* Officiell Tråd - Nokia N8 *
9135 svar till detta ämne
Postad 19 februari 2011 - 19:25
Unregistered3b04d388
-
Unregistered3b04d388
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Nä jag har inga planer på att byta till Google.
Inte jag heller. N8:an har ju väldigt mycket funktioner "out of the box". Viss har den sina brister men har testat min sambos X8 och är inte speciellt imponerad av Android. Vad jag saknar i N8:an: - Stöd för DLNA - Ett större utbud av freeware-appar Vad jag upskattar i N8:an: - Kartor med fria uppdateringar och navigeringsstöd - Bra ljud - HDMI utgång - Stöd för uppspelning av många videoformat I övrigt så är ju N8:an är riktigt bra vad gäller byggkvalitet och Symbian är inte alls så sunkigt som Android och Iphone fantasterna försöker få det att låta som. Synd dock att Nokia överger Symbian på sikt men några år till tror jag dock att den kommer att stå sig för mina behov.
Postad 19 februari 2011 - 19:53
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Inte jag heller. N8:an har ju väldigt mycket funktioner "out of the box". Viss har den sina brister men har testat min sambos X8 och är inte speciellt imponerad av Android.
Vad jag saknar i N8:an:
- Stöd för DLNA - Ett större utbud av freeware-appar
Vad jag upskattar i N8:an:
- Kartor med fria uppdateringar och navigeringsstöd - Bra ljud - HDMI utgång - Stöd för uppspelning av många videoformat
I övrigt så är ju N8:an är riktigt bra vad gäller byggkvalitet och Symbian är inte alls så sunkigt som Android och Iphone fantasterna försöker få det att låta som. Synd dock att Nokia överger Symbian på sikt men några år till tror jag dock att den kommer att stå sig för mina behov.
Håller helt med. Symbian är inte alls så tokigt. Förhoppningsvis förbättrar 2.0 det ögat uppfattar. Är också riktigt nöjd med min. Har tidigare haft både Iphone 4 och SE x10 mini Pro och jag ska väl inte säga att denna är bättre än Iphone 4. Dom är båda bra på varsitt håll. Det dom dock har gemensamt är den gedigna byggkvalitén. Som sagt riktigt nöjd och när Symbianförhållandet med Nokia är över så lär det ändå vara dags att byta om man följer sina intervaller med en ny lur ca 1 eller vartannat år.
Postad 19 februari 2011 - 22:08
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Hur får jag Spotify att funka? Loggar in och accepterar licensavtalet och sedan går det tillbaks till inloggningen igen
När skärmen har släckts vill jag se klockan, det gjorde det förut fast inte nu längre, hur gör jag?
Oftast brukar det sistnämnda problemet lösa sig vid en omstart av telefonen och vänta tills telefonen har startat ordentligt. Eller har du prövat med det?
Postad 19 februari 2011 - 22:34
Saxpy_New
-
Saxpy_New
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Nån som har köpt N8an via Halebop som fått uppdateringen än?
Har dessutom fått min utbytt så nu har jag Global Swap produktkod, 059b6d7.
Postad 19 februari 2011 - 22:37
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Din produktkod finns inte i listan, så det ser mörkt ut får dig just nu (dvs, det kan dröja).
Redigerat av Serenity, 19 februari 2011 - 22:37.
Postad 19 februari 2011 - 22:37
Grizzok
-
Grizzok
-
Användare
-
-
219 inlägg
Nokia N8an stresstestas till döds i ryskt testGSMArenas sammanfattningSjälv är jag lite tveksam till om allt verkligen gått rätt till där men ganska intressant att se ändå, även om jag inte är helt övertygad om att resultatet vore detsamma i ett "blindtest" så att säga. Å andra sidan är det väl inte direkt saker man vill testa själv så vad vet jag. Min egen N8a har aldrig startats om av ett 1m fall mot tjock matta. Inte ens 1,5m på hård plast/parkett golv utan problem, så redan där börjar man ju undra... bara en liten mikroskopisk repa på metall ramen mellan glaset och skalet, efter oöm användning sen Nov/Dec. Enda vore väl mottagningen då men majoriteten verkar ju nöjd med det också så det kanske bara är jag som är krävande.
Postad 19 februari 2011 - 22:46
Saxpy_New
-
Saxpy_New
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Din produktkod finns inte i listan, så det ser mörkt ut får dig just nu (dvs, det kan dröja).
Grejen är ju att det är samma produktkod i alla länder där man fått en swap-telefon. Man undra varför de inte programmerar upp samma produktkod som man hade tidigare.
Postad 19 februari 2011 - 23:03
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Postad 19 februari 2011 - 23:07
K_arlstrom
-
K_arlstrom
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Min har fått en flygtur så den målade plasten runt 3.5mm kontakten har blivit deformerad och den blanka plasten har spruckit, startade inte om av det.. tappad den från huvudhöjd på stengolv, den studsar bara och glider en bit, inga omstarter.
Vatten har jag inte råkat utsätta den för än, men snö och kyla klarar den bra
Dock så har jag problemet att jag inte kan uppdatera ovi maps från ovi store, länk till att starta programet bara, och ja min version är äldre.. 
Och ett annat program som jag råkade avbryta installationen på kan jag inte installera igen via ovi store, försöker starta det men säger att det inte går. kul
Redigerat av K_arlstrom, 19 februari 2011 - 23:09.
Postad 19 februari 2011 - 23:16
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Nokia N8an stresstestas till döds i ryskt test GSMArenas sammanfattning
Själv är jag lite tveksam till om allt verkligen gått rätt till där men ganska intressant att se ändå, även om jag inte är helt övertygad om att resultatet vore detsamma i ett "blindtest" så att säga. Å andra sidan är det väl inte direkt saker man vill testa själv så vad vet jag. Min egen N8a har aldrig startats om av ett 1m fall mot tjock matta. Inte ens 1,5m på hård plast/parkett golv utan problem, så redan där börjar man ju undra... bara en liten mikroskopisk repa på metall ramen mellan glaset och skalet, efter oöm användning sen Nov/Dec. Enda vore väl mottagningen då men majoriteten verkar ju nöjd med det också så det kanske bara är jag som är krävande.
Det var ett orättvist test. Telefonen dog när den blev doppad i vattnet och alla tester därefter gav då 0 poäng pga av detta. Skäms på dem. Jag har då aldrig sett min telefon starta om för att den tappades någonstans. Icke. Vet inte hur de lyckades med det.
Postad 20 februari 2011 - 12:00
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Min har fått en flygtur så den målade plasten runt 3.5mm kontakten har blivit deformerad och den blanka plasten har spruckit, startade inte om av det.. tappad den från huvudhöjd på stengolv, den studsar bara och glider en bit, inga omstarter. Vatten har jag inte råkat utsätta den för än, men snö och kyla klarar den bra 
Dock så har jag problemet att jag inte kan uppdatera ovi maps från ovi store, länk till att starta programet bara, och ja min version är äldre..  Och ett annat program som jag råkade avbryta installationen på kan jag inte installera igen via ovi store, försöker starta det men säger att det inte går. kul
Hade samma problem med maps som du. Här är en direktlänk till .sis filen på ovi store. http://store.ovi.com...100493/downloadDu måste vara inloggad via datorn för att tanka hem den.
Postad 20 februari 2011 - 12:41
sammy75
-
sammy75
-
Amatör
-
-
65 inlägg
Hade samma problem med maps som du. Här är en direktlänk till .sis filen på ovi store. http://store.ovi.com...100493/download Du måste vara inloggad via datorn för att tanka hem den.
Om man loggar in på ovi store på datorn och kollar på det man skulle vilja ta hem så kan man välja "send-to-friend" och när det kommer upp i webläsaren så tar man bort "send-to-friend" och skriver download istället så kan man tanka hem det direkt,fungerar inte för alla saker men många,när man sen startar objektet så får man upp det i Ovi suite som frågar om man vill installera det på telefonen,fungerar klockrent med .sis filer och wg filer(widgets).Gör det själv och spar på datorn så är det lättare aoch snabbare att installera om man flashar om telefonen istället för att använda telefonen och gå till ovi store..
Postad 20 februari 2011 - 14:29
nilsrock
-
nilsrock
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Grejen är ju att det är samma produktkod i alla länder där man fått en swap-telefon. Man undra varför de inte programmerar upp samma produktkod som man hade tidigare.
Jag har också fått min telefon utbytt (två gånger) och har därför samma produktkod som du 059B6D7. Jag har fått uppdateringen 1.1 för länge sedan. Den kom ett par dagar efter att den "släptes". Hur gör du när du försöker uppdatera? Gå till Inställningar > Telefon > Telefonhantering > Updat. enhet
Redigerat av nilsrock, 20 februari 2011 - 14:30.
Postad 20 februari 2011 - 14:40
Saxpy_New
-
Saxpy_New
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Jag har också fått min telefon utbytt (två gånger) och har därför samma produktkod som du 059B6D7. Jag har fått uppdateringen 1.1 för länge sedan. Den kom ett par dagar efter att den "släptes".
Hur gör du när du försöker uppdatera? Gå till Inställningar > Telefon > Telefonhantering > Updat. enhet
Har provat alla sätt. Som du gjort ovan, via *#0000#, via ovi suite med usb. Var köpte du din telefon?
Postad 20 februari 2011 - 14:52
nilsrock
-
nilsrock
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag såg idag att YR.no nu finns i OVI store. Det är en mycket bra app för väder. Ingen widget verkar det som men annars kanonbra. Har provat alla sätt. Som du gjort ovan, via *#0000#, via ovi suite med usb.
Var köpte du din telefon?
Jag har också köpt min via Halebop. Jag vet inte om det spelar någon roll nu när den är utbytt.
Postad 20 februari 2011 - 14:56
Saxpy_New
-
Saxpy_New
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Märkligt... Man tycker att det borde funka för mig också att uppdatera då ju. Irriterande.
Postad 20 februari 2011 - 14:58
LTMS
-
LTMS
-
Forumräv
-
-
845 inlägg
Det går inte för mig heller
Postad 20 februari 2011 - 15:32
leris
-
leris
-
Användare
-
-
148 inlägg
Hade samma problem med maps som du. Här är en direktlänk till .sis filen på ovi store. http://store.ovi.com...100493/download Du måste vara inloggad via datorn för att tanka hem den.
Tack för länken. men jag kan inte uppgrader!a jag har en betavertion (v3.06 10wk48 b01) Vågar jag avinstallera den versionen? och helt enkelt sen köra filen. För om jag kör den nu via ovi suite så får jag "uppgradering fel" i mobilen. Tacksam för hjälp..
Postad 20 februari 2011 - 16:30
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Tack för länken. men jag kan inte uppgrader!a jag har en betavertion (v3.06 10wk48 b01) Vågar jag avinstallera den versionen? och helt enkelt sen köra filen. För om jag kör den nu via ovi suite så får jag "uppgradering fel" i mobilen.
Tacksam för hjälp..
Inga problem. Ta bort den stora Nokia Maps-filen i programhanteraren och konstatera att inget med Nokia Maps finns kvar. Du kan även radera mappen "citices" som ligger i massminnet "E". Då har du inget kvar som kan strula. Glöm ej bara oxå ta ner svenska kartor igen efteråt annars blir dyrt om du inte har bra dataavtal. med din operatör
Redigerat av big_swede70, 20 februari 2011 - 16:32.
Postad 20 februari 2011 - 17:08
leris
-
leris
-
Användare
-
-
148 inlägg
Inga problem. Ta bort den stora Nokia Maps-filen i programhanteraren och konstatera att inget med Nokia Maps finns kvar. Du kan även radera mappen "citices" som ligger i massminnet "E". Då har du inget kvar som kan strula. Glöm ej bara oxå ta ner svenska kartor igen efteråt annars blir dyrt om du inte har bra dataavtal. med din operatör
Tack för så snabbt svar!! Nu går det inte helt bra för mig  !! Nokia Maps finns inte i programhanteraren och när jag försöker avinstalera det genom att radera ikonen under Meny så Står det "avistallationen misslyckades" Kan man leta reda på uninstall filen med hjälp av explorer eller funkar det inte så?
Postad 20 februari 2011 - 17:36
Unregistered1704
-
Unregistered1704
-
Användare
-
-
111 inlägg
.
Redigerat av Unregistered1704, 18 maj 2012 - 20:16.
Postad 20 februari 2011 - 19:14
hemtman
-
hemtman
-
Användare
-
-
105 inlägg
Tack för så snabbt svar!!
Nu går det inte helt bra för mig !! Nokia Maps finns inte i programhanteraren och när jag försöker avinstalera det genom att radera ikonen under Meny så Står det "avistallationen misslyckades" Kan man leta reda på uninstall filen med hjälp av explorer eller funkar det inte så?
Fick samma med "avinstallationen misslyckades" så jag installerade nya från ovi store och det funka utan problem. Hade en gammal version från betalabs.
Postad 20 februari 2011 - 19:17
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Är det nån som upplever samma problem?
Typ vissa program stängs av som Folderplay(musik spelare), opera mobile 10, kameran dem enda som stängs av helt plötsligt för mig, kan det bero på mitt Wlan?
Vad försöker du säga? Vissa program stängs av? När stängs de av? Hur de stängs de av? Vad menas med plötsligt?
Postad 20 februari 2011 - 19:34
Unregistered1704
-
Unregistered1704
-
Användare
-
-
111 inlägg
.
Redigerat av Unregistered1704, 18 maj 2012 - 20:17.
Postad 20 februari 2011 - 19:40
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Ah, nu förstår jag dig. Men det låter som om de kraschar, du. Varför har jag ingen aning.
Postad 20 februari 2011 - 19:47
Unregistered1704
-
Unregistered1704
-
Användare
-
-
111 inlägg
.
Postad 20 februari 2011 - 19:59
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Ofta så stänger ju operativsystem ner saker i bakgrunden om minne behövs, och stänger inte program du arbetar med. Inte för att jag gillar att den gör det, men...
Vad gällande quickoffice, så kan du fortfarande kolla på dokument med den förinstallerade versionen. Det är det enda skälet till varför jag inte har avinstallerat det.
Postad 20 februari 2011 - 20:59
SvenSven
-
SvenSven
-
Amatör
-
-
54 inlägg
http://networkedblogs.com/ex2rR Några sorts idéer finns tydligen för en "flip-phone". Vet inte riktigt vad jag tycker om designen.
Postad 20 februari 2011 - 23:28
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Sicket gnäll på folk för att de inte fått PR1.1. För det första så är det ju en liten uppdatering, för det andra så har det bara gått TVÅ VECKOR sen de släpptes till skandinaviska modeller, men folk beter sig som om det gått ett halvår. Skärpning.
Jag kan förstå om det varit PR2.0, men vi är inte där än.
Kan nån erfaren N-ägare berätta om det brukar sklja mycket i tid för uppdateringar mellan olika länder, eller är det här en unik händelse?
Postad 21 februari 2011 - 00:10
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
http://networkedblogs.com/ex2rR Några sorts idéer finns tydligen för en "flip-phone". Vet inte riktigt vad jag tycker om designen.
Filmen gav lite mer: annorlunda är det i alla fall. Jaha filmen var visst med där längst ner i länken :/ nu skulle jag vilja ta bort det här inlägget...
Redigerat av Unregistered31511, 21 februari 2011 - 00:23.
Postad 21 februari 2011 - 00:27
Jonrad89
-
Jonrad89
-
Användare
-
-
114 inlägg
Sicket gnäll på folk för att de inte fått PR1.1. För det första så är det ju en liten uppdatering, för det andra så har det bara gått TVÅ VECKOR sen de släpptes till skandinaviska modeller, men folk beter sig som om det gått ett halvår. Skärpning. Jag kan förstå om det varit PR2.0, men vi är inte där än.
Men vi vet från tidigare hur segt dom har skickat ut. Har kvar abonnemanget hos 3, men köpte mobilen löst hos telia i hopp om att få den lite snabbare. Nu har 3 uppdateringen före telia t.o.m. Är det såhär nu, hur kommer det inte bli inför 2.0 och de efter? Somsagt. Med N95an från 3 så sket dom i ett par uppdateringar, bl.a. dom sista. Om detta låg på Nokias eller 3's sida vet jag inte men ändå.
Postad 21 februari 2011 - 01:33
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Men vi vet från tidigare hur segt dom har skickat ut. Har kvar abonnemanget hos 3, men köpte mobilen löst hos telia i hopp om att få den lite snabbare. Nu har 3 uppdateringen före telia t.o.m.
Är det såhär nu, hur kommer det inte bli inför 2.0 och de efter?
Somsagt. Med N95an från 3 så sket dom i ett par uppdateringar, bl.a. dom sista. Om detta låg på Nokias eller 3's sida vet jag inte men ändå.
Det är upp till operatörerna. Ibland är det så att de som du säger tom hoppar över uppdateringar över huvud taget. Men ja, gnäll är det redan efter två veckor haha, jag har haft situationer där jag köpt en telefon med tex version 2.x som det var på min N73 tror jag det var, en CV-variant, det kom aldrig en enda uppdatering till den (iaf inte under den perioden jag orkade vänta, vilket var flera månader). Jag bytte själv produktkod på den till en skandinavisk variant och kunde då uppdatera. Så att det ens kommer uppdateringar till operatörsprodukter är alltså inte någon garanti. Men att gnälla redan nu efter ett par veckor är ju löjligt. Om det nu är så viktigt att få en liten siffra uppdaterad i sin telefon går det bra att flasha den med en annan produkt. Finns gott om guider. Dock är Phoenix lite buggigt ibland och kan hänga sig mitt i flashningen, blir då en död telefon. Finns gott om guider för det med, hur man väcker en död till liv dvs, med samma program. Jag har en telia n8 men jag kör skandinavisk pr1.1 på den. Funkar finfint. Tråkig dock att det inte går att byta produktkod på den, då hade man gjort det och sen använt sig av ovi suite eller software updater för att updatera. Nu får man nöja sig med Phoenix.
Postad 21 februari 2011 - 01:34
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Men vi vet från tidigare hur segt dom har skickat ut. Har kvar abonnemanget hos 3, men köpte mobilen löst hos telia i hopp om att få den lite snabbare. Nu har 3 uppdateringen före telia t.o.m.
Är det såhär nu, hur kommer det inte bli inför 2.0 och de efter?
Somsagt. Med N95an från 3 så sket dom i ett par uppdateringar, bl.a. dom sista. Om detta låg på Nokias eller 3's sida vet jag inte men ändå.
Med den erfarenheten så förstår jag inte varför du köpte en operatörsmobil överhuvudtaget. Jag försöker inte vara efterklok och säga att du skulle köpt en skandinavisk, för det hade jag ju inte själv koll på när jag köpte.. Jag har en svensk, och är därmed säker på att jag kommer få ALLA uppdateringar, även om jag inte fått 1.1 så vet jag nu att den kommer snart. Det borde inte vara Nokias fall om operatörerna lökar, det är ju ganska lätt att kolla om det är likadant med andra märken som säljs av samma operatör. Du är missnöjd med att Symbian ska försvinna, men det skulle det ju delvis göra tidigare också, från N-serien. En positiv sak som du missat är att nu vet vi att vi kommer få motsvarande S^4 till N8. Det visste vi inte när den lanserades, så det är ju en sak som har förändrats till det bättre.
Postad 21 februari 2011 - 01:37
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Jag har en telia n8 men jag kör skandinavisk pr1.1 på den.
Du som kört 1.1 ett tag nu, hur stor skillnad skulle du säga att den gör i vanligt användande?
Postad 21 februari 2011 - 08:00
trixeo
-
trixeo
-
Forumräv
-
-
938 inlägg
Du som kört 1.1 ett tag nu, hur stor skillnad skulle du säga att den gör i vanligt användande?
Som jag sa, en siffra. Märker ingen alls eller tom att den buggat mer än vanligt.
Postad 21 februari 2011 - 08:02
covejoli
-
covejoli
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
jag köpte min N8 från 3 så jag har pr1.1 . Jag vet inte om det beror på uppdateringen men upplever mitt internet till telefonen funkar bättre ,både trådlösa och tre i mobilen. annars märker inte jag någon skillnad.
Postad 21 februari 2011 - 08:33
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Du är missnöjd med att Symbian ska försvinna, men det skulle det ju delvis göra tidigare också, från N-serien. En positiv sak som du missat är att nu vet vi att vi kommer få motsvarande S^4 till N8. Det visste vi inte när den lanserades, så det är ju en sak som har förändrats till det bättre.
En sak jag hoppas blir bättre om Symbian försvinner är allt gnäll från media. Just nu har Aftonblandet en länk där det står "Experten: Nokia ligger för döden", 'oj vad är det nu då' tänker man för att klicka på länken och hamna på en artikel som beskriver ett M3 test av Nokia C7 där de hyllar hårdvaran men sågar Symbian. Alltså det är nästan så att man skäms att man skriver här på en Aftonbladetsajt.
Redigerat av Unregistered31511, 21 februari 2011 - 09:06.
Postad 21 februari 2011 - 08:46
Pär-Ola
-
Pär-Ola
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
' Jag har fått klagomål på precis samma grej, men det är bara en enda person som klagar och vi båda har tele2. Har du Tele2?
/NE
Nej, har inte själv tele2 utan 3. Jag vet att den ena som ringde också ringer med 3 men den andra vet jag inte. Skall tillägga att det inte heller verkar vara vid varje samtal. Skumt.
Postad 21 februari 2011 - 10:35
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
var aldrig förvånad över vad kommunistbladet skriver för dumheter.
Postad 21 februari 2011 - 10:47
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Postad 21 februari 2011 - 10:56
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
http://www.mobil.se/...a-1.390938.html
Ja det är bara hoppas på att det inte blir så. Vore ju riktigt tråkigt. Men jag förstår inte innebörden i att "dela upp Nokia", hela Nokia håller ju på med mobiler och tjänster där till. BTW så är OVI Maps 3.06 släppt från Beta Labs ut på OVI Store nu.
Redigerat av Unregistered31511, 21 februari 2011 - 10:59.
Postad 21 februari 2011 - 13:37
leris
-
leris
-
Användare
-
-
148 inlägg
Fick samma med "avinstallationen misslyckades" så jag installerade nya från ovi store och det funka utan problem. Hade en gammal version från betalabs.
Men när jag går in på Ovi store i telefonen står det "starta". Blir tokig snart! Hur gjorde du?
Postad 21 februari 2011 - 16:07
walle30
-
walle30
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Äntligen tankar man ner PR1.1 produktkod 059C852
Redigerat av walle30, 21 februari 2011 - 16:08.
Postad 21 februari 2011 - 16:17
s.m.f
-
s.m.f
-
Forumräv
-
-
667 inlägg
Kan man inte på något sätt ställa in att den låser skärmen vid samtal, det är ju inte lite irriterande att kopplas bort, sätta på högtalare, eller diverse annat för att örat gör val på skärmen.
och
varför går det så in i hvete segt att öppna programmappen, bra många sekunder 5-10 känns som standard. sen flyter det på igen efter första öppningen.
Postad 21 februari 2011 - 16:21
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
1) Använd låsknappen.
2) Många program gör det segt att öppna programmappen första gången.
Postad 21 februari 2011 - 16:51
Unregistered1704
-
Unregistered1704
-
Användare
-
-
111 inlägg
.
Postad 21 februari 2011 - 16:53
s.m.f
-
s.m.f
-
Forumräv
-
-
667 inlägg
1) Använd låsknappen. 2) Många program gör det segt att öppna programmappen första gången.
Svar på 1: Ja jag gör det nu, MEN det känns väldigt handikappat att först svara, sen låsa, borde kunna gå på automatik tycker man, eller jag tycker. 2: Det kan jag köpa, MEN jag har installerat typ 3-4program, och som du säger första gången, det är ju lite beroende på hur man definierar första gången, om jag öppnar den, kör ett program, avslutar, avslutar alla program, inte använder på ett litet tag så är man tillbaka på ruta ett, känns lite segt faktiskt, har tidigare uppskattat symbians snabbhet, har iofs inte jämfört med mycket annat än iphone på sista tiden.
Postad 21 februari 2011 - 16:53
walle30
-
walle30
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Använde Nokia Software Updater 3
Postad 21 februari 2011 - 16:54
s.m.f
-
s.m.f
-
Forumräv
-
-
667 inlägg
Har samma produktkod som du men får inte till det, hur uppdaterade du dvs via mobil eller dator?
Jag gjorde via dator, känns som det säkra alternativet.
Postad 21 februari 2011 - 17:10
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Svar på 1: Ja jag gör det nu, MEN det känns väldigt handikappat att först svara, sen låsa, borde kunna gå på automatik tycker man, eller jag tycker.
Kanske. Men det är åtminstone enkelt att åtgärda till skillnad från andra fel, i all fall. Tur för det.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|