Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken är den sämsta film ni sett...?

652 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 February 2014 - 10:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Likaså är det väl med Åsa-Nisse och Göta Kanal 2 & 3, har enbart sett lite av GK 2 och det räckte men får en att undra om det finns nån som anser att detta är underhållande filmer.

Nya Åsa-Nisse! Hur trodde man att det skulle gå att göra en parodi på gamla filmer som redan är parodier? :blink:
Gamla klassiska Åsa-Nisse är dock parodiska mästerverk som är otroligt underhållande. Jag älskade när de gick på tv när jag var barn. :)

Postad 18 February 2014 - 14:09

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Jämfört med Sharknado måste de flesta av ovan nämnda filmer vara rena Oscar-nomineringarna för bästa film.
Läs recensionerna på Netflix av en hel del ironiska användare. Det är ett nöje bara det. Själv såg jag själva filmen på 5 min genom att snabbtitta via webläsaren. :blink:

Haha! Jag brukar ju tycka att det är kul att se dåliga monster-filmer, men den här orkade jag verkligen inte med. Stängde av efter mindre än 10 minuter (ja, det räckte verkligen för att inse att den inte ens är dålig på ett bra sätt).

Den sämsta jag sett i modern tid är "Man of Steel".

Var inte länge sen jag såg den. Hade glömt bort "handlingen" redan dagen efter. Bedrövlig, helt enkelt.

Postad 18 February 2014 - 14:15

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Var inte länge sen jag såg den. Hade glömt bort "handlingen" redan dagen efter. Bedrövlig, helt enkelt.

Fast å andra sidan: Finns det någon Superman-film som egentligen är bra? Den förra var ju rätt kass också. Tycker de har lyckats bättre med TV-serierna, där fokus ligger mer på Clark. Det är ju han som är intressant, inte Stålis som egentligen är rätt ointressant som karaktär.

Postad 20 February 2014 - 18:05

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0
Haha, nu minns jag den absolut sämsta film eller kortfilm jag sett. Detta är en julspecial på Star Wars. Undra på att George Lucas helst vill glömma den... :wacko:

http://www.dailymoti...cial_shortfilms

Postad 20 February 2014 - 20:02

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0

Haha, nu minns jag den absolut sämsta film eller kortfilm jag sett. Detta är en julspecial på Star Wars. Undra på att George Lucas helst vill glömma den... :wacko:

Jag såg några minuter innan jag inte orkade längre. Nu förlåter jag Jar-Jar.

Postad 20 February 2014 - 20:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Äh, den är ju KULT! :)

Postad 21 February 2014 - 08:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Gick på TV när jag var barn. Var väl samma år som orginal SW hade premiär. Har inte sett den sedan dess och den har bara visats en gång.

Postad 21 February 2014 - 09:30

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Gick på TV när jag var barn. Var väl samma år som orginal SW hade premiär. Har inte sett den sedan dess och den har bara visats en gång.

Titta och njut :)

http://www.youtube.c...h?v=6c3B18gAJyc

Postad 21 February 2014 - 18:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag kopierar min review av den sömsta filmen som jag någonsin sett. Ghost shark vill jag se om igen nu. Sand shark var ju underbar.

Gravity (3D)

Filmen handlar om två astronauter, spelade av clooney och bullock. Dom lämnas att flyta i rymden efter en olycka. Målet är att ta sig tillbaka till jorden.

SE DEN INTE! Det här är det absolut sämsta jag sett, någonsin! Jag har aldrig varit med om att en film har varit så skrämmande händelselös och allt känns bara som en sex timmar lång monolog om ingenting. Va? Är filmen inte sex timmar? Kändes som det.

Se den inte. Hur fan den har såna poäng på imdb fattar jag inte. Hur någon skulle kunna göra annat än totalsåga den här mastodontskitfilmen fattar jag inte. Det är ett skämt! Fy fan! Höll på att nicka till efter en timme, jösses vilket makabert skräp!

Bild: 4/5 riktigt snygg
Ljud: 3/5 inget märkvärdigt, men bra såklart
Film... 0/5. -5/5. -9^9×1000/5. Om det sista blir minus är det rätt.

Sämsta. Filmen. Någonsin.

Postad 22 February 2014 - 11:18

Black Mamba
  • Black Mamba
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Postad bild
Historien kretsar kring en nördig kille som upptäcker att hans pryda, tillknäppta föräldrar var världsberömda porrstjärnor på 70-talet. Detta får honom att lämna småstaden i Iowa för Hollywood, där han hoppas följa i sina föräldrars fotspår och bli den största porrstjärnan någonsin.

Nu gick jag på den här för att Adam Sandler står för manus och Kevin Nealon är med. Definitivt en av dem sämsta filmerna jag sett.

Postad 22 February 2014 - 12:58

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
En av de sämsta filmer jag sett på ett bra tag var Ice Soldiers.
Postad bild

Postad 22 February 2014 - 13:19

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

• 4029 inlägg
  • 0

Postad bild
Historien kretsar kring en nördig kille som upptäcker att hans pryda, tillknäppta föräldrar var världsberömda porrstjärnor på 70-talet. Detta får honom att lämna småstaden i Iowa för Hollywood, där han hoppas följa i sina föräldrars fotspår och bli den största porrstjärnan någonsin.

Nu gick jag på den här för att Adam Sandler står för manus och Kevin Nealon är med. Definitivt en av dem sämsta filmerna jag sett.

Den är så j*vla dålig så man kan skratta åt den, gick på tv för ett tag sen, byta kanal efter 20min.

Redigerat av MikeVKR, 22 February 2014 - 13:20.

Postad 22 February 2014 - 13:35

Unregistered44e1cbef
  • Unregistered44e1cbef
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Fanns det inte någon skräprulle med spis-flickorna, jo just det det var ju ett par timmar som jag aldrig får tillbaka.

http://m.imdb.com/title/tt0120185/

Postad 22 February 2014 - 18:47

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Robocop 2013 nuff said!

Postad 23 February 2014 - 23:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Matrix 3 var riktigt dålig som jag minns det.

Inte lika dålig som gravity, worlds worst movie, men värd att varna lite för iaf :)

Postad 24 February 2014 - 08:43

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 1

Inte lika dålig som gravity, worlds worst movie, men värd att varna lite för iaf :)

Nu har inte jag sett Gravity men jag har mycket svårt att tro att den är så dålig eller worlds worst movie , ta en titt på Battleship, Haywire, Göta kanal 2&3, Star Wars 1-3, Indy 4, Alien vs Predator, Polisskolan i Moskva, Howard the Duck, Päron till Farsa i Las Vegas, Troll 2, Batman & Robin.

Postad 24 February 2014 - 08:47

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Nu har inte jag sett Gravity men jag har mycket svårt att tro att den är så dålig eller worlds worst movie , ta en titt på Battleship, Haywire, Göta kanal 2&3, Star Wars 1-3, Indy 4, Alien vs Predator, Polisskolan i Moskva, Howard the Duck, Päron till Farsa i Las Vegas, Troll 2, Batman & Robin.

Gravity: 10 Oscarsnomineringar...

Postad 24 February 2014 - 08:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

I samtliga av dom filmer som du nämner ochbjag har sett så händer det iaf något. Det går det inte i gravity. Det är som att det är en slow motiondialog i en vacker simbassäng :D

Postad 24 February 2014 - 10:05

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 1

Matrix 3 var riktigt dålig som jag minns det.

Nej nej! Matrixfilmerna får man inte nämna i denna tråd! :D Visst, den är inte i samma klass som ettan och tvåan men ändå.

Postad 24 February 2014 - 10:21

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 1

I samtliga av dom filmer som du nämner ochbjag har sett så händer det iaf något. Det går det inte i gravity. Det är som att det är en slow motiondialog i en vacker simbassäng :D

Du verkar likställa att en film skulle vara dålig bara för att den upplevs som tråkig. Jag skulle vilja påstå att det är 2 helt skilda saker. Filmer kan vara tråkiga men ända bra ur ett konstnärligt perspektiv, likaså tvärtom; en film som är underhållande kan egentligen vara helt kass.

Postad 24 February 2014 - 10:33

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Du verkar likställa att en film skulle vara dålig bara för att den upplevs som tråkig. Jag skulle vilja påstå att det är 2 helt skilda saker. Filmer kan vara tråkiga men ända bra ur ett konstnärligt perspektiv, likaså tvärtom; en film som är underhållande kan egentligen vara helt kass.

Japp, ta 2001 ett rymdäventyr tex, tråkig men dålig?

Jag tycker Skyfall är riktigt kass likaså MI:4 men inte tråkiga förutom att man sitter och är irriterad i 2h och resten av mitt liv. Haywire är ju sämre än dessa men med tanke på hur bra dessa två borde vara med tanke på budget och förberett koncept så är det katastrof.

Postad 24 February 2014 - 15:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

det är här det subjektiva kommer in. jag skulle aldrig kunna påstå att en film (extremt exempel kommer upp) där man ser färger torka någonsin kan bli bra. det måste vara engagerande på något sätt. ser man ex på matrix 3, som är den sämsta film till dags dato som jag sett på bio så är det 2 timmar skjuta panga. händer mycket. men den är inte bra för det.

ser man till andra delen av spektrat så har vi filmer där det inte händer något och som är bra. kan tänka mig att endel dokumentärer faller in här. eventuellt. men absolut ingen spelfilm.

Imo :)

edit: jag tyckte samma om skyfall lacto :)

Redigerat av Zartok, 24 February 2014 - 15:50.

Postad 24 February 2014 - 19:13

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Finns inte en chans att jag inte skulle tycka att en tråkig film inte är dålig! Det skulle låta så här då.." Oj oj va tråkig filmen va .. Men den va dö bra!! Nja.. Funkar inte!

Postad 24 February 2014 - 19:44

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4155 inlägg
  • 0

Finns inte en chans att jag inte skulle tycka att en tråkig film inte är dålig! Det skulle låta så här då.." Oj oj va tråkig filmen va .. Men den va dö bra!! Nja.. Funkar inte!

en utmaning; Synecdoche New York? I mina ögon en otroligt tråkig film som äventyrar sinnet enormt mycket. Varför den är en av dessa "master movies". :)

Postad 24 February 2014 - 19:48

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1

en utmaning; Synecdoche New York? I mina ögon en otroligt tråkig film som äventyrar sinnet enormt mycket. Varför den är en av dessa "master movies". :)

Kaufmann? Nej tack!!

Postad 24 February 2014 - 21:08

quetch
  • quetch
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
Ghost Rider 2!

För er som sett den behöver jag nog inte skriva mer än så :)

Postad 25 February 2014 - 07:50

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Hey, taxi driver! Finns det någon som gillar den här inne? Det är ju en känd film och rankas högt, mennjag gillade den inte alls. Den där vanliga introvisan började man avsky efter ett tag :D

Postad 25 February 2014 - 08:33

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Fast tråkig betyder ändå inte att filmen är dålig bara för att just du tycker att den är dålig. Dålig är en film om den har kasst manus, är dåligt filmad, har dåliga skådisar mm. Ett exempel som nämndes ovan gällande en film som kan upplevas som tråkig är 2001, men dålig? Den är en av tidernas mest omtalade filmer.

Postad 25 February 2014 - 09:26

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 2

Fast tråkig betyder ändå inte att filmen är dålig bara för att just du tycker att den är dålig. Dålig är en film om den har kasst manus, är dåligt filmad, har dåliga skådisar mm. Ett exempel som nämndes ovan gällande en film som kan upplevas som tråkig är 2001, men dålig? Den är en av tidernas mest omtalade filmer.

Jo om JAG tycker att den är dålig så tycker jag det! Skulle en film vara bra bara för att den är omtalad? Du får tycka va du vill och jag tycker vad jag vill! Enkelt eller hur?;)

Redigerat av vinncent, 25 February 2014 - 09:27.

Postad 25 February 2014 - 09:44

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

• 4029 inlägg
  • 0

Jo om JAG tycker att den är dålig så tycker jag det! Skulle en film vara bra bara för att den är omtalad? Du får tycka va du vill och jag tycker vad jag vill! Enkelt eller hur?;)

+1

Postad 25 February 2014 - 10:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jo om JAG tycker att den är dålig så tycker jag det! Skulle en film vara bra bara för att den är omtalad? Du får tycka va du vill och jag tycker vad jag vill! Enkelt eller hur? ;)

Det jag menar är att det DU tycker inte har något att göra med om filmen i sig ÄR bra eller inte. Du får givetvis tycka vad du vill men för att bedöma om en film är bra så behövs fler röster än en. Återigen exemplet 2001, på imdb har folk gett den antingen 1 stjärna eller 10 stjärnor, verkar liksom inte finnas något mellanting. Medelbetyget är dock 8.3. Är den bra för att den har ett högt medelbetyg eller dålig för att några har gett den endast 1 stjärna?

Postad 25 February 2014 - 11:17

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Det jag menar är att det DU tycker inte har något att göra med om filmen i sig ÄR bra eller inte. Du får givetvis tycka vad du vill men för att bedöma om en film är bra så behövs fler röster än en.

Du skojar nu hoppas jag? Vem är du att bestämma hur många röster som behövs för att säga om en film är bra eller dålig? Så du menar att bara för att den har 8,3 på imdb så ÄR det en bra film? Bara amatörer som kollar betyg på imdb det vet du väl? Skyfall har 7,8... Försök att säga det till lactoferrin att det är egentligen en bra film oavsett vad han tycker !

Rätt många hatar blade runner... Men den har ju 8,3 på imdb. Så de har fel för det är ju en kanonrulle eller hur?

Redigerat av vinncent, 25 February 2014 - 11:28.

Postad 25 February 2014 - 12:59

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Rätt många hatar blade runner... Men den har ju 8,3 på imdb. Så de har fel för det är ju en kanonrulle eller hur?

Japp, Blade Runner är en Ridley Scott-klassiker som tillhör det bästa som gjorts i SF-genren.

För övrigt har imdb även samlad kritik/betyg från recensenter också, inte bara amatörer. Där har 2001 86/100, Blade Runner 88/100 och Skyfall 81/100.
(Men i det senare fallet kan jag hålla med om att Skyfall inte är en särskilt lyckad film...)

Redigerat av agpath, 25 February 2014 - 13:04.

Postad 25 February 2014 - 13:02

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0
Valhalla med Mads Mikkelssen som jag såg för ett par år sedan. Kan vara den tråkigaste och mest intetsägande film jag någonsin sett. Förstår inte hur dom fick honom att vara med i den.

Postad 25 February 2014 - 13:07

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Valhalla med Mads Mikkelssen som jag såg för ett par år sedan. Kan vara den tråkigaste och mest intetsägande film jag någonsin sett. Förstår inte hur dom fick honom att vara med i den.

Nu snackar vi faktiskt dålig film. 5.9 på imdb och 61/100 från kritikerna. Fast ärligt så undrar man hur man ska lyckas kunna få under 5 på imdb...

Redigerat av agpath, 25 February 2014 - 13:11.

Postad 25 February 2014 - 13:11

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0
Var å andra sidan lätt att ta reda på.
Imdb Bottom 100:
http://www.imdb.com/...bottom?s=ir&d=a
Tror inte att jag har sett någon av dessa. ;)

Postad 25 February 2014 - 13:15

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Nu snackar vi faktiskt dålig film. 5.9 på imdb och 61/100 från kritikerna. Fast ärligt så undrar man hur man ska lyckas kunna få under 50 på imdb...

Vet inte om du har sett den men den är verkligen helt otroligt dålig. Man kan inte riktigt förklara det utan att se den. Den handlar liksom inte om någonting egentligen och typ hela tiden så har den som redigerat och filmat gjort samma filmning där man ser mads typ snett nerifrån där han försöker göra en allvarlig grimas samtidigt som det ligger ett rött filter över hela filmen. Jag har typ ingen aning om vad meningen med det är.
Övriga delen av filmen går de typ runt på lite mossklädda klippor. Eller sitter en stund i en vikingabåt.
Skulle vara intressant att höra med regissören vad tanken var egentligen för antingen är filmen ett försök att göra konst som ingen förstår eller så har man misslyckats väldigt hårt med att göra en verklighet av en bra idé man hade xD

Edit:
Denna bilden sammanfattar filmen Valhalla väldigt bra

Postad bild

Redigerat av Sgart, 25 February 2014 - 13:20.

Postad 25 February 2014 - 13:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Vet inte om du har sett den men den är verkligen helt otroligt dålig. Man kan inte riktigt förklara det utan att se den. Den handlar liksom inte om någonting egentligen och typ hela tiden så har den som redigerat och filmat gjort samma filmning där man ser mads typ snett nerifrån där han försöker göra en allvarlig grimas samtidigt som det ligger ett rött filter över hela filmen. Jag har typ ingen aning om vad meningen med det är.
Övriga delen av filmen går de typ runt på lite mossklädda klippor. Eller sitter en stund i en vikingabåt.
Skulle vara intressant att höra med regissören vad tanken var egentligen för antingen är filmen ett försök att göra konst som ingen förstår eller så har man misslyckats väldigt hårt med att göra en verklighet av en bra idé man hade xD

Jag antar att det är Valhalla Rising du menar? Den finns på Netflix. Betyg 1 eller 2 stjärnor. Netflix betygsystem är smart och har räknat ut att den är värd 2/5 för mig. :rolleyes:

Postad 25 February 2014 - 13:34

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Kan hålla med om Valhalla Rising. Fattade inte heller poängen med den filmen och såg aldrig klart den (vilket är ovanligt för mig). Dock ingen film som slår sig in på min bottenlista. Samma sak med Matrix 3 (och 2), men de var mest dåliga för att första filmen var så jäkla bra. Synd att de skulle gå och sabba allt efter det. Sista filmen har nog de tråkigaste fightingscener jag sett. Höll på att somna på slutet t.o.m.

Postad 25 February 2014 - 13:53

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Skyfall har 7,8... Försök att säga det till lactoferrin att det är egentligen en bra film oavsett vad han tycker !

Skyfall har 7,8... Försök att säga det till lactoferrin att det är egentligen en bra film oavsett vad han tycker !

Star wars prequals ligger på 6-8 på imdb man kan ju undra varför, eller har Lucas lyckats bra med sina prequals, dom säljer bra och får bra betyg, eller så är det en massa personer som tittar på bilderna och tycker att allt är bra som innehåller lasersvärd eller en Aston Martin DB5 men struntar i det som gör en film till en bra film och inte har ett osammanhängande dravel som story som egentligen bara en 10åring skulle hitta på eller obefintliga karaktärer som bara kör med oneliners.

Postad 25 February 2014 - 13:55

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Jag antar att det är Valhalla Rising du menar? Den finns på Netflix. Betyg 1 eller 2 stjärnor. Netflix betygsystem är smart och har räknat ut att den är värd 2/5 för mig. :rolleyes:

Exakt :)

Postad 25 February 2014 - 14:19

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Star wars prequals ligger på 6-8 på imdb man kan ju undra varför, eller har Lucas lyckats bra med sina prequals, dom säljer bra och får bra betyg, eller så är det en massa personer som tittar på bilderna och tycker att allt är bra som innehåller lasersvärd eller en Aston Martin DB5 men struntar i det som gör en film till en bra film och inte har ett osammanhängande dravel som story som egentligen bara en 10åring skulle hitta på eller obefintliga karaktärer som bara kör med oneliners.

Star Wars (I-III) har ju inte särskilt bra betyg på imdb med tanke på att Top 250 börjar på 8.0. Deras skala är dock lite underlig och gissningsvis så är de som gillar en film mer benägna att sätta betyg medan de som inte har gillat den inte bryr sig? Star Wars är därtill riktad till just 8-12 åriga pojkar och syftar väl därtill mest till att sälja leksaker och spel och inte att vara bra filmer? ;)

Postad 25 February 2014 - 16:31

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1

Ja man undrar ju! Just därför kan man inte använda sig av imdbs betygsättning för att bedöma om en film är bra eller dålig som vissa här verkar göra! Se filmen och ha din egen åsikt punkt slut!

Redigerat av vinncent, 25 February 2014 - 16:33.

Postad 25 February 2014 - 16:53

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Ja man undrar ju! Just därför kan man inte använda sig av imdbs betygsättning för att bedöma om en film är bra eller dålig som vissa här verkar göra! Se filmen och ha din egen åsikt punkt slut!

IMDB ger ju en bra hint om vad majoriteten tycker om filmen, sen är det ju individuellt om man själv tycker om den eller inte.

Postad 25 February 2014 - 17:23

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Ja det skulle man kunna tro men enligt agpath här på forumet så är det imdb som bestämmer om filmen är bra eller inte!;) Inte vad DU själv tycker! Läs hans inlägg nedan!

"Det jag menar är att det DU tycker inte har något att göra med om filmen i sig ÄR bra eller inte. Du får givetvis tycka vad du vill men för att bedöma om en film är bra så behövs fler röster än en. "

"Nu snackar vi faktiskt dålig film. 5.9 på imdb och 61/100 från kritikerna. Fast ärligt så undrar man hur man ska lyckas kunna få under 5 på imdb... "

Redigerat av vinncent, 25 February 2014 - 17:29.

Postad 25 February 2014 - 17:37

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

• 1423 inlägg
  • 1
Ingen film ÄR varken bra eller dålig. Det är vi betraktare som delar ut ett tyckande. För det är precis vad det är tyckande. Ingen har rätt och ingen har fel.

Sedan kan det vara kul att diskutera varför man tycker si och så. Men att varför försöka frälsa någon? Filmen blir varken sämre eller bättre för mig om det råkar vara 1 som gillar den eller 1 miljon som gillar den.

Postad 25 February 2014 - 17:46

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Ingen film ÄR varken bra eller dålig. Det är vi betraktare som delar ut ett tyckande. För det är precis vad det är tyckande. Ingen har rätt och ingen har fel.

Sedan kan det vara kul att diskutera varför man tycker si och så. Men att varför försöka frälsa någon? Filmen blir varken sämre eller bättre för mig om det råkar vara 1 som gillar den eller 1 miljon som gillar den.

+1

Postad 25 February 2014 - 18:25

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0
Dark Knight Rises har 8.6 på imdb, jag gav den 5.0.

Denna film hyllas mer än Skyfall ändå lider dom båda enormt av samma syndrom.

Kolla in denna review av Crandall och Mercy.

Crandall till vänster och Mercy till höger, jag håller med Mercy i allt han säger och Crandall resonerar som en fjortis, har dessa två killar olika smak eller är det nåt annat?

Jag behöver inte nämna vad dom tyckte om Skyfall.

http://www.youtube.c...h?v=lS78phHydHY

Postad 25 February 2014 - 18:43

Unregistered4346060f
  • Unregistered4346060f
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
All is lost vilken jävla film.
Det görs mycket dålig film men man tror ju ibland att det inte kan bli sämre men jo då gör man All is lost,kan inte vara så svårt och komma ihåg manuset för gubben är tyst HELA filmen säger inte ett smack o sitter i sin sjunkande båt.
Den får minus 10 på min lista.

Postad 25 February 2014 - 18:49

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Dark Knight Rises har 8.6 på imdb, jag gav den 5.0.

Denna film hyllas mer än Skyfall ändå lider dom båda enormt av samma syndrom.

Kolla in denna review av Crandall och Mercy.

Crandall till vänster och Mercy till höger, jag håller med Mercy i allt han säger och Crandall resonerar som en fjortis, har dessa två killar olika smak eller är det nåt annat?

Jag behöver inte nämna vad dom tyckte om Skyfall.

http://www.youtube.com/watch?v=lS78phHydHY

Ja DArk knight rises är riktigt usel!

Redigerat av vinncent, 25 February 2014 - 18:50.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.