Postad 13 July 2016 - 11:31
- mitt hamburgerhak är stängt
+ blev promenad på lunchen istället..
Postad 13 July 2016 - 16:21
+ jag fick själv bestämma blodprover som skulle tas, vilket känns lugnande för mig
Postad 13 July 2016 - 16:36
+ Fantastiskt här i Ungern. Idag molnigt och +34gr.
- Saknar mina högtalare...
Postad 13 July 2016 - 20:10
+ Med hårtork och lite pressande verkar det som att jag lyckades smälta ihop listen hyfsat igen. Får hoppas att baksidan inte börjar lossna igen.
Postad 13 July 2016 - 21:20
-Att jag lagt ner timmar på att försöka hitta vart slangen till mitt kolkanister ska anslutas, när den bara ska verka som en "snorkel i fria luften".
Postad 13 July 2016 - 21:27
- 5 timmars kalas är som värsta gympasset,helt slut.
Postad 13 July 2016 - 22:13
+ ordentligt stel efter dubbeldejten med Angie och Karen (550 reps)
- bråkar med frun var o varann dag nu, får se vart det här slutar 😔
Postad 14 July 2016 - 06:07
- bråkar med frun var o varann dag nu, får se vart det här slutar 😔
Fy vet precis känslan. Dock har allt blivit bättre här hemma så jag hoppas desamma för er.
+ Har kyla i bilen!
+ Saker och ting känns lite bättre
- Bilen tjuvdrar ström, fixa blir overkligt dyrt!
- Fundera på om jag ens ska ha bil längre
Postad 15 July 2016 - 06:14
+ ska hämta upp många lådor vin innan vidare färd mot Budapest.
+++ grabben(snart sju) klarade 210m bröstsim igår. Stolt pappa!!!
- Att det fortfarande finns människor som tror de kan agera vidrigt och odemokratiskt i den "fria världen"... Tänker på alla sjuka hjärntvättade kyrkliga(religiösa), sociopolitiska avarter som hävdar att splittring kan förena. Och sätter sig högre upp med hjälp av hjärnspöken... Skäms.
Redigerat av PML73, 15 July 2016 - 06:15.
Postad 15 July 2016 - 06:48
+ PML'semester, det känns bra.
Postad 15 July 2016 - 06:53
- Krig och Terror, hemskt att människor kan hamna i situationer där de ser våld som lösningen.. :\
+ Fredag, lite glad får man vara över det iaf.
Postad 15 July 2016 - 07:34
- Krig och Terror, hemskt att människor kan hamna i situationer där de ser våld som lösningen.. :\
+ Fredag, lite glad får man vara över det iaf.
Terrorister ser inte våld som någon lösning. De ser det som ett sätt att skapa kaos på. För att sedan kunna rekrytera fler terrorister. Terrorism är som en smittsam sjukdom. Det finns inget vettigt syfte men skiten sprids ändå.
Postad 15 July 2016 - 08:21
- Jag har upplevt den värsta, mest pinsamma incidenten i mitt liv, någonsin, idag.
+ tanten gick med på att inte ta upp det och reta mig för det under hela 2016.
+ Nu är det bara dryga månaden kvar tills Zartok berättar va han gjorde.
- Dryga månaden kvar tills Zartok berättar va han gjorde.
Postad 15 July 2016 - 11:14
+ Två veckor kvar till semester
+ Två månader kvar till nästa nattvecka!
- Regn i Falkenberg imorgon
Inte för att skapa kaos. Gud säger åt de att det är rätt...Terrorister ser inte våld som någon lösning. De ser det som ett sätt att skapa kaos på. För att sedan kunna rekrytera fler terrorister. Terrorism är som en smittsam sjukdom. Det finns inget vettigt syfte men skiten sprids ändå.
Postad 15 July 2016 - 11:45
Plus,
Har sagt upp mig på jobb och ska arbeta i Sverige igen
Semestern startar om ett par timmar.
Lyckades hitta en resa till ett varmare land.
Minus,
Det skulle vara att jag ska arbeta 1 tim till.
+ Helg
+ Två veckor kvar till semester
+ Två månader kvar till nästa nattvecka!
- Regn i Falkenberg imorgon
Inte för att skapa kaos. Gud säger åt de att det är rätt...
Inom alla religoner finns det fanatiker som tolkar vad som står før egen vinnings skull.
Postad 15 July 2016 - 11:59
+ Semester
- Jobbar stundtals under semestern
- En vecka i göteborg med regn
+ uppehåll båda dagar vi var på Liseberg
+ Slapp åskovädret i Stockholm
- Nyss hemkommen och konstaterar att jag glömt dra ur elektroniken
+ Endast en HDMI-ingång på TV´n samt en receiver som kastat in handduken
Postad 15 July 2016 - 14:22
Inte för att skapa kaos. Gud säger åt de att det är rätt...
Pratar vi IS så är det en politisk organisation med ett politiskt mål och inte en religiös organisation. Visst, de är muslimer, men de har inte sagt att de gör något som Allah har sagt åt dem.
Redigerat av agpath, 15 July 2016 - 14:22.
Postad 15 July 2016 - 15:07
+ Snabb leverans av nya SDDn från Netonnet
+ Inet har fått in mitt nya chassi
- Vart tar solen vägen?
Pratar vi IS så är det en politisk organisation med ett politiskt mål och inte en religiös organisation. Visst, de är muslimer, men de har inte sagt att de gör något som Allah har sagt åt dem.
IS är känd för sin extrema tolkning av sharialagar vad gäller dem som inte delar deras tro och för sina militära attacker på civila, tortyr, avrättningar av män och bortrövanden och avrättningar av kvinnor.
Källa: Wikipedia
Redigerat av MartinAberg, 15 July 2016 - 15:08.
Postad 15 July 2016 - 15:37
Denna bild säger nog varför jag blir sur på PostNord. Tur att jag var hemma och tro inte ens att postutdelaren orkade tuta.

Postad 15 July 2016 - 17:23
Sa jag bara två månader? Helt säker?+ Nu är det bara dryga månaden kvar tills Zartok berättar va han gjorde.
- Dryga månaden kvar tills Zartok berättar va han gjorde.
+ vann i kubb på jobbet
Redigerat av Zartok, 15 July 2016 - 17:23.
Postad 15 July 2016 - 19:16
Allt känns bättre imorgon.
Jag får hoppas det.
Men världsläget är svårt att skaka av sig... vi är så hjälplösa.
Postad 15 July 2016 - 19:17
Jag får hoppas det.
Ingen är hjälplös, men världen kan vara grym för det...
Postad 15 July 2016 - 19:21
Jag får hoppas det.
Usch ja. Religioner har inte riktigt någon plats (eller ursäkt) i detta århundrade. Det räcker nu
Postad 15 July 2016 - 19:33
Usch ja. Religioner har inte riktigt någon plats (eller ursäkt) i detta århundrade. Det räcker nu
Religion har inget med det som händer nu att göra.
Det har med extrema, lättpåverkade och hjärntvättade individer som tolkar den helt uppåt väggarna och som söker konflikt att göra.
En bra liknelse är de s.k. "fotbollsfans" som har mer intresse för att slåss och skapa kaos än att faktiskt kolla på fotboll och heja på sitt lag.
Samma mentalitet i grund och botten imo.
När ska folk fatta detta?
Redigerat av masse70, 15 July 2016 - 19:36.
Postad 15 July 2016 - 23:46
Tillägg: De misslyckades. Kräket Erdogan sitter kvar.
Redigerat av Zacabeb, 16 July 2016 - 06:12.
Postad 16 July 2016 - 06:05
+ blodprovet påvisade att jag tydligen är i väldigt bra skick. Bara kreatinin som ligger för högt och det pga muskelmassa, inte njurfunktion.
Postad 16 July 2016 - 08:56
Religion har i alla tider varit grunden till konflikter och elände. Det har tagit sig uttryck i katolicismens korståg och inkvisition, protestantismens massmord på katoliker, islams kamp för världsherravälde och interna kamp mellan sunni och shia, terrorism osv. osv.Religion har inget med det som händer nu att göra.
Det har med extrema, lättpåverkade och hjärntvättade individer som tolkar den helt uppåt väggarna och som söker konflikt att göra.
En bra liknelse är de s.k. "fotbollsfans" som har mer intresse för att slåss och skapa kaos än att faktiskt kolla på fotboll och heja på sitt lag.
Så nej, jag kan inte i sak hålla med dig. även om det borde få vara som du säger. Redan på 1300 talet reste John Whycliffe tankar om att religion är mellan dig och gud. Tänk om det fått bli så.....
+ Snart semester
- Våld
Redigerat av laddie15, 16 July 2016 - 09:25.
Postad 16 July 2016 - 13:15
Religion har inget med det som händer nu att göra.
Din fotbollsliknelse håller jag med om till 100%.
Inte när det kommer till religioner. Verkligen inte.
Postad 16 July 2016 - 14:23
+++ Den fria tanken. Och skönhet i alla.
Redigerat av PML73, 16 July 2016 - 14:25.
Postad 16 July 2016 - 19:16
Redigerat av Benkke, 16 July 2016 - 19:18.
Postad 16 July 2016 - 22:26
Turkiet må vara långt komna i förhållande till arabvärlden, men läs Brysseldeklarationen 2007 och du inser att Cameron snarast tar i i underkant.Cameron sa en gång att med denna utveckling kommer Turkiet med i EU år 3000
+ humanism
Redigerat av laddie15, 16 July 2016 - 22:28.
Postad 17 July 2016 - 09:02
- Endast 23 grader och lite regn, Ungrare klär sig nu i vinterkläder... Jag i shorts och tunn sommarskjorta, Svensk högsommar.
Redigerat av PML73, 17 July 2016 - 10:25.
Postad 17 July 2016 - 13:52
- Trodde aldrig jag skulle få höra en ledare tala om "cleansing" igen, wth@Turkiet.
+ Pokemon GO, min baksida är fylld med pokemons.. ![]()
Postad 17 July 2016 - 18:38
+ Grattis Henrik Stenson, vilken kung! Dessutom lägsta vinnar scoren någonsin ![]()
Postad 17 July 2016 - 18:57
+ Grattis Henrik Stenson, vilken kung! Dessutom lägsta vinnar scoren någonsin
verkligen, vilken maskin! (30 cm från bunkern på 18... Oj vilket klassiskt fall det kunde blivit )
Postad 18 July 2016 - 06:33
- Borde ha köpt en Citroën C5 med tryckluftsdämpare istället. Vår Mondeo ser ut att flyga ut för att sikta mot sjtärnorna.
Redigerat av PML73, 18 July 2016 - 06:34.
Postad 18 July 2016 - 19:25
+ Rebooten av Ghostbusters verkar utifrån tidiga recensioner ha en del brister, men inte som fruktat vara dålig. Hatarna lär alltså få bita i kudden. Hoppas det stämmer.
Vi får se, bara 46 millar in hittills med en budget på 144 + marknadsföring. Känns sådär bra
Postad 18 July 2016 - 20:21
+ 4 veckor semester kvar!
- gräsklipparen har lagt av (Automower). Måste bytas batteri.
Postad 19 July 2016 - 09:07
+ Vädret underbart
+ En lång tur runt Siljan i dag på spydern väntar ![]()
- Skänker fortfarande en tanke till de drabbade i Nice ![]()
Postad 19 July 2016 - 20:49
+ Börjar närma sig semester
- Medias rapportering om incidenten på Gothia Cup, bedrövligt! Och det kan man säga om alla de andra festival incidenterna under sommaren också.
Postad 19 July 2016 - 21:51
- Medias rapportering om incidenten på Gothia Cup, bedrövligt! Och det kan man säga om alla de andra festival incidenterna under sommaren också.
Va fan, man blir så matt, visa lite stake nu och skicka hem laget ögonaböj och sluta rapportera om en lyckad invigning gothia.
http://www.gothiacup...ing-ceremony-2/
Postad 20 July 2016 - 21:42
- verkar inte få tillbaka någon känsel i benet.
+ två veckor kvar innan jag får två veckors semester =)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?