* Officiell Tråd - LG KM900 Arena *
LG Arena KM900
(Mobiltelefoner)
|
1
|
(34)
|
Inga priser |
Postad 15 July 2009 - 13:01
Postad 15 July 2009 - 21:00
Gå in i adressboken, välj kontakt och sedan ändra. Då kan du lägga till eller ändra nummer.Hur uppdaterar man ex ett nytt nummer till en kontakt man redan har i adressboken? Får det ej att funka utan kan endast skapa en ny post :/
Postad 16 July 2009 - 12:21
Postad 18 July 2009 - 08:59
Redigerat av LeBalk, 18 July 2009 - 09:01.
Postad 18 July 2009 - 09:15
Postad 18 July 2009 - 09:40
Tycker att den fungerar bra att surfa med rent hastighetsmässigt. Kör också med telia.Är det bara jag som tycker att denna telefon är helt oduglig till att surfa, vet inte om det är telefonen eller abonemanget. Har telia mobil surf extra och befinner mig mitt inne i Växjö, så god 3G täckning borde finnas. Men det går så segt. Har sett folk som använder iphone och det skiljer ljusår i surfandet.
Därimot är den inbyggda webbläsaren oduglig så Opera mini är ett måste.
Postad 18 July 2009 - 09:42
Postad 18 July 2009 - 10:46
Google Maps ligger ju redan förinstallerat från början ju.google maps - när jag vill inastellera står det - behörighetskontroll mislyckades... wtf??????????????? har nån lösning? tack
Postad 18 July 2009 - 13:18
Google Maps ligger ju redan förinstallerat från början ju.
den frågar alltid om jag vill att den skall skicka data via nättet, jag vill inte utan vill använda mappar ladade i telefon..
hur gör jag att slippa betala nätavgift och var hittar man mappar (hela eu om det går)?? i vilken mapp ska jag placera de? tack
Postad 18 July 2009 - 14:45
ok, skall prova med opera mini och se om det blir bättreTycker att den fungerar bra att surfa med rent hastighetsmässigt. Kör också med telia.
Därimot är den inbyggda webbläsaren oduglig så Opera mini är ett måste.
Postad 19 July 2009 - 10:40
Det har det gjort också då jag haft 3 i 18 mån och det har alltid funkat perfekt med min HTC TyTN II, som tyvärr gick sönder. Först när jag skaffade LG:n så dök problemet upp och har redan fått byta telefonen en gång, men problemet kvarstår. Har varit i kontakt med kundtjänst ett antal gånger utan någon större framgång och det senaste tipset var att försöka reklamera telefonen. Får se om det går igenom, annars vete fan vad jag gör för det här är ohållbart. Frågan är: Någon mer än jag som har märkt problem med täckningen i områden där man SKA ha täckning?
Om man bortser från täckningen så finns det massor med småsaker jag stör mig på, b.la mailhanteringen, webbläsaren, ofullständig sync med mac, segt gränssnitt etc etc. Saknar TyTN II - trots de brister den hade.
Redigerat av -cosmo-, 19 July 2009 - 10:45.
Postad 19 July 2009 - 18:59
Nu har jag haft telefonen i drygt 1,5 mån och måste erkänna att jag är grymt besviken. Största problemet är att den jämt o ständigt tappar täckningen, ibland utomhus men främst när jag är hemma, - att försöka röra på sig när man vill ringa är uteslutet, enda man kan göra är stå still när man har täckning o ringa...sen kan man börja gå runt. Nu hade man kunnat tycka att 3 har dålig täckning där jag bor, men om man bor i centrala Linköping ska det ju funka!
Det har det gjort också då jag haft 3 i 18 mån och det har alltid funkat perfekt med min HTC TyTN II, som tyvärr gick sönder. Först när jag skaffade LG:n så dök problemet upp och har redan fått byta telefonen en gång, men problemet kvarstår. Har varit i kontakt med kundtjänst ett antal gånger utan någon större framgång och det senaste tipset var att försöka reklamera telefonen. Får se om det går igenom, annars vete fan vad jag gör för det här är ohållbart. Frågan är: Någon mer än jag som har märkt problem med täckningen i områden där man SKA ha täckning?
Om man bortser från täckningen så finns det massor med småsaker jag stör mig på, b.la mailhanteringen, webbläsaren, ofullständig sync med mac, segt gränssnitt etc etc. Saknar TyTN II - trots de brister den hade.
jag har alltid full täckning där jag bor och jag bor definitivt i en mindre stad än Linköping. troligtvis har du något fel på telefonen som jag hade. Jag har redan efter 2-3 veckor skickat min telefon på lagning angående dessa felen.
*Jag fick en fläck på displayen när jag laddade telefonen en hel natt. trodde det var luft som hade kommit under skyddsplasten men det var det inte.
*Efter jag uppdaterade mobilen så började helt plötsligt högtalaren brusa , precis som om man hade sprängt den. Har max lyssnat i 30 minuter.
*Den har hängt sig ett antal gånger också och även stängt av sig. Främst så hängde sig telefonen när man var ute och surfade på Lg´s egna webbläsare. det personligen tycker jag är riktigt dåligt.
vi får se vad dem rackarna säger som min telefon, tycker det är hemskt o sitta på sin gamla SE k60i
Postad 19 July 2009 - 20:04
jag har alltid full täckning där jag bor och jag bor definitivt i en mindre stad än Linköping. troligtvis har du något fel på telefonen som jag hade. Jag har redan efter 2-3 veckor skickat min telefon på lagning angående dessa felen.
*Jag fick en fläck på displayen när jag laddade telefonen en hel natt. trodde det var luft som hade kommit under skyddsplasten men det var det inte.
*Efter jag uppdaterade mobilen så började helt plötsligt högtalaren brusa , precis som om man hade sprängt den. Har max lyssnat i 30 minuter.
*Den har hängt sig ett antal gånger också och även stängt av sig. Främst så hängde sig telefonen när man var ute och surfade på Lg´s egna webbläsare. det personligen tycker jag är riktigt dåligt.
vi får se vad dem rackarna säger som min telefon, tycker det är hemskt o sitta på sin gamla SE k60i
Som sagt, jag har redan bytt telefon en gång. Den första åkte in som DOA efter en vecka och den nya visade samma problem direkt. Sen dess har det varit konstant kontakt med kundtjänst om problemet. Kanske har sån otur att jag fått två måndagsexemplar men det tvivlar jag på, snarare tror jag på att att LG:n kräver en starkare signal än HTC:n. Så det kommer inte spela någon roll hur många olika ex av Arena jag får - kommer antagligen vara samma problem varje gång. Att skicka en några veckor gammal telefon på reparation är inte aktuellt - då kan jag lika gärna få min TyTN II fixad och vara en nöjd 3-kund igen istället för missnöjd 3-kund.
Postad 21 July 2009 - 21:59
Postad 22 July 2009 - 16:04
Hej
Jag har köpt min telefon hos Pixmania (snabb leverans), dock så insåg jag ej att mjukvaran var europeisk dvs, ingen svenska, lite jobbigt med avsaknad av å, ä och ö.
Vet någon vart man kan få mjukvaran utbytt/uppdaterad så att svenska fungerar?
Mvh
Jan
Postad 24 July 2009 - 13:45
Om det går, hur gör man i så fall?
Tack på förhand
Postad 27 July 2009 - 19:19
Var kan man lada ner google maps - Sverige och hela EU och var sparar man de i telefonen?
någon? tack
Postad 27 July 2009 - 21:59
Postad 28 July 2009 - 13:41
Är det ngn som vet om det går att använda telefonen som ett modem för att surfa på datorn? Jag har inte hittat ngn info om det här i tråden...
Om det går, hur gör man i så fall?
Tack på förhand
Det går alldeles utmärkt använder den dagligen i stället för min gammla puck, instaliera lg pcsuit bara sen funkar det...
Postad 30 July 2009 - 08:25
Däremot stör jag mig på kameran. Att jag måste hålla kameran still några sekunder efter kortet är taget för att inte få en suddig bild är riktigt irriterande. Iofs gick jag från SE C905 till den här, men ändå.
Hur som helst, jag har varit helt ok nöjd med telefonen men fick för mig att uppdatera fm igår. Gick hur enkelt som helst och har nu V10h.
Vad som hände däremot, var att hur jag än gjorde valde telefonen att visa kontakterna från simkortet där jag inte har alla kontakter samt att det står tex Anna/1. Fick gå in och redigera alla en och en...
Visningsbilderna jag hade när någon ringer kom inte fram och, som jag läst någon annanstans, problemet med att skrämen är svart en stund när det ringer löste sig inte.
Jag har läst här i tråden om det konverteringsprogram som följer med tel, iofs är jag inte expert på något vis..
Så, bara lite info hag vill dela med mig av. Annars är jag helnöjd med telefonen.
Redigerat av a-l, 30 July 2009 - 08:27.
Postad 30 July 2009 - 15:20
Undrar samtidigt om någon har lyckats få Dlink till att fungera med Arenan. Telefonen ansluts direkt utan problem, men att surfa är omöjligt... Vilken annan router är lämpligast? Använder Telia till allt. Vad ska streaming inställningen stå på under wifi inställningen?
Postad 31 July 2009 - 18:04
Pröva med "Doubletwist" Hittar din Arena direkt, lätt att konvertera dina filmer och Youtube fixar den lätt. Använder den till min PSP också.
Undrar samtidigt om någon har lyckats få Dlink till att fungera med Arenan. Telefonen ansluts direkt utan problem, men att surfa är omöjligt... Vilken annan router är lämpligast? Använder Telia till allt. Vad ska streaming inställningen stå på under wifi inställningen?
att surfa på D-link är helt värdelöst då det känns som att Lg:n inte har någon drivrutin till routern. Men jag provade att surfa på min flickväns internet och det funkade utan problem och dem har Belkin som router.
Postad 31 July 2009 - 20:49
Då hade jag konfiguerat WLAN:et så att den blev krypterat via WPA-2.
Jag testade att byta till WEP-kryptering (som är av sämre säkerhet då det inte är jättesvårt att hacka men får väl duga eftersom jag inte tror att några hackers bor i huset :-)
Nu fungerar det hur bra som helst, och den kopplar upp sig inom några sekunder och den tappar aldrig kopplingen.
Postad 31 July 2009 - 23:07
Testa på och hör av er om framgångar och motgångar!
Postad 02 August 2009 - 20:40
Postad 02 August 2009 - 22:10
Postad 03 August 2009 - 08:43
Jag har samma version (det har de flesta som har köpt telefonen olåst i europa) men för mig fungerar det bra, byter låt inom 1-2sekunder.tjenare undrar några saker . . jag har version v10b och ska uppdatera men vet ej vart jag ska få tag i uppdatering o hur jag gör.. sen när jag lyssnar på musik i mobilen så tar det typ 5-6 sekunder för den att byta till nästa låt vilket är mycket irriterande ska det vara så eller är det fel på den?? sen hänger den sig o stänger av sig o startar sig själv försvinner det om man uppdaterar eller ska jag lämna in den o försöka få en ny?? tacksam för svar ..
Min hänger dessutom inte alls, så jag kan tipsa om att du kan köra en "factory reset" som återställer telefonen till som dag 1.
Du kommer åt "Factory reset" genom att slå följande kod: 1809#*900# *Notera att detta sker på egen risk*
Väl där så väljer du "Factory reset". Notera att när du har klickat på den så drar den genast igång att ställa om den, du får ingen bekräftelse!!!
Jag gjorde det häromdagen när dokument och andra filer inte syntes under respektive mapp när man går in i "mina saker" i telefonen (såg i andra forum att det kan bero på att man har varit för snabb att ta bort USB-kabeln när man har flyttat över filer). Efter "Factory reset" så kunde jag återigen flytta filer och kunde se dem i telefonen.
Postad 03 August 2009 - 08:51
Jag, tillsammans med många andra, har haft problem med GPS:en.Hade precis samma fel på min och lämnade in den efter ca 3veckor, fick dock tillbaka den sen 2v senare repig så blev ytterligare väntan i 2v på att få en felfri.. hämtade ut den för någon dag sen och har inte hunnit testa så mkt men har fortfarande samma version (v10b).. jag drar mig för att lämna in den igen å hoppas verkligen att den fungerar bättre nu.. Dock så har jag inte fått gpsen att fungera, någon som fått denna funktion fungera med det medföljande programmet googlemaps?
Det finns en hel del diskussionsinlägg på mylgarena.com där dom diskuterar just detta.
Värt att ta en titt --> http://www.mylgarena...php?topic=725.0
Summa summaro:
Man kan skrapa bort lite plast på skalet där antennen kommer åt skalet, så att den får bättre/mer kontakt med metallskalet, och en del hävdar att detta gör att det går fortare få en korrekt GPS-signal. Telefonen uttnyttjar metall-delen av skalet som en extra antenn för just GPS, FM-Sändaren mm...
Men för att få det fungera så hävdar många att man får installera andra GPS-program som på något skumt sätt "låser upp/väcker upp" GPS i telefonen.
Låt mig säga så här: Efter ha installerat mgmaps i luren, så hitta Google Maps mig inom ngn minut. Tidigare så fick jag det inte att fungera.
Förhoppningsvis fixar en framtida software detta, för i dagsläget är GPS inte bra nog out of the box...
(Kan även tipsa om efter ha gjort en "Factory Reset" så lyckades Google Maps hitta mig "..inom 5000m" när jag sitter inomhus. Innan "factory reset" så hittade den inte mig överhuvudtaget när jag satt inomhus...Skumt...)
Redigerat av Unregisterede66b2ebb, 03 August 2009 - 08:52.
Postad 03 August 2009 - 10:00
Postad 03 August 2009 - 10:11
Version 10h?Är det någon mer än mig som inte kan uppdatera mobilen med pc suit ||| från version 10b till den nya 10h ?
En ny och efterlängtad version som är ute?
Redigerat av Unregisterede66b2ebb, 03 August 2009 - 10:11.
Postad 03 August 2009 - 11:14
Ang. routerproblemet. Jag ska hämta ut min telefon från andra servicerundan idag, men jag tvivar på att det funkar nu, och då får fasen köpet gå tillbaka. Jag vägrar byta ut min router eller inställningar bara för att det inte fungerar med telefonen, det funkar ju med allting annat. Ska jag då behöva ta med min router till Cafét eller vad som helst bara för att jag inte kan använda deras d-link router? Nej, eller hur, har dom stöd för Wifi och WPA/WPA2, så ska det fan funka också, annars är det fel på produkten.
Postad 03 August 2009 - 11:32
Ok, jag antar att du har köpt din från Tre (eller är låst till tre?)10h är gammal.
Ang. routerproblemet. Jag ska hämta ut min telefon från andra servicerundan idag, men jag tvivar på att det funkar nu, och då får fasen köpet gå tillbaka. Jag vägrar byta ut min router eller inställningar bara för att det inte fungerar med telefonen, det funkar ju med allting annat. Ska jag då behöva ta med min router till Cafét eller vad som helst bara för att jag inte kan använda deras d-link router? Nej, eller hur, har dom stöd för Wifi och WPA/WPA2, så ska det fan funka också, annars är det fel på produkten.
HUTCHISON(SWEDEN) V10h_01
Jag, som har köpt den olåst, har följande version:
EUROPE OPEN V10b_02
Postad 03 August 2009 - 13:42
Ok, jag antar att du har köpt din från Tre (eller är låst till tre?)
EUROPE OPEN V10b_02
min telefon är låst till telenor. men det borde gå att uppdatera ändå tycker man.
när jag försöker uppdatera så står det att min telefon redan har den senaste versionen fast det står att jag har 10 b
Postad 03 August 2009 - 15:53
min telefon är låst till telenor. men det borde gå att uppdatera ändå tycker man.
när jag försöker uppdatera så står det att min telefon redan har den senaste versionen fast det står att jag har 10 b
Du kan följa denna guide över hur du uppdaterar.
http://www.mylgarena...php?topic=822.0
Postad 03 August 2009 - 15:57
Du kan följa denna guide över hur du uppdaterar.
http://www.mylgarena...php?topic=822.0
är det lätt att uppdatera via den guiden då ?
Postad 03 August 2009 - 19:56
EUROPE OPEN V10b_02
Min programvaruversion heter KM900AT_V10h_ENG.
Har jag fått in fel version då??
Postad 04 August 2009 - 11:56
Dåligt skriver men hoppas någon har svar.
Postad 04 August 2009 - 13:34
Inte nödvändigtvis, men generellt så har man (i Sverige) köpt via Tre eller (from 1 Juni) kunnat köpa den olåst via övriga säljare.Min programvaruversion heter KM900AT_V10h_ENG.
Har jag fått in fel version då??
Fungerar den bra så är nog allt OK ändå
Postad 04 August 2009 - 13:38
Generellt så hade jag lämnat tilbaka telefonen, påpekat felen och sagt att detta är inte en fullständig telefon, och att man vill ha pengarna tillbaka. Man har ju ändå lagt ut en hel del för denna telefon.Några frågor som svarats halvt på tidigare i tråden men tänkte mer om jag kunde få ett konkret tips på vad man kan göra. Är något fel så man bör byta lur eller bara uppgradera FW? Ibland då och då startar den om när man skriver ex sms, ibland då man trycker på påknappen går ej skärmsläckare igång, när man trycker på en del av skärmen reagerar en helt annan del, som många andra blir det svart vissa sekunder då någon ringer så man ej kan svara eller lägga på. Gillar luren i övrigt men vad skall man göra åt alla dessa fel? Skall man ha musik i telefonens minne eller minneskort och hur stort klarar den isåfall, vad är uteffekten?
Nu verkar som om vi är en hel del som fixar till telefonen (via "Factory Reset" och annat inofficiellt meck) utan att informera säljaren som i sin tur kontaktar LG. Och tyvärr gör detta att i längden så säger LG att "Arenan har inga fel, och inga klagar heller"....
Men om du verkligen gillar telefonen så får du alltid försöka uppgradera FW och/eller flasha om den...
ingen riktig hjälp tyvärr
Postad 04 August 2009 - 15:53
Inte nödvändigtvis, men generellt så har man (i Sverige) köpt via Tre eller (from 1 Juni) kunnat köpa den olåst via övriga säljare.
Fungerar den bra så är nog allt OK ändå
Jag har köpt den via Tre och uppgraderade den men den gör inte annat än strular.
Är man ute så är det omöjligt att se skärmen ska man ta kort så tar en evighet innan den tar kortet.
Ska man skicka sms så får jag oftast starta om telefonen är man inomhus så tappar den motagningen.
Står man i sin kontakt lista och ska ändra så är det nästan omöjligt att flytta den gråa menyn åt vänster för att komma åt alla redigerings knapparna mm.
Jag har lust att "tappa" den i sjön och ta ut den på allrisken.
Postad 04 August 2009 - 19:01
Generellt så hade jag lämnat tilbaka telefonen, påpekat felen och sagt att detta är inte en fullständig telefon, och att man vill ha pengarna tillbaka. Man har ju ändå lagt ut en hel del för denna telefon.
Nu verkar som om vi är en hel del som fixar till telefonen (via "Factory Reset" och annat inofficiellt meck) utan att informera säljaren som i sin tur kontaktar LG. Och tyvärr gör detta att i längden så säger LG att "Arenan har inga fel, och inga klagar heller"....
Men om du verkligen gillar telefonen så får du alltid försöka uppgradera FW och/eller flasha om den...
ingen riktig hjälp tyvärr
Tror tyvär inte att det bara tar tillbaka en telefon, oavsett dessa fel :/....Hade gärna bytt till annan dock just nu :/....
Hur gör man factoryreset? Inte hittat ngn ny FW att uppgradera då jag kör deras program för detta...
Postad 04 August 2009 - 20:19
Skrev tidigare:Tror tyvär inte att det bara tar tillbaka en telefon, oavsett dessa fel :/....Hade gärna bytt till annan dock just nu :/....
Hur gör man factoryreset? Inte hittat ngn ny FW att uppgradera då jag kör deras program för detta...
"Du kommer åt "Factory reset" genom att slå följande kod: 1809#*900# *Notera att detta sker på egen risk*
Väl där så väljer du "Factory reset". Notera att när du har klickat på den så drar den genast igång att ställa om den, du får ingen bekräftelse!!!"
Postad 04 August 2009 - 22:13
Några frågor som svarats halvt på tidigare i tråden men tänkte mer om jag kunde få ett konkret tips på vad man kan göra. Är något fel så man bör byta lur eller bara uppgradera FW? Ibland då och då startar den om när man skriver ex sms, ibland då man trycker på påknappen går ej skärmsläckare igång, när man trycker på en del av skärmen reagerar en helt annan del, som många andra blir det svart vissa sekunder då någon ringer så man ej kan svara eller lägga på. Gillar luren i övrigt men vad skall man göra åt alla dessa fel? Skall man ha musik i telefonens minne eller minneskort och hur stort klarar den isåfall, vad är uteffekten?
Att den startar om när man skriver sms har jag upplevt ett par ggr på lika många månader, så jag skulle inte säga att det är ett jättestort problem. Att luren är svart några sekunder när någon ringer upplever nog många. Detta är ju ren FW-grej, så bara hoppas att det går att ordna det i framtida versioner.
Annars är jag väldigt nöjd med mobilen, som trots allt har väldigt få buggar. Men man har kanske sänkt kraven lite nuförtiden ;-/
Postad 05 August 2009 - 09:53
EUROPE OPEN V10b_02
Japps, det är en Tre. Ytterligare irritationsmoment är ju LG:s versionsbeteckningar. I min värld är 10h nyare än 10b. Vissa operatörer tex Vodafone har just nu tillgång till 10v som verkar vara de senaste, medans t-mobile har i de flesta länder 10t, medans någon ligger kvar på 10j. (Som exempel)
Postad 05 August 2009 - 09:58
Tror tyvär inte att det bara tar tillbaka en telefon, oavsett dessa fel :/....Hade gärna bytt till annan dock just nu :/....
Jo, de måste göra återköp av telefonen då du lämnat in telefonen för samma fel tre gånger, enl konsumentköpslagen.
Jag befinner mig själv i samma situation. Fick tillbaka min telefon för andra gången i måndags, kom hem och självklart funkade det fortfarande inte. I tisdags pratade jag med chefen på en av Tre-butikerna här i Malmö då jag sa att jag ville inte ha telefonen längre då jag knappt sett den sen jag köpte den. Han sa att han var tvungen att ha papper på att telefonen varit på service tre gånger för samma fel. Efter det så bröt man bindningstiden och jag skulle få ersättningen för den tiden jag inte haft tillgång till min telefonen, och eftersom att bindningstiden bryts, så är det bara att börja om med en ny telefon (om man vill).
Postad 05 August 2009 - 14:17
Att den startar om när man skriver sms har jag upplevt ett par ggr på lika många månader, så jag skulle inte säga att det är ett jättestort problem. Att luren är svart några sekunder när någon ringer upplever nog många. Detta är ju ren FW-grej, så bara hoppas att det går att ordna det i framtida versioner.
Annars är jag väldigt nöjd med mobilen, som trots allt har väldigt få buggar. Men man har kanske sänkt kraven lite nuförtiden ;-/
mm... jag gillar min arena, men den har inte få buggar... Den dumpar information helt plötsligt som legat som sparad i flera veckor och plötsligt då är borta. Det försvinner poster ut kalendern som jag litade på skulle ligga kvar, alarmet ringer inte alltid trots aktiverat på rätt dag och tid, den startar om sig själv några ggr per vecka. Dessutom hänger den sig någon gång då och då så det enda jag kan göra är att ta ut batteriet och stänga av den på det sättet. Igår kunde jag inte längre läsa mina worddokument på mobilen, för det "finns för lite minne" trots att jag endast använt ca 30% av kapaciteten. Idag så funkar det att läsa dokumenten igen utan att något annat gjorts än att den startats om en extra gång och det är en ny dag... Kanske satt mig i en taskig sits också då jag köpte mobilen från Tyskland. Någon som vet vad som händer ifall jag uppdaterar till en nordisk version, och hur jag i så fall ska bära mig åt... Jättetacksam för svar! Börjar bli irriterande och LG:s support verkar inte vara mkt till hjälp tyvärr...
Postad 09 August 2009 - 12:20
Nu har jag haft telefonen i drygt 1,5 mån och måste erkänna att jag är grymt besviken. Största problemet är att den jämt o ständigt tappar täckningen, ibland utomhus men främst när jag är hemma, - att försöka röra på sig när man vill ringa är uteslutet, enda man kan göra är stå still när man har täckning o ringa...sen kan man börja gå runt. Nu hade man kunnat tycka att 3 har dålig täckning där jag bor, men om man bor i centrala Linköping ska det ju funka!
Bor själv i linköping och har en olåst telefon med telenor som abonnemang. Har inga problem inne i staden och inte heller utanför så någonting är knas med ditt abonnemang eller telefon helt klart.
Förövrigt, som inte gäller denna post, så verkar det som dom flesta som har problem med telefonerna har operatörslåsta telefoner? Har själv haft operatörslåsta och dom fungerar ju nästan aldrig lika väl som dom olåsta, tyvärr.
Köpte min arena för någon månad sedan och har inte haft nått problem öht, den flyter på väldigt bra måste jag ändå säga. Lite positiv kritik här mitt ibland det negativa:)
Postad 09 August 2009 - 13:20
Blir intressant om de lyckats få till Andriod i LG Arena...
Denna lur är, enligt mig, en RIKTIG bra lur när man tittar på hårdvara/design men sänks rejält av de lite buggiga mjukvaran, framförallt accelormetern (som inte funkar bra i mitt tycke), GPS:en som fungar oftast men som tar en väääldigt lång tid att låsa satelliterna, WLAN som inte funkar bra med vissa trådlösa routrar/krypteringstekniker fast den ska ha stöda dessa specifika...
Inte för att andriod (förmodligen) kommer fixa detta (eftersom det är ändå inofficell) men det visar väl lite kapaciten med LG Arena....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
20 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?