Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Heavy Rain

483 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Heavy Rain (56 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg

1. 5 (29 röster [51.79%])

Procent av omröstning: 51.79%

2. 4 (23 röster [41.07%])

Procent av omröstning: 41.07%

3. 3 (4 röster [7.14%])

Procent av omröstning: 7.14%

4. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

5. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Heavy Rain (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.67857 (27) 149:-
Heavy Rain - Special Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser

Postad 28 February 2010 - 20:12

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag gav det en trea som det får enbart pga av att den tekniska nivån var lite låg, det var ett väldigt bra spel, men storyn hade lite luckor som borde ha täppts igen, och animatörerna borde ha snyggat upp allt bättre.

Postad 28 February 2010 - 20:47

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Sådärja! Jag lirar också på en 60 Gb-version. Jag har blivit av med mina problem nu verkar det som.

När jag fick fel på min "sparfil 1" kunde jag inte alls ladda den. Så fort jag försökte så såg det ut precis som vanligt när man laddar; det blir svart på skärmen, men inget hände. Inte ens efter 5 minuter.

När jag sedan startade ett nytt spel och försökte spara över den filen fick jag problem. Det var då jag kunde teleportera mig. Längre fram slutade det med att jag inte kunde gå längre, vilket är ett stort problem i detta spel.
Min lösning blev att radera endast "Sparfil 1" manuellt i XMB. Därefter starta ett nytt spel. Ta i trä, än så länge fungerar det. Även på samma ställe där det krånglade ordentligt sist. Slapp ominstallation :-)

Verkar som att sparfilerna kan spöka. Jag kan faktiskt inte säga om ikonen för hårddisksåtkomst var på skärmen när jag stängde av konsolen. Kan ha varit det som fått min fil att bli trasig...

Annars är det är ett jättebra spel. Att det är ett spel som är viktigt för Playstation 3... Nja. Men jag stödjer gärna exklusiva spel som är bra. Känns som vi inte får så många PS3-exklusiva spel längre.

Postad 01 March 2010 - 01:05

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Någon som vet när nästa DLC Episodes kommer?
Har googlat men hittar inget mer än att det ska komma två till man får betalar för, men inget datum :P

Postad 01 March 2010 - 06:08

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

• Heavy Rain DLC Episode: Chronicle 1 – The Taxidermist - Nope, följde med standardutgåvan också

Hur bär man sig åt för att få tag på denna DLC-episod? Eller var det bara de som förbokade spelet som fick den?

Postad 01 March 2010 - 14:52

h_holmberg
  • h_holmberg
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Dessa skulle ingå om man förbokade eller köper special edition. Men det verkar vara begränsat.

Jag förbokade från elgiganten och fick ingen kod :/ Mailade för några dagar sedan, och fick svaret att "det inte ska ingå några koder".

Någon som förbokat vanliga utgåvan och fått taxidermist?

Redigerat av h_holmberg, 01 March 2010 - 14:53.

Postad 01 March 2010 - 22:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Fick kod med special edition men det visade sig att den inte fungerar i Europa så Webhallen ska skicka en ny till mig sen när de får dem.
Nu kan de gärna skita i det. Man är ju klar med spelet nu :)

Postad 02 March 2010 - 01:04

h_holmberg
  • h_holmberg
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Fick kod med special edition men det visade sig att den inte fungerar i Europa så Webhallen ska skicka en ny till mig sen när de får dem.
Nu kan de gärna skita i det. Man är ju klar med spelet nu :)

Ge den till mig då! :)

Postad 02 March 2010 - 08:57

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Sony marknadsför verkligen Heavy Rain hårt, hörde t ex en snutt på Spotify nyss.
Undra om jag kanske skulle ta och börja lira lite ikväll?!

Postad 02 March 2010 - 09:15

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Riktigt bra spel, blev klar med det igår.

För er som fick det en dag tidigt och laddade hem all DLC direkt så kan ni få igång Taxidermist genom att gå in i playstation store och klicka på "download list" eller något, längst upp åt höger finns den, där finns nu "Heavy Rain Chronicle 1" eller något, tidigare (då jag laddade hem den) så var den på 75mb, nu är den på 860ish.

Grejen var visst att om man laddade hem innan official release så fick man inte rätt Taxidermist, typ.

Hoppas det hjälpte någon.

Postad 02 March 2010 - 09:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Hahaha! Nu kan dom även få snuskgubbar att köpa detta spel.

http://kotaku.com/54...cidental-nudity

Postad 02 March 2010 - 09:55

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Man kanske skulle skaffa det där spelet ändå... :)

Postad 02 March 2010 - 10:23

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

För er som fick det en dag tidigt och laddade hem all DLC direkt så kan ni få igång Taxidermist genom att gå in i playstation store och klicka på "download list" eller något, längst upp åt höger finns den, där finns nu "Heavy Rain Chronicle 1" eller något, tidigare (då jag laddade hem den) så var den på 75mb, nu är den på 860ish.

Tack för tipset! Har ju väntat nästan en vecka på spela det.

Postad 02 March 2010 - 13:42

h_holmberg
  • h_holmberg
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Behöver man skivan för att kunna lira taxidermist? Har den nämligen utlånad :/

Och är inte hemma så kan inte kolla.

Postad 02 March 2010 - 14:04

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Det behöver man, man måste gå in i spelet normala vägen, sedan "Extras" sedan "Downloaded content".

Postad 03 March 2010 - 00:35

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Klarade spelet ikväll, väldigt nöjd hade inga problem förutom 1 frysning på brottsplatsen som i demot annars var det nog inte tekniska problem direkt vad jag märkte. nu ska man spela om för olika slut och jaga trophies.

Postad 03 March 2010 - 10:19

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Nästa del i Heavy Rain-sagan
Postad bild

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 03 March 2010 - 10:23.

Postad 03 March 2010 - 15:26

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0
En liten fundering som jag inte har provat.
Jag har spelat igenom spelet två gånger nu, en hela vägen och en nästan från början sen körde jag till slutet därifrån.
Men om jag väljer att gå in ett kapitel i mitten av spelet och gör något annat val och väljer att jag vill spara därifrån. Om jag då går ur spelet och hoppar till slutet, påverkar mitt nya val handlingen då? Eller måste jag spela om alla kapitel fram till slutet för att det ska gälla?

Postad 03 March 2010 - 15:29

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

En liten fundering som jag inte har provat.
Jag har spelat igenom spelet två gånger nu, en hela vägen och en nästan från början sen körde jag till slutet därifrån.
Men om jag väljer att gå in ett kapitel i mitten av spelet och gör något annat val och väljer att jag vill spara därifrån. Om jag då går ur spelet och hoppar till slutet, påverkar mitt nya val handlingen då? Eller måste jag spela om alla kapitel fram till slutet för att det ska gälla?

Du måste spela alla kapitel fram till slutet.

Postad 04 March 2010 - 16:07

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Sträckspelade detta igår, vilket jag inte tror att jag nånsin har gjort tidigare med ett spel såvitt jag kan minnas :). Otroligt bra spel, jag blev verkligen helt tagen och uppsugen av atmosfären i spelet. Jag har läst en del om vilka slut folk har fått och det är ju sjukt vad det kan skilja! Det ska tydligen finnas 22 olika slut.

En sak undrar jag dock, hur låser man upp extramaterial i spelet? Jag tycker jag "lyckades bra" i min omgång, alla överlevde osv, men det enda jag verkar ha låst upp är "Concept art 7". Däremot stod det då och då i loading screensen "nytt material upplåst" eller liknande, då har jag fått känslan av att varje gång det har stått så har jag låst upp nåt men det verkar ju inte så. Kanske nån trofé dom menar isf.

Jag skulle vilja låsa upp fler saker, nån som vet vad som krävs?

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 04 March 2010 - 16:10.

Postad 04 March 2010 - 17:25

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Sträckspelade detta igår, vilket jag inte tror att jag nånsin har gjort tidigare med ett spel såvitt jag kan minnas :). Otroligt bra spel, jag blev verkligen helt tagen och uppsugen av atmosfären i spelet. Jag har läst en del om vilka slut folk har fått och det är ju sjukt vad det kan skilja! Det ska tydligen finnas 22 olika slut.

Var samma för min del, blev streckkörning. Underbart spel. Men det blir rätt långtråkigt att ta platinum, men nu är det gjort iallafall. Nästa!

Postad 05 March 2010 - 19:46

Martin_a910
  • Martin_a910
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jahapp, då har man råkat ut för "black screen of death" då, kul.
Är i slutet på kap 5 och kan inte längre ladda mina saves blir bara svart sen händer inget. Spelar ingen roll om jag väljer en tidigare scen eller chapter, funkar inte i alla fall.
Jättebra spel men är väll sådär lagom sugen på att börja om från början igen när man kommit så långt.
Någon annan som hafft samma fel och lyckats få igång det på nått sätt eller är det helt kört ?

Postad 05 March 2010 - 20:10

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Jag får svart skärm när jag försöker ladda vissa kapitel. Främst de mot slutet. Har bara påbörjat min andra vända så vete f-n om samma kommer å ske här.

Postad 06 March 2010 - 01:53

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Jag fick som sagt var problem mot slutet. Kunde inte ladda filerna. Blev bara svart och inget hände. När jag sedan startade ett nytt spel och sparade över det gamla fick jag problem som att jag inte kunde gå längre med Ethan, vilket är ganska oangenämnt problem. Jag kunde teleportera mig till ritrummet i första kapitlet.

Lösning: Stäng av spelet, ta bort sparfil 1 manuellt som jag hade använt mig av. Orkar inte vänta på en ny patch. Har nu spelat igenom hela spelet igen utan problem efter att jag tog bort den felande filen.

En fråga till er som har platina, ska man spara över samma fil man spelar på för att få alla slut? Om man väljer en del ur ex. kapitel 2 försvinner ju allt annat (inkl. sluten) från kapitelval.

Postad 06 March 2010 - 18:57

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0

Klarade spelet ikväll, väldigt nöjd hade inga problem förutom 1 frysning på brottsplatsen som i demot annars var det nog inte tekniska problem direkt vad jag märkte. nu ska man spela om för olika slut och jaga trophies.

Jag hade samma frysning. Riktigt spännande spel annars.

Postad 06 March 2010 - 19:59

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
Diggar spelet stenhårt men kan ibland tycka att det blir lite svårt att se vilken symbol som är till vilken text. Sitter en bit ifrån tvn iofs...
Hade varit enklareom man haft färgerna som symbolerna har.
Men va faan... :)

Postad 06 March 2010 - 21:17

Goyt
  • Goyt
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Håller med dig Hinken. När symbolerna börjar snurra med respektive knapp på Ps3 kontrollen så är det väldigt ofta svårtydligt. Det hade dom kunnat göra lite smidigare enligt mitt tycke, men annars ett grymt bra spel!

Postad 06 March 2010 - 22:22

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Det är juh dock med mening att dom är lite mer svårtydda vid vissa tillfällen. T.ex i fighter eller andra stressande moment så ska man inte kunna tänka lika snabbt eller göra rätt beslut jämt. Tycker det är bra.

Postad 07 March 2010 - 22:03

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Jag kan spela cirka 5 minuter åt gången innan hela PS3:an hänger sig rejält. Och innan det hänger sig så är det ibland knas med ljudet, då försvinner det helt och hållet eller låter riktigt konstigt en stund.

Jag köpte spelet på releasedagen och då fungerade det helt felfritt i 2-3 dagar men sedan har jag varit borta i 1,5 vecka och kom tillbaka först idag och då betedde sig spelet så här.

När PS3:an hängt sig så tar det 2-3 minuter innan den har stängt av sig och när man startar den på nytt så hittar den inte spelet (skivan) utan jag måste då sätta i Assassins Creed II för att läsaren först ska hitta den skivan och sedan efter jag bytt igen, Heavy Rain skivan.

Är det någon som vet vad jag kan göra för att lösa detta?

Edit: Är nog drabbad av en defekt BD-läsare då inget spel vill fungera just nu.

Redigerat av phnoll, 08 March 2010 - 00:27.

Postad 07 March 2010 - 23:55

Zakarias_R
  • Zakarias_R
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Oh vad man blir taggad på detta spel när man läser här! Segt att behöva vänta till nästa lön :)

Postad 08 March 2010 - 22:33

no16
  • no16
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som får problem när man spelar John Sheppards bror och de leker i den övergivna byggarbetsplatsen så ska man ta sats och hoppa, man tar sats med R1, L1 och O sedan släpper man alla tre knapparna och när killen ska hoppa så indikerar skärmen att man ska trycka R-spaken uppåt (som man gör ungefär 700 ggr i spelet).

Men det är fanimej omöjligt, spelet bara registerar att jag inte trycker rätt... Bytte tom handkontroll, tänkte att min R-spak hade gått sönder, men nä det hjälpte inte. Nån som kommer ihåg om ni strulade vid just denna sekvensen? Fattar inte vad jag gör för fel... Svårt störigt att fastna i det här spelet.

Postad 08 March 2010 - 22:39

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som får problem när man spelar John Sheppards bror och de leker i den övergivna byggarbetsplatsen så ska man ta sats och hoppa, man tar sats med R1, L1 och O sedan släpper man alla tre knapparna och när killen ska hoppa så indikerar skärmen att man ska trycka R-spaken uppåt (som man gör ungefär 700 ggr i spelet).

Men det är fanimej omöjligt, spelet bara registerar att jag inte trycker rätt... Bytte tom handkontroll, tänkte att min R-spak hade gått sönder, men nä det hjälpte inte. Nån som kommer ihåg om ni strulade vid just denna sekvensen? Fattar inte vad jag gör för fel... Svårt störigt att fastna i det här spelet.

Jag hade också problem där. Fast jag klarade det efter sisådär 5-6 försök. Gjorde inget speciellt, gäller väl att man tajmar in det rätt.

Postad 09 March 2010 - 05:54

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Nu kanske du syftar på det sista hoppet, men vid hoppet innan det så ska man inte trycka spaken uppåt, utan man ska "lyfta" hela kontrollen. Jag hade inga större problem vid något av dessa hopp.

Postad 09 March 2010 - 09:08

no16
  • no16
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Aha - ska testa att lyfta kontrollen istället.
Har lite svårt att skilja på de olika symbolerna ibland, får skylla på åldern.

Jag vet inte om jag syftar på det sista hoppet eller inte, men det är ett hopp som är över ett ganska brett hål uppe på taket. John Sheppard har redan hoppat och står på andra sidan och jobbar sig...

Postad 09 March 2010 - 09:12

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Spoilertags hade ju kanske inte varit helt fel..

Postad 09 March 2010 - 23:18

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0

Jag fick som sagt var problem mot slutet. Kunde inte ladda filerna. Blev bara svart och inget hände. När jag sedan startade ett nytt spel och sparade över det gamla fick jag problem som att jag inte kunde gå längre med Ethan, vilket är ganska oangenämnt problem. Jag kunde teleportera mig till ritrummet i första kapitlet.

Lösning: Stäng av spelet, ta bort sparfil 1 manuellt som jag hade använt mig av. Orkar inte vänta på en ny patch. Har nu spelat igenom hela spelet igen utan problem efter att jag tog bort den felande filen.

En fråga till er som har platina, ska man spara över samma fil man spelar på för att få alla slut? Om man väljer en del ur ex. kapitel 2 försvinner ju allt annat (inkl. sluten) från kapitelval.

För att få alla slut så måste du använda samma sparfil och spara varje gång du får ett nytt slut, sen kan du se alla epiloques i listan.

Postad 10 March 2010 - 01:53

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
quote name='swebarb' date='Mar 9 2010, 23:18 ' post='2819759']
För att få alla slut så måste du använda samma sparfil och spara varje gång du får ett nytt slut, sen kan du se alla epiloques i listan.
[/quote]

Aha som jag misstänkte. Tackar för svaret! Nu har jag gjort det som jag kallar det perfekta slutet
Spoiler
Nästa gång blir det
Spoiler
[

Postad 10 March 2010 - 05:56

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Hittade en guide. Känns som det behövs.

Du vill inte dela med dig?

Postad 10 March 2010 - 09:05

babbi2
  • babbi2
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Du vill inte dela med dig?

den här sidan är ganska bra. kolla längst ner efter alla trophies
http://faqs.ign.com/.../1070908p1.html

Postad 10 March 2010 - 12:43

h_holmberg
  • h_holmberg
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

den här sidan är ganska bra. kolla längst ner efter alla trophies
http://faqs.ign.com/.../1070908p1.html

Jag gillade denna. http://heavyrain.wik...ki/Game_Endings

Inte så beskrivande, utan man kan liksom tänka fram sin egen lösning :)

EDIT:

Ni som lirat spelet, hoppa in på http://heavyrainisfalling.com/ och rapportera hur spelet skött sig tekniskt sett. Utvecklarna behöver få underlag, och tummen ur röven och fixa en patch, eller annan lösning på det hela...

Redigerat av h_holmberg, 10 March 2010 - 12:57.

Postad 14 March 2010 - 18:26

babbi2
  • babbi2
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
yes!!! fick äntligen platina!!!!
sjukt bra spel

Postad 15 March 2010 - 01:07

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

yes!!! fick äntligen platina!!!!
sjukt bra spel

Gratulerar!

Tror faktiskt jag ska lira igenom det idag igen när jag vaknar. Kan vara skönt att variera med Bad Company 2.

Postad 15 March 2010 - 19:52

no16
  • no16
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Jaha, då var det klart. Bra spel, men var det allt liksom?

Utan några spoliers här så kollade jag in länken ovan som förklarar de olika sluten och visst det är ju lite fränt, men vafan, vem orkar lira om och lida sig igenom alla filmsekvenser bara för att få uppleva nya (och bättre) slut?

Ändå - en helt ny approach som jag antar sätter en ny standard? kanske får vi röststyrning istället för olika knapptryck i kommande spel?

Jävligt coolt men kort. Blir Tradera.

Postad 16 March 2010 - 20:38

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Då har man tagit Platina på spelet. En del av sluten skiljer sig markant.

Nu har jag lirat litet på Taxidermist. Det var längesedan min puls var så hög. Speciellt i ett spel. Det var kort, men "kul" tillägg. Tyvärr låste spelet sig i en spännande scen. Så det blev antiklimax.

Postad 23 March 2010 - 23:12

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan använda koden i Special Edition fler ggr. Dvs, om jag köper ett special edition, är det kört om förra ägaren använde koden 1 gång?

Uppskattar svar snabbt!

Redigerat av King D, 23 March 2010 - 23:12.

Postad 23 March 2010 - 23:24

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Ja det är kört, koden blir låst till den förste användaren.

Postad 23 March 2010 - 23:39

King D
  • King D
  • Forumräv

• 855 inlägg
  • 0

Ja det är kört, koden blir låst till den förste användaren.

Ok, tack för ett snabbt svar.

Postad 29 March 2010 - 12:22

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Spelat igenom Heavy rain en första gång nu och vet allvarligt talat inte om jag orkar med en till.
qte i ett spel som god of war där man ska göra slut på någon boss på ett maffigt sätt har alltid fungerat. I heavy rain är ologiskt, irriterande och för mycket (ja spelet är uppbyggt på det).
Karaktären du styr har ganska "trög" känslighet, att gå lite fungerar inte.
Att i vissa situationer skilja på pumpande tryck eller hålla nere knapp är otydligt om karaktären ska verka stressad eller rädd.
Du kan inte backa ett felaktigt val.
Kände ingen som helst medverkan i spelet i situationer i springjakt när du ska trycka rätt vid rätt tillfälle. Kanske blir det hela klockrent med move kontrollen... jag hoppas.

Storyn? Ja den håller, men röstskådespeleriet och synkningen är katastrofal. Jag vet inte om jag alls gillar det....

Postad 03 April 2010 - 02:02

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Spelade det nonstop sen ungefär 17.15 i dag tills nyss. Sjukt bra story, mycket trevligt spel må jag säga. Inga fel upptäcktes av mig iaf förutom att kameran inte fungerade som jag ville samt att det kändes som att spelet inte reagerade på knapptryckningarna.
Spoiler

Spelet får 4 av 5 brandbilar av mig. ;)

Postad 03 April 2010 - 09:20

whiskas
  • whiskas
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Har lirat igenom en gång nu och fått ett slut. Jag tyckte spelet var helt magiskt! Längesedan jag var så inne i ett spel som detta. Första halvtimmen var så där och jag trodde nästan jag spelade The Sims eller liknande. Men sen! Wow. En av de bättre storys jag stött på, inklusive filmer!

Postad 23 April 2010 - 14:06

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0
Köpte en Promo utgåva i går för 300kr :P
dock var mitt internet nere så kunde inte patcha det, så var en del glitchar i början.

men oj vilket spel =) man fastnar framför Tvn ;) Håller på att patcha 1.02 nu på 226mb ;) kan inte vänta ^^

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.