Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

UFC 2009 Undisputed

531 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
UFC Undisputed 2009 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.857142 (6) 134:-

Postad 06 June 2009 - 01:33

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
jag har beställt spelet,men det är slutsålt.

Postad 06 June 2009 - 01:37

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Körde några fina matcher mot andreas :) "en sista" så blev det ca 13 matcher till. Clinchen är farlig! är dålig på att försvara dina clinch takedowns, hur gör man?
Jobbigt att skriva på playstation. Skulle haft headset

Postad 06 June 2009 - 02:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Körde några fina matcher mot andreas :) "en sista" så blev det ca 13 matcher till. Clinchen är farlig! är dålig på att försvara dina clinch takedowns, hur gör man?
Jobbigt att skriva på playstation. Skulle haft headset

fan va irriterande du va :D hade inte en chans när du clinchade mig och knäade och gjorde uppercuts,, du vann ju varje gång pga det,, varje J-VLA gång :P i tutorialn säger dom att man bara ska gå med gubben bakåt eller slå och där funkar det ju hur fint som helst varje gång,, men kör man mot en "riktig" spelare så funkar inte det,, har testat precis allt,, gå bakåt, låga sparkar, höga och låga slag men INGET funkar,, du står ju bara där och matar tills jag blir knockad,, måste väl finnas NÅGOT som man kan göra för att komma ur de? finns det ingen som har nåt bra knep?

om det inte finns vet ni alla hur ni ska vinna över mig för jag klarar verkligen inte de greppet :D

kocho , du är riktigt bra på detta, inte bara clinchen utan även på försvaret på marken var du riktigt vass på,, fick inte mycket gjort där när jag låg över dig ;)

men jag ska ha revanch (när jag har kommit på hur man tar sig ur clinchen) ;)

Postad 06 June 2009 - 08:20

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

jag har beställt spelet,men det är slutsålt.

Jag beställde mitt från game.co.uk 512 spänn (40,94 pund) kostade det med frakt. Beställde i tisdags kväll och det skulle ta 3-5 dagar stod det. Väntar med iver på spelet nu, borde dyka upp på måndag eller tisdag och då ######r ska det creatas en ultimate fighter av rang :) sen ska grabba få lite däng...

Redigerat av meneon, 06 June 2009 - 09:01.

Postad 06 June 2009 - 09:01

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Jag beställde mitt från game.co.uk 501 spänn kostade det med frakt. Beställde i tisdags kväll och det skulle ta 3-5 dagar stod det. Väntar med iver på spelet nu, borde dyka upp på måndag eller tisdag och då ######r ska det creatas en ultimate fighter av rang :) sen ska grabba få lite däng...

jag har är totalt pank och tänkte att det var skitsmart att beställa från discshop eftersom jag har 30 dagar att betala för skiten (nyss blivit arbetslös och inte fått igång a-kassa). MEEEEEEN spelet är ju slutsålt som ungefär i varenda butik i hela sverige just nu verkar det som. sjukt sugen att göra karriär och jobba upp en perfekt gubbe för min fightstil.

Postad 06 June 2009 - 09:06

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

jag har är totalt pank och tänkte att det var skitsmart att beställa från discshop eftersom jag har 30 dagar att betala för skiten (nyss blivit arbetslös och inte fått igång a-kassa). MEEEEEEN spelet är ju slutsålt som ungefär i varenda butik i hela sverige just nu verkar det som. sjukt sugen att göra karriär och jobba upp en perfekt gubbe för min fightstil.

Ja det är klart det är ju enda sättet om man är pank. Ja samma här karriären lockar som fan, var hos en polare och kolla till hans karriär lite snabbt det såg riktigt kul ut. Det enda var att hans gubbar gick i pension ganska snabbt så han var inne på sin tredje gubbe redan. Knepigt.

Redigerat av meneon, 06 June 2009 - 09:06.

Postad 06 June 2009 - 09:53

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

fan va irriterande du va :) hade inte en chans när du clinchade mig och knäade och gjorde uppercuts,, du vann ju varje gång pga det,, varje J-VLA gång ;) i tutorialn säger dom att man bara ska gå med gubben bakåt eller slå och där funkar det ju hur fint som helst varje gång,, men kör man mot en "riktig" spelare så funkar inte det,, har testat precis allt,, gå bakåt, låga sparkar, höga och låga slag men INGET funkar,, du står ju bara där och matar tills jag blir knockad,, måste väl finnas NÅGOT som man kan göra för att komma ur de? finns det ingen som har nåt bra knep?

om det inte finns vet ni alla hur ni ska vinna över mig för jag klarar verkligen inte de greppet :D

kocho , du är riktigt bra på detta, inte bara clinchen utan även på försvaret på marken var du riktigt vass på,, fick inte mycket gjort där när jag låg över dig :D

men jag ska ha revanch (när jag har kommit på hur man tar sig ur clinchen) ;)

Du är inte den enda som inte kommer ur clinchen. Körde 5 matcher online efter våra matcher (vann 4) och bara en av dom kunde komma ur clinchen direkt. Du är iaf väldigt farlig när du tar tag i slagen och tar ner en på mattan (spec ta tag i benet och knocka som jag inte sett tidigare). Väl nere på mattan kan jag inte göra någon skada utan bara komma loss. När man har mountat någon och han håller nere en, hur drar man sig loss så man kan börja slå? Jag byter bara transition när jag vill kunna ground and pounda

Mötte precis en hög lvlad online som inte hade många förluster och alla vinster på KO. Jag valde därav en som är bra på submission (Anderson silva) och fick han att tappa efter 2min 33 sec efter en nertagning då han hade slut på stamina. Det va en skön vinst!

Redigerat av Kocho, 06 June 2009 - 11:07.

Postad 06 June 2009 - 11:22

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Ja det är klart det är ju enda sättet om man är pank. Ja samma här karriären lockar som fan, var hos en polare och kolla till hans karriär lite snabbt det såg riktigt kul ut. Det enda var att hans gubbar gick i pension ganska snabbt så han var inne på sin tredje gubbe redan. Knepigt.

Men man kan "maxa" en gubbe och ha kvar honom för att köra online väl?
hur väl kan man maxa gubbar?

Postad 06 June 2009 - 11:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Men man kan "maxa" en gubbe och ha kvar honom för att köra online väl?
hur väl kan man maxa gubbar?

ja du kan ju första köra med din kariärgubbe online om du väljer den viktklassen, sen kan du ju göra en gubbe i "create a fighter" där har du ju en jefla massa poäng att dela ut på olika skills som du kan använda online

vet inte hur många sådanna gubbar man kan göra men mer än en i alla fall,,

Postad 06 June 2009 - 22:52

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Går så ###### dåligt nu säkert 10 förluster online på raken bhuuuuuuuuuuuuu

Postad 06 June 2009 - 23:01

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
det börjas märka nu att folk online börjar bli riktigt duktiga, tog väl en vecka ca :P som med alla andra spel altså så märker man att man bara är en medelmåttig spelare :D

jag tar mig fortfarande inte ur clinchen och driver mig till vansinne,, var väldigt nära förut att kontrollen åkte i väggen :unsure:

Postad 06 June 2009 - 23:21

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

det börjas märka nu att folk online börjar bli riktigt duktiga, tog väl en vecka ca :P som med alla andra spel altså så märker man att man bara är en medelmåttig spelare :D

jag tar mig fortfarande inte ur clinchen och driver mig till vansinne,, var väldigt nära förut att kontrollen åkte i väggen ;)

Det var nära jag kastade in kontrollen i tvn efter en match jag förlorade förut men kom på mig precis innan den gled ur handen. :unsure:

Postad 06 June 2009 - 23:35

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
jag var nära att kaste en kontroll i huvudet på mig själv när jag mötte "soffan". Hade grymt lite hälsa kvar och jag visste att om jag sparkar mot hans huvud nu så tar han tag i mitt ben och drar ner mig och subbar mig. Men tro fasen att jag inte kunde hålla fingrarna från sparkknappen och vips så hade jag en bruten arm på spelaren och nästan ett hål i projektorduken av handkontrollen.

Var förövrigt riktigt skoj att möta någon härifrån och speciellt så duktig som andreassofus var. Man lär sig mycket

Postad 07 June 2009 - 01:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

jag var nära att kaste en kontroll i huvudet på mig själv när jag mötte "soffan". Hade grymt lite hälsa kvar och jag visste att om jag sparkar mot hans huvud nu så tar han tag i mitt ben och drar ner mig och subbar mig. Men tro fasen att jag inte kunde hålla fingrarna från sparkknappen och vips så hade jag en bruten arm på spelaren och nästan ett hål i projektorduken av handkontrollen.

Var förövrigt riktigt skoj att möta någon härifrån och speciellt så duktig som andreassofus var. Man lär sig mycket

tackar för det MEN jag är inte så duktid tycker jag själv,, clinchar du mig och slår uppercuts eller knän så vinner du för jag tar mig inte ur de ju :P

Postad 07 June 2009 - 12:21

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

tackar för det MEN jag är inte så duktid tycker jag själv,, clinchar du mig och slår uppercuts eller knän så vinner du för jag tar mig inte ur de ju :P

Snurrar man runt lite på högerspaken så gör man en reversal och får clinch på dom istället. Funkar ibland iaf(tror det är när dom slår ett slag)

Postad 07 June 2009 - 14:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Snurrar man runt lite på högerspaken så gör man en reversal och får clinch på dom istället. Funkar ibland iaf(tror det är när dom slår ett slag)

fulla cirklar menar du? problemet är att när dom står och matar slag eller knäar så hinner man inte göra nåt, inte ens försvara sig, riktigt jobbigt

Postad 07 June 2009 - 16:26

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

fulla cirklar menar du? problemet är att när dom står och matar slag eller knäar så hinner man inte göra nåt, inte ens försvara sig, riktigt jobbigt

Jag snurrar bara hur som helst och får in en reversal clinch iaf. får in något/några slag innan motståndaren gör en reversal på mig och för övertag. När man fångar ett slag i luften och man börjar kramas, hur drar man ner honom på marken? L2 och åt sidan med högerspaken? (du vet andreas eftersom du gör det hela tiden:P)

Postad 07 June 2009 - 17:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag snurrar bara hur som helst och får in en reversal clinch iaf. får in något/några slag innan motståndaren gör en reversal på mig och för övertag. När man fångar ett slag i luften och man börjar kramas, hur drar man ner honom på marken? L2 och åt sidan med högerspaken? (du vet andreas eftersom du gör det hela tiden:P)

ok får testa de,, du ska hålla i L1 och sen högerspaken antigen uppåt eller neråt beroende på var på kroppen jag slår. men det gäller att tajma annars får du ett slag i trynet :(

Postad 07 June 2009 - 18:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Sablars va less ja blir på folk som hoppar ur spelet precis innan de är gonatt för dom ...Bittert å slösat 3 ronder å man ska precis vinna :(

Postad 07 June 2009 - 20:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Sablars va less ja blir på folk som hoppar ur spelet precis innan de är gonatt för dom ...Bittert å slösat 3 ronder å man ska precis vinna :(

folk gör su så för att dom tror att den matchen inte räknas på deras statestik då men de gör den,, för att lämna matchen finns bara ett alternativ som heter "give up" och då räknas det som förlust för den personen. dock vet jag inte om det räknas som vinst för dig på statestiken

Postad 07 June 2009 - 21:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nja...Säker ? Dom stänger av innan matchen savas så ja tror inte att det blir nån ändring alls...
De borde försvinna lite poäng iaf om man stänger av mitt i en match

Edit
Ibland går djäklat ingenting....Så man kan bli galen

Redigerat av moparman, 07 June 2009 - 21:57.

Postad 07 June 2009 - 21:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Nja...Säker ? Dom stänger av innan matchen savas så ja tror inte att det blir nån ändring alls...
De borde försvinna lite poäng iaf om man stänger av mitt i en match

ja tror de,, väljer man give up så måste de väl säknas som förlust,, de gör de ju på riktigt, eller?
fast jag vet ju inte, ja bara gissar men vad jag har förstått det som så är det så

Postad 07 June 2009 - 22:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Står nätfel så jag tror dom bryter strömmen

Postad 07 June 2009 - 22:12

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Står nätfel så jag tror dom bryter strömmen

aha ja då är de ju skillnad. betyder det verkligen SÅÅ mycket för dom så dom måste göra de för att inte förlora en match,, ganska löjligt :(

Postad 07 June 2009 - 23:08

spinout
  • spinout
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0
Hm, Jag har spelat FNR3 i helgen och gått 12 matcher med TONEY - jag förlorade en match men det står 4 förluster pga att folk stänger av - kanske EA är smarta nog och fixar till det till den 30e MEN UFC som är så nytt att de inte tänkt på det va??? Jag menar så fort det är ny rond bör lite info om vem som vann ronden innan gå till servern...

Postad 08 June 2009 - 13:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Var med om en rolig fajt nyss..

Ingen av oss hade fått in slag eller sparkar....Precis i början av första ronden...Går fram till han å slår till och han blir knockad på ett slag ;) från full kraft hohoh

Edit
Lite trist är det allt att man istort sett måste köra igenom karriären och verkligen maxa för att få en riktigt bra gubbe..För mig som inte har så mycket tid vore det praktiskt om man kunde göra en lika bra gubbe på en gång men icke :(

Redigerat av moparman, 08 June 2009 - 20:28.

Postad 08 June 2009 - 22:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Var med om en rolig fajt nyss..

Ingen av oss hade fått in slag eller sparkar....Precis i början av första ronden...Går fram till han å slår till och han blir knockad på ett slag :) från full kraft hohoh

Edit
Lite trist är det allt att man istort sett måste köra igenom karriären och verkligen maxa för att få en riktigt bra gubbe..För mig som inte har så mycket tid vore det praktiskt om man kunde göra en lika bra gubbe på en gång men icke :)

menar du att om man har maxat sin kariärgubbe så blir den gubben starkare än om man man gör en egen gubbe i "greate a fighter"?

i så fall får ja nog ta och köra vidare på kariären lite

Postad 08 June 2009 - 22:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Yepp.....Som jag fattat det så är det så...
Ser att dom värsta gubbarna har en overall på ca 100 och jag har 64 på min gubbe jag gjort..
Om det nu har med det att göra...

Har som för mig att ja läst att en gubbe som man maxat enligt guide som finns så är den 25 procent bättre ungefär..

Om jag nu inte har hallucinerat :)

Va fasen har mitt rykte spridit sig över hela jorden...Säkert 10 på rad som hoppat av en match innan den börjat :) heh

Postad 09 June 2009 - 08:21

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
vad menar ni med att maxa sin gubbe? Betyder det att man lägger mer poäng på vissa grejer så gubben blir starkare på tex stående fighting? Borde få mitt spel idag. Sen ska ni få däng! Ingen blir utan, alla ska få smaka på näven.

Redigerat av meneon, 09 June 2009 - 08:23.

Postad 09 June 2009 - 08:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
yepp..gör man en gubbe å kör online direkt har man en viss summa poäng att fördela på strike off..strike def..sub off...sub def osv.kör man karriär och maximerar sparring å träningsläger så har jag för mig att man kan få upp den mer än en som man snabbfixar ihop

Postad 09 June 2009 - 23:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jaha då hade man tydligen spelat färdigt kariären på level 2??? min coach sa helt plötsligt att de va färfigt,, ja har ju inte hunnit skilla färdigt min gubbe.
blir nog att köra igenom en gång till eftersom jag inte visste hur man gjorde i början

Postad 10 June 2009 - 00:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Du kan läsa mitt inlägg tidigare i tråden hur man kan göra...Finns även mer tips på gamefaqs.com

Postad 10 June 2009 - 01:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Du kan läsa mitt inlägg tidigare i tråden hur man kan göra...Finns även mer tips på gamefaqs.com

ska se om jag hittar det, kanske inte lätt att hitta med tanke på att du står för typ 50% av alla inlägg i den här tråden ;)

vet du vilken sida det står i?

Redigerat av andreassofus, 10 June 2009 - 01:10.

Postad 10 June 2009 - 06:26

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Jag tyckte också det var mycket lucky punch i början men ju bättre man blir ju mindre ofta knockar nån en med ren tur ..

finns en grymt bra guide på gamefaqs.com om hur man ska göra för att maximera sin gubbe i karriärer..
Tex ska man strunta i alla matcher på kort varsel..All reklamjobb...Träna styrka/snabbhet/cardio till max..

ingen sparring innan dess..

sen ska man lvla gubben på 3 träningsläger..

å köra typ alla matcher med nåra procenr stamina...mounta å slå dom..inte sl
ösa tid på annat...allt för att maximera tränngen

Postad 10 June 2009 - 10:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
tackar hippo ;) hur ser man att man har tränat snabbhet/cardio/styrka till max?
levla på 3 träningsläger? där man först väljer tex kickboxing eller judo och sen ska man träna och göra olika combos?

"å köra typ alla matcher med nåra procenr stamina" menar du dom riktiga matcherna? vilar man inte innan matchen så man har full stamnia så klarar inte ja vinna nånting i alla fall ;)

Redigerat av andreassofus, 10 June 2009 - 10:31.

Postad 10 June 2009 - 11:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Under status ser du all info om gubben.

Du ska gå upp en lvl på 3 träningsläger...Du måste alltså fixa 5 av 7 uppgifter varje träningsläger ..
Du väljer alltså samma 3ggr..Tex judo tills du lvlat upp åså kan du ta å inrikta dig på annat...

Varför du ska komma med så lite stamina till de riktiga matcherna och tacka nej till alla matcher på kort varsel å alla andra reklamuppdrag är så att du ska kunna koncentrera dig på att träna...

Men det står mer utförligt på gamefaqs

Postad 10 June 2009 - 11:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Under status ser du all info om gubben.

Du ska gå upp en lvl på 3 träningsläger...Du måste alltså fixa 5 av 7 uppgifter varje träningsläger ..
Du väljer alltså samma 3ggr..Tex judo tills du lvlat upp åså kan du ta å inrikta dig på annat...

Varför du ska komma med så lite stamina till de riktiga matcherna och tacka nej till alla matcher på kort varsel å alla andra reklamuppdrag är så att du ska kunna koncentrera dig på att träna...

Men det står mer utförligt på gamefaqs

ok så att vinna matcherna är inte så viktigt alltså? så istället för att vila dom två veckorna innan matchen så ska jag sparra pch träna för fullt och köra matchen direkt efter? med typ 10% stamnia?

Postad 10 June 2009 - 13:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Yepp skulle tro det...Men han som skrivit guiden körde ändå så att han vann alt..Men kan inte tänka mig att det ska spela nån roll....Han sparrade ingenting före han maxat styrka ..snabbhet..uthållighet..

Läs guiden ;) Står mycket annat intressant

Postad 10 June 2009 - 13:39

Spirit_Within
  • Spirit_Within
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Vill också spela Online.
Har bara spelat två matcher så jag är nybörjare. Vann iofs. båda på submission, men det laggar.
Sugen på att se om det går bättre med motståndare från Sverige.
Lägg gärna till mig.
Spirit_within

Postad 10 June 2009 - 18:15

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
När man får välja en känd fighter att träna med i karriärsläget och har valt t.ex chuck liddell, hur fan tränar man med han? vart går man? har sett det kommer upp sån nån liten bild på kalendern men hur väljer man det?!

Postad 10 June 2009 - 18:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Trycker på action när du ser en octagon å en grön rand på en vecka eller när man får chans till träningsläger...Syns väl också i kalendern

Postad 10 June 2009 - 22:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Vill också spela Online.
Har bara spelat två matcher så jag är nybörjare. Vann iofs. båda på submission, men det laggar.
Sugen på att se om det går bättre med motståndare från Sverige.
Lägg gärna till mig.
Spirit_within

kanske var dig ja mötte förut idag då eller i natt n(kommer inte ihåg)) mötte en svensk nybörjare nämligen som vann på submition,, är det du så vill jag ha revanch :)

Postad 11 June 2009 - 07:28

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Fan vad svårt det är när man ligger på mattan o brottas. Datorjävln lyckas från att jag har en full mount vända så att plötsligt han själv har full mount o sen bankar han in skallen på mig för jag kommer ingen vart. Är det reverseals man ska träna på då eller. Har ni några tips på vad man ska tänka på vid brottningsfasen? Jag vet ju inte ens vilket håll jag ska snurra höger analog för att utföra vissa saker. Blir lite smått förbannad när man aldrig vinner med subs eller full mount o slag utan måste knocka hela tiden för att ha en chans.

Postad 11 June 2009 - 08:03

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
ett måste är att köra igenom tutorial nåra varv ...reversal tar mindre stamina..dra hö spak åt hö eller vä när motståndaren flyttar sig..rör hö spak ett kvarts varv åt nått håll eller lite till beroende på om du vill göra liten eller stor förflyttning

Postad 11 June 2009 - 08:15

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

ett måste är att köra igenom tutorial nåra varv ...reversal tar mindre stamina..dra hö spak åt hö eller vä när motståndaren flyttar sig..rör hö spak ett kvarts varv åt nått håll eller lite till beroende på om du vill göra liten eller stor förflyttning

Okej, då ska jag testa det. Bra förklaring, Tack moparman!

Redigerat av meneon, 11 June 2009 - 08:16.

Postad 11 June 2009 - 10:04

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Datorn går väl an att komma up mot.Men möter man någon online som är riktigt bra på mattan så är det ett ****.Tyvärr jobbar man nog förmycket för att hinna med spela så mycket man skulle vilja.Blir mest helgerna men skiter i att mitt rec nu är runt 32-55 online för det är så ###### kul :) Jag ser förlusterna som träning ;)

Redigerat av daswede, 11 June 2009 - 10:06.

Postad 11 June 2009 - 12:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
haqr börjat med en ny kariär nu och gör gasnka mycket som de som står i guiden som finns länk till här,, innan jag sparrar så tränar jag styrka/snabbhet/cardio till max, MEN ska jag inte gå på träningslägrena innan heller? tycker man förlorar massor på att inte gå på dom.

i alla fall så gick jag inte på sånt läger eller sparrade innan dom tre va på max,, sen när dom va på max då började ja sparra och gå på träningsläger men där har jag problem alltså,, först går jag in på "learn" för att se hur man ska göra men det dom visar där har ju i stort sett aldrig med de som man ska utföra att göra,, när det börjar trycker jag på staet hela tiden för att komma ihåg vad som ska göras och först och främst förstår jag inte alls mycket hur man ska göra dom olika sakerna,, kan tycärr inte ufcfackspråk. sen det jag förstår gör jag ju men ofta går dom inte in heller,, som en lätt sak som tex först en rak höger med trekant och sen en kroppspark med kryss,, har försökt med den säkert 20 ggr nu utan att den går in,, har testat att stå från olika avstånd men inget funkar

finns det ingen hjälp någonstans där det visas hur man ska göra dom olika sakerna,, som det är nu klarar jag mellan 1-3 st av dom 7(?) st som finns kommer inte ens upp till level 2 och det vore ju kul eftersom det är där man låser upp alla "moves" och tekniker,, nu kan jag typ bara slå löst och sparka :)

Postad 11 June 2009 - 14:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Som jag fattat det så ska du inte sparra....resten ska du göra

Edit
anledningen tror jag var att har man maxat styrka å det så går det att få ihop mycket mer poäng när man väl sparrar

Redigerat av moparman, 11 June 2009 - 14:42.

Postad 11 June 2009 - 22:19

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Har nu kört 7 matcher online och det har laggat varje match.. Blir så ###### less på det(jag har 100/100 mbt fiber).
Så tråkigt när motståndaren är kass och får in många slag pga lagg

Postad 11 June 2009 - 23:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kör mot hembio folk..Laggar massor mindre :-)
Och så är det roligare

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.