Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.516666 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8.777776 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 20 September 2007 - 08:31

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

går den att köpa utan at&t plan i usa?  dvs för samma pris, typ 299 för 4gb och 399 för 8gb :)

hur lätt gick det att låsa upp + aktivera?

<{POST_SNAPBACK}>

Du köper den utan at&t plan och ansöker om abonnemang via iTunes så vi kan köpa bara telefonen och sedan hacka den. 4Gb versionen tillverkas inte lägre så jag vet inte hur lätt den är att få tag på. Skall finnas någon sökfunktion via Apples hemsida.

Modmyiphone.com har en hel del bra guider.

Postad 20 September 2007 - 14:39

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Jag har fortfarande en till övers.. polarn köpte ganska många <_<

PM Bud

<{POST_SNAPBACK}>

Du har PM

Postad 20 September 2007 - 20:37

dida05
  • dida05
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
<_<

Redigerat av dida05, 22 September 2007 - 19:33.

Postad 21 September 2007 - 16:54

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Här kan ni lyssna på när Adam Alsing förevisar sin iPhone i Mix Megapol - "Äntligen morgon med Adam och Gry"

Postad 22 September 2007 - 11:35

tobbe13370
  • tobbe13370
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
i november kommer jag att ha en egen iphone om alllt går som planerat :rolleyes:.. vet inte va ni har sett för priser men den kostar 399$ för 8Gb i Apples butiker.. vet inte va ni andra tycker om den men jag anser att den är en riktig diamant*!

Postad 22 September 2007 - 11:40

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

i november kommer jag att ha en egen iphone om alllt går som planerat :blink:.. vet inte va ni har sett för priser men den kostar 399$ för 8Gb i Apples butiker.. vet inte va ni andra tycker om den men jag anser att den är en riktig diamant*!

<{POST_SNAPBACK}>

Själv får jag min i oktober, för 2800:- :rolleyes:. Hoppas bara att de lyckas knäcka FW 1.1.1 snabbt.

Postad 22 September 2007 - 11:45

tobbe13370
  • tobbe13370
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
förresten, är de någon som har en iphone och använder den som kan berätta va den tycker om den? hur den funkar och hela kitet? framtida köp är på g så välkomnar varmt alla åsikter och synpunkter! och som sagt då, prisdumpningen har gjort det extra intressant! (8Gb = 399$) :rolleyes:

Postad 22 September 2007 - 11:48

tobbe13370
  • tobbe13370
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

i november kommer jag att ha en egen iphone om alllt går som planerat :).. vet inte va ni har sett för priser men den kostar 399$ för 8Gb i Apples butiker.. vet inte va ni andra tycker om den men jag anser att den är en riktig diamant*!

<{POST_SNAPBACK}>

Själv får jag min i oktober, för 2800:- :rolleyes:. Hoppas bara att de lyckas knäcka FW 1.1.1 snabbt.

<{POST_SNAPBACK}>

en månad innan, fuskit :).. men 2800 säger du, jo ja ska få min för samma pris :blink:.. men vart får du din ifrån da? mer än i från USA, antar ja.. :lol:

Postad 22 September 2007 - 11:50

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

en månad innan, fuskit :).. men 2800 säger du, jo ja ska få min för samma pris :rolleyes:.. men vart får du din ifrån da? mer än i från USA, antar ja..  :)

<{POST_SNAPBACK}>

En kompis som åker över på konferens som lovat att han skall ta med en eller flera tillbaka :blink:.

Postad 22 September 2007 - 11:59

tobbe13370
  • tobbe13370
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

en månad innan, fuskit :lol:.. men 2800 säger du, jo ja ska få min för samma pris :rolleyes:.. men vart får du din ifrån da? mer än i från USA, antar ja..  :o

<{POST_SNAPBACK}>

En kompis som åker över på konferens som lovat att han skall ta med en eller flera tillbaka :blink:.

<{POST_SNAPBACK}>

okej, va härlit :).. själv så ska förhoppningsvis en kompis far åka över till staterna i november så ja håller alla tummar! hör gärna av dig genom PM eller annat sätt när du har den i din ägo, vore kul att höra va du tycker om den då :)

Postad 24 September 2007 - 07:30

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

förresten, är de någon som har en iphone och använder den som kan berätta va den tycker om den? hur den funkar och hela kitet? framtida köp är på g så välkomnar varmt alla åsikter och synpunkter!  och som sagt då, prisdumpningen har gjort det extra intressant! (8Gb = 399$)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Gör väl en liten plusminus-lista då....

+Gränssnitt (aldrig sett något snyggare)
+WAF (t.om tjejen lånar den för att surfa på osv.)
+Handhavande (Första mobilen där det verkligen går att surfa på riktigt, inte wappa utan surfa)
+Minne 8gb räcker ett tag...
+Priset 2800 +skatt är inte dyrt för en ipod och den fräckaste telefonen på marknaden
+3:e partsmjukvara. Det strömmar verkligen ut nya applikationer och spel hela tiden

-Inga mms (än)
-Inga sms-forwards
-Inga blåtandsprofiler för att koppla ihop 2 lurar fungerar bara med hansfree än så länge
-Ingen bra svensk ordlista (t9) (än)
-Lite kass batteritid (kan ju ha att göra med att man använder den till något mer än en vanlig mobil)
-Svår att pilla med i bilen då du inte känner knapparna

Well kommer säkert försvinna och komma till en del på denna lista när apple släpper nya FW:n i slutet på denna månaden...

Postad 24 September 2007 - 11:43

Unregistered8aa5872c
  • Unregistered8aa5872c
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Ni som har "låst upp" era telefoner, länka sidorna ni använt? Det är olika guider för OSX o windows va?

Redigerat av Unregistered8aa5872c, 24 September 2007 - 11:46.

Postad 24 September 2007 - 12:25

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Ni som har "låst upp" era telefoner, länka sidorna ni använt? Det är olika guider för OSX o windows va?

<{POST_SNAPBACK}>

www.hackint0sh.org

där finnas allt och lite till....

Postad 24 September 2007 - 17:33

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Kan även tipsa om 2 sidor till,

http://www.ifun.se/ - iPhone i Sverige

http://www.modmyiphone.com - Allt som har med moddning av iphone att göra. Finns även bra guider här

Postad 24 September 2007 - 23:20

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0
någon som känner någon borta i usa eller på annat sätt kan fixa en mot en extra liten summa? får gärna PMa mig då...ogillar verkligen ebay av diverse anledningar och alla på blocket och tradera säljer sjukt dyrt

Postad 25 September 2007 - 10:35

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Jämförelse mellan HTC Touch iPhone och Nokia N95

http://www.computerw...58&pageNumber=1

Postad 26 September 2007 - 20:30

tobbe13370
  • tobbe13370
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
någon som vet exakt hur svår den nya programvaran för iPhonen ska vara att knäcka? // orolig entusiast

Postad 26 September 2007 - 21:21

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

någon som vet exakt hur svår den nya programvaran för iPhonen ska vara att knäcka? // orolig entusiast

<{POST_SNAPBACK}>

Med tanke på att _ingen_ har den än så är det ingen som vet. Men om den liknar iPod touch, som ju kanske är troligt, så verkar den ju ganska tight.

Postad 27 September 2007 - 09:49

Ticalo
  • Ticalo
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Är rejält sugen på att beställa en sån här pärla.
Min Farbror u USA har kollat upp den och kan få den för 399$+8$moms.
Undrar bara hur det kommer att fungera med garantierna? Ifall den kommer sönder eller går sönder? Ska man slänga den eller skicka in den till USA igen?

Sen hur ska man skicka den? Ska man skriva gift eller vad, för att slippa tull osv?

Snällla lite snabba svar för jag funderar på att be honom skicka den redan idag.

Postad 27 September 2007 - 12:15

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Är rejält sugen på att beställa en sån här pärla.
Min Farbror u USA har kollat upp den och kan få den för 399$+8$moms.
Undrar bara hur det kommer att fungera med garantierna? Ifall den kommer sönder eller går sönder? Ska man slänga den eller skicka in den till USA igen?

Sen hur ska man skicka den? Ska man skriva gift eller vad, för att slippa tull osv?

Snällla lite snabba svar för jag funderar på att be honom skicka den redan idag.

<{POST_SNAPBACK}>

Garanti är ju ett problem efterssom apple gick ut och sa att om man installerade några program /hack på telefonen så gäller inte garantin längre...
Dock säger "iphone dev team" att apple inte skall kunna se om den varit modifierad efter man har kört deras återställningsprogram (som släpps nästa vecka).
Och därigenom borde det fungera. Dock lär du fortfarande behöva skicka den över sjön för att få någon service. (iaf fram till att den släpps i sverige)

För att slippa tull och moms är gåva det enda sättet att skicka den tror jag. (kan inte den övre gränsen för värdet på gåvan men det bör gå att kolla upp via skatteverket eller tullverket)
Detta är viktigt efterssom du lär vilja försäkra den via fraktbolaget efterssom innehållet är extremt stöldbegärligt och postens grabbar har väldigt långa fingrar....

Postad 27 September 2007 - 19:23

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Hur är det att titta på youtube på iphonen ?

Är det lika grumligt som man läst i vissa rescensioner ?

Postad 28 September 2007 - 10:19

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Hur är det att titta på youtube på iphonen ?

Är det lika grumligt som man läst i vissa rescensioner ?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, klockren bild om du tittar via wifi. kollar du över edge/gprs är kvalitén betydligt sämre dock...

Postad 28 September 2007 - 10:21

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Nya uppdatering som kom igår verkar ha låst ganska mångas telefoner.. så ni som importerat en lur å använt nån form av mjukvaruupplåsning - kör ej uppdateringen då telefonen blir låst igen.

Postad 28 September 2007 - 10:22

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Ville bara lägga ut en VARNING om att apple igår släppte en uppdatering 1.1.1 till iPhone som ser till att du inte kan ringa med telefonen om du hackat den på något sätt.

Det arbetas dock för fullt med att knäcka denna version också.

Så alla ni som befinner er i usa för att köpa eller har folk som skall köpa åt er där. Var försiktiga så ni inte får 1.1.1 förinstallerat på telefonen.
Det finns säkert fortfarande telefoner med äldre firmware i butikerna men säker inte så länge till.

Postad 28 September 2007 - 14:46

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0
hur är det, är det någon här som har fått sin brickad?

Postad 28 September 2007 - 14:49

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Ja e man så korkad så man uppdaterar den, trots att Apple gått ut och sagt att den nya programvaran kommer låsa telefonen igen - ja då e man ju helt korkad å får skylla sig själv.

Postad 28 September 2007 - 19:46

Unregisteredfc9c8a4c
  • Unregisteredfc9c8a4c
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Pinkod

Hej
Angående pinkod, går det att ha pinkod på iphone, har fretagsabonemang och kan inte ta bort min pinkod, undrar därför om det går att använda ett kort med pinkod. När jag skall låsa upp min iphone nästa vecka så tar jag ett kontantkort utan pinkod. men frågan är går det att använda ett sim med pinkod, någon som testat detta?

Tacksam för svar.
Peter

Postad 29 September 2007 - 07:42

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Pinkod

Hej
Angående pinkod, går det att ha pinkod på iphone, har fretagsabonemang och kan inte ta bort min pinkod, undrar därför om det går att använda ett kort med pinkod. När jag skall låsa upp min iphone nästa vecka så tar jag ett kontantkort utan pinkod. men frågan är går det att använda ett sim med pinkod, någon som testat detta?

Tacksam för svar.
Peter

<{POST_SNAPBACK}>

Självklart går det.

Postad 29 September 2007 - 11:17

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Nån som vet om det går att få in svenska aktier på "börs-knappen"?

Söker man t.ex efter ericsson så får man upp en massa men inte svenska ericsson. Verkar som den bara tar info å kurser från Dow Jones å Nasdaq.. :)

Postad 30 September 2007 - 10:27

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Nån som köpt sin iphone från ebay och vet om det finns någon global sida
man kan andvända för att se vart ens paket befinner sig ?
Det är skickat via USPS och dom sluta uppdatera vart paketet befann sig i fredags :)

Your item left the United States from O'HARE APT/CHICAGO at 1:16 PM on September 28, 2007.

Seg väntan :D

Postad 30 September 2007 - 10:42

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Det brukar inte alltid hända så mycket över helgen. Nog säkrast att vänta tills nästa vecka och se vad som händer.

Goda nyheter dock till FW 1.1.1 användare. The iPhone Dev Team har lyckats nedgradera FW från 1.1.1 till 1.0.2 så att man kan jailbreaka den och aktivera den. Tyvärr har man inte lyckats nedgradera "baseband" så man kan än så länge inte ringa med den, men det är väl bara en tidfråga.

Postad 01 October 2007 - 17:45

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Fått min upplåsta Iphone idag, sweet!

Men när jag stoppar in mitt sim kort står det
"Incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM."

Den kanske inte är upplåst trots allt ?
hur kan jag kolla om den är upplåst?

Har version 1.0.2
och andvänder comviq

Redigerat av Sebulba84, 01 October 2007 - 18:08.

Postad 01 October 2007 - 21:13

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0

Har version 1.0.2
och andvänder comviq

<{POST_SNAPBACK}>

Vad har du för simkort ?

Om du har ett simkort som bara är gjort för 3G så kommer det inte funka eftersom iPhone inte använder sig av det. Ditt simkort måste klara 2G annars blir det fel.. :)

Hade nämligen samma problem, då jag var tvungen att byta från 3

Postad 02 October 2007 - 09:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Märkligt. Alla SIMkort måste väl ändå ha stöd för både GSM och 3G. Hur kul är det annars om 3G täckningen försvinner?

Postad 02 October 2007 - 09:27

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0

Märkligt. Alla SIMkort måste väl ändå ha stöd för både GSM och 3G. Hur kul är det annars om 3G täckningen försvinner?

<{POST_SNAPBACK}>

En del har GSM och 3G i samma simkort, t ex Halebop.

Tele2comviq har ett GSM kort och ett 3G...

Tex om du har 3 (samma bara har 3G kort) och du är utanför 3G området, så är det telefonen som byter till GSM... Om du stoppar in ett simkort från 3 i en GSM mobil så fungerar det inte..
Korkat.. Varför har inte alla som Halebop? :angry:

Vad är det för problem att ringa sin operatör och fråga om dom kan skicka ett GSM kort bara? :)

Postad 02 October 2007 - 10:10

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Det stammer inte om Comviq/Tele2 iallafall, hade tidigare en 3G telefon och fick nytt 3G kort, med det kunde jag forstass bade ha 3G och GSM tackning.. Kor nu med en GSM telefon med mitt 3G kort och det funkar fint.

Postad 02 October 2007 - 10:46

Ticalo
  • Ticalo
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Min Iphone är på väg från Carlifornien nu.
Fast min kontakt där skickade fel. Han skickade som vanlig post. Oroliga att jag aldrig kommer se varken telefonen eller pengarna igen..

Hur får jag reda på om den försvunnit? Och hur lång tid tar det tills sverige?

P.S har Comviq 3g kort. Ska prova ifall det fungerar med den.
Fast jag ´kör den som GSM nu i min 3g telefon, så det ska inte vara några problem.

Postad 02 October 2007 - 10:58

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Kolla om han skickat airmail eller surface, Ar det surface alltsa med bat sa tar det 4 till 6 veckor om jag inte minns fel

Postad 02 October 2007 - 10:59

Ticalo
  • Ticalo
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0

Kolla om han skickat airmail eller surface, Ar det surface alltsa med bat sa tar det 4 till 6 veckor om jag inte minns fel

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm.. De sa att det skulle ta ca 2v. Kostade ca 26$

Postad 02 October 2007 - 11:06

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Airmail brukar ta 2 till 7 dagar, men saljare brukar gardera sig med lite extra tid sa det borde vara airmail da.

Postad 02 October 2007 - 17:37

Ticalo
  • Ticalo
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0

Airmail brukar ta 2 till 7 dagar, men saljare brukar gardera sig med lite extra tid sa det borde vara airmail da.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det är airmail 1st class någonting.

Men borde jag oroa mig? Asså att paketet är som "brev" och inte försäkrat eller med kollinr...

Oroar mig som bara den.

Postad 02 October 2007 - 17:58

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Har version 1.0.2
och andvänder comviq

<{POST_SNAPBACK}>

Vad har du för simkort ?

Om du har ett simkort som bara är gjort för 3G så kommer det inte funka eftersom iPhone inte använder sig av det. Ditt simkort måste klara 2G annars blir det fel.. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

(har ett gammalt comviq gsm,2g kontantkort.)

Jag har fått den att funka någerlunda nu. låste upp den igen med hjälp av http://iphone.unlock.no/ jag kan gör allt utom att ringa folk
kan även kolla mitt saldo på den om jag trycker 210, men det funkar inte att ringa.
Antar att jag missat någon inställning ?
har provat med +46 osv.

Redigerat av Sebulba84, 02 October 2007 - 18:55.

Postad 02 October 2007 - 21:53

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Har version 1.0.2
och andvänder comviq

<{POST_SNAPBACK}>

Vad har du för simkort ?

Om du har ett simkort som bara är gjort för 3G så kommer det inte funka eftersom iPhone inte använder sig av det. Ditt simkort måste klara 2G annars blir det fel.. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har fått den att funka någerlunda nu. låste upp den igen med hjälp av http://iphone.unlock.no/ jag kan gör allt utom att ringa folk
kan även kolla mitt saldo på den om jag trycker 210, men det funkar inte att ringa.
har provat med +46 osv.

<{POST_SNAPBACK}>

Låter som om du bör göra en restore (till 1.02) och försöka igen, kanske med anySIM istället?
på www.hackint0sh.org finns allt värt att veta...

Postad 03 October 2007 - 10:43

tobbe13370
  • tobbe13370
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
håller med! halebop äre som gäller :angry:.. väntar just nu på att den nya firmwaren ska knäckas.. // framtida köpare

Postad 03 October 2007 - 21:46

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Har version 1.0.2
och andvänder comviq

<{POST_SNAPBACK}>

Vad har du för simkort ?

Om du har ett simkort som bara är gjort för 3G så kommer det inte funka eftersom iPhone inte använder sig av det. Ditt simkort måste klara 2G annars blir det fel.. :)

<{POST_SNAPBACK}>

har provat med +46 osv.

<{POST_SNAPBACK}>

Låter som om du bör göra en restore (till 1.02) och försöka igen, kanske med anySIM istället?
på www.hackint0sh.org finns allt värt att veta...

<{POST_SNAPBACK}>

jag slog på "show my caller ID" i settings - phone. och nu funkar det att ringa!

Postad 04 October 2007 - 07:26

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Dagens tips:

För er som inte kan engelska (lär er) så finns nog det en svensk översättning av hela iphone på ifun.se

Slut på tipset

Redigerat av `rzr, 04 October 2007 - 07:27.

Postad 04 October 2007 - 13:57

Unregistered0f60ed21
  • Unregistered0f60ed21
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Hej! Är ny inom ämnet Iphone så ni får ursäkta om det kommer upp ett par gamla frågor.

Jag känner en som ska åka till USA. Vad kostar en Iphone där borta? Är det sant att man kan få en för 2800 kr utan abbonemang?

När jag får hem den hur ska jag låsa upp den? Hur ser den som köper den därborta att det är den rätta versionen som går att låsa upp?

Mycket tacksam för svar!

Redigerat av Unregistered0f60ed21, 04 October 2007 - 13:57.

Postad 04 October 2007 - 15:38

eTe
  • eTe
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Hej! Är ny inom ämnet Iphone så ni får ursäkta om det kommer upp ett par gamla frågor.

Jag känner en som ska åka till USA. Vad kostar en Iphone där borta? Är det sant att man kan få en för 2800 kr utan abbonemang?

När jag får hem den hur ska jag låsa upp den? Hur ser den som köper den därborta att det är den rätta versionen som går att låsa upp?

Mycket tacksam för svar!

<{POST_SNAPBACK}>

Tjipp!

1. Ja det är sant, den kostar 399 dollar +skatt vilket gör i runda slängar 2800 kr med dagens dollarkurs.

2. Du låser upp den genom att ladda ner ett program och köra i den. info finns på www.hackint0sh.org

3. Apple har släppt en ny uppdatering (firmware 1.1.1) som ännu inte är knäckt och därigenom går inte nya telefoner som är köpta med denna firmware att låsa upp, men förhoppnings-/troligtvis kommer detta gå snart. Mer info finns på www.hackint0sh.org

lycka till!

Postad 04 October 2007 - 18:21

Unregistered0f60ed21
  • Unregistered0f60ed21
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Okej tack för ditt svar <_<. Det står på många ställen att OS:et är OSX, men det är väl inte som Tiger eller vad deras nyaste heter till riktiga datorer. Är det att jämföra med WM6 som är windows för mobiler?

Postad 05 October 2007 - 18:21

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Testade en iPhone i onsdags och inte blev habegäret mindre efter det heller. Den var ännu häftigare irl än vad den såg ut att va när Steve demade den.

Frågan är nu om man orkar vänta på den svenska eller om man skall ta en från staterna, hmm?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.