Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

65nm har äntligen dykt upp!

534 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 November 2007 - 12:19

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Jag är dock väldigt nöjd o glad med att jag tog min den lilla extra tiden att hitta vad jag ville ha - och i slutändan så är det det som räknas oavsett vad andra tycker. Så kan vi inte bara lämna det där och låta tråden vara här för de som har intresse av att hitta vad de vill ha?

Om det vore så väl att det folk vill ha är det rätta. Jag upplever det som så att många som tar intryck från denna tråd tror att det att det är natt och dag skillnad mellan olika revisioner, att det är helt olika utgåvor som släpps etc etc. Det jag "argumenterar" för är bara motpolen till att leta/vänta efter den perfekta byggveckan och vad man kan "tjäna" på det. Så jag förstår inte alls hur du tänker när du inte tycker sånt hör hemma i tråden.

Jag håller dock med dig att det är, med hög säkerhet, lönt att leta efter en så ny utgåva som möjligt (med 65nm CPU etc). Bara det att jag inte tycker det är lönt att lägga veckor i väntetid på lager som inte kommer in, åtskilliga timmar (och benin) att köra runt och leta, alla tlf samtal, email osv.

-lk

Postad 05 December 2007 - 23:09

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Lägesrapport någon? :mellow:

Kanske har sdh något att komma med efter en evighets inaktivitet?

Redigerat av mysen_, 05 December 2007 - 23:11.

Postad 06 December 2007 - 10:46

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Lägesrapport någon? :)

Arcade, Pro och Elite Falcons finns bekräftade i Sverige. Gå efter 175w på klisterlappen så får du en Falcon.

Jag hittade min Elite på Siba.

Postad 06 December 2007 - 16:02

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Vad kostar eliten på siba tukis? Den finns inte utannonserad på deras hemsida.

Postad 06 December 2007 - 23:23

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Vad kostar eliten på siba tukis? Den finns inte utannonserad på deras hemsida.

4490 ordinarie har jag för mig. De har inte lägsta prisgaranti meeen med lite charm och rätt säljare så går de ner någon hundralapp.

Postad 07 December 2007 - 09:01

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Köpte en Arcade som det står 175W på, men jag funderar på att byta ut den. Tycker att ljudnivån är obehagligt hög, värre än min gamla Premium med HDD. Det blir en jäkla vibration i min 360 när man stoppar in ett spel och jag tror inte det kan vara bra för skivan. F*n också :lol:
Fattar inte att MS har så dålig kvalité på DVD läsarna, värsta sk*ten verkar det vara. Min förra var okej men denna sätter hela TV bänken i vibration.

Postad 07 December 2007 - 11:44

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Jag har en tvärtom upplevelse.

Min först 360 köpte jag på release december 2005. den har gått som en klocka och aldrig krånglat eller visat tecken på att ge upp. det enda som har stört mig är ljudnivån och den "gigantiska" värme som utvecklas i skåpet där den står.

Efter två (nästan) trogna år så nappade jag på EB games erbjudande om en ELITE för 99:-. Det tog en j%&¤a tid innan de hörde av sig, men jag hämtade min ELITE i början av denna vecka. VÄNTAN var värt min frustration.
Har inte kollat vad jag har för "version" av ELITE, men den är tyst MYCKET tystare än min PS3 som står på hyllan ovanför i skåpet i IDLE. Jag är så glad för detta. DVD´n är tystare en min gamla premium, men visst lever den om när man spelar.

För mig som använder 360 som extender från datorn på undervåningen för musik, film, kort etc så är ELITE värt varenda krona alla de 99 den kostade vid inbyte. :lol:

Postad 07 December 2007 - 13:08

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
ekke201, vad har du för lotnummer och tillverkningsdatum på din elite? Står på den lilla vita klisterlappen på kartongen.

Postad 07 December 2007 - 13:55

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Köpte en Arcade som det står 175W på, men jag funderar på att byta ut den. Tycker att ljudnivån är obehagligt hög, värre än min gamla Premium med HDD. Det blir en jäkla vibration i min 360 när man stoppar in ett spel och jag tror inte det kan vara bra för skivan. F*n också :lol:
Fattar inte att MS har så dålig kvalité på DVD läsarna, värsta sk*ten verkar det vara. Min förra var okej men denna sätter hela TV bänken i vibration.

Antar du menar ljudnivån med skiva i då? för utan är det enorm skillnad. Men visst med skiva är det jobbigt. Maskinen spinner alltid i 12x som hastighet.

Postad 07 December 2007 - 18:21

ekke201
  • ekke201
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0

ekke201, vad har du för lotnummer och tillverkningsdatum på din elite? Står på den lilla vita klisterlappen på kartongen.

Team: FDOU
Lot: 0741
Watt: 175W

Hittar inte tillverkningsdatum......

Postad 08 December 2007 - 07:33

Gnutten75
  • Gnutten75
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Lot: 0741

Hittar inte tillverkningsdatum......

Mmm 0741
2007 vecka 41

Var & spelade guitar Hero 3 hos en kompis. Han fick en 360 via jobbet utan HDD dvs den gamla för länge sedan. Kollade inte hans LOT men den är betydligt äldre än min. Det som slog mig var att hans är mkt tystare men skiva i, glömde dock kolla vilken läsare han hade men helt klart tystare!

Postad 08 December 2007 - 12:18

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

Arcade, Pro och Elite Falcons finns bekräftade i Sverige. Gå efter 175w på klisterlappen så får du en Falcon.

Alltså, jag har två liggande spolar, vilket ska vara Falcon 65 nm. Men det står 203 w på kartongen. Vad har jag då? Modellen är 360 Pro.

Postad 08 December 2007 - 15:33

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Alltså, jag har två liggande spolar, vilket ska vara Falcon 65 nm. Men det står 203 w på kartongen. Vad har jag då? Modellen är 360 Pro.

Hmm, hur ser din tegelsten ut, är slutdelen du stoppar in i maskinen av plast eller metall?

Har du den nya kylflänsen?

Postad 08 December 2007 - 16:18

curryvontonic
  • curryvontonic
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Det låter som att du har Falcon. Falcon "skeppades" först med 203 w, men på senare tid har det bytts till 175 w på förbrukningen.

En annan fråga: om man beställer arcade ifrån dustin, är man säker på att få en 65nm? Är alla arcade 65nm? Vad skiljer en arcade ifrån en pro, förutom hdd, headset? (tänker mest på kablar etc.)

Postad 08 December 2007 - 17:53

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

Hmm, hur ser din tegelsten ut, är slutdelen du stoppar in i maskinen av plast eller metall?

Har du den nya kylflänsen?

Slutdelen som man håller i är av plast, utom själva änden som stoppas in i maskinen, den är av metall.

Tyckte mig inte kunna se det där med kylflänsen, spolarna var lättare att kolla så jag nöjde mig med det.

Lägesrapport någon? :D

Det låter som att du har Falcon. Falcon "skeppades" först med 203 w, men på senare tid har det bytts till 175 w på förbrukningen.

En annan fråga: om man beställer arcade ifrån dustin, är man säker på att få en 65nm? Är alla arcade 65nm? Vad skiljer en arcade ifrån en pro, förutom hdd, headset? (tänker mest på kablar etc.)

Kanske helt enkelt är klistermärket som inte är "uppdaterat". LOT är 0733 så om det är en Falcon (vilket mina spolar säger) så är den Falcon jag har nog från första tillverkningsveckan.

Postad 08 December 2007 - 18:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Slutdelen som man håller i är av plast, utom själva änden som stoppas in i maskinen, den är av metall.

Tyckte mig inte kunna se det där med kylflänsen, spolarna var lättare att kolla så jag nöjde mig med det.

Kanske helt enkelt är klistermärket som inte är "uppdaterat". LOT är 0733 så om det är en Falcon (vilket mina spolar säger) så är den Falcon jag har nog från första tillverkningsveckan.

Du har alltså exakt samma som jag då, inte en Pro utan Premium HDMI.

Min är också LOT 0733 med tillverkningsdatum 2007-08-15, samma för dig va?

Har också metall längst ut vilket är den gamle klossen.

Vet dock ej vad som stod på min kartong i förbrukning men har en Falcon.

Postad 08 December 2007 - 18:21

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0
Har öppnat upp min Falcon-låda och kännt lite på kylarna under drift.

Gpu-kylaren (kände på den nya extra-kylaren) blir glödhet, men cpu-kylaren blir endast lite ljummen.

Visste faktiskt inte att det var stor skillnad.

Men det är alltså först när det kommer 65nm även på Gpu:n som hela boxen blir svalare och därmed tystare.

Postad 08 December 2007 - 18:23

curryvontonic
  • curryvontonic
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Har öppnat upp min Falcon-låda och kännt lite på kylarna under drift.

Gpu-kylaren (kände på den nya extra-kylaren) blir glödhet, men cpu-kylaren blir endast lite ljummen.

Visste faktiskt inte att det var stor skillnad.

Men det är alltså först när det kommer 65nm även på Gpu:n som hela boxen blir svalare och därmed tystare.

Alltså verkar det stämma att alla arcade har 65nm cpu? eller?

Postad 08 December 2007 - 18:34

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

Du har alltså exakt samma som jag då, inte en Pro utan Premium HDMI.

Min är också LOT 0733 med tillverkningsdatum 2007-08-15, samma för dig va?

Har också metall längst ut vilket är den gamle klossen.

Vet dock ej vad som stod på min kartong i förbrukning men har en Falcon.

Tror det är det datumet, ja. Jag har i alla fall skrivit datumet tidigare i denna tråd.

Står ju varken Pro eller Premium på kartongen, däremot står det Pro på kvittot. Microsoft själva verkar ju ha lagt ned begreppen Pro och Premium. Det är "Xbox 360 Arcade", "Xbox 360" och "Xbox 360 Elite" som gäller nu. http://www.xbox.com/.../compare101.htm

Postad 08 December 2007 - 20:16

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Jo, det verkar stämma - men det är ingenting jag garanterar.

Postad 09 December 2007 - 19:43

Unregistered407e9ef4
  • Unregistered407e9ef4
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hej,

undrar om någon vet ifall "XBOX 360 Inkl. Need for speed Pro Street " på el-gianten är ett bra köp?
Har den den nya processorn & kylningen jag hört talas om?
Är den en falcon?

Mvh Steffo

Postad 09 December 2007 - 19:44

bzrk
  • bzrk
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Köpte nyss en Xbox 360 m. HDMI på Elgiganten Halmstad för 3290:-.
Följande står det på lappen?
Lot: 0738
Är detta en med Falcon 65nm?
Egentligen bryr jag mig inte så mycket eftersom jag tycker den är väldigt tyst jämfört med vad alla sagt. Det ändå som kan vara lite störande är att när jag nu har den stående på golvet och kör med skiva, vibrerar hela golvet :) Inget man tänkar på när man sitter i soffan, så gör inte så mycket :D Är jätte nöjd.

En liten fråga, jag kör med komponent just nu (inte inhandlat HDMI kabel än) och jag lyckas inte få den att köra i 60Hz. Vilken upplösning jag än väljer säger den att den ska "testa om det fungerar med 50HZ" eller något liknande. I Manualen om tvn står det att den klarar 50Hz/60Hz och jag har en Toshiba 32A3000P. Jag köpte även till Gears of War vilket kräver att man kör 60Hz. Konstigt nog fungerar GeOW utan problem men när jag istället kör demos av vissa Arkadspel så säger den att jag måste köra i PAL60 för att spelet ska fungera, och att jag just nu kör i PAL50. Hur ska jag lösa detta?

Mvh
Måns P

Postad 10 December 2007 - 00:01

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

En liten fråga, jag kör med komponent just nu (inte inhandlat HDMI kabel än) och jag lyckas inte få den att köra i 60Hz. Vilken upplösning jag än väljer säger den att den ska "testa om det fungerar med 50HZ" eller något liknande. I Manualen om tvn står det att den klarar 50Hz/60Hz och jag har en Toshiba 32A3000P. Jag köpte även till Gears of War vilket kräver att man kör 60Hz. Konstigt nog fungerar GeOW utan problem men när jag istället kör demos av vissa Arkadspel så säger den att jag måste köra i PAL60 för att spelet ska fungera, och att jag just nu kör i PAL50. Hur ska jag lösa detta?

Mvh
Måns P

Du ska ställa om kabeln från HD till standard och använda kompositkontakten. Då kan du ändra till 60 Hz. Sedan ställer du om kabeln till HD igen och använder komponent som vanligt.

Redigerat av Unregistered1124, 10 December 2007 - 00:01.

Postad 11 December 2007 - 10:14

curryvontonic
  • curryvontonic
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Hej,

undrar om någon vet ifall "XBOX 360 Inkl. Need for speed Pro Street " på el-gianten är ett bra köp?
Har den den nya processorn & kylningen jag hört talas om?
Är den en falcon?

Mvh Steffo

Titta tydligt om det står 175 W på den! Jag gick till elgiganten Backaplan och tittade, såg att det stod 203W så det var förmodligen den gamla. Sedan är priset (3890:-) inte det bästa direkt!

Postad 11 December 2007 - 15:32

curryvontonic
  • curryvontonic
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Egentligen bryr jag mig inte så mycket eftersom jag tycker den är väldigt tyst jämfört med vad alla sagt. Det ändå som kan vara lite störande är att när jag nu har den stående på golvet och kör med skiva, vibrerar hela golvet ;) Inget man tänkar på när man sitter i soffan, så gör inte så mycket ;) Är jätte nöjd.

Mvh
Måns P

Japp, det är en "falcon" du har :lol:

Postad 11 December 2007 - 16:05

bzrk
  • bzrk
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Egentligen bryr jag mig inte så mycket eftersom jag tycker den är väldigt tyst jämfört med vad alla sagt. Det ändå som kan vara lite störande är att när jag nu har den stående på golvet och kör med skiva, vibrerar hela golvet :P Inget man tänkar på när man sitter i soffan, så gör inte så mycket :P Är jätte nöjd.

Mvh
Måns P

Japp, det är en "falcon" du har :)

Vad trevligt :) Tack så mycket för svaret :o
Får hoppas att den håller lite bättre nu och att in RLOD kommer ännu på ett tag :D

Mvh
Måns P

Postad 12 December 2007 - 00:10

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Fick äntligen min Elite idag från EB-games dealen.

Lot: 0743

Jag har visst haft tur idag! :P

Postad 12 December 2007 - 00:14

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Trevligt att höra. Hoppas jag har samma tur när jag hämtar min på EB. Men med tanke på hur ont det varit med Elits så har jag svårt att tänka mig att de som kommit nu legat och skräpat på nåt lager. Lär ju vara hyfsat nyproducerade maskiner.

Postad 12 December 2007 - 07:50

StenFan
  • StenFan
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hehe jag fick hem mitt X360 Pro w/ HDMI i måndags, verkar som om jag fått en 65nm också..

sen så var det en rolig överraskning med i paketet också, köpte bundling med Assassins Creed från webhallen för 3600 och när man öppnade paketet o kikade hittade man ju PGR4 också, trevligt trevligt må jag säga :P

Postad 12 December 2007 - 11:38

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Min gamla Premium var från releasedagen och den lät som en hårtork. Jag hade inte räknat med att Eliten skulle vara tystare men oj vad förvånad jag blev när jag satte på den. Den var verkligen mycket tystare. Även DVD-läsaren var mycket tystare. Jag hade tur även på den fronten då jag fick en Benq :)

Jag är väldigt nöjd med min Elite!

Postad 12 December 2007 - 13:38

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jo, det verkar stämma - men det är ingenting jag garanterar.

VARNING. Alla Arcade har INTE 65nm. Trodde det själv.

Hade en kille inne nu med en helt färsk arcade, INTE 65nm utan allt var som den gamle + BenQ

Tyvärr hade inte killen kvar kartongen så kan ej säga om vilket LOT nr eller vad det stog för watt.

Postad 12 December 2007 - 16:35

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Jag har visst haft tur idag! :)

Samma här.

Postad 12 December 2007 - 16:37

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Samma här! Hade faktiskt ställt in mig på att få en "gammal", så det var trevligt.

Postad 12 December 2007 - 17:26

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Jag me ;) same same

Postad 14 December 2007 - 08:10

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Jag har visst haft tur idag! ;)

Jag me :wacko: same same

Jepp - EB-games batchen i gallerian är 65nm!

Postad 14 December 2007 - 12:09

curryvontonic
  • curryvontonic
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Själv har jag en arcade, 65nm cpu, 175 W. Utan skiva är den väldigt tyst men med skiva i låter den väldigt högt! Blir förvånad av att alla säger att den är tyst, eller är det olika kvalité på arcade, pro & Elite!!?

Postad 14 December 2007 - 12:45

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Själv har jag en arcade, 65nm cpu, 175 W. Utan skiva är den väldigt tyst men med skiva i låter den väldigt högt! Blir förvånad av att alla säger att den är tyst, eller är det olika kvalité på arcade, pro & Elite!!?

Det beror ju på vad man har haft för erfarenheter innan. Min tidigare box lät otroligt mycket men det kan ju ha varit så att min gamla lät mer än normalt och därför upplever ju jag en stor skillnad mot tidigare. Vissa andra kanske hade en bra box innan och fick nu istället en "dålig" box och då blir man ju missnöjd.

Postad 14 December 2007 - 14:20

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
ska man verkligen ha sin xbox 360 liggandes? är lite orolig för min blir ganska varm undertill när jag spelat ett tag :P

Postad 14 December 2007 - 14:37

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Jag har min liggande, den känns aldrig varm, men jag har faktiskt inte känt under. Men herregud, den ska väl klara att ligga ner annars borde det stå nåt om det.

Postad 14 December 2007 - 14:39

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Klart den klarar o ligga ner. Har min liggandes o det funkar hur bra somhelst!

Mvh D

Postad 14 December 2007 - 14:52

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

Jag har min liggande, den känns aldrig varm

men jag har faktiskt inte känt under.

hehe

Redigerat av mysen_, 14 December 2007 - 14:52.

Postad 14 December 2007 - 17:05

Unregistered0d28dc02
  • Unregistered0d28dc02
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Fick min Arcade från Dustin Home idag :P

Lot: 0742

Postad 14 December 2007 - 23:18

chrillexx
  • chrillexx
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Fick min elite från komplett. team fdou, lot 741, 175w, benq läsare.
JIPPI ( kommer att sitta hela natten med gears of wars) :P

Postad 15 December 2007 - 11:28

Unregistered407e9ef4
  • Unregistered407e9ef4
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hej,

Börjar få julpanik nu..
har inte hittat en enda 175W och jag måste köpa en innan jul (det fanns ett par Elite på game men de var bokade).

Var inne på el-giganten och on-off idag och de har bara 203watts modeller. Vet man att dessa är de gamla med den gamla kylningen?
Är det korkat att köpa en 203w?

Någon som har ett bra tips?

/Steffo

Postad 15 December 2007 - 13:11

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Beställ en.
Det verkar ju vara ganska säkert på internetsidor som dustin home, komplett mm...

Postad 15 December 2007 - 13:52

Unregistered407e9ef4
  • Unregistered407e9ef4
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Jag provar "Xbox 360 Basenhet - Premium HDMI Halo 3 Version + Halo 3 Bundle" från webhallen och hoppas det är en 65nm enhet. Jag antar att ingen här har någon insikt om hur stor den chansen är, eller?

/Steffo

Postad 15 December 2007 - 21:13

mysen_
  • mysen_
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Inhandlade en elite idag på siba. lot 0743, 175w och benqläsare. Herrejöses vad den låter högt med spel i jämfört med min gammla ps3 40gb .. :(

Var väl medveten om att den skulle låta mer men att det var sån stor skillnad kunde jag aldrig tro. Skulle aldrig i hela mitt liv försöka mig på att titta på en DVD film i den.

Redigerat av mysen_, 15 December 2007 - 21:20.

Postad 15 December 2007 - 22:55

curryvontonic
  • curryvontonic
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Inhandlade en elite idag på siba. lot 0743, 175w och benqläsare. Herrejöses vad den låter högt med spel i jämfört med min gammla ps3 40gb .. :(

Var väl medveten om att den skulle låta mer men att det var sån stor skillnad kunde jag aldrig tro. Skulle aldrig i hela mitt liv försöka mig på att titta på en DVD film i den.

Håller verkligen med dig om detta! Men det finns ett sätt att kringgå detta ljud (https://www.minhembi...topic=169254). Vet dock inte hur bra det är för dvd och xboxen. Men det kanske är någon annan som vet?

Postad 16 December 2007 - 15:36

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

Inhandlade en elite idag på siba. lot 0743, 175w och benqläsare. Herrejöses vad den låter högt med spel i jämfört med min gammla ps3 40gb .. <_<

Har du ens provat DVD-film? Då varvar nämligen inte DVD-läsaren upp som vid spelande. Du hör "bara" övriga 360-ljudet när du ser film.

Postad 16 December 2007 - 17:52

Monocryl
  • Monocryl
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Lot #0735, Team FDOU, adapter 203w

innehöll Hitachi DVD, Falcon 65nm.
lämnade dock tillbaks detta pga att jag vill ha en med BenQ DVD.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.