Kan man köra på surplatta eller måste man köra på ps4?
Battlefield: Hardline (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(8)
|
149:- |
Postad 30 March 2015 - 21:34
Jag drog på en 30 minuters 200% objective boost, hyggligt den buggade ur! Den tog aldrig slut! Helt sjukt... ![]()
Redigerat av walkiii, 30 March 2015 - 21:35.
Postad 31 March 2015 - 10:19
Multi har jag bara prövat någon bana med jeist och hotwire och tycker det är som betan dvs grötigt och man har knappt någon aning vars man ska eller runt, runt, runt tills det smäller då får man börja om karusellen.
Ska absolut ge det mer tid och köra lite annat oxå får hoppas att det blir bättre
Postad 31 March 2015 - 10:24
Är fortfarande tveksam till spelet...köper jag så köper jag endast för att några här inne har köpt det :/
Aja, får se hur det blir. Är hyffsat less på Premium också, nog för att man fick väldigt mycket för premium till BF4 men det är fortfarande pissigt på ett BF4 add on spel.
Postad 31 March 2015 - 11:00
Multi har jag bara prövat någon bana med jeist och hotwire och tycker det är som betan dvs grötigt och man har knappt någon aning vars man ska eller runt, runt, runt tills det smäller då får man börja om karusellen.
Precis vad jag tyckte om BF4 innan jag la ner kanske 100 timmar. Sedan älskade jag det spelet.
Postad 31 March 2015 - 11:11
Färre fordon, inga tanks och fordonen tål inte fem raketer! Lysande!
Nya gamemodes som jag personligen aldrig spelar något liknande. Innovation!
Riktigt lyckat. Det enda som verkligen är ett stort stort problem är att det finns helt för få vapen. Borde nästan dubbleras!
Postad 31 March 2015 - 11:21
Själv anser jag att det här är betydligt bättre än bf4. Mindre banor, blir färre bakhåll och mindre överraskningssex av fienden.
Färre fordon, inga tanks och fordonen tål inte fem raketer! Lysande!
Nya gamemodes som jag personligen aldrig spelar något liknande. Innovation!
Riktigt lyckat. Det enda som verkligen är ett stort stort problem är att det finns helt för få vapen. Borde nästan dubbleras!
"ÖveraskningsSEX", vilken modd kör du egnetligen? ![]()
Postad 31 March 2015 - 12:10
Edit: Det va även länge sen jag var på jobbet och verkligen ville hem och spela.
Redigerat av walkiii, 31 March 2015 - 12:11.
Postad 31 March 2015 - 12:11
Det är ett finare ord för att bli våldtagen av motståndarna"ÖveraskningsSEX", vilken modd kör du egnetligen?
Postad 01 April 2015 - 07:48
Rescue är riktigt roligt!!
Rescue is a round-based objective, competitive game mode in Battlefield Hardline. Two teams face off against each other with a set of hostages between the two. No vehicles and no respawns!
Postad 02 April 2015 - 14:41
Kan man köra på surplatta eller måste man köra på ps4?
Verkar inte finnas app ännu.
Remote play med Vitan fungerar fint dock. Perfekt att ligga i sängen och brassa in pengar och XP.
Postad 05 April 2015 - 11:07
Professional assignment 2 är upplåst nu. Let the grinding for .300 Knockout begin...
Fast det kommer bara vara camera coins som är drygt. kills och reputation är inga problem.
Edit: Att få en gold service star kommer vara drygt också. Inte svårt, men tidskrävande...
Redigerat av walkiii, 05 April 2015 - 11:27.
Postad 05 April 2015 - 11:38
Professional assignment 2 är upplåst nu. Let the grinding for .300 Knockout begin...
Fast det kommer bara vara camera coins som är drygt. kills och reputation är inga problem.
Edit: Att få en gold service star kommer vara drygt också. Inte svårt, men tidskrävande...
Spela riptide och placera kamerorna som i videon nedan.
https://www.youtube.com/watch?v=amlvfViWHZA
Fick fyra camera coins en runda ![]()
Postad 05 April 2015 - 14:35
Riptide gav mig 0 ![]()
Nackdelen med 64 spelares tdm, det är folk precis överallt! Så kunde inte placera ut kameran på rätt plats. Fick iaf ihop mina 5 coins tillslut. några matcher gav 0, Dustbowl gav mig 2st på en match.
Nu är det den eviga grinden efter en guldstjärna... Har inte ens fått min första silver ännu... Detta kommer att ta tid. Hade hoppats att man kunde fula sig och köra hotwire, men det gick inte för sig. ![]()
Postad 06 April 2015 - 11:18
Ni Hardline-nissar som övergett BF4. Tror ni Hardline kommer hålla lika länge som BF4? Alltså, kommer spelglädjen finnas kvar om ett halvår, ett år?
EDIT: Nu är ju inte just spelglädjen på topp alla gånger i BF4, men det finns trots allt något där som gör att man gör comebacks där då och då. ![]()
Redigerat av Unregistered9a177c31, 06 April 2015 - 11:19.
Postad 06 April 2015 - 12:26
Ni Hardline-nissar som övergett BF4. Tror ni Hardline kommer hålla lika länge som BF4? Alltså, kommer spelglädjen finnas kvar om ett halvår, ett år?
Det kommer komma DLC:er, säkerligen med nya spellägen och förstås nya kartor. Så jo, det tror jag. Men jag vet vad du är ute efter och jag tror jag kommer hålla med dig; Det är mindre underhållande till en viss del än BF4 och det är nyhetens behag som gör att folk spelar Hardline.
Det roliga med att spela ett nytt spel är att de som var bra i BF4 fortfarande spelar BF4, medan sämre spelare letar sig till nya spel, därför är det så lätt att bli MVP i hardline ![]()
Vi får se vad som händer när Battlefront släpps... =)
Postad 06 April 2015 - 14:19
Philippp... Hur gjorde du för att samla service stars? Tar sån j*vla tid för mig.
Postad 06 April 2015 - 14:30
EDIT: Nu är ju inte just spelglädjen på topp alla gånger i BF4, men det finns trots allt något där som gör att man gör comebacks där då och då.
Tror inte rikigt det håller lika länge. Men man ska inte underskatta nyhetens behag. Själv har jag på någon märkvärdigt sätt svårt att ta spelet lite på allvar. Det känns mer som när man spelade Plantz vs Zombies. Man leker och försöker väl spela någolunda ok..
Postad 06 April 2015 - 15:00
Som jag skrev något tidigare i tråden. Det är lite blandad känsla av bf och cod. Jag har kul iaf, men nyhetens behag är ju något som påverkar starkt.
Postad 06 April 2015 - 15:47
Jag vart överraskad idag när jag fick en camera coin utan att ha placerat ut en enda kamera. Verkar som att om man gör en interrogation och får intel assist, så är det samma intel assist som man får för kamera och det är det som camera coin behöver...
Postad 06 April 2015 - 16:15
Jag vart överraskad idag när jag fick en camera coin utan att ha placerat ut en enda kamera. Verkar som att om man gör en interrogation och får intel assist, så är det samma intel assist som man får för kamera och det är det som camera coin behöver...
Det ska tydligen fungera med interrogation också.
Postad 06 April 2015 - 16:56
Körde blood money och tdm när det var dubbel xp och det tog ändå ett j*vla tagSå länge det håller tills battlefront, så är jag nöjd.
Philippp... Hur gjorde du för att samla service stars? Tar sån j*vla tid för mig.
Postad 06 April 2015 - 17:10
Jävligt drygt är det. Har snart 5 silver stars, så det är en bit kvar...
Postad 08 April 2015 - 22:24
Postad 09 April 2015 - 08:06
Postad 09 April 2015 - 09:51
Det va riktigt kul igår när vi va en hel squad. Och snart har jag min guldstjärna!
Tryhard!
Postad 09 April 2015 - 10:29
Du är bara avis... 😊
Ja, varit dåligt med speltid nu men det blir bättre framöver!
Postad 12 April 2015 - 12:30
Många frustrerande timmar blev det, men tillslut låste jag upp .300 Knockout...
Postad 13 April 2015 - 11:50
Många frustrerande timmar blev det, men tillslut låste jag upp .300 Knockout...
Hur gjorde du för att få full repetion i 10matcher? Lekte med reparen vad de nu heter och drog min bästa match och drog in en bit över 15000cash men inte fan låste jag upp alla fyra för det!
Postad 13 April 2015 - 12:08
Postad 13 April 2015 - 12:30
Glöm inte att använda reputation boost det hjäper
Har du någon kompis som kan spela hacker så kan han uppgradera också så går det ännu fortare ![]()
Postad 13 April 2015 - 12:41
Tackar för både tips. Hur får man reputationpoängen igentligen? Ibland kommer jag upp till nivå 3 ibland 1 och 2... Verkar inte spela någon roll hur jag spelar...
Postad 13 April 2015 - 13:37
Tackar för både tips. Hur får man reputationpoängen igentligen? Ibland kommer jag upp till nivå 3 ibland 1 och 2... Verkar inte spela någon roll hur jag spelar...
Bra fråga vet faktiskt inte ... enda sättet enligt min erfarenhet är att köra hotline på tom server annars kommer man oftast inte längre än nivå 2.
Postad 13 April 2015 - 15:44
Varje nivå räknas från senaste respawn. Om man dör så startas räknaren om för den sista nivån...
De poäng som krävs för varje uppgraderingsnivå är det som alla undrar över, men uppfattningen jag har fått är att det är ungefär:
1: 1000 poäng
2: 2500 poäng (totalt 3500 poäng)
3: ???? poäng (totalt ???? poäng)
4: ???? poäng (totalt ???? poäng)
om man dör så startar man om med poängen... så om man spelar och får 3400 poäng så kommer man få starta om från uppgraderingsnivå 1 (inte nivå 0) och kommer behöva 3400+2500 poäng, dvs 5900 poäng för att få uppgradering 2.
vad som krävs för uppgradering 3 och 4 vet jag inte ännu... =)
Redigerat av novaland, 13 April 2015 - 15:45.
Postad 14 April 2015 - 20:25
Minns dock inte hur mycket poäng det krävdes
Redigerat av JSan, 14 April 2015 - 20:26.
Postad 15 April 2015 - 18:25
Postad 15 April 2015 - 18:46
Går det att ställa in så att man bara spelar på svenska/europeiska servrar? Tycker ibland att det laggar. Ibland när man kör med sniper och har siktet exakt på fienden så får man ingen träff. Löjligt irriterande, eller ska det vara så verklighetstroget att man måste beräkna in avstånd och vind?
Ja, du måste kompensera för hur mycket kulan faller på det avstånd du skjuter från.
Postad 15 April 2015 - 19:47
Du måste även kompensera för utgångshastigheten på kulan. Scout elite har typ 640m/s vilket är väldigt snabbt, medans .300 Knockout endast har 480m/s vilket är ohyggligt långsamt.
Postad 20 April 2015 - 08:08
Vad tycker ni om spelet nu när det varit ute ett tag?
För mig själv är det en liten flopp. Var en "Rush-spelare" i BF3 och 4 och hittar inget spelsätt med samma känsla.
Har kört en del TDM men spawnen är helt random så många gånger spawnar man mitt i en eldstrid.
Kommer väl förhoppningsvis någon patch som fixar det och DLC med lite nya banor och kanske spellägen som gör att det blir bättre, (för mig).
Redigerat av Unregistered7eaa9096, 20 April 2015 - 08:09.
Postad 20 April 2015 - 18:00
Vad tycker ni om spelet nu när det varit ute ett tag?
För mig själv är det en liten flopp. Var en "Rush-spelare" i BF3 och 4 och hittar inget spelsätt med samma känsla.
Jag har kört en hel del Heist och tycker att det är en hel del som Rush men ändå ett annat spelläge. Kräver en del av laget och även som ensam soldat så kan man lyckas vinna åt laget, till skillnad mot conquest där du som enskild soldat inte har mycket att göra åt ett dåligt lag.
Postad 20 April 2015 - 20:52
Jag har kört mycket blood money, där är det mycket action och även taktik. riktigt kul att spela en hel squad. Heist har jag kört ett antal matcher. Men det har typ aldrig varit jämna matcher. Det lag som kunde samarbeta bäst dominerade totalt. Kanske bara jag som haft otur med mina matcher dock. Men det har varit total överkörning av motståndarlaget. Men ja, Heist är väl typ "nya rush"
Postad 20 April 2015 - 22:00
Postad 21 April 2015 - 06:18
Tjenare igen gott folk. Har gett mig fasen på att jag ska låsa upp .300 knockout! Trodde mig först ha fixat alla förassignments. Nu har jag lagt kanske en hel eftermiddag i onödan på att fixa de tio reputationsnivåerna i tio olika matcher. Det visade sig sen att jag inte grejat professional goldstar än. Tror ni att jag måste köra om de tio reputationsmatcherna nu?
Japp, det syns klart och tydligt om man har det eller inte. Så du har sannoligt missat det nu, efter som förkraven krävs före...
Postad 21 April 2015 - 10:22
Tjenare igen gott folk. Har gett mig fasen på att jag ska låsa upp .300 knockout! Trodde mig först ha fixat alla förassignments. Nu har jag lagt kanske en hel eftermiddag i onödan på att fixa de tio reputationsnivåerna i tio olika matcher. Det visade sig sen att jag inte grejat professional goldstar än. Tror ni att jag måste köra om de tio reputationsmatcherna nu?
Fick några tier 4 på en klass innan guldstjärnan och kan bekräfta att det räknades inte ![]()
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
12 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?