Det blev ingen klanmatch?
Klaner för oss "äldre" med spelsinnet i behåll
Postad 26 May 2009 - 07:58
Det blev ingen klanmatch?
Postad 26 May 2009 - 09:04
Det var första gången på över en månad för mig, så man var lite ringrostig
Ska också på Sweden Rock nästa vecka, men det blir kanske nån gång till innan det.
Postad 26 May 2009 - 09:42
Trist att det inte blev någon klanmatch igår. Vi får se när det kan bli av. Har inte hört något mer från S!S.
Ett annat förslag är att gå med i turneringar. Framförallt de som är för 4 klaner utan satsade valor (men som ändå ger valor i pris för de tre första i turneringen) verkar bra för träning. Det brukar finnas flera sådana att välja mellan varje kväll. (Dock verkar man inte kunna se ifall nästa match i turneringen kommer senare samma kväll, nästa dag eller nästa vecka...)
Redigerat av random111, 26 May 2009 - 09:44.
Postad 26 May 2009 - 20:41
Kul att spela igår, speciellt när vi spelade mot varandra. MeanMach och Bele var riktigt grymma i sista matchen!
Trist att det inte blev någon klanmatch igår. Vi får se när det kan bli av. Har inte hört något mer från S!S.
Ett annat förslag är att gå med i turneringar. Framförallt de som är för 4 klaner utan satsade valor (men som ändå ger valor i pris för de tre första i turneringen) verkar bra för träning. Det brukar finnas flera sådana att välja mellan varje kväll. (Dock verkar man inte kunna se ifall nästa match i turneringen kommer senare samma kväll, nästa dag eller nästa vecka...)
Låter som något för oss! Vi borde prova en turnering inom en snar framtid.
/M
Redigerat av Unregisteredf4fc9dc9, 26 May 2009 - 20:42.
Postad 28 May 2009 - 00:33
Ni får gärna adda mig om ni har lust att spela mot en nybörjargubbe, har inte spelat något alls nästan på PS3 an, men ska väl börja lira lite mer på den nu är det tänkt....
Har prövat KZ2 lite och kom inte alls överens med styrningen till en början men det börjar kännas liite bättre nu, får väl spela några rundor till och se om det lossnar.
Postad 30 May 2009 - 12:00
Postad 30 May 2009 - 17:26
Postad 01 June 2009 - 08:21
Nu är det dags! Vad sägs om en klankväll på måndag vid 21? Hur många kan?
Jag kan ikväll.
/panzerkin
Postad 01 June 2009 - 10:15
Lirade lite igår och försökte ordna den sista ribbonen för den flygande plåtlådan.
Gick riktigt bra, plåtlådan gjorde sitt jobb och det var bara att spela klart så skulle man ha ordnat
den medaljen....men....nätverksfel!
Postad 01 June 2009 - 16:17
Trist med nätverksfel...Lite "sur" idag....
![]()
Lirade lite igår och försökte ordna den sista ribbonen för den flygande plåtlådan.
Gick riktigt bra, plåtlådan gjorde sitt jobb och det var bara att spela klart så skulle man ha ordnat
den medaljen....men....nätverksfel!
Får se ifall det blir något spel i kväll.
Postad 01 June 2009 - 16:36
/MeanMach
Postad 01 June 2009 - 19:53
verkar inte vara så många som kan ikväll. Har vi tur blir vi 4 st. Ska vi köra 2 vs 2 på egen server, eller bara spela ihop på en random server? Vad tycker ni?
/MeanMach
Kommer att bli lite sen, men kör ni så länge. Fast 2vs2 e väl lite halvtrist?
Edit: Blev tvungen att hjälpa en polare med en grej som tyvärr tog mycket längre tid än tänkt. Nu e det dags att nanna för mig, så det får bli en annan gång...
Redigerat av galactus, 01 June 2009 - 22:40.
Postad 02 June 2009 - 07:32
Trist med nätverksfel...
Men nu får du skynda dig att fixa sista bandet innan den nya patchen kommer. Sen kommer det ju att bli alldeles för enkelt...
![]()
Får se ifall det blir något spel i kväll.
Ha..ha..så sant
Lyckade faktiskt ta den igår så idag är jag lite gladare
Märkte att antal spelare har ganska stor betydelse vid användandet av den flygande plåtlådan.
Tycker det är roligare att spela med mindre folk men om man jagar medaljen för den flygande plåtlådan så
är det bättre med mycket folk.
Tråkigt, men de går fler tåghade uppkopplingsproblem under kvällen.
/M
//sorken003
Postad 10 June 2009 - 22:13
PSN: EpicJoey
Postad 15 June 2009 - 12:43
Nu har man varit i england och på sweden rock (synd att vi inte träffades panzerkin, strul med täckning och laddning av mobil)
Vad sägs om spel imorgon? Vi kan vi spela på meanmach server eller på några randomservrar, har tagit hem dom nya banorna men vad ringrostig man blir efter några veckors uppehåll
/bele666
Postad 15 June 2009 - 16:33
Kul att du är tillbaka!Tja gubbar!
Nu har man varit i england och på sweden rock (synd att vi inte träffades panzerkin, strul med täckning och laddning av mobil)
Vad sägs om spel imorgon? Vi kan vi spela på meanmach server eller på några randomservrar, har tagit hem dom nya banorna men vad ringrostig man blir efter några veckors uppehåll![]()
/bele666
Tips: Dra fram puffran så ska du se att du toppar igen. Kan bli svårt för mig imorgon, men det vore ju en ära att spela med dig igen så jag ska försöka få till lite speltid (lovar inget), men gärna någon annan kväll i veckan.
/MeanMach
Postad 15 June 2009 - 18:50
Postad 16 June 2009 - 09:52
Har knappt spelat något alls den sista tiden, och tyvärr kommer det inte bli så mycket de närmsta veckorna heller. Har laddad ner senaste banorna, men har bara tittat på dem lite kort offline. Borde kunna hänga på och spela på onsdag.Ha ha, jag får väl göra ett försök
Kan bli lite spel ikväll, funkar även på onsdag för mig.
Postad 21 June 2009 - 22:51
Har knappt spelat något alls den sista tiden, och tyvärr kommer det inte bli så mycket de närmsta veckorna heller. Har laddad ner senaste banorna, men har bara tittat på dem lite kort offline. Borde kunna hänga på och spela på onsdag.
Har inte heller lirat senaste tiden, men nu är man lite sugen igen
Nån som är sugen imorgon (måndag) kanske? Är de nya banorna nåt bra?
Postad 22 June 2009 - 07:19
Är alltid sugen att spela, men vet inte om det går ikväll, ska försöka. Det är alltid några MHB+:are inne och spelar på kvällarna. De nya banorna är riktigt bra tycker jag.Har inte heller lirat senaste tiden, men nu är man lite sugen igen
Nån som är sugen imorgon (måndag) kanske? Är de nya banorna nåt bra?
/M
Postad 22 June 2009 - 12:02
Vet dock inte om jag kommer att få se PS3:an någe mer....skaffade Singstar häromdagen
och tjejen blev besatt av det...
Postad 22 June 2009 - 12:42
Är alltid sugen att spela, men vet inte om det går ikväll, ska försöka. Det är alltid några MHB+:are inne och spelar på kvällarna. De nya banorna är riktigt bra tycker jag.
/M
Jag är inne och lirar lite då och då, kan man få vara med i eran klan?
Tycker själv att man kanske inte är i samma klass som lirarna i "huvudklanen", och inte heller har den tiden som krävs, därför skulle det vara kul med lite klanlir på lagom nivå.
Fyller 35 i år, så åldern borde inte sätta något hinder i alla fall
Postad 22 June 2009 - 15:12
Jag är inne och lirar lite då och då, kan man få vara med i eran klan?
Tycker själv att man kanske inte är i samma klass som lirarna i "huvudklanen", och inte heller har den tiden som krävs, därför skulle det vara kul med lite klanlir på lagom nivå.
Fyller 35 i år, så åldern borde inte sätta något hinder i alla fall
Skicka ett PM till random111 så ordnar han nog det
Välkommen i gubbgänget...
//sorken003
Postad 08 July 2009 - 06:36
Postad 08 July 2009 - 11:19
Bra initiativ! Har också haft ett litet avbrott, men börjar få tillbaka suget. Jag är på!Lyfter upp tråden lite. Dags för oss "gamlingar" att spela en kväll. Själv har jag haft ett ofrivilligt avbrott ioch med att tv:n var in på service. Men nu har jag en ny och är riktigt spelsugen. Laddade hem nya banorna, nice....! Men man var ju lite "off", sprang som en yr höna.
Postad 08 July 2009 - 11:46
Postad 08 July 2009 - 12:21
Postad 08 July 2009 - 15:54
är det inga "gammlingar" förutom numero1 som spelar cod4?? eller hänger ni bara på hellgan??
Beror på vad du menar med "gamlingar"? Haha, men en 30-åring som jag njuter just nu av semestern och är dessutom mitt uppe i paintballsäsongen!
See you in august!
Postad 08 July 2009 - 17:27
dig har jag ju också spelat med och du är ju äldre än migBeror på vad du menar med "gamlingar"? Haha, men en 30-åring som jag njuter just nu av semestern och är dessutom mitt uppe i paintballsäsongen!
See you in august!
ghaa paintball!! fasen vad roligt måste köra lite snart. Jag ska ladda upp G36 EAG'n och kriga lite med hårda kulor
Redigerat av robotlord, 08 July 2009 - 17:30.
Postad 08 July 2009 - 17:50
Helghan is where the action is.är det inga "gammlingar" förutom numero1 som spelar cod4?? eller hänger ni bara på hellgan??
Postad 09 July 2009 - 22:27
Helghan is where the action is.
Jasedär, ytterligare ett bevis på att jag är för gammal då jag inte fattar vad Helghan är för nått.....
(Precis promotad till commander i Warhawk, försöker mig nu på "pro-flight" i Warhawk men det går ..... sådär,va ?)
Postad 10 July 2009 - 19:15
"The Helghast Empire is the government of the planet Helghan"
Säger mig ännu mindre (i.o.f.s har jag blivit ännu äldre sedan senaste inlägget) men jag antar att det är något Sci-Fi mumbo-jumbo,.... eller kanske fri-religöst ?
Eller jag vet, nått från sekten COD ?
Redigerat av what17ever, 10 July 2009 - 19:16.
Postad 10 July 2009 - 19:18
I Killzone 2 spöar man Helghasts på planeten Helghan.
Sedär, jag var inte långt ifrån då, COD eller KZ2, same shit, different name... Warhawk någon ?
Postad 10 July 2009 - 23:11
Postad 11 July 2009 - 12:13
är tyvärr bortrest då. Kommer hem på söndag, och hoppas att många av er kör även då.Nån som har förslag på en dag? Fredag nästa vecka, eller lördag? MHB klanen är oxå välkommna, let`s kick some ass!!
/MeanMach
Postad 14 July 2009 - 00:19
Postad 08 August 2009 - 21:59
Spelar mest cod5 även cod4 ibland.
adda gärna .
PSN ID Stalkern
Postad 16 August 2009 - 18:11
Postad 22 August 2009 - 12:46
Joina gärna de servrar jag lirar på.
Postad 10 September 2009 - 14:07
Börjar det inte blir dags för en returmatch, hur många är ni som spelar nu för tiden?
Postad 10 September 2009 - 14:11
Jo de e sant. Blir en j-la massa röj på Retardec. Har blivit en hel del poäng jagande sista tiden. Men nu lyckades jag fixa 1% så det blir lite annat nu. Klart vi ska ha en returmatch!!Lite tyst i den här tråden nu tycker jag.
Börjar det inte blir dags för en returmatch, hur många är ni som spelar nu för tiden?
Postad 10 September 2009 - 14:59
Då kanske man skall stoppa i den någon kväll
1%- vad är de för fel på dig...
Tänk på att du är gammal och behöver mycket sömn...
Hur är föressten de nya banorna?
Har inte lirat KZ2 på flera månader och har bara skaffat första paketet
//sorken003
Postad 13 September 2009 - 18:36
http://www.killzone....ament_id=501784
Ikväll 22.00
Postad 15 September 2009 - 21:01
Spelar lite allt möjligt men ser fram mot modern warfare 2, Operation Flashpoint 2 och Uncharterd 2 .... Oj mycket 2 där..
Adda mig gärna, PSN ID: Snakeswe
Postad 15 September 2009 - 21:30
När jag blir pensionär ska jag också lira mera Civ4, där får man ju tid att tänka och så
Postad 27 September 2009 - 13:53
Förslagsvis nästa helg nån gång, 3,4 eller 5e. Det blir ju oxå ett tillfälle att se hur många som är aktiva i klanen.
Så försök att boka tvn några timmar nästkommande helg!! Blir intresset svalt så kan vi lika gärna upplösa klanen.
Redigerat av HaDo, 27 September 2009 - 13:54.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?