Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 September 2008 - 12:47

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Nej, Sony Ericsson har lovat att ÅÄÖ ska finnas på tangentbordet när Xperia släpps i Sverige.

Jasså, det hade man ju inte vågat hoppas på äns.
Då blir det garantert en sån.

Någon som vet om Telenor gör om menyerna som vodafone gjorde för några år sen ?

Postad 15 September 2008 - 12:55

hellmano
  • hellmano
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
bara jag som inte lyckas kolla på demonstationsvideon? (den kanske redan är slut) http://sonyericsson....k.com/premiere/

Postad 15 September 2008 - 12:56

supremeja
  • supremeja
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Nej, Sony Ericsson har lovat att ÅÄÖ ska finnas på tangentbordet när Xperia släpps i Sverige.

Tack! Då hoppas jag på att det blir så och bokar en genast!

Postad 15 September 2008 - 12:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

bara jag som inte lyckas kolla på demonstationsvideon? (den kanske redan är slut) http://sonyericsson....k.com/premiere/

Nej, men jag trodde det berodde på att jag satt på en mac och de specificerar att man skall ha en windows-dator.

Edit: Nu funkar den, men jag får bara svart bild och ett tjutande ljud.

Redigerat av Phindus, 15 September 2008 - 12:59.

Postad 15 September 2008 - 12:58

hellmano
  • hellmano
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
verkar hända nått nu...idg skrev att visningen skulle börja kl 14 men nedräkningen på sidan slutade kl 13 :)

Postad 15 September 2008 - 13:00

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

verkar hända nått nu...idg skrev att visningen skulle börja kl 14 men nedräkningen på sidan slutade kl 13 :)

Nedräkningen var till klockan 13:00.
nu kom den...

Postad 15 September 2008 - 13:00

hellmano
  • hellmano
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
nu har det börjat!!

Postad 15 September 2008 - 13:05

hellmano
  • hellmano
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
jonny x ZZZZzzzzzZZZZZzzzz

Postad 15 September 2008 - 13:39

hellmano
  • hellmano
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
blir bara ännu mer sugen på den nu...verkar ju rätt snabb ändå, bara lite segt o växla mellan panelerna men det e väll inte tanken att man ska göra det hela tiden.

Postad 15 September 2008 - 14:03

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Battery Standard battery, Li-Po 1500 mAh (BST-41)
Stand-by Up to 833 h
Talk time Up to 10 h

Från: http://www.gsmarena....ria_x1-2246.php

Verkar vara helt superb batteritid om det stämmer.. :)

Hmms jag får inte fram någon video alls på den där länken, bara vitt.. Men det kanske är över? Kan man se den i efterhand? Har varit borta och flyttat min nyss avlidna farmors möbler idag så har inte kunnat vara hemma för att se lanseringen...

Postad 15 September 2008 - 16:33

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
vad är det här Johnny X för något??
http://www.whoisjohn...ohnnyX/trailer/

Hajar inte den där Mememto-liknande trailern.. vad har det med telefonen att göra? Är det ett försök att skapa hype?

Postad 15 September 2008 - 19:58

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Jag missade webcasten, men på siten http://www.mobiletec...ria-x1-webcast/ hittar man lite info, bl.a. följande:

Flash will be supported in a future upgrade not on launch

No TV Out

Specific keyboards for different countries

Det som oroar mig lite är att Flash INTE finns installerat från början :)

Postad 15 September 2008 - 22:19

Softail
  • Softail
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har provat telefonen ett tag nu och kan kanske ge några svar för den nyfikne....

Hmmm - undrar vad det är för lurar som följer med, in-ear eller de vanliga budgetlurarna - någon som vet?

In-ear

Sen är jag extremt rädd att den går i sönder väldigt enkelt även om man är väldigt rädd om den, helt för dyr för det :blink:

Den verkar väldigt robust, jag har lyckats tappa den ett par gånger utan några problem. Metallhöljet käns solit.

Från: http://www.gsmarena....ria_x1-2246.php

Verkar vara helt superb batteritid om det stämmer.. :)

Efter att ha använte den dagligen i en vecka nu kan jag bara konfimera att batteritiden verkar stämma .-)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  x1.jpg   46.83K   1 Antal nerladdningar

Redigerat av Softail, 15 September 2008 - 22:27.

Postad 15 September 2008 - 22:34

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Har provat telefonen ett tag nu och kan kanske ge några svar för den nyfikne....

In-ear

Den verkar väldigt robust, jag har lyckats tappa den ett par gånger utan några problem. Metallhöljet käns solit.

Efter att ha använte den dagligen i en vecka nu kan jag bara konfimera att batteritiden verkar stämma .-)

Tack för informationen :)

Postad 15 September 2008 - 22:40

magi
  • magi
  • Forumräv

• 681 inlägg
  • 0
någon som vet vad som följer med när man köper den.
lurar värkar följa med men sen då. är de bara en usb kabel som följer med till laddning eller finns de någon laddare som gör att man inte behöver använda datorn.
följer de med någon väska fodral.

Postad 15 September 2008 - 22:46

Softail
  • Softail
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

någon som vet vad som följer med när man köper den.
lurar värkar följa med men sen då. är de bara en usb kabel som följer med till laddning eller finns de någon laddare som gör att man inte behöver använda datorn.
följer de med någon väska fodral.

Jag vet inte hur det slutgiltiga paketet till köparna kommer att se ut, men det följer med en laddare som använder USB-kablen mellan laddare och telefon. Någon väska typ fodral som följer med P1:an kan väl tänkas.

Redigerat av Softail, 15 September 2008 - 22:48.

Postad 15 September 2008 - 23:54

Zakath
  • Zakath
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
För er som missade måndagens Sony Ericsson XPERIA X1 Webcast - http://www.inxperia....eria-x1-webcast

Postad 16 September 2008 - 06:52

corv1
  • corv1
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Jag är duktigt nyfiken på om den klarar av att automatiskt gå över från 3G till WLan när den får täckning?
(givetvis får man i förhand i så fall lägga till de WLan man har, typ hemma och på jobbet)
Man vill ju nyttja bättre bandbredd, när så är möjligt, utan att behöva göra detta manuellt...

Jag vet att Iphone klarar detta galant, men hur är det med X1?

Postad 16 September 2008 - 08:40

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Jag hoppas den silverfärgade kommer samtidigt som den svarta, fast på katshing har dom bara ett datum på den svarta.. :/

Postad 16 September 2008 - 09:47

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
@ Softail

Skulle du kunna tala om hur pass mycket RAM minne det finns i den. Har hört att det ska finnas 340 mb Ram i den slutgiltiga versionen

Postad 16 September 2008 - 13:16

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

833 timmar är nästan 35 dygn, så det är kanske lite tidigt att säga att den verkar stämma redan efter en vecka...? :)

Postad 16 September 2008 - 14:20

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Såg webcasten nyss och det som oroar mig är hur slö telefonen är när den öppnar den där "sony ericsson desktop" panelen.. Det tog 14s för alla ikonerna att laddas... Huga... Hoppas hans telefon är trasig eller nåt.. :/ den verkar tyvärr vara lite slö hela telefonen..

Postad 16 September 2008 - 15:12

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Får man med något minneskort ?
Typ 2gb som man får om man köper i Telenors shop.

Redigerat av Phillan, 16 September 2008 - 15:16.

Postad 16 September 2008 - 16:06

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

1) Hur är det med musikspelaren, hur mycket klickand emåste jag göra för att starta den och stänga?
2) Och om tangenlåset går i hur mycket klickade är det att hitta stopp knappen?
3) Hur länge kan jag spela musik med telefon i gång och i flight mode?
4) Är det en vanligt 3,5mm kontak på denna lur?
4b) Headsetet som följer med, har det mik? Dvs tillbakagång till vad P800/900 hade? fast där var det 2,5mm tror jag.

Postad 16 September 2008 - 16:43

n@bboR
  • n@bboR
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Eftersom det är samma tillverkare (HTC) som till Touch Pro så har jag jäkligt svårt att tro på fantasisiffror ang. batteritiderna.

I.of.s. så fibblar jag mycket med luren (TP'n) just nu med nyhetens behag, jag LÄR ladda den varenda dag, så är det bara.
Har svårt att tro att Xperia'n skulle vara typ 10 ggr. bättre i sin batteritid...

Nån frågade om RAM-minnet, mig veterligen så ligger Xperian efter med sina 256mb mot TP'ns 288mb, hoppas att inte DET ändras, det var det som avgjorde mitt inköp av TP, + SE's kopiöst dåliga support gällande P990 & UIQ...

Postad 16 September 2008 - 17:09

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Såg webcasten nyss och det som oroar mig är hur slö telefonen är när den öppnar den där "sony ericsson desktop" panelen.. Det tog 14s för alla ikonerna att laddas... Huga... Hoppas hans telefon är trasig eller nåt.. :/ den verkar tyvärr vara lite slö hela telefonen..

Gjort samma observation.. den verkar slö så in i bomben.. iallafall maskinen i webcasten! När han drar ut tangentbordet så tar det 7 sekunder för den aktiva panelen att ändra från 'portrait' till 'landscape' läge. Är ruggigt sugen på denna men inser att jag måste nog få lite hands-on innan man slår till.

Postad 16 September 2008 - 17:23

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Gjort samma observation.. den verkar slö så in i bomben.. iallafall maskinen i webcasten! När han drar ut tangentbordet så tar det 7 sekunder för den aktiva panelen att ändra från 'portrait' till 'landscape' läge. Är ruggigt sugen på denna men inser att jag måste nog få lite hands-on innan man slår till.

Eller så får man byta ut GUI mot ett annat snabbare om det skulle visa sig att SEs är slött, man är ju inte låst till det som SE laggt in.

Postad 16 September 2008 - 17:36

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Var det inte någon här som hade en som kan svara på om den verkligen är så seg som i webcasten?

Postad 16 September 2008 - 19:51

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Jag vet inte om någon redan har skrivit den här länken av den senaste videon av X1, mycket snabbare än innan!
http://www.theunwire...xperia-x1-built
Den kommer också med Opera 9.5

Redigerat av Supersmurfen, 16 September 2008 - 19:54.

Postad 16 September 2008 - 20:30

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Jag vet inte om någon redan har skrivit den här länken av den senaste videon av X1, mycket snabbare än innan!
http://www.theunwire...xperia-x1-built
Den kommer också med Opera 9.5

Såg riktigt lovande ut på den videon. =)
Nu vågar man nog beställa en på förhand.

Postad 16 September 2008 - 20:43

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Eftersom det är samma tillverkare (HTC) som till Touch Pro så har jag jäkligt svårt att tro på fantasisiffror ang. batteritiderna.

I.of.s. så fibblar jag mycket med luren (TP'n) just nu med nyhetens behag, jag LÄR ladda den varenda dag, så är det bara.
Har svårt att tro att Xperia'n skulle vara typ 10 ggr. bättre i sin batteritid...

Nån frågade om RAM-minnet, mig veterligen så ligger Xperian efter med sina 256mb mot TP'ns 288mb, hoppas att inte DET ändras, det var det som avgjorde mitt inköp av TP, + SE's kopiöst dåliga support gällande P990 & UIQ...

Måste väl göra dig besviken då. Xperian kommer ha 340MB i ram ;)

http://stuff.tv/blog...-xperia-x1.aspx

Postad 16 September 2008 - 20:51

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

Jag tror inte riktigt heller på batteritiden, det kanske går att nå dessa siffror i ett lab. Men den är inte 10 ggr så bra specad som TP, utan knappt dubbelt med 833 mot 462 timmar. Batteriet är dock större på Xperia och jag skulle vara glad om jag når 5-6 dagar i batteritid innan jag måste ladda vid "normal" användning.

Jag tror inte heller att SE är sämre än HTC på support.

Redigerat av Tomas L, 16 September 2008 - 20:52.

Postad 16 September 2008 - 21:01

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Jag tror inte riktigt heller på batteritiden, det kanske går att nå dessa siffror i ett lab. Men den är inte 10 ggr så bra specad som TP, utan knappt dubbelt med 833 mot 462 timmar. Batteriet är dock större på Xperia och jag skulle vara glad om jag når 5-6 dagar i batteritid innan jag måste ladda vid "normal" användning.

Min gamla SE k800i:s kamera gick sönder.
Skickade in den och fick den utbytt inom loppet av 5 dagar.
Till och med utan kvitto, så jag har bara positiv uppfattning av SE support och garanti.

Postad 16 September 2008 - 23:01

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Ny fråga.... Flight mode, kan man bara välja det när telefon är igång? Kan man inte välja vid start? Måste man starta telefon och sedan välja flight-mode? e lite dumt det om man glömmer innan man kliver på flygplanet.... N95 skrotet var ju så....

Postad 16 September 2008 - 23:23

n@bboR
  • n@bboR
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Måste väl göra dig besviken då. Xperian kommer ha 340MB i ram ;)

http://stuff.tv/blog...-xperia-x1.aspx

Tjaa, stämmer detta så blir jag irriterad, mest på SE då som gör SÅ kass reklam för sina produkter..

Har man haft en SE P990 så VET man att SE har urusel support, HTC har jag ingen som helst erfarenhet ifrån, detta är mitt första HTC-äventyr.

Postad 16 September 2008 - 23:43

n@bboR
  • n@bboR
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Min gamla SE k800i:s kamera gick sönder.
Skickade in den och fick den utbytt inom loppet av 5 dagar.
Till och med utan kvitto, så jag har bara positiv uppfattning av SE support och garanti.

Ojdå! Jag vill bara berätta för dig att support & garanti är 2 vitt skilda begrepp.

Garanti är nåt som företagen är SKYLDIGA att ha när dom säljer sin elektronik, support är nånting dom BORDE ha, speciellt borde dom supporta sina flaggskepp, precis som P990 faktiskt var då det begav sig, men den urusla support som SE gav P990 resulterade i att MASSVIS med annars (nästan religiöst) trogna SE P-series användare så småningom började titta efter andra alternativ/OP-system/tillverkare, så även jag.

Tidigare hade jag inte ens kunnat drömma om att skaffa en WM-mobil, men efter hundratals timmar på nätet så blev jag övertygad, trots det var det med stor ångest jag lämnade Symbian OS.

Känner mig faktiskt nöjd med TP'n då WM är väldigt lättillgängligt för tredjepartstillverkarna av mjukvara, till skillnad från SE's UIQ3 som var väldigt knepigt och låst att utveckla för.

Nokias smartphones har Serie60 som UI och det är MYCKET vänligare att utveckla till än UIQ3, tyvärr så saknar Serie60 touch screen så därför föll den bort för mig...

Postad 17 September 2008 - 02:54

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Riktigt nära att boka telefonen nu. ;) Det enda jag funderar lite över är hur bra den fungerar som musikmobil.

Postad 17 September 2008 - 07:39

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

Ojdå! Jag vill bara berätta för dig att support & garanti är 2 vitt skilda begrepp.

Garanti är nåt som företagen är SKYLDIGA att ha när dom säljer sin elektronik, support är nånting dom BORDE ha, speciellt borde dom supporta sina flaggskepp, precis som P990 faktiskt var då det begav sig, men den urusla support som SE gav P990 resulterade i att MASSVIS med annars (nästan religiöst) trogna SE P-series användare så småningom började titta efter andra alternativ/OP-system/tillverkare, så även jag.

Vi forsätter i ämnet allmänbildning: Garanti är inte något som säljaren är SKYLDIG att lämna utan det är faktiskt helt FRIVILLIGT. Utöver garanti så har man enligt konsumentköplagen numera tre års reklamationsrätt på ursprungsfel.

Tidigare hade jag inte ens kunnat drömma om att skaffa en WM-mobil, men efter hundratals timmar på nätet så blev jag övertygad, trots det var det med stor ångest jag lämnade Symbian OS.

Känner mig faktiskt nöjd med TP'n då WM är väldigt lättillgängligt för tredjepartstillverkarna av mjukvara, till skillnad från SE's UIQ3 som var väldigt knepigt och låst att utveckla för.

Nokias smartphones har Serie60 som UI och det är MYCKET vänligare att utveckla till än UIQ3, tyvärr så saknar Serie60 touch screen så därför föll den bort för mig...

Du vet väl att Xperia använder Windows Mobile och tillverkas av HTC? Den har inte ens plats för Sonys memory-stick utan micro-SD.

Redigerat av Tomas L, 17 September 2008 - 07:42.

Postad 17 September 2008 - 08:42

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Någon som vet hur mycket flash minne mobilen kan ta emot?
16gb 32gb?

Litar inte på prisjakt eftersom den visar fel på HTC Pro Touch.

Postad 17 September 2008 - 09:18

n@bboR
  • n@bboR
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Du vet väl att Xperia använder Windows Mobile och tillverkas av HTC? Den har inte ens plats för Sonys memory-stick utan micro-SD.

Åh nähä lägg av!?!?!

Skriv gärna om det är nåt mer du inte tror jag begriper ;)

Postad 17 September 2008 - 10:29

Unregistered4406d222
  • Unregistered4406d222
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Tjaa, stämmer detta så blir jag irriterad, mest på SE då som gör SÅ kass reklam för sina produkter..

Att du har missat att xperia har mycket minne får nog falla på dig... SE's egna sida samt i stort sett överallt annars skrivs "Up to 400 MB Phone Memory".

Postad 17 September 2008 - 10:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
400MB RAM räcker längre. Känner inte till en enda telefon som har i närheten så mycket RAM.
Nu ska man inte förväxla RAM med diskminne heller. Ett minneskort kostar dessutom nästan ingenting idag.

Postad 17 September 2008 - 11:39

Boffla
  • Boffla
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Någon som kan svara på utifall detta är en ersättare till P1:an. Har den alla funktioner som P1:an har eller missar man något om man väljer X1 istället för P1?

Postad 17 September 2008 - 11:42

n@bboR
  • n@bboR
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Att du har missat att xperia har mycket minne får nog falla på dig... SE's egna sida samt i stort sett överallt annars skrivs "Up to 400 MB Phone Memory".

OJ vad du har missat detta, "Up to 400 MB Phone Memory" betyder det interna LAGRINGSMINNET, inte RAM-minnet.

SE har aldrig ens satt ut officiella siffror på RAM, däremot har en massa andra mobilsajter skrivit att den har 256MB i RAM...

Så om den nu verkligen FÅR 340MB, jaa, då är det väl så, det återstår väl att se då den de facto kommer ut i handeln.

Postad 17 September 2008 - 12:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

OJ vad du har missat detta, "Up to 400 MB Phone Memory" betyder det interna LAGRINGSMINNET, inte RAM-minnet.

SE har aldrig ens satt ut officiella siffror på RAM, däremot har en massa andra mobilsajter skrivit att den har 256MB i RAM...

Så om den nu verkligen FÅR 340MB, jaa, då är det väl så, det återstår väl att se då den de facto kommer ut i handeln.

Det förklarar en del. Tyckte det lät som en udda siffra. RAM är ju alltid annars i multiplar av 8. Dvs 8,16,32,64,128,256,512 osv.

Postad 17 September 2008 - 12:12

n@bboR
  • n@bboR
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Det förklarar en del. Tyckte det lät som en udda siffra. RAM är ju alltid annars i multiplar av 8. Dvs 8,16,32,64,128,256,512 osv.

Tjaa, jag är ju inte direkt nåt datasnille, men den tesen funkar ju på HTC TP (288/8=36)
Medans Xperians påstådda 340/8=42,5 så inte vet jag...

Postad 17 September 2008 - 12:17

Preed
  • Preed
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Någon som vet hur mycket flash minne mobilen kan ta emot?
16gb 32gb?

Litar inte på prisjakt eftersom den visar fel på HTC Pro Touch.

16gb är största som finns nu, och det finns inte ens ute i handeln ännu så vitt jag vet, men på väg när som helst.. Vi får nog vänta tills 32gb finns innan någon kan svara på om den klarar 32gb, men troligtvis så gör den nog det..

Postad 17 September 2008 - 12:17

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

Åh nähä lägg av!?!?!

Skriv gärna om det är nåt mer du inte tror jag begriper ;)

Vill du ha en närmare förklaring av konsumentköplagen..? :blink: Skämt åsido, hoppas att du begriper att denna tråd handlar om Xperia, så dina negativa synpunkter om UIQ3 hör inte hemma här.

Redigerat av Tomas L, 17 September 2008 - 12:29.

Postad 17 September 2008 - 12:22

Phillan
  • Phillan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

16gb är största som finns nu, och det finns inte ens ute i handeln ännu så vitt jag vet, men på väg när som helst.. Vi får nog vänta tills 32gb finns innan någon kan svara på om den klarar 32gb, men troligtvis så gör den nog det..

Ok.
Tänkte att 32gb kommer ut lite innan x1 kommer ut i handeln.
32gb kommer enligt komplett den 3/10

Postad 17 September 2008 - 12:55

Unregistered4406d222
  • Unregistered4406d222
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Intressant whitepaper om Xperia. Vet inte om detta länkats in tidigare. Lite gammalt men säger ändå en hel del.

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered4406d222, 17 September 2008 - 12:55.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.