Mitt säkraste kort är Scar-H är ganska duktig med den.
Ska ut på Slakt-runda med Tar bara för det nu...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Startad av
MrSpokk
, Dec 04 2008 20:24
4226 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 17 May 2010 - 16:16
Tror faktiskt inte jag har avlossat ett enda skott med Tar:en
Mitt säkraste kort är Scar-H är ganska duktig med den. Ska ut på Slakt-runda med Tar bara för det nu... Postad 17 May 2010 - 17:03
Om jag skulle väja ett vapen som jag inte fick byta ut och som inte nödvändigt måste vara så roligt att spela med, så skulle det vara TAR-21. UMP-45 är ju det bästa vapen i MW2, eftersom Stopping Power inte gör nån större nytta och inte behövs, men på längre avstånd är den ändå svår att använda i jämförelse med vilken AR som helst (utom F2000), dvs om två som ligger och siktar på varandra över hela Derail, den ena med UMP och den andra med TAR så kommer den med TAR vinna i 9 fall/10, även om UMP har 35 i damage och TAR 30.
Mao UMP borde nerfas på längre avstånd, så att den bara gjorde 30 i damage vilket skulle leda till att Stopping Power skulle bli mer nödvändigt. Som det är nu är det bara att välja och vraka mellan de röda perksen, CB eller LW eller vad man nu gillar. Postad 17 May 2010 - 20:06 UMP:n har jag skit svårt för! ACR körde jag stenhårt med thermal scope i domination. Fan vad jag ägde!!! M4:an är en fin bössa och ljudet med med dämparen är ju helt magisk dock. Postad 17 May 2010 - 20:20
Kör lite med UMP så kommer du se hur överlägsen den är i short medium range. Som en sa i en youtube video jag såg:
"If the UMP would be a student i high school, it would probably be a cheerleader with extremely large tits. Thats how popular it is" Postad 18 May 2010 - 00:02 så den är så bra? tycker jag har svårt för alla vapen nu förtiden utom just sniper rifles. tycker mig känna en viss press på att jag måste köra lite rush mode med andra vapen och inte så "lay back" som man gör med ett sniper rifle. PP2000 som second har jag kört klart ALLT med för länge sedan men fan den grym som second wepon om man kör sniper och jag kan inte byta bort den När jag snart skal trycka på prestige för 5-6:te gången (tror det är 5 nu) så måste jag nog börja köra lite andra game modes igen, HC:TDM börjar bli väldigt tjatigt. Postad 18 May 2010 - 03:19
Hände en rolig grej när jag spelade igår... fick en predator messile och när jag tryckte fram den slog jag ihjäl en fiende med "hand-datorn". Sista killsen i matchen så det blev ett jevla liv när alla såg det i killcamen!
Synd man inte fick nån cool title eller emblem för det bara... Redigerat av Jonteponken, 18 May 2010 - 03:20. Postad 18 May 2010 - 07:06
Hehehe jag gjorde samma sak när jag spelade FFA med/mot Bizhop sist Postad 18 May 2010 - 07:25
Ja det var ju lite speciellt! sen är det klart som fan det inte var jag som fick väskan i ansiktet, jag kör ju ninja-perk...inga ninjor som blir ihjälslagna med väskor.
Postad 18 May 2010 - 07:47
Nä det är iofs sant, jag drog upp väskan och hörde att han kom där inne ju, blev lite stressigt att hinna kniva innan själva skärmen dök upp Men det kändes lite som att han blev smått ägd Postad 18 May 2010 - 10:06 Nu är ju smaken olika, men när man kör sniper tycker jag den viktigaste egenskapen hos secondary är att den går att rycka ut snabbt och det tar ju en hel match att byta till PP2000. Jag kör ibland med hagebrakare, men annars med Akimbo Magnum eller Akimbo Raffica, den senare vinner man de flesta närstriderna med även när man möter flera motståndare, jag tog ner fyra stycken igår på Favela dvs multi kill. Dessutom laddar den om supersanbbt och kan även med akimbo skjuta på ganska långa avstånd utan Steady Aim. Jag skulle säga att det är den bästa secondary i spelet, nästan så man känner att man fuskar med den. Här får Seananners en Nuke, utan killstreaks, med en Raffica (utan akimbo). Det är ju som en liten M16 Postad 18 May 2010 - 15:03 +1 Kör alltid med den i akimbo som secondary på sniper. Postad 18 May 2010 - 15:50
Va han tjööötar den snubben... Postad 18 May 2010 - 17:06
En Search & Destroy-runda jag hade häromdagen, ganska nöjd
20100507463.jpg 317.07K
0 Antal nerladdningar
Postad 18 May 2010 - 22:20
Tejb är iaf rolig att lyssna på "Basically" är jävligt roligt uttalat "bejsikalli" Postad 19 May 2010 - 00:05
Har nu kört med Raffican i princip varje match ikväll. Den är verkligen underbar. Kör den i en runner-klass.
http://www.youtube.c...h?v=HRhPDlT3AZ8 En liten goding från en av kvällens matcher, sorry för dålig kvalitet. Vem sa att Halo-hoppande inte hjälper? Det man missar är de två claymoresen jag springer förbi på vägen runt hörnet. Redigerat av Unregistered78af1102, 19 May 2010 - 00:12. Postad 19 May 2010 - 09:50 Snyggt, ja den puffran är effektiv. Du siktar ju bra, men för nån som inte gör det är ju Glock 18 ett bättre val Postad 19 May 2010 - 09:57 tack, jag tycker dock G18 kräver ganska mycket mer aim Postad 21 May 2010 - 08:55
Checka min andra mw2 Gamelpay! En Dual Commentary!
http://www.youtube.com/user/TheZluch Bli Prenumerant! Postad 21 May 2010 - 10:14
Äsch, sluta spamma!! Och alla på PS3 suger på MW2!!! Postad 21 May 2010 - 10:43
Ska kolla när jag kommer hem, (sitter på campus nu) Men om det är PS3 kan du väl hålla dig där Postad 21 May 2010 - 11:01 +1 Ollieee säg till honom att sluta spamma. Oh jesus vilket meningslöst kommentatorspår: "Which sniper rifle do you prefer? Ehhh i prefer the Barrett but i play better with the Intervention" Redigerat av ljud, 21 May 2010 - 11:09. Postad 21 May 2010 - 16:22
Haha jag håller med där lite faktiskt.
Och att kalla det där för att köra med sniper, njaaah, stor tvek på det faktiskt, sköt han 7st med snipern eller nåt? Tycker det borde hetat "USP Akimbo game" eller nåt oh juste.. sluta spamma Postad 25 May 2010 - 06:17
Det här måste vara första gången den här tråden inte låg på första sidan... känns nästan sorgligt
Postad 25 May 2010 - 07:34
jag spelade igår med 8 svenska r det är väl 3 gånger så mycket som man kan få ihop till Rdr.men Ollieeee du är alltid välkommen att spela. Postad 25 May 2010 - 07:44
Är det någon annan som märkt att Stingers inte verkar funka som de ska? Hela helgen har de missat helt oförklarligt för mig och en kompis. I söndags stod jag under en Harrier och skjuter, naturligtvis med lock-on. Missilen försvinner i luften. Missil nummer två är lika dant. Sen dör jag. Därefter avlossar jag två till missiler på samma Harrier och ingen träffar - antingen fösvinner de spårlöst eller så åker de iväg helt åt fanders.
Har jag införskaffat en defekt Stinger? Tyvärr är den moddad med klisterlappar så jag har ingen garanti kvar... Redigerat av knubbsäl, 25 May 2010 - 08:32. Postad 25 May 2010 - 08:32
Har också tänkt på att mina missar men trott att jag inte hade lock-on. Men de går väl inte att avfyra utan lock-on? Postad 25 May 2010 - 09:56
Man måste ha lock-on för att få avfyra de små liven. Jag skulle kunna tänka mig att de lagt in så att de kan missa ibland för att få lite realism, men inte så pass mycket som de gör. UAV's verkar funka, men Harriers och Helis är mupp.
Postad 25 May 2010 - 15:30
Ja de missar ibland, UAV och Counter-UAV är lättare iom de är längre bort, därmed blir ju kursen lättare att ta ut. Står man väldigt nära så gäller det att missilen hinner riktas rätt ju, men när man missar både första och andra skottet blir man lite sådär småsur ja...
Postad 25 May 2010 - 21:26
har än en gång tröttnad så det skriker om det. När kommer de nya kartorna? Hoppas på ett uppsving igen då. spelat en del domination igen vilket har varit kul men fortfarande är det på tok för många som är ute efter Nuken vilket drar ner det roliga en del. Sitter och trycker vid en punkt tills dom får Harrier och sedan är det igång.
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 25 May 2010 - 21:26. Postad 26 May 2010 - 09:25
Det kunde man faktiskt göra i Cod4 Postad 26 May 2010 - 10:29 3 Juni, men jag är osäker på om dom kommer att hjälpa så mycket. Man börjar ju helt enkelt tröttna, det känns lite som allt är gjort. Jag tycker nog FFA är det roligate läget för tillfället. Men som det känns nu så skulle inte ens Black Ops pigga upp. Jag behöver nog en paus från spelandet, eller nåt. Postad 28 May 2010 - 14:12
doubble XP weekend till Tisdag verkar det som, kör ut denna prestige nu i helgen i alla fall... kanske blir en ny tändning för mig!
Postad 28 May 2010 - 15:39
Kanske borde man starta en ny gubbe och passa på när det är dubbel-xp
Redigerat av Unregistered78af1102, 28 May 2010 - 15:40. Postad 28 May 2010 - 15:53 ja va f-n! Försöka ha en super grym k/d ratio.. eller nåt. Postad 28 May 2010 - 16:14
Göra som han som kör "Knife only" haha, får en jävligt hög accuracy om inte annat
Postad 28 May 2010 - 19:06
Sen jag började leka med RPD:n ahr min accuracy dykt som en predator missile, man spammar ju en del med en alltså.
Postad 29 May 2010 - 00:38
Ja, bäst är ju att köra typ vector med ljuddämpare i softcore, man träffar jäkligt bra och det krävs många skott innan de dör.. Därmed får man bra accuracy Postad 29 May 2010 - 09:29
Måste bara fråga, finns det nån typ av hack, fusk eller liknande ute för autoaim eller att man tar hur mycket stryk som helst? Jag vet att jag låter som en riktigt dålig förlorare nu men igår kväll var det värsta jag sett. Två st, i fiendelaget dominerade totalt i Ground War, de låg båda stadigt över 65 kills och endast 4-5 deaths i varje match? Vid flera tillfällen matade jag i princip ett helt magasin i ryggen på dem varpå de bara vänder på sig och skjuter en salva och klipper mig direkt? Jag är ganska kass faktiskt, över 30 år gammal och därmed långsamma och sega reaktioner men det här var bara löjligt.
Jag blev ärligt talat helt vansinnig så min flickvän sa att jag inte fick spela mer Postad 29 May 2010 - 09:35 Använder du perken Stopping Power och vilken vapen? Postad 29 May 2010 - 09:42
Yep, använder Stoping Power och i det här fallet använde jag AUG Bar så kraft fanns det, dessutom både "hör" och ser man ju på siktet när man träffar och det gjorde jag. Postad 29 May 2010 - 09:46
SC brukar jag köra med M16 alt TAR-21, alla andra vapen har inte funkat för mig. Sikta på huvud nästa gång för då krävs ett skott Det är en anledning jag alltid kör HC då räcker med ett skott oavsett vapen. Edit: igår lirade jag några HC TDM efter 2 veckor, man glömmer bort allt! Första matchen sprang jag runt som en förvirrad kyckling med en K/D ratio på 11-14 Är det verkligen dubbla xp tills på tors? Redigerat av Lias08, 29 May 2010 - 09:53. Postad 29 May 2010 - 10:37
Vill ni spela mot Ozzy Osbourne?
Snart har ni chansen Kolla in det här!
Ozzy Osbourne @ Xbox Live Tuesday, June 8, between 4:00 PM and 8:00 PM ET and meet Oz 4:00 p.m. - 6:00 p.m. ET/1:00 p.m. - 3:00 p.m. Look for Gamertag: Ozzy GwF Postad 29 May 2010 - 11:09
http://www.youtube.c...h?v=C-oeuggD0Ms ja fan,detta kommer bli en ny tändning!! iKväll blir det lir absolut! Carnival verkar grymt kul karta och de två favoriterna från CoD4 är ju verkligen ett plus i kanten.
Thermal: japp det finns sådana hacks till xbox men snubbarna kan också varit väldigt skickliga, det finns också tyvärr. Ibland kan det verkligen kännas som man tömmer ett helt magasin i en snubbe utan att han dör, kan vara kass ping också. Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 29 May 2010 - 11:18. Postad 29 May 2010 - 11:30
Agree.... de gamla cod banorna är mina favoriter så det är ett givet köp:) o de nya verkar inte vara sämre //Peter Postad 29 May 2010 - 11:49
IW verkar inte vara populär bland youtube nissarna
Jag gillade också banorna, schysst att mina 2 favo banor från COD4 följer med. Jag kan bara säga som Borat "great success" Postad 29 May 2010 - 13:05 För att försvara softcore då man är ett fan av det (hrmm ostmackan) Redigerat av TerMinAteD, 29 May 2010 - 15:21. Postad 29 May 2010 - 16:15 MW2 Resurgence Pack price confirmed Another 1200 MS Points for Modern Warfare 2's second map pack, launching on Xbox Live next week. Xbox's Major Nelson has confirmed that Modern Warfare 2's Resurgence Pack will cost 1200 Microsoft Points (£10.28 GBP/$15 USD) when it launches on Xbox Live next week. The pack, which is set to go live on Xbox Live on Thursday 3rd June, contains five new multiplayer maps for Modern Warfare 2, including three totally brand new maps and two Call of Duty 4 favourites. The Resurgence Pack is an Xbox 360 timed-exclusive release. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |