Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Head set till Xbox 360

881 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox 360 Wireless On-ear Headset (Hörlurar) 2 8,05 (18) Inga priser
Microsoft Xbox 360 On-ear Headset (Hörlurar) 3 4 (2) 86:-
Gameware Headset Xbox 360 (Hörlurar) 2 (0) Inga priser
Tritton AX360Pro 5.1 (Hörlurar) 4 8 (6) Inga priser
Turtle Beach Ear Force X41 Over-ear (Hörlurar) 2 8 (6) Inga priser
Hillman XBOX 360 headset On-ear Headset (Hörlurar) 0 (0) Inga priser
Datel Xbox 360 Gaming Wired (Hörlurar) 0 (0) Inga priser
Tritton AX720 5.1 Over-ear (Hörlurar) 3 6 (1) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 08 december 2009 - 23:29

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Jag fick besked från Lime via mail när de skickade lurarna. Står ju på konto uppgifter när han loggar in på deras hemsida annars.

Tackar, verkar som att det är första gången han har beställt nåt via internet.. :)

Mvh
Mathzon

Postad 09 december 2009 - 13:51

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Någon som vet vad hörlurs kontakterna heter som Tritton använder på sina boxar? Är inte vanliga 3.5 mm utan påminner om S-VHS kontakter. Tänkte om man skulle testa koppla ett andra par lurar till det tomma uttaget, men svårt att prova utan rätt kontakt.

Postad 09 december 2009 - 16:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Det är nån sorts DIN kontakt. Men jag tror inte det går att koppla något annat än just Tritton till dem...

Postad 09 december 2009 - 18:04

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Nej det verkar vara rätt stopp på den punkten. En 6stiftig DIN kontakt av något slag. Bara slänga upp en slant för ett par Tritton hörlurar till om jag får behovet av ett andra par. Men det ska knappast bli nödvändigt.

Postad 09 december 2009 - 18:07

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Någon som har testat Modern Warfare 2 Xbox 360 Throat Mic Communicator Headset?
Är den något att ha?

Postad 09 december 2009 - 18:10

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
japp, å den e totalt värdelös, man låter som om man sitter i en burk och den är obekväm... ångrar att jag köpte dem.

Postad 09 december 2009 - 18:13

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0

Någon som har testat Modern Warfare 2 Xbox 360 Throat Mic Communicator Headset?
Är den något att ha?

Fredrikandersson tror jag hade ett sånt.
Och om han hade det så lät det inte super från lyssnarens del, ungefär som en asknall Mods Kenta på en finlandsfärja.
Men kan vara nått med inställningarna eller nått liknande.

Edit: kanske va Allan också, minnet är bra men kort.

Redigerat av Unregistered710b3906, 09 december 2009 - 18:15.

Postad 09 december 2009 - 18:13

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Misstänkte det, priset säger väl allt hehe

Postad 10 december 2009 - 20:11

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5 006 inlägg
  • 0

Nu börjar jag bli trött på att varje dag se en tom brevlåda. Beställde vi cykelfrakt?

Fått den ännu?
Jag väntar fortfarande på min. ;)

Redigerat av Unregisterede32cf070, 10 december 2009 - 20:22.

Postad 10 december 2009 - 20:16

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0
Nix, väntar än. Och Nerd också antar jag?

Hoppas den dyker upp imorgon...

Postad 10 december 2009 - 20:22

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5 006 inlägg
  • 0
Jag med...

Postad 11 december 2009 - 13:03

Pluttesnutte
  • Pluttesnutte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Riktigt så enkelt är det ju tyvärr inte, det är faktiskt skillnad på hörlurar och hörlurar. Likväl som det är skillnad mellan högtalare även om de spelar upp samma sak och samma format :)

Jo exakt så enkelt är det, Dolby Heaphone skiljer sig inte. Så gällande surround upplevelsen så är det exakt samma sak.

Sedan tror jag de flesta är tillräckligt smarta för att själva förstå det faktum att alla hörlurar inte låter likadant.

Postad 11 december 2009 - 13:14

Pluttesnutte
  • Pluttesnutte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Sitter och funderar på detta med Dolby Headphone. Mina AX 720 har Dolby Headphone men även Dolby Digital. Hur fungerar det ihop?

Såvitt jag kan avläsa är Dolby Digital aktiverat under spelande liksom Dolby Headphone. Vad skiljer den upplevelsen åt jämfört med en amplifier med bara Dobly Headphone? Bättre kvalite?

Dolby Digital som redan nämnts är för att kunna ta emot signalen från din Xbox, Dolby heaphone komprimerar (simulerar) DD 5.1 till 2 kanaler så du kan använda ett par vanliga stereo lurar.

Det skiljer sig ingenting mot din stärkare, det som påverkar "upplevelsen" är ditt val av lurar. Givetvis så finns det en uppsjö av bättre lurar än de som följer med i surround gaming produkterna på marknaden idag.

Redigerat av Pluttesnutte, 11 december 2009 - 13:17.

Postad 11 december 2009 - 13:36

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Jo exakt så enkelt är det, Dolby Heaphone skiljer sig inte. Så gällande surround upplevelsen så är det exakt samma sak.

Det är ingen som påstått att det är skillnad på Dolby Headphone tekniken eller annan teknik, det är skillnaden i totalljudet vi (läs jag) bl a diskuterar i denna tråd, dvs skillnaderna mellan produkter. :)

Sedan tror jag de flesta är tillräckligt smarta för att själva förstå det faktum att alla hörlurar inte låter likadant.

Öhhh, det är ingen som påstått något annat där heller och det är nog därför tråden har skapats fär att diskutera hur olika hörlurar låter. :unsure:

Postad 11 december 2009 - 14:41

Pluttesnutte
  • Pluttesnutte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Det är ingen som påstått att det är skillnad på Dolby Headphone tekniken eller annan teknik, det är skillnaden i totalljudet vi (läs jag) bl a diskuterar i denna tråd, dvs skillnaderna mellan produkter. :D

Du citerade mitt svar till Mathi... som frågade direkt angående surround upplevelsen mellan en stärkare som stöder Dolby Headphone och ett par gaming lurar som kör på exakt samma teknik.

Att alla lurar inte låter likadant vet de flesta, dock så kände du att du behövde påpeka det.

Öhhh, det är ingen som påstått något annat där heller och det är nog därför tråden har skapats fär att diskutera hur olika hörlurar låter. :D

Du tog upp det som ett argument när frågeställningen gällande Dolby Headphone mellan stärkare och gaming lurar ställdes.

För det flesta är detta självklart, dock inte för dig uppenbarligen då du citerade mitt svar och argumenterade med just det.

Postad 11 december 2009 - 15:50

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Pluttesnutte, Jag har fått rätsida på det där med Dolby Headphone nu. Känns skönt. Finns väl hörlurar långt upp i prisklasserna som man kan koppla till Dolby Headphone och få grymt ljud som du säger.

Blir alltmer nöjd med mina iaf, kanske är som Maxim skrev. Behöver köras in x-antal timmar :D Lirat COD WoW det senaste och ******** vad skönt ljudet är.

Postad 11 december 2009 - 15:59

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

För det flesta är detta självklart, dock inte för dig uppenbarligen då du citerade mitt svar och argumenterade med just det.

Ha ha ha, hur orkar man? :D

Nåja, hur går det för er andra med lurarna har ni inte fått dem än?

Postad 11 december 2009 - 17:40

Pluttesnutte
  • Pluttesnutte
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Pluttesnutte, Jag har fått rätsida på det där med Dolby Headphone nu. Känns skönt. Finns väl hörlurar långt upp i prisklasserna som man kan koppla till Dolby Headphone och få grymt ljud som du säger.

Blir alltmer nöjd med mina iaf, kanske är som Maxim skrev. Behöver köras in x-antal timmar :D Lirat COD WoW det senaste och ******** vad skönt ljudet är.

Jo, de flesta som har en hyfsad stärkare har oftast ett par hyfsade lurar. Tror de flesta håller med om att medans gaming lurarna är bra för ändamålet, så är det fortfarande en kompromiss ljudmässigt i jämförelse med ett par riktigt bra lurar för motsvarande pengar.

Att vara nöjd är trevligt.Najs. :D

Postad 11 december 2009 - 19:17

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1 495 inlägg
  • 0

Ha ha ha, hur orkar man? :D

Nåja, hur går det för er andra med lurarna har ni inte fått dem än?

Nej, inte än. På måndag är det två veckor sedan de skickades.

Redigerat av SejLax, 11 december 2009 - 19:17.

Postad 11 december 2009 - 19:20

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Fasen va drygt, det börjar tyvärr lacka mot jul och det gör ju inte saken lättare liksom, handeln och leveranser är fullshokad. Håller tummarna för att ni får de innan jul iaf, man vill ju lira lite under julledigheterna.

Postad 11 december 2009 - 19:55

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Fasen va drygt, det börjar tyvärr lacka mot jul och det gör ju inte saken lättare liksom, handeln och leveranser är fullshokad. Håller tummarna för att ni får de innan jul iaf, man vill ju lira lite under julledigheterna.

Eller hur.

Postad 11 december 2009 - 20:17

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5 006 inlägg
  • 0
Mina skickades för en vecka sedan och enligt GAME ska det ta ca tre dagar... ...jag har ännu inte fått de....

Redigerat av Unregisterede32cf070, 11 december 2009 - 20:17.

Postad 11 december 2009 - 20:23

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
För att konkretisera frågan:

Hur mycket bättre blir surroundupplevelsen om jag går från att ha lånat tjejens: Sony mdr-v300

för 400kr mot att köpa mig ett par TurtleBeach X40/X41 (kanske tritton)?

Postad 11 december 2009 - 21:18

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0

Hur mycket bättre blir surroundupplevelsen om jag går från att ha lånat tjejens: Sony mdr-v300

J*****t mycket bättre skulle jag säga!!!

Postad 11 december 2009 - 21:27

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Skulle hellre lagt pengarna på ett astro headset istället... Har haft ett Turtle Beach men inget att rekommendera faktiskt.. Tritton känns så plastig.

Mvh
Mathzon

Postad 11 december 2009 - 23:06

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Mina x4:or fungerar i alla fall perfekt. Men alla har väl olika smak. Ångrar inte en sekund att jag köpte dom!!

Postad 11 december 2009 - 23:28

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Mina x4:or fungerar i alla fall perfekt. Men alla har väl olika smak. Ångrar inte en sekund att jag köpte dom!!

X4an är för det första väldigt plastig, dålig batteri tid. Finns många nackdelar med dom. Sedan är dom inte bekväma att ha på sig..

Mvh
Mathzon

Postad 11 december 2009 - 23:42

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Plastiga kan jag hålla med om. Tycker dom sitter hyfsat, då jag testat en del andra trådlösa alternativ som varit bra mycket värre.
Batteritiden vet jag inte om den är så dålig. Spelar ca 4-5 timmar per kväll o mina batterier räcker ca 2,5-3 veckor!!

Postad 12 december 2009 - 03:25

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Skulle hellre lagt pengarna på ett astro headset istället... Har haft ett Turtle Beach men inget att rekommendera faktiskt.. Tritton känns så plastig.

Mvh
Mathzon

Jag har inte testat vare sig Tritton eller Turtle Beach, men jag kan säga att Astro är oceaner ifrån att vara plastigt (ja, jag vet att det var samma som du skrev, ville bara bekräfta). Känns riktigt rejält.

Postad 12 december 2009 - 09:33

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Vad är Astro lurarna gjorda av egentligen? Jag menar om lurar är gjorda av plast så kan de väl inte vara annat än plastiga :D .

För övrigt tycker jag att tritton lurarna ser ganska rejäla och gedigna ut. Men smaken är som baken.

Man kanske ska fundera på lurar gjorda av trä eller metall :D

Postad 12 december 2009 - 11:42

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Mina X4:or sitter bra, känns inte plastiga och ger mig mycket god valuta för pengarna!

Redigerat av Unregistered24c8cfe3, 12 december 2009 - 11:42.

Postad 12 december 2009 - 11:44

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Nej Plastiga kan jag inte säga att jag upplever mina Tritton heller, inte på det negativa sätt som begreppet antyder. Vet inte vilket material det skulle vara istället för den fina plasten, sitter bra på huvudet tycker jag med dem gör. Gällande Turtle Beach har jag bara testat X1 modellen, tycker även de känns bra.

Men allt handlar väl om vilka referenser man har, sedan är smaken som baken som Shakespeare skrev.

Postad 12 december 2009 - 12:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Vad är Astro lurarna gjorda av egentligen? Jag menar om lurar är gjorda av plast så kan de väl inte vara annat än plastiga :) .

Gör du dig fånig med flit, eller har du inte förstått ett enkelt begrepp som "plastig"?

Postad 12 december 2009 - 15:04

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Gör du dig fånig med flit, eller har du inte förstått ett enkelt begrepp som "plastig"?

Ja, lite, trodde att det var självklart med lite ironin i mitt inlägg, det kan väl inte vara förbjudet.

Du får helt enkelt definera plastig för att min enkla hjärna ska förstå exakt vad du menar.
För se, jag tycker att Astrolurarna ser minst lika om inte mer plastiga ut. Är det mängden plast eller är det ytan som reflekteraras på ett speciellt sätt eller vad pratar du/ni om?

Jag tror säkert att Astrolurarna är bättre än både TB och Tritton men vad kostar dem i jämförelse? eller spelar det ingen roll i sammanhanget när vi jämför lurar?

Om det inte spelar någon roll så kan man nog säkert hitta några som är dyrare och "bättre". Varför inte specialbeställa?

Postad 12 december 2009 - 15:08

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Ja, lite, trodde att det var självklart med lite ironin i mitt inlägg, det kan väl inte vara förbjudet.

Du får helt enkelt definera plastig för att min enkla hjärna ska förstå exakt vad du menar.
För se, jag tycker att Astrolurarna ser minst lika om inte mer plastiga ut. Är det mängden plast eller är det ytan som reflekteraras på ett speciellt sätt eller vad pratar du/ni om?

Du har alltså inte förstått.

Tror de flesta andra förstår vad "plastig" innebär.

Postad 12 december 2009 - 15:16

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Du har alltså inte förstått.

Tror de flesta andra förstår vad "plastig" innebär.

Jo ordet plastig förstår jag, jag slog precis upp det på wiki.

Det du får förklara för MIG, eftersom du antar att det är självklart för alla andra, är hur du kan tycka att Astrolurarna ser mindre plastigare ut än TB och Tritton.

Eftersom du/ni dissar TB och Tritton får du/ni även förklara vad som i så fall skulle motivera ett Astroköp framför ett TB och Tritton köp.

Observera, inte en enda gång har jag sagt något ont om er vare sig personligt eller om era lurar.

Så, belys mig med era kunskaper så att även en enkel hjärna som min förstår och kan göra rätt köp.

Redigerat av Ebola, 12 december 2009 - 15:56.

Postad 12 december 2009 - 16:53

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Det du får förklara för MIG, eftersom du antar att det är självklart för alla andra, är hur du kan tycka att Astrolurarna ser mindre plastigare ut än TB och Tritton.

Men jisses! Har du läsproblem? Läs vad jag skriver, jag vet inte hur Tritton eller SB känns eller låter, eftersom jag inte testat dem. Och det skrev jag också, förstår inte hur det kan vara svårt att förstå?

Men Astro har jag själv, så där kan jag uttala mig. Har du ens sett dem i verkligheten?

Redigerat av SC-Zap, 12 december 2009 - 17:04.

Postad 12 december 2009 - 16:59

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Jo ordet plastig förstår jag, jag slog precis upp det på wiki.

Eftersom du/ni dissar TB och Tritton får du/ni även förklara vad som i så fall skulle motivera ett Astroköp framför ett TB och Tritton köp.

Observera, inte en enda gång har jag sagt något ont om er vare sig personligt eller om era lurar.

Så, belys mig med era kunskaper så att även en enkel hjärna som min förstår och kan göra rätt köp.

Själv tycker jag att TB headsetet har ett väldigt bra ljud, men för dom pengarna man lägger på headsetet så tycker jag att man borde fått ett bättre byggt. Mitt TB headset fick problem med power-knappen på lurarna.
Gick inte alltid att stänga av. Tritton har haft sina problem med micen bland annat.
Det som är bra med Astro är att man har så många användnings områden med det. Xbox, ps3, tv, stereo och ipod/iphone finns säkert fler områden. Det som är bra t.ex till ipoden är att man inte behöver batterin till headsetet för att lyssna. Sedan har ju alla headsets sina för och nackdelar. Men skall man lägga runt 2000kr på ett headset så skall man nog ta redo på lite mer info om headsetet.

Bytte för någon månad sen ut min lcd-tv till en plasma. Märkte då att TB hade problem med sin IR sändning. Ett problem som skapades av plasma tvn enligt TB´s hemsida.
Men vill man ha trådlöst så funkar TB väldigt bra, men man blir ju besviken på byggkvaliten. Sedan skall man fundera på vilken tv man har. Läsa på företagets hemsida vilka problem headsetet har.

Mvh
Mathzon

Postad 12 december 2009 - 17:55

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Men jiss.es! Har du läsproblem? Läs vad jag skriver, jag vet inte hur Tritton eller SB känns eller låter, eftersom jag inte testat dem. Och det skrev jag också, förstår inte hur det kan vara svårt att förstå?

Men Astro har jag själv, så där kan jag uttala mig. Har du ens sett dem i verkligheten?

Nej, jag har inte läsproblem men du verkar har lite attitydproblem, man kan ju undra varför.

Jag har sett Astrolurarna men inte hört dem, därför skriver jag också att de ser minst lika plastiga ut i mina ögon.

Det är därför jag skämtsamt skrev följande "Vad är Astro lurarna gjorda av egentligen? Jag menar om lurar är
gjorda av plast så kan de väl inte vara annat än plastiga" .

Ditt svar: Gör du dig fånig med flit, eller har du inte förstått ett enkelt begrepp som "plastig"?

Du reagerar väldigt starkt på mitt lite ironiska inlägg och du trycker på och försvarar någon annans ståndpunkt om begreppet plastig kring andra lurar än Astro. Annars har jag ingen förståelse för ditt lite kosntiga svar.

Därför ber jag dig att förklara begreppet plastig för mig i just detta sammanhang som handlar om att andra lurar än Astro är plastiga. Snälla gör det istället för att komma med personliga angrepp och ducka för kärnfrågan.

Postad 12 december 2009 - 17:56

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Bytte för någon månad sen ut min lcd-tv till en plasma. Märkte då att TB hade problem med sin IR sändning. Ett problem som skapades av plasma tvn enligt TB´s hemsida.

Mvh
Mathzon

X41 använder ju RF till skillnad från X4 som kör IR. Kanske ska vi inte dra alla TB över en kam?

Postad 12 december 2009 - 18:09

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Jag har inte nämnt andra lurar. Jag har endast sagt att Astro inte känns plastiga.

Om du har läst in något annat så har du läsproblem.

Postad 12 december 2009 - 18:32

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

X41 använder ju RF till skillnad från X4 som kör IR. Kanske ska vi inte dra alla TB över en kam?

Men du som du kanske förstår så kommenterade jag just den modellen jag hade. Sedan var det inte mer än att man borde läsa lite mer info om just dom hörlurarna man själv är intresserad av. I så fall om dom har något återkommande fel. Sedan så kan det säkert dyka upp problem för Astro så som Tritton också.

Men ljudet är det inget fel på när det gäller x4. Var väl vart sina 1400kr jag betalade för dom. Men nu gör dom snart en annan person nöjd. Som sagt va man kan inte alltid vara nöjd med allt man köper.

Postad 12 december 2009 - 19:08

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Håller med Ebola om att begreppet "plastig" kan behöva utvecklas i sammanhanget. Jag tolkar det iaf som att en bättre grundad bedömning av hörlurar och dess plastighet bör grundas på faktiskt användande av lurarna i fråga och inte efter bilder på nätet. Vidare syftar väl begreppet till upplevelsen av materiell kvalite vid användandet av lurarna.

Tolkningen är således subjektiv som med så mycket annat och är inget att kasta paj över.

Redigerat av RealDaBratt, 12 december 2009 - 19:09.

Postad 12 december 2009 - 19:10

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Jag har inte nämnt andra lurar. Jag har endast sagt att Astro inte känns plastiga.

Om du har läst in något annat så har du läsproblem.

Ja du, när argumenten tryter kommer personangreppen och eftersom du duckar för min fråga som jag tror är klar för alla andra förutom dig själv så säger det en del om dig.

Det handlar inte om vad plastig betyder eller inte. Alla vet ju vad det betyder MEN

Säger man att ett par lurar känns plastiga så vill iaf jag veta vad man menar med det, vad man grundar sitt påstående på, vad man jämför med och dumförklarar man mig när jag frågar så vill jag också veta varför man gör det.

Det kan ju inte vara så, att minsta kritiken för ett par lurar som man själv äger ska få såna löjliga proportioner och reaktioner att man undrar om det är småungar som är här inne och gör inlägg.
Hade förstått det om man uppfunnit dem eller sålde dem men bara för att man äger ett par, DET är fånigt om nåt...

Postad 12 december 2009 - 19:28

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0

Ja du, när argumenten tryter kommer personangreppen och eftersom du duckar för min fråga som jag tror är klar för alla andra förutom dig själv så säger det en del om dig.

Det handlar inte om vad plastig betyder eller inte. Alla vet ju vad det betyder MEN

Säger man att ett par lurar känns plastiga så vill iaf jag veta vad man menar med det, vad man grundar sitt påstående på, vad man jämför med och dumförklarar man mig när jag frågar så vill jag också veta varför man gör det.

Det kan ju inte vara så, att minsta kritiken för ett par lurar som man själv äger ska få såna löjliga proportioner och reaktioner att man undrar om det är småungar som är här inne och gör inlägg.
Hade förstått det om man uppfunnit dem eller sålde dem men bara för att man äger ett par, DET är fånigt om nåt...

Men nu är sån att du tar det lite väl långt och tar det lite väl personligt. Jag själv svarade vad jag menade sedan att du inte kan lägga ner det hela är faktiskt ditt problem. Tråden är skapad för att hjälpa och att ge tips om sin egna erfarenheter med en produkt. Sedan hur du tolkar det är din en sak. Sedan kan man skriva hur man vill och bli tolkad där efter.

Postad 12 december 2009 - 19:46

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Men nu är sån att du tar det lite väl långt och tar det lite väl personligt. Jag själv svarade vad jag menade sedan att du inte kan lägga ner det hela är faktiskt ditt problem. Tråden är skapad för att hjälpa och att ge tips om sin egna erfarenheter med en produkt. Sedan hur du tolkar det är din en sak. Sedan kan man skriva hur man vill och bli tolkad där efter.

Vet du vad? Om någon kallar mig dum i skallen eller att jag inte är speciellt smart eller att jag har lässvårigheter så är det på personlig basis och då tar jag det personligt. Jag vet inte hur du tolkar personligt men jag skulle vilja säga att gränsen går där, iaf för mig.

OCH det var inte jag som lade ribban där eller hur? Jag har INTE börjat kalla någon det ena och det andra, är det någon som gång på gång försökt att lägga det på en vettig nivå så är det jag, så kom inte å tala om för mig vad som ska droppas eller inte.

Prata istället konkreta saker om lurar och återigen vad baserar man på att Tritton och TB skulle vara plastigare än någon annan lur. Det hör väl till trådens relevans, eller?!?!

Redigerat av Ebola, 12 december 2009 - 19:48.

Postad 12 december 2009 - 19:49

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Jag tycker som så många andra att mina X4'or regerar!
Grymt bra ljud, helt ok batteritid och sitter skönt. Jag upplever dom inte som plastigare än några andra lurar gjorda i plast, det hade å andra sidan varit skitsamma för min del då jag inte sitter och tittar på mina lurar när jag spelar.

/ PG

Postad 13 december 2009 - 19:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Men läs nu igen. Var har jag skrivit att några lurar har känts plastiga?

Var vänlig och lägg inte åsikter på mig som jag aldrig skrivit!

Postad 13 december 2009 - 19:25

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0

Men läs nu igen. Var har jag skrivit att några lurar har känts plastiga?

Var vänlig och lägg inte åsikter på mig som jag aldrig skrivit!

Jag citerar dig igen, har du svårt att få in det mellan gluggarna?

Så, förklara för mig vad för nåt i den här tråden jag missat eller inte förstår om begreppet plastig. Är det svårt för dig att förklara varför du skriver som du skriver?

Postad 13 december 2009 - 19:38

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Men jisses! Citera gärna, om jag nu skrivit att Tritton eller SB känns plastiga. Lycka till!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Baffelvägg
    Anton
    2025-05-24 08:28:29
  • JBL 4309 vs 708i
    Anton
    2025-05-23 13:58:22
  • Botten av lådan limmas.
    Anton
    2025-05-23 13:48:01
  • Seas L26roy Nr2
    Anton
    2025-05-22 21:14:10
  • Bio front med duk på plats
    Globe
    2025-05-22 08:43:45
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.