Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#4401

Postad 17 September 2016 - 15:00

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Fråga till CD

Vilken blir den tredje kanalen från Viasat som lanseras vid månadsskiftet blir det Viasat Serie, ESportTV eller TV3 Sport? 

 

Hej Lindo via parabol har vi i dagsläget ingen information om att vi ska få in någon av de kanalerna du nämner. Däremot har vårt systerbolag Canal Digital Kabel fått eSports TV som ny kanal i deras utbud. Hos CD Kabel ingår den i paketet T-3 Stor och är även där valbar i T-2 Flex. Vänligen Micke



#4402

Postad 17 September 2016 - 15:20

Unregistered8135c4b8
  • Unregistered8135c4b8
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0

Tycker ni jobbar på bra CD

 

Så jag fortsätter ytterligare ett år med hela paketet (dock inte film som är mindre lyckat)

Vill passa på och fråga, varför ni bara kör PCM stereo på Cmore Sport HD och de har DD på Tv4 nu när ni sänder matchen i SHL ? Vi som betalar för en sportkanal, skall väl ha minst lika bra ljud? Vi betalar ju för bättre bild och ljud samt ingen reklam när vi använder halva vår lön för att få CMore Sport ;)



#4403

Postad 17 September 2016 - 16:50

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7299 inlägg
  • 0

Hej Lindo via parabol har vi i dagsläget ingen information om att vi ska få in någon av de kanalerna du nämner. Däremot har vårt systerbolag Canal Digital Kabel fått eSports TV som ny kanal i deras utbud. Hos CD Kabel ingår den i paketet T-3 Stor och är även där valbar i T-2 Flex. Vänligen Micke

 

Tror han syftar på att Viasat fått 3 kanaler medans CD bara fått 2 av Viasat.


Redigerat av Leatherface, 17 September 2016 - 16:50.


#4404

Postad 18 September 2016 - 08:14

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

  • 592 inlägg
  • 0

Tror han syftar på att Viasat fått 3 kanaler medans CD bara fått 2 av Viasat.

Canal digital har sen några år tillbaka TV8 i sitt familjepaket.



#4405

Postad 18 September 2016 - 17:53

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Canal digital har sen några år tillbaka TV8 i sitt familjepaket.

Den har Viasat givit bort tidigare till CD, så den räknas inte  B) 

Så det behövs en annan kanal för att ersätta gåvan av Discovery Channel  :) 



#4406

Postad 18 September 2016 - 18:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Kanske Discovery Network  sålt kanalen till Viasat?



#4407

Postad 18 September 2016 - 19:35

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Canal digital är bara distributör så ja discovery måste vara inblandade.

#4408

Postad 19 September 2016 - 13:42

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Tycker ni jobbar på bra CD

 

Så jag fortsätter ytterligare ett år med hela paketet (dock inte film som är mindre lyckat)

Vill passa på och fråga, varför ni bara kör PCM stereo på Cmore Sport HD och de har DD på Tv4 nu när ni sänder matchen i SHL ? Vi som betalar för en sportkanal, skall väl ha minst lika bra ljud? Vi betalar ju för bättre bild och ljud samt ingen reklam när vi använder halva vår lön för att få CMore Sport ;)

Hej Gubbihatt!

Då det är C More som väljer vilka kanaler som sänds i Dolby Digital så får jag be dig att du tar kontakt med dem gällande din fråga, då vi inte har möjlighet att påverka detta. Vänligen Therese



#4409

Postad 23 September 2016 - 16:42

Unregistered0d5a35d1
  • Unregistered0d5a35d1
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Två frågor till CD:

 

- Varför får jag inte Canal Digital GO att fungera i varken Internet Explorer eller Firefox? Det är ju dessa som rekommenderas av er själva. Jag använder vanligtvis alltid Chrome och där får jag också bild, men det hackar till stup i kvarten, både bild och ljud. Därför skulle jag vilja prova med en annan webbläsare. Silverlight är installerat och man ser att det börjar ladda men sedan är det bara svart.

 

- Chromecast-stödet är uppskattat här hemma! Dock skulle jag önska att ni gör som ALLA andra leverantörer av streaming via Chromecast och har själva cast-funktionen "utanför" videofönstret eller hur man nu skall beskriva det. Nu måste man först starta streamen på telefonen/plattan och först då dyker cast-symbolen upp. Visst, det funkar, men det är störigt och dumt gjort helt enkelt. Dessutom avbryts streamen efter ett tag om man skulle få för sig att göra något annat med telefonen. Det är precis som att det skall stämmas av mot källan (telefonen/plattan) med jämna mellanrum. Är det någon fånigt skydd för att man inte skall kunna starta en stream hos t.ex grannen och sedan gå hem igen? Om man jämför med t.ex Viaplay eller Plex så kan man starta en stream och sedan helt "koppla loss" telefonen. Sådär som det är tänkt att fungera alltså  :rolleyes:



#4410

Postad 24 September 2016 - 11:22

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7299 inlägg
  • 0

Skyddet brukar kolla efter vilken enhet man kör på och brukar funka på X antal enheter och det normala brukar vara att 2 streams funkar samtidigt tror jag.

Men då det är Wifi signal osv så kan saker lätt krångla och kan ju vara olika beroende på versioner av operativsystem osv man kör med och vad som lagts in.


Redigerat av Leatherface, 24 September 2016 - 11:24.


#4411

Postad 24 September 2016 - 12:01

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Två frågor till CD:

 

- Varför får jag inte Canal Digital GO att fungera i varken Internet Explorer eller Firefox? Det är ju dessa som rekommenderas av er själva. Jag använder vanligtvis alltid Chrome och där får jag också bild, men det hackar till stup i kvarten, både bild och ljud. Därför skulle jag vilja prova med en annan webbläsare. Silverlight är installerat och man ser att det börjar ladda men sedan är det bara svart.

 

- Chromecast-stödet är uppskattat här hemma! Dock skulle jag önska att ni gör som ALLA andra leverantörer av streaming via Chromecast och har själva cast-funktionen "utanför" videofönstret eller hur man nu skall beskriva det. Nu måste man först starta streamen på telefonen/plattan och först då dyker cast-symbolen upp. Visst, det funkar, men det är störigt och dumt gjort helt enkelt. Dessutom avbryts streamen efter ett tag om man skulle få för sig att göra något annat med telefonen. Det är precis som att det skall stämmas av mot källan (telefonen/plattan) med jämna mellanrum. Är det någon fånigt skydd för att man inte skall kunna starta en stream hos t.ex grannen och sedan gå hem igen? Om man jämför med t.ex Viaplay eller Plex så kan man starta en stream och sedan helt "koppla loss" telefonen. Sådär som det är tänkt att fungera alltså  :rolleyes:

 

Hej Bonkeman, Det låter som att du inte inte har senaste uppdateringen av appen.

 

Angående GO på webben så är det bäst att ringa in till vår kundservice (support) på tel 0770-33 22 11 så vi får möjlighet att felsöka det tillsammans med dig. Vänligen Micke 



#4412

Postad 26 September 2016 - 18:13

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0
CD. Vad händer med serieinspelningarna som ligger "efter" de 12 svenska kanalerna med tanke på fav-listan?

#4413

Postad 27 September 2016 - 08:11

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

CD. Vad händer med serieinspelningarna som ligger "efter" de 12 svenska kanalerna med tanke på fav-listan?

Hej Askungen! Kan du utveckla din fråga då jag inte riktigt förstår vad du menar? Vänligen Therese



#4414

Postad 27 September 2016 - 08:32

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Hej Askungen! Kan du utveckla din fråga då jag inte riktigt förstår vad du menar? Vänligen Therese


De kanaler som inte är "svenska" tex om nu "låt oss säga att Fox byter kanalplats hos er och jag har den på tex plats 13 i fav listan då är ju min favplats direkt kopplat till plats 30 i er kanallist. Om den nu flyttas till låt oss säga plats 37, då blir ju inte fox inspelat. Som ett exempel alltså.

#4415

Postad 27 September 2016 - 15:37

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Discovery Showcase HD försvinner från CD 22/11 



#4416

Postad 27 September 2016 - 16:31

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7299 inlägg
  • 0

Även CMore's SD kanaler ser ut att stängas ner den 22 November.

CMore Live HD och CMore Hits HD blir 24h kanaler den 3 Oktober.



#4417

Postad 27 September 2016 - 17:22

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Var läser ni om detta?

#4418

Postad 27 September 2016 - 17:28

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Var läser ni om detta?

 

https://www.canaldig...ter-kanalplats/

 

Längst ned står det att kanalen utgår den 22/11

 

 

Här är kanallistan som gäller f.o.m i morgon

 

https://www.canaldig...ista-160928.pdf



#4419

Postad 28 September 2016 - 06:43

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

  • 914 inlägg
  • 0
Visst kommer Kanal 6 idag glömde kolla i morse innan jag åkte på jobbet

#4420

Postad 28 September 2016 - 07:49

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Visst kommer Kanal 6 idag glömde kolla i morse innan jag åkte på jobbet

TV6 HD och TV10 får vi ev idag enligt kanallistan som gäller f.o.m idag men de är ännu inte släppta.



#4421

Postad 28 September 2016 - 07:50

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1255 inlägg
  • 0

Om jag tolkat det rätt så ska den nya kanallistan gälla från idag, trots att de sagt att lanseringsdatum av tv6 och tv10 är den 1/10.

 

Tror de brukar göra uppdateringarna av kanallistan under dagen, så kolla om de nya kanalerna finns i eftermiddag...



#4422

Postad 28 September 2016 - 08:30

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1989 inlägg
  • 0

Jag hittar inte kanalerna på Thor. Någon som vet vilken eller vilka frekvenser som gäller för TV6 HD samt TV10 för CD?

Kingofsat verkar inte heller ha informationen.



#4423

Postad 28 September 2016 - 09:11

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Även CMore's SD kanaler ser ut att stängas ner den 22 November.

CMore Live HD och CMore Hits HD blir 24h kanaler den 3 Oktober.

 

Äntligen. Har varken varit kul att kolla på sport i SD (C More Sports Live) eller film på (C More Hits) de gånger som man hamnar i "ofas" med vardagar sport i SD och helg film i SD...



#4424

Postad 28 September 2016 - 09:22

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

  • 872 inlägg
  • 1

TV6. 11309, 25000, V, 3/4, DVB-S2

TV10. 11278, 24500, V, 7/8, DVB-S

 

Svart i rutan dock.


Redigerat av Karl-Johan, 28 September 2016 - 09:23.


#4425

Postad 28 September 2016 - 10:04

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 0
Det är ju från 1 okt som kanalerna kommer säger dom.

Men det e klart. Med lite tur kanske man får dom tidigare. ;)

EDIT: Såg nyss på deras facebook sida att dom skäpper dom tidigare. Teknikerna jobbar på det och dom borde dyka upp under dagen. ;)

Redigerat av Turbo-Danne, 28 September 2016 - 10:07.


#4426

Postad 28 September 2016 - 10:43

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Det är ju från 1 okt som kanalerna kommer säger dom.

Men det e klart. Med lite tur kanske man får dom tidigare. ;)

EDIT: Såg nyss på deras facebook sida att dom skäpper dom tidigare. Teknikerna jobbar på det och dom borde dyka upp under dagen. ;)

Nu finns kanalerna där. :D



#4427

Postad 28 September 2016 - 10:46

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

  • 914 inlägg
  • 0
6 & 10 Ska fungera nu enligt användare på facebook

#4428

Postad 28 September 2016 - 11:12

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

6 & 10 Ska fungera nu enligt användare på facebook

 

Hej Alla, ja det stämmer TV6HD och TV10 fick bild straxt efter kl 11 idag. Idag är en händelserik dag, det som sker idag är:
 

SVT24/SVT Barnkanalen från kanalplats 10 till 28

Discovery Showcase HD från kanalplats 28 till 89

 

TV6 HD lanseras på kanalplats 6

TV10 lanseras på kanalplats 10

 

Eurosport 1 HD får svensk feed istället för den nordiska vi hade innan.
 

TV3 HD och TV8 har nu lanserats som Live-kanaler i ToGo via app och web.

 

TV6 HD och TV10 som vi lanserade till boxarna idag kommer att dyka upp i GO-tjänsterna inom kort.

Vänligen
Micke



#4429

Postad 28 September 2016 - 11:59

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

  • 872 inlägg
  • 0

TV6 heter TV6 (s) i min kanallista och inte TV6 HD (s), rättar ni till det? Eftersom alla HD kanaler har HD i benämningen borde den också ha det.

 

Tack för den tidiga lanseringen av kanalerna. :) :) :)


Redigerat av Karl-Johan, 28 September 2016 - 12:00.


#4430

Postad 28 September 2016 - 12:44

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Hej Alla, ja det stämmer TV6HD och TV10 fick bild straxt efter kl 11 idag. Idag är en händelserik dag, det som sker idag är:
 

SVT24/SVT Barnkanalen från kanalplats 10 till 28

Discovery Showcase HD från kanalplats 28 till 89

 

TV6 HD lanseras på kanalplats 6

TV10 lanseras på kanalplats 10

 

Eurosport 1 HD får svensk feed istället för den nordiska vi hade innan.
 

TV3 HD och TV8 har nu lanserats som Live-kanaler i ToGo via app och web.

 

TV6 HD och TV10 som vi lanserade till boxarna idag kommer att dyka upp i GO-tjänsterna inom kort.

Vänligen
Micke

 

Lysande, nu väntar vi bara på en app till Apple TV så att man enkelt kan ta med sig den till stugan och slippa köra airplay osv =)



#4431

Postad 28 September 2016 - 13:35

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Lysande, nu väntar vi bara på en app till Apple TV så att man enkelt kan ta med sig den till stugan och slippa köra airplay osv =)

 

Hej hugeman där på gång en applikation till Apple TV4 och via appen kommer man kunna se veckoarkiv och Live TV (kommer fungera precis som med ToGo till iOS så man kommer exempelvis inte kunna hyra filmer i appen). Datum för lansering är inte spikat ännu men håll utkik på vår hemsida https://www.canaldigital.se/aktuellt/ så kommer mera info när det närmar sig  :)  Vänligen Micke 

 



#4432

Postad 28 September 2016 - 15:22

AC3
  • AC3
  • Forumräv

  • 866 inlägg
  • 0

Nu är TV6 HD och kanal 10 igång.
147507201120160800_resized.jpg



#4433

Postad 28 September 2016 - 15:35

Unregistered8135c4b8
  • Unregistered8135c4b8
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0

Kan se att kanaler som Viasat Fotboll HD och Viasat Hockey HD ligger på er satellit och under Telenor.

 

Av vilken anledning?



#4434

Postad 28 September 2016 - 15:35

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1255 inlägg
  • 0

Såja, då var kanllistan uppdaterad och den sista markkanalen bortrensad...

 

Till och med epg fanns för tv6 men tyvärr kunde jag inte programmera serieinspelning.

Kommer förhoppningsvis snart. 



#4435

Postad 28 September 2016 - 15:40

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0
Kan bara bekräfta ovanstående, allt fungera som det skall... :)

#4436

Postad 28 September 2016 - 17:20

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Kan se att kanaler som Viasat Fotboll HD och Viasat Hockey HD ligger på er satellit och under Telenor.

 

Av vilken anledning?

 

Viasat Fotboll HD för finska CD kunder

Viasat Hockey HD för norska och finska CD kunder


Redigerat av lindo, 28 September 2016 - 17:21.


#4437

Postad 28 September 2016 - 17:34

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3271 inlägg
  • 0

Så det är därför jag har kortuppdateringsmeddelande på Eurosport?



#4438

Postad 28 September 2016 - 17:56

Unregistered8135c4b8
  • Unregistered8135c4b8
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0

Viasat Fotboll HD för finska CD kunder

Viasat Hockey HD för norska och finska CD kunder

 

 

Hade varit perfekt om man kunde fått Viasat Sport med CD, så man sluppit ha två abonnemang.



#4439

Postad 28 September 2016 - 19:22

Unregistered8135c4b8
  • Unregistered8135c4b8
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0

Om ni inte redan vet det, så kommer Viaplay snart ha 1080p och DD 5:1

 

Viasat kommer med hyrfilm i Ultra HD om man har deras Ultra HD box



#4440

Postad 28 September 2016 - 19:35

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

När förväntas Eurosport dyka upp. 



#4441

Postad 28 September 2016 - 19:51

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

När förväntas Eurosport dyka upp. 

Är det inte en ny Eurosport 1 som ligger ute nu?

 

På EPG'n så står det "Tablå kommer snart" precis som det gör på TV10



#4442

Postad 28 September 2016 - 19:53

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Är det inte en ny Eurosport 1 som ligger ute nu?

 

På EPG'n så står det "Tablå kommer snart" precis som det gör på TV10

Det är bara en röd blaffa att jag ska vänta i ett par timmar. 



#4443

Postad 28 September 2016 - 20:00

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

Det är bara en röd blaffa att jag ska vänta i ett par timmar. 

Den funkar hos mig, just nu så visas där fotboll och det stämmer om jag kollar på TV.nu (om dom nu har den svenska tablån).



#4444

Postad 28 September 2016 - 20:09

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1255 inlägg
  • 0

Det är bara en röd blaffa att jag ska vänta i ett par timmar. 

 

Har du bytt till nya eurosport 1 i din favoritlista?

Eurosport 1 hd, dvs den gamla, visar den röda blaffan.

Den som heter eurusport 1 på plats 71 i kanallistan "alla kanaler" funkar fint hos mig...



#4445

Postad 28 September 2016 - 20:18

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

Då förstår jag. Fast den heter Test 7740 i min lista och byter namn när jag flyttat den rätt.


Redigerat av Huddingebo, 28 September 2016 - 20:18.


#4446

Postad 28 September 2016 - 20:42

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1255 inlägg
  • 0

Jaha, där ser man...

 

Man har inte bytt namn på signalen från thor ännu alltså?

CD fixar ett internt namnbyte i sina boxar, men ni som har något annat ser bara signalnamnet...

 

Vad jag sett så har tv6 och tv10 ännu inte tillkommit på thor enligt kingofsat. Däremot finns ett par testsignaler.

Ser du tv6 och tv10 med rätt namn?

 

TV6 HD sänder vissa program med DD5.1-ljud ser jag nu...

Då är det bara kanal 5 (samt 9 och 11 förmodar jag) av hd-kanalerna som inte sänder DD5.1.

Om jag inte minns fel var de väldigt sent ute med 16:9-format på bilden också, så vi får nog vänta länge på mångkanalljud...


Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 28 September 2016 - 20:55.


#4447

Postad 29 September 2016 - 10:55

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

De kanaler som inte är "svenska" tex om nu "låt oss säga att Fox byter kanalplats hos er och jag har den på tex plats 13 i fav listan då är ju min favplats direkt kopplat till plats 30 i er kanallist. Om den nu flyttas till låt oss säga plats 37, då blir ju inte fox inspelat. Som ett exempel alltså.

Hej Askungen!

Om kanalen byter både frekvens och kanalplats så behöver man lägga om schemaläggningen på serieinspelningen men ändrar kanalen bara kanalplats så behöver du inte ändra något.

Vänligen Therese



#4448

Postad 29 September 2016 - 13:35

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 479 inlägg
  • 0

TV6 heter TV6 (s) i min kanallista och inte TV6 HD (s), rättar ni till det? Eftersom alla HD kanaler har HD i benämningen borde den också ha det.

 

Tack för den tidiga lanseringen av kanalerna. :) :) :)

 

Nu heter kanalen TV6 HD (s) i min lista.



#4449

Postad 30 September 2016 - 08:21

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4194 inlägg
  • 0

Hej Canal Digital,

 

Kan vi inte få Kanal 7 / Sjuan i HD? Det är inge vidare att kolla på "Vad blir det för mat" lågupplöst och grynigt...



#4450

Postad 30 September 2016 - 08:27

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

  • 722 inlägg
  • 0

Hej Canal Digital,

Kan vi inte få Kanal 7 / Sjuan i HD? Det är inge vidare att kolla på "Vad blir det för mat" lågupplöst och grynigt...


Kanalen finns väl inte som HD. Så det e nog därför. Det är nog hos TV4 gruppen man får lämna synpunkter.



4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar


    Facebook (1)
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.