Haha håller med dig.. Sitter oxå med 1.0 men väntar på svar från de ja köpte mobilen från om ja kanske kan få en ny så man i fortsättningen har en N8 med Scandinavian produktkod så e man med i första vändan när Nokia släpper sina uppdates i framtiden.. För detta suger att ha en TeliamobilVore ju J*****T bra om man fick Uppdaterin 1.1... Hur lång tid ska det ta egentligen... Det suger! Och till råga på det så säljer Nokia sig! SUCK!
Nokia N8 256MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
8
|
(124)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Vilken lur med HDMI? (4 inlägg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlägg)
|
15 år sedan |
Ultimata Androiden? (47 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 11 February 2011 - 15:14
Postad 11 February 2011 - 15:20
Tre år är lång tid inom mobilindustri, även om de är helt gröna på mobiler så verkar det sälja. Ja de har olikheter MeeGo är Intels "grund" och Nokias yta.Tre år är väl inte så dåligt för ett företag som aldrig varit i mobilbranchen förut, eller vad tycker du?
På motsvarande tid har Nokia bara tappat stora marknadsandelar, och varken fått Symbian, Maemo eller Meego att vända trenden, trots att de är störst och har enorm erfarenhet av mobiler.
Då spelar det kanske inte så stor roll att det tog tre år för Google...
Jag skrev Meego, men syftade på att Nokia har haft Maemo på marknaden i sex år, fast det är bara N900 som är en mobil. Att de går ihop med Intel och gör Meego verkar inte förändra mycket, även om Maemo och Meego säkert har olikheter.
Det kommer EN Meego i år, det borde ha varit tre modeller motsvarande N8, E7 och C7 (till det yttre).
Edit: Förtydligande.
Appel släpper en mobil om året de också och det funkar för dem.
Postad 11 February 2011 - 15:21
Haha håller med dig.. Sitter oxå med 1.0 men väntar på svar från de ja köpte mobilen från om ja kanske kan få en ny så man i fortsättningen har en N8 med Scandinavian produktkod så e man med i första vändan när Nokia släpper sina uppdates i framtiden.. För detta suger att ha en Teliamobil
Det är nog inte bara Telia, för jag har operatörs olåst men med Tele2 KompisSurf abb. Undrar egentigen vad det är som gör att vissa som får och vissa inte.
Postad 11 February 2011 - 15:34
De måste ju kolla att uppdateringen fungerar med operatören.Det är nog inte bara Telia, för jag har operatörs olåst men med Tele2 KompisSurf abb. Undrar egentigen vad det är som gör att vissa som får och vissa inte.
Postad 11 February 2011 - 15:44
Jo, men i princip alla operativsystem är stängda på det sättet.Som mobiltillverkare får du inte ändra i Android utan Googles medgivande, misstycker de till ändringen så är det bara att lägga ner ändringen. Nä Android är inte mer öppet än ett bankvalv på en söndagsmorgon.
I och med att symbian foundation läggs ner blir det väl samma sak med Symbian nu.
Nokias CEO så mycket som erkände att de skulle dumpa Symbian.De fortsätter ju med dem, det är ju inte så att de lagt ner dem.
PR 2 & 3 kommer, ja, men inga planer efter det. Om WP7 tar av så kommer de säkerligen inte lägga mer pengar på Symbian längre. Meningen är ju att alla ska gå över till WP7, och endast använda Symbian under transitionsperioden.
Jag fattar inte. Varför satsa så mycket på Meego?Ja det hoppas jag med att WP7 inte säljer en enda lur medans Symbian fortsätter vara stora och att sen när MeeGoluren kommer, att den chockar hela koncernen med makalöst hög försäljning.
Det är ett helt nytt operativsystem, vilket betyder att det i princip kommer att vara ett nytt öppet WP7.
Postad 11 February 2011 - 15:47
http://www.telexy.co...YMBIAN^3-PHONES
Postad 11 February 2011 - 16:09
Kan någon förklara lite kvickt om fördelarna med Windows operativ & Meego, Maemo osv? För det är väl det Nokia kommer satsa på, eller? Lite vilsen
Ursäkta för OT .
Redigerat av michaelvecel, 11 February 2011 - 16:11.
Postad 11 February 2011 - 16:12
2 bilder på kommande pr2.0
Aah saftigt! Förstår dock inte varför dom la in t9 i landskaps-moden för första början... Sen som de andra säger, när fan kommer 1.1 till oss "övriga"?!!?!? Börjar bli riktigt irriterande
Postad 11 February 2011 - 16:23
Vad jämför du med? Vad är en rimlig tid för att skapa ett nytt OS för smartphones?Tre år är lång tid inom mobilindustri, även om de är helt gröna på mobiler så verkar det sälja.
Maemo har funnits på marknaden i sex år, Moblin har existerat iaf fyra år, nu jobbar de tillsammans med Meego.
Det är här som teori och praktik går isär. Det räcker inte med att släppa en mobil om året och tro att man ska göra samma succé som Apple, eller ens en tredjedel av den succén.Appel släpper en mobil om året de också och det funkar för dem.
Apple är ett särfall, med ett enormt värdefullt varumärke, och varken du eller jag kan nämna nån mer än Apple som kan göra en modell om året och samtidigt vinna så stora marknadsandelar.
Postad 11 February 2011 - 16:37
Tele2 låser inte sina mobiler så kolla vilken produktkod du har så ska du nog se den är teliasonera låst eller nåt.. De enda svenska produktkoderna hitills som fått pr1.1 är dessa:Det är nog inte bara Telia, för jag har operatörs olåst men med Tele2 KompisSurf abb. Undrar egentigen vad det är som gör att vissa som får och vissa inte.
Bifogad fil(er)
Redigerat av big_swede70, 11 February 2011 - 16:39.
Postad 11 February 2011 - 16:45
med Meego iår. Det kommer att vara det enda från Nokia med Meego. Symbian kommer att läggas ner innom 2 år och ersättas med Meego om operativet tar fart innom Tablets. Nu får vi bara vänta snällt på att WP7 översätts till Svenska vilket troligtvis kommer att gå snabbare nu när Nokia ska samarbeta med dom, Microsoft Sverige visste inte ens när det skulle ske för nån vecka sen när jag maila och fråga dom.
Vill man ha Meego så hoppas jag att Aava släpper en lur med det iår.
Själv så tror jag att Nokia kommer att få krypa till korset och snart få börja snickra på en Android lur och Tablets,
varför inte,,bättre att tjäna lite än ingenting alls.
Postad 11 February 2011 - 16:46
Windows Phone 7 = WP7: Låst. Du kan endast köra det Microsoft tycker att du ska. Låst. Du kan endast skapa program till telefonen med de språk Microsoft dikterar att du får. Ungt operativsystem. Saknade för inte så länge sedan t o m copy & paste. Ligger ljusår bakom andra operativsystem.Har inte hängt med så mycket i snacket om operativsystemen i Nokia.
Kan någon förklara lite kvickt om fördelarna med Windows operativ & Meego, Maemo osv? För det är väl det Nokia kommer satsa på, eller? Lite vilsen
Ursäkta för OT .
Maemo: Alternativt operativsystem från Nokia. Tydligen inte använt mycket. Den enda mobil som kör det är N900.
Maemo: En kollaboration mellan Nokia och Intel. Ska (skulle?) bli Nokias nya operativsystem för sina high-end telefoner och andra produkter.
Just nu låter de som att de ska satsa på WP7 för alla sina mobiler och Symbian inom den nära framtiden tills transitionen till WP7 är klar. Meego tycks vara en experimentell framtidsprodukt. Ingen vet riktigt vad den kommer att få/ha för roll.
Postad 11 February 2011 - 17:13
Fasen värre än vad jag ens kunnat tänka mig
Efter att företagets första mobiltelefon med Meego släppts inom kort kommer Meego-teamet att övergå till att bli en experimentverkstad för frantidens mobiler. Det är i första hand Windows Phone som gäller nu för Nokias smarta mobiltelefoner, menade Elop som höll show i London tillsammans med Microsoftchefen Steve Ballmer.
http://www.mobil.se/...r-1.389803.html
Postad 11 February 2011 - 18:08
Alla som har Scandinavian har fått uppdatering.Det är nog inte bara Telia, för jag har operatörs olåst men med Tele2 KompisSurf abb. Undrar egentigen vad det är som gör att vissa som får och vissa inte.
De som har Svensk, samt de som har operatörstelefoner har inte fått.
Därför har inte alla fått.
Jag har en Svensk och har inte heller fått nån uppdatering, däremot tror jag att den kommer dyka up före de som har operatörstelefoner.
Det är ingen brådska för min del, min mobil funkar bra och det är inget i 1.1 som jag bara måste ha nu.
Det kommer nog bli jobbigare att vänta när 2.0 dyker upp.
Redigerat av SL2, 11 February 2011 - 18:57.
Postad 11 February 2011 - 19:14
Hittade lite mer info om MeeGo...
Fasen värre än vad jag ens kunnat tänka mig
Efter att företagets första mobiltelefon med Meego släppts inom kort kommer Meego-teamet att övergå till att bli en experimentverkstad för frantidens mobiler. Det är i första hand Windows Phone som gäller nu för Nokias smarta mobiltelefoner, menade Elop som höll show i London tillsammans med Microsoftchefen Steve Ballmer.
http://www.mobil.se/...r-1.389803.html
Låter som MeeGo blir ett nytt Maemo/N900 scenario med en experimentell lur med dålig support.
Jag säger inte att N900 är dålig, var själv mycket nära att köpa en, men det som avskräckte mig var just att den verkade ha dålig backning .
Postad 11 February 2011 - 19:27
Ja Android fanns ju innan Google köte det också, om du ska dra till med historia. Nokia och Intel de fixar ett nytt på ett och ett halvt år.Vad jämför du med? Vad är en rimlig tid för att skapa ett nytt OS för smartphones?
Maemo har funnits på marknaden i sex år, Moblin har existerat iaf fyra år, nu jobbar de tillsammans med Meego.
Det är här som teori och praktik går isär. Det räcker inte med att släppa en mobil om året och tro att man ska göra samma succé som Apple, eller ens en tredjedel av den succén.
Apple är ett särfall, med ett enormt värdefullt varumärke, och varken du eller jag kan nämna nån mer än Apple som kan göra en modell om året och samtidigt vinna så stora marknadsandelar.
Apple säger du... Nokia säger jag:
"Nokia is the world's most widely used brand, not just phone brand, or tech brand - any brand. More people have a Nokia phone in their pocket today, than ever owned a Sony Walkman music player, or watched a Panasonic TV or drove a Volkswagen Beetle, or wrapped a Timex watch onto their wrist, or wore Levi's jeans or laced on Nike shoes, or used a BIC pen, or colored a children's coloring book with Crayon color pens, or drank a Coca Cola. Nokia is the world's most widely used brand today, with an active user base of over 25% of every person alive on the planet (over 1.7 Billion people)!"
http://communities-d...adness-now.html
Postad 11 February 2011 - 19:45
Från idg.se
http://www.idg.se/2....ervagde-android
"Redan har Nokia dragit in en Symbianbaserad enhet i USA. Stephen Elop säger nämner också att arbetet på en Meego-enhet har avslutat eftersom den inte kunde styras om till Windows Phone.
– Vi har produkter under utveckling som vi nu styr om mot Windows Phone, sa Nokiachefen."
Postad 11 February 2011 - 20:03
Aah saftigt! Förstår dock inte varför dom la in t9 i landskaps-moden för första början... Sen som de andra säger, när fan kommer 1.1 till oss "övriga"?!!?!? Börjar bli riktigt irriterande
Gillar även jag 2.0 preview
T9 i landskap tycker jag är skönt om du går och skriver eller om du har en hand upptagen med nått annat
Fast ja 1.1 vill jag ha.. telialåst lur dum som man var
Redigerat av K_arlstrom, 14 February 2011 - 10:27.
Postad 11 February 2011 - 20:06
Där står att de lagt ner arbetet på "en" MeeGo mobil, inte att de lagt ner det på samtliga. De kan ha fler än en MeeGo mobil under utveckling.Stämmer bra det moparman skrev om Meego, de ska hoppa av det samarbetet eller iaf ge det väldigt låg prioritet, vilket är väldigt synd såg verkligen fram emot en sån lur :-(
Från idg.se
http://www.idg.se/2....ervagde-android
"Redan har Nokia dragit in en Symbianbaserad enhet i USA. Stephen Elop säger nämner också att arbetet på en Meego-enhet har avslutat eftersom den inte kunde styras om till Windows Phone.
– Vi har produkter under utveckling som vi nu styr om mot Windows Phone, sa Nokiachefen."
Postad 11 February 2011 - 20:34
Ser ut som N8an blir min sista Nokia mobil...
Man ska inte ta sånt här så hårt, många som drar allt för snabba slutsatser att d kommer bara blir skit. Man får vänta o se vad dom har att komma med o sen ta ställning. N8 är jag super nöjd med men hade redan innan köp bestämt mig för att hoppa på meego tåget.
Meego kommer bli riktigt nice d lilla man set, sen om nokia väljer att ha det som ett hobby projekt gör inte mig något.
Postad 11 February 2011 - 20:39
Ser ut som N8an blir min sista Nokia mobil...
Samma här, århundradets sämsta beslut... På målsnöret för MeeGo och Symbians nya UI så lägger sig Nokia platt och väljer ett dödfött OS...
Blir någon Android lur för mig nästa gång jag shoppar mobil. Så tråkigt för jag älskar nokias byggkvalité och ansåg att MeeGo var framtiden och på alla sätt bättre än Android.
Nokia rasade 15% på börsen idag. Allvarligt, tror det här var spiken i kistan för Nokia.
Postad 11 February 2011 - 20:47
Har nästan bara haft smartphones från nokia. Tråkigt...
Postad 11 February 2011 - 20:53
Samma här, århundradets sämsta beslut... På målsnöret för MeeGo och Symbians nya UI så lägger sig Nokia platt och väljer ett dödfött OS...
Blir någon Android lur för mig nästa gång jag shoppar mobil. Så tråkigt för jag älskar nokias byggkvalité och ansåg att MeeGo var framtiden och på alla sätt bättre än Android.
Nokia rasade 15% på börsen idag. Allvarligt, tror det här var spiken i kistan för Nokia.
Börsen är börsen, nokia satt i en ganska jobbig sits. Symbian dalade, android skulle inte funka med nokias andra tjänster och så microsoft. Hade rasat vilket beslut nokia än hade fattat.
Postad 11 February 2011 - 20:56
Jag är oerhört besviken. Men... i USA tror jag de får sälja fler mobiler med WP7 än med Symbian, för där verkar de hata Symbian och Maria i kassan på ICA köper nog hellre en Nokia + Microsoft mobil än en Nokia + Symbian mobil. För de förstnämnda har hon hört talas om, men frågar man henne om Symbian så tror hon nog att det är tvättmedlet på hylla H7.Samma här, århundradets sämsta beslut... På målsnöret för MeeGo och Symbians nya UI så lägger sig Nokia platt och väljer ett dödfött OS...
Redigerat av Unregistered31511, 11 February 2011 - 20:57.
Postad 11 February 2011 - 21:21
Börsen är börsen, nokia satt i en ganska jobbig sits. Symbian dalade, android skulle inte funka med nokias andra tjänster och så microsoft. Hade rasat vilket beslut nokia än hade fattat.
Symbian dalade men sålde ändå överlägset bättre än WP7 som floppat totalt. Att göra detta när de satsat så mycket och hårdnackat på Symbian och inte se hur det skulle ha gått efter det nya ui:t är ren och skär idioti. Nokia dumpade alla sina kronjuveler och sålde sin framtid för noll och inget. Nokias riktiga framtid långsiktigt, MeeGo, kommer i bästa fall blir någon leksakshörna i Espoo. Qt verkar också få självdö.
En sak kan man respektera kontrollfreaket Steve Jobs för och det är att den mannen tror på det han gör, skulle vilja ha sett lite mer av det från Nokia. Elops lojalitet ligger definitivt inte hos Nokia iaf...
Redigerat av Kemi, 11 February 2011 - 21:56.
Postad 11 February 2011 - 22:32
Symbian dalade men sålde ändå överlägset bättre än WP7 som floppat totalt. Att göra detta när de satsat så mycket och hårdnackat på Symbian och inte se hur det skulle ha gått efter det nya ui:t är ren och skär idioti. Nokia dumpade alla sina kronjuveler och sålde sin framtid för noll och inget. Nokias riktiga framtid långsiktigt, MeeGo, kommer i bästa fall blir någon leksakshörna i Espoo. Qt verkar också få självdö.
En sak kan man respektera kontrollfreaket Steve Jobs för och det är att den mannen tror på det han gör, skulle vilja ha sett lite mer av det från Nokia. Elops lojalitet ligger definitivt inte hos Nokia iaf...
Försvarar inte wp7 på nåt sätt har inte testat det så jag vet inte, tycker även som du att man borde ha satsat på d spåret man var inne på. Jag hoppas verkligen att meego+qt blir en lekhörna för alla nördar och vetare.
Elop ar en lite annan roll än Steve Jobs, elops roll är att öka lönsamheten det är han bäst på, tyvärr kommer säkert 10 000 eller mer få kicken dom kommande månaderna.
Postad 11 February 2011 - 22:47
Den är ju inte ens släppt officiellt i Sverige typ.
Sen har den väl inte fått en enda uppdatering än så nog måste man ge ett nytt os tid..
Se bara på android och Iphone.
Vad jag däremot ser som lite mer allvarligt är att WP7 är så pass låst och de verkar kopiera Iphone till stor del.
Men kanske är det en bättre strategi.Iaf om man ser till hur det gått för Iphone.
Och de har garanterat studerat både Android och Iphone noga.
Kanske är så att de flesta vill ha ett system som fungerar mycket bra och har en market med bra program/spel och inte har nå emot att betala...
Nokia var tvungen att göra nånting.
Android hade inte varit en bra lösning heller.
Och satsa på Symbian hade väl inte många gillat heller.
Men varför Nokia inte fortsatte med MeeGo vet jag faktiskt inte.
Förmodligen så trode de inte nog mycket på att det skulle gå vägen..
Har ni ens provat Maemo ?
Postad 11 February 2011 - 22:47
Om man tittar på Android så har det tagit ca 3 år innan alla de funktioner man vill ha finns där och om det kommer ta lika lång tid för WP7 då ser framtiden för Nokia mörk ut tyvärr.
Misstänker att många avvaktar med att köpa en WP7 mobil just för att vissa saker som man är van vid saknas speciellt om man är van vid WM 6.5 som visserligen fungerade taskigt men hade massvis med funktionalitet tillgänglig.
Postad 11 February 2011 - 22:51
Förstår inte riktigt varför de släpper den här nyheten nu.
Hade väl varit bättre att vänta tills de är ca 3 månader kvar och då släppa bomben + visa en helt ny Nokia WP7 som verkligen spöar allt annat som finns på marknaden..
Lite som det var när N95 dök upp.
Och då ha allt färdigt.
Som de är nu är de ju helt sjukt..
Vad ska Nokia släppa det här året i väntan på WM7 ?
Finns ju en stor risk att de tappar massor av kunder .
Postad 11 February 2011 - 22:59
Skumt sam f-n inte konstigt att deras aktier sjunker som en sten när de spretar åt alla håll och inte kan hålla vad de lovar.
Postad 11 February 2011 - 23:07
Hur i hel*ete har de kunnat sitta still i så många år utan att få nått gjort ?
De har ju varit en nedåtgående spiral rätt länge nu.
De borde ju verkligen ha resurser att vända de hela.
Verkligen smart av Iphone att köra med den strategi de gör med bla uppdateringar och att det inte har 25 olika mobiltelefoner..
Kanske borde nokia ta efter även där..
Minska ner och kanske ha bara 3 modeller och erbjuda uppdateringar i tex 2 år.
Postad 11 February 2011 - 23:16
Sen är det rätt störigt att de pratat och lovat så mycket med Meego för att det i slutändan ska rinna ut i sanden, helt sjukt hur man kan ha så pass inkompetent företagsledning på ett så pass stort multinationellt företag.
Klart som fan att det bara blir skit av alla deras satsningar när de aldrig fullföljer.
Postad 12 February 2011 - 00:08
Sedan tycker jag många är väldigt låsta vid uppdateringar av operativsystemen och framtiden. Om en lur är bra från början ska den väl inte behöva uppdateras och förändras i mjukvara alltför mycket. Jag jämför med till exempelvis 10 år gamla Windows XP som fortfarande fungerar alldeles utmärkt.
Postad 12 February 2011 - 00:13
MeeGo är Intel också:Sen är det rätt störigt att de pratat och lovat så mycket med Meego för att det i slutändan ska rinna ut i sanden, helt sjukt hur man kan ha så pass inkompetent företagsledning på ett så pass stort multinationellt företag.
"Intel Defends MeeGo After Partner Nokia Shifts Focus"
http://www.foxbusine...a-shifts-focus/
Postad 12 February 2011 - 00:13
Sen får man ju tänka på hur länge de flesta har en mobiltelefon idag..
Skulle tro att 2 år max för de flesta ..
Så får man en eller två uppdateringar så är de väl ok
Postad 12 February 2011 - 00:19
Postad 12 February 2011 - 00:23
D är ju inte direkt att symbian ska läggas ner på måndag, kommer uppdateras och förbättras i säkert 3 år till. Sen så kommer det ligga på franchise.
Som jag förstår det så kommer det inga "nya" telefoner ifrån nokia utan WP7 ?
Postad 12 February 2011 - 01:11
Men andra rykten säger att den inte ska komma.
Sen måste ju Nokia släppa telefoner i år.
Borde bli symbian eftersom Nokia inte ska släppa nån WP7 före Q4 i år.
Nu är ju detta bara rykten och citat så ta de inte för en absolut sanning.
Hoppas vi får höra mer under veckan som kommer
Postad 12 February 2011 - 09:43
Frukostläsning ur en tonnårsblogg...Trevlig frukostläsning för en symbian-beroende...not
Så här svarar Nokia på Facebook på frågan om Symbian är dött nu:
"Nej absolut inte, vi kommer fortsätta sälja många många fler symbian telefoner. N8:an går väldigt bra och E7 är nästan ännu mer populär. Vi kommer även att franchisea Symbian i framtiden."
Redigerat av Unregistered31511, 12 February 2011 - 10:47.
Postad 12 February 2011 - 10:08
Meego har det snackats, och snackats, och snackats om. Om det är någon plattform för mobiler om inte är i närheten av klar så är det väl Meego. Jag hade inte väntat att Meego skulle funka i närtid med tanke på de enorma problem Nokia verkar haft med att modernisera sin infrastruktur.
Nokias hårdvara har ju funnits färdig långt innan mjukvaran för tex N8. N8 visades upp långt innan lansering, lanserades med halvfärdig mjukvara. Andra modeller har försenats men visats upp. Nokia har inte fått ur sig speciellt många intressanta produkter på sistone. Försöken till att fräscha upp Symbian går alldeles för sakta, integrationen av sociala nätverk, webbläsare och epost borde fungerat sömlöst och inte laddas så klumpigt som det gör idag. Jag förstår att många föredrar Android.
Jag tror inte att Nokia mäktar med förändringstakten som krävs för att bygga upp infrastrukturen på en mjukvaruplattform för mobiler. Därför är det bra att dom hittar ett partnerskap med någon som är stark på det området.
IDG hade en rätt bra bild som visar vad som krävs av dagens platfrorm eller ekosystem för mobiler. Jag tror absolut att det kan komma något gott av MS-samarbetet. Spel, sökmotor, operativsystem, betallösningar, appmarket, navigation, annonsering, operatörsamarbete, hårdvara, integration till sociala nätverk osv. Allt detta kräver enorma resurser.

Sist jag hade en Windows SmartPhone var det en rätt taskigt byggd HTC TyTn. Nu kanske det kommer att finnas en schysst Nokia att byta upp sig till när min N8 Pensioneras under 2012. Bara Nokia fixar blixt och vass optik på den nya!
Hoppas att det ramlar ut nya tuffa WP7-produkter snarast. http://www.engadget....ncept-revealed/
Redigerat av BigR, 12 February 2011 - 10:10.
Postad 12 February 2011 - 11:09
Det ser ut som om det kommer ta ett tag. Men det är bara bra för Symbian och Nokia N8.Hoppas att det ramlar ut nya tuffa WP7-produkter snarast.
"Tyvärr verkar det som att det dröjer länge innan det faktiskt kommer några Windowstelefoner från Nokia, samarbetet påverkar antagligen inte marknaden förrän på 18–24 månaders sikt."
Redigerat av Unregistered31511, 12 February 2011 - 11:09.
Postad 12 February 2011 - 11:26
De kan ju inte vänta i evigheter..
Nu är de dags att rappa på ...
Postad 12 February 2011 - 12:27
Hehe. Såg att det va det nu, men nyvaken då jag läste så ja klicka bara på länken å skumma igenom texten. Vi kan nog va lugna några år till då..Frukostläsning ur en tonnårsblogg...
Så här svarar Nokia på Facebook på frågan om Symbian är dött nu:
"Nej absolut inte, vi kommer fortsätta sälja många många fler symbian telefoner. N8:an går väldigt bra och E7 är nästan ännu mer populär. Vi kommer även att franchisea Symbian i framtiden."
Postad 12 February 2011 - 12:44
Tack i förhand.
Postad 12 February 2011 - 13:05
Prova att dra ur och stoppa i kontakten till headsetet samtidigt som du har musikspelaren öppen.Ursäkta som frågar men är det bara jag som är en grott människa och får inte mina hörlurar fungera(dem som följde med) eller är dem sönder, kan höra musiken men ingen av knapparna fungerar?
Tack i förhand.
Postad 12 February 2011 - 14:08
Prova att dra ur och stoppa i kontakten till headsetet samtidigt som du har musikspelaren öppen.Ursäkta som frågar men är det bara jag som är en grott människa och får inte mina hörlurar fungera(dem som följde med) eller är dem sönder, kan höra musiken men ingen av knapparna fungerar?
Tack i förhand.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
8 bilder
197 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?