Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 05 December 2014 - 18:18
Sällan under 95 ms. För det mesta mellan 95-110ms
Samma här, har aldrig sett siffror under 80
Postad 05 December 2014 - 18:29
Postad 05 December 2014 - 18:29
Redigerat av Unregistered32f0b602, 05 December 2014 - 18:30.
Postad 06 December 2014 - 08:05
Redigerat av Garrett, 06 December 2014 - 08:06.
Postad 10 December 2014 - 08:23
Mycket CRED!
Postad 10 December 2014 - 13:48
Redigerat av UprightCitizen, 10 December 2014 - 13:48.
Postad 10 December 2014 - 14:37
Postad 10 December 2014 - 19:50
Släpp ett DLC-paket med Bad Company 2-banorna! Eller va fan... Släpp en nyversion av Bad Company 2 till PS4 och saken är biff.Wow! Hoppas verkligen dom släpper någon/några banor från äldre spel!
Last Stand-banorna växer mer och mer för min del. Först kändes de ganska "meh", men tillsammans med en bra squad och en server utan 50.000 snipers i motståndarlaget så tycker jag nu att de är riktigt underhållande. Det är grymt effektivt att spela på dessa banor om man har en recon i squaden som kan låsa på fordon/flygfän med kikaren och ett gäng javelin-nissar.Hurra! Trots lite gnäll tidigare så måste jag säga att jag gillar det senaste banpaketet. Lite väl mkt sniperuplägg bitvis men annars så...
Postad 11 December 2014 - 08:15
Hurra! Trots lite gnäll tidigare så måste jag säga att jag gillar det senaste banpaketet. Lite väl mkt sniperuplägg bitvis men annars så...
Tycker de är sämsta skiten av allihopa. Framförallt HATAR jag den där jävla railgunnen som finns. Som djungel säger, på tok för mycket snipers som bara ligger och någonstans. Isbanan som bombplanet finns på är helt ok de andra, neehh.
Tycker att spelet laggat ganska mycket de senaste dagarna, brukar det inte gör för mig.
Har oxå haft mer problem än vanligt.
Postad 11 December 2014 - 08:30
Arica Harbour kan vara den bästa banan i BF's historia.
Postad 11 December 2014 - 09:17
Postad 11 December 2014 - 15:05
Postad 11 December 2014 - 15:48
En sak är då säkert, har man en skitsquadleader vid namn Limitz då går det käpprätt nedåt!
Haha det var hårt. Vad har han nu hittat på?
Igår lirade jag med riktigt värdelösa squadleaders. En av dem vägrade aktivt att skicka orders. Helt otroligt. Sen vann mitt lag bara två matcher på hela j*vla kvällen också.
Postad 11 December 2014 - 16:05
Lägg till mig på PSN prnkzeh så slipper du förlora igen.Haha det var hårt. Vad har han nu hittat på?
Igår lirade jag med riktigt värdelösa squadleaders. En av dem vägrade aktivt att skicka orders. Helt otroligt. Sen vann mitt lag bara två matcher på hela j*vla kvällen också.
Postad 11 December 2014 - 16:29
Släpp ett DLC-paket med Bad Company 2-banorna! Eller va fan... Släpp en nyversion av Bad Company 2 till PS4 och saken är biff.
Precis! Som tur är så kan man fortfarande spela BC2 på PC, det är ett fantastiskt spel och så mycket roligare än BF3/BF4.
Postad 11 December 2014 - 18:50
Lägg till mig på PSN prnkzeh så slipper du förlora igen.
Har dig redan
Postad 11 December 2014 - 19:44
Haha det var hårt. Vad har han nu hittat på?
Vi var ett par stycken igår som lirade varav Limitz var leader, så man måste ju skylla förlusten och resten av nederlaget på något
Lägg till mig på PSN prnkzeh så slipper du förlora igen.
Märkte det sist du kom in halv2 nattetid
Postad 11 December 2014 - 20:25
Det har varit lite annat som styrt ett par veckor/helger. Tror det var efter en blöt kväll förra gången jag kom in...Vi var ett par stycken igår som lirade varav Limitz var leader, så man måste ju skylla förlusten och resten av nederlaget på något
.
Märkte det sist du kom in halv2 nattetid
Postad 11 December 2014 - 21:51
Instämmer x100.Arica Harbour kan vara den bästa banan i BF's historia.
HAHAHAHA!Lägg till mig på PSN prnkzeh så slipper du förlora igen.
En sak är då säkert, har man en skitsquadleader vid namn Limitz då går det käpprätt nedåt!
Postad 12 December 2014 - 14:29
Meh...wtf!
Redigerat av Limitz, 12 December 2014 - 14:30.
Postad 12 December 2014 - 20:09
Meh...wtf!
Nog har vi spelat nog många gånger så vi kan ta liten skämt och skit av varandra. Om det inte är en riktig squadleader hur ska jag då uppnå 63-13 och få vara med in squaden?
Postad 12 December 2014 - 20:38
Postad 12 December 2014 - 21:19
Nog har vi spelat nog många gånger så vi kan ta liten skämt och skit av varandra. Om det inte är en riktig squadleader hur ska jag då uppnå 63-13 och få vara med in squaden?
Postad 13 December 2014 - 20:43
Redigerat av tjenna, 13 December 2014 - 20:49.
Postad 13 December 2014 - 22:40
Någon mer som har blivit uttråkad på att köra "korrekt"? Efter jag nådde den förra maxleveln på 130 så tappade jag lusten att spela objektivet till 100%. Nu har jag blivit en irriterande spelare som hellre jävlas med folk som enbart kör mortars, ucavs och campar sniper på samma ställe hela matcherna. De bränner jag med repair tool/defibs/eod bot osv. Gillar även att göra "hämnd-teabags" på folk som teabaggat mig, barnsligt som fan, men har blivit roligare än att spela objektivet. Pratar om conquest large btw.
LOL! You go girl!
Tycker spelet har varit under all kritik senaste tiden. Vet inte om det beror på att Premium har gått ut eller att de har plockat bort en massa servrar. Nu får man kanske upp en server för Tdm på dagen. Och den servern suger bäverpung med bara massa sydeuropéer, japaner och andra härligt långväga spelare.
Så är det, inte många servrar att välja på numera...
Postad 14 December 2014 - 01:50
Du får helt enkelt inse att din K/D kommer gå åt h-e när inte ledare Djungel är inne och styr upp skutan. Det svider, jag vet, men det är bara att acceptera.Om det inte är en riktig squadleader hur ska jag då uppnå 63-13 och få vara med in squaden?
TDM är ju till för u-landsbefolkning som inte är civiliserade nog att förstå vad en flagga är eller hur man försvarar en bomb. Vi taktiktänkande och seriösa BF-veteraner håller ju till på CQ och Rush-servrarna och de finns det i alla fall ett överflöd av.Nu får man kanske upp en server för Tdm på dagen. Och den servern suger bäverpung med bara massa sydeuropéer, japaner och andra härligt långväga spelare.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 14 December 2014 - 01:56.
Postad 14 December 2014 - 03:27
http://youtu.be/gXW5JZEpROI
Är inte så grym, men lyckades bli slaktad av Limitz. Utan han va vänd mot mig ens.....
Redigerat av MrJ1981, 14 December 2014 - 03:32.
Postad 14 December 2014 - 03:41
Min favorit runda.....
Är inte så grym, men lyckades bli slaktad av Limitz. Utan han va vänd mot mig ens.....
Fy. Ingen höjdare direkt. Betalade du inte extra vapentillägg?
Postad 14 December 2014 - 10:11
Postad 14 December 2014 - 12:45
Du får helt enkelt inse att din K/D kommer gå åt h-e när inte ledare Djungel är inne och styr upp skutan. Det svider, jag vet, men det är bara att acceptera.
TDM är ju till för u-landsbefolkning som inte är civiliserade nog att förstå vad en flagga är eller hur man försvarar en bomb. Vi taktiktänkande och seriösa BF-veteraner håller ju till på CQ och Rush-servrarna och de finns det i alla fall ett överflöd av.
Ödmjuk som alltid, förstår inte hur du tänkte när du övergav oss oorganiserade att själv försöka styra upp skuta i bf. Jag skyller mina nederlag på dig.
Den perfekta beskrivningen av TDM!
Postad 14 December 2014 - 16:40
Fy. Ingen höjdare direkt. Betalade du inte extra vapentillägg?
Haha, ser lite skumt ut!
Postad 15 December 2014 - 00:14
Postad 25 December 2014 - 19:05
Jaha, här vare dött!
Livar upp stämningen med lite battlefield at its finest.
https://www.youtube.com/watch?v=yNaCtXmd-sU
Postad 28 December 2014 - 16:15
Postad 28 December 2014 - 17:09
Tyvärr så har jag jobbat väldigt mycket den senaste tiden och inte ens orkat slå på PS4an...
Redigerat av Limitz, 28 December 2014 - 17:10.
Postad 28 December 2014 - 18:26
Ja, är det något spel som gett valuta för pengarna så är det ju BF4.Bästa spelet!
Nähä du. Erkänn istället att du tog åt dig av Satsvears "elaka" kommentar här ovanför angående ditt ledarskap på slagfältet och att du har legat i sängen i flera veckor nu och gråtit dig till sömns.Tyvärr så har jag jobbat väldigt mycket den senaste tiden och inte ens orkat slå på PS4an...
Seriöst så har inte jag heller spelat så mycket de senaste veckorna. Jobb, julledighet på annan ort och en arg Kim Jong Un har satt käppar i hjulet. Men jag hoppas på att göra en storslagen comeback ikväll.
Postad 07 January 2015 - 09:43
Vad säger ni alla, vilken bana tror/hoppas ni dom gör en remake på? Själv hoppas jag på Arica Harbor (både RUSH och Conquest är grymt bra på denna)
Postad 07 January 2015 - 13:09
Nähä du. Erkänn istället att du tog åt dig av Satsvears "elaka" kommentar här ovanför angående ditt ledarskap på slagfältet och att du har legat i sängen i flera veckor nu och gråtit dig till sömns.
Håller oxå på med min comeback. Lite juluppehåll och barn som är vaken på längre en själv
Postad 07 January 2015 - 17:55
Vem är du?Håller oxå på med min comeback. Lite juluppehåll och barn som är vaken på längre en själv
Arica Harbor känns som en given vinnare. Jag skulle också vilja se Valparaiso (BF: BC2), Siene Crossing (BF3), Kharg Island (BF3) och Noshahr Canals (BF3) i ny tappning.Vad säger ni alla, vilken bana tror/hoppas ni dom gör en remake på? Själv hoppas jag på Arica Harbor (både RUSH och Conquest är grymt bra på denna)
Postad 08 January 2015 - 02:06
Som jag precis skrev i xbone tråden: köp!
Men ni får klicka er fram till ps4 versionen dock
Postad 08 January 2015 - 14:42
Jagade efter Deagle för nån månad sedan och fastnade på att få den sista simmar-killen för att låsa upp Unican. Kom på att jag borde ta tag i detta igen idag så jag nötte lite på flood zone och fick till sist ihop två st sim-kills men inte fasiken låstes Unican upp för det!? Vad jag förstår av lite googlande så spelar det ingen roll på vilken bana man lyckas med simmarskjutningarna. Är det någon som har upplevt samma krångel?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
9 bilder
33 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?