Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.
5639 svar till detta ämne
Postad 19 February 2014 - 19:43
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12483 inlägg
Vad är steam machine då om inte en pc trodde det var next gen också....
PS4 och Xbox One är också PC-baserade  Det kanske är därför de går att koppla till TVn... Det är väl knappast konstigt att Sony-gänget har hög svansföring vad gäller de grafiska skillnaderna då de var påtagliga åt andra hållet förra generationen till MS-gängets stora glädje?
Skillnaden var mycket mindre mellan PS3 och Xbox 360. PS3 hade långsammare GPU, men snabbare CPU.
Redigerat av Ageve, 19 February 2014 - 19:49.
Postad 19 February 2014 - 21:06
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Men om man har en tråd som till och med har titeln War i titeln, varför blir man då upprörd när "eliten" (dit räknar jag även er Xbox-white knights som förfasas över tonen mot er älskade maskin) kommer hit för lite skyttegravskrig? Är ni nya på internet? Det är väl knappast konstigt att Sony-gänget har hög svansföring vad gäller de grafiska skillnaderna då de var påtagliga åt andra hållet förra generationen till MS-gängets stora glädje?
Dagens bästa.....precis min mening. I förra generationen kommenterades varenda icke-exklusiva spel med ett haha Xbox är bättre så på den punkten är det bara som man bäddar får man ligga. Sen är jag lika trött på inläggen från rumpnisse, lcd med flera som alla andra. Å andra sidan förekommer dryga inlägg från Tinboy, la cucharacha mm så det är väl jämt skägg på den fronten. Om någon rik gatesfläktpojke betalar för online på xbone åt mig ska jag köpa konsolen för jag är riktigt sugen på titanfall.....;-)
Postad 19 February 2014 - 21:22
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Dagens bästa.....precis min mening. I förra generationen kommenterades varenda icke-exklusiva spel med ett haha Xbox är bättre så på den punkten är det bara som man bäddar får man ligga. Sen är jag lika trött på inläggen från rumpnisse, lcd med flera som alla andra. Å andra sidan förekommer dryga inlägg från Tinboy, la cucharacha mm så det är väl jämt skägg på den fronten.
Om någon rik gatesfläktpojke betalar för online på xbone åt mig ska jag köpa konsolen för jag är riktigt sugen på titanfall.....;-)
Fast förra generationen var mer spännande  Nu är det ju bara att folk sparkar på den som redan ligger.
Postad 19 February 2014 - 22:06
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
I förra generationen kommenterades varenda icke-exklusiva spel med ett haha Xbox är bättre så på den punkten är det bara som man bäddar får man ligga.
Fast det var inte så, vet inte varför ni fått för er det. Läs själv hur det var, det är inte ens jämförbart med hur det är nu för tiden.
Postad 19 February 2014 - 22:34
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Nu utgår jag ifrån att du var väldigt väldigt ironisk zoiler.....
Postad 19 February 2014 - 22:36
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Fast det var inte så, vet inte varför ni fått för er det. Läs själv hur det var, det är inte ens jämförbart med hur det är nu för tiden.
Du måste tänka på att de med xbox hade spel att spela på den tiden...  Lutar själv åt PS4 numer samtidigt som jag tycker Michel Baystation passar ganska bra i dagsläget. Snyggare men utan innehåll och inget som får mig att vilja ha den nu så då kan jag lika bra vänta och se om inte MS fixar den där killer-appen till kinect som verkligen tar spelandet till en ny nivå...
Postad 19 February 2014 - 23:00
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Igentligen är ju hela den här tråden tönterier för gemeneman. Men vad fan vi är ändå på ett hifi forum som i stort sett helt består av pryltekniskt och digitalt prestandarunkande. Själva tråden ställer prylar mot varandra i ett (enligt forumheader) war (det är krig på engelska). Så det är klart att det kommer till viss del att spåra, men jag tycker generellt vi håller oss inom bestämmelserna för geneva konventionen.
Redigerat av bazookajoe_83, 19 February 2014 - 23:01.
Postad 20 February 2014 - 01:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nu utgår jag ifrån att du var väldigt väldigt ironisk zoiler.....
Nej... men å andra sidan, vad vet jag. Har ju bara modererat forumet i 10 år. Kanske är lättare att hitta en ****** bland 20 personer än 200.
Postad 20 February 2014 - 10:30
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Detta skulle förklara en hel del, Sega does what Nintendon't 
Sega for life! Dagens bästa.....precis min mening. I förra generationen kommenterades varenda icke-exklusiva spel med ett haha Xbox är bättre så på den punkten är det bara som man bäddar får man ligga. Sen är jag lika trött på inläggen från rumpnisse, lcd med flera som alla andra. Å andra sidan förekommer dryga inlägg från Tinboy, la cucharacha mm så det är väl jämt skägg på den fronten.
Tycker alltid det är underhållande när jag blir grupperad som fläktpojke för Xbox One. Jag har inte ens skrivit att jag skall köpa en, däremot har jag skrivit att jag med 80% sannolikhet kommer köpa en PS4 under sommaren. Däremot så vill jag se argument som är uppbyggda via länkar och fakta, inte bara lösrykta citat utan substans. Och eftersom detta trots allt är ett diskussionsforum på internet så tar jag gärna en diskussion. Men det visar väl på att om man inte argumenterar med något måste man automatiskt vara på motståndarens sida, även om så icke är fallet. För att summera: * Jag är inte alls nöjd Xbox One och dess prestanda. * PS4 är helt klart i mina ögon det bästa alternativet att köpa * Med det sagt, jag tror att andra faktorer än den rena prestandan styr inköp. Exklusiva spel, vad man ägt tidigare, vad kompisarna har etc * Citerar man något bör man ha en länk. Samma sak om man kommer med påstående, en länk tack för att underbygga din argumentation * Subjektiv åsikt är inte samma sak som objektiv fakta. * Ja jag kan framstå som dryg på internet, det är en nackdel med att bara föra konversation i skrift. Om någon rik gatesfläktpojke betalar för online på xbone åt mig ska jag köpa konsolen för jag är riktigt sugen på titanfall.....;-)
Gör som jag, köp det på PC istället.
Postad 20 February 2014 - 12:16
Illyren
-
Illyren
-
Forumräv
-
-
641 inlägg
Såg nyss lite klipp på TItanfall gameplay. Ska detta vara det som räddar Xbone? hahahah garvade sönder mig för uselt det såg ut att vara. Såg ju ut som mirrors edge och cod hade fått en bastard typ;) Nej men helt allvarligt så tror jag det kommer floppa hårt. Såg absolut inget lockande i det och de flesta verkade hålla med.
Postad 20 February 2014 - 12:32
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Men Tinboy om du är så neutral som du säger, har då alla som uppfattar dig som allt annat än neutral fel eller är det du som kanske trots allt inte uttrycker dig helt opartiskt som du vill tro? Jag som tittar in då och då uppfattar dig absolut inte som en av dom neutrala som trots allt finns. Däremot är du ju aldrig barnslig på ett sätt som förekommer bland vissa här. Men det är trots allt en krigstråd som sagt...
Redigerat av Kamui, 20 February 2014 - 12:33.
Postad 20 February 2014 - 12:36
Illyren
-
Illyren
-
Forumräv
-
-
641 inlägg
Men Tinboy om du är så neutral som du säger, har då alla som uppfattar dig som allt annat än neutral fel eller är det du som kanske trots allt inte uttrycker dig helt opartiskt som du vill tro? Jag som tittar in då och då uppfattar dig absolut inte som en av dom neutrala som trots allt finns. Däremot är du ju aldrig barnslig på ett sätt som förekommer bland vissa här. Men det är trots allt en krigstråd som sagt...
Så om man säger fakta som att PS4 är mycket starkare än Xbone på alla fronter så är man inte neutral? Ska man ljuga menar du?
Postad 20 February 2014 - 12:37
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Såg nyss lite klipp på TItanfall gameplay. Ska detta vara det som räddar Xbone? hahahah garvade sönder mig för uselt det såg ut att vara. Såg ju ut som mirrors edge och cod hade fått en bastard typ;) Nej men helt allvarligt så tror jag det kommer floppa hårt. Såg absolut inget lockande i det och de flesta verkade hålla med.
Verkar iofs som ganska många som spelat betan tycker det är riktigt kul. Tror inte spelet ska "rädda" Xbox One, däremot så tror jag det kommer sälja en hel del konsoler extra. Det är fortfarande rätt fattigt på spel-sidan till båda konsolerna. Och sen döma ett spel helt från betan är väl kanske lite att ta ut din skadeglädje i förskott?
Postad 20 February 2014 - 12:41
Unregistered8c5802be
-
Unregistered8c5802be
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Ja, de flesta verkar tycka om det, inte läst många negativa kommentarer i beta trådarna.
Fast, även jag tycker det ser lite undermåligt ut för att vara nästa stora grej .
Postad 20 February 2014 - 14:20
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Men Tinboy om du är så neutral som du säger, har då alla som uppfattar dig som allt annat än neutral fel eller är det du som kanske trots allt inte uttrycker dig helt opartiskt som du vill tro?
Vi är på ett forum där 80 % köper Playstation och där diskussionerna av förklarliga skäl i nuläget nästan alltid inleds av en som är pro-Sony (klart flest forumanvändare, snyggast spel, bäst prestanda). Om man vill bemöta fakta och bakomliggande argument istället för att ta ställning för sidor, så kommer det nästan alltid att ske mot Sonyargumentet av den enkla anledningen att det finns många fler med pro-Sony-åsikter. Hade det varit 50/50 i användare så hade det varit lättare för en användare som Tinboy att framstå som neutral för han hade haft fler chanser att argumentera mot båda sidorna. I nuläget hinner hundra användare före de få tillfällen en Xboxare inleder någonting. Exempel: - PS4 kommer att vinna detta, de har överlägsen prestanda. - Men vadå, det behöver ju inte betyda något, Wii och PS2 var ju inte kraftfullast. Detta ses inte som ett argument mot själva argumentet utan mot Sony. För många är det dessvärre ett okänt begrepp att inte ta ställning för sidor, det är självklart för dem att man måste hålla sig till en viss sida/märke. Det blir lite fånigt sedan när Tinboy köpt en PS4 och fortfarande upplevs som anti-PS4. Sen sa merger iofs att han uttryckte sig drygt, inte att han var en Xbox-****** så det missuppfattades nog. Ändrade för övrigt titeln så det inte kan användas som ursäkt för hårdare stämning.
Postad 20 February 2014 - 14:24
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Såg absolut inget lockande i det och de flesta verkade hålla med.
Dom flesta? Dom som har en Ps4a o har spelat betan eller suttit o tittat på Youtube klipp? Eller dom idioter som köpt en One??? Mig inkluderat. Som sagt, har inte sett mycket negativt än. Kan säga så mkt att det är ett roligt o fartfyllt spel. Men dock inget dragplåster för att öka försäljningen med 30-40% av konsolen. Men det är ju ganska komiskt att du total sågar ett spel som du endast sett klipp på Youtube. LOL!!!!
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 20 February 2014 - 14:26.
Postad 20 February 2014 - 14:36
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1130 inlägg
Ändrade för övrigt titeln så det inte kan användas som ursäkt för hårdare stämning.
Ahh  Ingen undertext med krig, blod eller jihad då?
Postad 20 February 2014 - 14:37
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
jag måste säga att jag tyckte att titanfall såg ut som det bästa exklusiva spelet hittills. idag, när jag sett lite så tror jag att forza motorsport är lite bättre, men jag skulle själv ha köpt titanfall om jag hade polare som skulle ha gjort det. för att vara ett nytt IP så anser jag absolut att det ser mycket bra ut. självfallet, det kommer inte göra en halo, men det är det nog ingen som kan förvänta sig heller.
jag tror dock att många som klankar på titt-anfall är såna som skulle klanka på allt som har med xbone att göra. om så nästa zelda skulle bli xbone-exklusivt så skulle det troligtvis klankas endel på det spelet också, trots att vi näst intill vet att nästa zelda kommer att bli bra, redan innan vi vet något om det.
Postad 20 February 2014 - 14:48
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Titanfall räknas väl inte som exlusivt? Har betan till PC.
Postad 20 February 2014 - 15:02
Unregistered32bcdf95
-
Unregistered32bcdf95
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
konsol exklusivt
Postad 20 February 2014 - 15:10
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Titanfall räknas väl inte som exlusivt? Har betan till PC. 
MS exklusivt Själv tillhör jag skaran som hade köpt Titanfall ifall det hade kommit till PS4 men jag kommer inte köpa Xbone för att få spela det. Hade det varit lite mer som jag hade velat ha det så hade jag nog övervägt att köpa xbone. Det går ju inte att sia i framtiden men för att försöka få ett hum om vad för exklusiviteter som diverse konsol kommer att ha så kan man kolla på deras historia och då har Sony absolut dem bästa exklusiva spelen för min smak och det var anledningen till mitt val. Och alla vet ju vilket spel jag håller som det bästa exklusiva spelet hittills till någon av konsolerna. fast jag måste säga att Sony gjorde fel i att släppa Killzone som release spel. med tanke på den hårda konkurransen mot BF4 och COD så borde dem ha släppt ett äventyrsspel istället. typ Uncharted 4. och så hade GG kunnat jobba vidare med KZ och släppt ett mer komplett spel som kunde "konkurrera" med Titanfall nu i vår när folk börjat tröttna på BF och COD.
Redigerat av beat_strandh, 20 February 2014 - 15:12.
Postad 20 February 2014 - 15:10
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Aha... trodde exklusivt räknades som när det BARA kom till ett format, såsom forza, Uncharted, Super mario etc.
Postad 20 February 2014 - 18:00
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Aha... trodde exklusivt räknades som när det BARA kom till ett format, såsom forza, Uncharted, Super mario etc.
MS har både formatet Windows o formatet Xbox
Redigerat av PalmiNio, 20 February 2014 - 18:02.
Postad 20 February 2014 - 18:02
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Det är jag som sätter namn på den här tråden. Så det så.
Postad 20 February 2014 - 18:05
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Can i bet you on this? Kommer garanterat bli en hit med garanterad uppföljare! Att du nämner COD är ju bra, bäst säljande serien just nu.
Postad 20 February 2014 - 18:06
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Döp den till "1,2,3... Fight!!"
Postad 20 February 2014 - 18:07
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Tror och hoppas Titanfall blir en storsäljare. Spelet verkar ju riktigt kul enligt de flesta som spelat.
Postad 20 February 2014 - 18:10
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Man kan nästan redan nu säga att du har fel då spelet innan släpp ligger 7:a på Amazon över console best sellers: http://www.amazon.co...zgbs/videogamesNotera 8:an som är Playstation 4
Redigerat av PalmiNio, 20 February 2014 - 18:11.
Postad 20 February 2014 - 18:10
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Haft betan sen början av veckan... men inte hunnit spela... ungarna har sportlov, och jag jobbar eftermiddag! damnit
Postad 20 February 2014 - 18:26
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Jo men jag tog ju den undertiteln du hade på tråden  Av någon anledning känns det sarkastiskt nu, dunno why
Postad 20 February 2014 - 18:26
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Tråden kan ju vara respektfull, men vi här inne behöver väl inte vara det för den skullen?
Postad 20 February 2014 - 18:42
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Jo men jag tog ju den undertiteln du hade på tråden 
Av någon anledning känns det sarkastiskt nu, dunno why 
Självklart inte. Sarkasm är väl inte särskilt respektfullt.
Postad 20 February 2014 - 20:03
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Haft betan sen början av veckan... men inte hunnit spela... ungarna har sportlov, och jag jobbar eftermiddag! damnit 
Och nu är det för sent. Bara att invänta det riktiga spelet.
Postad 20 February 2014 - 20:41
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Sen sa merger iofs att han uttryckte sig drygt, inte att han var en Xbox-****** så det missuppfattades nog.
Jag får erkänna att jag tolkade: Sen är jag lika trött på inläggen från rumpnisse, lcd med flera som alla andra. Å andra sidan förekommer dryga inlägg från Tinboy, la cucharacha mm så det är väl jämt skägg på den fronten.
(Min fetmarkering) som att man ansåg att jag tillhörde Xbox One-lägret. Om så icke var fallet ber jag om ursäkt. Men Tinboy om du är så neutral som du säger, har då alla som uppfattar dig som allt annat än neutral fel eller är det du som kanske trots allt inte uttrycker dig helt opartiskt som du vill tro?
Jag tror inte att någon kan vara opartisk, du kommer alltid att ha en subjektiv åsikt som styr hur du tänker, känner och argumenterar. Jag ser mig inte som opartisk, jag har helt klart bestämt mig och det lutar kraftigt åt Playstation 4. Med det sagt så tycker jag man skall sträva efter att se saker och ting rationellt och försöka ha en objektivitet i saker och ting hur svårt det än kan vara. Jag försvara knappast allt MS gör eller försöker påskina att Xbox One skulle vara den "bästa" maskinen. Jag har till och med backat i några påståenden som jag haft om Xbox när folk kunna visa med hjälp av fakta och länkar att mitt tänk inte var rätt. Jag köper fullt ut att folk inte ser mig som neutral, det är ett pris jag tänker betala för att fortsätta bråka med folk som inte klarar av att underbygga sin åsikter med vettiga argument, fakta eller skriver subjektiva åsikter som absoluta sanningar. Det är oavsett om det är för Xbox One eller Playstation 4. Mitt första inlägg i tråden: Förra gången köpte jag en Xbox 360 först och sedan en playstation 3 18 månader senare. Denna gång lutar jag åt att göra tvärtom. Beror lite på pris och exklusiva spel.
Så redan från första början lutade jag åt Playstation 4...
Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 20 February 2014 - 20:43.
Postad 20 February 2014 - 21:30
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
man ansåg att jag tillhörde Xbox One-lägret. Om så icke var fallet ber jag om ursäkt.
Av en slump sitter jag och läser på lite om Online Disinhibition Effect och det som kallas för Solipsistic Introjection passar rätt bra in på det du beskriver.
Postad 20 February 2014 - 21:42
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Rolig läsning humming. När jag tänker själv så har jag ju ganska klara bilder av några här som säkert är helt åt pipsvängen. Tinboy ser jag ju bada i pengarna som ms har köpt honom med t ex. Så vet ju alla hur m$ jobbar Här var något som ms vann förresten, först ut med en fjärrkontroll
Redigerat av Johan_i_burken, 20 February 2014 - 21:56.
Postad 20 February 2014 - 21:56
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Finns faktiskt remote till PS4 också.
Postad 20 February 2014 - 21:57
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Finns faktiskt remote till PS4 också.
Officiell från sony? edit, det var inte skrivit till att börja med speciellt seriöst heller för den delen. Jag använder t ex enbart min ps4 till bf och har absolut noll behov av en. Hade aldrig någon fjärr till 360n heller,
Redigerat av Johan_i_burken, 20 February 2014 - 22:03.
Postad 20 February 2014 - 22:25
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Postad 21 February 2014 - 01:01
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Rolig läsning humming. När jag tänker själv så har jag ju ganska klara bilder av några här som säkert är helt åt pipsvängen. Tinboy ser jag ju bada i pengarna som ms har köpt honom med t ex. Så vet ju alla hur m$ jobbar
Här var något som ms vann förresten, först ut med en fjärrkontroll

Varför? Kinect ska ju fungera perfekt och mycket bättre än en fjärr
Postad 21 February 2014 - 01:05
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12483 inlägg
Ja, du hoppar för att byta kanal, och gör vågen för att höja eller sänka volymen, men det kräver minst tre personer.
Postad 21 February 2014 - 08:02
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Måste ju erbjuda foliehattarna något också... Sony lär väl knappast ta fram någon fjärr till PS4:an då dess användare redan anser den perfekt på alla sätt. Saknas något är det en feature som inte ska finnas på en spelmaskin
Postad 21 February 2014 - 08:17
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Postad 21 February 2014 - 08:31
FluBBa
-
FluBBa
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
Sony lär väl knappast ta fram någon fjärr till PS4:an då dess användare redan anser den perfekt på alla sätt.
Jag använde min förstärkarfjärr dag 1 på PS4an. Däremot är ju inte PS4an perfekt, saknas ju massa funktioner som man vill ha, en specialfjärr är däremot inte med på den listan.
Postad 21 February 2014 - 08:33
Unregistered9be4fd25
-
Unregistered9be4fd25
-
Användare
-
-
108 inlägg
Måste ju erbjuda foliehattarna något också... Sony lär väl knappast ta fram någon fjärr till PS4:an då dess användare redan anser den perfekt på alla sätt. Saknas något är det en feature som inte ska finnas på en spelmaskin 
Sista meningen är verkligen bullseye!
Postad 21 February 2014 - 08:34
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Tja, valfrihet är ju alltid dåligt eller? Skulle tydligen vara rörelsekänsliga så knapparna lyser upp när man rör den.
Postad 21 February 2014 - 08:41
Unregistered8c5802be
-
Unregistered8c5802be
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Lite intressanta siffror, karaktärerna i The Order är på över 100k polygoner..
Kratos: ~20k
Heavy Rain main characters: 15k
Lee i The Walking Dead: 5k
Marius i Ryse: 85k
Postad 21 February 2014 - 08:55
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Minns någon vad karaktärerna i ff the spirit within animerades i? Filmen är fan 15 år och är fortfarande snygg
Postad 21 February 2014 - 12:21
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
vad har man en fjärr till när man spelar? räcker inte en handkontroll?
Postad 21 February 2014 - 12:23
Unregistered8c5802be
-
Unregistered8c5802be
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Minns någon vad karaktärerna i ff the spirit within animerades i? Filmen är fan 15 år och är fortfarande snygg 
Tror det var 400k.. lite rolig ot:200 datorer tuggade på i fyra år för den filmen..
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|