Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield Bad Company

858 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield: Bad Company (PS3) (PlayStation 3-spel) 8 8.281248 (31) 79:-

Postad 01 July 2008 - 21:28

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

fattar inte heller hur man får headsetet att fungera. Jag har ett SE. HBH-IV840 närmare bestämt... hör inget av någon annan heller...

Tydligen är VOIP (headset) ett känt problem på PS3 och de jobbar på det.

Postad 01 July 2008 - 21:31

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
D-J: haha. fan för dig! Döda mig på istort sätt samma ställa 2 gånger!

Postad 01 July 2008 - 21:58

The Slink
  • The Slink
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Ni får gärna lägga till mig på listan med.
The Slink = Racerkorven på PSN.

Postad 01 July 2008 - 23:36

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

D-J: haha. fan för dig! Döda mig på istort sätt samma ställa 2 gånger!

Hehe ja andra gången kände jag mig NÄSTAN taskig men jag tänkte att du skulle lära dig en läxa :)
Då har man fått sig ett par dogtags härifrån mhb då :D men jag gav väl bort några också :D
Good game annars!

Redigerat av D-J, 01 July 2008 - 23:45.

Postad 02 July 2008 - 00:36

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Åh ja, grym känsla när man ser "Dog-Tag Taken". :)

Postad 02 July 2008 - 02:36

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Åh ja, grym känsla när man ser "Dog-Tag Taken". :)

Fast det är ju ingen känsla i kniven alls. Känns som man viftar på måfå dödar eller blir dödad.

En sak jag irriterar mig på i detta spel är att man har väldigt dålig koll på omgivningen och art fienderna kommer från. Väldigt lätt att smyga på någon och bli påsmygen. Blir manskjuten har man dålig koll på vartifrån skotten kommer. Detta är förmodligen på grund av ett väldigt smalt FOV.
Ljudet är dåligt i spelet på rund av att man inte hör varifrån fienderna kommer springandes eler varifrån de skjuter.

En annan sak som är bra irriterande är spawnsystemet. Jättebra att man kan spawna hos squaden, men man behöver ju inte spawna precis bakom ryggen, händer titt som tätt att man spawar bakom ryggen på någon som precis blir skjuten och stryker med direkt själv. Eller bvarför inte när man dyker på en fiende och dödar denna för att vända sig om och direkt bli skjuten av någon som spawnade precis där fienden fanns.

Postad 02 July 2008 - 03:11

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Fast det är ju ingen känsla i kniven alls. Känns som man viftar på måfå dödar eller blir dödad.

En sak jag irriterar mig på i detta spel är att man har väldigt dålig koll på omgivningen och art fienderna kommer från. Väldigt lätt att smyga på någon och bli påsmygen. Blir manskjuten har man dålig koll på vartifrån skotten kommer. Detta är förmodligen på grund av ett väldigt smalt FOV.
Ljudet är dåligt i spelet på rund av att man inte hör varifrån fienderna kommer springandes eler varifrån de skjuter.

En annan sak som är bra irriterande är spawnsystemet. Jättebra att man kan spawna hos squaden, men man behöver ju inte spawna precis bakom ryggen, händer titt som tätt att man spawar bakom ryggen på någon som precis blir skjuten och stryker med direkt själv. Eller bvarför inte när man dyker på en fiende och dödar denna för att vända sig om och direkt bli skjuten av någon som spawnade precis där fienden fanns.

Håller med i ovanstående beskrivningar.. själva känslan saknas, det känns ta`fatt.

Däremot att sätta kniven i ansiktet på ngn i COD känns väldigt bra, speciellt med en påkostad hemmabioanläggning som e rejält uppskruvad. :)

Postad 02 July 2008 - 05:59

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
fast när man har avslutat en runda med 17-1 i kills/deaths å ett gäng dogtags från några av sina kompisar här på sidan så glömmer man lätt såna saker :)

Postad 02 July 2008 - 06:25

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

fast när man har avslutat en runda med 17-1 i kills/deaths å ett gäng dogtags från några av sina kompisar här på sidan så glömmer man lätt såna saker :D

Det gör man va... :)

Postad 02 July 2008 - 06:47

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Bara jag som lyckas döda max 2 gubbar i varje runda ? :)
Känns ju helt annorlunda jämfört med tex Halo 3 detta spel, kanske är så van Halo 3 att man spelar på ungefär samma sätt i BF: BC. Använder ni fordonen ofta eller strövar ni omkring mycket kring basen ?
Tycker man blir nerskjuten så fort man får något bra fordon också.

Postad 02 July 2008 - 07:13

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Bara jag som lyckas döda max 2 gubbar i varje runda ? :D
Känns ju helt annorlunda jämfört med tex Halo 3 detta spel, kanske är så van Halo 3 att man spelar på ungefär samma sätt i BF: BC. Använder ni fordonen ofta eller strövar ni omkring mycket kring basen ?
Tycker man blir nerskjuten så fort man får något bra fordon också.

fordonen är i regel en dödsfälla i det här spelet beroende på vilken bana man lirar.är det en bana med många hus/gömställen så undviker jag att köra pga att det är väldigt lätt för fi att gömma sig när man kommer å sen sätta en granat/rpg i röven på en när man har kört förbi.på dom mer öppna barnorna så är det bara att ösa på och försöka att alltid hålla sig i rörelse.

plocka många kills är ju inte alltid lätt..min taktik är att försöka ta mig in i smeten så att säga,brukar vara i regel en väldans förvirring där.Ett givet tipps är att hålla ett öga på takerna.brukar i regel vara många snipers som bjuder ut sina dogtags där :)

Postad 02 July 2008 - 07:35

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
va skit sköjj igår ju :)
spelade dock bara tills 00.

Angående prata i micken, hur funkar det?, måste man trycka in någon speciell knapp eller är micken på ständigt under en mapp, sk Röstaktiverad?

Postad 02 July 2008 - 09:40

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

va skit sköjj igår ju :)
spelade dock bara tills 00.

Angående prata i micken, hur funkar det?, måste man trycka in någon speciell knapp eller är micken på ständigt under en mapp, sk Röstaktiverad?

ang prat i micken....Du ser ej att du pratar när du är inne i spelet fast du gör det... !! micken börjar fungera när den hör dej prata så du behöver ej använda någon knapp...!! Du kan testa micken genom att göra en squad invite och sen när det är 2 stycken online innan spelet börjar ser du att micken fungerar... !! alltså innan han som bjudit in dej startar spelet...!!

Postad 02 July 2008 - 09:50

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Föresten tack för igår alla som var med.. var ju skitkul även fast fahla tog mina dog tags 2 gånger... Helt otroligt, men ja tog han o... Skönt att tamland var med så att man vet att man har en säker dog tags :)... Vi var ju säkert 8 stycken från MHB inne på samma igår,vilket var väldigt kul med tanke på att inte allt för många har spelet,än så länge.

Postad 02 July 2008 - 10:40

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Ok.
Någon som vet ifall det med micken kommer att ändras?
inge kul att endast ha röstaktivering då man svär en hel del när det inte riktigt går som man vill :)

/M

Redigerat av Unregistered8e0744e8, 02 July 2008 - 10:40.

Postad 02 July 2008 - 14:54

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Spela med en tysk tror jag igår, och han använde sin mic. Han lät som ett spöke, det var roligt. :D Men annars var det kul att spela med många härifrån, dock så har jag problem med att få poäng (får max. 200 som bäst) :)

Postad 02 July 2008 - 15:45

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Föresten tack för igår alla som var med.. var ju skitkul även fast fahla tog mina dog tags 2 gånger... Helt otroligt, men ja tog han o... Skönt att tamland var med så att man vet att man har en säker dog tags :D... Vi var ju säkert 8 stycken från MHB inne på samma igår,vilket var väldigt kul med tanke på att inte allt för många har spelet,än så länge.

HAHA.. Hämnden kommer bli ljuv!!! :)

fick ändå mycket poäng även om voldoo dödade mig femtielva gånger.. 642p!

Postad 02 July 2008 - 16:42

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Det där med poängen har jag inte riktigt fattat. Men verkar få en massa poäng utan att de visas på skärmen.

Om man dödar någon får man 10 poäng och 5 poäng extra för headshot. Och ibland får man 6 squadpoäng av någon anledning. 10 poäng om man är bra och healar sin squad och 30 poäng om man har sönder en crate. t.ex

I några rundor har man knappt fått ihjäl något och legat på typ 20p och så helt plötsligt är man på 150-200p. Med andra ord har man gjort något rätt då?

Får man poäng för att man överlever och låter squadmedlemmar spawna hos FI?

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 July 2008 - 16:48.

Postad 02 July 2008 - 17:49

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Det lilla jag spelade igår var sjukt kul, fast jag fattade typ aldrig vart alla var när de dödade mig. Hängde inte med i svängarna helt enkelt... Vid ett tillfälle stog jag precis bakom en fiende och sköt femtioelva skott mot honom utan att lyckas, sen vände han sig om och drog ett i huvudet på mig. Kände sig skaplig lyckad då... ps3n var billig på blocket :)

Någon som är på ikväll också? :D

Postad 02 July 2008 - 17:53

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Det lilla jag spelade igår var sjukt kul, fast jag fattade typ aldrig vart alla var när de dödade mig. Hängde inte med i svängarna helt enkelt... Vid ett tillfälle stog jag precis bakom en fiende och sköt femtioelva skott mot honom utan att lyckas, sen vände han sig om och drog ett i huvudet på mig. Kände sig skaplig lyckad då... ps3n var billig på blocket :)

Jag är på efter 23.00...!! =)

Postad 02 July 2008 - 18:08

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Kommer nog in vid 21-22 :)

Postad 02 July 2008 - 19:23

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Det där med poängen har jag inte riktigt fattat. Men verkar få en massa poäng utan att de visas på skärmen.

Om man dödar någon får man 10 poäng och 5 poäng extra för headshot. Och ibland får man 6 squadpoäng av någon anledning. 10 poäng om man är bra och healar sin squad och 30 poäng om man har sönder en crate. t.ex

I några rundor har man knappt fått ihjäl något och legat på typ 20p och så helt plötsligt är man på 150-200p. Med andra ord har man gjort något rätt då?

Får man poäng för att man överlever och låter squadmedlemmar spawna hos FI?

Jo det är lite invecklat det där..
men för att fatta sig kort får man poäng efter hur man dödar och var man dödar och vad man dödar..

t ex om man bara dödar någon genom att skjuta den i övriga delar än huvudet långt borta från alla crates och lagkamrater får man 10p, sedan kan man få pluspoäng om man:

dödar någon nära en guldlåda (defending/avenging)
dödar någon genom att skjuta den i hvudet (headshot bonus)
döda någon som skuter på en av dina lagkamrater (savior)
kniva någon?? (dog-tag)

sedan får man poäng om man:

nästan dödar en person, poängen där är beroende om det är en squadmember eller övrig varelse som skjuter sista skottet. (squad-assist/assist)
spränger en fiendes bil/helikopter (destroy vehicle)
skadar en guldlåda (objective damage)
spränger en guldlåda (objective destroyed)

Det finns säkert fler olika bonuspoäng, men det här var det jag kom på på rak arm.

Och på det får man olika medaljer och märken om man dödar ett visst antal personer eller om man vinner en runda. Man får poäng för dessa men vet inte hur mycket det är för varje enskild medalj, och det beror nog på vilken medalj det är.
Alla medaljer kan man kolla i spelet eller på www.badcompany.ea.com (om du är inloggad). Man får även se vilka medaljer man har fått efter varje runda.

Kommer in lite senare ikväll..

HÄMND!!

Postad 02 July 2008 - 19:33

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
en liten kul grej för vi som riktigt håller på att snöa in på BF-BC http://badcompany.ea.../entryid/24129/

Postad 02 July 2008 - 19:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Bra svar banana!

Postad 03 July 2008 - 02:18

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Nämen va kul och ha en massa MHB medlemmar på Bad Company :P. Tar mig friheten också och lägger in mitt psn id till högen... Har beställt ett bluetooth headset så förhoppningsvis kommer det imorgon eller Måndag.

Psn id: xdusty

Postad 03 July 2008 - 07:05

The Slink
  • The Slink
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Det var riktigt kul i förgår, igår fick man inte tillgång till TV:n men jag är gärna på ikväll om det är några som ska spela. Efter 21 isåfall.

Racerkorven

Postad 03 July 2008 - 07:15

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
Självklart kastar jag mig in i högen bland Köttande MHBare
PSN id : Viro99 tror jag eller så var det viro99

Postad 03 July 2008 - 07:24

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Spelat detta nu några timmar sammanlagt, tycker det är helt ok spel, men man får inte den wow! känslan som man får med BF2...
Sedan får jag bättre grafik på bf2, visst, fysiken är ju underbar på BF:BC, men ingen AA alls verkar det som, och det är jag ganska kräsen på, helst när man spelar på såna stora ytor... hade detta funnits på PC, med flygplan, hade det varit några snäpp bättre tror jag :P
Men annars underhållande spel... men bf2 håller mig närmast fortfarande av BF spelen ;)

Postad 03 July 2008 - 07:26

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Spelat detta nu några timmar sammanlagt, tycker det är helt ok spel, men man får inte den wow! känslan som man får med BF2...
Sedan får jag bättre grafik på bf2, visst, fysiken är ju underbar på BF:BC, men ingen AA alls verkar det som, och det är jag ganska kräsen på, helst när man spelar på såna stora ytor... hade detta funnits på PC, med flygplan, hade det varit några snäpp bättre tror jag :P
Men annars underhållande spel... men bf2 håller mig närmast fortfarande av BF spelen ;)

speedyheadshot å kvax fanclub? ;)

Postad 03 July 2008 - 07:38

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

speedyheadshot å kvax fanclub? ;)

Hahaha, inte alls... känner igen dom nicken från BF2.se... men jag är en renodlad stolt publiclirare ;)
Och dom drar väl NER grafiken för att träffa bättre, och se fienden snabbare? :P

Postad 03 July 2008 - 09:58

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Hahaha, inte alls... känner igen dom nicken från BF2.se... men jag är en renodlad stolt publiclirare ;)
Och dom drar väl NER grafiken för att träffa bättre, och se fienden snabbare? :P

det stämmer bra.kunde inte hålla mig då jag känner igen ditt namn från bf2.se

Postad 03 July 2008 - 10:04

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

det stämmer bra.kunde inte hålla mig då jag känner igen ditt namn från bf2.se

:P

Postad 03 July 2008 - 10:28

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
riktigt ledsen att jag inte var med igår =/ men jag hade fullt upp på annat håll. Tyvärr så kommer jag att vara inaktiv i 1 ½ vecka framöver då vi uppgraderar vårat bredband (24/mbit :P men därefter smäller det, hoppas bara att ni inte har blivit för bra tills dess xD

Redigerat av folke_folkesson, 03 July 2008 - 14:53.

Postad 03 July 2008 - 11:18

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

riktigt ledsen att jag inte var med igår =/ men jag hade fullt upp på annat håll. Tyvärr så kommer jag att vara inaktiv i 1 ½ vecka framöver då vi uppgraderar vårat bredband (24/mbit :P men därefter smäller det, hoppas bara att ni inte har blivit för bra tills dess xD

riktigt ledsen att jag inte var med igår =/ men jag hade fullt upp på annat håll. Tyvärr så kommer jag att vara inaktiv i 1 ½ vecka framöver då vi uppgraderar vårat bredband (24/mbit ;) men därefter smäller det, hoppas bara att ni inte har blivit för bra tills dess xD

nee nu börjar ja se dubbelt också... kanske spelat för mkt BF.... =)
Ikväll blire ingång runt 18.00 för dem som är sugna på o lira med en mästare ;)...!!!

Postad 03 July 2008 - 11:22

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Ikväll blire ingång runt 18.00 för dem som är sugna på o lira med en mästare :P...!!!

Hehe, lite kaxig där ;) Men spela ju mot dig iförrgår, blev ett par svordomar. Du var ju överallt :P

EDIT: Mot dig, inte med dig ;)

Redigerat av Unregistered28641812, 03 July 2008 - 13:10.

Postad 03 July 2008 - 12:00

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Voldoo: såg du mig igår när vi spelade i samma team? ;) Stog och hoppade framför dig när du satt i kanonen på någon bana. haha :P

Postad 03 July 2008 - 13:55

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
"hoppades" du på att han skulle se dig?....förlåt,,ska sluta med såna här onödiga inlägg..tror jag har fått värmeslag eller nåt.det är typ 25g i skuggan här uppe i norr.

Postad 03 July 2008 - 14:33

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Hehe, lite kaxig där ;) Men spela ju mot dig iförrgår, blev ett par svordomar. Du var ju överallt :P

EDIT: Mot dig, inte med dig ;)

hahahha kanske inte överallt men ja föröker iaf... Ja riktar in mej mest mot er MHB när ni är i motståndarlaget.. kanske därför de kändes som att ja var överallt.. !!! Haha hade för mej att ja dödade dej på en bana typ hela tiden vid nåt garage...=)

Voldoo: såg du mig igår när vi spelade i samma team? :P Stog och hoppade framför dig när du satt i kanonen på någon bana. haha :P

Joo ja såg dej din sparvel=). tänkte blossa ett kanonskott i huvudet på dej =)....

Postad 03 July 2008 - 14:38

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

"hoppades" du på att han skulle se dig?....förlåt,,ska sluta med såna här onödiga inlägg..tror jag har fått värmeslag eller nåt.det är typ 25g i skuggan här uppe i norr.

fahla är du dyngraak mitt på dan =)...!!! Slutar snart jobbet ja så de blir hem o ta ett par kalla järn innan sambon kommer hem från jobbet =). här nere i västmanland har vi bara 27 grader i skuggan. Ses på fältet...

Postad 03 July 2008 - 16:17

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

fahla är du dyngraak mitt på dan =)...!!! Slutar snart jobbet ja så de blir hem o ta ett par kalla järn innan sambon kommer hem från jobbet =). här nere i västmanland har vi bara 27 grader i skuggan. Ses på fältet...

27grader!!,då har jag smält bort föt längesedan.trivs bättre när det är 27minus :P

Postad 03 July 2008 - 18:32

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

hahahha kanske inte överallt men ja föröker iaf... Ja riktar in mej mest mot er MHB när ni är i motståndarlaget.. kanske därför de kändes som att ja var överallt.. !!! Haha hade för mej att ja dödade dej på en bana typ hela tiden vid nåt garage...=)

mm, det var då svordomarna hagla. ;) Men nu kommer man inte online, verkar inte funka. :)

Och ska min och kolla sina stats på deras hemsida, då står att man inte har nåt PSN-konto...

Redigerat av Unregistered28641812, 03 July 2008 - 18:48.

Postad 03 July 2008 - 18:43

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
kommer heller inte online...

Postad 03 July 2008 - 19:43

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
funkar nu.låt dogtags jakten börja

Postad 03 July 2008 - 20:11

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

funkar nu.låt dogtags jakten börja

Okej, orkar nog inte spela mer idag. :)

Postad 03 July 2008 - 22:10

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Tack för team-inviten idag Chris_, kom tyvärr inte in.
Synken verkar inte vara den bästa nu heller, mitt dödstal bara växer. Spelar ingen roll hur mycket kulor man än vräcker på så är det svårt att få död på spelare i vissa rundor. Man borde väl lämna dessa rundor och prova en annan men envis som man är så försöker man - det är ju ganska kul ändå.

Postad 04 July 2008 - 07:21

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Tack för team-inviten idag Chris_, kom tyvärr inte in.
Synken verkar inte vara den bästa nu heller, mitt dödstal bara växer. Spelar ingen roll hur mycket kulor man än vräcker på så är det svårt att få död på spelare i vissa rundor. Man borde väl lämna dessa rundor och prova en annan men envis som man är så försöker man - det är ju ganska kul ändå.

så det var därför det gick så jäkla kasst dom första rundorna(haglade svordomar).
skulle vilja tacka The Slink(racerkorven) för sin dogtag,det höjde humöret :)

Redigerat av Fahla, 04 July 2008 - 07:24.

Postad 04 July 2008 - 07:28

The Slink
  • The Slink
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

så det var därför det gick så jäkla kasst dom första rundorna(haglade svordomar).
skulle vilja tacka The Slink(racerkorven) för sin dogtag,det höjde humöret :)

Tack ska du ha :P jag satt verkligen på nålar och ville inte bjuda på någon dogtag men du lyckades hehe.
Jag ska ta din, va så säker ;)

Racerkorven

Postad 04 July 2008 - 09:56

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Surt när man blir knivad, men skön känsla när man knivar nån. :) Hur många Dog-Tags har ni just nu? Jag har ca.40 av 360 kills. ;)

Postad 04 July 2008 - 09:57

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Har inte haft tid för spelande på senaste då jobbet tagit över. Men idag ska jag fan ta mig köpa Bad Company så i helgen lär jag vara inne hela tiden. Är bara att lägga till Nyluh på PSN för en god kamp. :)

Postad 04 July 2008 - 10:02

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Har inte haft tid för spelande på senaste då jobbet tagit över. Men idag ska jag fan ta mig köpa Bad Company så i helgen lär jag vara inne hela tiden. Är bara att lägga till Nyluh på PSN för en god kamp. ;)

new meat for the grinder :)
har bara 28st dogtags av 536kills :P inte så att jag springer med kniven framme.

Redigerat av Fahla, 04 July 2008 - 10:10.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.