Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Denon DVD-1920 *

470 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 april 2006 - 18:28

Jennifer
  • Jennifer
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Vilken bild denna spelare ger med HDMI kabel,
min samsung bara njuter när jag använder denna spelare.
Ni som vill ha en bra spelare med HDMI utgång behöver inte fundera längre.

Postad 11 april 2006 - 09:43

Unregistered190ec6b1
  • Unregistered190ec6b1
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Kjøpte meg denne i går og det er en ting som forundrer meg og det er å divx matrial ikke fyller skjermen,skal det være så?
bruker hdmi og hitachi tx200 projektor, med dvd matrial er det ingen problem..

Redigerat av Unregistered190ec6b1, 11 april 2006 - 09:44.

Postad 11 april 2006 - 11:26

Colonel
  • Colonel
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Är det någon som fått dvd+r DL skivor att funka? I så fall vilket märke använde ni på skivorna och vilken booktype brände ni med?

Mvh
Nygren

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsan

Jag har testat med Verbatilm DVD+R DL och TraxData DVR+R DL och båda har fungerat finfint. Angående booktype - ingen aning (brände med dvddecrypter).

Jag fick byta ut min första 1920 eftersom den hade stora problem att läsa alla skivor jag matade den med. Den nya fungerar dock perfekt och jag är helnöjd.

/Colonel

Postad 20 april 2006 - 15:03

JOEKO
  • JOEKO
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man blir av med den feta ramen när man ser på Divx?

Postad 26 april 2006 - 18:49

JOEKO
  • JOEKO
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man blir av med den feta ramen när man ser på Divx?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kan jag svara på min egen fråga!

Sid 24 i bruksamvisningen:
"Maximal bildstorlek 720 x 480 @ 30 fps & 720 x 576 @ 25 fps"

Spelaren visar alltid denna upplösning. Om filen har mindre upplösning kommer den saknade informationen visas som en svart ram istället för att återge materialet i full storlek med sämre kvalitet!

Jag förstod "felet" när jag såg några avsnitt av Scrubs i olika upplösningar.

//JOEKO

Postad 02 maj 2006 - 14:07

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Man borde kunna komma runt detta problem genom att köra DIVX över RGB scart. Detta förutsatt att man har en ledig ingång i TV:n.

Kan spelaren skicka ut RGB samtidigt som HDMI förresten, eller måste man ändra i menyerna varje gång?

Postad 06 maj 2006 - 10:19

Unregisterede785d13e
  • Unregisterede785d13e
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Tyvärr så går det inte att komma runt det om man använder RGB scart heller. DVD'n skalar inte om något via scart utan det blir svarta kanter här också. Den klarar inte av att göra NTSC till PAL heller.

Postad 06 maj 2006 - 18:22

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Dåligt. DivX i min Yamaha 657 via komponent till min Pioneerplasma ger full size.

Postad 13 maj 2006 - 14:43

tompa666
  • tompa666
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Tjena.

Jag har nu ägd denna 1920 i en månad och har inte kommit på nåt sätt att få bort lip-syncen. Jag har uppdaterat till 1.24 och har testat att dra ner till både till 700 och till 400 men o-syncen är kvar. Väldigt frustrerande må jag säga.

Jag kopplar dvd:n till en lg px5 och ljudet till en yamaha-förstärkare..

Nån som har hittat ett sätt att slippa detta eller har ni kvar problemet?

Redigerat av tompa666, 13 maj 2006 - 14:44.

Postad 13 maj 2006 - 15:24

Unregisteredc7194d09
  • Unregisteredc7194d09
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

Tjena.

Jag har nu ägd denna 1920 i en månad och har inte kommit på nåt sätt att få bort lip-syncen. Jag har uppdaterat till 1.24 och har testat att dra ner till både till 700 och till 400 men o-syncen är kvar. Väldigt frustrerande må jag säga.

Jag kopplar dvd:n till en lg px5 och ljudet till en yamaha-förstärkare..

Nån som har hittat ett sätt att slippa detta eller har ni kvar problemet?

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan bota läppsynkproblem genom att ändra avstånden till samtliga högtalare i förstärkaren. Alltså lägg till 1 meter per 3ms i önskad fördröjning (2,9ms mer exakt). Vill man alltså ha 15 ms fördröjning så lägger man till 5,1 meter på samtliga högtalare.

Det är lite bökigare än "Audio Delay", men det fungerar på precis samma sätt.

Mvh Mathias

Postad 13 maj 2006 - 18:34

tompa666
  • tompa666
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Eftersom ljudet är före bilden så måste jag alltså sänka avstånden till högtalarna i förstärkaren. Testade att ställa in dom på lägsta ( 0.3 m ) men ljudet blir ändå osyncat! Lite irriterande vid filmtittande :wub:

Postad 15 maj 2006 - 09:51

Kind of Blue
  • Kind of Blue
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Eftersom ljudet är före bilden så måste jag alltså sänka avstånden till högtalarna i förstärkaren. Testade att ställa in dom på lägsta ( 0.3 m ) men ljudet blir ändå osyncat! Lite irriterande vid filmtittande :(

<{POST_SNAPBACK}>

Om ljudet ligger före bilden skall Du ju fördröja ljudet så öka avståndet på alla högtalarna.

/KoB

Postad 15 maj 2006 - 12:08

cave
  • cave
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Eftersom ljudet är före bilden så måste jag alltså sänka avstånden till högtalarna i förstärkaren. Testade att ställa in dom på lägsta ( 0.3 m ) men ljudet blir ändå osyncat! Lite irriterande vid filmtittande :(

<{POST_SNAPBACK}>

Om ljudet ligger före bilden skall Du ju fördröja ljudet så öka avståndet på alla högtalarna.

/KoB

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, om ljudet ligger före bilden så vill man ju att förstärkaren ska fördröja ljudet. Det gör man genom att lura förstärkaren att man är väldigt nära högtalarna.

Om man säger att man är väldigt långt från högtalarna så kommer man ju stressa förstärkaren att få ut ljudet snarast möjligt. :-)

Postad 15 maj 2006 - 21:24

Kind of Blue
  • Kind of Blue
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

/KoB

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, om ljudet ligger före bilden så vill man ju att förstärkaren ska fördröja ljudet. Det gör man genom att lura förstärkaren att man är väldigt nära högtalarna.

Om man säger att man är väldigt långt från högtalarna så kommer man ju stressa förstärkaren att få ut ljudet snarast möjligt. :-)

<{POST_SNAPBACK}>

Du har så rätt! Ledsen. My bad!

/KoB

Postad 07 juni 2006 - 13:34

Dudemeister
  • Dudemeister
  • Forumräv

• 501 inlägg
  • 0
Tjenare

Kopplade in min 1920:a i helgen. Och har två undringar som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

1. HDMI, jag får bara HDMI att fungera om jag kör NTSC (dvs region 1) dvds. ? Skall det vara så eller är det något jag missat? Kan det vara min tv som inte kan ta emot signalen eller nått sånt? Min tillfälliga tv är en Hyundai 3270 (32" lcd). Kör med en QED HDMI kabel från hifiklubben.

2. Menyerna, dvs inställningsmenyerna på dvdn, dvs SETUP. Dessa visas inte via HDMI, tvn säger bara NO SIGNAL fram tills jag startat (tryckt PLAY) på filmen.

All info välkomnas gärna....

/Kristian

Postad 07 juni 2006 - 22:16

thedarkone
  • thedarkone
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Dudemeister, detta är ett känt problem med Denon spelaren (iaf ihop med LG tv:s). Läs denna tråd för mer information.

Postad 11 juni 2006 - 12:48

Prez
  • Prez
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Är väldigt sugen på att köpa denna dvd-spelare. Har spelaren blivit bättre att spela upp DivX/Xvid med nyare firmware?

Postad 11 juni 2006 - 18:59

Dudemeister
  • Dudemeister
  • Forumräv

• 501 inlägg
  • 0
Tänkte att jag informativt skulle nämna att jag var inne hos Hifiklubben i helgen och veriferade min dvdspelares funktionalitet.

Den fungerar utmärkt.

Det är helt enkelt så att min Hyundai HLT-3270 EJ är HDCP-kompatibel.

/Kristian

Postad 12 juni 2006 - 10:15

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Vänner. en fråga...

Är det ngn mer än jag som tycker att bilden blir lite för "suddig" när kameran panorerar i sidled när ni använder 1920?

Börjar att känna mig besvärad av vissa scener där typiskt sett ansikten blir "fart-suddiga" om ni fattar vad jag menar.

Upplevde inte detta på t. ex Denons 2900 alls.

Postad 25 juni 2006 - 17:34

oyken
  • oyken
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Vänner. en fråga...

Är det ngn mer än jag som tycker att bilden blir lite för "suddig" när kameran panorerar i sidled när ni använder 1920?

Börjar att känna mig besvärad av vissa scener där typiskt sett ansikten blir "fart-suddiga" om ni fattar vad jag menar.

Upplevde inte detta på t. ex Denons 2900 alls.

<{POST_SNAPBACK}>

Upplevs detta fenomen endast genom HDMI eller samtliga utgångar? Märker du någon skillnad på detta i 720p jämfört med 1080i? Sedan är ju frågan hur allvarligt det är och hur stor skillnad det är mot andra DVD-spelare i samma prisklass.

Postad 25 juni 2006 - 19:12

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Upplever endast via HDMI -> Proj. Mot tv kör jag komponent, ngt jag gjort tidigare mot projen oxå. Kan inte minnas att jag upplevde detta med komponent...

Postad 10 juli 2006 - 22:19

CFC
  • CFC
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Hejsan alla

Jag har ett problem med min nyinköpta 1920 som ngn här kanske kan svara på? Jag får störningar i bilden, susar förbi ränder med jämna mellanrum. (ser ut lite som vertikal banding fast mindre ränder?)

Jag har kopplat med scartsladd till tv:n, har inte haft möjlighet att testa med ngt annat än. Men snart så ska den kopplas ihop med den nyinköpta projen och förhoppningsvis så blir det bra bild där iaf. :rolleyes:

mvh Janne

Postad 11 juli 2006 - 11:43

Unregistered4b026b86
  • Unregistered4b026b86
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Testa en annan scart sladd, massproduktionen av lågbudget sladdar har gett att det är ganska vanligt med tillverkningsfel på sladdarna.
Ett par stycken jag känner har klagat på att det är så mycket störningar på sina "lågbudget" dvd spelare, men sen har det visat sig vara scart sladden som var dålig.

Postad 12 juli 2006 - 01:59

CFC
  • CFC
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Nu har jag testat en annan scartsladd och tyvärr så blev jag inte av med störningarna.

Flyttade däremot dvd-spelaren längre ifrån digitalmottagaren när jag skulle koppla och fick mindre störningar så det verkar ju som att det kan vara den som är orsaken.

mvh Janne

Postad 13 juli 2006 - 09:37

tompa666
  • tompa666
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Finns en ny uppdatering ute nu...1.24. Den ska ta bort eftersläpningar med ljudet. Testa!

Postad 17 juli 2006 - 09:38

JOEKO
  • JOEKO
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Jag har ägt en Denon 1920 ett tag nu och vill dela med mig av mina intryck!

I lördag var jag inne i en http://www.hifiklubben.se/ -butik i Stockholm och frågade om det fanns någon möjlighet att avkoda Xvid. Svaret blev, som väntat, nej.

Jag gick vidare in i butiken och kollade på en Samsung LCD 32” som fick sin bild av en Denon 1920. Jag upplevde bilden som lite grådassig. Det saknades driv helt enkelt. Det bekräftade mitt eget intryck av denna dvd som bildmaskin. Jag har en Philips CRT 32” hemma och jag har aldrig varit riktigt nöjd med bilden över Scart. Nu jämför jag med min gamla och betydligt dyrare SONY dvd.

Jag gick vidare till http://www.inwarehouse.se/ . Där såg jag denna dvd leverera bild till en Pioneer plasma. Oj oj oj! Nu var det andra bullar. Jag insåg snabbt att denna dvdspelare var mycket bättre än jag förstått tidigare. Jag behövde bara en bättre bildskärm! Jag förstod också att LCD fortfarande ligger långt efter plasma när det gäller bildkvalitet!

Efter som jag för tillfället är gräsänkling har jag också passat på att koppla in de riktigt stora Infinity-högtalarna. Dessa är kopplade med de bättre och (enligt min fru) fulare högtalarkablarna ”Nordost guld! Intrycket är att CD är Ok+ och SACD är super bra! Men eftersom det ser ut som om SACD inte kommer att slå får jag köpa en separat CD vid tillfälle!

Slutsats: Jag är mkt nöjd med min Denon 1920.

Det enda som drar ner betyget från 10 till 9 är att den är lite långsam och väsnas lite för mycket!

MVH
JOEKO

Redigerat av JOEKO, 17 juli 2006 - 09:40.

Postad 22 juli 2006 - 10:32

Pivoo
  • Pivoo
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Hej

Har två frågor:

1. Kan ni rekomendera denna till en 37" hd lcd tv? Kommer köra genom hdmi.

2. Var kan man köpa den????Tycker jag har letet lite på nätet men inte har jag hittat nått, förutom massa tester osv... Sen vad är priset?

Tack på förhand :(

Postad 22 juli 2006 - 11:30

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Hej

Har två frågor:

1. Kan ni rekomendera denna till en 37" hd lcd tv? Kommer köra genom hdmi.

2. Var kan man köpa den????Tycker jag har letet lite på nätet men inte har jag hittat nått, förutom massa tester osv... Sen vad är priset?

Tack på förhand  :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Jag kan varmt rekommendera denna DVD-spelaren! Framförallt om du ska köra digital bildsignal, eller rättare sagt enbart om du ska köra digitalt (hdmi). Den gör naturligtvis inte bort sig på scart och componentsignal, men det är när man skickar digitalsignal som den fullständigt briljerar! Har man denna spelare utan att använd hdmi så utnyttjar man helt enkelt inte spelaren till det den är ABSOLUT bäst på bildmässigt

Jag har testat den mot ett antal hdmi-spelare bla Philips DVP9000, Toshiba sd350, Samsung hd950 och skillnaden är slående. Framförallt är bilden mycket skarpare på 1920:en men även brusnivån är något mindre samt naturligare färger.

Var du kan köpa den? Ja Hifi-klubben säljer den men jag vet att även inWarehouse sålde den förut.
:(

Mvh
Nygren

Postad 22 juli 2006 - 13:07

Pivoo
  • Pivoo
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Ja det låter ju mycket lovande nygren :wub: Jag tackar för all info!

Bara ett problem som kvarstår verkar varken som hifi-klubben elr inwarehouse har den kvar i sortimentet :( Just my luck!

Aja får väl ut på jakt då antar jag... hör gärna av er om ni vet nån som fortfarande säljer dom!

Är det en gammal produkt eller vad beror det på att nästan ingen säljer dom?

Postad 22 juli 2006 - 13:37

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Ja det låter ju mycket lovande nygren  :(  Jag tackar för all info!

Bara ett problem som kvarstår verkar varken som hifi-klubben elr inwarehouse har den kvar i sortimentet  :(  Just my luck!

Aja får väl ut på jakt då antar jag... hör gärna av er om ni vet nån som fortfarande säljer dom!

Är det en gammal produkt eller vad beror det på att nästan ingen säljer dom?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Hmm verkar konstigt att Hifi-klubben har tagit bort den från sitt sortiment :wub: . Det är den senaste modellen ca:6mån gammal tror jag, så det borde inte bero på att den har utgått redan.

Om du bor nära någon Hifi-klubb så kolla om dom har några på lager! (eller ring)

Edit: Fick precis reda på att den förmodligen inte har utgått. Killen jag pratade med trodde att dom tagit bort den från hemsidan pga leveransproblem (för hög efterfrågan).

Jag vet att en av butikerna i Malmö har ett antal i lager.

Redigerat av nygren, 22 juli 2006 - 13:47.

Postad 22 juli 2006 - 19:27

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0
Vad ligger priset på hos HiFi-klubben?

Postad 23 juli 2006 - 08:14

JOEKO
  • JOEKO
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
HiFi klubben 3 200:-
inWarehouse 2 990:-

MVH
JOEKO

Postad 23 juli 2006 - 18:35

Pivoo
  • Pivoo
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Jag fick höra att hifiklubben hade några kvar på lager så får väl snabbt skicka till dom <_<

Synd bara på priset tyckte det var lite saftigt...Men men det är väl bara till o gräva lite i plånboken hehe!

Har läst lite om andra dvdspelare här på forumet o tycker väl att det är denna som verkar mest "felfri"

Märker bara att jag börjar få en jäkla blandning på mina märken i min lilla samling, har det någon större betydelse tro? Marantz receiver, lg tv o focal högtlare hehe

Postad 24 juli 2006 - 05:52

Grillen
  • Grillen
  • Forumräv

• 806 inlägg
  • 0

Finns en ny uppdatering ute nu...1.24. Den ska ta bort eftersläpningar med ljudet. Testa!

<{POST_SNAPBACK}>

Var hittas den?

Postad 24 juli 2006 - 12:17

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Var hittas den?

<{POST_SNAPBACK}>

Varsoogoood

http://denon.seizethenight.nl/

Postad 25 juli 2006 - 14:54

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
om man skall ha denna till en gammal tv med scart rgb och sedan koppla den till projektor, hur blir bilden med scart rgb?

är denna en kandidat med sin bild eller är det att elda för kråkorna?

Är det mycket firmware uppdateringar eller vart det primärt i början som man fick uppdatera den?

Postad 26 juli 2006 - 17:25

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

om man skall ha denna till en gammal tv med scart rgb och sedan koppla den till projektor, hur blir bilden med scart rgb?

är denna en kandidat med sin bild eller är det att elda för kråkorna?

Är det mycket firmware uppdateringar eller vart det primärt i början som man fick uppdatera den?

<{POST_SNAPBACK}>

Bilden är naturligtvis bra via scart. Men om man enbart behöver en scart-spelare så finns det bättre alternativ (=billigare och lika bra bild). Nej denna spelare ska man utnyttja hdmi och/eller sacd/dvd-audio på.

Du behöver nog inte uppgradera firmware om du inte ska ha den regfri. Och nej det är inte ständiga uppgraderingar. Den senaste firmwaren som jag känner till (1.24) har funnits ute många månader. B)

Mvh
Nygren

Postad 27 juli 2006 - 22:18

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
Kan någon svara på varför jag inte hittar denna på hifiklubbens sida , prisjakt eller pricerunner ???

Eller är jag dum i skallen !!??

Edit:jag hittar den på Denons hemsida men inte någon annanstans...har den utgått?

Redigerat av Jokkmokksjocke, 27 juli 2006 - 22:27.

Postad 28 juli 2006 - 10:17

Unregistered54ba7e2f
  • Unregistered54ba7e2f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag var inne på HiFi-Klubben igår i en av deras Stockholmsbutiker och de säger att den är slut hos dem i alla deras butiker för tillfället och de vet inte när nya kommer in. Miodellen är inte utgången, bara väldigt bra säljande. Ville själv ha en nämligen.

Mvh

Syltrygg

Postad 28 juli 2006 - 10:25

Unregisteredc7194d09
  • Unregisteredc7194d09
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Hej!

Det har hänt förut att vi tagit bort produkter från vår hemsida då leveranssituationen varit osäker och så även i detta fall.

Däremot var killen i Stockholm felunderättad då vi i Linköping tex har ett gäng kvar, så det kan finnas enstaka ex ute i landet.

Mvh Mathias

Postad 28 juli 2006 - 12:41

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
ok tack!

Vad ligger de på i pris ??!

Redigerat av Jokkmokksjocke, 28 juli 2006 - 12:41.

Postad 29 juli 2006 - 17:43

Unregistered54dfbb50
  • Unregistered54dfbb50
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Är detta samma spelare som Marantz 6600 ??

Postad 29 juli 2006 - 17:49

Unregistered029e628b
  • Unregistered029e628b
  • Forumräv

• 771 inlägg
  • 0
Efterföljaren är ju på g (1930), så 1920 borde väl vara på väg ut snart?

Postad 29 juli 2006 - 18:01

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
usch vad den lät när man spelade på den. tyckte inte heller att den presterade bättre bild än cambridge audio dvd89 via hdmi som bägge matades med till samma tv med.

det måste varit något fel eller?

Postad 30 juli 2006 - 02:31

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

Är detta samma spelare som Marantz 6600 ??

<{POST_SNAPBACK}>

Ja någon kunnig som vet hur de är med dessa två ?? (1920 och Marantz 6600)

Postad 30 juli 2006 - 17:06

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
inte samma maskin. marantzen har bättre dacar och är bättre avsedd som multispelare dvs man får bra cd ljud med. denon lite billigare men sämre dacar funkar bra till film men sämre till musik cd

Postad 31 juli 2006 - 00:41

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

inte samma maskin. marantzen har bättre dacar och är bättre avsedd som multispelare dvs man får bra cd ljud med. denon lite billigare men sämre dacar funkar bra till film men sämre till musik cd

<{POST_SNAPBACK}>

Ok , men film och bild mässigt då vilken "ska" ge bäst bild. dvs Vilken har bäst bild kretsar?

Och hur är det med DAC (digital to analog converter) används den även till HDMI utgången ??

Redigerat av Jokkmokksjocke, 31 juli 2006 - 00:42.

Postad 31 juli 2006 - 09:39

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ok , men film och bild mässigt då vilken "ska" ge bäst bild. dvs Vilken har bäst bild kretsar?

Och hur är det med DAC (digital to analog converter) används den även till HDMI utgången ??

<{POST_SNAPBACK}>

Om du bortser från den analoga ljuddelen så är det tydligen exakt samma spelare.

Postad 31 juli 2006 - 16:46

tompa666
  • tompa666
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Tyckte inte senaste firmwaren löste ljudsync-problemet...Mkt synd! Ljudet ligger fortfarande snäppet före bilden hos mig.

Postad 09 augusti 2006 - 22:50

Unregistered572600b4
  • Unregistered572600b4
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
undrar vart 1920 in tagit väggen hitar inte den i någon butik eller någonstans??? bara försvan ur allas sortiment någon som vet något????

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.