Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N95 8GB *

611 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia N95 128MB RAM 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.032786 (60) Inga priser

Postad 10 December 2007 - 14:31

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

jag har också abonnemang hos 3, men stänger du av umts (3g) så kommer datatrafiken att gå långsammare. men det görs genom tools->settings->phone->network->network mode och ändra till bara gsm så har du stängt av umts möjligheterna.

Okej tjänar man någon batteritid på detta?
Något du märkt fungerar?

Postad 10 December 2007 - 14:34

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
jag har inte ändrat till det eftersom jag förlorar hastighet i surfandet. men ja det ska det göra. och dom som har stängt av (av dom jag känner) har märkt att batteriet håller längre.

Postad 10 December 2007 - 14:40

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

jag har inte ändrat till det eftersom jag förlorar hastighet i surfandet. men ja det ska det göra. och dom som har stängt av (av dom jag känner) har märkt att batteriet håller längre.

Okej tack så mycket ska testa det senare.

Postad 10 December 2007 - 14:56

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Är ni låst till Tre så är det stor risk att det inte går..Min TyTn II går inte ..Tre har tagit bort den möjligheten..
Min gamla LG gick inte.

Postad 10 December 2007 - 15:41

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Är ni låst till Tre så är det stor risk att det inte går..Min TyTn II går inte ..Tre har tagit bort den möjligheten..
Min gamla LG gick inte.

Skit då, måste ju finnas något program som gör att man kan stänga av 3G även på tres mobiler

Postad 10 December 2007 - 15:44

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
obrandad ftw :lol:

Postad 10 December 2007 - 15:46

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
unbranda dom? fast jag är inte låst. köpte löst.

Postad 10 December 2007 - 15:47

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Lite svårt när man köpt den med tre abbonemang B)
Men blir det stor skillnad när man stänger av 3G:n då?

Postad 10 December 2007 - 15:57

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Finns en guide som jag läste nyligen, som slaski gav mig - hur man kan få bättre batteri genom vissa inställningar.

Du kan sänka skärmstyrkan osv, jag har iaf märkt en rätt bra skillnad tycker jag. Har haft på mobilen hela dagen och lyssna på musik, surfat, kikat gps och den har fortfarande alla "pluppar".

Postad 10 December 2007 - 16:03

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
om någon annan är intresserad utav länken.

Postad 10 December 2007 - 16:08

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

om någon annan är intresserad utav länken.

Tackar ska kolla på den sidan :lol:

Redigerat av Insanewithmybody, 10 December 2007 - 16:11.

Postad 10 December 2007 - 16:13

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
oj, aja i just den delen måste man vara medlem för att få läsa. jag får göra en copypaste då:

Nine tweaks that will improve Nokia N95 battery life by 328%

Tweaks to improve Nokia N95 battery life,There is no way getting around the fact battery life on the Nokia N95 is less than great. Almost every N95 review addresses this issue in one way or the other. Opinions seem to range from infuriated "Nokia should provide a more powerful battery for this type of device" to apologetic "a communication and multi media power house is bound to run its battery dry in no time".

Whatever the case may be, there are things that can be done to improve upon the «default» N95 battery life time. Improvements come from tweaking a few, selected settings from their default values.

I have divided this authoritative N95 battery tweaking guide into two parts: first I will show you a few basic battery friendly optimizations and habits that can be employed by everyone. Next, I provide a few advanced tweaks that on the one hand might not fit everybody, on the other hand result in the most significant improvements.

Right, let's get cracking!

Basic Optimizations

* Update phone firmware - new firmware might include improvements to battery management.
* Bluetooth - keep it off unless needed. Put bluetooth management on «active standby» screen for easy access («Tools» | «Settings» | «General» | «Personalisation» | «Standby mode» | «Active standby apps..»).
* Brightness timeout …not more than 10 seconds («Tools» | «Settings» | «General» | «Personalisation» | «Display» | «Light time-out»).
* Screen brightness - turn it down a notch or two («Tools» | «Settings» | «General» | «Personalisation» | «Display» | «Light sensor»).
* Lower the standby timeout - mine's set to 1 minute («Tools» | «Settings» | «General» | «Personalisation» | «Display» | «Power saver time-out»).
* Camera - do not walk around with "live" viewfinder1.

Rocket Science Tweaks

* WLAN scanning - turn it off…scan manually, or turn scanning on when needed («Tools» | «Settings» | «Connection» | «Wireless LAN» | «Scan for networks»).
* 3G - turn it off - especially in areas with poor coverage, where the N95 otherwise will spend stupefying amounts of power searching for networks («Tools» | «Settings» | «Phone» | «Network» | Set «Network mode» to «GSM»).
* WLAN transmit power (TX power level) - turn it down to, say, 4 mW. («Tools» | «Settings» | «Connection» | «Wireless LAN» | «Options» | «Advanced settings» - say YES to the prompt - scroll down to TX power level choose options/change/ and select 4 mW.).

Enjoy … and by the way, Hmmm... I have no idea if employing these tweaks will actually lead to a 328% improvement, but it is a nice figure, don't you think?

..:: VinuMsv™ ::.. Reporting for Symbian Freak News®

Postad 10 December 2007 - 17:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Svårt att säga exakt hur stor skillnad det gör att låsa den på gsm istället för 3G..
Men enligt Nokias hemsida

Taltid: upp till 160 min (WCDMA), upp till 240 min (GSM)*
Passningstid: upp till 200 tim (WCDMA), upp till 225 tim (GSM)*

Postad 10 December 2007 - 18:46

finaste_fin
  • finaste_fin
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

(Jag kör med "TYScrSaver" skärmsläckaren som det länkas till tidigare i den här tråden. Riktigt snyggt. Man ser om man har nya sms.. missade samtal etc.. )
Här är länken igen om någon är intresserad.
http://thenokiaguide...-screen-sa.html

Finns det någon gullig själ som kan förklara detta på svenska?

"certifikatfel" fick jag fram när jag försökte installera denna på min N95-1

:lol:

Postad 10 December 2007 - 18:48

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

(Jag kör med "TYScrSaver" skärmsläckaren som det länkas till tidigare i den här tråden. Riktigt snyggt. Man ser om man har nya sms.. missade samtal etc.. )
Här är länken igen om någon är intresserad.
http://thenokiaguide...-screen-sa.html

Finns det någon gullig själ som kan förklara detta på svenska?

"certifikatfel" fick jag fram när jag försökte installera denna på min N95-1

:lol:

Ändra tillbaka datumet tilll 2006 eller något, och testa installera igen. Det löser många certifikatfel. Iaf för mig.

Postad 10 December 2007 - 18:49

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Svårt att säga exakt hur stor skillnad det gör att låsa den på gsm istället för 3G..
Men enligt Nokias hemsida

Taltid: upp till 160 min (WCDMA), upp till 240 min (GSM)*
Passningstid: upp till 200 tim (WCDMA), upp till 225 tim (GSM)*

Det gick inte att stänga av 3G nätet på telefonen.

Postad 10 December 2007 - 19:11

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
vad för certifikatfel fick du? säg exakt vad det står, det underlättar ganska mycket vad för problem du har och vad man ska göra åt det.

Postad 10 December 2007 - 20:16

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Finns en guide som jag läste nyligen, som slaski gav mig - hur man kan få bättre batteri genom vissa inställningar.

Du kan sänka skärmstyrkan osv, jag har iaf märkt en rätt bra skillnad tycker jag. Har haft på mobilen hela dagen och lyssna på musik, surfat, kikat gps och den har fortfarande alla "pluppar".

Hur lång batteritid fick du nu iefter hand?

Någon som vet svaret på frågan nedan:
Hur sparar man automatiskt kontakter på sim kortet istället för det förvalda alltså telefonen?

Redigerat av Insanewithmybody, 10 December 2007 - 21:48.

Postad 10 December 2007 - 21:55

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

kan göra en liten enkel deal. när folk börjar sluta fråga saker som har nämnts mer än 3 gånger och samma sak om och om igen. när folk börjar använda sök funktionen och kanske googla lite (som är allas bästa vän) och läsa igenom trådar. då slutar jag säga google är din vän. deal?

Bra initiativ! Absolut! Deal! =)

Postad 10 December 2007 - 22:54

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

kan göra en liten enkel deal. när folk börjar sluta fråga saker som har nämnts mer än 3 gånger och samma sak om och om igen. när folk börjar använda sök funktionen och kanske googla lite (som är allas bästa vän) och läsa igenom trådar. då slutar jag säga google är din vän. deal?

Postad 11 December 2007 - 00:03

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Deal!

Tycker minimikravet för att ställa en fråga är att iaf läst igenom hela tråden, samt läst i instruktionsboken.

Postad 11 December 2007 - 00:21

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
hehe dubbelpost av dagdrömmaren?;) aja kör vi på det då!

Redigerat av slaski, 11 December 2007 - 00:34.

Postad 11 December 2007 - 00:50

Diesel77
  • Diesel77
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Skulle nån kunna hjälpa mig med en grej ang https://www.symbians...questupload.jsp
Kunde inte regga mig hos dom pga felaktig domän på min mail. (BBB)..
Finns det nån vänlig själ som är reggad där?

Postad 11 December 2007 - 00:59

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
du kan skaffa dig en mail hos www.dot.tk eller www.freeola.net det funkade för mig.

Postad 11 December 2007 - 01:03

Diesel77
  • Diesel77
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

du kan skaffa dig en mail hos www.dot.tk eller www.freeola.net det funkade för mig.

Ok Ska pröva detta!

Tack som fan (om det funkar) ;)

Postad 11 December 2007 - 12:37

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Hur kan jag få till smileysar i telefonen?
Dem finns ju inte någonstans...?

Postad 11 December 2007 - 15:55

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Så ja!

Fått telefonen nu! :P den ligger på landning och jag sitter och smsar lite.
Tagit bort alla 3 genomvägar och så nu är det hur fint som helst :)
Hoppas den laddas klart innan jag ska iväg.
Något som jag ska installera sen? Eftersom det var 10 år sen jag hade Nokia så fattar jag inte mycket nu :)

Postad 11 December 2007 - 15:57

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Så ja!

Något som jag ska installera sen? Eftersom det var 10 år sen jag hade Nokia så fattar jag inte mycket nu :)

Vilka genvägar från tre tog du bort?

Postad 11 December 2007 - 16:03

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0

Dom som är på "startsidan" Mobil-tv och skype, msn, osv osv, och dom som är längst ner i varje hörn, 3planet och 3nextrate eller vad det nu var :P

Postad 11 December 2007 - 16:42

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Dom som är på "startsidan" Mobil-tv och skype, msn, osv osv, och dom som är längst ner i varje hörn, 3planet och 3nextrate eller vad det nu var :P

Okej =)

Postad 11 December 2007 - 16:53

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Någon som känt av något slide glapp ännu?

Postad 11 December 2007 - 16:57

Insanewithmybody
  • Insanewithmybody
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Nej det har jag inte allefall men jag har bara haft den sen lördags. =)

Postad 11 December 2007 - 17:10

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
nya problem!? Jag försöker ansluta mig till ett WLAN men när jag fyller i WEP-nyckel så kan jag inte trycka ok. När jag trycker ok/return så händer inget, är det fler som råkat ut för det? Lösenordet går alltså inte iväg för att bekräftas.

Postad 11 December 2007 - 17:17

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0

Min känns väldigt stark och tålig :P
Köpte du av 3? isf har du inga problem att få ny :)

Postad 11 December 2007 - 17:18

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Okej, men vad är egentligen slide glapp problemet i n95an? (som också finns i n95 8gb)

Postad bild

Mycket tacksam för förklaringar osv :P

Postad 11 December 2007 - 17:54

Predikanten
  • Predikanten
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Okej, men vad är egentligen slide glapp problemet i n95an? (som också finns i n95 8gb)

Postad bild

Mycket tacksam för förklaringar osv :P

Jag kan säga att jag har det där glappet. Det är märkbart både när slide-delen är öppen och när den är stängd. Var tillbaks till 3, han tog fram 3st nya och alla var likadana. Så jag tog den som jag upplevde hade minst glapp. Nu när jag använt den i ca 3 veckor upplever jag glappet som värre. Är det verkligen något man kan komma ifrån med N95:orna? Efter att ha haft den i 3 veckor är man lite tveksam till att den kommer hålla under hela bindningstiden på 18 månader.

Postad 11 December 2007 - 18:29

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

Deal!

Tycker minimikravet för att ställa en fråga är att iaf läst igenom hela tråden, samt läst i instruktionsboken.

Ja, det håller jag med om. Orkar man inte läsa igenom så kan man ju annars använda sökfunktionen. Den funkar ju hyfsat bra iaf.

hehe dubbelpost av dagdrömmaren?:) aja kör vi på det då!

Haha.. sorry for that!...såg det nu faktiskt! Jag var trött igår.. riktigt trött.. =)

Så ja!

Något som jag ska installera sen? Eftersom det var 10 år sen jag hade Nokia så fattar jag inte mycket nu :o

Grattis till ett bra köp! Jag var också van vid SE, men har lärt mig menysystemet riktigt bra, så du får nog bara ge det lite tid så kommer det automatiskt. Det är tex väldigt smidigt att installera program via Noka Suite.
Som du säkert redan vet så fiinns det nästan inga gränser för vad den här telefonn klarar av ! =)

Ja, jag har glapp i min. Hade glapp i min förra med. Jag tror nog att man får leva med det helt enkelt. Jag störs inte så mycket av det iaf.

Postad 11 December 2007 - 19:38

Unregistered0474c168
  • Unregistered0474c168
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej. Har problem med Map Loader...
Har laddat hem senaste versionen på Nokias hemsida, både Map Loader och Nokia Maps, men när jag ska starta upp det klagar programmet på att "The map data on your device is not compatible with the map data available through Nokia Map Loader" och sedan kommer en större ruta upp med "Voices" som man kan installera.

Någon som vet vad problemet kan vara?
Den är 3-brandad om det skulle göra någon skillnad...

Postad 11 December 2007 - 20:17

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0
Tänkte bara berätta lite kort hur det funkar med signering av tex en riktigt snygg skärmsläckare. Har fått lite förfrågningar via PM om detta och jag tänkte att istället för att svara där så lägger jag ut det här, så att fler kan ta del av det.
Först och främst så är jag inte nån expert på det här med signering, så alltför avancerade frågor kan jag nog inte svara på =/

För att få HOCKEY tyscrsaver på en Nokia N95 8 GB:
Först så behöver man 2 filer: TYScrsaver_v1.20_unsigned.sis. Den finns att hämta här.
Den andra filen finns att hämta här:

Packa upp och lägg dessa 2 filer i en egen ny mapp.

Nästa steg är att skaffa sig ett konto på http://www.symbiansigned.com
(det kan va lite klurigt eftersom deras "security-läs-av-siffror-och-bokstäver-på-bilden-för-att-komma-vidare" verkligen suger.)

Nästa steg är att besöka den här sidan och göra exakt som de skriver.

När du genomfört punkt 2, så kopiera de 2 filerna som du tidigare laddade ner och la i en egen mapp. Lägg dessa filer i programmappen för det nya programmet som du just nu har installerat. Lägg även de andra filerna som det står om i punkt 1 (i guiden) i samma mapp. Alltså Program-Symbians Tools-Developer Certificate Request/ "lägg ALLA filer här"

Sedan är det bara att fortsätta att följa instruktionerna.
Vill du ha en mer kortfattad instruktion så kan du även kika på den här sidan: http://then95blog.wo...n-applications/

Såhär ser skärmsläckaren ut:
Postad bild

Redigerat av daydreamer, 12 December 2007 - 09:32.

Postad 11 December 2007 - 20:31

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0

Grattis till ett bra köp! Jag var också van vid SE, men har lärt mig menysystemet riktigt bra, så du får nog bara ge det lite tid så kommer det automatiskt. Det är tex väldigt smidigt att installera program via Noka Suite.
Som du säkert redan vet så fiinns det nästan inga gränser för vad den här telefonn klarar av ! =)

Ja! Det första som slår mig är att det faktiskt känns som att Mobilen syncar med datorn och inte datorn med mobil som det känns när man har andra mobiler. :P Här är det N95an som sköter allt :)

Postad 11 December 2007 - 20:52

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Ja, jag har glapp i min. Hade glapp i min förra med. Jag tror nog att man får leva med det helt enkelt. Jag störs inte så mycket av det iaf.

Hur glappar den, på vilket sätt?

edit: cliddo bättre så?

Redigerat av Nufi3e, 11 December 2007 - 21:03.

Postad 11 December 2007 - 20:57

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Edit: problem löst

Nufi3e

Var du tvungen och quota hela inlägget? :)

Edit 2:

Ja tack! :P Det blev bra!

Redigerat av Unregistered1273, 12 December 2007 - 00:54.

Postad 12 December 2007 - 09:26

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

I telefonens högra nedre hörn. Man kan "toucha" den lite lätt och då höra och känna att det finns en distans där. Samma sak i utfällt läge.

Redigerat av daydreamer, 12 December 2007 - 09:27.

Postad 12 December 2007 - 10:47

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Måste säga att jag har inget att klaga på ljudet :P riktigt bra ljud i ipod hörlurarna t o m... :) haha

Postad 12 December 2007 - 11:54

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

I telefonens högra nedre hörn. Man kan "toucha" den lite lätt och då höra och känna att det finns en distans där. Samma sak i utfällt läge.

Okej, så när du har den i utfällt läge, är den stabil och fast då eller? (går inte att flytta lätt utan man måste dra i lite)

Postad 12 December 2007 - 13:14

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

Okej, så när du har den i utfällt läge, är den stabil och fast då eller? (går inte att flytta lätt utan man måste dra i lite)

Den glappar oavsett om den är i utfällt läge eller ej. Den känns lite plastig öht tycker jag. Känns som att den glappar mer och mer, men konstigt nog är det ingenting som stör mig. Skulle den "gå sönder" så är det ju bara att reklamera den.

Måste säga att jag har inget att klaga på ljudet :) riktigt bra ljud i ipod hörlurarna t o m... ;) haha

Konstigt. Vilket sorts musik lyssnar du på när du säger att det låter bra?

Postad 12 December 2007 - 13:16

Zyrell
  • Zyrell
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Fick min N95 igår morse. Skickar tillbaka den idag för byte till P1i. Helt värdelösa menyer på Nokias telefoner i min mening. Glad att jag försäkrade mig om 2 veckors ånger rätt.

Postad 12 December 2007 - 13:30

Nufi3e
  • Nufi3e
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Den glappar oavsett om den är i utfällt läge eller ej. Den känns lite plastig öht tycker jag. Känns som att den glappar mer och mer, men konstigt nog är det ingenting som stör mig. Skulle den "gå sönder" så är det ju bara att reklamera den.

Okej, Jag hade inte det glappet du har. Min hade bara glapp när den var utfälld, och då satt inte skärmen/displayen/framytan riktig fast , så kunde dra ner den/upp den någon mm. Får en ny på måndag. Som skall vara stabil.

Redigerat av Nufi3e, 12 December 2007 - 13:31.

Postad 12 December 2007 - 13:44

daydreamer
  • daydreamer
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

Fick min N95 igår morse. Skickar tillbaka den idag för byte till P1i. Helt värdelösa menyer på Nokias telefoner i min mening. Glad att jag försäkrade mig om 2 veckors ånger rätt.

Hej. Jag tyckte ungefär likadant som du när jag först såg menyerna. Men, efter ett tag när man lärt sig dem så anser jag nog att de är lika bra som SE:s. Man kan ju ändra vad man vill.. lägga vilket prog man vill på "skrivbordet" etc..

Postad 12 December 2007 - 15:31

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
problemet med lösenordet var att det var för kort, när tillräckligt många tecken var angivna så gick det trycka ok.

Vad det gäller frågor som svaren finns på här i tråden så skulle jag vilja påpeka en stor brist. Om man söker på något och finner att svaret finns någonstans i en tråd med 100 sidor så blir man ju inte vidare lycklig för det. Att trådarna blir så långa tycker jag är ett stort problem då man inte kan hoppa till valfri sida utan att stega sig fram.

Jag har suttit och läst genom manualen till telefonen men hittar ingen info om hur man bestämmer hurvida den skall använda wlan eller 3:s uppkoppling? Nu står det "kopplar via 3" trots att jag har wlan igång!?

Fråga nr 2: Div-x player hittar inga mediafiler, hur uppdaterar jag telefonen så att det hittar filerna? Måste dom ligga i ett specifikt bibliotek? Jag vet hur jag uppdaterar telefonen efter jag laddat ner musikfiler men inte videofiler.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.