* Officiell tråd iPhone 4 *
5170 svar till detta ämne
Postad 31 oktober 2010 - 11:50
Pexer
-
Pexer
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Skulle idag köra musik på min iPhone och får inte remoten på headsettet att lira... Något jag missar ställa in? Det händer inget varken vid klick på + - eller mittendelen...
Självklart är iPod igång och musik spelas när jag testar.
Idéer?
Glöm: Efter att ha dragit ur headset, stoppat Ipod uppspelning, Stängt ipod, starta ipod och musik, sedan anslutit headset igen funkar det... :s
Redigerat av Pexer, 31 oktober 2010 - 11:54.
Postad 31 oktober 2010 - 19:05
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1 891 inlägg
Älskar telefonen! MEN! När jag ska använda Itunes! Kanske bar en inlärningsgrej men va klyddigt det ska vara!!!
Vill jag lägga in musik så är det inte bara dra och släpp även efter itunes gjort om det då ska det synkas och så med typ all musik man har på datorn. (finns säker något som gör det smidigare)
Har en ljudbok i mp3 format som jag lyckats lägga in på iphonen men den ligger ju med musiken kan man få in den på ipodens ljudboks del??? Roligt att spela musik random och helt plötsligt kommer ´man på ljudboken!!!!
Varför kan man inte dra och släppa i itunes mellan "mapparna".
Jevla klyddigt!!!!
Förresten finns det någon bra ljudboksuppläsare?
Redigerat av Gurra101, 31 oktober 2010 - 19:21.
Postad 31 oktober 2010 - 20:25
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1 891 inlägg
Inte så värst "klyddigt". Du har inte läst användarguiden, det hör man lång väg. Du kan högerklicka på ett ljudboksalbum och välja "show info". Sedan kan du på fliken "options" klicka i ruten "media type" och välja "audiobook". Hade det varit en korrekt nerladdad ljudbok så skulle den ha varit taggat så redan. Men jag gissar på att det är en piratkopia.
Nopp är faktiskt en bok, D-Day som jag fick i julklapp förra året. Så ingen pirat kopia inte! Tackar för guiden  Men något som borde vara så lätt att man inte ska behöva läsa manualen, borde ju bara vara så lätt att man får upp dom olika "mapparna" och sen är det bara att dra det dit.
Postad 31 oktober 2010 - 20:40
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1 891 inlägg
Det va inget
Redigerat av Gurra101, 31 oktober 2010 - 21:05.
Postad 31 oktober 2010 - 20:45
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Nu har jag återställt telefonen och håller nu på att laddar upp telefonen igen efter kalibrering av betteriet... Men tror tyvärr inte det kommer bli bättre.... Tror ni dom lagar den om det är nått fel på batteriet eller byter dom ut den mot en ny ?
Postad 31 oktober 2010 - 21:48
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Blev ingen skillnad efter återställning och kaliberering. Den minskar med några procent på bara några minuter... I den här takten så lär den dra typ 50% på bara 1 timme och är alltså helt slut på bara ett par timmar.... på enbart standby...
Och har stängt av allt nu men blir ingen skillnad.
Fan va trött man blir.
Postad 31 oktober 2010 - 22:28
fidde78
-
fidde78
-
Användare
-
-
171 inlägg
Det här med batteriet, är de någon "fara" med att ladda om man har typ 40 procent kvar eller skall det laddas ur och sen laddas igen för att hålla bättre? Är ju ganska svårt att ladda ur det om man typ behöver telefonen på jobbet.
Postad 31 oktober 2010 - 23:42
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Blev ingen skillnad efter återställning och kaliberering. Den minskar med några procent på bara några minuter... I den här takten så lär den dra typ 50% på bara 1 timme och är alltså helt slut på bara ett par timmar.... på enbart standby...
Och har stängt av allt nu men blir ingen skillnad. Fan va trött man blir.
Hur länge har du haft din iPhone? Hur många batteri-cyklar har du gått igenom? Alla mina iPhones (och andra telefoner för den delen) betedde sig sådär första 3-5 cyklarna. Sen började de hålla längre. Det här med batteriet, är de någon "fara" med att ladda om man har typ 40 procent kvar eller skall det laddas ur och sen laddas igen för att hålla bättre? Är ju ganska svårt att ladda ur det om man typ behöver telefonen på jobbet.
Nej, det är bara att ladda på. Det var längesen halv-laddningar var dåligt för batterier. Dock bör du låta batteriet laddas ur helt och hållet någon gång i månaden/varannan månad.
Postad 01 november 2010 - 08:32
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Skumt detta med att alarmet blev fel idag. Inställt på 6.30 men ringde 7.30. Borde väl ringt 5.30 eftersom det väl måste ha med sommartiden att göra???
Postad 01 november 2010 - 08:39
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Hur länge har du haft din iPhone? Hur många batteri-cyklar har du gått igenom? Alla mina iPhones (och andra telefoner för den delen) betedde sig sådär första 3-5 cyklarna. Sen började de hålla längre.
Nej, det är bara att ladda på. Det var längesen halv-laddningar var dåligt för batterier. Dock bör du låta batteriet laddas ur helt och hållet någon gång i månaden/varannan månad.
Jag har laddat den många gånger och jag har haft den från typ samma dag den släpptes. Jag har aldrig upplevt detta problem förut då kan den ha hållt sig på 100% över en natt tex. Jag kanske överdrev lite förut jag gjorde ett test i natt... och den håller sig 8tim på full laddning på standby... vilket är ruttet då den ska klara 300 tim. Har även sett när man går in och kollar info att vänteläge och användning har samma värde. Även fast jag inte har använt telefonen.... fattar itne hur det kan bli så när jag har stängt ner precis allt och återställt telefonen.
Postad 01 november 2010 - 09:14
Unregistered37512
-
Unregistered37512
-
Användare
-
-
150 inlägg
Skumt detta med att alarmet blev fel idag. Inställt på 6.30 men ringde 7.30. Borde väl ringt 5.30 eftersom det väl måste ha med sommartiden att göra??? http://www.engadget....-across-europe/
Postad 01 november 2010 - 10:08
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1 019 inlägg
Mitt larm blev en timme försenad också  Skit irriterande. tur att man inte jobbade tidigt idag
då skulle luren ha fått smaka på väggen.
Postad 01 november 2010 - 10:24
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Verkar som larmproblemet fortsätter! Det är inte bara att stänga av och aktivera igen utan vill jag att det skall larma t.ex. 11.00 så får jag ställa in det på 10.00!!??
Postad 01 november 2010 - 10:41
Unregistered3ff26ed4
-
Unregistered3ff26ed4
-
Forumräv
-
-
720 inlägg
Någon som vet varför jag bara får ett sms med en länk och ett lösenord varje gång jag får ett mms?
Jag vill ju ha mms:en till telefonen. Har telenor.
Postad 01 november 2010 - 10:59
Unregistered37512
-
Unregistered37512
-
Användare
-
-
150 inlägg
Verkar som larmproblemet fortsätter! Det är inte bara att stänga av och aktivera igen utan vill jag att det skall larma t.ex. 11.00 så får jag ställa in det på 10.00!!??
Läste du det jag länkade till?
Postad 01 november 2010 - 11:46
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Läste du det jag länkade till?
Jodå och jag raderade alla påminnelser och la upp igen men det blir samma fel!
Postad 01 november 2010 - 12:04
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
men bara radera larmet och lägg upp det på nytt...
Läste du vad jag skrev?
Postad 01 november 2010 - 12:50
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Ja, du skrev att du stängde larmet och aktiverade det igen. Det är INTE samma sak som att radera larmet och lägga till det på nytt. Det har fungerat för tusentals andra, borde fungera för dig med.
Om du läst något inlägg längre ner så hade du sett att jag raderat allt och lagt upp igen med samma resultat! Men du kanske bara läser det som passar för att skriva något halvspydigt svar?
Postad 01 november 2010 - 12:56
Unregistered3ff26ed4
-
Unregistered3ff26ed4
-
Forumräv
-
-
720 inlägg
Har du aktiverat MMS i meddelandeinställningarna i din iPhone?
Ja, det var aktiverat by default vill jag minnas. Har även kollat datainställningarna på Telenors hemsida och allt verkar stämma i telefonen. Fattar inte detta..
Postad 01 november 2010 - 13:12
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Ja, det var aktiverat by default vill jag minnas. Har även kollat datainställningarna på Telenors hemsida och allt verkar stämma i telefonen. Fattar inte detta..
Har haft detta problem titt som tätt tidigare med en annan telefon och en annan operatör men hade då en känsla av att det var mms skickade från en lur med telenor som operatör. Inte någon hjälp kanske men det verkade inte ha med min telefon att göra eftersom andra mms kom fram ok?
Postad 01 november 2010 - 13:19
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Oj, vem kissade i ditt morgonkaffe? Jag försökte bara hjälpa till. Nevermind då.
Dricker te! Det kan ju säkert vara så att det bara är i min lur det inte fungerar men skulle det vara så att det inte fungerar för fler så kanske det vore värt att testa först om man nu skall upp en viss tid imorgon! Jag ställer iallafall min på en timma före!
Postad 01 november 2010 - 13:44
Unregistered37512
-
Unregistered37512
-
Användare
-
-
150 inlägg
Jodå och jag raderade alla påminnelser och la upp igen men det blir samma fel!
De har nu uppdaterat "artikeln" jag länkade till och tydligen så ska det fungera när man har uppdatera varje dag eller aldrig
Postad 01 november 2010 - 14:01
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
De har nu uppdaterat "artikeln" jag länkade till och tydligen så ska det fungera när man har uppdatera varje dag eller aldrig
Tack för infon!! Har ett alarm för vardagar som jag testade och inte fick att fungera. Skönt att inte vara den ende iPhoneanvändaren som har detta problem! Nu får jag ju sätta det en timma före. Kanske bra för någon annan också som upptäckt detta i tid.
Postad 01 november 2010 - 19:24
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2 753 inlägg
Mitt larm blev en timme försenad också Skit irriterande. tur att man inte jobbade tidigt idag då skulle luren ha fått smaka på väggen.
Tur då att tredjepartsversioner funkar bättre. Min Alarm Clock Pro funkade klockrent trots tidsändringen  Och inte fan hade luren fått smaka vägg av mig oavsett
Postad 01 november 2010 - 20:04
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Måste bara visa.. Löjlig budgivning Det är detta som gör Tradera KASST. Man får ju en telia låst iphone4 i affärer för 6400:-, så antingen är ju denna auktion superriggad, eller så är det många puckon på Tradera. Jag tror både och, men i detta fall är det nog mer åt rigghållet! Sen till ett litet problem! Efter jag skrivit i en emoticon i sms (smileys aktiverat i luren) så kan jag skriva några bokstäver efteråt. MEN sen helt plötsligt stämmer inte touchen på tangentbordet!? Helsjukt, försöker jag skriva ett b, blir det ett g t.ex. Och liknande fel med alla andra bokstäver, inget stämmer
Redigerat av rosenlorden, 01 november 2010 - 20:13.
Postad 01 november 2010 - 20:08
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1 891 inlägg
Det va ju synd för jag har en Pioneer VSX-2016 hembioförstärkare som har en ipod ingång och jag har lånat
en ipod touch och det funkar men så fort jag kopplar in iphonen så blir det inget  Verkar som iphonen 4 inte är kompatibel  Inte iphonens fel bara synd att det inte funkar
Postad 01 november 2010 - 20:11
Pexer
-
Pexer
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Måste bara visa.. Löjlig budgivning Det är detta som gör Tradera KASST. Man får ju en telia låst iphone4 i affärer för 6400:-, så antingen är ju denna auktion superriggad, eller så är det många puckon på Tradera. Jag tror både och, men i detta fall är det nog mer åt rigghållet!
Helt mentalt alltså  Edit: ...men börjar nu fundera på att lägga ut min med och köpa en sprilans ny likadan igen  Edit 2: ...fast inte på Tradera!
Redigerat av Pexer, 01 november 2010 - 20:16.
Postad 01 november 2010 - 20:15
vinylen
-
vinylen
-
Användare
-
-
228 inlägg
Tur då att tredjepartsversioner funkar bättre. Min Alarm Clock Pro funkade klockrent trots tidsändringen 
Och inte fan hade luren fått smaka vägg av mig oavsett 
Alla våra Iphone funkade perfekt och detta med vanliga "klocklarmet" De ändrade dessutom tid precis när så skulle ske
Postad 01 november 2010 - 20:18
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1 019 inlägg
Har provat allt som sagts tidigare om larmet, min funkar ändå inte.
samma sak fortfarande, påminnelsen kommer 1 timme senare.
3Gs'en har tydligen inte haft samma problem.
Får ta o ladda hem en annan larm app
Postad 01 november 2010 - 20:51
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Det va ju synd för jag har en Pioneer VSX-2016 hembioförstärkare som har en ipod ingång och jag har lånat en ipod touch och det funkar men så fort jag kopplar in iphonen så blir det inget Verkar som iphonen 4 inte är kompatibel Inte iphonens fel bara synd att det inte funkar 
Är du helt säker på det? För jag har också en Pioneer förstärkare med iPod stöd/ingång och det funkar alldeles utmärkt att spela från min iPhone 4 på den (även från Spotify) Förstärkaren är en SC-LX72 men det borde ju inte spela nån roll tycker man.
Postad 01 november 2010 - 21:07
Unregistered37512
-
Unregistered37512
-
Användare
-
-
150 inlägg
Är du helt säker på det? För jag har också en Pioneer förstärkare med iPod stöd/ingång och det funkar alldeles utmärkt att spela från min iPhone 4 på den (även från Spotify) Förstärkaren är en SC-LX72 men det borde ju inte spela nån roll tycker man.
Din är certifierad för både iPod och iPhone men inte hans, den kom liksom innan första generationens iPhone så. Tillbehören måste vara certifierade för den produkten man har för att det ska fungera men i flygplansläge så har jag för mig att det kan fungera faktiskt.
Postad 01 november 2010 - 21:16
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Din är certifierad för både iPod och iPhone men inte hans, den kom liksom innan första generationens iPhone så. Tillbehören måste vara certifierade för den produkten man har för att det ska fungera men i flygplansläge så har jag för mig att det kan fungera faktiskt.
Aha, på det viset. Tack för upplysningen
Postad 01 november 2010 - 22:18
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Alla våra Iphone funkade perfekt och detta med vanliga "klocklarmet"
De ändrade dessutom tid precis när så skulle ske
Vad pratar du om???????
Postad 02 november 2010 - 08:54
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Min 4:a betedde sig precis likadant imorse.
Trots att jag tagit bort alarmet och lagt till det igen...
Ringde alltså en timma försent...
Någon annan med samma problem'?
Postad 02 november 2010 - 08:58
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Ja, det verkar vara samma här trots att jag också tog bort och la dit larmet igår.
Postad 02 november 2010 - 09:10
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Vi har ju gått igenom detta med larmen här tidigare! Tydligen är det så att det inte hjälper att radera och lägga upp igen. Jag använder upprepat larm vid samma tid mån-fre. Detta fungerar inte utan tiden måste ställas en timma före önskad tid. Sen kanske det finns andra larm som fungerar om man raderar och lägger upp igen men det har jag inte testat. Rättning av detta kanske kommer i 4.2? Varför kan inte Apple uppdatera en standardapp via AppStore som andra? Kan är det mer genomgripande rättningar som behövs?
Postad 02 november 2010 - 09:18
Jarven
-
Jarven
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Min 4:a betedde sig precis likadant imorse. Trots att jag tagit bort alarmet och lagt till det igen... Ringde alltså en timma försent...
Någon annan med samma problem'?
Samma hær. Den klarar bara av ett "unikt" larm. Stæller man in att den ska larma under flera veckodagar så trasslar det till sig før iBajsen igen.. Igår så sket det sig ordentligt før mig då jag missade morgonflyget så jag fick snællt køpa en ny flygbiljett. Borde skicka rækningen till hans høghet Steve.. Det som stør mig ær den totala nonchalansen från Apples sida. Detta ær ju ett problem som uppdagades før flera veckor sedan i Australien och Nya Zeeland då de gick øver till sommartid (blir det væl?)..
Postad 02 november 2010 - 09:49
leafgren
-
leafgren
-
Användare
-
-
114 inlägg
Samma hær. Den klarar bara av ett "unikt" larm. Stæller man in att den ska larma under flera veckodagar så trasslar det till sig før iBajsen igen.. Igår så sket det sig ordentligt før mig då jag missade morgonflyget så jag fick snællt køpa en ny flygbiljett. Borde skicka rækningen till hans høghet Steve.. Det som stør mig ær den totala nonchalansen från Apples sida. Detta ær ju ett problem som uppdagades før flera veckor sedan i Australien och Nya Zeeland då de gick øver till sommartid (blir det væl?)..
Trist. Ja det borde Steve ha råd med att ersätta dig  Jaha så lösningen är att sätta larmet en timma tidigare, känns sådär. Men ok i brist på annat! Vi har ju gått igenom detta med larmen här tidigare! Tydligen är det så att det inte hjälper att radera och lägga upp igen. Jag använder upprepat larm vid samma tid mån-fre. Detta fungerar inte utan tiden måste ställas en timma före önskad tid. Sen kanske det finns andra larm som fungerar om man raderar och lägger upp igen men det har jag inte testat. Rättning av detta kanske kommer i 4.2? Varför kan inte Apple uppdatera en standardapp via AppStore som andra? Kan är det mer genomgripande rättningar som behövs?
Sorry missade det. Skönt då när det kommer en ny uppdatering att man då eventuellt får en tidig morgon istället? Kanske kompenserar den dagen man faktiskt kom försent.
Postad 02 november 2010 - 09:59
Jarven
-
Jarven
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Sorry missade det. Skönt då när det kommer en ny uppdatering att man då eventuellt får en tidig morgon istället? Kanske kompenserar den dagen man faktiskt kom försent. 
Håll tyst om detta nu før då kanske apple ska ha extra betalt før den timmen man då blir kompenserad med Tog ned en alarm-app och den funkar som den ska. Pinsamt før apple dock..
Postad 02 november 2010 - 10:33
ThomasX1
-
ThomasX1
-
Forumräv
-
-
925 inlägg
Wifi
Förstår inte riktigt indikatorn för wifi-uppkopplingen. För det mesta har jag tre markeringar hemma men på vissa ställen har jag problem med kontakten. Det visas då två markeringar utan möjlighet att kommunicera men det går inte över till 3G. Om jag går ut så går det ju över till 3G automatiskt. Känner den att det finns ett wlan så därför skall det användas även om det inte fungerar?
Postad 02 november 2010 - 10:50
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Nu verkar min lur funka igen.. jag återställde den ännu en gång fast denna gång valde jag instalera som en ny iphone.. Nu har den legat 12 tim på stanby med hela skiten på wifi,push m.m och den ligger fortfarande kvar på 100% i batteri. synd bara att jag måste lägga in massa skit igen som försvann  då jag inte kunde använda min säkerhetskopiering eftersom felet verkar ligga i den med.
Postad 03 november 2010 - 19:33
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1 891 inlägg
Hej
Jo hur gör jag om jag vill kopiera musik från en ipod till min iphone??? Som sagt innan va klyddigt det ska vara!!!!
Postad 03 november 2010 - 20:43
davyp3
-
davyp3
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Sjukt trött på denna telefon nu.
Först fick jag en som var DOA, vilket skulle ha gett en ny telefon direkt OM DET INTE VORE EN APPLE, för då måste man vänta på att verkstaden konstaterar att den är DOA, räcker inte med butikspersonal. Alltså fick jag vänta i några veckor på det.
Sedan bryter den samtal titt som tätt. Det verkar för det mesta ske vid svag mottagning då den växlar mellan 3G och G. Ibland kan jag ha full mottagning i 3G och ändå bryts det. Alla övriga förhållanden lika, endast telefonen som är bytt.
Vansinnig kontroll av telefonen från Apples sida, många självklara funktioner får EJ göras på denna telefon som gick bra på tre år gamla Nokian, som till exempel kommande kalenderposter i viloläget.
Och sen försov jag mig till jobbet i måndags. TACK FÖR DEN APPLE.
VAD är det för syfte med att ha en så oerhört spärrad telefon "för att den skall vara stabil" om inte ens telefonens inbyggda GRUNDLÄGGANDE funktioner fungerar?
KATASTROF!
Visst, den är häftig. Men helt klart säger jag till alla som frågar att de skall köpa något annat än Iphone, och själv kommer jag garanterat att köpa något annat nästa gång det är dags för ny telefon om två år.
Tvi vale!
Postad 04 november 2010 - 00:45
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Byter man under pågående samtal nät från 3G-nätet till GSM bryts samtalet, dock inte åt andra hållet (GSM->3G). Detta gäller för alla operatörer tror jag.
Postad 04 november 2010 - 01:07
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1 019 inlägg
Wifi Förstår inte riktigt indikatorn för wifi-uppkopplingen. För det mesta har jag tre markeringar hemma men på vissa ställen har jag problem med kontakten. Det visas då två markeringar utan möjlighet att kommunicera men det går inte över till 3G. Om jag går ut så går det ju över till 3G automatiskt. Känner den att det finns ett wlan så därför skall det användas även om det inte fungerar?
Kan du ta det igen,,? lite långsammare den här gången  förresten så vart man ju tvungen att köpa "Alarm clock pro" så man blir väckt på morgonen. 7kr ingen upphetsande historia men den gör sitt jobb.
Redigerat av passan1, 04 november 2010 - 01:11.
Postad 04 november 2010 - 08:19
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Apples dokument om alarmproblemet: http://support.apple.com/kb/TS3542Det verkar som det skall fungera igen efter den 7 november!
Postad 04 november 2010 - 08:27
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Massa text
Läser du inte på innan du köper dyra grejor ?
Postad 04 november 2010 - 08:32
Unregisteredaf4ed5c9
-
Unregisteredaf4ed5c9
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Apples dokument om alarmproblemet: http://support.apple.com/kb/TS3542 Det verkar som det skall fungera igen efter den 7 november!
Intressant. Vad händer efter 7/11? Lösningen verkar inte vara 4.2 för då skulle rimligen detta stått i artikeln. Vad jag känner till så går USA över till vintertid nästa vecka (det skiljer en vecka mellan EMEA & USA), så det måste ha med det att göra. Men hur..någon som vet?
Postad 04 november 2010 - 09:35
Unregisteredf2a7f9fd
-
Unregisteredf2a7f9fd
-
Mästare
-
-
3 989 inlägg
Samma problem för mig med alarmet om man har det återkommande på vardagar, jag ställde dock om nu till alla dagar i veckan och då funkar det utan problem. Så jag får avaktivera alarmet på lördag/söndag på fredagen.
Alternativt kan man schemalägga i kalendern istället.
Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 04 november 2010 - 09:36.
Postad 04 november 2010 - 12:05
kewe
-
kewe
-
Forumräv
-
-
570 inlägg
Läser du inte på innan du köper dyra grejor ?
Tycker väl kanske inte att man ska behöva läsa om en telefon i denna prisklass ska klara grundläggande funktioner som varit basic sedan många år tidigare på betydligt billigare telefoner?!?!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|