variation blev det, för omväxlings skull. Springa in med elefant kan också vara kul om än inte helt effektivt.
När man har så mycket ammo i slutet av spelet så kan man ju bara flyga upp med gyrokoptern och kasta granater från skyn. Redigerat av Zoiler, 31 December 2014 - 21:37. Postad 31 December 2014 - 21:49
Smyga tar tid mina snabbaste vaktposter var nog när jag drog in med elefanter och maskingevär... Ställer till bra med kaos och det verkar som AIn siktar på elefanten inte på en själv... Försökte smyga allt som oftast det enda som ger en liten uppmaning. Bara mörsa på är för enkelt. Postad 31 December 2014 - 22:56
Smög oftast, pilbåge ftw! Efter ett tag började jag leka med fienden och körde ljuddämpad snipper, sprang från plats till plats. Det var också skoj
Postad 01 January 2015 - 00:35 Samma här. Postad 04 January 2015 - 01:39
Jag kollade på Det största äventyret idag och missade inledningen. Sedan såg jag baslägret och kände igen växtligheten och lite annat direkt från Far Cry 4. Ok Nepal tänkte jag. Rätt. Sedan när han experten skulle snacka så tänkte jag innan att han kommer att prata engelska med indisk brytning. Vilket han gjorde.
Såg till och med såna risfält och en vandrare med pinne. Gött att man kan känna igen ställen fastän man aldrig varit där annat än i spel Redigerat av Zoiler, 04 January 2015 - 01:40. Postad 04 January 2015 - 20:16
Kan för all del i världen inte hitta sista Mani Wheel, har 39 av 40 stycken alltså. Måste jag göra klart alla huvuduppdrag innan jag kan ta sista? Ser på kartan att Ghale Journals ligger i ett just nu "avspärrat" område. Ser dock inget Manu Wheel där
Postad 04 January 2015 - 20:20
Tror bara det är sista dagboken som är låst, förmodligen kan du behöva göra något uppdrag för att få fatt i sista snurran.
Postad 04 January 2015 - 20:34
Jag har fyra uppdrag kvar, är alltså i slutspurten. Det sas något om att om något behöver slutföras bör jag göra det innan jag gör kommande huvuduppdrag. Fast kanske inte är så noggrant? Postad 04 January 2015 - 21:02
Vad menar du med sidouppdrag, alla inklusive Bomb Defusing etc? Jag har gjort bra mycket men inte exakt ALLT Postad 04 January 2015 - 21:12
Allt förutom rejsingen typ
Postad 04 January 2015 - 22:29
Vissa maniwheels kan vara svåra att hitta om man inte zoomar in på kartan.
Har du köpt alla hjälpkartor som visar var allt finns? Postad 04 January 2015 - 22:58
Yes, har även kört med max zoom på kartan och kikat runt noggrant, hittar inte. Tänkte om det var något känt att sista Mani Wheel kommer först efter alla uppdrag är avklarade. Har kvar några Lost Letter också visserligen. Postad 06 January 2015 - 20:32
Klarade äntligen vargskinns banan! Gjorde nån uppgradering av min väska så den kunde innehålla mer saker så funkade det! Postad 07 January 2015 - 16:49
Ja kan det inte varit så att du hade en massa löv eller vad det är man plockar upp? Hade 78st 'white leafs' ett tag och varit lite konfunderad till varför jag fick "loot bag almost full" så pass snabbt
Postad 07 January 2015 - 17:30
Det är rätt intressant att Ubisoft fortfarande inte har förstått hur v-sync ska fungera.
Fram till senaste patchen så fungerade det om man tvingade v-sync på i Nvidia kontrollpanelen, och sedan stängde av v-sync i spelet, men aktiverade "sparse" läget (adaptiv v-sync ska inte vara aktiverat). Nu hjälper det inte längre, utan man får samma skit som i Black Flag, dvs om fps sjunker till 59, så drar spelet ner det till 30, för att sedan öka till 60 igen. Det resulterar i att bilden hackar och kontrollerna blir sega, för att sedan flyta på igen. Lösningen är lika enkel som förut dock. Tryck på ctrl-alt-delete, och sedan avbryt. När man kommer tillbaks till spelet så fungerar det... Man får bara hoppas att de inte hittar ett sätt att komma runt det med, för de verkar ju tro att deras metod är ok, vilket den givetvis inte är. Postad 09 January 2015 - 21:50
Ingen som behöver hjälp med att klara av Campaign Co-Op trophies?
Ja just det, på PS4, kanske jag ska nämna. Glömde av att jag inte är i PS4-avdelningen på forumet Redigerat av Guarana, 09 January 2015 - 21:59. Postad 09 January 2015 - 22:14
Jag har testat att försöka ansluta till Co-op med någon slumpmässig person. Men två gånger på raken har jag fått "lost connection" och måste starta om spelet för att bli av med det meddelandet. Är det allmänt så här eller har jag bara haft otur?
Postad 10 January 2015 - 02:34
Testade att spela in med Fraps, i 60 fps.
Att det stannar till vid noshörningen beror på att jag spelade in till en extern hårddisk. Troligtvis är det därför den hoppar efteråt Som vanligt är det Chrome som gäller för 60 fps, och om det hackar i 1080p, testa 720p60: http://www.youtube.c...h?v=l7XKr3AWzo4 Redigerat av Ageve, 10 January 2015 - 02:59. Postad 10 January 2015 - 16:06
Jag gör det gärna! Lägg till reksallad Postad 10 January 2015 - 17:10
Härligt! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |