Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3951

Postad 01 February 2016 - 17:32

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0

Tror man ska ta dom där 2:- med en nypa salt.

Det kan innebära 2:- per kanal vilket skulle bli 24:-/mån per kund.

Räknar man SD och HD som olika kanaler så blir det ännu mer.

Det kan innebära att kanaler som inte finns i paketen nu kommer finnas där efter nytt avtal och på så sätt göra paketen dyrare.

Tror det är bland dom mindre pakaten man kommer se dom största prishöjningarna.

Kollar man efter bråket med Telia förra året så har deras paket Lagom med många av Discovery Networks kanaler höjts från 198:- till 279:-/mån.

Även Boxers paket har höjts efter deras bråk med Discovery Networks.

Så kan det absolut vara, det kan även hänga ihop med att Telenor släpper 5:an till Viasat i utbyte mot 3 och 8...



#3952

Postad 01 February 2016 - 18:10

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4194 inlägg
  • 0
Vad är uppsägningstiden? Omgående pga situationen? En månad? Tre?

#3953

Postad 01 February 2016 - 18:24

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Satt i samma sits med Telia

 

Då blev man hånad :)

 

http://www.aftonblad...icle22182043.ab

 

2 kronor månad motsvarar en kopp kaffe om året

 

Haha

Det var inga som hånade dig för Telia-situationen. Det var bara några vänliga figurer som försökte förklara för dig hur det kunde bli som det blev. Och som du nog nu märkt handlade det inte så mycket om Telias beteende utan SBS:s.



#3954

Postad 01 February 2016 - 18:34

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Vad är uppsägningstiden? Omgående pga situationen? En månad? Tre?

 

Sitt i båten. Du har ju ändå inte så mycket att välja på annat än Telia om du vill se 5:an. Det visade ju sig att den dog även för Viasat-kunder. Bättre å agera när man vet resultatet, många som gjorde många onödiga förhastade uppsägningar när det gällde Telia.



#3955

Postad 01 February 2016 - 18:50

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4194 inlägg
  • 0

Sitt i båten. Du har ju ändå inte så mycket att välja på annat än Telia om du vill se 5:an. Det visade ju sig att den dog även för Viasat-kunder. Bättre å agera när man vet resultatet, många som gjorde många onödiga förhastade uppsägningar när det gällde Telia.


Boxer lockar. Flex 8 avgiftsfritt i 6 månader... Har egentligen ingen nytta av det stora kanalutbud jag har idag.

#3956

Postad 01 February 2016 - 18:53

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 506 inlägg
  • 0

Boxer lockar. Flex 8 avgiftsfritt i 6 månader... Har egentligen ingen nytta av det stora kanalutbud jag har idag.


Boxer har väl inte ens full HD?

#3957

Postad 01 February 2016 - 18:56

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Boxer har väl inte ens full HD?

 

Full HD saknar väl förvisso alla. Men Boxers bildkvalité suger verkligen, det går inte att komma ifrån!



#3958

Postad 01 February 2016 - 18:57

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Flex8 en månad gratis utan bindning finns på Boxer.

#3959

Postad 01 February 2016 - 19:12

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4194 inlägg
  • 0

Full HD saknar väl förvisso alla. Men Boxers bildkvalité suger verkligen, det går inte att komma ifrån!


Ouch, då får jag nog sitta still och avvakta lite eftersom det är just bilden och ljudet hos CD jag är mest nöjd med :)

#3960

Postad 01 February 2016 - 19:29

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Flex8 en månad gratis utan bindning finns på Boxer.

Boxer har nu ett erbjudande på 6 månader fritt (Flex 8)

12 månaders bindning.

 

https://www.boxer.se...-manader-fritt/


Ouch, då får jag nog sitta still och avvakta lite eftersom det är just bilden och ljudet hos CD jag är mest nöjd med :)

 

Boxer's HD = 720p

Canal Digital's = 1080i


Redigerat av R-R, 01 February 2016 - 19:30.


#3961

Postad 01 February 2016 - 19:47

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1029 inlägg
  • 2

Full HD saknar väl förvisso alla. Men Boxers bildkvalité suger verkligen, det går inte att komma ifrån!

Men jag tycker nog ändå att marksänt är god tvåa efter satellit när det gäller bildkvalitet. Har bytt från Telia iptv till marksänt vilket var ett kliv uppåt och har nu Canal digital via satellit som är solklart bäst med flest HD-kanaler. Jag hoppas krånglet med Discovery blir kortvarigt då jag inte vill byta ner mig igen.



#3962

Postad 02 February 2016 - 16:26

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

  • 660 inlägg
  • 0

Hej Huddingebo!

Det finns inte text på alla kanaler i Canal Digital ToGo/GO, exempel på de kanaler som inte har text är BBC. Vi vet inte ännu om och i så fall när textningen kan tänkas komma till de kanaler som för närvarande inte har text.

Med vänliga hälsningar
Linnéa

Hej.

Jag är inte från Huddinge.

Jag kollar på Oak Island via ToGo men det går inte få svensk text har tryckt på settings men inget händer.



#3963

Postad 02 February 2016 - 17:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Hej.

Jag är inte från Huddinge.

Jag kollar på Oak Island via ToGo men det går inte få svensk text har tryckt på settings men inget händer.

Hej jimmy ax1,

Ber om ursäkt om jag skrev fel namn, vart självklart inte meningen!
Tyvärr finns det ingen svensk textning på History Channel heller.

Med vänliga hälsningar
Linnéa



#3964

Postad 03 February 2016 - 20:06

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Finns nu paket hos Telia med bara Discovery Networks kanaler 

Och det ligger på 259 kr/mån + krypteringsavgift. Så Discovery värderar sina kanaler mycket högre än tidigare då dokumentärs kanalerna kostade 39kr/mån och Eurosport 1 o 2 59/mån

Det är inte konstigt att CD har satt ner foten

https://www.telia.se...odukt/discovery


Redigerat av lindo, 03 February 2016 - 20:07.


#3965

Postad 03 February 2016 - 20:19

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 0

Finns nu paket hos Telia med bara Discovery Networks kanaler
Och det ligger på 259 kr/mån + krypteringsavgift. Så Discovery värderar sina kanaler mycket högre än tidigare då dokumentärs kanalerna kostade 39kr/mån och Eurosport 1 o 2 59/mån
Det är inte konstigt att CD har satt ner foten
https://www.telia.se...odukt/discovery


Sjukt. Typ samma discovery kanaler som ingår i paket stor och bara 20kr billigare men i Stor får man så mycke andra kanaler. Undra om risken finns att dom försvinner från vanliga paketen med tiden eller nåt.

#3966

Postad 03 February 2016 - 21:30

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1029 inlägg
  • 0

Discovery hit och Discovery dit...är det ingen som märkt att porren försvunnit från cmore denna veckan :ph34r:



#3967

Postad 04 February 2016 - 10:45

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Discovery hit och Discovery dit...är det ingen som märkt att porren försvunnit från cmore denna veckan :ph34r:

 

Hej Legion. C More har beslutat att från och med den 1 februari 2016 sluta sända erotiskt innehåll på sina linjära kanaler.

C More vill att deras utbud ska vara brett och tilltalande för deras tittare. De har bedömt att erotiken inte passar in i deras profil då den har få tittare, därför ersätter de den med mer attraktivt utbud.

Vänligen
Micke

 



#3968

Postad 05 February 2016 - 10:42

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Va inne på mina sidor på canaldigital å såg under fliken min abonnemang att jag plötsligt e bunden t.o.m 31.5.2016. Har varit obunden i flera år å inte beställt nåt hellre.. Va handlar detta om?

#3969

Postad 05 February 2016 - 10:52

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Va inne på mina sidor på canaldigital å såg under fliken min abonnemang att jag plötsligt e bunden t.o.m 31.5.2016. Har varit obunden i flera år å inte beställt nåt hellre.. Va handlar detta om?

Du har tre månaders uppsägningstid.



#3970

Postad 05 February 2016 - 10:56

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Häromdagen så hade jag två olika bindningstider på samma abonnemang beroende på vart jag tittade, dagen efter när jag kollade så var det rätt igen.

Nu kommer jag inte ens in på Mina Sidor.



#3971

Postad 05 February 2016 - 10:59

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0

Du har tre månaders uppsägningstid.


Ok..fick för mej att d inte stod nå datum sist jag kollade.

#3972

Postad 05 February 2016 - 11:07

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
D e nåt som e konstigt.. Nä nu har sidan brakat ihop totalt.. Alla som ska byta till cmore film som kompensation.

#3973

Postad 05 February 2016 - 11:39

Stefan S
  • Stefan S
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Du har tre månaders uppsägningstid.

Nu under konflikten är det ingen uppsägningstid

#3974

Postad 05 February 2016 - 15:32

Unregistered6c80ca2c
  • Unregistered6c80ca2c
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 1

Jag har precis bytt från CD till Sappa fiber-tv och valde mina kanaler själv, i HD. Sappa 10 favoriter 189:- + Sappa Alltid 49.-
1, 2, 3, 4, 5, 9, 12, Discovery, Nat Wild, alla i HD + 8, 11 + någon barnkanal! 

Bilden är bra, men inte C.D bra men klart mycket bättre än Telias IPTV som jag testat innan. N har jag de kanalerna jag verkligen
vill ha, varken mer eller mindre. (Sappa sänder HD i 1080i) 


Redigerat av Unregistered6c80ca2c, 05 February 2016 - 15:36.


#3975

Postad 06 February 2016 - 21:22

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 0
http://www.adressa.n...ge-12105753.ece

Haha. På dom bara. :)
Förövrigt så har Telenor lagt ett nytt bud på 10cent mer i månader per kund.

#3976

Postad 07 February 2016 - 16:05

Unregisterede4cc5b37
  • Unregisterede4cc5b37
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Har försökt lägga in den här länken på CanalDigitals facebooksida men blivit bortcensurerad 4 ggr. Får kanske fixa ett femte facebookkonto för att få ut den. Hoppas jag inte blir bortcensurerad här.

 

Det här inlägget har blivit bortcensurerat 4 ggr. Varför är CanalDigital så rädda för den här länken? Är det kanske sanningen som står där?
Har nu fixat ett fjärde facebookkonto för att få in länken ännu en gång.

En länk till vad förhandlingarna rör sig om. Discovery har sänkt sina krav från 25 norska kr till 20 norska kr per år och abonnent vilket ger 300 miljoner på fem år.
http://www.broadband...al-digital-row/



#3977

Postad 07 February 2016 - 17:03

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Fast det är inte riktigt rätt.
Det ger 900 miljoner i norden.
Det de vill är att höja med 2:- i månaden per kund i fem år.
Efter fem år har de alltså höjt månadsavgiften med 10:- och med moms blir det väl ca 12,50 per månad då.

Jag tycker att det är en helt ok höjning med 12,50 per månad på fem års sikt för deras innehåll så jag håller Telenor och Canal Digital som bad boys i detta bråk.

Telenor verkar glömma att de är DISTRIBUTÖRER medan Discovery är dem som fixar innehållet i kanalerna.
Det är väl rimligt att dem som fixar innehållet får något också speciellt som CD höjt rätt mycket under åren som gått.

#3978

Postad 07 February 2016 - 17:08

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Här har du den troligt korrekta uppställningen, observera att Norden är 3ggr så stor här har de bara räknat Norge (300 miljoner):
https://www.dn.no/et...ement-p-tvnorge

Telenors motbud mot de 2:- är alltså i stort sett noll eller 10 öre per år om du så vill...

Norge (bör bli 900 miljoner för norden):
Bifogad fil  image.jpeg   51.12K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av junkan, 07 February 2016 - 17:13.


#3979

Postad 07 February 2016 - 19:03

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Fast det är inte riktigt rätt.
Det ger 900 miljoner i norden.
Det de vill är att höja med 2:- i månaden per kund i fem år.
Efter fem år har de alltså höjt månadsavgiften med 10:- och med moms blir det väl ca 12,50 per månad då.

Jag tycker att det är en helt ok höjning med 12,50 per månad på fem års sikt för deras innehåll så jag håller Telenor och Canal Digital som bad boys i detta bråk.

Telenor verkar glömma att de är DISTRIBUTÖRER medan Discovery är dem som fixar innehållet i kanalerna.
Det är väl rimligt att dem som fixar innehållet får något också speciellt som CD höjt rätt mycket under åren som gått.

Om det höll sig till det vore det bra, men det kommer inte att räcka då andra kanalproducenter också vill ha betalt.  



#3980

Postad 07 February 2016 - 19:23

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Fast det är inte riktigt rätt.
Det ger 900 miljoner i norden.
Det de vill är att höja med 2:- i månaden per kund i fem år.
Efter fem år har de alltså höjt månadsavgiften med 10:- och med moms blir det väl ca 12,50 per månad då.

Jag tycker att det är en helt ok höjning med 12,50 per månad på fem års sikt för deras innehåll så jag håller Telenor och Canal Digital som bad boys i detta bråk.

 

Nu kanske det inte bara handlar om detta krav.

Det finns kostnad för satellit hyra och uplink mm. Hur dessa kostnader ska på något sett fördelas mellan Discovery Network och CD

 

T.ex SVT kostar inget för CD att sända, men CD får få stå för hela distributionskostnaden 



#3981

Postad 07 February 2016 - 21:59

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2396 inlägg
  • 0

Nu kanske det inte bara handlar om detta krav.

Det finns kostnad för satellit hyra och uplink mm. Hur dessa kostnader ska på något sett fördelas mellan Discovery Network och CD

 

T.ex SVT kostar inget för CD att sända, men CD får få stå för hela distributionskostnaden 

 

Telenor äger väl sin satellit?



#3982

Postad 07 February 2016 - 22:39

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Telenor äger väl sin satellit?

Jo men det ska betalas av någon

En satellit är inte gratis :)

 

Tidigare avtal var med tre olika bolag SBS, Eurosport och Discovery. Dessa hade säkert olika förmånliga avtal med CD 



#3983

Postad 08 February 2016 - 17:06

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Men hörrni, Canal Digital har ganska hög omsättning och oerhört bra vinster liksom Telenor, var har ni fått för er att de inte får betalt?!
Det är ju dem som fakturerar kunderna och endast en mycket liten del går till dem som gör programmen och skapar innehållet.

Det är ju ok iof sig eftersom kanalerna är reklamfinansierade men så här lite i höjning som det handlar om så är bråket idiotiskt och onödigt.

Redigerat av junkan, 08 February 2016 - 17:06.


#3984

Postad 08 February 2016 - 17:44

Mazak
  • Mazak
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0
Discovery kan dra åt hel****, jag vill inte betala en krona till dessa kanaler

#3985

Postad 08 February 2016 - 18:16

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0


Det är ju ok iof sig eftersom kanalerna är reklamfinansierade men så här lite i höjning som det handlar om så är bråket idiotiskt och onödigt.

 

Tycker 319 kr/mån är tillräckligt att betala

Priset om Discovery får igenom sina krav blir det 399 kr/mån



#3986

Postad 08 February 2016 - 18:40

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1029 inlägg
  • 0

Tycker 319 kr/mån är tillräckligt att betala

Priset om Discovery får igenom sina krav blir det 399 kr/mån

Det låter oerhört mycket om det stämmer, var har du fått det priset från?


Redigerat av Legion, 08 February 2016 - 18:40.


#3987

Postad 08 February 2016 - 20:24

Unregisterede4cc5b37
  • Unregisterede4cc5b37
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Tycker 319 kr/mån är tillräckligt att betala

Priset om Discovery får igenom sina krav blir det 399 kr/mån

Jag undrar också vad den summan kommer ifrån?



#3988

Postad 08 February 2016 - 21:34

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Jag undrar också vad den summan kommer ifrån?

Det är höjningen Boxer och Telia kunder har drabbats av efter konflikt med Discovery Networks

Om ett år har vi svaret på vad denna konflikt kostar oss kunder



#3989

Postad 08 February 2016 - 21:34

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Den siffran stämmer inte alls.

#3990

Postad 08 February 2016 - 22:35

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

I augusti 2014 så betalade jag 379 kr/mån för Boxer Max och det är vad det fortfarande kostar enligt deras hemsida (har numera Boxer Mix).

Så där har ingen höjning gjorts i alla fall.



#3991

Postad 08 February 2016 - 22:55

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 2
Telia stor kostade 250kr början på förra året. Sen blev det 299 första svängen på våren och nu efter årskiftet 339 eller vad det nu är. Inga nya kanaler som jag jag märkte av. Deras motivering va bara att dom tycker det är värt så mycke. Då sa jag upp det. :/

#3992

Postad 09 February 2016 - 13:03

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 0
Föratt byta ämne från discovery grejen så undrar jag om nån vet om dett är bra Signalstyrka och Signalkvalite.

Vad har ni som kör med den nya Smart boxen 1TB.
Jag kör med plattparabol. Vad får ni andra som kör med den platta parabolen och även med vanlig parabol.

Bifogad fil(er)



#3993

Postad 09 February 2016 - 13:44

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Föratt byta ämne från discovery grejen så undrar jag om nån vet om dett är bra Signalstyrka och Signalkvalite.

Vad har ni som kör med den nya Smart boxen 1TB.
Jag kör med plattparabol. Vad får ni andra som kör med den platta parabolen och även med vanlig parabol.

Jag har vanlig parabol och styrkan är något lägre än vad du har däremot så är min kvalitet lite bättre.



#3994

Postad 09 February 2016 - 14:04

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0

Tipsar om tråden för den nya 1TB smartboxen: https://www.minhembi...howtopic=326904



#3995

Postad 09 February 2016 - 14:59

AC3
  • AC3
  • Forumräv

  • 866 inlägg
  • 1

För att byta ämne från Discovery grejen så undrar jag om nån vet om det är bra Signalstyrka och Signalkvalite.

Vad har ni som kör med den nya Smart boxen 1TB.
Jag kör med plattparabol. Vad får ni andra som kör med den platta parabolen och även med vanlig parabol.

Jag har gjort en noggrann mätning och kommit fram till att plattantennen presterar ungefär knappt hälften av signalkvaliteten som man får från en standard Canal digital T64 parabol.

144924660224719900_resized.jpg

Läs mer här >>> http://www.gestrikea...-triax-parabol/

..... och NEJJJ .... man får INTE bättre bild med högre signalkvalité. Det man får är bättre väderreserv, alltså att det kan regna eller snöa betydligt kraftigare innan störningarna kommer.

 


Redigerat av AC3, 09 February 2016 - 15:04.


#3996

Postad 09 February 2016 - 15:16

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0

Canal Digital renews with Turner

 

Canal Digital has added on demand content to a new distribution deal with Turner.

 

CNN, TNT, Cartoon Network and Boomerang have been renewed for an unspecified period, while a “large archive” will give access to complete seasons of current TV shows. Canal Digital says it will make the content available in the next six months.

 

“As part of this agreement, we have also gotten access to complete seasons of shows that can be viewed whenever and where ever our customers’ desire. We know that more and more people watch TV in this manner. Turner’s wide selection of movies, drama series and kids content will be a great addition to our customer offering”, says Ragnar Kårhus administrerende direktør at Telenor Broadcast and Canal Digital.

 

http://www.broadband...ws-with-turner/



#3997

Postad 09 February 2016 - 16:16

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 0

Jag har gjort en noggrann mätning och kommit fram till att plattantennen presterar ungefär knappt hälften av signalkvaliteten som man får från en standard Canal digital T64 parabol.
144924660224719900_resized.jpg

Läs mer här >>> http://www.gestrikea...-triax-parabol/

..... och NEJJJ .... man får INTE bättre bild med högre signalkvalité. Det man får är bättre väderreserv, alltså att det kan regna eller snöa betydligt kraftigare innan störningarna kommer.


Hmmm. Ja det vet jag att man inte får bättre bild, men undra om man skulle ha tagit vanliga parabolen då just föratt få bättre väderreserv. Men det kanske kommer funka bra ändå. :/

#3998

Postad 09 February 2016 - 19:06

AC3
  • AC3
  • Forumräv

  • 866 inlägg
  • 0

Hmmm. Ja det vet jag att man inte får bättre bild, men undra om man skulle ha tagit vanliga parabolen då just föratt få bättre väderreserv. Men det kanske kommer funka bra ändå. :/

hmmm ... dumt av mig att skriva det där med bättre bild för här på minhembio.com vet väl alla hur det är :unsure:   ;) 

Men apropå väderreserven så syns det i den sista kolumnen som heter LM, vilket betyder Link Margin, alltså hur långt ifrån pixelbilden man befinner sig och 1,8 dB är inte långt. Skym plattantennen till ca. 25% så borde störningarna komma på kanalerna som sänder från 12.418 vertikalt i alla fall.
144293674627122000_resized.png

Då är en TD64 betydligt bättre. Den kan man nog skymma 75% av innan det är risk för störande pixlar.
144924699678126300_resized.png

Men sen kan det ju finnas andra fördelar med en plattantenn. Monteringen är inte lika iögonfallande och den skadas antagligen inte lika lätt av fallande snö.  :) 
 



#3999

Postad 09 February 2016 - 20:27

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4002 inlägg
  • 0

Jag måste medge, vi här är härligt oupprörda över att Kanal5 (mfl) saknas i tablåern :)



#4000

Postad 09 February 2016 - 20:40

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Tur i alla fall att man fått låna brorsans Viaplaykonto så man kan se lite fotboll tills Eurosport kommer tillbaka med den tyska fotbollen. Men nu får de två skärpa sig och lösa den här konflikten utan merkostnader för oss konsumenter.  

 

Får väl skippa MAX-paketet och köra med enbart Familjepaketet i stället.När Allsvenskan börjar har man säsongskort och det blir billigare med att köpa bortamatcherna styckevis än vad MAX kostar. Visst kan man sakna lite fotboll samt filmer, men det får man väl leva med.





4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.