Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - LG BD370 *

673 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 November 2009 - 17:48

grisnylle
  • grisnylle
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Det verkar som denna spelaren inte klarar nya Mkv ....hoppas på en ny firmware

"Från ett annat forum"
OK guys to clarify things about recent .MKV files playback.
Here are a few .MKV samples encoded with latest build of x264 codec.
Please download them and try them via usb on your BD370. None is working correctly for me (shows alot of artifacts).
Also BD390 owners are welcome to test. Please report your outcomes.

http://djstupa.com/u...moon-sample.rar
http://djstupa.com/u...orts-sample.rar
http://djstupa.com/u....ack.sample.rar
http://djstupa.com/u...-sample-cnf.rar
http://djstupa.com/u...720p-sample.rar
http://djstupa.com/u....20p-sample.rar
http://djstupa.com/u...720p-sample.rar

Redigerat av grisnylle, 30 November 2009 - 17:51.

Postad 30 November 2009 - 18:28

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Då verkar problemet vara utbrett iaf. Sitter bara och väntar på en uppdatering. Någon som kontaktat LG angående detta?

Postad 30 November 2009 - 19:55

Unregistered80e98494
  • Unregistered80e98494
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
hmm.. moon samplen funkade inte bra på min bd360, men senaste simpsons avsnittet var inget problem med... kodar dom bara filmer med detta kodec eller ?

Redigerat av Unregistered80e98494, 30 November 2009 - 19:56.

Postad 01 December 2009 - 04:35

ogras
  • ogras
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Om du nu inte använder spelaren till nånting annat en att spela upp mkv filer kanske det är bättre att köpa en media spelare typ "Popcorn hour"

Visst. Helt värdelös va väl att ta i. Men står det att den ska klara av att spela mkv-filer ska det självklart fungera. Klart LG måste fixa.

Postad 01 December 2009 - 17:43

rasmus849
  • rasmus849
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Fungerar det att spela en mkv fil på ca 8GB ifrån en DVD skiva istället för ett usb minne som det inte fungerar med?

MVH Rasmus

Postad 01 December 2009 - 18:40

Unregistered80e98494
  • Unregistered80e98494
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Fungerar det att spela en mkv fil på ca 8GB ifrån en DVD skiva istället för ett usb minne som det inte fungerar med?

MVH Rasmus

Ja det ska fungera

Postad 01 December 2009 - 19:57

nixxor
  • nixxor
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Har ni något bra och prisvärt minneskort att rekommendera för att spela upp sina splittrade mkv-filer (gör det i MKVtoolnix)? Tänker främst spela upp 1080p mkv-filer, så lite utrymme behöver jag.

Redigerat av nixxor, 01 December 2009 - 19:57.

Postad 02 December 2009 - 11:02

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Jag skickade ett mail till LG support,
Frågade ang just MKV. filer.
Fick detta till svar:

Hi

We havent got any information about upcoming updates im affraid. We just have to wait and see.

Kind regards
LG Support.

Jag säger bara JAHA!

Postad 02 December 2009 - 11:13

grisnylle
  • grisnylle
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Fyförfan !! :)

uppdaterade spelaren nu till V7.154.02.26 ingen skillnad på Mkv ;)

Redigerat av grisnylle, 02 December 2009 - 11:20.

Postad 02 December 2009 - 20:13

Kringlan
  • Kringlan
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
KANONPROBLEM!!!!!!!!!

Försökte uppdatera idag till nya firmware:n.
Hela spelaren hängde sig och ingenting hände.
Lät den vara på och stängde av själva tv:n...
Sen ja kom sambon hem och stängde av blu ray spelaren för den stod "ju" på, vilket var onödigt enligt henne.
(man sparar ju ström)
Kanonbra! =(........ grrrr.
Ja så nu efter spelaren blivit avstängd så får jag inte igång den.
Installationen avbröts mitt i allt då, men då hade den redan stått och laddat i en timme.
Så nu står den bara och blinkar på stora "silver blu-ray" knappen och skiftar färg mellan blått och rött.
Står även Please Wait i teckenfönstret.
Har laddat ner firmware från LG`s hemsida och laddat direkt in på ett USB minne som är FAT 32 formaterat.
Hände nada efter jag startat om spelaren och har minnet isatt.
Testade även att lägga firmwaren på en dvd skiva.
Inte ett smack händer då heller när jag startar om allt.
Vad ska jag göra? Snart kastar jag skiten i väggen och går och köper mig något nytt.
Varför ska det alltid ######s?
Ursäkta språket, bara väldigt irriterad i nu läget.

Vore kanon om man kunde få hjälp omgående.
Har ju även för säkerhetskulee fått Ice Age 3 som jag hade tänkt se på.

Postad 02 December 2009 - 21:15

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

KANONPROBLEM!!!!!!!!!

Sen ja kom sambon hem och stängde av blu ray spelaren för den stod "ju" på, vilket var onödigt enligt henne.
(man sparar ju ström)
Installationen avbröts mitt i allt då, men då hade den redan stått och laddat i en timme.
Så nu står den bara och blinkar på stora "silver blu-ray" knappen och skiftar färg mellan blått och rött.
Har laddat ner firmware från LG`s hemsida och laddat direkt in på ett USB minne som är FAT 32 formaterat.
Vad ska jag göra? Snart kastar jag skiten i väggen och går och köper mig något nytt.

Läste om någon med samma problem på ett annat forum. Har sökt men hittade inte. Dock så löste det sig för personen i fråga. Inte så mycket till hjälp, men kanske ett lugnande svar...

Postad 02 December 2009 - 22:25

Kringlan
  • Kringlan
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Måste ha hjälp med firmware trubblet.
Skit med hela kvällen åt fanders.
Någon mer som sitter med info på en lösning.

Läs mitt föregående inlägg......

Postad 02 December 2009 - 22:38

hertil
  • hertil
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0
Uppdaterade här om dan och står nu med en spelare som bara spelar filer från USB-sticka ibland när den känner för det... I 99% av fallen står det "uppspelning ej möjligt" och nu idag tänkte jag se på DVD och filmen som är helt ospelad valde att hoppa till nästa kapitel ibland när den kände för det också. Spolar tillbaka och det hänger sig där och hoppar frammåt. Det problemet har jag aldrig haft förut, utan har bara haft det med min förra DVD-spelare. Därför köpte jag BD370 och det har fungerat kanon fram till nu.

Finns det ett sätt att nedgradera? Kan ju inte använda spelaren till nått. Hoppas fortfarande bluray funkar, peppar peppar.

Postad 03 December 2009 - 00:30

grisnylle
  • grisnylle
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

KANONPROBLEM!!!!!!!!!

(man sparar ju ström)

Hittade en som hadde samma problem och han var tvungen att lämna in spelaren ;)

This is my first LG product I purchased in my life and I probably just got a bad unit, but I am very disappointed about the quality of BD370. I opened the unit, plugged a power cable and HDMI cable. Then I turned on. The TV shows a boot-up screen with "LG" logo and purple bar at the bottom. The unit display shows "PLEASE WAIT" then changed to "UPDATE". The TV screen became black. After few seconds, the unit display "HOME" but nothing on on TV screen. I called the customer service and after I explained this problem, he suggested me to return the unit. He asked me to try one thing, which I unplugged the power cable, press Power button for 30 secs, then put the power cable back and press the power button. Still the same problem.

Postad 03 December 2009 - 18:19

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Uppdaterade precis till den nya (??) mjukvaran som fanns genom spelarens internetuttag men fortfarande ingen bättring med mkv. filerna. Kontaktade också kundtjänst för ett svar. Kanske vi alla kan göra det så dom fattar att det är viktigt=)

Uppdaterar er på läget när svar från supporten kommer.

Postad 04 December 2009 - 15:18

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Detta svar fick jag idag från LG Support:

"Im affraid we dont have information about when the next firmware update will be released. We are aware of that problem with the new mkv files.

Kind regards
LG Support"

Låter iaf lite mer lovande än tidigare...=)

Postad 04 December 2009 - 17:10

Unregistered80e98494
  • Unregistered80e98494
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
men tv program verkar det inte påverka, inte för mig iaf, tog hem senaste avsnittet av fringe förut, inga problem...

Postad 04 December 2009 - 18:51

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

men tv program verkar det inte påverka, inte för mig iaf, tog hem senaste avsnittet av fringe förut, inga problem...

ok, själv hade jag problem med senaste dexter

Postad 04 December 2009 - 19:57

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Det finns en enkelt och bra program som heter avs video converter som kodar om mkv. till en avi (eller annat) och jag gjorde detta precis och det var enkelt och resultatet blev perfekt. Inga störningar längre och jag kunde faktiskt inte se någon skillnad eller försämring av bilden.

Postad 04 December 2009 - 21:59

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

• 1470 inlägg
  • 0

ok, själv hade jag problem med senaste dexter

det fringe är kodat med en nästan fem månader gammal revision av x264 (r1184), därför det funkar. dexter är gjort med en över 150 versioner nyare rev. (r1352).

uppspelningsproblemen beror på weighted prediction av P-frames, som infördes ganska nyligen (mindre än en månad sen IIRC). de som gör TV-serier verkar inte ha lika hårda regler som filmfolket om att hålla sig uppdaterade vad gäller kodare, men det lär bli allt ovanligare med encodes som funkar, så ligg på LG:s support - eller börja betala för er* :)
(Ajchoons downloads t.ex. har inte de här problemen - bapples h264-encoder är alldeles för simpel för det)

* jag har som referens över 30 TV-serier på BD, ingen av dessa har de här problemen.

Postad 06 December 2009 - 19:00

Kringlan
  • Kringlan
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Har varit i kontakt med supporten på LG.
SKiten brakade ju samman när jag uppdaterade så jag får lämna in min blu ray spelare på garantin för detta.
Inget man kan lösa på egen hand.
Antar att de måste flasha om kortet i lådan efter uppdateringsmissen som uppstått via nätverket.
Så kan vara bra för er alla att veta.
Se till så att det inte skiter sig när ni uppdaterar......

Postad 07 December 2009 - 10:37

rasmus849
  • rasmus849
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har nu även jag skickat mejl till LG support och påpekat .mkv problemet, fick detta till svar:

Hi

We are aware of the problem with new .mkv files and are working on a solution.

Kind regards
LG Support

Verkar som att dom jobbar på det iaf! :)

Postad 07 December 2009 - 20:43

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa denna spelare i julklapp åt mig själv :)
Har mest tänkt spela från skivor, och om mkv funkar från dvd är det en bonus men absolut inget måste. Som någon skrev så ska det väl heller inte vara något problem att läsa UDF formatet då det väl ändå är standard på vanliga dvd och BD?

Det enda jag undrar över är egentligen de nya ljudformaten, jag har ju en äldre reciever som inte fixar att ta emot några dolby true hd eller dts hd strömmar. Och vissa filmer verkar ju endast ha de nya formaten, tex:

Men kan spelaren då "konvertera ner" och trycka ut vanlig dolby eller dts eller är stereonermixen enda alternativet?!
Just den filmen har ju iofs PCM också, vilket jag fattat det som är helt okomprimerat och då tom bättre än hd formaten? Kan man skicka det via coax eller optiskt till stärkaren som tar emot pcm-strömmen? Eller måste det skickas via hdmi?

Den enda nackdelen med Bd370 för mig är egentligen att den inte har analog rca 5.1 ut då jag har det in på recievern, då hade man väl säkert kunna låta spelaren avkoda de nya ljud-hd formaten och spotta ut analogt till stärkaren, tänker jag rätt?

Postad 07 December 2009 - 21:28

Unregistered80e98494
  • Unregistered80e98494
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Den enda nackdelen med Bd370 för mig är egentligen att den inte har analog rca 5.1 ut då jag har det in på recievern, då hade man väl säkert kunna låta spelaren avkoda de nya ljud-hd formaten och spotta ut analogt till stärkaren, tänker jag rätt?

På min bd360 kör jag med en "s/pdif" kabel till receivern, då får man "core" ljudet som är ett vanligt dd/dts spår, förutsätter att det funkar lika bra på denna...

Redigerat av Unregistered80e98494, 07 December 2009 - 21:29.

Postad 07 December 2009 - 22:07

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

På min bd360 kör jag med en "s/pdif" kabel till receivern, då får man "core" ljudet som är ett vanligt dd/dts spår, förutsätter att det funkar lika bra på denna...

Ok, men om det bara står att det är dolby true hd på skivan, är det alltid inbakad vanlig dolby digital också?

Postad 07 December 2009 - 22:50

Unregistered80e98494
  • Unregistered80e98494
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Ok, men om det bara står att det är dolby true hd på skivan, är det alltid inbakad vanlig dolby digital också?

Japp

Postad 12 December 2009 - 09:55

Mr_mat
  • Mr_mat
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Jag har problem med att få min LG 370 att spela en Maxell BD-RE DL 50GB skiva jag har bränt en Blurayfilm på den och den funkar perfekt i min dator med powerdvd9 som läser den som en bd-disk men min LG BD spelare får bara disk ERROR. Jag kör med senaste firmware i min 370. Jag har en LG BD brännare bh08ls20 som också har senaste fw . Finns det någon lösning tycker jag har testat allt.

Tack på förhand.

Postad 13 December 2009 - 18:41

grisnylle
  • grisnylle
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
you have folders missing from the structure which is probably why PDVD doesn't like it
inside the BDMV folder you should also have
AUXDATA
BDJO
JAR
META

Hittade en som hadde samma fel på ett annat forum... Lämna mapparna tomma bara

Postad 13 December 2009 - 19:28

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0
Tjenna hallå

Tänkte ta och köpa denna. Men har en fråga.

Hur är uppskalningen på en gammal dvd?
Har trots allt en ganska gedigen dvd samling som man inte gör
av med i första taget. Tacksam för svar.

Postad 13 December 2009 - 20:20

Mr_mat
  • Mr_mat
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

you have folders missing from the structure which is probably why PDVD doesn't like it
inside the BDMV folder you should also have
AUXDATA
BDJO
JAR
META

Hittade en som hadde samma fel på ett annat forum... Lämna mapparna tomma bara

Jag har alla mappar rätt och PDVD läser skivan felfritt det är min LG 370 som inte kan läsa skivan. verbatim 25 gb dl re funkar perfekt det är bara maxell BD-RE DL som inte funkar. så var kan problemet ligga? Har spelaren inte stöd för just maxellskivan?

Postad 13 December 2009 - 23:12

rasmus849
  • rasmus849
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Tjenna hallå

Tänkte ta och köpa denna. Men har en fråga.

Hur är uppskalningen på en gammal dvd?
Har trots allt en ganska gedigen dvd samling som man inte gör
av med i första taget. Tacksam för svar.

Uppskalningen är jätte bra! Blir verkligen kanon bild.. :wacko:

Postad 13 December 2009 - 23:43

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Stort tack för svaret rasmus849

Redigerat av FirebladeX, 13 December 2009 - 23:44.

Postad 14 December 2009 - 13:16

Lord_Tito
  • Lord_Tito
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Jag måste också hålla med om detta. Såg på True Crime på DVD för några veckor sedan och den filmen skallades upp jättebra till 720p.
Fast så som jag har förstått det så är det inte bara spelaren man måste ta med i ekvationen på hur bra den skallas upp utan också DVD.

Postad 16 December 2009 - 01:20

rabski
  • rabski
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Funkar det att lägga en mkv film på en skiva och sedan köra den rätt i spelaren?

Postad 16 December 2009 - 09:18

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

• 1923 inlägg
  • 0

Funkar det att lägga en mkv film på en skiva och sedan köra den rätt i spelaren?

Har du läst tråden?

Postad 16 December 2009 - 12:52

grisnylle
  • grisnylle
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Ja det funkar fint !! :)

Postad 17 December 2009 - 20:16

K-Tor
  • K-Tor
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Någon som har ett bra tips på hur man uppdaterar mjukvaran på en LG BD370 som inte vill ansluta till nätverket..? Kollar på LG:s hemsida men hittar inte till var man kan hämta uppdateringar, ngn som kan posta en länk tro?

Postad 17 December 2009 - 20:18

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Någon som har ett bra tips på hur man uppdaterar mjukvaran på en LG BD370 som inte vill ansluta till nätverket..? Kollar på LG:s hemsida men hittar inte till var man kan hämta uppdateringar, ngn som kan posta en länk tro?

En sökning på google gav

http://www.lge.com/u...tialTab=drivers

Postad 17 December 2009 - 21:05

rabski
  • rabski
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Ja det funkar fint !! ;)

Tusen tack för den.

Kan man lägga till chapters till en mkv fil?

Postad 19 December 2009 - 21:03

krissttoffer
  • krissttoffer
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Är det någon som kan splitta mkv-filerna så att spelaren kan spela upp dessa sen?

Har någon testat mkv2vob och konverterat mkv till xvid och samtidigt splittat filerna??

Postad 20 December 2009 - 09:59

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Är det någon som kan splitta mkv-filerna så att spelaren kan spela upp dessa sen?

Har någon testat mkv2vob och konverterat mkv till xvid och samtidigt splittat filerna??

Splitta med det programmet är inga problem. ligger dessa sen i samma mapp så märks knappt filövergången.

Konverterat till xvid har jag aldrig gjort med det programmet, däremot nu när spelarens firmwire inte vill spela mkv. tillfredställande har jag använt mig av "AVS Video Converter 6" vilket fungerar bra.

Postad 20 December 2009 - 11:34

krissttoffer
  • krissttoffer
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0

Splitta med det programmet är inga problem. ligger dessa sen i samma mapp så märks knappt filövergången.

Konverterat till xvid har jag aldrig gjort med det programmet, däremot nu när spelarens firmwire inte vill spela mkv. tillfredställande har jag använt mig av "AVS Video Converter 6" vilket fungerar bra.

Ja, det var åt det hållet jag tänkte. Hittade efter att jag ställt min fråga en här som gör precis så fast med mkv2vob, för att rätta till mkv-filer som inte flyter som de ska genom att göra om dem till xvid!

Det tar ju lite tid om man vill muxa in text med mkv2vob. Har använt det en hel del till min Ps3:a. Ska ta mig en titt på AVS också!

Postad 21 December 2009 - 10:01

MarcMalmo
  • MarcMalmo
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Begränsningen på filstorleken är väl 4 GB vid FAT32-formatet? Detta betyder alltså att 1080p-filmer i .mkv-format inte går att spela upp. Finns det någon möjlighet att kringå det problemet, exempelvis någon programvara som kan dela upp filen i två delar. Tveksamt om det går att få en övergång mellan filerna som inte blir märkbar när den spelas upp iofs, eller?
Finns det möjligheter att göra spelaren regionfri eller är det "kört"?

Den tillfälliga lösningen blir att du får ha din disk indelad i FAT32 och NTFS
tills LG fixar en firmware om de nu gör det.......

Postad 22 December 2009 - 12:16

rabski
  • rabski
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Hur ligger det till med spolning när man ser en mkv fil?

Finns det någon skip funktion där man kan hoppa tio minuter i taget eller får man sitta o spola "vanligt"?

Postad 22 December 2009 - 12:46

Swedeman
  • Swedeman
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Angående .mkv problem, LG support idag 22/12:

"There is an update beeing constructed for this. I have however not recieved any information on when it will be availible."

Postad 22 December 2009 - 13:03

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

"There is an update beeing constructed for this. I have however not recieved any information on when it will be availible."

Låter ju om inget annat lovande :D Litet ljus i vinter mörkret..

Hur ligger det till med spolning när man ser en mkv fil?

Finns det någon skip funktion där man kan hoppa tio minuter i taget eller får man sitta o spola "vanligt"?

Man ska spola vanligt. Skip vet jag dock inte. Tror inte det funkar dock..

Postad 22 December 2009 - 13:34

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Great :D

Postad 22 December 2009 - 17:38

blacknblue
  • blacknblue
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Köpte en BD370 igår , kopplade in den och la i Terminator salvation.
Spelaren kom till menyn, sedan vägrade den att gå längre.. efter samtal med kundinfo fick jag veta att jag måste tanka ner ny firmware för att det skall fungera med den filmen... konstigt på en spelare som är tillverkad i september.

Efter uppdatering så funkar den utan problem.
scalar upp till 1080p på mina Dvd skivor så bilden blir otroligt bra, nästan så skillnaden till bluray blir för liten :D
Mycket, Mycket prisvärd för 1690:-

Någon som har försökt att spela en bd-rip från hårddisk i usb och fått ut DTS-ljud?

Postad 25 December 2009 - 08:54

Unregistered9b117a23
  • Unregistered9b117a23
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Förlåt om jag missat nåt men är det så att denna spelare alltid stänger ner sig själv efter några minuter med t ex Home-menyn på?? Lite irriterande och dessutom fortsätter jag att ha problem med att den inte alltid känner av spelaren när jag slår på tv:n så jag får starta om någon gång och starta om tv:n. Ingen signal står det vid dessa tillfällen och jag har provat 2 olika HDMI-kablar med liknande resultat...

Postad 25 December 2009 - 11:27

joabj
  • joabj
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Är man dum om man köper en 370 istället för den nyare 390?
Den skilljer ju tots allt en 1000-lapp...

Och vad är de största skillanderna?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.