Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 March 2010 - 20:11

Pistvakten
  • Pistvakten
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Fick också att den är leveransklar. Betala med kort direkt som gäller så de har stålarna & skickar den imorgon. Annars tar det en dag in de har pengarna & då finns den inte hos mig innan påsk.

Även jag har fått min leveransklar. Betalade med internetbank. Hoppas på lekask i påsk....

ÄNTLIGEN !!!! :)

Postad 29 March 2010 - 20:18

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Yes...

Postad 29 March 2010 - 20:26

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Gillar inte det här att Rikard har gått incognito på bloggen. Efter att ha svarat skitfort först på MT och sedan på att vi inte ska förvänta oss DT. Har ställt frågor flertalet gånger efter det och inte sett Rikard någonstans. Inte ens att han försöker ta reda på svaren på frågorna. Vettefan om jag tänker behålla telefonen om jag köper den ifall de inte släpper bra information.

Postad 29 March 2010 - 20:31

lurane
  • lurane
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
så där, då var den betald hos katshing. :)

passar på att inkludera ett inlägg från mobil.se, även om det ju förstås kan vara vem som helst, t ex en SE-anställd, som skrivit:

"Kan bara säga: kört iphone i 3 år nu och fick testa X10 idag på en utbildning då jag jobbar i en operatörernas butikskedja och jag funderar allvarligt på att byta. Äntligen touchtelefon som reagerar lika snabbt som iphone och som flyter fint i operativet. Hade rätt låga förhoppnings efter att ha läst alla tester men efter testat den live nån timme imorses så fick jag helt andra tankar om x10=)
Anmäl
minime , 29 March 2010 kl. 18:57"

Postad 29 March 2010 - 20:33

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

så där, då var den betald hos katshing. :)

passar på att inkludera ett inlägg från mobil.se, även om det ju förstås kan vara vem som helst, t ex en SE-anställd, som skrivit:

"Kan bara säga: kört iphone i 3 år nu och fick testa X10 idag på en utbildning då jag jobbar i en operatörernas butikskedja och jag funderar allvarligt på att byta. Äntligen touchtelefon som reagerar lika snabbt som iphone och som flyter fint i operativet. Hade rätt låga förhoppnings efter att ha läst alla tester men efter testat den live nån timme imorses så fick jag helt andra tankar om x10=)
Anmäl
minime , 29 March 2010 kl. 18:57"

Känns som det är som min lilla W950i som ville rebootas då och då för att ha bra prestanda och vara snabb och responsiv. Så länge den ordnar det av sig själv på natten eller i fickan, jag orkar inte hålla på och reboota den och ha mig när jag använder den.

Postad 29 March 2010 - 20:39

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Jag ansluter väl till Katshingskaran då... hoppas man inte köpte grisen i säcken nudå för 4e gången på rad från Katshing haha... P1, X1, HD2

Ska bli kul med ett nytt OS, ska ge X10an en god match under påsken mot min HD2, får vi se vilken som hamnar på Blocket sen :)

Postad 29 March 2010 - 20:41

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Jag ansluter väl till Katshingskaran då... hoppas man inte köpte grisen i säcken nudå för 4e gången på rad från Katshing haha... P1, X1, HD2

Ska bli kul med ett nytt OS, ska ge X10an en god match under påsken mot min HD2, får vi se vilken som hamnar på Blocket sen :)

Jag köper x10 för 3000 kr ;)

Redigerat av theclone, 29 March 2010 - 20:42.

Postad 29 March 2010 - 20:57

zhogun
  • zhogun
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Jag tror inte den kommer slå HD2 vad gäller skärmen & surfupplevelse... blir nog OSet som avgör och då kan jag bara anta att Android vinner (har aldrig testat). Sen vill man ju förmodligen byta eftersom man kört 3 windows phones på rad (var en Omnia 2 där i mellan också som sög stenhårt)

Bättre vi gör en deal att du köper vilken det än blir då på Blocket :)

Postad 29 March 2010 - 21:06

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0
Någon som reagerat på att den verkar vara lite seg när den flippas om till horizontalläget? Såg ju ut på något av klippen man sett som det tar flera sekunder. Något att oroa sig för? Eller är det något som har med någon gammal FW att göra?

Redigerat av HenkeEdge, 29 March 2010 - 21:29.

Postad 29 March 2010 - 21:15

magnumhex
  • magnumhex
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Ytterliggare en x10:a beställd från katshing.....he, he ska förhoppningsvis kunna smeka min nya älskling under
påsken :) ;) :D

Postad 29 March 2010 - 21:29

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Någon som reagerat på att den verkar vara lite seg när den flippas om till horizontalläget? Såg ju ut på något av klippen man sett som det tar flera sekunder. Något att oroa sig för?

tar ca 1 1/2 sekunder til 2 sekunder

Postad 29 March 2010 - 21:44

lurane
  • lurane
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

tar ca 1 1/2 sekunder til 2 sekunder

har bara sett detta sega uppförande i meddelandefunktionen, inte annars, då det istället har gått blixtsnabbt. så det vore konstigt om det inte är SW-relaterat och funkar bra med senare FW.

anders kanske kan bekräfta/dementera?

Redigerat av lurane, 29 March 2010 - 21:45.

Postad 29 March 2010 - 21:48

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Har beställt och betalat min X10 idag! Hoppas på leverans i veckan. NoYes skulle börja skicka ut beställningar imorgon (30/3). :)

Redigerat av Unregisterede96902b7, 29 March 2010 - 21:48.

Postad 29 March 2010 - 21:49

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

har bara sett detta sega uppförande i meddelandefunktionen, inte annars, då det istället har gått blixtsnabbt. så det vore konstigt om det inte är SW-relaterat och funkar bra med senare FW.

Var en film när tangentbordet var uppe som jag såg.

Postad 29 March 2010 - 22:12

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Var en film när tangentbordet var uppe som jag såg.

Finns så oerhört många filmer som visar helt olika resultat när dom flippar telefonen. Har sett klipp där dom vänder telefonen under filmuppspelning och det går på under sekunden. Sen har jag också sett klipp där dom i stort sett inte gör ett dugg och får då vänta i 1-2sek.

Gott om olika resultat, om det är mjukvaru eller hårdvaru relaterat vet jag dock inte.

Postad 29 March 2010 - 22:23

Unregistered73e71691
  • Unregistered73e71691
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Nu har Sumit också bekräftat att MT saknas i hårdvaran (på se-bloggen). Det blir en Desire för min del, lycka till alla som kör på X10 i alla fall!

Postad 29 March 2010 - 23:11

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1289 inlägg
  • 0

Nu har Sumit också bekräftat att MT saknas i hårdvaran (på se-bloggen). Det blir en Desire för min del, lycka till alla som kör på X10 i alla fall!

;)

Alla timmar man suttit och längtat efter den här telefonen som verkade bli snudd på den perfekta telefonen...

Jaja, jag tror ändå väldigt många (nästan alla) som köper X10 kommer vara rätt så nöjda.
Jag är nog en av de som skrivit mest om att jag vill ha riktigt MT (eller DT) till X10, har tjatat om det hur länge som helst i den här tråden nu. Det är inte alltid roligt att ha "rätt", och jag hoppades ändå till slutet att det skulle visa sig att det fanns DT på telefonen men tyvärr var det ju inte så.
Då kunde man ju iaf förvänta sig att SE satsade på en riktigt bra digitizer för single-touch, vilket de inte heller verkar ha gjort... jag avstår nog tills vidare, kommer ändå åka ned till MediaMarkt på onsdag o testa en X10. Helt övertygad om att jag kommer vara sjukt frestad, ska iaf bli väldigt kul att testa o se hur tangentbordet känns...

Väldigt imponerande att den här tråden redan har mer inlägg och snart mer läsningar än Iphone 3gs-tråden. Det säger en hel del om vilken potential det finns för den här telefonen.
Tyvärr faller SE bort precis på mållinjen för min del... eller iaf har de snubblat... men är ändå glad att många av er köper den.

Det har varit kul att hänga här i tråden, kommer säkert läsa o skriva lite i den här tråden igen och ser verkligen fram mot alla era intryck, bilder, filmer o annat. :)

Postad 29 March 2010 - 23:54

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1812 inlägg
  • 0

Väldigt imponerande att den här tråden redan har mer inlägg och snart mer läsningar än Iphone 3gs-tråden. Det säger en hel del om vilken potential det finns för den här telefonen.

Tycker det säger mer om den hängiva skara fans som lever på hoppet här :) Själv har jag svårt att förstå varför någon ens skulle välja X10:an framför Desire, Legend eller Nexus One. Faktiskt synd att Sony Ericsson inte lät HTC göra telefonen istället för Mobinnova.

Postad 30 March 2010 - 00:48

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Äh, faan. känns som en evighet sen vi fick se lite videos på X10 :) , så här kommer ett klipp som testar X10:ans multitasking egenskaper.

http://www.youtube.c...h?v=dnnchQvg_Rc

Postad 30 March 2010 - 00:48

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
I'm waffling...

...efter att ha längtat efter X10an hur länge som helst och ha varit på jakt efter att känna på ett riktigt exemplar börjar jag inse att jag har försökt övertala mig själv att kameran skulle gottgöra allt annat. Och att jag håller nästan på att köpa en X10 bara för hoppets skull och allt man läst här som höjer köpupplevelsen.

Det som är viktigt för mig är en bra kamera, Exchange stöd, Office/pdf hantering, GPS navigering och till en mindre grad vill jag gärna ha funktionella homescreens med RSS, väder, kalendar och mejl notifiering.

Hittills har det sett ut som om X10an kunde erbjuda en kanon kamera och hyffsade lösningar för resten - och man kan inte komma ifrån hur snygg den är. Men med dem senaste vändorna kring skärmen och byggkvaliteten så anar jag oro.

Börjar man titta på filmerna av Desire inser man hur putsad hela UI:n och OS:et är. Visst ska man inte förvänta sig för mycket från en HTC kamera men Techradar gav den mycket bra kritik och visade hur man kan förbättra fotoegenskaperna (t.ex. de bleka färgerna) och så har en kille (eller tjej?) precis lagt upp en jämförelse av Desire med Samsung Omnia HD (http://forums.samsun...793-desire.html) där han/hon skriver:

"Picture wise I don’t think that the camera is far off the 8mp i8910. The Samsung having the edge on colour reproduction with the Desire looking slightly more washed out. Definition wise, and this is to my untrained eyes, it looks similar."

Allt det här får mig att vilja vänta tills Desire kommer ut för att bestämma mig. Dels vill jag få återkoppling från alla er som får era X10or nu i veckan och dels vill jag se fler recensioner av Desire från t.ex. GSMArena innan jag bestämmer mig.

Sist jag köpte en HTC var en HTC HD som jag blev mycket besviken pga den värdelösa kameran. Sist jag köpte en SE var det en Satio där jag överlag blev imponerad av kameran och SEs UI men besviken på byggkvalitet och allt annat. Nu undrar jag om det inte vore bättre om jag frågade mig själv både vad jag skulle vara mest nöjd med och vad jag skulle vara minst besviken med.

Postad 30 March 2010 - 04:10

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
http://www.swedroid....oljetongen-slut

Jag vet inte asså men jag tycker fortfarande dom är lite för mystiska...

Due to vendor understanding and agreements, we don´t discuss in detail regarding hardware specifications. Having said that, X10 is upgradable and as earlier described there will be significant value offered through upgrades.

Okej så skärmen kan inte registrera simultaneous entries... but what about the synaptics 2000 ? O_o???

Sammtidigt säger han ju inget om Dual Touch bara "iphone patenterade" multi-touch...

Tror det är som nån sa att blir den rootad så ska du se att det säkert finns DT på den iallafall... buhu... greppar jag efter halm?

Redigerat av Gucci, 30 March 2010 - 04:14.

Postad 30 March 2010 - 05:54

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
Kommentar från Swedroid:

"Från Eldar Murtazins (redaktör Mobile-review) blogg: digitizer i X10 är en billig Synaptics ClearPad 1000, SE har 120% vinstmarginal på telefonen.

Nexus One har ClearPad 2000. RAM-minne: X10 – 384 MB, Nexus – 512.

Att SE alltid ska försöka ta de billigaste komponenterna och sälja dyrt, även när de står på ruinens brant. Varför kunde de inte ha använt amoled skärm med multi-touch och vanilla android 2.1, för en gångs skull, för att rädda företaget?"

Starkt jobbar, SE...

Postad 30 March 2010 - 06:12

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0

Kommentar från Swedroid:

"Från Eldar Murtazins (redaktör Mobile-review) blogg: digitizer i X10 är en billig Synaptics ClearPad 1000, SE har 120% vinstmarginal på telefonen.

Att SE alltid ska försöka ta de billigaste komponenterna och sälja dyrt, även när de står på ruinens brant. Varför kunde de inte ha använt amoled skärm med multi-touch och vanilla android 2.1, för en gångs skull, för att rädda företaget?"

Starkt jobbar, SE...

Skryta om RAM när X10 har mer programminne (1gb vs 512)?
120% Säger inte så mycket om man inte får reda på Googles vinstmarginal på N1 osv. Sedan finns det ändå massa fler merkostnader kring telefonen så tvivlar på att 120% stämmer.

Postad 30 March 2010 - 07:41

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Okej så skärmen kan inte registrera simultaneous entries... but what about the synaptics 2000 ? O_o???

Synaptics 2000 kan registrerar simultana tryck.

Postad 30 March 2010 - 07:48

LRI
  • LRI
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Kommentar från Swedroid:

Starkt jobbar, SE...

Eldar har haft en personlig vendetta mot SE i flera år nu, nu kanske det han säger stämmer men jag litar inte på ett ord den mannen skriver.

Postad 30 March 2010 - 07:56

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Hei, går mycket snabbare i tex. webbrowsern, tar runt 1 sec eller mindre, har blitt lit deprimerad pga av dette med MT issuen, men tror inte detta vil betyda nåt för mig iallefall jeg spelar inte spel skriver inte snabbt , det enda jeg vil at dom förbättrar er skärm (27hz er för dårligt) responsen men det blir nog ändå bättre med 2.1

annars så mitt intryck efter 3 dagars användande bare positivt, för det första er den så snygg og maskulin ( iallefall den svarta) ;-), sen er den super snabb, surfing funkar jättebra, jag älskar TS och MS ;-)

Har lite problem med e-mail konfigureringen, men detta kan ni hjälp mig med när ni får era ;-)

Postad 30 March 2010 - 08:01

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Hei, går mycket snabbare i tex. webbrowsern, tar runt 1 sec eller mindre, har blitt lit deprimerad pga av dette med MT issuen, men tror inte detta vil betyda nåt för mig iallefall jeg spelar inte spel skriver inte snabbt , det enda jeg vil at dom förbättrar er skärm (27hz er för dårligt) responsen men det blir nog ändå bättre med 2.1

Är du säker på att skärmen stöder högre uppdaterings frekvens än 27hz? Verkar konstig att man skulle begränsa den i mjukvaran?

Postad 30 March 2010 - 08:07

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Är du säker på att skärmen stöder högre uppdaterings frekvens än 27hz? Verkar konstig att man skulle begränsa den i mjukvaran?

Hei jag vet inte men jag hoppas, men när vi får 2.1 så skal det väl bli nårga förbättringar ;-)

Postad 30 March 2010 - 08:14

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Hei jag vet inte men jag hoppas, men när vi får 2.1 så skal det väl bli nårga förbättringar ;-)

Får hoppas för SEs skull att de får ut uppgradering till 2.x snarast...tyvärr tror jag det dröjer ett halvår, minst.
Trist med en ny lur som har gammal android version i ett halvår(?).

Postad 30 March 2010 - 08:17

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

annars så mitt intryck efter 3 dagars användande bare positivt, för det första er den så snygg og maskulin ( iallefall den svarta) ;-), sen er den super snabb, surfing funkar jättebra, jag älskar TS och MS ;-)

Har lite problem med e-mail konfigureringen, men detta kan ni hjälp mig med när ni får era ;-)

Hur tycker du att surfing med "förstoringsglaset" fungerar? Det verkar ju vara en ganska bra funktion.

För övrigt ser jag fram emot min egen X10 som jag hoppas levereras i veckan. Angående MT/DT så har jag fingrat mycket på min frus Satio som endast har singeltouch och har inte haft några som helst problem med det. Den har dessutom mindre skärm och tangentbord än X10:an så jag har svårt att se varför jag inte skulle vara nöjd med X10. Kan tillägga att jag inte är jättekräsen med detta och lägger gärna pengarna på en snygg telefon som dessutom nästan alltid får bra omdömen från "normala användare" som testat den. Värdesätter även en bra mediatelefon vilket jag nog insett att X10:an ändå är. Framför allt är bra ljud viktigt för mig.

Postad 30 March 2010 - 08:20

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Verkar konstigt att man skulle begränsa via mjukvara? Varför skulle man göra det, batteritid?

Postad 30 March 2010 - 08:41

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Hur tycker du att surfing med "förstoringsglaset" fungerar? Det verkar ju vara en ganska bra funktion.

För övrigt ser jag fram emot min egen X10 som jag hoppas levereras i veckan. Angående MT/DT så har jag fingrat mycket på min frus Satio som endast har singeltouch och har inte haft några som helst problem med det. Den har dessutom mindre skärm och tangentbord än X10:an så jag har svårt att se varför jag inte skulle vara nöjd med X10. Kan tillägga att jag inte är jättekräsen med detta och lägger gärna pengarna på en snygg telefon som dessutom nästan alltid får bra omdömen från "normala användare" som testat den. Värdesätter även en bra mediatelefon vilket jag nog insett att X10:an ändå är. Framför allt är bra ljud viktigt för mig.

Surfingen (förstoringsglaset) er jättebra er helt suvärent och surfa på en så stor skärm ;-)

apropå byte från lstående til liggande ( meddelande) tar ca 1 1/2 - 2 sec när keyboard er uppe, bytter du innan du tatt upp KB så tar den under 1 sec
;-)

Postad 30 March 2010 - 08:47

Mayanyi
  • Mayanyi
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Fick just SMS avi från inwarehouse att den finns att hämta ut nu! Yes :) Får se om jag hinner iväg på lunchen eller om det blir efter jobbet...

Postad 30 March 2010 - 08:49

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Kan inte annat än hålla med dig. Värdesätter också mediafunktionerna betydligt högre än MT. Tror och hoppas att mediascape har stor potential. Sen tror jag inte heller MT begränsar vid något annat än spel, har svårt att tänka mig att många skriver snabbt nog för att dra fördel av MT.

Postad 30 March 2010 - 08:52

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Skulle vara ganska intressant att veta hur många som beställt eller förbokat X10:an (och inte hur många som avbokat den p.g.a. de tekniska begränsningarna som "många" skriver om.

*Edit*

För mig är Android helt nytt och jag kommer att ha fullt upp med att utforska alla appar som finns till 1.6 innan jag ens går på de appar som finns till 2.1. Jag litar på att en uppdatering kommer och jag är inte en sådan användare som behåller telefonen i endast ett år så om uppdateringen kommer i höst spelar inte mig någon större roll.

Redigerat av Unregisterede96902b7, 30 March 2010 - 08:56.

Postad 30 March 2010 - 08:57

RB123
  • RB123
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Fick just SMS avi från inwarehouse att den finns att hämta ut nu! Yes :) Får se om jag hinner iväg på lunchen eller om det blir efter jobbet...

Återkom gärna ifall Mw600 finns med i lådan hos dom, verkar vara lite oklarheter hos just inwarehouse.

EDIT: Fick kolliID precis, den går från kista i Stockholm (beställde från tele2)

Redigerat av RB123, 30 March 2010 - 09:05.

Postad 30 March 2010 - 09:04

mikaoj85
  • mikaoj85
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Är det någon som beställt x10 från Halebops hemsida och fått leveransbesked och kollinummer?

Mvh

Postad 30 March 2010 - 09:07

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Har beställt genom Dustin och Telenor. Ingen avi än :) Valde fel leverantörer tydligen.

Postad 30 March 2010 - 09:09

mikaoj85
  • mikaoj85
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Har beställt genom Dustin och Telenor. Ingen avi än :) Valde fel leverantörer tydligen.

Det står att dom ska leverera idag men än har man in te fått något leveransbesked.Hmm hoppas det kommer under dagen=)

Postad 30 March 2010 - 09:17

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
@Mikaoj85 jo jag läste också något om den 30e, Hoppas på att få den idag eller imorgon. Annars måste jag vänta till nästa vecka. :) Edit: står "Beräknad leverans 2010-04-08" på Dustin's hemsida nu? Det kanske inte är samma datum för de som redan förbokat? *Hoppas*

Telenor ska skicka ut i början av nästa vecka. Pratade med kundtjänst. "Bli först med Xperia x10" ..... ;)

Redigerat av ananda, 30 March 2010 - 09:21.

Postad 30 March 2010 - 09:18

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Har också fått ett kolli-id(Tele2) men det går inte att hitta den genom att söka... då är den på gång iallafall :)

Postad 30 March 2010 - 09:19

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Fick bekräftat för en stund sedan att min blir skeppad från Katshing idag!:) Och ja, dom fixade med min förlängning av abonnemanget snabbt också;) Måste säga att dom har suverän support!

Postad 30 March 2010 - 09:23

ananda
  • ananda
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
;) men fan er! *avis*

Glad påsk! :)

Postad 30 March 2010 - 09:27

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Fick precis ett samtal från NoYes.se att dom skickar min telefon idag. Har den imorgon. :-D

Postad 30 March 2010 - 09:32

voyager
  • voyager
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Fick precis ett samtal från NoYes.se att dom skickar min telefon idag. Har den imorgon. :-D

Beställde oxå min därifrån noyes.se! Efter 10min så ringde dom o sa att de skulle skicka den idag ;) Så imorn har man den :)

Postad 30 March 2010 - 09:32

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Härligt. Hoppas ni trots den senaste tidens dåliga nyheter blir nöjda!

Postad 30 March 2010 - 09:38

Unregisterede96902b7
  • Unregisterede96902b7
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Härligt. Hoppas ni trots den senaste tidens dåliga nyheter blir nöjda!

Hoppas jag också! :D Nä, jag har ända sedan X10 blev presenterad varit inställd på en sådan, dessutom utan multitouch. Så för mig gör den senaste tidens vomering av galla över SE inte mig mindre säker på att jag bilr nöjd.

*Edit*
Glömde säga att NoYes skickar med en klocka gratis. Undrar vilken detta kan vara... :) ;) Dom skrev bara ((((((( surprise ))))))) när jag frågade.

Redigerat av Unregisterede96902b7, 30 March 2010 - 09:44.

Postad 30 March 2010 - 09:46

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Jag har ett kollinummer och väntar på leverans från Noyes. :) Hoppas på att bli nöjd.
Det kan inte vara nåt med 1.6 som gör att skärmen ligger på runt 27hz? Förhoppningsvis är det nåt som går att lösa genom en FW update.

Postad 30 March 2010 - 09:52

lollar
  • lollar
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Haha ja gmåste bara dela med mig av PC Citys "utmärkta" kundservice. Avbeställde min X10 då dom tydligen inte kommer börja skicka ut den innan 9/4.

Fick först ett mail där detta stod:

Hej,

tack för ditt mail.

Din order kommer dessvärre inte skickas idag utan det verkar som att den ska skickas den 9 april.
Jag avbeställer din order.

Ha en bra dag.

Drygt en halvtimme efter kommer detta:

Hej,

Vi kan dessvärre inte annullera din order då den redan är skickad ifrån oss. Om du har ångrat ditt köp så har du 14 dagars returrätt. Gäller vid ej använd produkt. Du kan då skicka tillbaka den till oss.

Ha en bra dag!

Nu orkar jag inte fortsätta tjafsa. Om det inte kommer nån telefon imorgon så köper jag nog en Desire istället. =/

Postad 30 March 2010 - 10:05

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Enligt 3 så har de fortfarande inte fått in den, kommer in först imorgon till deras lager. Så om jag har "tur" får jag den innan påsk... vafan...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.