Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Kiss DP-600 *

862 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
KiSS DP-600 (DVD-spelare) 1 6,71 (23) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 28 februari 2006 - 20:15

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0

inga spelare i dag heller va i fn!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha, folk har väntat i 2 år på denna spelare och du blir sur över att den inte kommit just idag... :huh: :D :D

Postad 28 februari 2006 - 20:54

hocs
  • hocs
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Hahaha, folk har väntat i 2 år på denna spelare och du blir sur över att den inte kommit just idag... :D :D :o

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

Ja du, vem blir inte det..? :huh:

Postad 28 februari 2006 - 22:03

loungepuppy
  • loungepuppy
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Jag ser med spänning fram emot recensionerna som jag hoppas Ni skriver...
Själv är jag mest angelägen om att den fungerar bra wireless, helst även med dvd-isos.
Annars finns det andra intressanta produkter men de ligger ännu längre fram i tiden...
Vill inte vara tvungen att ta en moddad Xbox, de är så fula...

Postad 01 mars 2006 - 00:25

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0

Hahaha, folk har väntat i 2 år på denna spelare och du blir sur över att den inte kommit just idag...  :D  :D  :o

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du, vem blir inte det..? :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jag menade var att folk vid det här laget borde vara ganska härdade och borde ha lärt sig att inte lita alltför mkt på de datum som KiSS anger... Men man kan ju alltid hoppas att de just *denna gång* släpper den på "riktigt".

Redigerat av Teppic, 01 mars 2006 - 00:25.

Postad 01 mars 2006 - 08:33

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1 067 inlägg
  • 0
Mjahapp... vad är det som dröjer så ?

Vore ju kul komplett kunde skriva "bekfräftat" på sin hemsida nån gång. Men dom verkar ju vara slöare än slöast. Inte ens när leveransbeskedet gått ut kan dom ändra det.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Postad 01 mars 2006 - 09:01

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0
skulle tro att det är Kiss som är den svaga punkten i detta och som hållt på och försökt få sin produkt färdig i två år... :huh: under resans gång så har dom t.o.m hunnit bli uppköpta av Cisco som antingen får ordning på det hela eller lägger ner och flyttar på vissa nyckelpersoner.

/staffan

Postad 01 mars 2006 - 11:56

Ponzi
  • Ponzi
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
KISS har ändrat på sin hemsida, "Shipping Soon" har blivit "Shipping Now"...

http://www.kiss-tech...p=600en&v=users

Frågan är om det hjälper :huh:

Postad 01 mars 2006 - 12:09

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0
hjälper gör det väl inte i sig, men det är väl ialla fall ett stort steg fram och förhoppningsvis ska de dyka upp hos återförsäljarna också....

Någon som vet om man själv kan stoppa in en HD i en 600 och därmed göra den till en 608 ?

/staffan

Postad 01 mars 2006 - 13:11

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1 928 inlägg
  • 0

hjälper gör det väl inte i sig, men det är väl ialla fall ett stort steg fram och förhoppningsvis ska de dyka upp hos återförsäljarna också....

Någon som vet om man själv kan stoppa in en HD i en 600 och därmed göra den till en 608 ?

/staffan

<{POST_SNAPBACK}>

Det är på bra väg iaf, nu kommer dom.

Har själv undrat om man kan modda 600 till en 608. Men så teknikkunnig är jag tyvärr inte :huh:

//Lorryquai

Postad 01 mars 2006 - 13:30

Ponzi
  • Ponzi
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jaha, Komplett har ändrat informationen på sin sida:

86 st. 2006-03-16 (Preliminärt)

Tillverkas de i Danmark tro? Två veckors leveranstid till Sverige? Nu ger jag upp!

Postad 01 mars 2006 - 16:03

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0
knappast att de tillverkas i Danmark, säkert är de lego tillverkade någon annan stans långt bort och med låga löner.

Edit: Enligt uppgift så tillverkas de i Ungern.

Komplett är väl luttrade och så länge det endast är preliminära uppgifter så tar dom nog marginal på vad som lovas.

/staffan

Redigerat av staffanw, 01 mars 2006 - 16:51.

Postad 01 mars 2006 - 19:16

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1 067 inlägg
  • 0
gah!

Vad pysslar dom med egentligen ?
Segt segt segt... känner på mig att 16e mars inte heller kommer att hållas. Men jag är trött på att få höra nya leveransdatum hela tiden och jag är säkert inte ensam.

Postad 01 mars 2006 - 19:38

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0

gah!

Vad pysslar dom med egentligen ?
Segt segt segt... känner på mig att 16e mars inte heller kommer att hållas. Men jag är trött på att få höra nya leveransdatum hela tiden och jag är säkert inte ensam.

<{POST_SNAPBACK}>

Intron av denna var väl hösten 2004, så välkommen i klubben av tålmodiga väntare.

Jag läste en intervju med Kiss folk från mars 2005 och där sa man att man hade slutat att släppa produkter innan dom var färdigutvecklade och att man planerat leverans av DP-600 i maj 2005..... ;)

Men det ser väl för första gången ut som om dom verkligen fått arslet ur vagnen och faktisk börjat skeppa, men som sagt förut "seeing is believing".
Sen återstår väl också att se om produkten verkligen är färdig. Här kan man ju hoppas att Cisco har haft ett ord med i laget och ställt högre krav på tester innan första skeppning, vilket verkat lite si och så med när Kiss var helt på egen hand.

/staffan

Postad 01 mars 2006 - 19:53

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1 928 inlägg
  • 0
Jag tror vi får se spelarna innan den 16:e. Känner det på mig...

//Lorryquai

Postad 02 mars 2006 - 09:18

Ponzi
  • Ponzi
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
I all bitterhet är det skönt med någon som är positiv! ;)

Postad 02 mars 2006 - 13:47

flovv
  • flovv
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Funderar mycket på vilken maskin man skall köpa av det olika "mediaspelarna" och kiss:n står högt upp på listan bla pga sin dvd-spelare, gött att ha allt i ett och slippa en maskin i vardagsrummet + att kunna ha divx mm på en dvd-skiva. Nått jag tycker är konstigt med den dock är att den inte klarar av 1080p, vilket Pixel Magic HD Media Box skall göra. Hur kan det vara så, dom kör väll samma chip (alt att pixel magics har 20-chipet utan macrovision) ??

mvh flovv

Postad 03 mars 2006 - 08:41

martinj
  • martinj
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Finns det någon mediabox där man slipper springa med en extern USB-disk mellan mediaboxen och PC:n?
Man får springa med följande vad jag fattat
-PM mediaboxen
-Kiss 600

Postad 03 mars 2006 - 09:07

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Det är väl en sanning med modification...
Du kan ju ha PCn på och använda antingen KiSS egen servermjukvara eller nån annan.
Det finns ju även Snazio 1350, Transgear DVX-700 och H&B DNX-8620 med denna möjlighet.

För samtliga dessa finns det någon form av mjukvara som kan köras på exempelvis en NSLU2 eller en Maxtor Shared Storage, så att PCn slipper vara på.
För "Snazio-gruppen" finns Wizd som även klarar att strömma en ISO/IMG-fil. Tror inte att detta finns för KiSS (ännu?).
Se http://www.mpcclub.com för mer detaljer. Det finns en mjukvaru-sektion där allt går att ladda ned.

/J

Postad 03 mars 2006 - 09:25

Unregisteredb0b4b564
  • Unregisteredb0b4b564
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Som gammal kiss kund/användare rekommenderar jag er, Köp inte DP-600 förens firmwaren är stabil. Samtliga modeller från Kiss har hittills varit ostabila vid release! Läs Kiss forumen och vänta tills barnsjukdomarna är över. :huh:

Fast vem vet, denna spelare kanske är undantaget som bekräftar regeln. ;)

Postad 03 mars 2006 - 10:20

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0

Du kan ju ha PCn på och använda antingen KiSS egen servermjukvara eller nån annan.
Det finns ju även Snazio 1350, Transgear DVX-700 och H&B DNX-8620 med denna möjlighet.

För samtliga dessa finns det någon form av mjukvara som kan köras på exempelvis en NSLU2 eller en Maxtor Shared Storage, så att PCn slipper vara på.
För "Snazio-gruppen" finns Wizd som även klarar att strömma en ISO/IMG-fil. Tror inte att detta finns för KiSS (ännu?).
Se http://www.mpcclub.com för mer detaljer. Det finns en mjukvaru-sektion där allt går att ladda ned.

/J

<{POST_SNAPBACK}>

jo alla kan ta mot en stream och spela upp den, men vilka kan lagra data på sin egen interna hårddisk direkt från nätet eller från en inkopplad USB-device.
MB kan inte, Transgear kan inte, Kiss 600 har ingen disk, hur blir det med 608 ? Snazio och H&B ?

Att behöva koppla in boxen mot en dator för att skriva till disken är inte ett alternativ för mig, då kan jag lika gärna bygga en HTPC.

/staffan

Postad 03 mars 2006 - 10:42

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

• 783 inlägg
  • 0
Ja, jag fattar inte heller idén med att streama, då kan man ju lika gärna skala upp bilden från HTPC. En intern/extern hdd som klarar .iso, .img osv med ett bra gränssnitt. Det känns som om den här produkten hade varit fräsh om den kommit för 2 år sedan som det var tänkt.

Postad 03 mars 2006 - 11:41

stma
  • stma
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Att behöva koppla in boxen mot en dator för att skriva till disken är inte ett alternativ för mig, då kan jag lika gärna bygga en HTPC.

om du lyckas bygga en htpc som klarar hdtv, med samma I/O för knappa 3000 kr är jag imponerad..

Postad 03 mars 2006 - 11:46

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0

om du lyckas bygga en htpc som klarar hdtv, med samma I/O för knappa 3000 kr är jag imponerad..

<{POST_SNAPBACK}>

nja, att bara bygga en HTPC med samma funktionalitet för 3000 är nog mycket svårt, men om jag behöver lokalt lagringsutrymme som är skrivbart så kanske man måste bygga en HTPC. Nu har ju inte Kiss DP600 någon inbyggd disk så problemet i sig finns ju inte och man måste streama från något på nätverket.

/staffan

Postad 03 mars 2006 - 13:12

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3 989 inlägg
  • 0
Det självklara att anlsuta denna och alla andra medaiboxar som finns är ju självklart mot ett centralt NAS.
Därifrån streamar man allt material och där lagrar man även allt material via PC´n.

Inga konstigheter alls.

Har en 200GB disk i xboxen men inte lägger jag musik och filmer på den utan stremar självklart allt från ett centralt lagringsställe.

Tycker förövrigt att ha en inbyggd disk är helt onödigt, så det är bra att den inte medföljer och drar upp priset mer iaf.

Edit.. oops märkte att jag pratade om Pixelmagics mediabox nyss..nåväl...

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 03 mars 2006 - 13:13.

Postad 03 mars 2006 - 13:22

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Precis vad jag skriver oxå.
Det finns redan servers som kör på NSLU2, Maxtor Shared Storage, mfl.
Dvs datorn behöver INTE vara på. Blir exvis Maxtorn full så har den ialla fall 2 USB portar där man kan plugga in mer diskutrymme. NSLU2 vet jag inte hur många diskar den kan ta....

På detta sätt behöver man ju enbart lägga sitt material på ett ställe.

Postad 03 mars 2006 - 13:40

kotten33
  • kotten33
  • Beroende

• 1 039 inlägg
  • 0

/J

<{POST_SNAPBACK}>

jo alla kan ta mot en stream och spela upp den, men vilka kan lagra data på sin egen interna hårddisk direkt från nätet eller från en inkopplad USB-device.
MB kan inte, Transgear kan inte, Kiss 600 har ingen disk, hur blir det med 608 ? Snazio och H&B ?

/staffan

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror inte alla har möjlighet att koppla in sin PC till TV'n då den oftast står i ett rum som inte är i nära anslutning till rummet där TV'n finns.

Postad 03 mars 2006 - 15:10

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

• 783 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Den här klarar ju inte HD-TV, den skalar ju bara upp bilden. Vilken pc som helst kan ju visa hd med nästan vilket grafikkort som helst. Man måste ju ändå ha en pc inkopplad för att kunna använda den här, alltså blir kostnaden kiss + pc, istället för bara pc :huh:

Postad 03 mars 2006 - 15:19

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Nu har jag fått svar från KiSS angående detta med streaming, ISO mm.
- Läsa ISO filer själv eller mha PC-Link: Njet
- Låta sig servas av en UPnP server: Njet
- VOB filer mindre än 2 GB kan streamas via PC-Link.

Mindre rolig läsning alltså....

Postad 03 mars 2006 - 15:27

staffanw
  • staffanw
  • Beroende

• 1 145 inlägg
  • 0

Nu har jag fått svar från KiSS angående detta med streaming, ISO mm.
- Läsa ISO filer själv eller mha PC-Link: Njet
- Låta sig servas av en UPnP server: Njet
- VOB filer mindre än 2 GB kan streamas via PC-Link.

Mindre rolig läsning alltså....

<{POST_SNAPBACK}>

håller med, men VOB-filer är väl nästan alltid mindre än 2G i alla fall i dagens DVD-format ?
Hur fungerar .ts filer ? samma begränsning i storlek ?

/staffan

Redigerat av staffanw, 03 mars 2006 - 15:28.

Postad 03 mars 2006 - 16:24

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Doh!
Glömde fråga om .ts...

Postad 03 mars 2006 - 16:46

burton666
  • burton666
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Den här klarar ju inte HD-TV, den skalar ju bara upp bilden. Vilken pc som helst kan ju visa hd med nästan vilket grafikkort som helst. Man måste ju ändå ha en pc inkopplad för att kunna använda den här, alltså blir kostnaden kiss + pc, istället för bara pc :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Doh!, du får läsa på lite innan du postar. Grejen med Kiss DP600 & alla andra sigma EM862x -spelare är att dom är gjorda för att visa HD-material bland annat. MPEG2 HD, DivX HD, WM9 etc. Och du behöver inte ha någon dator inkopplad för att kolla på HD-matrial, bara att plugga in en extern HDD fylld med .TS, WM9 -filmer eller liknande.

Postad 03 mars 2006 - 17:01

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

• 783 inlägg
  • 0
Visste inte att man kunde ansluta en extern hårddisk och spela upp alla de formaten, och .vob. Då är det ju en bra liten burk, men att sitta och streama från en dator, det var det som var poängen, varför man skulle ha den här imellan. Men jag kan se fördelar med att ha en 500gb i tvbänken och spela upp hd-material.

Postad 03 mars 2006 - 17:10

burton666
  • burton666
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Visste inte att man kunde ansluta en extern hårddisk och spela upp alla de formaten, och .vob. Då är det ju en bra liten burk, men att sitta och streama från en dator, det var det som var poängen, varför man skulle ha den här imellan. Men jag kan se fördelar med att ha en 500gb i tvbänken och spela upp hd-material.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, fast jag tycker att det är lite konstigt att dom inte gör så att man kan spela .iso filer (med menyer å allt) redan vid lanseringen. Tvix 5000u:n har kunnat det länge. men det är väll nå hollywood trams som sätter käppar hjulen för det.

Hoppas att det kommer med något nytt firmware, eller att någon über haxxor ordnar till det snart.

Postad 03 mars 2006 - 19:17

Olabo
  • Olabo
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Jo, fast jag tycker att det är lite konstigt att dom inte gör så att man kan spela .iso filer (med menyer å allt) redan vid lanseringen. Tvix 5000u:n har kunnat det länge. men det är väll nå hollywood trams som sätter käppar hjulen för det.

Hoppas att det kommer med något nytt firmware, eller att någon über haxxor ordnar till det snart.

först får du hoppas att spelaren kommer :huh:

Olabo

Postad 03 mars 2006 - 20:16

dirtyanal
  • dirtyanal
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
det är ju hd :huh: fil upspelningen man är ute efter det är ju den tunga grejen!!

Postad 03 mars 2006 - 23:09

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

• 783 inlägg
  • 0
Men hur mycket material finns det egentligen ute, hd-divX wm9 och .ts, har väl inte letat ihjäl mig men kan ju bara kontatera att där jag hittar de flesta av mina filmer finns det inget :) Efterlyser inga tipps på vart man kan hitta detta utan mer vad det finns för utbud av kompletta hd-filmer på nätet.

Postad 04 mars 2006 - 09:05

dirtyanal
  • dirtyanal
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
det finns då 30-35 kompletta storfilmer i ts format :)

Postad 04 mars 2006 - 10:07

stma
  • stma
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Men hur mycket material finns det egentligen ute, hd-divX wm9 och .ts, har väl inte letat ihjäl mig men kan ju bara kontatera att där jag hittar de flesta av mina filmer finns det inget :) Efterlyser inga tipps på vart man kan hitta detta utan mer vad det finns för utbud av kompletta hd-filmer på nätet.

<{POST_SNAPBACK}>

lustigt att du lagt in flertalet kommentarer om DP-600 och HD-material, då du inte verkar vara insatt för 5 öre..

Postad 04 mars 2006 - 10:53

burton666
  • burton666
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Håller fullständigt med föregående postare. Jag förstår inte vad man gör i den här tråden om man inte redan vet hur man får tag på HD material.

Kan ju bara upplysa om att dom har haft HDTV sändningar i tex. USA i en herrans massa år och det finns 100-tals filmer att få tag på om man vet vart man ska leta. Men springer man runt på thepiratebay som alla andra korkade fjortisar så blir det nog svårt att få tag på något att använda 600:an till.

Redigerat av burton666, 04 mars 2006 - 10:54.

Postad 04 mars 2006 - 11:25

dirtyanal
  • dirtyanal
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
japp ska man ha denna grej så ska man kunna lite siter finns ip tv i landet?

Postad 04 mars 2006 - 12:10

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

• 783 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

lustigt att du lagt in flertalet kommentarer om DP-600 och HD-material, då du inte verkar vara insatt för 5 öre..

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har endast ifrågasatt varför man ska ha en sån här och inte bara en dator ansluten till bildvisaren, har inte fått något vettigt svar på det ännu. Jag har velat haft en produkt som man kan lagra en stor mängd filmer på och som ska ha ett bra gränssnitt och hdmi.

Håller fullständigt med föregående postare. Jag förstår inte vad man gör i den här tråden om man inte redan vet hur man får tag på HD material.

Kan ju bara upplysa om att dom har haft HDTV sändningar i tex. USA i en herrans massa år och det finns 100-tals filmer att få tag på om man vet vart man ska leta. Men springer man runt på thepiratebay som alla andra korkade fjortisar så blir det nog svårt att få tag på något att använda 600:an till.

<{POST_SNAPBACK}>

90% av användarna här på forumet är här för att lära sig om olika produkter, det finns väl ingen anledning att göra påhopp och kalla mig för en korkad fjortis. Det finns väl ingen anledning för dig som redan vet allt att vara här om det inte är för att upplysa mindre upplysta männsikor. Det enda jag frågade var ju vad det finns för utbud av wm9 och .ts, inte några tips på vart jag inte ska leta.

Postad 04 mars 2006 - 15:37

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3 989 inlägg
  • 0
30-35 filmer..........

Inte ens 300-350 filmer hade varit nära.

Det finns så mycket HD filmer i tex ts.format så det räcker.

Det finns HD filmer så det räcker och blir över DET kan jag lova....

Har själv långt mer än 50+ filmer i HD (a ca 10-20GBst)

Så tillgången är inte ett problem däremot är kompetenta uppselare det....

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 04 mars 2006 - 15:38.

Postad 04 mars 2006 - 16:49

dirtyanal
  • dirtyanal
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
ja du är nog en riktig messershmit

Postad 04 mars 2006 - 17:27

kotten33
  • kotten33
  • Beroende

• 1 039 inlägg
  • 0

ja du är nog en riktig messershmit

<{POST_SNAPBACK}>

Jag vill inte vara någon "messershmit" men det stavas faktiskt; Messerschmitt. :)

Postad 04 mars 2006 - 18:49

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Det stavas väl Messerschmidt......

MOOOOOOAAAAAAAHAAAHAAAAA!!!!!!!!!

Och för övriga überbesserwisserkamrater så har jag redan googlat på det.
Bägge stavningarna verkar förekomma, men det som man tror är ursprunget verkar vara med "d".

hmmm....om man skulle hitta på nåt vettigt att göra av lördan.....

Postad 05 mars 2006 - 17:39

Korvskall
  • Korvskall
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Vad hette den andra spelaren som hade samma funktioner som kiss dp-600? San z500 eller nått? Har den släppts? För ja börjar tappa tålamodet nu...

Postad 05 mars 2006 - 18:40

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Vad hette den andra spelaren som hade samma funktioner som kiss dp-600? San z500 eller nått? Har den släppts? För ja börjar tappa tålamodet nu...

<{POST_SNAPBACK}>

Välkommen i klubben. <_<

Tja... det finns (även nämnt tidigare i denna tråd) mig veterligen följande alternativ:
KiSS DP-600, ej släppt
Zensonic Z500, ej släppt utanför Australien, buggar plus HW-problem...
Snazio 1350, släppt, en del buggar men verkar inte ge hjärtattack varje dag
H&B DNX-8620, ungefär som ovan. Billigare. Fransktalande forum...
TransGear DVX-700, släppt. Ungefär som ovan, kan ha egen inbygd hårddisk. Som givetvis inte går att nå via nätverket utan måste flyttas till PCn...
De 3 sista har alla ungefär samma mjukvara och funktioner, men dom finns. KiSS har eget interface och mjukvara.

Sen finns det väl ett par alternativ utan DVD-spelare, men då matchar det ju inte längre en DP-600.

/J

Postad 06 mars 2006 - 07:47

emilsson
  • emilsson
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
H&B DNX-8620, går den att få tag på i dagsläget? Enda stället jag ser den på är Pixmania, och där kommer den in 20 mars.

/emilsson

Postad 06 mars 2006 - 08:33

jofa
  • jofa
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
nej, jag vet tyvärr ingen annanstans heller.
Jag räknade upp den eftersom det iallafall finns någon som har den, till skillnad från DP-600...
/J

Postad 07 mars 2006 - 16:28

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1 928 inlägg
  • 0
Jag har nu bestämt mig för hoppa av denna karusell. Väntar tills de bra betygen börjar komma istället.

Vill inte sitta med en ev. halvdan spelare :) .

//Lorryquai

Redigerat av Lorryquai, 07 mars 2006 - 16:29.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.