Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.

5639 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer sälja flest enheter åttånde konsolgenerationen? (312 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 24 February 2014 - 09:08

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Titanfall är och kommer att bli en enorm flopp.
Det finns endel anledningar till varför det går under namnet "Titanfail" nästa överallt.

Postad 24 February 2014 - 09:14

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Fördelen med Titanfall är att det är nytt. När BF3 kom ut så gick jag över från COD för att spela det. Hade helt enkelt tröttnat på serien och hur den hade utvecklats.

Jag som spelat betan gillar det otroligt mycket och känner att jag skulle inte gå tillbaka till COD idag. Däremot så har jag inte helt tröttnat på BF än heller så jag kommer att växla mellan dessa spel.

Det finns endel anledningar till varför det går under namnet "Titanfail" nästa överallt.

Trollar du nu eller tror du på det på fullaste allvar?

Postad 24 February 2014 - 09:48

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0
PS4 virtual reality headset set for GDC reveal, report claims

Source says the Oculus Rift-style device just weeks away from first public appearance,

Daylight VR Adaptation Teased...

kommer VR till ps4 är det nog game set and match... väldigt mycket rykten om det nu...

Redigerat av Rumpnisse, 24 February 2014 - 09:49.

Postad 24 February 2014 - 09:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Fivehundredandnintynineusdollars!!

Dock kul om ryktena stämmer, har florerat en bra stund nu.

Postad 24 February 2014 - 10:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Imponerande analys!

ÖVERALLT är det en flopp! Alla vet ju detta!

Just nu bäst säljande konsolspelet på Amazon men annars är det en FLOPP!

http://www.amazon.co...zgbs/videogames

Sound the Fail Alarm!

Undrar hur man ska tolka alla andra spel som just nu säljer sämre på världens största återförsäljare? Finns ordet SuperFail eller ska vi hålla oss till MegaFail?

Redigerat av PalmiNio, 24 February 2014 - 10:07.

Postad 24 February 2014 - 10:14

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 1

Varför gör man sådana där inlägg? För att bekräfta sitt användarnamn? :)

Ett rätt hypat och tillsynes lite nyskapande FPS till Xbox (och PC) under en period med relativ speltorka. Ja men det måste ju bara floppa enormt! Det förstår ju alla. :D

Redigerat av pacman, 24 February 2014 - 10:14.

Postad 24 February 2014 - 10:21

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Däremot så är det ju så att en produkt alltid omges av ett visst antal olika "etiketter" och beroende på vad det står på dem så påverkar det försäljningen(om vi nu ska hoppa på den diskussionen), oavsett av hur relevanta de är i praktiken. Om PS4 har en etikett som det står "starkare" på och One har en som det står "svagare" på så kommer det styra valet för många (men absolut inte alla, förstås).

En sak jag har funderat på om det styr valet för många är varför Sony inte trycker hårdare på det i sin reklam? Eller har kanske har missat det? Hade jag varit Sony hade jag tryckt upp det över allt.

för gemeneman och antal spelare online så kommer Sony att regera denna generation.

I Europa kommer det helt klart vara så, MS kommer inte ha mycket att hämta här.

Postad 24 February 2014 - 10:25

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Agaton har redan bekräftat att Titanfall kommer floppa så lika bra du skriver av den titeln direkt.

Jag vet inte riktigt vart jag har skrivit att det skall floppa. Däremot tror jag inte det kommer att få folk att springa till butikerna för att köpa XBONE. Jag kommer definitivt inte att göra det. Sen att det också släpps till PC och XBOX360 skadar nog försäljningen till XBONE rejält.

Redigerat av Agaton, 24 February 2014 - 10:28.

Postad 24 February 2014 - 10:27

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

En sak jag har funderat på om det styr valet för många är varför Sony inte trycker hårdare på det i sin reklam?

Bra fråga.
De kanske har, av nån anledning, valt en marknadsföringslinje som inte ska vara teknisk.
Märkligt, det lär ju inte skada märket att säga "we got da powah [i jämförelse med den andra]".

Redigerat av pacman, 24 February 2014 - 10:27.

Postad 24 February 2014 - 10:30

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Själv är jag osäker på titanfall. Jag är helt övertygad om att det är ett riktigt roligt kanonbra spel, men problemet är att det är ett nytt ip som är enkonsolsexklusivt och slåss mot ett par av marknadens största titlar i både cod och bf4. Därefter så kommer halo och gears. Det är enormt tufft i segmentet helt enkelt. Därför är jag osäker på den komersiella framgången, och spelet lär nog tyvärr sälja sämre än det förtjänar.

Well eftersom det kommer till PC och Xbox 360 så är jag ganska lugn. 2 ganska stora plattformar på online :)

Hade det bara varit Xbox One så hade det såklart blivit väldigt svårt. Säkert bra försäljning för att vara Xbox One men det är ju inte att säga mycket.

Skulle inte bli förvånad om det når över miljoner på Xbox One vilket skulle vara imponerande med tanke på hur få det finns.

Sen är det väl föga förvånande att 2 som inte skulle tänka sig köpa Xbox One tycker att det mest hypade spelet till konsolen är en Fail.

Postad 24 February 2014 - 10:32

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Varför gör man sådana där inlägg? För att bekräfta sitt användarnamn? :)

Ett rätt hypat och tillsynes lite nyskapande FPS till Xbox (och PC) under en period med relativ speltorka. Ja men det måste ju bara floppa enormt! Det förstår ju alla. :D

Det är 792p på Xbone, frukstansvärt gammal spelmotor med väldigt dåliga texturer, framedrops ner 15-20fps när man är i en "Titan" bla, ja det är flopp.

Postad 24 February 2014 - 10:42

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Ja det är ju inte apsnyggt direkt. Hade ingen aning om att det var samma sak som "enorm flopp" dock.

Postad 24 February 2014 - 10:44

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Det är 792p på Xbone, frukstansvärt gammal spelmotor med väldigt dåliga texturer, framedrops ner 15-20fps när man är i en "Titan" bla, ja det är flopp.

Hehe grasping for the straws! Texturerna var väl nerdragna för att minska storleken för nerladdning? Trodde folk spelade spel för vad som är kul? Kanske bara jag.

Nu vet jag att Microsoft såklart köpt bra omdömen från sidor men preview verkar överlag positiva till vad betan gav:

"Titanfall isn’t a radical reinvention of the online FPS, but it innovates and enhances where it counts. The ultra-mobile pilots and heavily-armed titans transform the flow of action, and the interaction between the two scales of battle shows design ingenuity and smarts. If two maps and three game modes feel this good, we can’t wait to play the finished game."

TR

"Which leaves us with a question that may well go unanswered until after March 14; is this the next big event in multiplayer shooters? Putting the behind-the-scenes development drama aside, it's a relief to find that Respawn can sell on the merits of great game design. It's perhaps too much to hope that Titanfall's appeal will compare to Infinity Ward's output at its peak, but every franchise needs its start. With controls and map design that are this on-point though, it makes a convincing argument for a long-term plan for the series."

EuroGamer

"For now, I’m thoroughly enjoying the game in front of me. Blasted off the back of an enemy Titan by a puny pilot with a fully automatic pistol, I swore my revenge. I decided it was high time I tried the single-use rapid-fire grenade launcher I earned two levels ago, and sacrificed the Burn Card that would let me wield the powerful weapon. Respawning, two enemy Titans converged on my location, blasting my allied pilots into dust… but I was already up and away, dashing towards a wall. I leapt once, twice, bounded from wall to wall, and up to a rooftop vantage point where I could introduce both enemies to my little friend. I let ‘er rip."

The Verge

The sjuka är väl ändå att Microsoft till och med tagit sig tid och betalt High Times för att skriva positivt om Titanfall:

"The main thing the beta tells us is that the full game is going to be incredible. The game is released March 11, 2014 on Xbox One, Xbox360, and PC. This gives you plenty of time to load up and level up!"

Sicken Fail att Microsoft måste tömma sin pengapung för att slippa alla supernegativa previews. Nästa alla sidor har ju innan man fick pengar sågat spelet och döpt det till Titanfail. Då menar jag ALLA sidor, inga undantag.

Redigerat av PalmiNio, 24 February 2014 - 10:45.

Postad 24 February 2014 - 10:45

Unregistered32bcdf95
  • Unregistered32bcdf95
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0

792p och kanske kommer ändras tills release, att det skulle vara framedrops nere på 15-20fps var inget jag upplevt och inte hört någon annan som haft så store framedrops, dock så har det förekommit men då nere i 40-50. Sen texturerna var ju bara en liten del och väldigt low res för att det just var en beta och man vill undvara användarna att tanka hem ett spel på 30-40gb när dom kan slimma ner det till 4-8gb.

Så om du ska floppa spel på endast de tekniska aspekterna får du så fall vänta tills du provat retail versionen istället.

Redigerat av Unregistered32bcdf95, 24 February 2014 - 10:55.

Postad 24 February 2014 - 10:50

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Trots att detta var en beta så var det Fortfarande väldigt kul att spela.
Vissa gånger märkte man av framedrops, men för det mesta var man upptagen att överleva så helt ärligt så tänkte man inte så mycket på det.

Men håll dig till din PC så blir du säkert nöjd.

Postad 24 February 2014 - 10:59

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

792p och kanske kommer ändras tills release, att det skulle vara framedrops nere på 15-20fps var inget jag upplevt och inte hört någon annan som haft så store framedrops, dock så har det förekommit men då nere i 40-50. Sen texturerna var ju bara en liten del och väldigt low res för att det just var en beta och man vill undvara användarna att tänka hem ett spel på 30-40gb när dom kan slimma ner det till 4-8gb.

Osannolikt att det skulle bli högre upplösning, speciellt med tanke på att det är snabb action i 60fps. Skulle det också vara bättre texturer i spelet i retail-versionen, som du antyder så är det nog också en spik i kistan för 792p.

Postad 24 February 2014 - 11:09

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Osannolikt att det skulle bli högre upplösning, speciellt med tanke på att det är snabb action i 60fps. Skulle det också vara bättre texturer i spelet i retail-versionen, som du antyder så är det nog också en spik i kistan för 792p.

Enligt Respawn så kan vi vänta en högre upplösning på retailversionen.
Så det återstår att se helt enkelt.

Postad 24 February 2014 - 11:09

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Varför valde de 792p egentligen? Känns som att be om skalningsproblem...

Postad 24 February 2014 - 11:12

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Här även en länk om högre upplösning.

http://titanfallblog...th-final-build/

Postad 24 February 2014 - 11:29

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 1
Angående Titanfall så tror jag det kommer att sälja mycket. Om man ser till Cod säljer det ordentligt och spelet för sig är inte så jättespeciellt huvudsaken går det fort om man jämnför med ex Bf. Har inte spelat Halo och liknande så kan inte uttala mig om dem.

Dock tror jag Microsoft gjorde ett litet misstag när de inte fixa den helt konsolexlusive. Finns nog en bunt pc spelare som köper konsol för de konsolexlusiva spelen och då kommer ju inte Titanfall att vara en av dem.

// Sat

Postad 24 February 2014 - 11:36

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Här även en länk om högre upplösning.

http://titanfallblog...th-final-build/

Ryse såg väl ganska bra ut - vad jag har förstått - och det var väl 900p30fps. Titanfall ska väl inte vara så imponerande grafiskt sett, så kanske dom ändå kan dra upp upplösningen lite till trots 60fps. Jag blir dock inte förvånad om det i slutändan ändå blir någonstans runt 792p. Spekulationer från min sida, kanske den ändå når upp till 900p, men där tar det nog fullständigt stopp. Tror däremot fps kommer att ta lite stryk om det blir 900p.

Postad 24 February 2014 - 11:47

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Hmm finns det inte en tråd som handlar om Titanfall? Titanfall ser bra ut, kommer säkert sälja några miljoner men det kommer inte vara ett spel som gör att MS kommer ikapp Sony så tycker ni kan sluta diskutera det spelet i denna tråd.

Postad 24 February 2014 - 12:04

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
lyssna på Pwn, en klok människa med en hel del vettigt att säga. Vet inte om han har rätt med statistiken men lite sanning ligger det i det han säger.

http://youtu.be/58BN9JasBVc

Postad 24 February 2014 - 12:04

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 1
Själv tycker jag att det är en frisk vind i denna tråd att spel diskuteras och inte bara 1080 vs 720.

Postad 24 February 2014 - 12:12

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Härligt där beat, klagar på att det bara pratas titanfall och postar en video som pratar mestadels om spelet och ea. ;)

Postad 24 February 2014 - 12:13

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Själv tycker jag att det är en frisk vind i denna tråd att spel diskuteras och inte bara 1080 vs 720.

Håller med er båda, dels att TItanfall kanske mer hör hemma i sin egen tråd men lite om spelet måste få diskuteras här annars kan vi ju hänvisa allt till respektive tråd och inget blir kvar till denna.

Det mesta i tråden är ju nackdelar och dåliga med XBone men Titanfall som är till deras fördel är som Johan_i_burken säger, en frisk vind.

// Sat

Postad 24 February 2014 - 12:19

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Härligt där beat, klagar på att det bara pratas titanfall och postar en video som pratar mestadels om spelet och ea. ;)

ja lite dubbelmoral såhär på måndag skadar ju aldrig ;)

Postad 24 February 2014 - 12:26

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0
Apropå 1080p vs 900p: Jag tycker det är lite roligt när man kollar runt på nätet och ser att folk folk tycker att det inte är någon skillnad mellan 900p och 1080p (ofta skillnaden mellan PS4 och XBONE). Då kan man väl säga att det inte är någon skillnad mellan 720p och 900p. Det är ju samma skillnad i upplösning. Att sen uppskalning också är något man ska undvika då det tillför artefakter talar ju också mot upplösningar under 1080p, för vi har väl alla en 1080p tv eller...?

Postad 24 February 2014 - 12:28

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Jag hålla med om att jag är lite besviken på prestandan och orolig hur min One ska hålla sig i längden.

Men jag tänker ju inte ge upp mitt konto och börja om hos Sony, när jag har alla mina vänner på live, plus att jag personligen inte tycker sony-kontrollen är direkt fps-anpassas (ja det är ju den typen av spel jag spelar)

är ju lite som att byta flickvän bara för att man ser yngre och snyggare tjejer runt om sig. gräset är alltid grönare på andra sidan, men det jag och xbox har är kärlek, vi går många år tillbaka, den grunden är stabil ;)

<3

Postad 24 February 2014 - 12:39

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 2

är ju lite som att byta flickvän bara för att man ser yngre och snyggare tjejer runt om sig.

900p:
Postad bild

1080p:
Postad bild

edit: Herrejäklar, är de ens samma art? Vann jag överdrift fajten nu? :D

Redigerat av pacman, 24 February 2014 - 12:45.

Postad 24 February 2014 - 12:52

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

900p:

1080p:

Fast jag kommer osökt att tänka på när de går över till HD-sändingar på nyheterna i Family Guy - då hade 900p varit nedersta tjejen och 1080p samma tjej fast mer ser att hon egentligen har grymt risig hy... ;)

Postad 24 February 2014 - 12:54

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
In med handduken, matchen är över! :)

I denna upplösningshysteri så tror jag faktiskt att det skulle kunna gå så långt att om man tar EXAKT samma 1080p screenshot av ett spel och sedan skriver att den ena är Xbox One med 900p (eller 720p för den delen) och den andra är PS4 med 1080p så skulle jag kunna sätta en hel del pengar på att man ser skillnad till det bättre för den bilden som skall föreställa PS4.
Detta då vi är så otroligt påverkade av vad alla runt omkring oss säger.

Försöker inte på något sätt säga att det inte är skillnad mellan Xbox One och PS4, för det är det, men det är så här vi fungerar som människor.

Postad 24 February 2014 - 12:55

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Ja, eller 900 p är tjejen du tar med dig från krogen och 1080 är den som ligger bredvid när man vaknar..... Ibland är det bra att inte se alla detaljer!

Postad 24 February 2014 - 12:58

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Bha haha, är ju inte ens samma bild :P Folk sitter ju så långt ifrån sina tv-apparater i allmänhet så dom ändå inte kan nyttja fördelarna med 1080p vare sig det gäller film eller spel.

En annan som sitter <2m från sin 60" när det spelas ser ju tyvärr skillnaden :P Men så enorm är det inte, men det är skillnad.

Postad 24 February 2014 - 13:02

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Japp, finns grafer om det på nätet!

Postad 24 February 2014 - 13:05

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Bha haha, är ju inte ens samma bild :P

Bytet handlade ju inte om samma flickvän heller, Fröken 900p är all yours. ;)

Postad 24 February 2014 - 13:14

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Men jag tänker ju inte ge upp mitt konto och börja om hos Sony, när jag har alla mina vänner på live, plus att jag personligen inte tycker sony-kontrollen är direkt fps-anpassas (ja det är ju den typen av spel jag spelar)

det argumentet gäller inte denna generation. dock har vi alltid våra personliga preferenser. Jag gillade DS3 mer än xbox 360 handkontrollen. Men i.o.m DS4an så har jag förstått vilken undermålig handkontroll DS3an är. speciellt när det kommer till precisionen med analogspakarna.

Postad 24 February 2014 - 13:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du glömde något spel med robotar där....

Nah, jag är inte intresserad av det bara :)

Postad 24 February 2014 - 13:25

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

det argumentet gäller inte denna generation. dock har vi alltid våra personliga preferenser. Jag gillade DS3 mer än xbox 360 handkontrollen. Men i.o.m DS4an så har jag förstått vilken undermålig handkontroll DS3an är. speciellt när det kommer till precisionen med analogspakarna.

Nu är det väl också placering av styrspakarna jag tänker på. precisionen på 360>One är också som natt och dag, även styvheten(no pun) :)

Postad 24 February 2014 - 13:39

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Nu är det väl också placering av styrspakarna jag tänker på.

precis. personlig preferens.

Postad 24 February 2014 - 13:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

precis. personlig preferens.

True, svårt att mäta. Hade hellre sett att konsollerna kunde spela med varandra i alla online spel, menar pc så skiljer ju hårdvaran nåt enormt och det är ingen som whinar över när dom spelar. hade gynnat många onlinesple som har få spelare på vardera sida, ett gemensamt nätverk så dubblas ju antal spelare i teorin.

Postad 24 February 2014 - 14:11

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0
hehe intressant läsning är det så att wiiu har lite secret sause och till och med är vassare en xbone på vissa bitar

http://www.cinemable...ught-62437.html

Postad 24 February 2014 - 14:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vr till ps4 ger game, set and match för... hardcore gamers och early adopters. men ps4 har redan dessa så jag tror inte det avgör på så sätt. om man lyckas attrahera massan, som kinect skulle göra, så är det en annan femma.

Postad 24 February 2014 - 14:27

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Stryks från dagordningen

Redigerat av Topper Harley 77, 24 February 2014 - 14:27.

Postad 24 February 2014 - 14:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vr till ps4 ger game, set and match för... hardcore gamers och early adopters. men ps4 har redan dessa så jag tror inte det avgör på så sätt. om man lyckas attrahera massan, som kinect skulle göra, så är det en annan femma.

Om VR görs bra så lär det ju ha rätt stor mass appeal.

Postad 24 February 2014 - 14:36

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Om VR görs bra så lär det ju ha rätt stor mass appeal.

Den dagen VR är som Holodeck i ST:TNG så är jag med, innan dess inget köp.

Postad 24 February 2014 - 14:37

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag är riktigt peppad på VR men rädd för åksjuka. Jag blev mycket åksjuk av vanliga FPS för några år sen men det har jag tränat bort.
edit: Det brukar bli problem för glasögonbärare också. En sån simpel grej som 3D-brillor funkar ju uselt för glasögonbärare.

Redigerat av hassesolo, 24 February 2014 - 14:38.

Postad 24 February 2014 - 14:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

kinect är lika fail som WiiU. varför? jo för att den målgruppen har redan ett Wii. varför ska dem köpa något likadant som dem redan har? dem skiter ju fullständigt i upplösning, om någon har bättre precision etc...

nä målgruppen för VR, förutom dem du nämner, är pryltokar och det finns det gott om där ute. betydligt fler än det finns gamers :)

Postad 24 February 2014 - 14:54

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
VR, men då måste det väl ändå vara 1080p i brillorna, annars går dem väl inte att använda?! :D

Ska bli väldigt intressant att se vad de har vaskat fram, är inte helt obekant att investera i en PS4:a om detta skulle fungera bra!

Postad 24 February 2014 - 14:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Läste ett rykte tidigare om att de demat DRIVECLUB med dessa VR. Kan ju bli en bra launchtitel tillsammans med VR. Lite mer närvaro i kupén minst sagt..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.