Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero (IV) World Tour

514 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Dags att rösta, vilket betyg får GHWT (46 medlem(mar) har röstat)

1-5

1. 1 (2 röster [4.35%])

Procent av omröstning: 4.35%

2. 2 (4 röster [8.70%])

Procent av omröstning: 8.70%

3. 3 (7 röster [15.22%])

Procent av omröstning: 15.22%

4. 4 (20 röster [43.48%])

Procent av omröstning: 43.48%

5. 5 (13 röster [28.26%])

Procent av omröstning: 28.26%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero: World Tour (inkl. Instrument) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7.583332 (11) Inga priser
Guitar Hero: World Tour (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8.333332 (2) 505:-
Guitar Hero: World Tour (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 (0) Inga priser
Guitar Hero: World Tour (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5 (6) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 11 January 2009 - 00:53

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Jag håller med dig, men man vänjer sig. Tycker gitarren i sin helhet är bättre än de tidigare i serien i alla fall.

Ok, då vet jag att det inte är något speciellt fel på gitarren :)

Postad 14 January 2009 - 10:16

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Igår köpte jag GHWT från OnOff (Rea) 899kr med spel och Guitar.
Jag måste säga att det är det roligaste spelet jag har spelat på länge.
Köper man nya låtar via Marketplace, vad kostar en låt i MP? Var hamnar låtarna som man köper sen?

Postad 15 January 2009 - 08:20

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Hej!

Varför är det fortfarande begränsad tillgång på detta? Nån som vet?

Är inte många varuhus som har det i lager. Inte full band pack iaf.

Mvh D

Postad 15 January 2009 - 08:41

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Hej!

Varför är det fortfarande begränsad tillgång på detta? Nån som vet?

Är inte många varuhus som har det i lager. Inte full band pack iaf.

Mvh D

Jag har sett det i varenda afför jag varit i här i Stockholm iaf

Postad 15 January 2009 - 10:17

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Ok :)

Får flytta till storstan då alltså :)

Mvh D

Postad 15 January 2009 - 10:34

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Köpte också GTWT i mellandagarna (sista exet i stan) med enbart gitarren. ( hade köpt Aerosmith strax innan jul för 299 med gitarr, jag hade aldrig testat Guitar hero innan, men det var kul o nu ville jag ha två gitarrer.)

Jag tänkte att jag tar denna istället för trean för man kan sjunga också. Men ack vad jag bedrog mig, Mickarna till Lips som jag i min idioti trodde skulle fungera till detta spel gör ju inte det. Har lusläst nätet efter om nån vet nåt om det kommer en patch som ska fixa detta. Hittar bara tt Rock band för det.

Nån av er som vet nåt, hört nåt?? Jag har försökt att maila till speltillverkaren flertalet gånger via deras hemsida, men mailen kommer inte fram till dem av någon anledning, får tillbaka efter några dagar att mailet inte gick att leverara. har provat med oliak mailkonton också, men de verkar inte vilja få mail från folk. :)

Finns det nånstans man enbart kan köpa en billig mikrofon? egentlgien vill jag inte det då jag har två skitballa trådlösa mickar till Lips som man tycker kunde fungera med detta spel

Postad 15 January 2009 - 11:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Nån av er som vet nåt, hört nåt?? Jag har försökt att maila till speltillverkaren flertalet gånger via deras hemsida, men mailen kommer inte fram till dem av någon anledning, får tillbaka efter några dagar att mailet inte gick att leverara. har provat med oliak mailkonton också, men de verkar inte vilja få mail från folk. :)

Jag kan inte heller maila de av samma anledning som dig. Irriterande är vad det är.

Postad 15 January 2009 - 17:18

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Från 27:e januari till 4:e februari kommer Born to Run med Bruce Springsteen att vara gratis :)

Postad 15 January 2009 - 18:15

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Köpte också GTWT i mellandagarna (sista exet i stan) med enbart gitarren. ( hade köpt Aerosmith strax innan jul för 299 med gitarr, jag hade aldrig testat Guitar hero innan, men det var kul o nu ville jag ha två gitarrer.)

Jag tänkte att jag tar denna istället för trean för man kan sjunga också. Men ack vad jag bedrog mig, Mickarna till Lips som jag i min idioti trodde skulle fungera till detta spel gör ju inte det. Har lusläst nätet efter om nån vet nåt om det kommer en patch som ska fixa detta. Hittar bara tt Rock band för det.

Finns det nånstans man enbart kan köpa en billig mikrofon? egentlgien vill jag inte det då jag har två skitballa trådlösa mickar till Lips som man tycker kunde fungera med detta spel

Du kan ju alltid använda headsetet du fick med xboxen :)

Postad 15 January 2009 - 21:34

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Nu har min röda trumma pajjat. Det är kablarna som är kopplade till den som åkt ur och de är för korta för att sätta dit med tejp :)
Ska titta om jag har nån liknade kabel i skolan som jag kan skarva på, annars blir det att byta in det.

Postad 16 January 2009 - 08:34

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0

Du kan ju alltid använda headsetet du fick med xboxen :)

Nope det kan jag inte då jag har en Arcade Xbox utan dessa tillbehör...

Postad 16 January 2009 - 10:47

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Guitar Hero World Tour: Travis Barker Track Pack

Content: "Low (Travis Barker Remix)" by Flo Rida [Feat.T-Pain]
Price: 160 Microsoft Points
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Low (Travis Barker Remix)" by Flo Rida [Feat. T-Pain] downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Lycanthrope" by +44
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Lycanthrope" by +44 downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "What's My Age Again" by blink-182
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "What's My Age Again" by blink-182 downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: Travis Barker Track Pack
Price: 440 Microsoft Points
Size: 110.79 MB
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "What's My Age Again" by blink-182, "Lycanthrope" by +44, and "Low (Travis Barker Remix)" by Flo Rida [Feat. T-Pain]. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Postad 16 January 2009 - 12:32

Mpgod
  • Mpgod
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Jag måste ha haft otur med gitarren. Jag är snart inne på min fjärde. På de två första slutade strummen att fungera neråt. Den jag har nu får fnatt ibland och strummar på automatiskt som bara den och man dör på 5 sekunder. Kunde dock inte byta gitarren denna gången för EB hade slut på gitarrer till 360n... drygt. Aldrig haft problem med min GH3 gitarr, jag borde köpt ett ex av Aerosmith när de var billiga bara för att få en extra GH3-gitarr.

Någon annan som stött på "auto-strum" felet?

Jag fick exakt samma problem som dig att strummen inte fungerade neråt. Väntar på en ny då den var slut i buiken där jag köpte den.

Syrran min fick byta sin också för att styrkorset inte fungerade. Så kvaliten på GHWT gitarren verkar inte vara den högsta :)

Postad 16 January 2009 - 23:41

patzy
  • patzy
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Nu har min röda trumma pajjat. Det är kablarna som är kopplade till den som åkt ur och de är för korta för att sätta dit med tejp :)
Ska titta om jag har nån liknade kabel i skolan som jag kan skarva på, annars blir det att byta in det.

Hur du öppnat din?

Min slutade fungera för 10 min sedan. Bytte batterier men den reagerar inte på alla slag och man måste slå hårdare än på de andra för att de ska ge utslag.

Har köpt på mig RB, RB2 och RB: AcDc sen release så det har spelats ganska mkt på de stackars trummorna. Dock förväntar man sig att den skall hålla längre än de knappa 2 månader sen release. Har redan fått byta min gitarr för att den gnisslade i strummern. Mina andra två GHWT gitarrer är bättre men inte lika tysta som GH3-gitarren.

Får hoppas att de byter utan tjafs på EB-games. Har aldrig varit några problem förrut. Trist bara att man skall se ut som ett fån på tunnelbanan med sin låda med "leksakstrummor".

Postad 17 January 2009 - 10:56

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Hur du öppnat din?

Min slutade fungera för 10 min sedan. Bytte batterier men den reagerar inte på alla slag och man måste slå hårdare än på de andra för att de ska ge utslag.

Har köpt på mig RB, RB2 och RB: AcDc sen release så det har spelats ganska mkt på de stackars trummorna. Dock förväntar man sig att den skall hålla längre än de knappa 2 månader sen release. Har redan fått byta min gitarr för att den gnisslade i strummern. Mina andra två GHWT gitarrer är bättre men inte lika tysta som GH3-gitarren.

Får hoppas att de byter utan tjafs på EB-games. Har aldrig varit några problem förrut. Trist bara att man skall se ut som ett fån på tunnelbanan med sin låda med "leksakstrummor".

Har bytt ett par trummor förr utan tjafs. Har bara öppnat röda trumman och försökt dra längre kablar men det har alltid blivit för känsligt eller för okänslgt, så jag byter in dem.

Postad 17 January 2009 - 11:44

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Detta var då ***!! Bytte in min gitarr i torsdags och fick en ny. Spelade lite med den nya gitarren på torsdags och då fungerade det inte att strumma uppåt, bytte batterier och då fungerade det utmärkt.Men när jag skulle spela i går kväll så funkar det inte att strumma uppåt! Detta är min andra gitarr. Det måste vara något produktionsfel? Kommer känna mig ganska då jag måste byta igen..

Postad 17 January 2009 - 19:51

Caper
  • Caper
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Köpte spelet igår, med bara gitarr.
Kollade inte alls upp låtlistan utan det blev ett impulsköp.
Måste säga att jag blev riktigt besviken på låtvalet.
En massa för mig okända och dåliga låtar.
Nåja, smaken är som baken.

Postad 17 January 2009 - 21:42

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Köpte spelet igår, med bara gitarr.
Kollade inte alls upp låtlistan utan det blev ett impulsköp.
Måste säga att jag blev riktigt besviken på låtvalet.
En massa för mig okända och dåliga låtar.
Nåja, smaken är som baken.

Håller med dig. Man förstår inte hur vissa låtar kan vara med, men annars så tycker jag att den är ok.

Postad 19 January 2009 - 15:32

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Är väl skönt att det är lite variation och inte bara låtar man hört 1000000 gånger innan.

Mvh D

Postad 22 January 2009 - 21:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Guitar Hero World Tour: Aussie Track Pack

Content: "Outtathaway!" by The Vines
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Outtathaway!" by The Vines downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Tomorrow" by Silverchair
Availability: All regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Tomorrow" by Silverchair downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content:"Dimension" by Wolfmother
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Dimension" by Wolfmother downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: Aussie Track Pack
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "Tomorrow" by Silverchair, "Dimension" by Wolfmother, and "Outtathaway!" by The Vines. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Postad 24 January 2009 - 16:14

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0
Guitar Hero: Metallica - Intervju.
Han berättar exakt hur spelet är uppbyggt och så.
Och för alla trummfans där ute så introducerar dem "Expert Plus", om man köpt till en extrapedal till sina trummor så man kan spela dubbla baskickar :)

Postad 24 January 2009 - 17:23

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Full setlist har släppts till Guitar Hero Metallica!
http://metallica.com...asp?item=601837

Postad 25 January 2009 - 13:04

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Var hemma hos en polare igårkväll och fick provspela Trummorna för första gången. Det var ju askul! Mycket roligare än Gitarr (då spelar jag ändå gitarr "på riktigt"). Efter några låtar på Easy blev man ju kaxig och ville prova lite värre svårighetsgrader. Expert gick inge bra. Hard gick bättre. Men när polaren tog över baskaggen och jag endast koncentrerade mig på att använda händerna (fusk jag vet, men det var kul) så tog vi oss igenom BYOB på Hard. Då vart man lite stolt. Måste öva upp foten lite bara.

Undrar lite om vi fått nåt releasedatum för bara trummorna i Sverige? Känner inget behov av fler plastgitarrer och mick är inte heller sådär jättenödvändigt.

Postad 25 January 2009 - 18:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Var hemma hos en polare igårkväll och fick provspela Trummorna för första gången. Det var ju askul! Mycket roligare än Gitarr (då spelar jag ändå gitarr "på riktigt"). Efter några låtar på Easy blev man ju kaxig och ville prova lite värre svårighetsgrader. Expert gick inge bra. Hard gick bättre. Men när polaren tog över baskaggen och jag endast koncentrerade mig på att använda händerna (fusk jag vet, men det var kul) så tog vi oss igenom BYOB på Hard. Då vart man lite stolt. Måste öva upp foten lite bara.

Undrar lite om vi fått nåt releasedatum för bara trummorna i Sverige? Känner inget behov av fler plastgitarrer och mick är inte heller sådär jättenödvändigt.

Är också sugen på trummorna. Har inte bestämt mig för om jag vill ha Rockband-trummor eller GH-trummor ännu dock.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 25 January 2009 - 18:16.

Postad 25 January 2009 - 18:19

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
ShaManIX: När kommer man kunna köpa extra kickpedaler? Fasiken vad coolt det kommer bli, kanske blir lättare att klara de svåra låtarna då B)

Postad 25 January 2009 - 18:43

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0

ShaManIX: När kommer man kunna köpa extra kickpedaler? Fasiken vad coolt det kommer bli, kanske blir lättare att klara de svåra låtarna då ;)

Jag har ingen aning, jag vet bara vad som sas i videon jag länkade till B)

Edit:
Jag skulle vilja att Matt Rach kom som DLC :lol:

Redigerat av ShaManIX, 29 January 2009 - 11:38.

Postad 29 January 2009 - 12:39

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Är också sugen på trummorna. Har inte bestämt mig för om jag vill ha Rockband-trummor eller GH-trummor ännu dock.

Jag har spelat ganska mycket Rock band (1) trummorna, var hos en kompis och testade Guitar hero trummorna och jag tyckte dom var mycket roligare, men dom var samtidigt mycket sämre, cymbalerna registrerade inte alla slag så man blev tvungen att slå på dom på rätt sätt för att dom skulle fungera optimalt.

Postad 29 January 2009 - 14:26

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Jag har spelat ganska mycket Rock band (1) trummorna, var hos en kompis och testade Guitar hero trummorna och jag tyckte dom var mycket roligare, men dom var samtidigt mycket sämre, cymbalerna registrerade inte alla slag så man blev tvungen att slå på dom på rätt sätt för att dom skulle fungera optimalt.

De GHWT-trummor som snart går att köpa separat kanske är av högre kvalité?

Postad 30 January 2009 - 16:57

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Guitar Hero World Tour: Oasis

Content: Full Album "Dig Out Your Soul" by Oasis
Price: 1520 Microsoft Points
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Full Album for Guitar Hero World Tour featuring "Bag It Up", "The Turning", "Waiting for the Rapture", "The Shock of the Lightning", "I'm Outta Time", "(Get Off Your) High Horse Lady", "Falling Down", "To Be Where There's Life", "Ain't Got Nothin'", "The Nature of Reality", and "Soldier On" by Oasis. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "To Be Where There's Life" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "To Be Where There's Life" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "The Turning" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "The Turning" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "The Nature of Reality" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "The Nature of Reality" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Soldier On" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Soldier On" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "I'm Outta Time" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "I'm Outta Time" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "(Get Off Your) High Horse Lady" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "(Get Off Your) High Horse Lady" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Falling Down" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Falling Down" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Ain't Got Nothin'" by Oasis
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Ain't Got Nothin'" by Oasis downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Postad 30 January 2009 - 18:29

jimpa_84
  • jimpa_84
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0
Vilket skit detta är. Nu när man äntligen tagit hem trummorna till lägenheten för att använda dem då fungerar givetvis inte den röda trumman, fan va trött man blir vågar säga att dem max är använda 10 timmar.
Har även midi kabeln men tillsammans med min dator är det något som blir konstigt slår jag på den gröna så visar den att jag träffar grönt men pluppen kommer på den oranga har testat att ställa ner värdet till 0 på alla utom den gröna men ändå så slår den fel på alla utom den röda för den är stendöd.

Postad 30 January 2009 - 21:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Vilket skit detta är. Nu när man äntligen tagit hem trummorna till lägenheten för att använda dem då fungerar givetvis inte den röda trumman, fan va trött man blir vågar säga att dem max är använda 10 timmar.
Har även midi kabeln men tillsammans med min dator är det något som blir konstigt slår jag på den gröna så visar den att jag träffar grönt men pluppen kommer på den oranga har testat att ställa ner värdet till 0 på alla utom den gröna men ändå så slår den fel på alla utom den röda för den är stendöd.

Har en polare som gått igenom 3 trumset på en månad. De är totalt värdelösa.
Själv vågar jag itne köpa dem utan väntar på Rock Band 2 trummorna.

Postad 30 January 2009 - 21:48

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Har en polare som gått igenom 3 trumset på en månad. De är totalt värdelösa.
Själv vågar jag itne köpa dem utan väntar på Rock Band 2 trummorna.

Det blir nog så för min del också. Vet inte när man kan köpa de dock. Webhallen hade inget releasedatum när jag frågade igår.

Postad 30 January 2009 - 21:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Det blir nog så för min del också. Vet inte när man kan köpa de dock. Webhallen hade inget releasedatum när jag frågade igår.

Nej det lär säkert dröja till i sommar eller så.

Postad 30 January 2009 - 23:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Nej det lär säkert dröja till i sommar eller så.

Den här ser inte dum ut, men AJ för priset.

Postad 31 January 2009 - 00:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Den här ser inte dum ut, men AJ för priset.

VEt en snubbe som köpte sånna. De är grymma och kan även användas som riktiga trummor. Det vill dock till att man använder dem till mer än lite tvspel för det ska vara värt det dock :)

Postad 31 January 2009 - 18:20

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0
Någon som vet om Lips mikrofonen fungerar med GHWT, eller Rock Band 1/2 för den delen?
GHWT trummorna verkar ju fungerar med RB1/2 iaf.

Postad 31 January 2009 - 18:26

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Någon som vet om Lips mikrofonen fungerar med GHWT, eller Rock Band 1/2 för den delen?
GHWT trummorna verkar ju fungerar med RB1/2 iaf.

Ska fungera med Rock band 2.

Postad 01 February 2009 - 07:11

PrOoF
  • PrOoF
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
LIps mickarna fungerar iallafall INTE för mig i varken GHWT el ROCKBAND 1-2 :)

Postad 01 February 2009 - 09:13

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

LIps mickarna fungerar iallafall INTE för mig i varken GHWT el ROCKBAND 1-2 :)

Googlar man på det så hittar man sidor som denna och där står det att en patch finns (eller kommer att finnas) som gör det möjligt. Jag hade hoppats att den redan släppts. Förhoppningsvis kommer den väl då. Snart.

Postad 01 February 2009 - 11:10

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Köpte spelet igår och gillade att det fanns en svårighetsgrad där det bara gällde att träffa oavsett färg, perfekt för min 6-åring. Och att vi kunde ha olika svårighetsgrad, var skitkul att sitta med henne och köra Eye of Tiger.

Postad 01 February 2009 - 12:58

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Köpte spelet igår och gillade att det fanns en svårighetsgrad där det bara gällde att träffa oavsett färg, perfekt för min 6-åring. Och att vi kunde ha olika svårighetsgrad, var skitkul att sitta med henne och köra Eye of Tiger.

Mmm saknar den featuren i Rock band 2. Iofs finns "no fail mode" istället, men ändå.

Postad 02 February 2009 - 07:47

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

• 657 inlägg
  • 0
Någon som vet när trummorna kommer börja säljas separat?

Mvh D

Postad 04 February 2009 - 14:41

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Någon som vet när trummorna kommer börja säljas separat?

Mvh D

Attention virtual rockers, Neversoft has announced that the Guitar Hero World Tour drum set will finally be available as a standalone product beginning February 15. The drums will come at a price of $100 -- $10 more than the Rock Band 2 drums -- and will be available at Best Buy and GameStop. Unfortunately, this only applies to North America, as Neversoft notes the drums will arrive in Europe and Australia "at a later date."

While the World Tour drums are more expensive than the base Rock Band 2 set, it's worth noting that adding the cymbal expansions to Rock Band 2's set makes them slightly more expensive. Taking a look at Amazon (with prices lower than retail), the Rock Band 2 set with a two-cymbal expansion amounts to $107.92.

Postad 08 February 2009 - 18:39

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Title: Guitar Hero World Tour

Content: "Gimme All Your Lovin'"
Dash Text: "Gimme All Your Lovin'" as made famous by ZZ Top, covered by Wavegroup, downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading.

Content: "Black Betty"
Dash Text: "Black Betty" as made famous by Ram Jam, covered by Wavegroup, downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading.

Content: "Commotion" by Creedence Clearwater Revival
Dash Text: "Commotion" by Creedence Clearwater Revival downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading.

Content: Southern Rock Track Pack
Size: 97.31 MB
Dash Text: Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "Commotion" by Creedence Clearwater Revival, "Black Betty" as made famous by Ram Jam, covered by Wavegroup, and "Gimme All Your Lovin'" as made famous by ZZ Top, covered by Wavegroup. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading.

Postad 12 February 2009 - 18:23

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Guitar Hero World Tour: Acoustic Track Pack

Content: Acoustic Track Pack
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Downloadable Track Pack for Guitar Hero World Tour featuring "Drive" by Incubus, "New Slang" by The Shins, and "Wonderwall" by Ryan Adams. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Drive" by Incubus
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Drive" by Incubus downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "New Slang" by The Shins
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "New Slang" by The Shins downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: "Wonderwall" by Ryan Adams
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Wonderwall" by Ryan Adams downloadable single for Guitar Hero World Tour. Please Note: Many songs are available both as singles and as part of a Track Pack, so please carefully consider your purchases before downloading. For all song credits please visit www.guitarhero.com. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Postad 13 February 2009 - 19:37

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Någon som har förslag på schysst låtar att ladda ner?
Har tänkt köpa Springsteen-paketet + nånting till.

Postad 13 February 2009 - 23:19

nickr
  • nickr
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Någon som har förslag på schysst låtar att ladda ner?
Har tänkt köpa Springsteen-paketet + nånting till.

Death Magnetic :P

Postad 13 February 2009 - 23:28

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Vad är det för musik då, nickr?

Jag uppskattar "skön" musik, och inte alltför "hårt" om man säger så.

Postad 14 February 2009 - 11:34

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Jag uppskattar "skön" musik, och inte alltför "hårt" om man säger så.

Samma sak gäller för mig, typ Bruce Springsteen är perfekt för Guitar Hero i band när alla kan uppskatta musiken. Såg att det fanns ett Southern Rock Track Pack också, kan vara intressant.

Postad 14 February 2009 - 14:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Metallica.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.