Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 juli 2008 - 13:25

McLintoc
  • McLintoc
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
För det första: Diamonden är bara hur nice som helst, alla som klagar på att den är seg har uppe antalet program samtidigt. Man måste hela tiden stänga ner de program man använt på ett korrekt sätt annars tar de upp CPU-minne. Gör man det riktigt flyter 3D touch flo på hur bra som helst.

För det andra: Knapparna som är under skärmen är riktigt solida och inte alls plastiga. De sitter som ett smäck så att säga.

För det tredje: Vet någon vart man kan köpa mer skyddsplast, man fick endast med en och jag har kletat ner den, så nu har jag massa ludd och luftbubblor. Tacksam för svar.

Sammanfattning: Jag har inte varit nöjdare med en telefon/smartphone/PDA än vad jag är med Diamonden. Den är underbar i alla aspekter!

Postad 07 juli 2008 - 13:29

Unregisterede3e3505f
  • Unregisterede3e3505f
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Hej igen

Nu har jag också äntligen fått tag i denna underbara telefon.

Har en kort fråga bara:

Hur länge lät ni telefonen laddas innan ni tog den i bruk?
Stod att man skulle ladda den och att det skulle ta ca 3h innan den var klar.
Men nu har min tele legat på laddaning i knappt en timme och jag har
ett fast vit sken runt styrplattan, ska man anse den som klar då?

Postad 07 juli 2008 - 13:33

jobn
  • jobn
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Hur installerar jag program som är i cab-filer?

Genom active sync el lägga filen på telefonen och klicka på den i utforskaren i telefonen.

Just *.cab filer brukar jag kopiera över till telefonen och sen köra den på telefonen.

Hej igen

Nu har jag också äntligen fått tag i denna underbara telefon.

Har en kort fråga bara:

Hur länge lät ni telefonen laddas innan ni tog den i bruk?
Stod att man skulle ladda den och att det skulle ta ca 3h innan den var klar.
Men nu har min tele legat på laddaning i knappt en timme och jag har
ett fast vit sken runt styrplattan, ska man anse den som klar då?

Gamla skolan säger väl att man skall låta den laddas i 3-6 tim första gången men jag vet vad du menar.
Man vill leka och få allt att fungera så snabbt som möjligt!

Postad 07 juli 2008 - 13:39

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0

Genom active sync el lägga filen på telefonen och klicka på den i utforskaren i telefonen.

Just *.cab filer brukar jag kopiera över till telefonen och sen köra den på telefonen.

Men hur hittar jag cab-filen. Kommer bara åt telefonens minne i utforskaren inte "minneskortet". Eller har jag missat nåt?

Postad 07 juli 2008 - 13:42

jobn
  • jobn
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Men hur hittar jag cab-filen. Kommer bara åt telefonens minne i utforskaren inte "minneskortet". Eller har jag missat nåt?

Högst upp får du välja vilket minne du skall "utforska".
Kan hjälpa mer i morgon när jag har telefonen i handen.

Postad 07 juli 2008 - 13:44

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
Nu har jag också fått min lilla diamant, ja den är faktiskt mindre än vad jag förväntat mig.

Första intryck.
Blev till en början lite besviken på det oprecisa navigeringsystemet, men det ordnade upp sig rätt bra när jag körde igenom navigeringswizarden igen.
Telefonen kan väl kännas lite seg ibland, lite windows typiskt lagg effekt.
Har precis fått igång synken via grps för mail osv och det känns smutt, specielt när man varit utan detta i en vecka drygt.(Min gamla HTC dog).
Bara jag som har att om man trycker på tex på klockan på startisdan så blir det en grön ram runt och är kvar tills man scrollat i menyerna?

Är äverlag nöjd, men det finns lite förbättringar som skulle kunna göras här o där.
Får hoppas på en uppdatering för lite snabbare GUI ;).

Snyggt är det iaf, men det känns som det kommer att ta ett litet tag att komma in i använderguit.
Specielt när man inte ens kört någon touch variant tidigare.

Nu är det mest negativa saker jag dragit upp, men de är absolut inga dealkillers :).

// Cineoholic

Postad 07 juli 2008 - 13:53

cheGG
  • cheGG
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
har också fått min idag. Jo, den är grön runt klockan om du markerat den...
Tycker hittills att den rullr rätt ok. Har aldrig haft en smartphone innan så det dröjer nog ett tag i nnan jag kommit in i det.
Tycker faktiskt inte den laggar så hårt, beror nog på hur mycket som är igång samtidigt.
Däremot är min inte så precis i knapptryckningarna. Skall nog köra wizarden igen.

Postad 07 juli 2008 - 14:07

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0

Högst upp får du välja vilket minne du skall "utforska".
Kan hjälpa mer i morgon när jag har telefonen i handen.

Hittade det. Minneskortet syntes visst inte om man hade telefonen kopplad till datorn..

Postad 07 juli 2008 - 14:11

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Gamla skolan säger väl att man skall låta den laddas i 3-6 tim första gången men jag vet vad du menar.
Man vill leka och få allt att fungera så snabbt som möjligt!

Men detta gäller väl inte längre med Lithium-Ion batterier? De kan man väl ladda hur som helst. Att man helst ska ladda batteriet fullt osv. gällde väl förr när man körde på nickelbattier (NiMH).

Postad 07 juli 2008 - 14:12

jobn
  • jobn
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Hittade det. Minneskortet syntes visst inte om man hade telefonen kopplad till datorn..

Ballt, visste jag inte. Nu har du lärt mig något nytt! ;)

2008-07-07 14:41 DUSTIN AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

Postad 07 juli 2008 - 14:32

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0
Hur vet jag om den använder 3g eller wifi. Eller tar den alltid wifi om den är påslagen?

Postad 07 juli 2008 - 14:36

jobn
  • jobn
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Hur vet jag om den använder 3g eller wifi. Eller tar den alltid wifi om den är påslagen?

Om wifi har kontakt och internet kontakt så tar den wifi annars blir det 3g

Postad 07 juli 2008 - 14:51

Ebzzon
  • Ebzzon
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag fick min Dimaond i dag och hämtade ut den i butiken. 1 av 3 ;) Men när jag satte igång den så är det inte rätt utseende på den utan ser ut som de gamla operativsystemen. INte alls den snygga som den skall ha. NMu är ju teelfonen värdelös. Någon som vet hur man får den att fungera som den skall med rätt utseende

Postad 07 juli 2008 - 14:55

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0
Hittar inte vart jag ställer in vilken workgroup jag tillhör. Nån som vet?

Postad 07 juli 2008 - 15:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
testa Windows>settings>today>items.....Se om du kan kryssa i plugin för lullullet...Kommer inte ihåg vad det heter ;)

Postad 07 juli 2008 - 15:58

zeraph
  • zeraph
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Händelser
2008-07-07 06:59 Ånge Försändelsen har sorterats
2008-07-04 19:34 Stockholm Södra Försändelsen har sorterats
2008-07-04 15:15 DUSTIN AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

har suttit hela dagen och väntat på att den ska skickas till mitt uthämtnings ställe, men inte fan har den kommit.
aja, får ta en titt imorgon efter jobbet.

Postad 07 juli 2008 - 17:03

inji
  • inji
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Om wifi har kontakt och internet kontakt så tar den wifi annars blir det 3g

Då är ju frågan om den laddar ner data som t.ex. väder och mail via 3g i bakgrunden, så det kostar jättemycket pengar? Eller går det att ställa så att den måste fråga om den får access till internet när den ej är ansluten till wifi.

Postad 07 juli 2008 - 17:32

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
köpte 2 diamanter igår ,jag har telenor inga problem .
Men tjejen har Halebop å får fan inte wap/gprs att ansluta.

Någon med liknande problem ?

skickar man efter inställningar från H-bop sms får man svar att de inte kunde installeras...

Kör man via "anslutningar/hämta inställningar" så hämtar den iaf hem telia online med proxy ip mm .men funkar gör det ej .

Postad 07 juli 2008 - 17:38

Saffe
  • Saffe
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Då är ju frågan om den laddar ner data som t.ex. väder och mail via 3g i bakgrunden, så det kostar jättemycket pengar? Eller går det att ställa så att den måste fråga om den får access till internet när den ej är ansluten till wifi.

Är det som på andra Htc-mobiler så kan du ställa in så att både mail och vädret måste uppdateras manuellt. Borde inte vara nån skillnad på Diamond ^^
Var förresten inne i en teliabutik idag och kände på den, fick dock inte starta upp exet men jäklar vad läcker den är i designen. Har blivit mer och mer sugen de senaste dagarna, dock är jag i valet och kvalet om jag ska vänta tills Touch Pro kommer eller satsa på denna Diamond! Skulle vara skönt med en tunn telefon då jag är lite less på tjockleken hos Tytn 2 men å andra sidan så lär jag sakna tangentbordet.. usch vilket dilemma ;)

Postad 07 juli 2008 - 17:43

Saffe
  • Saffe
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

köpte 2 diamanter igår ,jag har telenor inga problem .
Men tjejen har Halebop å får fan inte wap/gprs att ansluta.

Någon med liknande problem ?

skickar man efter inställningar från H-bop sms får man svar att de inte kunde installeras...

Kör man via "anslutningar/hämta inställningar" så hämtar den iaf hem telia online med proxy ip mm .men funkar gör det ej .

Men går det inte att lägga in inställningarna manuellt då? Har iaf varit tvungen att göra det på min Samsung i780 för 3's inställningar. Har gjort något liknande på en iphone iaf och efter att jag la in dem manuellt så funkade gprs

Postad 07 juli 2008 - 17:46

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Enkelt...Köp båda :)

Halebop är ju kännt för att vara ett dj*vla rackel...
byt till Telia ;)

Edit
Eller vad som helst annat

Redigerat av moparman, 07 juli 2008 - 17:46.

Postad 07 juli 2008 - 17:49

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
Hehe, temporärt har jag valt bort touchflow utseendet, tycker det blir för segt när man bara skall in i något som kontakterna.
Jag använder ju telefonen i jobbet och ringer en hel del så för tillfället blir det klassisk windows view på arbetstid och flow efter tills jag kommit tillrätta med tummen.

En annan sak som jag blev rätt besviken på nu....
Den runda knappen(centerknappen och dess runda ring runt är inte hel run i ringen om man säger så. dvs knappen ligger inte helt centrerad(något man lägger märke till om man "detaljstuderar" byggkvaliten.
Ingen direkt big deal, säkert bara min telefon också.... ;).

finns det några uppdateringar till telefonen?
Tyckte jag läste som hastigast att det fanns någon för windows mobil 6 fast fast eng versionen?

Tycker med den nya processorn i telefonen att allt borde gått snabbare?

Postad 07 juli 2008 - 17:51

Saffe
  • Saffe
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Enkelt...Köp båda ;)

Hehe, tror inte att jag kommer ha ekonomin för det.. eller, i ärlighetens namn så är det tjejen som kommer sätta stopp för det. Det är ju enligt henne så fruktansvärt onödigt att byta mobil efter 3-4 månader :)

Postad 07 juli 2008 - 19:21

Wilgot
  • Wilgot
  • Lärjunge

• 475 inlägg
  • 0
Va å kände på telefonen on och offline i telenor butiken nyligen.
Den är ju vad den verkar vara men dock ett litet jobbigt windows lagg som man kanske kunde räknat med. Iphones touch är bättre inget snack. Möjligen lite buggig oxå. Annars va den riktigt snygg.
Någon som vet hur bra touchen går att modifiera? kalibrering samt känslighet?

/W

Postad 07 juli 2008 - 19:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Jao brukar va lite lagg men är man inte rädd för att flasha telefonen så brukar det komma betydligt snabbare ROM som man kan prova..

Postad 07 juli 2008 - 19:28

schmitza
  • schmitza
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
HEEEJ alla

ÄNTLIGEN har man bytt upp sig till en diamant:D vilken sak!!

satt nyss å tänkte på en sak...HUR FAN FÅR MAN PÅ KAPPLÅSET? hahaha

Någon som vet? haha

Är ialalfall grymmt nöjd..visst den kanske är lite avanserad för mig men asså bara titta på den:D.
Någon mer än jag som tycker att den liknar microsofts "ipod-utmanare" ZUNE???...haha..en viss likhet finns där noog!!!

Måste bara säga att det dära spelet där man ska flytta omkring bollen med hjälp av gyrot är bara SÅ JÄKLA NAJS..får tankar tillbaka till när man var ung..å lirade det på sånt brädspel typ..eller jaa..i en sån trälåda typ haha!!

men som sagt...hur får man på knapplåset? haha

Postad 07 juli 2008 - 19:55

pettat
  • pettat
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Prova hålla in lägg på knappen.

Postad 07 juli 2008 - 20:03

schmitza
  • schmitza
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
vilken är lägg knappen? haha...
menar du den on/off knappen?

Postad 07 juli 2008 - 20:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Knappen du trycker på när du ska avsluta ett samtal kanske ;)

Postad 07 juli 2008 - 20:34

Ohlzzon
  • Ohlzzon
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Sökte på allaannonser.se efter Diamanten och vad dök väl upp ?

Diamant för 3000 spänn...

Hehe, nån som törs testa...?

Redigerat av Ohlzzon, 07 juli 2008 - 20:35.

Postad 07 juli 2008 - 20:50

putte75
  • putte75
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

HEEEJ alla

ÄNTLIGEN har man bytt upp sig till en diamant:D vilken sak!!

satt nyss å tänkte på en sak...HUR FAN FÅR MAN PÅ KAPPLÅSET? hahaha

Någon som vet? haha

Är ialalfall grymmt nöjd..visst den kanske är lite avanserad för mig men asså bara titta på den:D.
Någon mer än jag som tycker att den liknar microsofts "ipod-utmanare" ZUNE???...haha..en viss likhet finns där noog!!!

Måste bara säga att det dära spelet där man ska flytta omkring bollen med hjälp av gyrot är bara SÅ JÄKLA NAJS..får tankar tillbaka till när man var ung..å lirade det på sånt brädspel typ..eller jaa..i en sån trälåda typ haha!!

Tryck in power knappen en gång så kliver låset på, lika dant om man vill sätta på luren efter att knapplåset gått på.
(man slipper dra ur pennan för att få igån luren)

En grej jag har funderat på är om man kan stänga av lite grejjer så att man kanske får lite längre batteri tid på luren, för som det är nu så har jag laddat tellefonen 2ggr i dag..

Postad 07 juli 2008 - 20:53

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Se till att låsa den på gsm...Sparar en hel del ström...
Sen såklart att inte ha wlan/blåtand/push mail på i onödan

Postad 07 juli 2008 - 22:18

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
Bara jag som har problem med att få GPS:en att fungera ;).

Kör med TomTom 7, men den säger bara att den inte hittar någon GPS enhet.
Jag har kikat under enhetsinställningarna och den står på att utnyttja den inbyggda.
Jag har även uppdaterat "snabbGPS" funktionen som skall ladda hem lista över sateliter mest lämpade för plats.

Är det något jag glömt månne?

Är ju rätt dystert ute till väder nu och man sitter inommhus i en lägenhet.
Hur pass stark är den?

// Cineoholic

Postad 07 juli 2008 - 22:23

Unregistered40a6e16e
  • Unregistered40a6e16e
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Bara jag som har problem med att få GPS:en att fungera ;).

Kör med TomTom 7, men den säger bara att den inte hittar någon GPS enhet.
Jag har kikat under enhetsinställningarna och den står på att utnyttja den inbyggda.
Jag har även uppdaterat "snabbGPS" funktionen som skall ladda hem lista över sateliter mest lämpade för plats.

Är det något jag glömt månne?

Är ju rätt dystert ute till väder nu och man sitter inommhus i en lägenhet.
Hur pass stark är den?

// Cineoholic

Medellandet går bort efter några sekunder vanligtvis. Ställ in TomTom annars att använda "Extern GPS via Kabel", kör med Com 4 samt den lägsta baudraten. Torde funka. Annars gå in i inställningar för telefonen och gå in på Extern GPS samt klicka i "Låt Windows Hantera Enheten" eller något i den stilen.

Bytte ut min nalle idag mot en nyare då min gamla vart allmänt rövig, varav ett av felen vart GPS:en. Numera tar det ca 1-2 minuter för den att få en fix, vilket är en rätt go skillnad mot 20 min - 4 h som det tog förut.

Postad 07 juli 2008 - 22:28

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Hur är det med batteri tiden?
Hur är det med batteri tiden om man lyssnar på mp3?
Jag vet att flight-mode finns, men får man fråga varje gpng man startat luren (som på SE mobiler) eller måste man stänga av i flight-mode för att kunna slå på i flight-mode (så som på N95)???
Finns det några bilder på headsettet som följer med?

//J - sugen på att byta från en SE W960i..... men vill veta mer om MP3 funktionen först..

EDIT:
Ett headset så som
Postad bild
HTC HEADSET STEREO OCH FJÄRRKONTROLL RC E100
kan man kopplia in vilka lurar man vill på det? (35mm kontakt efter mik/fjärrknappar??)

Redigerat av Unregistereda021f600, 07 juli 2008 - 23:16.

Postad 07 juli 2008 - 22:50

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0
Har fortfarande inte hittat vart man ställer in vilken workgroup man tillhör. Nån som hittat det?

Postad 07 juli 2008 - 23:09

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
Workgroup... menar du som domäninställningar?

Det har du iaf under Inställningar->Anslutningar

// Cineoholic

Postad 07 juli 2008 - 23:11

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0

Workgroup... menar du som domäninställningar?

Det har du iaf under Inställningar->Anslutningar

// Cineoholic

Alltså jag vill kunna ställa in vilken arbetsgrupp jag tillhör. Inte domän.

Postad 07 juli 2008 - 23:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
har skrivit i tråden hur man gör för att få TomTom att funka..
Externa inställningar ska man igentligen inte behöva röra..

Första gången du startar gps så var ute i det fria å låt gps vara nåra minuter...

Står alltid ingen gps enhet första sekundrarna...Sen står det väntar på giltig gps signal...Då letar den satteliter..

Min klarar oftast inte av att få låsning när ja är inomhus om jag inte sitter i ett fönster

Edit
Hittade ett till tips

Other NMEA GPS
COM4
1200 bps wheter available. some devices will offer 2400 bpps only. but 1200 is still gives better results.
tested these setting to be the most suitable for Artemis, Trinity, TyTNII, Pharos, Diamond. both TT6 and TT7 (Diamond).

Funkar det ändå inte så hittade ja ett till tips

you also need to go to settings/system/external GPS and
set first tab to com2 and second tab to com4 or vv. In my case select com2 rather than com 4.
This works for TomTom7, IGO8 and Navigator7.

Hoppas de hjälper nån

Redigerat av moparman, 07 juli 2008 - 23:25.

Postad 07 juli 2008 - 23:20

r4venlord
  • r4venlord
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Så fick man sin diamant till slut ja, den är riktigt nice, men för mig fungerar inte Väder alls, den står å tuggar på "uppdaterar" någon som har liknande problem? jag kan surfa via 3G så den har anslutning och sådär....

Hoppas någon har svaret på detta =)

Postad 07 juli 2008 - 23:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Testat uppdatera via wlan eller usb `?

Postad 07 juli 2008 - 23:37

Unregistered096bb96e
  • Unregistered096bb96e
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Se till att låsa den på gsm...Sparar en hel del ström...
Sen såklart att inte ha wlan/blåtand/push mail på i onödan

GSM/UTMS inställningar vart hittar man det?

Postad 07 juli 2008 - 23:56

r4venlord
  • r4venlord
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Verkar vara strul med mina inställningar, någon som har Telia som operatör och vet hur man får inställningarna för surfport o.s.v?

Postad 08 juli 2008 - 00:42

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0
Går det att i musikspelaren höja/sänka volymen utan att justera systemvolymen?

Postad 08 juli 2008 - 06:51

putte75
  • putte75
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

GSM/UTMS inställningar vart hittar man det?

det hittar du under comm manager. gå till program och tryck på alla program(längst ned på skärmen). tryck sedan på inställningar(längst ner på skärmen) välj telefon, då kommer Ljud upp . längst ner på skärmen har du ett ex antal alternativ bla. tjänster nätverk och band. välj nätverk (där tar du manuelt) gå på band och tryck gsm på (välj nätverkstyp)

Lycka till//P

Postad 08 juli 2008 - 07:38

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Annars kan du bara trycka på antennsymbolen som du har högst upp på skärmen, välj inställningar och sedan nätverk.

Postad 08 juli 2008 - 07:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Kan bara tilägga att det inte är alla som har Band som alternativ...Min telefon låst till Tre hade det inte..Finns dock sätt att fixa det ändå

Postad 08 juli 2008 - 08:02

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
Måste väl ha GPRS aktiverat för att kunna uppdatea väder osv?

---
Har nu fått GPS:en att fungera med TomTom genom att ställa in Extern GPS samt för com 4 respektiva com 2 i dessa flikar.
TomTom7 ställs sedan in på Other EMEA och så väljer man com 2.
Nu försöker den iaf leta.

Tnx moparman för tipsen!

// Cineoholic

Redigerat av Unregistered6675e297, 08 juli 2008 - 08:03.

Postad 08 juli 2008 - 08:23

tobbe76
  • tobbe76
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
hittade de här två ang. skärm skydd.
http://www.screenguard.se/index.php
http://www.windowsmo...1.aspx?i=168192

Postad 08 juli 2008 - 08:29

pettat
  • pettat
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Går det att i musikspelaren höja/sänka volymen utan att justera systemvolymen?

Det beror väl på vilken musikspelare du använder. I vanliga Mediaplayer och Ljudhanteraren är det stora knappar för detta på min Touch Dual.

Bästa skärmskyddet hittar man på http://www.overlayplus.com
Lite dyrare, men väldigt bra enligt många.

Redigerat av pettat, 08 juli 2008 - 08:37.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.