EK
EDIT: Såg att MM annonserade i tidningen i morse att kampanjen nu satt igång och gäller tills 1/8.
Redigerat av Unregisteredcec18524, 14 June 2010 - 08:10.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Fråga butiken: Media Markt i Göteborg
Startad av
Media Markt Göteborg
, Jun 18 2009 20:50
416 svar till detta ämne
Postad 11 June 2010 - 11:53
Fotbolls VM börjar idag, det har varit väldigt tyst med tv erbjudanden? Har ni ngt stort på gång alt. 10-månader kampanjen igen?
EK EDIT: Såg att MM annonserade i tidningen i morse att kampanjen nu satt igång och gäller tills 1/8. Redigerat av Unregisteredcec18524, 14 June 2010 - 08:10. Postad 10 July 2010 - 11:19
Hej
Funderar på att köpa ett Sigma EX 17-50/2,8 DC OS HSM till Canon och undrar ifall det finns i lager i butiken och vilket pris som ni har på det. /Peter Postad 27 October 2010 - 10:25
Tjenare Media Markt!
Jag har har tänkt skaffa ett Xbox 360 och undrar vad ni har för priser och om det finns några roliga bundles? De som finns i andra butiker lockar inte riktigt då spelen som följer med inte riktigt faller mig i smaken. Tack på hörhand för ert svar! Postad 14 December 2010 - 23:04
Hej! Jag har köpt en samsung Ue46c6005rw i barkarby. Redan samma dag som jag kom hem med tv så märkte jag att det var så kallad clouding. Jag åkte tillbaka med tv till butiken och ville få en ny. Men när jag visade upp tvn för dom så va det ingen clouding (service killen sa att det inte va det på dom nyare samsung) ###### idiot. och jag fick inte byta för att jag hade öppnat förpackningen. Jag åkte hem jävligt förbannad men trodde ända på nått sätt att det inte skulle vara något problem med tvn länge efter som att det inte va någon clouding när jag visade dom. När jag kom hem och kopplade in allt igen så var det precis som förut. CLOUDING. Vad ska jag göra nu? Nu har det gått typ en och halv månad sen jag köpte den.
Postad 25 December 2010 - 21:41
Clouding är inte ett fel utan en feature med LED/LCD. LEv med det eller köp en Plasma.
Postad 28 December 2010 - 20:52
Åsikter om Media Markt utifrån egna erfarenheter:
Kommer ärligt talat aldrig köpa något mer därifrån, inte sätta min fot där heller! Saker som köpts men som krånglat: 1. Digital fotoram - Låste sig var 5 min... 2 Diskmaskin - var transportskadad men fick EJ! bytas, den skulle tydligen BOSCH reparera!?, tydligen ska man kolla varan på plats så att den är 100%...Vem FAN! ställer sig och packar upp en diskmaskin på plats? 3. Usb minne (!) (byttes ej på direkten, utan killen bakom disken sa att det var virus på det som han "nu" raderat...fungerade det när jag kom hem? NEJ! 4. Mp3 spelare låste sig eller stängde av sig titt som tätt. Det är ren skit rent ut sagt! (och nej, jag har inte köpt så billigt som möjligt), (Allt detta var ifrån Media Markt i Högsbo) Postad 28 December 2010 - 21:47
Att större varor som en diskmaskin skickas på reparation är ju fullt normalt, vet att just Bosch är noga med den biten (egen erfarenhet av handverktyg).
Postad 10 December 2011 - 17:06
Säljer inte mediamarkt projektorer?
Var inne och frågade idag och fick svaret att det kommer till våren. Men gäller det alla butiker? Postad 11 December 2011 - 15:17
Jag tror inte dem har mer defekta produkter än andra affärer, tänk. 3an lät kul. Postad 12 January 2012 - 00:20
Har media markt slutat med sina räntefria avbetalningar? Eller hade dem det nyss? Förr hade dem det ofta?
Postad 14 January 2012 - 07:09
Det är ju väldigt svårt att skylla på butiken när deras produkter är trasiga. Det handlar ju bara om otur. Tror du att de går igenom alla tiotusentals kartonger, öppnar dem, tar bort plomberingen och gör ett funktionstest innan de säljes till kund? Tror inte någon butik gör detta, och då leverantörerna troligen är i stort sett samma till alla butiker så lär ju även mängden fel på produkterna vara tämligen konstant. Har du blivit dåligt bemött? Har de lurat dig? Om ja, då förstår jag om du är sur. Redigerat av stew1234, 14 January 2012 - 07:11. Postad 15 January 2012 - 23:12
Varför har ni svarta tröjor på er??? Trodde de var nått fån som kom fram till mig även min kompis undra vem det var som kom fram och snacka..
Postad 15 January 2012 - 23:25
Det fick ni väl ändå reda på rätt snabbt Postad 16 January 2012 - 19:16
Nej inte dem första 20sekundrarna trodde vi verkligen båda 2 att det var en pajas som kom fram när vi kolla på en telefon, lät som en telesnorförsäljare på gatan och trodde det var någon privatperson. Undra vem som hittat på detta... eftersom det inte står media markt på tröjorna? Eller iaf smått på ryggen kanske. Redigerat av Auxvoice, 16 January 2012 - 19:17. Postad 17 January 2012 - 08:41
Om du stod vid mobiltelefoniavdelningen så var det förmodligen en Telenorförsäljare som kom fram då det finns ett samarbete med dem i ett antal MM-varuhus.
Anledningen till att de inte har röda skjortor är för att man vill skilja på de och övriga MM anställda, det ståller heller inte Media Markt någonstans på deras kläder utan bara Telenor. Postad 17 January 2012 - 14:11
Dem övriga avdelningarna hade också svarta tröjor på sig. Sjukt humoristiskt att det var telesnorförsäljare haha Redigerat av Auxvoice, 17 January 2012 - 14:12. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |