Rock Band
1012 svar till detta ämne
Postad 23 May 2008 - 08:45
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Är du förresten säker på att du är på amazon.co.uk Och får du upp samma sida om du klickar på ordernumret du fick i bekräftelsemailet?
Jepp, klickar på ordernumret men det går ändå inte. MEN, jag fick nu svar från deras custromer service (snabba och bra!) och tydligen så har jag TVÅ konton med samma mailadress fast med snarlika lösenord. Så nu funkar det  Säger det återigen - sicken klant jag är. Dock så vågar jag inte radera nåt av kontona just nu, för då blir det säkert nåt strul med leveransen (om man skulle råka radera fel konto). Nu står det: Items dispatched on 22 May 2008: Delivery estimate: 28 May 2008 1 package via Royal Mail * 1 of: Rock Band: Solus (Xbox 360) och... Items dispatched on 22 May 2008: Delivery estimate: 23 May 2008 1 package via DHL * 1 of: Rock Band: Band in a Box (Xbox 360) Allt är skickat, men jag lär ju inte få instrumenten idag som det står...
Postad 23 May 2008 - 09:27
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Bra att det ordna sig
Och mitt "dispatching soon" menar de väl att det skickas snart
Postad 23 May 2008 - 10:00
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Gick in på DHL:s hemsida och chattade med en som arbetar där, hon spårade upp godset (hade ej lämnat Amazon ännu) men enligt dem så SKA det komma hem dagen efter upphämtning. Inte illa om det håller!
Postad 23 May 2008 - 10:39
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Gick in på DHL:s hemsida och chattade med en som arbetar där, hon spårade upp godset (hade ej lämnat Amazon ännu) men enligt dem så SKA det komma hem dagen efter upphämtning. Inte illa om det håller! 
Chattade också med dem och fick samma besked. Men verkar som det inte lämnat Amazon ännu enligt henne. Eller om det missat nån scanning. Verkar som det blir till att trumma på bordet i helgen....men det närmar sig!
Postad 23 May 2008 - 10:52
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Chattade också med dem och fick samma besked. Men verkar som det inte lämnat Amazon ännu enligt henne. Eller om det missat nån scanning. Verkar som det blir till att trumma på bordet i helgen....men det närmar sig! 
Jepp! Man är som ett barn på julafton just nu!
Postad 23 May 2008 - 11:01
djungel-Jim
-
djungel-Jim
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Woho mitt ex av spelet (har redan instrumenten) skeppades igår! Men med "vanlig" post så jag lär inte ha det förrän måndag.. tung väntan!
Postad 23 May 2008 - 11:28
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Woho mitt ex av spelet (har redan instrumenten) skeppades igår! Men med "vanlig" post så jag lär inte ha det förrän måndag.. tung väntan! 
Vanlig post tar väl typ en vecka eller nåt från england? Är väl priority mail som tar 1-2 dagar?
Postad 23 May 2008 - 12:18
Unregistered75fd19d5
-
Unregistered75fd19d5
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Kan meddela att alla DLC låtar som släppts i USA även finns for hos PAL människor. Det går även att använda headsetet som mic. Nu saknas bara trummorna.
Redigerat av Unregistered75fd19d5, 23 May 2008 - 12:19.
Postad 23 May 2008 - 12:31
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Amazon har inte skickat mitt spel... ännu, hoppas dom gör det idag.
Postad 23 May 2008 - 12:51
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Amazon har inte skickat mitt spel... ännu, hoppas dom gör det idag.
Jo samma här, jag handlade igår kväll, när beställde du? crsan -> Jupp, DLC släpptes 20e tror jag. En av låtarna är gratis att ladda hem. Det enda man saknar är ju en liten trailer till varje tackpack. Jag är skitdålig på att veta vilka låtarna är utan att få höra dom. Man kanske får ta och göra en playlist på youtube med allt DLC så man kan lyssna igenom iaf lite innan man börjar handla låtar.
Redigerat av Luzer, 23 May 2008 - 12:54.
Postad 23 May 2008 - 12:56
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Det är så gryyymt bra! Publiken kommer in när man spelar ibland och sjunger i kör till låten.
Ryser över hela kroppen o börjar ju nästan grina
Ja de har då verkligen lyckats tycker jag. Sen när man får instrumenten så vet jag inte vad man kommer att känna....total lycka kanske?
Vi kanske skulle chartra ett plan o hämta hem våra kära ägodelar!
Bara att börja lyssna igenom vilka låtar man vill ladda hem på Youtube nu. Lär ju bli dyrt det här....
Redigerat av Biokillen, 23 May 2008 - 12:58.
Postad 23 May 2008 - 13:03
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Postad 23 May 2008 - 13:07
Biokillen
-
Biokillen
-
Användare
-
-
202 inlägg
Har du redan fått spelet? Jag trodde det skulle dyka upp nästa vecka..som för alla andra 
Lyckades hitta det i en gammal låda för en testrunda  Men har samma datum för leverans fortfarande hos Amazonerna tyvärr.
Postad 23 May 2008 - 13:14
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Lyckades hitta det i en gammal låda för en testrunda 
Men har samma datum för leverans fortfarande hos Amazonerna tyvärr.
Ah he he ok, men det där är ju lite fusk, fast du kanske inte kunde hålla dig  Jag funderar på att dra till en polare och spela lite i helgen, men samtidigt är det lite tråkigt att ha spelat det redan när det dimper ner i postlådan hemma. Att längta och vänta är ju lite halva grejen vid sånt här
Postad 23 May 2008 - 13:57
Unregistered75fd19d5
-
Unregistered75fd19d5
-
Amatör
-
-
76 inlägg
När jag drog igång spelet första gången blev jag riktigt besviken på ljudet men efter några låtar upptäckte jag att Dolby digtal rutan inte var ikryssad. Efter att jag aktiverat DD lät det betydligt bättre.  Första spelet jag kör där inte DD hoppar på automatiskt.
Biokillen > Ja, det är riktigt skönt att publiken sjunger med!
Postad 23 May 2008 - 14:06
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
När jag drog igång spelet första gången blev jag riktigt besviken på ljudet men efter några låtar upptäckte jag att Dolby digtal rutan inte var ikryssad. Efter att jag aktiverat DD lät det betydligt bättre. Första spelet jag kör där inte DD hoppar på automatiskt.
Biokillen > Ja, det är riktigt skönt att publiken sjunger med!
Så även om du har DD inställt i dashboard så skickar RB ut stereo och man måste ställa om detta själv? Skumt...
Postad 23 May 2008 - 14:07
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Kanske köper spelet och väntar på instrumenten när de släpps i sverige, är grymt sugen
Postad 23 May 2008 - 14:33
Unregistered75fd19d5
-
Unregistered75fd19d5
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Kanske köper spelet och väntar på instrumenten när de släpps i sverige, är grymt sugen 
Do it! Det är ju bara trummorna som saknas om du har Gh2/3 gitarrer och en USB-mic eller headset.
Postad 23 May 2008 - 14:35
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Jo samma här, jag handlade igår kväll, när beställde du?
Igår för/eftermiddag någon gång, jag postade ettt inlägg strax efteråt så kolla tiden på det om du vill veta exakt, dom skickade instrumenten igår iaf.
Postad 23 May 2008 - 14:47
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
För info:
Statusen på mina instrument idag:
Date Time Location Event Details
23 May 2008 12:58:00 PM Newport GB Departure Scan
Så nog är de på väg men jag lär ju inte få dem idag 
Spelet skickades med Airmail så det går inte att spåra.
Men den som väntar på nåt gott....
Hoppas nu för fan att inte å, ä, ö ställer till det med adressen? Min adress är ju Västergårdsvägen...
Postad 23 May 2008 - 15:26
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
För info: Statusen på mina instrument idag: Date Time Location Event Details 23 May 2008 12:58:00 PM Newport GB Departure Scan
Så nog är de på väg men jag lär ju inte få dem idag  Spelet skickades med Airmail så det går inte att spåra. Men den som väntar på nåt gott....
Hoppas nu för fan att inte å, ä, ö ställer till det med adressen? Min adress är ju Västergårdsvägen... 
Tror nog inte det är något problem. VAD får du betala för hela paketet?
Postad 23 May 2008 - 17:14
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Tror nog inte det är något problem.
VAD får du betala för hela paketet?
1880 SEK inklusive frakt. (£156.37)
Postad 23 May 2008 - 17:25
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Mitt spel blev inte skickat idag
Postad 23 May 2008 - 17:56
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Det blir väl Rock band (Spel) och Guitar hero on tour trummor  . Om inte gh on tour får bra låtar !
Postad 23 May 2008 - 17:58
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Det blir väl Rock band (Spel) och Guitar hero on tour trummor . Om inte gh on tour får bra låtar !
Tror inte trummorna till GH fungerar till RB om det är så du menar.
Postad 23 May 2008 - 18:48
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Tror inte trummorna till GH fungerar till RB om det är så du menar.
Tror inte jag heller eftersom det är en extra pad till gh-trummorna.
Postad 23 May 2008 - 18:50
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Tror inte jag heller eftersom det är en extra pad till gh-trummorna.
Det är "symbaler" på den också.
Postad 23 May 2008 - 19:07
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Det är "symbaler" på den också.
Menade så, rock band har fyra pads + bas och gh har 3 pads och 2 cymbaler + bas
Postad 23 May 2008 - 20:18
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Ok, trodde du menade pads som i en sån där fottramp, men det finns i RB också kom jag på.
Postad 23 May 2008 - 22:15
Unregistered91ad2015
-
Unregistered91ad2015
-
Användare
-
-
107 inlägg
Är det bara jag som tycker det är lite lurigt att använda Guitar Hero-gitarrerna till Rock Band? Snackar Xbox360 nu..
Det funkar ju hur bra som helst tills det att man ska spela ett avancerat solo på Expert, då känns det som att gitarrerna inte riktigt hänger med, kan det vara så? Jag sätter ju mycket svårare solon på GH2 och GH3 än vad jag "misslyckas" med på Rock Band.
Jävligt irriterande ändå, kanske får införskaffa nya gitarrer till Rock Band..
Och ja, har haft spelet sen igår..
Postad 23 May 2008 - 22:46
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Mitt spel har skickats och väntas komma fram 29 maj (torsdag) som jag fattat det som
jiggly -> det där låter ju inte alls bra, jag har tänkt köra med min LP till RB och vill inte ha nåt strul  RB guran ska ju inte vara mycket att hänga i granen heller har man ju läst. Effektknappen och solofrettarna klarar jag mig utan men man vill ju att gitarren ska svara lika bra som RB-guran.
Postad 23 May 2008 - 22:57
Unregistered91ad2015
-
Unregistered91ad2015
-
Användare
-
-
107 inlägg
Luzer: Det är iallafall så som jag uppfattar det.. kanske behöver lite mer vana dock. Man är ju rätt van vid GH3-systemet..
För övrigt tycker jag det är lite svårt att se när det är HO/PO man kan göra, att knapparna blir mindre gör ju inte det hela bättre direkt.. hade kanske underlättat att göra de EXTREMT mycket mindre eller nåt.
Postad 23 May 2008 - 23:01
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Luzer: Det är iallafall så som jag uppfattar det.. kanske behöver lite mer vana dock. Man är ju rätt van vid GH3-systemet..
För övrigt tycker jag det är lite svårt att se när det är HO/PO man kan göra, att knapparna blir mindre gör ju inte det hela bättre direkt.. hade kanske underlättat att göra de EXTREMT mycket mindre eller nåt.
Hur är hitwindow i RB, är det mindre än i GH3 där det är väldigt stort, när man nu kör GH2 så är det ju attans svårt när man är van vid gh3 menar jag. Kan ju vara sånt som gör att det blir svårare också. Och HO/PO har jag aldrig riktigt uppfattat hur man ser det i RB, har inte sett nån skillnad på de youtubefilmer etc man kollat på. Men knapparna blir alltså mindre...eller liksom, kortare på längden eller? Efter ett tag lär man sig ju ändå var man kan göra HO/PO så man behöver inte kolla så mycket på noterna utan mest ha de som en guide, men det är ändå skönt i GH3 att det är så pass tydligt tycker jag.
Postad 24 May 2008 - 08:13
Unregistered91ad2015
-
Unregistered91ad2015
-
Användare
-
-
107 inlägg
Hur är hitwindow i RB, är det mindre än i GH3 där det är väldigt stort, när man nu kör GH2 så är det ju attans svårt när man är van vid gh3 menar jag. Kan ju vara sånt som gör att det blir svårare också.
Och HO/PO har jag aldrig riktigt uppfattat hur man ser det i RB, har inte sett nån skillnad på de youtubefilmer etc man kollat på. Men knapparna blir alltså mindre...eller liksom, kortare på längden eller? Efter ett tag lär man sig ju ändå var man kan göra HO/PO så man behöver inte kolla så mycket på noterna utan mest ha de som en guide, men det är ändå skönt i GH3 att det är så pass tydligt tycker jag.
Oj, la mig precis efter mitt sista inlägg igår.. Hitwindow har jag uppfattat som samma som i GH2 ungefär, dvs mycket sämre än vad GH3 erbjuder. Kan ju vara detta som ställer till det hela. Med andra ord, man får vänja in sig (igen). HO/PO funkar som så att de har bara "minskat" storleken på knapparna, och det är inte en så himla bra lösning i min mening. Hade kunnat göra det annorlunda. Nu får man verkligen sitta och titta med hökögonen för att verkligen inte missa en HO/PO...
Postad 24 May 2008 - 08:20
Rokku
-
Rokku
-
Rookie
-
5 inlägg
Tusen tack denna forumtråden!
Läste i tråden på morgonen 22 maj och blev så exalterad att jag beställde direkt från Amazon UK.
Spelet skeppades på eftermiddagen och jag fick det igår. Lirade några timmar på kvällen och det är helt fantastiskt.
Instrumeten är enl. DHL på väg ut ur England så med lite tur landar de på måndag.
GH3-guran har fått duga så länge.
Vilken känsla att spela bas som Flea i Red Hot Chili Peppers på Dani California eller lead guitar på Hysteria med Muse.
Live fungerade bra också och jag var med i ett band med fullt set och körde några låtar.
I sjunde himlen - kunde väl aldrig tänka mig att jag skulle få spelet på releasedagen...
Jag är väl en glad medelmåtta men nu längtar jag mycket efter att få testa trummorna.
/Rokku (även mitt live-id)
Postad 24 May 2008 - 09:43
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Tusen tack denna forumtråden!
Läste i tråden på morgonen 22 maj och blev så exalterad att jag beställde direkt från Amazon UK. Spelet skeppades på eftermiddagen och jag fick det igår. Lirade några timmar på kvällen och det är helt fantastiskt.
Instrumeten är enl. DHL på väg ut ur England så med lite tur landar de på måndag.
GH3-guran har fått duga så länge. Vilken känsla att spela bas som Flea i Red Hot Chili Peppers på Dani California eller lead guitar på Hysteria med Muse.
Live fungerade bra också och jag var med i ett band med fullt set och körde några låtar.
I sjunde himlen - kunde väl aldrig tänka mig att jag skulle få spelet på releasedagen... Jag är väl en glad medelmåtta men nu längtar jag mycket efter att få testa trummorna.
/Rokku (även mitt live-id)
S-tan i gatan vad kul det låter, och attans vad avundsjuk jag blir för att du fick spelet så fort. Jag beställde ju på kvällen på torsdag men det skeppades först igår natt  Men du kanske tog "priority mail"? Det var ju lite dyrare och skulle ta 1-2 dagar medans vi snåljåpar tog Air mail som skulle ta 5-6 dagar eller nåt. Jag väntar mitt först på torsdag nästa vecka. jiggly -> Ah ok, tack för infon, ska bli kul att se vad man tycker själv. Jag till skillnad från många andra gillar att det är så stort hitwindow i GH3, så bra är man ju inte så man sätter allt ändå, då är det roligare när man lyckas med endel "omöjliga" solon som man aldrig hade fixat i gh2. Det kommer alltid finnas partier ändå man inte klarar menar jag.
Redigerat av Luzer, 24 May 2008 - 09:43.
Postad 24 May 2008 - 09:46
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Nu blev jag sugen på det här med  Fanns ju en del bra låtar att ladda ner också. Blir nog fasen att beställa det på tisdag när man får lön.
Postad 24 May 2008 - 10:22
Rokku
-
Rokku
-
Rookie
-
5 inlägg
Men du kanske tog "priority mail"?
Priority, jepp. Lite dyrare men fortfarande under svenska utannonserade priset. Om inte de lägger på 25% moms uppe på allting vill säga vilket jag befarar i så fall blir det lite dyrare än svenska priset men ändå värt det för att få det ett par månader tidigare. /Rokku
Postad 24 May 2008 - 11:28
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Priority, jepp. Lite dyrare men fortfarande under svenska utannonserade priset. Om inte de lägger på 25% moms uppe på allting vill säga vilket jag befarar i så fall blir det lite dyrare än svenska priset men ändå värt det för att få det ett par månader tidigare.
/Rokku
Vad fick du betala? Jag tog ju "den billiga frakten" och betalade drygt £48 vilket är ungefär 580 Kr inkl skatt etc, och det är väl det man får betala här i sverige också.
Postad 24 May 2008 - 18:12
Rokku
-
Rokku
-
Rookie
-
5 inlägg
Vad fick du betala? Jag tog ju "den billiga frakten" och betalade drygt £48 vilket är ungefär 580 Kr inkl skatt etc, och det är väl det man får betala här i sverige också.
£56.90 = 666.23SEK för spelet. £120.71 = 1413.37SEK för instrumenten Summa: 2079.60 SEK med priority express frakt. /Rokku
Postad 24 May 2008 - 18:16
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Om inte de lägger på 25% moms uppe på allting vill säga
Ska de väl inte göra? Är ju inom EU.
Redigerat av bananplanta, 24 May 2008 - 18:25.
Postad 24 May 2008 - 18:35
Unregistered75fd19d5
-
Unregistered75fd19d5
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Portal låten "Still Alive" finns att hämta hem gratis!
Postad 24 May 2008 - 20:14
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
Var bör man beställa ifrån ifall man bara vill ha trummor och spel ?
Postad 24 May 2008 - 20:56
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Var bör man beställa ifrån ifall man bara vill ha trummor och spel ?
De flesta har ju beställt från amazon så jag tror det är ett säkert kort. Där ska du kunna köpa trummorna löst. De säljer ju inte hela kittet med instrument och spel i samma lödda så antagligen har de inget pack med endast trummor och spel för lite bättre pris än löst heller. Men kolla amazon
Postad 24 May 2008 - 21:24
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
De flesta har ju beställt från amazon så jag tror det är ett säkert kort. Där ska du kunna köpa trummorna löst. De säljer ju inte hela kittet med instrument och spel i samma lödda så antagligen har de inget pack med endast trummor och spel för lite bättre pris än löst heller. Men kolla amazon 
Jag har faktiskt kollat runt lite på Amazon och så . Dem hade faktiskt ett erbjudande : spel och trummor $ 107.98 Och det står : this item ships for FREE with Super Saver Shipping. Tack för hjälpen
Redigerat av -FreakyThing-, 24 May 2008 - 21:24.
Postad 24 May 2008 - 21:26
sebastianboos
-
sebastianboos
-
Användare
-
-
141 inlägg
Jag har faktiskt kollat runt lite på Amazon och så . Dem hade faktiskt ett erbjudande : spel och trummor $ 107.98
Och det står : this item ships for FREE with Super Saver Shipping.
Tack för hjälpen
tror tyvärr att den sär super saving erbjudandet endast gäller deras hemland och ev. kanada alaska.. men kolla upp det först...
Postad 24 May 2008 - 22:36
-FreakyThing-
-
-FreakyThing-
-
Lärjunge
-
-
304 inlägg
tror tyvärr att den sär super saving erbjudandet endast gäller deras hemland och ev. kanada alaska.. men kolla upp det först...
Aah sk*t också  Fast det blir nog inte så dyrt endå
Postad 25 May 2008 - 00:27
CusmaR
-
CusmaR
-
Lärjunge
-
-
345 inlägg
är instrumenten trådlösa?
känns "surt" att köpa dessa instrument och sedan kanske behöva köpa nya än en gång när guitar hero kommer :/.
Man kan ju inte ha hela rummet fyllt med massa plast instrument.. hoppas guitar hero floppar så jag kan tjäna lite pengar
Redigerat av CusmaR, 25 May 2008 - 00:44.
Postad 25 May 2008 - 07:17
Rokku
-
Rokku
-
Rookie
-
5 inlägg
Ska de väl inte göra? Är ju inom EU.
På spelets följesedel står det: £34.03 spelet ex VAT - - - - - - - - - - - - - - - £11.49 shipping exkl VAT £45.52 Total exkl VAT (25%) £11.38 VAT (25%) £56.90 Order total £56.90 Sale order paid by Mastercard Jag summerade alltså 45.52 + 11.49 och så att det blev ca 57 men då står det exkl VAT som är 11.38 till. Det verkar dock som att det är 56.90 som är slutpriset. Har inte kunnat kolla kreditkortet ännu men om de har lagt till 130 spänn till så blir det ju dyrt (ca 800 för spelet). Är det motsvarande sen på instrumenten så blir det ju lite dyrare än att vänta och köpa det hemma om några månader. Men som du säger så verkar det som den sista VAT:en bara står angiven och inte kommer drabba mig. /Rokku
Redigerat av Rokku, 25 May 2008 - 07:18.
Postad 25 May 2008 - 12:47
bensax
-
bensax
-
Rookie
-
8 inlägg
Nu har jag kollat igenom hela tråden men undrar fortfarande vad som behövs för mig: Jag har spelet till xbox360 PAL men inga instrument. Om jag importerar från t ex http://www.videogamesplus.ca kommer det fungera med de instrumenten till min PAL-version och är det enda jag behöver en adapter till vägguttaget? Någon som köpt därifrån eller nån annanstans från andra sidan atlanten?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|