-Dotterns cross stulen!.
-Plats 120 i telefonkön till polisen.
+ska få operera näsan efter 2års väntan.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 22 March 2016 - 11:31
-Bryssel
-Dotterns cross stulen!. -Plats 120 i telefonkön till polisen. +ska få operera näsan efter 2års väntan. Postad 24 March 2016 - 16:41 +Långhelg och inga färska konflikter på jobbet som ska ältas.
- Hypexstegen på blocket var sålda. Postad 24 March 2016 - 16:58 - Köpte en Supra MP-kabel. Söt, men den tunna kabeln har rejäl mikrofoni; nästan lika illa som den Kinatillverkade kabel jag fick med min billiga monitor.
+ Den frilansande japansk-brittiska datoranimatör vars namn får forumet att skaka i sina grundvalar om det yttras 「ヤマト・アミ」 har släppt en ny video med diverse japanska tungvrickare. Postad 24 March 2016 - 17:46
- Ställa om dygnsrytmen från natt till dag.
+ Ljust ute + Långhelg - Evighetsjobbet med att nyinstallera Gran Turismo 6 + Alkohol + Lego Jurassic World på PS4 + Snart filmdags - Tvättid Postad 24 March 2016 - 19:28 - Lång leveranstid på Nu Vista 800. Borde finnas minst 10 stycken på lager... + Långhelg. + Ljusare tider. + Sa jag långhelg ? + Whisky + Cigarr Postad 25 March 2016 - 13:52
+ långhelg
+ syster med man och barn på besök från hufvudstaden + frugan långledig - jag jobbar hela helgen och hinner knappt träffa någon av dem + dags att ställa fram klockan på lördagnatt så det arbetspasset blir bara 9,5 timme långt Redigerat av alka, 25 March 2016 - 13:54. Postad 26 March 2016 - 18:31 + Premiär på spydern för säsongen 12 mil idag
- Hockey säsongen över! FBK Postad 26 March 2016 - 18:46
en can-am? som är coola tycker jag. Är det svårt att köra en sådan om man aldrig kört motorcykel förr? Postad 26 March 2016 - 19:33
Har man inte för avsikt att köpa en, ska man nog undvika att prova! En av de roligaste leksakerna jag ägt. Påminner en hel del om skoter körning, men ändå inte. Svårt att förklara, du får prova en kanske. Hör av dig sedan, kan vi ta några turer Postad 26 March 2016 - 19:41
har aldrig kört skoter heller. påminner det om fyrhjuling? det har jag kört ganska mycket. där behöver man ju inte lägga sig i kurvorna heller. Måste man det med en sån här? ser riktigt härligt ut i alla fall Postad 26 March 2016 - 22:02
+ hann med en snabb tur med skotern idag + hann även provflyga min drönare, riktigt kul! Hade varit kul att testa en spyder, har varit skoterfantast i många år och tror att det skulle passa mig. Men har nog större användning för en bättre fyrhjuling än den vi har om jag låter förnuftet bestämma Postad 27 March 2016 - 00:11
- Brände fartreglaget på rc-bilen idag. Köpte en RTR-bil för några somrar sedan... så nu är det fan mycket att sätta sig in i. Uppgraderingsjäveln osv..
- dyra reservdelar.. Postad 27 March 2016 - 09:44 + Vädret härligt
- Sålde Oppon
Finns en tråd svara gärna där, slipper det bli så mycket o.t här
https://www.minhembi...61#entry4322569 Postad 27 March 2016 - 11:32 + Börjat med post prod igen.
- Fy vad Pro Tools kan vara stökig ibland.
+ Kul med fint resultat
- För att windows aldrig är en bra partner till PT. Postad 27 March 2016 - 15:55
+ Hade två trasiga Dreamcast, den ena med defekt ljudchip, den andra med defekt GD-ROM-läsare. Bytte läsare dem emellan och har nu en oduglig Dreamcast och en som funkar (för tillfället).
Postad 27 March 2016 - 21:12 + Varit livstidsavstängd på Swecklockers några dagar nu
Inget allvarligt skäl. Två konton från samma ip-adress vilket det ena var min bror (som flyttade till Finland) och han inte använt på evigheter. Reglerna är ett konto per fysisk person. Men rätt skönt, var nog lite för mycket inne där och hjälpte folk och blev själv hjälpt. Har nu en massa tid över till annat. Redigerat av ruva, 27 March 2016 - 21:18. Postad 27 March 2016 - 21:43
Låter som att moderatorerna där inte har alla spikar i virket. I normalfall (dvs de forum där jag har varit moderator) bannar man inte någon utan att ha rimliga skäl. Inte fåniga tekniska skäl och inte utan att ha försökt föra dialog. Kanske någon nybliven moderator där som fått hybris och skrevsprall av sina nya p0Wz. Men i och för sig, när jag var liten pojke ville även jag bli byråkrat. Postad 28 March 2016 - 06:52
- Har inte sovit på hela natten. Igår blev det bråk på kvällen när min mors särbo skulle spela MiffoLotto och blev störd av allt. Han skulle ju bestämt spela MiffoLottos påskspecial trots att han är både halvdöv och sifferblind.
Jag hade varit ute med hunden och skulle ge henne mat, och när jag mosar den på tallriken inne i köket så skriker 'mongot' ilsket från vardagsrummet: "Men tyst, stör inte oss!". Då blixtrar det till i huvudet på mig men jag biter ihop bäst jag kan. Hunden springer förstås och gömmer sig när mongot skriker till och sedan när jag tappar behärskningen och tillrättavisar mongot får jag en utskällning från honom för att jag "förstör hunden" och att han ska "anmäla mig för djurplågeri". Jag vet inte vad jag ska göra i den här sortens situation. Man är körd oavsett vilket, liksom. Det är mitt fel alltihop, jag skulle ha förutspått det hela och gått ut så att jag hade kommit in med hunden väl innan MiffoLotto började. Och nu har jag haft sådan ångest under natten att jag inte vågar lägga mig eftersom jag inte vill drömma mardrömmar. Om jag alls kan somna. Mongot förstör nerverna på en genom att ständigt hålla på med upprepningar av nonsensord och konstiga fraser. Bara det ger mig ångest. Efter i går kväll mår jag bara skit. Och jag hatar MiffoLotto. Ett program för senildementa hjon som tror att de har chans vinna. Av idioter, med idioter, för idioter. Till enbart för att trigga igång halvdöva, sifferblinda mongon. Postad 28 March 2016 - 14:41
Nej, bann sköts internt enligt Emil. Fast visst kom banningen efter att jag klagat på en moderator Han ska ha tack ändå, så ett plus till därför att jag har förmåga att klicka på deras annonser när jag ser något billigt och köper en ny onödig pryl. Redigerat av ruva, 28 March 2016 - 14:42. Postad 29 March 2016 - 17:40
- Den där känslan som liknar den när en favoritplats från barndomen rivits för att ge plats åt ett betonggarage.
I det här fallet dock en halvt fiktiv plats, Côte d'Azur-banan från PC-versionen av Need for Speed: Porsche Unleashed. Jag skulle vilja sätta mig där och koppla av. Eller på kajen i Dolphin Cove från Need for Speed: High Stakes. Men det går ju inte eftersom de inte finns på riktigt. Redigerat av Zacabeb, 29 March 2016 - 17:41. Postad 30 March 2016 - 10:03
Hur gick det sedan? Postad 30 March 2016 - 12:54
- Zacabebs idiotförklaring av alla som spelar Bingolotto. Typ som att jag skulle idiotförklara alla hundägare...
+ Kort arbetsvecka + Gött gympass - Kvällsvecka Postad 30 March 2016 - 13:36
Eller som att idiotförklara vilket program som helst bara för att tittaren är en idiot och flippar ur. Då skulle de inte kunna visa mycket sport heller... Postad 30 March 2016 - 14:16 Wooooord! Postad 30 March 2016 - 14:24 + Solljus.. så jekla skönt att vampyrmånaderna är över.
- Kolonilotten behöver fräsas, fräsen är paj.. :\ Postad 30 March 2016 - 15:06
Ja, att ta ut min ilska på BingoLotto och dess tittare i allmänhet var j*vligt taskigt gjort. Det ber jag väldigt mycket om ursäkt för. Det blev bara ett lättare mål i stunden att rikta ilskan mot, samt att få någon slags hämnd genom att göra samma sak som jag nyss hade upplevt - skälla ut någon som är oskyldig. Det hjälpte naturligtvis inte mycket. Redigerat av Zacabeb, 30 March 2016 - 15:15. Postad 30 March 2016 - 15:17
Saker är väl som vanligt förutom att jag fortfarande inte har hämtat mig riktigt. Postad 30 March 2016 - 17:08 + Har sålt Laserdiskar för 2700 kr + Det blir kebab till middag + Fick hem Withnail and I på fin Blu-Ray från Arrow som jag ska se ikväll. - Har inte spelat något sedan i fredags. Postad 30 March 2016 - 21:37 + Gammbilen såld + Pengar till nya sommardäck
- Kostsnad för nya sommardäck - Fortfarande fattig student Postad 31 March 2016 - 13:06
Om nu gubbf-n är särbo så kanske du inte behöver se honom så ofta?
Tycker skatteåterbäringen skulle komma direkt, lagom till när det är dags för sommardäck. Redigerat av agpath, 31 March 2016 - 13:07. Postad 31 March 2016 - 13:15 + Rekordmycket tillbaka på skatten. + Dags att byta till sommardäck.
- Sommardäcken knappt lagliga på framhjulen. - Skatteåterbäringen kommer i juni. Postad 01 April 2016 - 11:14 + Klar med Facebook add av ca 600 högstadie elever under förmiddan + Underbart väder + Glidar dags
- Nadda Redigerat av mcmike, 01 April 2016 - 11:14. Postad 01 April 2016 - 12:05
+ Gick ur Facebook förra julen och överlevde vilket är positivt! - Fler som undrar vart man tog vägen på Facebook än i analoga världen. Postad 01 April 2016 - 12:23 - avsaknaden av Android Marshmallow 6.0 i min Samsung Galaxy S6 Edge
+ helg!! Postad 01 April 2016 - 12:28 + Helg! HEEELG! +- Jag blir ensam i helgen. Undrar om jag kommer svälta ihjäl? Postad 01 April 2016 - 12:37
Finns färdiggrillat i de flesta butiker. Klockrent när man är ensam! Postad 02 April 2016 - 19:47 - YLOD på PS3:an; drygt då den fortfarande var min mediabas... + beggad PS3 på blocket kom ut typ samma timme - dyrt + extra spel och handkontroller och lite filmer... - har egentligen inte tid Postad 02 April 2016 - 20:03 + Jag blev riktigt positivt överraskad av en film idag, 10 Cloverfield Lane - En programledare på SVT lyckades spoila den, trots att själva recensenten var duktig och höll tyst Postad 03 April 2016 - 03:03
+ Rebooten av The Powerpuff Girls har snart premiär på amerikanska Cartoon Network
- När den väl kommer till Sverige kommer jag inte kunna se den på engelska Postad 03 April 2016 - 17:25 +20% hästkrafter +30% vridmoment på 5 minuter. -Stenskott med omedelbar spricka i siktfältet 5 minuter senare. Postad 04 April 2016 - 20:14
+ Jag köpte en Nexus och får uppdateringar tidigt. Ligger 6.0+ nu. Postad 04 April 2016 - 20:18
Postad 05 April 2016 - 06:33
Mmmm. Jag har haft en Nexus tidigare så jag förstår vad du menar. Postad 05 April 2016 - 09:47 + Om ett par dagar dags att löneförhandla.
- Ingen aning hur mycket jag ska begära och vad ska säga till nya VDn som har nollkoll på sina anställda!
Edit: fick veta det idag därför dagens +/- Redigerat av Lias08, 05 April 2016 - 09:48. Postad 05 April 2016 - 19:13 - Alla företag som lovar vitt och brett att deras lönesystem är högre än de enligt statistik är...hahaha ---- Låsning i ryggmuskel som nästan förlamar rörligheten, går inte att skratta ens utan att falla ihop.
+ Det finns många fler företag som skriker efter rätt kompetens + Chefen på nuvarande har just vaknat gällandes lönenivåer.
= Går snart under namnet Jimmy Hoffa Postad 05 April 2016 - 20:14 Allt är inte dagsfärkt, men:
- Nordea och Swedbank (finns det någon bank som inte är genomrutten?).
- E-hälsomyndighetens datorhaveri (ska det inte finnas backupsystem?).
- Findus nedläggning i Bjuv (må Orson Welles spöke hemsöka Nomad Foods chefer).
- Domen mot WIkimedia (ska "konstnärer" verkligen ha rätt till vägtull på nätet när deras "verk" ställts upp på allmän plats?)
- Donald Trump (en pumpa med tupé och inbyggd bajssprinkler). Redigerat av Zacabeb, 05 April 2016 - 20:15. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |