Någon mer än jag som reagerat på att baksidan av PS4an verkar omgjord på de serieproducerade exemplaren jämfört med de första prototyperna?
Hur menar du att den är omgjord? Har du några bildexempel?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
15 relaterade trådar
Postad 15 October 2013 - 13:56
Hur menar du att den är omgjord? Har du några bildexempel? Postad 15 October 2013 - 18:08
Skulle fortfarande hävda att större omdesign är helt beroende på försäljning. Ja, de uppdaterar allt innanför skalet löpande i takt med att enskilda komponenter förbättras men detta är inte samma sak som att göra en "omlansering". PS2 Slim tog väl ca 4 år efter PS2. Att göra en omdesign och sälja in det som en helt uppdaterad version är ett marknadföringskort som jag tror är planerat att komma i rätt tid mer än att komma när det är tekniskt möjligt. Så jag skulle skilja på tekniska revisioner och totalt omdesign. Det första görs löpande, det andra görs för att "omlansera" produkten Postad 15 October 2013 - 19:52
Satt o kollade på ett av alla dessa "Playstation 4 hands on" som finns på youtube då jag uppmärksammade att uttagen på baksidan hade annan placering samt att nästan alla ventilationshål var borttagna. EDIT: Måste ha sett fel. Letade efter detta igår och hittade inget bevis på mitt påstående (alla bilder, filmer jag hittar visar denna baksida)
Redigerat av ante_nordin, 16 October 2013 - 06:23. Postad 16 October 2013 - 13:34
Du måste betala för PS+. Då får du onlinespel och en del gratisspel och lite annat smått och gott. Tråkigt men sant.
Redigerat av hassesolo, 16 October 2013 - 13:34. Postad 16 October 2013 - 13:52
Det är inte så farligt att betala 480 kr för ett år, brukar finnas rabbat vissa månader bla december & på sommaren.
sedan kommer du få gratis spel till PS3, PS4 & Vita det är ca. 4 spel i månaden & det är inga dåliga spel. Postad 16 October 2013 - 14:04
Jag säger inte att det är jättedyrt men jag tycker det är sympatiskt att det är inte kostar extra på PS3. Tänk på alla barn som måste övertala sina föräldrar att betala 480 spänn per år...
Postad 16 October 2013 - 14:55
Kidsen får det nog lite jobbigt, men å andra sidan kanske dom uppskattar gratisspelen mer än vad vi gör?
Postad 16 October 2013 - 15:12
Flower, flOw, Sound Shapes och Escape Plan till PS4 på release. Cross-Buy dessutom!
http://blog.eu.plays...-to-ps4ps-vita/ Postad 16 October 2013 - 16:02
Tycker detta visar hur enkelt det är att göra spel till PS4. Redan vid släppet så kommer gamla godisbitar från PS3 till PS4 vilket betyder att det måste vara otroligt lätt att porta över. Postad 16 October 2013 - 17:29
Undra om gratisspelen på PS4:an kommer göra så att det blir mindre spel för PS3:an? Om dom nu viftar med att man får ett visst värde av spel, sedan skeppar dem bara en massa PS4-spel, kommer inte PS3-spelarna känna sig eftersatta? eller tvärt om, om det bara kommer massa PS3-spel, känner sig inte PS4-spelarna sig lurade?
Eller drämmer dem till med att släppa "dubbelt" så många spel helt enkelt? Postad 16 October 2013 - 19:35
I den där plexilådan så skulle nog min telefon lägga av
Postad 16 October 2013 - 21:26 Ja det har du rätt i, visst skulle jag vilja att det vore gratis på PS4 vet flera som har sagt att dom inte kommer köpa PS4 för att det kostar att spela online.. kanske vi som blivit bortskämda, det är ju mycket pengar som dom förlorar om dom inte tar betalt, vet inte hur mycket Pyttemjuk har tjänat in på att ta betalt. får hoppas på att det blir bättre spel & mer flyt på servrarna nu när vi skall betala. Postad 16 October 2013 - 21:29 Jo det är ju surt om någon av consolerna får lida & får mindre spel, men hoppas på att båda får lika mycket spel. kanske blir mer indie spel till PS4 för där skulle ju dom som gör spelen få bestämma mer när spelen skall släppas & priser mm.. Postad 16 October 2013 - 22:19
As you may have heard, thatgamecompany’s Flower is coming to PS Vita. Today I am happy to officially announce that it is also coming to PS4 and that both versions will launch on November 15th. Now this beautiful, meditative game can be experienced at 1080p and 60fps.
I’m also excited to tell you that Sound Shapes, the ground-breaking musical platformer from Queasy Games, will also be joining Flower in the PS4 launch line-up on November 15th. Flower isn’t the only thatgamecompany title making its way to new places. We are also bringing flOw to PS Vita and PS4. This is the first game TGC released — the one that started it all. It will release for both PS4 and PS Vita on November 29th. But wait, that’s not all. Escape Plan, the dark, funny PS Vita survival game from Fun Bits Interactive, will be making the jump to the big screen and will launch on PS4 on November 29th. We have spent a lot of time reworking the controls for DualShock 4, and we can’t wait for you to get your hands on it. Finally, these are all Cross-Buy games, meaning if you buy it once, you’ll be able to download it for free on any available system. Oh, and one more thing: if you have purchased these games previously on PlayStation Store, they will be available to you when they release on PS4 or PS Vita at no additional charge. Enjoy! Release dates: Flower Nov 15 Sound Shapes Nov 15 Escape Plan Nov 29th FlOw Nov 29th Postad 16 October 2013 - 22:34
Fråga dom vad de tänkt att köpa för konsol istället Microsoft har alltid kostat och jag hade inga problem som tonåring att betala min far för "Live" då jag var för ung för att inneha Visa-kort. Finns inga andra alternativ på konsol-sidan än att betala så då får man hoppa över till PC för att slippa i sådana fall. Postad 17 October 2013 - 08:09 Dom kommer nog köpa PS4 endå så småning om för att dom flesta går över till PS4 jag kommer köpa PS4 men jag väntar en liten stund om jag kan hålla mig. har fortfarande massor att spela på PS3.an Postad 17 October 2013 - 08:11 Kidsen? Det är väl föräldrarna som får det jobbigt? Postad 17 October 2013 - 08:56
Ojojoj! det där var fint. Har Flower och Escape Plan redan, bra deal där. Hoppas att Journey får samma lösning i framtiden! Postad 17 October 2013 - 11:24 Mindre spel Redan nästa månad så minskas antalet PS3spel via plus från tre till två From this month PlayStation Plus membership users will be given access to two PlayStation 3 titles. The PS Vita monthly updates are remaining the same and members will have access to two new PS Vita titles every month. Good news is that with the impeding launch of PS4, the great news for PS Plus members is that existing membership automatically covers PS4 as well as PS3 and PS Vita, so watch this space!” Postad 17 October 2013 - 20:45
ComputerBuild.de unboxing PS4an.
Är ett devkit/testkit ska tilläggas! http://youtube.com/watch?v=44iaxwO8xIU Redigerat av Zerokelvin, 17 October 2013 - 20:46. Postad 17 October 2013 - 20:45
Unboxing från en tysk sida:
https://www.youtube....4iaxwO8xIU&hd=1 Ej Retail kartong men ändå. De byter även hårddisk på den: http://www.neogaf.co...ad.php?t=698974 Postad 18 October 2013 - 07:30 It's all about the details... ![]() edit: inte tänkt på att den är spegelvänd ijmf med PS2/3... dessutom, moderkort sitter i toppen och är upp-och-ner vänt. skadad som man är så ser man fram mot dagens tear-down... Redigerat av pacman, 18 October 2013 - 07:46. Postad 18 October 2013 - 09:54
Ps3an blev snarare sämre ju äldre den blev. Fler och fler features plockades bort. Enda fördelen med de senare modellerna är att de drog mindre ström vilket leder till mindre värme och lägre ljudnivå.
Redigerat av Unregistereddc471864, 18 October 2013 - 09:54. Postad 18 October 2013 - 10:18 Ej hörbar fläkt i XMB iaf. Postad 18 October 2013 - 10:55
"oj vad trevligt det var här!!!" sa veganen som befann sig på köttmässan Driveclub är nu försenat till början av 2014. Ersättare är indiespelet Contrast + att Sony tror att två dagars gratis multiplayer i Killzone Shadowfall i slutet av december är en bra grej... Postad 18 October 2013 - 11:15
Är det försenat eller var det ett rykte? Jag läste tidigt i morse att inget officiellt sagts, men det var ett tag sen också
Postad 18 October 2013 - 11:24
http://blog.eu.plays...iveclub-update/
SCE Worldwide Studios and the team at Evolution Studios have made the difficult decision to delay the release of DRIVECLUB and DRIVECLUB PlayStation Plus Edition until early 2014. DRIVECLUB will be a truly innovative, socially connected racing game, but the team requires more time in order to deliver on their vision — and I’m fully confident the game will surpass your expectations. This decision also affects PlayStation Plus members‘ Instant Game Collection for launch. To be clear, DRIVECLUB PlayStation Plus Edition will still be part of the Instant Game Collection when it is released. For the PS4 launch, in addition to Resogun, I’m pleased to announce that Contrast, the highly anticipated game from Compulsion Games will also be available to PlayStation Plus members for free as part of Instant Game Collection. If you’re not aware of Contrast, it will whisk you away to a surreal vaudevillian, film-noir inspired reality full of performance, intrigue, shadow-play and drama. Please check out the trailer below. I’m sure you’ll agree that it is unlike anything you will have played before. We’re also offering members access to an exclusive “Open Weekend” trial of Killzone Shadow Fallmultiplayer on December 28-29. We understand that the delay is disappointing news, but can assure you that the reason we have made this decision is to ensure that when DRIVECLUB launches, it will realize the next gen racing vision. And PlayStation 4 gamers will have no shortage of titles to play this year. At launch alone, we have Killzone Shadow Fall, Knack, Assassin’s Creed IV Black Flag, FIFA 14, Call of Duty: Ghosts, Battlefield 4, to name but a few, as well as the incredible list of Indie games coming to PS4. A broad portfolio of games will be available on PS4 before the end of the year, and with games such as Infamous Second Son, The Order 1886, Destiny, Watch Dogs and now DRIVECLUB coming next year, the strength of the software line-up on PS4 is unprecedented. DRIVECLUB is a really ambitious racing title and the game is looking stunning. The extra time we’re giving the team means the visuals and overall experience are only going to get better. We can assure you that it will be worth the wait. Redigerat av Christopher_A, 18 October 2013 - 11:24. Postad 18 October 2013 - 11:33
verkar ju nästa som att universum verkligen vill tvinga mig köpa AC4 vid launch... vafan....
Postad 18 October 2013 - 12:30
Blir nog att avboka mitt ex och vänta till nästa år, så få spel på release och jag hinner inte spela genom de spelen jag redan har heller.
Postad 18 October 2013 - 13:38
Ja det är ju bara BF4 som lockar vid release, men betan var väl inte så övertygande. Men få se hur recensionerna blir för PS3 versionen.
Postad 18 October 2013 - 13:49
hårddiskar som bör passa i PS4
https://www.prisjakt...ms=l=s145899124 http://new.livestrea.../events/2475845
blir nog en SSHD på 1-1.5tb för mig Redigerat av Christopher_A, 18 October 2013 - 13:51. Postad 18 October 2013 - 13:50
Gaah vad tyskarna är seeega....
Sprätta upp den då!! Redigerat av pacman, 18 October 2013 - 13:51. Postad 18 October 2013 - 14:06
följande ska tas med en rejäl skopa salt tills vidare
https://twitter.com/...172986780540928 Fantastic PlayStation meeting! Breaking Point - ALL your digital content from your PS3 WILL carry over on to your PS4! http://www.neogaf.co...ad.php?t=699424 Postad 18 October 2013 - 14:23
Hmmm??? Jag tar det med en STOR skopa salt! Om inte
Postad 18 October 2013 - 14:53
http://www.neogaf.co...ad.php?t=699436 Postad 18 October 2013 - 14:55
skulle inte vara förvånad om twitterkontot blivit hackat
After 60 minutes of operation PS3: 2.1 sone PS4: 0.83 sone undrar om PS3an är en fräsch PS3a eller lite gammal och sliten och låter mer pga det Postad 18 October 2013 - 15:11 "will someone please think of the children" Postad 18 October 2013 - 16:59
Ja det vore ju kul om PS4 är tystare än PS3 denna gång. Vad menas med "After 60 minutes of operation", spelande eller netflix? Är tvivlande då det sas samma sak om PS3 och PS4 är ju tom. mindre så jag tar det med en nypa salt och blir senare positivt överaskad.
Postad 18 October 2013 - 17:35
Nu har Playstation EU svarat angående detta! Var som vi trodde det var ej sant utan bara ett missförstånd! https://twitter.com/...239033872846848 @PlayStationEU
Redigerat av Zerokelvin, 18 October 2013 - 17:38. Postad 18 October 2013 - 17:55 I menyerna. Postad 19 October 2013 - 03:45
värst va mycket negativt folk det var här inne da folk som skall vänta med konsollen osv osv.. ffs
Launch lineup : Killzone , knack , need for speed battlefield 4 , assassins creed 4 , fifa 14 , nba 2k14 , cod ghosts , contrast ( som är gratis för ps+) , resogun , blacklight retribution , ( free to play ) warframe , war thunder , och massa mer spel men pallar inte skriva alla men nått borde ju falla i smaken. jag hade tänkt köpa . watchdogs , assassins creed 4 och driveclub ( och senare köpa killzone o knack ) då jag endå inte skulle haft tid för o spela allt på samma gång.. nu blire killzone assassins creed o knack day one btw nån som hört nått om Ps4 , Killzone , kamera, extra kontroll bundlen ? Redigerat av puh031, 19 October 2013 - 03:53. Postad 19 October 2013 - 06:30
War Thunder ser episkt ut. Tänk om det gick att köra med Oculus Rift...
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |